Αποστολέας Θέμα: Greek Custom Handmade Amplifiers  (Αναγνώστηκε 13124 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5847
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Απ: Greek Custom Handmade Amplifiers
« Απάντηση #25 στις: 09/10/10, 16:40 »
Πολυ ενδιαφερον ο ενισχυτης της line6 για τα νεα pod HD. DT 50 λεγεται και διαλεγεις τοπολογια για τον τελικο του για καθε "καναλι" το οποιο τροφοδοτειται απο το Pod HD. Δηλαδη μπορεις να εχεις ταξη Α στο πρωτο καναλι με ενα fender προσομειωτη και ταξη ΑΒ τριοδο/πεντοδο κτλ στο δευτερο καναλι παλι με το ιδιο μοντελο, η δυο καθαρα δυο βρωμικα κτλ.

Πράγματι οι καινούργιοι ενισχυτές της Line 6 είναι πολύ ενδιαφέροντες από πλευράς χαρακτηριστικών αλλά και σχεδιασμού, δηλαδή concept. Το πρόβλημα είναι ότι από τα demo που έχω ακούσει μέχρι στιγμής δεν μπορώ να πω ότι βρήκα κάτι ιδιαίτερο στους ήχους των συγκεκριμένων μοντέλων, ή τουλάχιστον κάτι που να μην μπορείς να το πετύχεις με ένα (αρκετά φτηνότερο) πολυεφφέ και δυό καλά monitor. Και όπως θα έλεγε και ο Johnie Darko, με τα ίδια περίπου λεφτά παίρνεις το Axe FX και καθαρίζεις από προσομοιώσεις, εφφέ κλπ με μια λύση πολύ πιο ευέλικτη και ποιοτική. Πάντως περιμένω με ενδιαφέρον την ευκαιρία να δοκιμάσω αυτούς τους ενισχυτές για να δω αν στην πράξη οι ήχοι είναι ικανοποιητικοί από πλευράς απόκρισης του ενισχυτή και γενικά αίσθησης.
Διψάς και δεν το ξέρεις...

Αποσυνδεδεμένος tech21man

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 866
    • Προφίλ
Απ: Greek Custom Handmade Amplifiers
« Απάντηση #26 στις: 09/10/10, 19:14 »
Κανονας νουμερο 1: τα clip και demo της line6 ειναι οχι ιδιαιτερα καλα!!! (ευγενικος ημουν χα χα)...

Κανονας νουμερο 2: Θελει χειριστες με καλα αυτια, ικανοτητες και φαντασια για να βγαλουν ωραια αποτελεσματα...και συμφωνα με τον κανονα νουμερο 1 δεν εργαζονται στη line6!!!


Οποτε θα συρω λιγακι το χορο με καποια δειγματα του pod HD που μου αρεσαν.


το καλυτερο ως τωρα που πραγματικα μου αρεσε...

http://rapidshare.com/files/422961797/Hiwatt_Tube_Driver_POD_HD500.mp3



Δειγμα καταπληκτικου reverb delay. Τα effects βασιζονται στη σειρα M αλλα μου φαινονται πολυ καλα.

!

Οπως λεει και ο χρηστης σαφης βελτιωση απο το XT/X3.




Δειγμα δυναμικων που φαγωνονται ολοι (οχι εγω, θελω το καθαρο καθαρο το crunch crunch και το heavy heavy στα ποδια μου!!!). Παντως το funk 49 το πετυχε...Επισης ο ιδιος χρηστης εκανε ενα ωραιο βιντεο με το bogner μοντελο το οποιο ακουγεται δεν ακουγεται σαν το κανονικο, σαν ηχος/ερμηνεια μου αρεσε.

Ωστοσο δεν μου αρεσε καθολου το γεγονος οτι ιδιαιτερα στα high gain μοντελα τα πριμα φαινονται συμπιεσμενα ισως και για να αποφευχθει το fizzαρισμα η η σκληροτητα σε live καταστασεις. Καλα στη μιξη περιμεναν τα πιατινια για σφαξιμο δεν πειραζει, πρεπει ομως να σε εμπνεει ο ηχος...

Αποσυνδεδεμένος triaxis

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 1
    • Προφίλ
Απ: Greek Custom Handmade Amplifiers
« Απάντηση #27 στις: 17/11/10, 11:49 »
Για σας και από μένα.Η φθήνια τρώει των παρά,λένε,απο το 1990 παίζω με MARK IV Mesa Boogie τα watt ξεκινάνε από 20 μέχρι το άπυρο,επίσης για ακόμη πιο ακριβά γούστα εχω την Triaxis me tvn Ninety  τελικό όλα τα σημερινά μηχανήματα έχουν προσομοίωσης απο λαμπατα  μηχανήματα.Το μεγάλο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι κιθαρίστες είναι ότι κάνουν λάθος επιλογές ενισχυτών για της απαιτήσεις τους και το στυλ που παίζουν και το μεγαλύτερο δεν γνωρίζουν ποτέ της δυνατότητές τους                             

Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Συναλλαγές: (1)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Απ: Greek Custom Handmade Amplifiers
« Απάντηση #28 στις: 17/11/10, 12:55 »
Oι δυναμικες παιζουν τεραστιο ρολο σε εναν ενισχυτη, μην τις "υποτιμας".
Ενας ενισχυτης που κομπρεσσαρει πολυ το σημα και ουσιαστικα εξαφανιζει τις δυναμικες, μπορει να φαινεται πιο ευκολος στο παιξιμο (ισως και στο αυτι), αλλα ειναι πολυ πιο περιοριστικος στα ηχοχρωματα που μπορει να βγαλει αλλα και στην αισθηση που θα σου δινει την ωρα που παιζεις.
Το crunch ας πουμε καναλι ενος ενισχυτη (που κατ'εμε ειναι και το πιο σημαντικο αλλα και αυτο που δειχνει τις δυνατοτητες ενος ενισχυτη), για μενα τουλαχιστον, ειναι απαραδεκτο να μην εχει καλες δυναμικες... Το να μπορεις να ελεγχεις το ηχοχρωμα, την ενταση, την καθαροτητα ή μη του ηχου σου, το spank κτλ, ειναι πιστευω απο τα απαραιτητα ζητουμενα σε εναν καλο ενισχυτη.
Δες στο ουσιαστικα σαν ενα επιπλεον τροπο εκφρασης αυτων που θελεις να παιξεις... Παιζεις με δυνατες πενιες και "σκαβεις"; θα παρεις και περισσοτερο gain ΧΩΡΙΣ να πειραξεις τα ρυθμιστικα του ενισχυτη... Παιζεις απαλα; Ο ηχος καθαριζει και μπορεις να παιξεις με τις εντασεις μεσω του χεριου και του volume της κιθαρας.
Εξαλλου μην ξεχνας, εναν ενισχυτη που εχει σουπερ δυναμικες, αν θες για καποια Χ χρηση (βλεπε metal) μπορεις να τον κομπρεσσαρεις ειτε ανεβαζοντας το gain, ειτε με καποιον compressor σε πεταλι, rack κτλ.
Εναν ενισχυτη ομως που απο μονος του κομπρεσσαρει πολυ, δεν θα μπορεσεις ποτε μα ποτε να τον κανεις να "ακουει" στο παιξιμο σου.
Συνηθως τετοιοι ενισχυτες εξαφανιζουν και τις διαφορες μεταξυ διαφορετικων οργανων που κουμπωνουν πανω τους...
Βαζεις πχ μια strat με διπλους, βαζεις και μια Les Paul και δεν βλεπεις θεαματικες διαφορες στον ηχο...
κανε το ιδιο σε εναν καλο ενισχυτη που "ακουει" σε δυναμικες και θα δεις διαφορες μερα-νυχτα...
Σε τετοιους ενισχυτες βλεπεις και τις μικροτερες λεπτομερειες στον ηχο που μπορει επηρεαζονται απο τα ξυλα πχ της κιθαρας, την γεφυρα κοκ.
Βεβαια αν σε ενδιαφερουν πολυ συγκεκριμενα ειδη (πχ metal) που οντως δεν χρειαζονται δυναμικες, τοτε παω πασσο, αλλα νομιζω οτι αν θες εναν ενισχυτη που να μπορει να καλυψει πολλα διαφορετικα ειδη, χρειαζεσαι εναν ενισχυτη που να ακουει σε δυναμικες.
Παραδειγμα προσωπικο και σχετικα προσφατο, ειχα με το axe fx.
Το μηχανημα απλα δεν υπαρχει, αυτα τα εχουμε πει μεν, αλλα αυτο που μου εκανε τρομερη εντυπωση, ειναι το ποσο διαφορετικα ακουγονταν διαφορετικες κιθαρες στο ιδιο μοντελο ενισχυτη... Πραγμα που προσωπικα σε real life ενισχυτες (και οχι εξομοιωσεις), ειχα δει τοσο εντονο μονο σε πολυ καλους και ακριβους ενισχυτες...
Προσοχη, δεν λεω οτι ακριβος ενισχυτης=καλες δυναμικες, αλλα γενικα συνηθως κατι τετοιο παιζει...
Για μενα ενας ενισχυτης για να θεωρειται πραγματικα καλος, χρειαζεται να εχει τα εξης:
Πολυ καλες δυναμικες
Πολυ καλο διαχωρισμο νοτων ακομα και σε complex ακκορντα
Καλο effects loop

και εαν παιζει θεμα με εντασεις, θα πρεπει να εχει και καλο master volume

Καναλια, gain stages, βαθακια, διακοπτες boost, γραφικα eq και λοιπες ευκολιες δεν τις πολυ-αξιολογω μιας και ειναι πραγματα που μπορεις να τα προσθεσεις αργοτερα ειτε με πεταλια, ειτε με ρακακια κτλ.
με λιγα λογια, αν ενας ενισχυτης feels right, ΟΛΑ τα υπολοιπα φτιαχνονται.
αν ενας ενισχυτης δεν εχει σωστο feel, τοτε οτι και να κανεις, αυτο δεν θα το φτιαξεις ποτε.
Θα σου προτεινα λοιπον, ειδικα αν δεν εχεις πολυ πειρα με ενισχυτες, να πας να ακουσεις και να δοκιμασεις (κυριως) οσο πιο πολλους μπορεις, ακομα και ενισχυτες που δεν νομιζεις οτι σου κανουν λογω αντικειμενικων δυσκολιων...
Πχ ποτε δεν ειχα δοκιμασει εναν πραγματικο plexi μεχρι πριν 3 χρονια, μιας και εχοντας σκεπτικο περιπου σαν το δικο σου, θεωρουσα οτι ειναι ενας low/mid gain ενισχυτης με 1 καναλι μονο και χωρις master volume, πραγμα που σημαινει οτι για να βγαλεις παραμορφωση επρεπε να ισοπεδωνεις δωματια απο την ενταση...
Ελα ομως που τελικα τολμησα και τσιμπησα εναν αυθεντικο του 73 απο ebay...
Οκ, ο ενισχυτης ηταν πολυ απλος, ουτε effects loop, ουτε καναλια, ουτε hi gain. Δεν ηταν ησυχος, εκανε θορυβο (σε σχεση με μοντερνες κατασκευες)
και για να παιξεις με παραμορφωση επρεπε να παιζεις σε εντασεις που σκοτωνανε μικρο θηλαστικο στα 4 μετρα...
ΑΛΛΑ:
Ο ενισχυτης επαιζε σχεδον μονος του, αν προσεχες πως επαιζες τα δαχτυλα πεταγανε πανω στην κιθαρα και καθε νοτα ακουγοταν πεντακαθαρα...
Μπορουσες μονο με το χερι να βγαλεις ηχο απο van halen βρωμικα μεχρι κρυσταλινα καθαρα, το sustain και η αλληλεπιδραση μεταξυ παιξιματος/ηχου ηταν out of this world...
Μετα απο αυτο το σοκ, αρχισα να ψαχνω για πατεντες ωστε να μπορω να παιζω σε χαμηλα volume, και πανω στο ψαξιμο, πετυχα ενα sample απο καποιον που ειχε το axe fx και επαιζε με εναν plexi...
Ο ηχος ηταν πολυ πειστικος και φαινοταν πως ειχε δυναμικες κτλ, αλλα εχοντας ακολουθησει για καιρο τα modelling μηχανηματα, ειχα τις αμφιβολιες μου και πιστευα οτι θα ηταν απλα ενα ελαφρως καλυτερο vetta...
Τελικα εκανα εντελως λαθος εκτιμηση μεν, αλλα ευτυχως δε, πηρα το ρισκο, πουλησα τον marshall και πηρα το axe.
Οταν δοκιμασα τα plexi μοντελα, καταλαβα οτιο βρηκα αυτο που εψαχνα...
Οταν δοκιμασα και τα υπολοιπα μοντελα και περασα περιπου εναν χρονο με το μηχανημα, απλα πουλησα οτι αλλο ειχα και εμεινα με αυτο.
Και να φανταστεις οτι οταν ξεκινησα να ψαχνω για καινουριο ενισχυτη (πριν δηλαδη παρω απο ebay τον Plexi), εψαχνα εντελως αλλης φιλοσοφιας ενισχυτες, πιο hi gain, με μοντερνα χαρακτηριστικα κτλ (πχ θυμαμαι οτι ημουν αναμεσα σε Diezel Einstein, Randall με τα modules, VHT και Marshall JVM).
« Τελευταία τροποποίηση: 17/11/10, 13:00 από Johnie Darko »
People say that tone is in the fingers...
and people also say that Les Pauls have more tone...
Les Pauls must therefore have more fingers...

Αποσυνδεδεμένος tech21man

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 866
    • Προφίλ
Απ: Greek Custom Handmade Amplifiers
« Απάντηση #29 στις: 17/11/10, 13:49 »
Δεν υποτιμαω τις δυναμικες, ωστοσο για μενα δεν τις θεωρω καθολου εργαλειο και δεν παιζω μονο μεταλ.

Το "προβλημα" μου εγκειται στα εξης:

Ειμαι στο live, προσπαθω να παιξω καθαρο (τυχαιο παραδειγμα)

Ξεκιναω λοιπον χωρις να σκαβω με την πενα...παιζω καθαρα. Ωραια! Χτυπαω λιιιιιιγο πιο δυνατα, ψιλο βρωμιζει. Τελος παντων. Παω να κανω strumming. Δεν βγαινει ικανοποιητικα για τον ιδιο λογο...!#@$%@#$%@#$%@#$%@#$%@#$ με τις λαμπες σου μεσα...Δεν μου κανει εντυπωση που φιλος μου κιθαριστας εχει στον JMP-1 και αλλου 2-3 καθαρα patch για το live.

Οκ μπορω (και το κανω καμια φορα!!!) να παιξω το smells like teen spirit μεσω του καθαρου με πιο grunge ηχο, μονο με το ποσο δυνατα χτυπαω την κιθαρα. Το επιλεγω λογω ηχοχρωματος ομως, δε μπορω να πω οτι νιωθω διαφορετικα στο να κανω roll back το volume της κιθαρας για να καθαριζω λιγακι με το να πατουσα ενα footswitch.



Το να εχει ο ενισχυτης ενα-δυο blues ο-ροκαδικα καναλια με αυτην την ιδιοτητα μου φαινεται καλο, εως και θεμιτο και ειναι αρκετοι ενισχυτες που το κανουν οπως και ο δικος μου.


Το να μην εχει ενα clean-clean καναλι στο οποιο να μπορω να παιξω...καθαρα δεν ειναι σαφως περιοριστικο στο σπιτι ειναι ομως στο live. Τουλαχιστο για μενα.


Απο τους ενισχυτες που ανεφερες παραπανω ο einstein για παραδειγμα βγαζει πολυ ομορφο ηχο και παραδοξως τα καταφερνει πολυ καλα σε διαφορα ειδη. Σκοπευα να ειναι ο επομενος μου ενισχυτης. Ωστοσο θελω, να τα βγαζω live. Απο τη στιγμη που ειναι ουσιαστικα δικαναλος, αλλα ολα τα modes ειναι στο πρωτο καναλι με shared eq και volume, μου φαινεται ακυρος.


Φαντασου να εισαι στο live να θες να παιξεις τα ομολογουμενως καλα καθαρα του. Το σεταρεις στο πρωτο καναλι ετσι (το δευτερο ειναι diezel high gain). Ωραια...αντε παιξε ρυθμικα. Σου μενει το δευτερο καναλι...Τελος παντων!!! Το στηνεις και εκεινο πιο κοφτα με λιγο gain παιζεις ρυθμικα. Οκ η ωρα για το σολο ηρθε...Κανενα απο τα δυο δεν εχει αρκετο gain ετσι οπως τα εστησες ενω θελουν και 5-6 db volume boost για να κοψουν. Μααααλιστα. Μπορεις λοιπον να boostarεις απο μπροστα και να βαλεις volume-delay στη λοοπα. Μετα αρχιζεις τα μπινελικια.


Επισης αν θελεις να παιξεις ρυθμικα με οποιοδηποτε αλλο απο το καθαρο mode στο πρωτο καναλι και να εχεις για solo το δευτερο, δεν εχεις πλεον καθαρα. Τα modes ειναι με modα footswitchable αλλα δε σημαινει και πολλα γιατι ανεβοκατεβαινει η ενταση οταν το κανεις και μοιραζονται eq.


Τελικα ο JVM ειναι για παραδειγμα πολυ πιο ξεκαθαρος. Clean-clean. Pseudo mesa mark ηχοι στο πρωτο καναλι με pre gain eq και xtra gain stage μετα. Plexi και 800 καναλια απλα και Hot-rod στα 2,3 με δυναμικες και χαρακτηρα. Super gain SLO-recto στυλ καναλι στο 4. Midi ελεγχος. 2 loops. Modes και εξισορροπηση volume ανα mode/καναλι μεσω midi...Τελεια. Αν τα εφτιαχνε και λιγο καλυτερα σε αυτην την τιμη, θα ηταν τελεια.



Ωστοσο μια και μιλησες για δυναμικες, ακομη και στο metal και με αρκετο ποσο gain, υπαρχουν. Εκει ειναι το κατα ποσο ανοιγει η κομπρεσαρει ο ηχος, κατα ποσο περναει απο το laid back στο x-tra vicious!!! Περιεργο αλλα υπαρχει ισως αναλογα με την κιθαρα το αν επιτρεπει δυναμικες (με ultra low υψος χορδων και super hot μαγνητες π.χ...δεν μου βγαινει!!!) και τον ενισχυτη. Απλα απο το "καθαριζει-βρωμιζει" ειναι πολυ πιο ηπιο και οχι τοσο εμφανες.


Στο live για μενα, θελω τακτοποιημενα πραγματα και ο ενισχυτης να κανει τη δουλεια του οχι εγω να ασχολουμαι με αυτον αντι για το παιξιμο...Προσωπικα αυτο με απασχολει περισσοτερο και απο την ιδια την ηχητικη ποιοτητα. Μου θυμιζει ενα φιλο μου που απαρνηθηκε το plexi του για χαρη ενος JVM. Αλλα και το silver jubilee. Πολυ απλα σπιτι δεν εδιναν αυτο για το οποιο τα αγαπησε, live ηταν δυσλειτουργικα σαν ευκολιες. Το JVM απο την αλλη...


Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Συναλλαγές: (1)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Απ: Greek Custom Handmade Amplifiers
« Απάντηση #30 στις: 17/11/10, 14:53 »
Mε pickup selector παντως και με την χρηση του volume της κιθαρας + δυναμικες, με τον plexi μπορω να παρω ηχους απο πεντακαθαρους strat-οειδες, μεχρι screaming lead...
Σιγουρα τα καναλια ειναι μεγαλη ευκολια (ειδικα αν εχουν ξεχωριστο eq section, volume, presence) και για live καταστασεις τουλαχιστον ειναι πολυ χρησιμα... Ακομα πιο χρησιμο ειναι αν εχει και midi ο ενισχυτης ωστε να μπορεις να αλλαζεις καναλια ταυτοχρονα με καναλια απο καποιο rack που θα χρησιμοποιεις για τα λοιπα εφφεδακια κτλ.
Αλλα, καταρχην οπως ειπες κι εσυ, ειναι λιγο δυσκολο να βρεις ενισχυτη με 3+ καναλια που να κανουν ολα πολυ καλη δουλεια στους τομεις τους...
Ο Jvm προσωπικα μου αρεσε πολυ, αν και το 4ο καναλι μου φαινοταν περιττο. Αν δεν ειχα το axe fx, θα ηταν μαλλον ο ενισχυτης που θα προτιμουσα, ισως με καμια μετατροπουλα (πχ choke).
Αλλα οσο και αν μου αρεσε ο Jvm, την αισθηση του plexi δεν την ειχες... Στον ηχο πλησιαζες, αλλα στην αισθηση...
Οποτε ουσιαστικα δεν εβρισκα τον λογο (τοτε) να παω πχ απο τον vetta (που πλησιαζε σε ηχους αρκετα τα αυθεντικα μοντελα ενισχυτων) στον JVM, μιας και ηχους πετυχαινα πανω κατω, αισθηση ομως με τιποτα...
Θελω να πω, αν σου αρεσει μια συγκεκριμενη σχολη ενισχυτων, πχ marshall και ειδικα καποιο μοντελο, πχ jubillee, τοτε το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να παρεις ακριβως αυτο το μοντελο, χωρις να πολυ-νοιαστεις για καναλια κτλ (οκ το θεμα της εντασης ειναι must, οποτε καλο master volume ή καλο attenuator χρειαζεται).
Αν ομως οι αγαπημενοι σου ηχοι κυμαινονται σε στυλ: καθαρα fender, crunch marshall, lead boogie, metal bogner κοκ, τοτε η καλυτερη λυση ειναι να πας ειτε για καποιο μοντελο της randall με τα modules αν θες οπωσδηποτε λαμπατο μηχανημα, ή να πας για κανα axe fx ή οτιδηποτε αλλο θεωρειται κορυφη στο Modelling, που θα σου λυσει τα χερια σε ολα τα προβληματα τετοιου τυπου, χωρις να χανεις ουτε σε ηχο, ουτε σε αισθηση.
Ετσι κι αλλιως, οπως και να χει, τα χρηματα (αρκετα) θα τα σκασεις και στις 2 περιπτωσεις...
Αρα, αναλογως του τι χρειαζεσαι, παιρνεις αυτο που θα σου κανει την δουλεια σου.
Αν σου κανει την δουλεια σου ενας plexi με ενα ultimate attenuator και μερικα πεταλακια, ξεχνα τα τετρακαναλα diezel, τα γραφικα των mark κτλ και παρε αυτον τον ενισχυτη που θα κανει ΣΙΓΟΥΡΑ αυτο που θες ετσι οπως πρεπει.
Αν ομως θες πολλους διαφορετικους ηχους, απο διαφορετικες σχολες και θες ολοι οι ηχοι να ειναι καλοι, τοτε πας για κανα modelling ακριβο, ή καποια λυση σε στυλ randall, egnater που ανεφερα και πιο πανω.
Παντως δεν ξερω αν εχεις παιξει με αυθεντικο plexi, αλλα αν μπορεσεις και υπομεινεις την ενταση, θα καταλαβεις γιατι τοσοι και τοσοι επαγγελματιες και μη μουσικοι τους χρησιμοποιουσαν και εξακολουθουν να τους χρησιμοποιουν μετα μανιας, αδιαφορωντας για λυσεις με πολυκαλους ενισχυτες, gain stages και δεν συμμαζευεται...
People say that tone is in the fingers...
and people also say that Les Pauls have more tone...
Les Pauls must therefore have more fingers...

Αποσυνδεδεμένος tech21man

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 866
    • Προφίλ
Απ: Greek Custom Handmade Amplifiers
« Απάντηση #31 στις: 18/11/10, 11:50 »
Εχω παιξει και ναι η ενταση ειναι...απαγορευτικη. Ετοιμαζομαι να κανω ηχομονωμενο δωματιο για ευχαριστηση και κανα jammarισμα αλλα plexi δεν προκειται να βαλω!!! Προσωπικα, ουτως η αλλως δε μου αρεσε κιολα για να πω την αληθεια, καθολου. Ποτε δεν ημουν της marshall σχολης. Ισως γιατι οι περισσοτεροι χρησιμοποιουν μονταρισμενους marshall (π.χ. το 3 και 4 καναλι του VH4) το οποιο τελικα, μονο marshall δε θυμιζει στο τελος.


Η αληθεια ειναι η εξης. Αν πραγματικα ηθελα ενα μονοκαναλο ενισχυτη που ηταν το απολυτο one-trick pony και δεν μπορουσα να κανω χωρις αυτον, θα προσπαθουσα να κανω κατι τετοιο.





Θα του εβαζα loop δηλαδη και αν για καποιο λογο δεν επαιρνε θα χρησιμοποιουσα τη μοντα της Kasha για εισαγωγη σηματος στην PI και ετσι loop εκει.


Η digitech εχει μια θεση, για τον προενισχυτη του εκαστοτε ενισχυτη που παιζεις και το διαχειριζεται και τον ακυρωνει αν θες και παιρνει τη θεση του. Αυτο κανει ο τυπος στο demo. Παιζει με fender καθαρα (απο το preamp του digitech) και με εφφε και με ενα tap εχει το plexi ρυθμικο original με η χωρις εφφε...Με το τριτο tap παει στο lead patch π.χ. recto lead με delay και harmonizer. Ολα αυτα διατηρωντας τον αυθεντικο one trick pony ηχο του marshall στη συγκεκριμενη περιπτωση. Οχι και ασχημα. Πολλοι το εχουν επαινεσει σαν αποτελεσματικο live guitar preamp το digitech. Ειναι και ετοιμο controller σε μεταλλικο περιβλημα. Κοστος μεταχειρισμενο στα 250-300 και κανα 600 για plexi combo (πεταγονται στην αγγλια και ωρες ωρες με το κιλο!!!)....κατω απο 950 για ενα ευκολο συστημα με απο ολα.


Αν απο την αλλη δε πειθεσαι απο τον ταδε one-trick ηχο τα JVM παραμονευουν...λεμε τωρα...



Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Συναλλαγές: (1)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Απ: Greek Custom Handmade Amplifiers
« Απάντηση #32 στις: 18/11/10, 12:09 »
Χεχε, προσωπικα δεν θεωρω one trick pony τους plexi, αντιθετα τους θεωρω απο τους πιο ευελικτους ενισχυτες (ηχητικα), αν δεν σε ενδιαφερει βεβαια να παιζεις death, grind κτλ (πιθανως και αυτο να γινεται με μετατροπουλες, αλλα λεμε τωρα)...
Εγω παντως πηρα το axe και βρηκα την ησυχια μου...  ;D
People say that tone is in the fingers...
and people also say that Les Pauls have more tone...
Les Pauls must therefore have more fingers...

Αποσυνδεδεμένος Μαρμελακι

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 578
  • ο καλος ο Μαρμελακης ολα τα αλεθει
    • Προφίλ
Απ: Greek Custom Handmade Amplifiers
« Απάντηση #33 στις: 18/11/10, 14:35 »
Ελα και ο Ελληνικος Plexi by Metropoulos Amplification:

http://plexireplicas.com/

 ;D

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
12 Απαντήσεις
5688 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 23/02/07, 15:18
από ship_me_out!!!
HANDMADE SUSTAINER

Ξεκίνησε από Evangelos 123 « 1 2 » Εφέ

48 Απαντήσεις
23394 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 03/10/07, 01:31
από GreekDudeCovers
5 Απαντήσεις
5398 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 14/01/08, 01:00
από Mistral
0 Απαντήσεις
2094 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 17/11/08, 01:45
από Crossroad
2 Απαντήσεις
9469 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 11/12/08, 01:27
από zebric
10 Απαντήσεις
4990 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 05/10/09, 18:49
από edgar_jp ♫
3 Απαντήσεις
4003 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 24/03/10, 16:48
από AtticanSky
5 Απαντήσεις
3510 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 04/04/12, 09:54
από bassman(4 String Suicide!)
2 Απαντήσεις
3763 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 05/07/13, 10:23
από Kosthrash
1 Απαντήσεις
3114 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 21/05/14, 11:33
από adr1anos