Γιατι λες οτι σιγουρα ειναι η πιο εξωτικη εταιρια; Κατα την γνωμη μου δεν ειναι παντως... Υπαρχουν εταιριες που φτιαχνουν πραγματικα boutique ενισχυτες και exotic κατασκευες και η Boogie θα ηταν η τελευταια που θα ανεφερα ποτε ως τετοιο παραδειγμα (τουλαχιστον οσον αφορα την τελευταια δεκαετια)... Η boogie ειναι μια πολυ καλη εταιρια, φτιαχνει πολυ αξιοπιστους και καλους ενισχυτες αλλα μεχρι εκει... Πλεον προσπαθει σαν εταιρια να βαλει πολλα καρπουζια κατω απο την ιδια μασχαλη και δεν νομιζω οτι τα πολυκαταφερνει. Θα προτιμουσα πχ να εφτιαχνε και να εξελλισε τον ηχο-σημα κατατεθεν της των Mark series πχ (και μη μου πει καποιος για τον mark V, o ο οποιος για μενα ηταν αρκετα μεγαλη απογοητευση) παρα αυτο που κανει τα τελευταια χρονια, προσπαθωντας να φτιαξει ειτε "all around" ενισχυτες, ειτε να πετυχει διαφορετικες ηχητικες "σχολες" σε ενα πακετο ενισχυτη. Δεν λεω οτι κανει "ασχημα" οσα κανει, απλα θα προτιμουσα να ακουω εναν ενισχυτη που θα λεγα με το που τον ακουγα "Α...Boogie" (οπως πχ λεω οταν ακουω καποιον της mark series μεχρι τον IV τουλαχιστον), παρα τωρα που προσπαθω να καταλαβω τι ενισχυτης ειναι αυτος που παιζει σε καποιο recording στο οποιο εχει τελικα χρησιμοποιθει boogie, αλλα ακουγεται σαν ...κατι αλλο.
Οκ, και οι rectifier ειναι πολυ καλοι ενισχυτες και ειχαν ενα καποιο signature ηχο (αν και μακρυα απο τα παλια Boogie και οχι καποιον ηχο που αλλοι ενισχυτες ΔΕΝ βγαζουν... Πχ ο uber ειναι απειρως καλυτερος απο οποιονδηποτε rectifier και ακομα πιο ευελικτος) αλλα προσωπικα μου δινεται η εντυπωση οτι καπου η εταιρια εχει χασει την ταυτοτητα της... Καταλαβαινω οτι αυτο γινεται οταν μια εταιρια περναει απο μια πιο boutique φαση σε μια πιο mainstream, προκειμενου να ικανοποιησει πιο πλατια ζητηση, αλλα αυτο ακριβως ειναι που ξεχωριζει εναν boutique/εξωτικο ενισχυτη απο τους αλλους της πιο "μαζικης" παραγωγης. Το γεγονος δλδ οτι ενας ενισχυτης εχει ηχο-σφραγιδα και για αυτο τον αγοραζεις, γιατι κανενας αλλος δεν θα σου δωσει αυτον τον ηχο. Η Boogie ομως τα τελευταια χρονια εχει φυγει απο αυτη την κατηγορια και απλα φτιαχνει ευελικτους μεν, περιπλοκους δε (στο να μπορεσεις ευκολα να φτιαξεις ηχο) ενισχυτες με πληθωρα χαρακτηριστικων και πατεντων (που ομως τους κανουν ακομα πιο δυσκολο να βρεις τα sweet spots τους) που εχουν σαν σκοπο να γινουν "πολυεργαλειο" στο studio ή στην σκηνη. Ναι ειναι πολυ καλοι ενισχυτες ποιοτικα και κατασκευαστικα, δεν λεω, και εχει πεσει ερευνα πανω τους κτλ, αλλα σαν αποτελεσμα ολα αυτα εχουν το οτι τελικα εχουν χασει την ταυτοτητα τους, την φωνη που θα βρωντοφωναξει "ειμαι boogie και γ...ω". Και τελικα, ακομα και η προσπαθεια να γινουν πολυεργαλειο, ουτε αυτη ειναι ιδιατερα πετυχημενη, μιας και στην τελικη, σε αυτες τις κατηγορια κοστους, αν θελω να παρω πχ πραγματικα βρετανικο ηχο, θα παω σε βρετανικο ενισχυτη κοκ. Εξαλλου στην κατηγορια τιμων που βρισκονται οι boogie, οι αγοραστες δεν κυνηγανε ενα πολυεργαλειο, αλλα εναν Χ ηχο πολυ συγκεκριμενο που θα βγαζει μονο αυτος ο ενισχυτης. Για αυτο χρυσοπληρωνει καποιος εξωτικους κατασκευαστες και τις κατασκευες τους. Οχι για την πολυχρηστικοτητα αλλα για την ιδιατεροτητα...
Και αυτο θα το καταλαβουν πολυ συντομα αρκετοι κατασκευαστες... Ετσι οπως εξελισσεται η τεχνολογια, σε λιγο καιρο οποιος θελει πολυχρηστικοτητα και πειστικοτητα πολλων διαφορετικων ηχων, θα κατευθυνεται σε hi end (προς θεου, οχι line6, vox κτλ) digital modelling κατασκευες (βλεπε axe fx και ποιος ξερει τι αλλο στο αμεσο μελλον) που θα του δινουν ολα οσα θελει σε ενα πακετο. Αυτοι που θα συνεχισουν ομως να μενουν σχετικα ανεπηρεαστοι απο την ανοδο αυτης της τεχνολογιας, θα ειναι οι κατασκευαστες που θα προσφερουν signature ηχο και θα απευθυνονται σε μουσικους που ΞΕΡΟΥΝ τι θελουν και ειναι πολυ συγκεκριμενοι στις επιλογες τους, ωστε να προτιμησουν τελικα το 1 μηχανημα που θα δινει 100% τον signature αυτον ηχο και οχι καποιο modelling πολυεργαλειο που θα δινει τον ιδιο ηχο στο 99% πχ.