Αποστολέας Θέμα: Ιδιαίτερα μαθήματα ή όχι; - προτάσεις - προβληματισμοί..  (Αναγνώστηκε 6876 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος neeckos

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
οκ. Τι ειδους βιβλιο θα σε ενδιεφερε σε πρωτη φαση? να σου προτεινουμε αν ειναι. Αυτοσχεδιασμοι? Τεχνικη? κλιμακες? θεωρια? Ειδος μουσικης?


@jackson: σου εστειλα π.μ.
« Τελευταία τροποποίηση: 21/08/14, 12:17 από NikosKo »

Αποσυνδεδεμένος metalman

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 160
  • Φύλο: Άντρας
  • to be a rock and not to roll
    • Προφίλ
Nikosko συμφωνώ με αυτά που λες.
Βέβαια αν μπεις στην διαδικασία του δασκάλου μάλλον ανακαλύπτεις κενά που δεν ήξερες πώς έχεις, ακριβώς για τον λόγο ότι δεν είχες μπει πιο πριν σε άλλες αναζητήσεις.
Πάντως όλα είναι αλυσίδα, μπορεί πχ να πεις πως οκ κιθάρα ξέρω και θέλω να μάθω πιο πολύ άλλες κλίμακες πέρα της πεντατονικης και να μάθω τα Major Mode σωστά (τονισμός συγκεκριμενων νοτων ώστε να δίνεται το mood του κάθε Mode, φράσεις στο καθένα  κλπ ) και εκεί να δεις πως τελικά θέλει βελτίωση και το alternate picking.. Εκεί νομίζω πως η λέξη στοχευμενα είναι λίγο σχετικό. Οπότε για εμένα σε πρώτη φάση ψάχνεις να βρεις κάποιον να σε βοηθήσει, οργανώνεις το πρόγραμμα σου ώστε να εξοικονομησεις κάποιες ώρες, πας εκεί και μετά βλέπεις πως συνεχίζεις. Μπορεί τελικά να βρεις όλες τις αδυναμίες σου και να πεις οκ πάμε να φτάσουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε.
Από την άλλη μπορεί να ξεκινήσεις και να μην έχει να σου πει τίποτα εσένα ή όλη διαδικασία. Ένα είναι το σίγουρο, πως πρέπει να βρεις χρόνο για μελέτη. Με ότι τρόπο και να προχωρήσεις χρόνο για μελέτη πρέπει να βρεις.

Αποσυνδεδεμένος jackson

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 138
    • Προφίλ
οκ. Τι ειδους βιβλιο θα σε ενδιεφερε σε πρωτη φαση? να σου προτεινουμε αν ειναι. Αυτοσχεδιασμοι? Τεχνικη? κλιμακες? θεωρια? Ειδος μουσικης?


@jackson: σου εστειλα π.μ.

Θεωρία θα έλεγα. Ευχαριστώ για το πμ!!

Nikosko συμφωνώ με αυτά που λες.
Βέβαια αν μπεις στην διαδικασία του δασκάλου μάλλον ανακαλύπτεις κενά που δεν ήξερες πώς έχεις, ακριβώς για τον λόγο ότι δεν είχες μπει πιο πριν σε άλλες αναζητήσεις.
Πάντως όλα είναι αλυσίδα, μπορεί πχ να πεις πως οκ κιθάρα ξέρω και θέλω να μάθω πιο πολύ άλλες κλίμακες πέρα της πεντατονικης και να μάθω τα Major Mode σωστά (τονισμός συγκεκριμενων νοτων ώστε να δίνεται το mood του κάθε Mode, φράσεις στο καθένα  κλπ ) και εκεί να δεις πως τελικά θέλει βελτίωση και το alternate picking.. Εκεί νομίζω πως η λέξη στοχευμενα είναι λίγο σχετικό. Οπότε για εμένα σε πρώτη φάση ψάχνεις να βρεις κάποιον να σε βοηθήσει, οργανώνεις το πρόγραμμα σου ώστε να εξοικονομησεις κάποιες ώρες, πας εκεί και μετά βλέπεις πως συνεχίζεις. Μπορεί τελικά να βρεις όλες τις αδυναμίες σου και να πεις οκ πάμε να φτάσουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε.
Από την άλλη μπορεί να ξεκινήσεις και να μην έχει να σου πει τίποτα εσένα ή όλη διαδικασία. Ένα είναι το σίγουρο, πως πρέπει να βρεις χρόνο για μελέτη. Με ότι τρόπο και να προχωρήσεις χρόνο για μελέτη πρέπει να βρεις.

Κλίμακες, συγχορδίες, modes, arpeggios κλπ υπάρχουν σε άπειρα προγράμματα και εκεί θεωρώ χάσιμο χρημάτων να πάω σε δάσκαλο να με μάθει. Θέλω να μάθω να τα παντρεύω σωστά όλα αυτά. Και όχι τα προφανή. Να παίζω πχ ένα pattern που βασίζεται σε Ε magor, άρα θα παίξω σόλο σε κλίμακα Ε magor ή F# lydian ή Α# minor (παράδειγμα φέρνω...). Αυτά τα ψιλοξέρω...


Αποσυνδεδεμένος neeckos

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
αφου ξερεις αυτα, προπονηση θες. Το ενδεχομενο να αγορασεις ενα looper για να παιζεις απο επανω το εχεις σκεφτει? Θα σε βοηθησει πολυ σαν μελετη και θα ανεβασει και την ψυχολογια/αυτοπεποιθηση σου ΣΙΓΟΥΡΑ  ;)

Αποσυνδεδεμένος metalman

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 160
  • Φύλο: Άντρας
  • to be a rock and not to roll
    • Προφίλ
Όντως αν τα ξέρεις αυτά και τα ξέρεις ΣΩΣΤΑ είναι θέμα μελέτης. Μπορείς να ξεκινήσεις με κάποια βιβλία σε πρώτη φάση και βλέπεις αν στην πορεία καλυπτεσαι.. Ο μόνος ενδοιασμός μου είναι κατά πόσο αυτά τα ξέρεις καλά όχι μόνο να τα παίζεις αλλά και το θεωρητικό υπόβαθρο από πίσω. Πχ όταν παίζεις  lydian τονίζεις την αυξημένη Τετάρτη γιατί αυτή είναι η νότα που δίνει το συγκεκριμένο ύφος κλπ. Αν όντως τα ξέρει υπάρχουν πολλά βιβλία και μαθήματα μέσω Net που μπορούν να σε βοηθήσουν να ξεκολησεις και κάποια απο αυτά  τα έχουν προτείνει σε διάφορα thread.

Αποσυνδεδεμένος jackson

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 138
    • Προφίλ
Ρε συ Νικόλα δεν ξέρω, δεν νομίζω ότι απλά πρέπει να προπονηθώ και θα είναι όλα ΟΚ.

Για looper εάν καταλαβαίνω καλά, κάνει και το BOSS DR-880 που σκεφτόμουνα να πάρω κάποτε έτσι;; Δεν το πήρα γιατί και ακριβό ήταν και τέλοσπάντων άπειρα τα backing track να αυτοσχεδιάσεις...

Πχ είχα διαβάσει (τα έχω ξεχάσει πλέον) για τον κύκλο των 5ων, 7ων κλπ http://www.circleoffifths.com/#axzz3B1DlVRht. Με είχαν εντυπωσιάσει αλλά δεν καταπιάστηκα να το αξιοποιήσω κάπου.

Ρε γμτ, δεν ξέρω τι ακριβώς θέλω 100%. Το μόνο που ξέρω είναι ότι μπορεί να παίζω το Tornado of Souls, Tender Surrender ή τα arpeggios του Altitudes, αλλά νιώθω ότι δεν ξέρω κιθάρα ουσιαστικά.  :-\ :-\

Αποσυνδεδεμένος jackson

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 138
    • Προφίλ
Όντως αν τα ξέρεις αυτά και τα ξέρεις ΣΩΣΤΑ είναι θέμα μελέτης. Μπορείς να ξεκινήσεις με κάποια βιβλία σε πρώτη φάση και βλέπεις αν στην πορεία καλυπτεσαι.. Ο μόνος ενδοιασμός μου είναι κατά πόσο αυτά τα ξέρεις καλά όχι μόνο να τα παίζεις αλλά και το θεωρητικό υπόβαθρο από πίσω. Πχ όταν παίζεις  lydian τονίζεις την αυξημένη Τετάρτη γιατί αυτή είναι η νότα που δίνει το συγκεκριμένο ύφος κλπ. Αν όντως τα ξέρει υπάρχουν πολλά βιβλία και μαθήματα μέσω Net που μπορούν να σε βοηθήσουν να ξεκολησεις και κάποια απο αυτά  τα έχουν προτείνει σε διάφορα thread.

Να πχ, αυτό που λες για την αυξημένη τετάρτη δεν το ξέρω, αλλά υποθέτω θα είναι κάτι του στυλ, παίζω C lydian, που στη ουσία είναι η κλίμακα G major στο 4o mode της και η αυξημένη 4η της lydian είναι root νότα (1-3-5) της G; Μπορεί να κάνω και λάθος. Αλλά αν διαβάσω λίγο και τα φρεσκάρω μπορεί να τα θυμηθώ. Βέβαια πάνω στο παίξιμό μου, καταλαβαίνω ποιά νότα πρέπει να τονίσω κλπ στις κλίμακες.

Τί να πω...έχω σκεφτεί μήπως ξανάρχιζα να μελετάω λίγο μόνος μου κάποια βασικά που δεν ξέρω/έχω ξεχάσει (πχ δεν ξέρω να παίξω την C#sus4...), triads, intervals, να μάθω κλίμακες μινόρε αρμονικές και μελωδικές που δεν έμαθα κλπ και μετά να ξαναδώ που πατάω...

Πάντως είμαι σε μία φάση που είμαι λίγο χαμένος...

Αποσυνδεδεμένος Guitar Fan

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 877
    • Προφίλ
οκ. Τι ειδους βιβλιο θα σε ενδιεφερε σε πρωτη φαση? να σου προτεινουμε αν ειναι. Αυτοσχεδιασμοι? Τεχνικη? κλιμακες? θεωρια? Ειδος μουσικης?


@jackson: σου εστειλα π.μ.

καλύτερα δεν αναφέρεις 1-2 βιβλία από το καθ' ένα τομέα που λες πιο πάνω,  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: 21/08/14, 13:35 από Guitar Fan »
I play the guitar because I like it not because I am good at it

Αποσυνδεδεμένος metalman

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 160
  • Φύλο: Άντρας
  • to be a rock and not to roll
    • Προφίλ
Η C Lydian παίρνει τον οπλισμό της από την G  Ionian.  Όταν παίζεις λοιπόν C  lydian τονίζεις την F#  που είναι η τέταρτη αυξημένη και δίνει τον χαρακτηριστικο ηχοχρωμα. Αν δεν την τονίσεις θα είναι σαν να παίζεις C Ionian.
Σίγουρα μπορείς να ξεκινήσεις πάλι να μελετάς μόνος σου απλά να είσαι σίγουρος ότι τα μαθαίνεις σωστά ώστε να μπορείς να τα αξιοποιήσεις στο παίξιμο σου. Καλό είναι το αυτί και τι σου ακούγεται καλά αλλά αν δεν είσαι ταλέντο (βλέπε slash) καλύτερο είναι να ξέρεις και θεωρητικά τι ταιριάζει.. Και όπως είχε πει ένα παιδί από εδώ αφού μάθεις ότι πρέπει να μάθεις το "ξεχνάς"  και αυτοσχεδιαζεις (αφού πρώτα τα έμαθες και τα πέρασες στο παίξιμο σου).
Ότι λέω το λέω για να βοηθήσω καθώς σε καταλαβαίνω, γιατί ούτε εγώ είχα κάποιο φίλο να παίζουμε μαζί, ούτε κάποιον να με συμβουλέψει με την στασιμότητα μου. Και εν τέλει οδηγηθηκα στα μαθήματα μετά από διάφορα αντίστοιχα θέματα που είχα διαβάσει εδώ.

Αποσυνδεδεμένος neeckos

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Δεν ξέρω επίσης πόσο καλά τα πας με το ιντερνετ, Google και YouTube πλέον λύνουν χέρια. Αρκεί μια αναζήτηση με τις σωστές λέξεις και υπάρχουν τα πάντα. Είτε μαθήματα, PDF, κείμενα, βίντεο κλπ κλπ

το C#sus4 για παράδειγμα σε ένα απλό search...

https://www.google.gr/#q=C%23sus4

Αποσυνδεδεμένος jackson

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 138
    • Προφίλ
Νίκο μια χαρά τα πάω με νετ κλπ. Τη συγχορδία για παράδειγμα την έφερα. Έχω πρόγραμμα που έχει τα πάντα από συγχορδίες, κλίμακες, intervals, arpeggio κλπ...Και μόνος μου είχα κατεβάσει βιβλία από νετ. Αυτό που θέλω να καταλάβεις είναι ότι με τόση πληροφορία νιώθω πελαγωμένος. Γιατί να διαβάσω το ένα και όχι το άλλο. Έχω βιβλία του Berklee, του Govan, του Tom Golb, το Complete Musician (1000 σελ. βιβλίο) και άλλα. Θα μου πεις όλα πάνω κάτω τα ίδια γράφουν όσον αφορά τα βασικά...

Θα σκεφτώ και θα δω τι θα κάνω... :)

Αποσυνδεδεμένος KouloGiorgas

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 18
    • Προφίλ
Ασυνήθιστο θέμα και ίσως γι'αυτό το βρήκα πολύ ενδιαφέρον.
Μετά απο τόσους μήνες που σας διαβάζω λοιπόν, πήρα απόφαση να σας συστηθώ κι εγώ.

Γιώργος, πορωμένος με τις ακουστικές κιθάρες.
Άργησα πολύ να ασχοληθώ με την μεγάλη μου αγάπη (την κιθάρα) αλλά έστω και στα 35 μου "είδα το φως το αληθινό".  ;D

Εγώ είμαι πολύ νέος στο θέμα της κιθάρας (ξεκίνησα μόλις πριν 8 μήνες να "παίζω") κι επομένως ίσως δικαιολογημένα να παραβλέψεις φίλε Jackson τη γνώμη μου.
Ίσως παλι να σε βοηθήσει.

Απο όλα τα ενδιαφέροντα που διάβασα μέχρι εδώ, κατάλαβα οτι ίσως σου λείπει η έμπνευση για να κάνεις το επόμενο βήμα όποιο κι αν είναι αυτό.
Και η θεωρία είναι πολύ καλή, αλλά πρέπει να είναι και χρήσιμη.
Δηλαδή τι νόημα έχει να μάθεις κάτι αν δεν πρόκειται να το ενσωματώσεις άμεσα ή έμμεσα στο παίξιμό σου?
Η ενσωμάτωση στο παίξιμο είναι αυτή που δίνει τη μεγάλη ικανοποίηση και κίνητρο να συνεχίσεις, νομίζω.

Για εμένα έτσι κι αλλιώς όλα είναι καινούρια κι επομένως ίσως ενθουσιάζομαι πολύ πιο εύκολα ενδεχομένως απο κάποιον πιο έμπειρο κιθαρίστα.
Αλλά πολλές φορές αισθάνθηκα ένα "πλατώ" ικανοποίησης και δεν είχα όρεξη να παίξω.
Μόλις όμως ήρθε η έμπνευση απο κάτι που είδα, άκουσα ή διάβασα, άρχισα πάλι το λιώσιμο και τα ξενύχτια.
Σε αυτό το κομμάτι με βοήθησε πολύ ο δάσκαλος.
Κάθε ευδομάδα ανυπομονώ για το επόμενο μάθημα.

Επίσης η γνώμη που έχουμε για τον εαυτό μας πολλές φορές διαφέρει απο την πραγματικότητα.
Θέλω να πω οτι μπορεί να υπερεκτιμήσουμε ή να υποεκτιμήσουμε τις ικανότητες μας.
Ένας δάσκαλος μπορεί να μας φέρει στα ίσια μας!

Παρά την έλαχιστη κιθαριστική μου εμπειρία, θέλω να επιβεβαιώσω όσους επισήμαναν πιο πάνω την αξία της συμμετοχης σε group.
Η συμβολή που έχει στην εξέλιξη των γνώσεων και των ικανοτήτων του μουσικού, είναι πολύ διαφορετική απο οτιδήποτε άλλο και πραγματικά ανεκτίμητη.
Αν και νεούδι, το έχω ζήσει και μπορώ να το επιβεβαιώσω 100%.

Τέλος και για να έχει και κάποια πρακτική αξία το μήνυμά μου, δες εδώ:
http://www.tospirto.com/mathimata_mousikis/akoustiki_kithara/

Οι μαθητές εκτός απο τα ιδιαίτερα, μπορούν να συμμετέχουν σε group (ensample).
Τα group αποτελούνται απο μαθητές και καθηγητές και η συμετοχή έχει το νόημα μαθήματος.

Εγώ κατά τύχη βρέθηκα να κάνω μαθήματα εκεί.
Αν θες περισσότερες πληροφορίες, στη διάθεσή σου.
« Τελευταία τροποποίηση: 22/08/14, 12:34 από KouloGiorgas »

Αποσυνδεδεμένος jackson

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 138
    • Προφίλ
Επίσης η γνώμη που έχουμε για τον εαυτό μας πολλές φορές διαφέρει απο την πραγματικότητα.
Θέλω να πω οτι μπορεί να υπερεκτιμήσουμε ή να υποεκτιμήσουμε τις ικανότητες μας.
Ένας δάσκαλος μπορεί να μας φέρει στα ίσια μας!

Γιώργο αυτό είναι πολύ σωστό που λες. Θες ένα δάσκαλο να σε φέρει στα ίσια σου, είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω. Μπορεί πχ να πάιζεις κάτι...αλλά να το παίζεις λάθος.

Επίσης είμαστε σε ψιλοδιαφορετική φάση...8 μήνες με 17 χρόνια είναι ένα ψιλοτεράστιο χάσμα. Εγώ μέχρι και πριν περίπου 4 χρόνια δεν θυμάμαι να είχα πλατώ στο ενδιφέρον μου. Θυμάμαι ήμουν πάντα αρρωστάκι μέχρι αηδίας. Βελτιωνόμουν σχεδόν μόνο στην τεχνική μου, πολύ αργά αλλά σταθερά. Αυτό μου έδινε ενδιαφέρον να συνεχίσω...τώρα είναι λίγο διαφορετικά.



Και κάτι γενικό. Έψαξα λίγο τα βιβλία που είχα. Ανάμεσά τους ξαναείδα τα 2 βιβλία που έχει βγάλει ο Guthrie Govan. Εϊχα δει παλιότερα κάποια πραγματάκια μέσα από αυτά και τώρα που ξαναείδα το περιεχόμενό τους μου φάνηκαν αρκετά ενδιαφέροντα. Κυρίως το 1ο, που αφορά θεωρία κλπ. Έχει κάποιος ασχοληθεί εκτενέστερα με τα βιβλία του;; Πώς τα κρίνετε;;

Αποσυνδεδεμένος Fourier

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 590
  • Φύλο: Άντρας
  • Free Amp Sims FTW!
    • Προφίλ
Και κάτι γενικό. Έψαξα λίγο τα βιβλία που είχα. Ανάμεσά τους ξαναείδα τα 2 βιβλία που έχει βγάλει ο Guthrie Govan. Εϊχα δει παλιότερα κάποια πραγματάκια μέσα από αυτά και τώρα που ξαναείδα το περιεχόμενό τους μου φάνηκαν αρκετά ενδιαφέροντα. Κυρίως το 1ο, που αφορά θεωρία κλπ. Έχει κάποιος ασχοληθεί εκτενέστερα με τα βιβλία του;; Πώς τα κρίνετε;;

Τα βιβλία του Govan είναι πολύ καλά, τα έχω και τα έχω προτείνει αρκετές φορές και μέσα από το forum. Μου έκανε εντύπωση που τα ανέφερες παραπάνω υπονοώντας ότι δεν σου ήταν χρήσιμα, αλλά προφανώς δεν είχες ασχοληθεί ιδιαίτερα. Όντως το 1ο είναι και το πιο ενδιαφέρον, καλύπτει ότι χρειάζεσαι σχετικά με αυτοσχεδιάσμό (πάνω σε "άγνωστες" συγχορδίες), modes, τονισμό/επιλογή φθόγγων κ.τ.λ.π. Επίσης, στο τέλος του 2ου, κάνει μία μικρή αναφορά σε melodic και harmonic minor.

Αποσυνδεδεμένος jackson

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 138
    • Προφίλ
Μου έκανε εντύπωση που τα ανέφερες παραπάνω υπονοώντας ότι δεν σου ήταν χρήσιμα, αλλά προφανώς δεν είχες ασχοληθεί ιδιαίτερα.

Ναι είναι αλήθεια, δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα. Όταν είχα δει το πρώτο βιβλίο με τη θεωρία με είχε εντυπωσιάσει. Κατ' αρχάς περιέχει πολύ γράψιμο πέρα από την παράθεση ασκήσεων κλπ.

Σκέφτηκα πως ίσως πρέπει να κάτσω να αφιερώσω χρόνο και να ασχοληθώ λίγο σοβαρά με αυτό το 1ο βιβλίο ή κάτι παρόμοιο. Θα προτιμούσα προτού αποφασίσω να πάω σε δάσκαλο να κάτσω να μάθω κάποια πραγματάκια τέτοιου είδους, να μην είμαι τόσο χαμένος. Πιστεύω θα μου κάνει καλό.

Συμφωνείς;

Θα ήθελες να προτείνεις και κάποιο άλλο βιβλίο/α, από τη στιγμή που συμφωνείς κ εσύ ότι του Govan είναι καλά; Θέλω να πω, ίσως ταιριάζει το σκεπτικό μας.  :)

Αποσυνδεδεμένος Fourier

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 590
  • Φύλο: Άντρας
  • Free Amp Sims FTW!
    • Προφίλ
Σκέφτηκα πως ίσως πρέπει να κάτσω να αφιερώσω χρόνο και να ασχοληθώ λίγο σοβαρά με αυτό το 1ο βιβλίο ή κάτι παρόμοιο. Θα προτιμούσα προτού αποφασίσω να πάω σε δάσκαλο να κάτσω να μάθω κάποια πραγματάκια τέτοιου είδους, να μην είμαι τόσο χαμένος. Πιστεύω θα μου κάνει καλό.

Αυτό ακριβώς εννοούσα στο χθεσινό μου post.

Παράθεση
Θα ήθελες να προτείνεις και κάποιο άλλο βιβλίο/α, από τη στιγμή που συμφωνείς κ εσύ ότι του Govan είναι καλά; Θέλω να πω, ίσως ταιριάζει το σκεπτικό μας. 

Από τα 4 βιβλία που ανέφερες στο προηγούμενο post σου, τα έχω όλα εκτός του Tom Golb. Όλα είναι πολύ καλά και τα συνιστώ, αλλά είναι διαφορετικού μουσικού προσανατολισμού το καθένα και δεν μπορεί, ούτε έχει νόημα να ασχοληθεί κάποιος με αυτά ταυτόχρονα.

Θα έλεγα να περιοριστείς αρχικά σε βιβλία του στυλ του Govan. Βιβλία, δηλαδή, που είναι προσανατολισμένα στον ηλ. κιθαρίστα και στον αυτοσχεδιασμό. Περιέχουν ότι χρειάζεται ο ηλ. κιθαρίστας από θεωρία χωρίς πληροφορίες που δεν έχουν πρακτική εφαρμογή σε pop/rock/metal. Αν θες κάτι επιπλέον/διαφορετικό του Govan, έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και για τα βιβλία του Stetina. Ψάξε λίγο στο amazon και θα βρεις και άλλα. Δεν το βρίσκω παράλογο ούτε σπατάλη χρημάτων να καταλήξεις να έχεις 4-5 διαφορετικά βιβλία για αυτό το θέμα. Επίσης το περιοδικό guitar techiques είναι πολύ καλό για αυτά τα θέματα.

Όταν αποκτήσεις κάποια σιγουριά με τα θέματα που καλύπτουν αυτά τα βιβλία, τότε πιθανών να θέλεις να προχωρήσεις και "πιο πέρα" από pop/rock/metal, που σημαίνει jazz ή/και κλασσική.  Μόνο σε αυτή την περίπτωση μπαίνουν στο παιχνίδι τα βιβλία του Berklee και το complete musician, αλλά εκεί ίσως σε βοηθήσει ένα "σπρώξιμο" από δάσκαλο μιας και θα είσαι σε άγνωστη για εσένα περιοχή. Αν δεν ενδιαφέρεσαι για jazz ή κλασσική θεωρώ ότι είναι χάσιμο χρόνο η ενασχόληση με αυτά βιβλία.

Αποσυνδεδεμένος neeckos

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ

Δηλαδή τι νόημα έχει να μάθεις κάτι αν δεν πρόκειται να το ενσωματώσεις άμεσα ή έμμεσα στο παίξιμό σου?


Τα είπες όλα σε μια πρόταση.
+1000

...αλλιώς χάνεσαι (γνώμη μου)

Αποσυνδεδεμένος jackson

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 138
    • Προφίλ

Αν θες κάτι επιπλέον/διαφορετικό του Govan, έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και για τα βιβλία του Stetina. Ψάξε λίγο στο amazon και θα βρεις και άλλα. Δεν το βρίσκω παράλογο ούτε σπατάλη χρημάτων να καταλήξεις να έχεις 4-5 διαφορετικά βιβλία για αυτό το θέμα. Επίσης το περιοδικό guitar techiques είναι πολύ καλό για αυτά τα θέματα.........Μόνο σε αυτή την περίπτωση μπαίνουν στο παιχνίδι τα βιβλία του Berklee και το complete musician, αλλά εκεί ίσως σε βοηθήσει ένα "σπρώξιμο" από δάσκαλο μιας και θα είσαι σε άγνωστη για εσένα περιοχή. Αν δεν ενδιαφέρεσαι για jazz ή κλασσική θεωρώ ότι είναι χάσιμο χρόνο η ενασχόληση με αυτά βιβλία.

Έχω και του Stetina 3 βιβλία. Νομίζα δεν έχει άλλα.

Αν και έχω και του Berklee (2 βιβλία) και το complete musician, δεν το βλέπω τώρα για jazz/κλασική όπως αναφέρεις.

Μου φαίνεται θα καταπιαστώ λίγο με το 1ο του Govan, αυτή τη φορά όμως σοβαρά και όχι όπως παλαιότερα είχα κάνει 2 φορές. Σκέφτομαι το λίγο χρόνο που κάθομαι και χαζοπαίζω με την κιθάρα μου, να τον αφιερώσω πλέον σε αυτό το σκοπό...και μετά βλέπω για ο δάσκαλο κλπ. 

Αποσυνδεδεμένος jackson

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 138
    • Προφίλ

Δηλαδή τι νόημα έχει να μάθεις κάτι αν δεν πρόκειται να το ενσωματώσεις άμεσα ή έμμεσα στο παίξιμό σου?


Τα είπες όλα σε μια πρόταση.
+1000

...αλλιώς χάνεσαι (γνώμη μου)

Νίκο και Γιώργο, φαινομενικά έχετε δίκιο. Γι αυτό και 'γω έγραψα κάπου πιο πάνω, ότι δεν ξέρω από που και τι να διαβάσω. Φοβούμενος ότι ίσως δεν έχει νόημα άμεσα, να μάθω διάφορα γενικά πράγματα.

Αλλά όταν ξαναείδα χθες του Govan το βιβλίο, θυμήθηκα ότι είναι κάπως επικεντρωμένο στη μουσική που παίζω, όπως είπε και ο Fourrier παραπάνω.
« Τελευταία τροποποίηση: 22/08/14, 14:31 από jackson »

Αποσυνδεδεμένος Guitar Fan

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 877
    • Προφίλ


Απο όλα τα ενδιαφέροντα που διάβασα μέχρι εδώ, κατάλαβα οτι ίσως σου λείπει η έμπνευση για να κάνεις το επόμενο βήμα όποιο κι αν είναι αυτό.
Και η θεωρία είναι πολύ καλή, αλλά πρέπει να είναι και χρήσιμη.
Δηλαδή τι νόημα έχει να μάθεις κάτι αν δεν πρόκειται να το ενσωματώσεις άμεσα ή έμμεσα στο παίξιμό σου?
Η ενσωμάτωση στο παίξιμο είναι αυτή που δίνει τη μεγάλη ικανοποίηση και κίνητρο να συνεχίσεις, νομίζω.



Το θέμα της έμπνευσης είναι το Α και το Ω της όλης υπόθεσης.
Εγώ είμαι ακόμα πιο αρχάριος και από εσένα αλλά έχω καταλάβει ότι με τον χρόνο και με την σκληρή εργασία θα μπορέσω να αποκτήσω ένα καλό επίπεδο. Θα μπορώ να παίζω κάποια αλληλουχία από ακόρντα άνετα, θα μπορώ να σολάρω αν μάθω καλά της κλίμακες αλλά και πάλι αν δεν υπάρχει έμπνευση θα υπάρξει σίγουρα στασιμότητα.
Η έμπνευση θα είναι αυτό που θα με ωθήσει να αυτοσχεδιάσω και τότε αρχίζουν όλα.

Η έμπνευση είναι αυτή που κάνει 18χρονα παιδιά να βγάζουν την δική τους μουσική, χιλιάδες τα παραδείγματα από τα συγκροτήματα της Ροκ κλπ,
Αν δεν έχεις έμπνευση σίγουρα θα μπορέσεις να μάθεις μουσική με τα χρόνια και την σκληρή δουλειά αλλά όλη αυτή την γνώση δεν θα μπορέσεις να την χρησιμοποιήσεις απλά θα την αναπαράγεις, το οποίο είναι επίσης πολύ καλό.


Τα βιβλία του Govan τα έχω κι εγω, μου τα σύστησε ο Fourier, και πιστεύω ότι είναι εξαιρετικά αλλά δεν είναι πολύ επεξηγηματικά, περιεχουν πάρα πολλά αλλά θα πρέπει να ξέρεις μερικά πράγματα για να ωφεληθείς πραγματικά.
I play the guitar because I like it not because I am good at it

Αποσυνδεδεμένος neeckos

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Στα λόγια του Koulogiorgas νομίζω βρίσκεται όλη ουσία. Η λαχτάρα του να παίζεις. Ολα τα άλλα τα βρίσκεις στην πορεία.
Κάθε πράγμα στον καιρό του και μία μία λύνεις τις απορίες σου και προχωράς μέχρι ένα σημείο που σε καλύπτει το όργανο να εκφράζεσαι. Κανείς δεν το τερμάτισε ΠΟΤΕ.
Δεν υπάρχει και λόγος άλλοστε, αλλού είναι το νόημα. Δεν θέλει και πολύ ανάλυση. Παίζεις όσο μπορείς περισσότερο χωρίς περαιτέρω...

Το πόσο είναι κάποιος αρχάριος ή προχωρημένος με αφήνει παντελώς αδιάφορο (παντα έτσι το έβλεπα). Δεν μου λένε τίποτα τα χρόνια ένσημα στο όργανο. Καρδιά και ψυχή χρειάζεται. Και ταλέντο σίγουρα...

Είμαι 45. Πριν λίγο καιρό ήμουν σε στούντιο παρών σε μια ηχογράφηση βιολιού μιας πιτσιρίκας 17 ετών. Ακουγε πρώτη φορά το θέμα και το πήγε με την μία (!!!!). Οταν τελείωσε μας ζήτησε συγγνώμη γιατί είχε πρόβλημα η μία χορδή της (μία από τις τυλιχτές είχε ξετυλίξει) και συνεχώς έχανε κούρδισμα. Η μικρή όμως το καταλάβαινε και το διόρθωνε σε παραγματικό χρόνο (!!!!!!!!!!!!). Εγώ με ακουστικά δεν άκουσα κανένα φάλτσο, ούτε κανείς απο τους άλλους που ήταν παρών.....


...τι να λέμε τώρα. Τα μισά μου χρόνια, με τις μισές γνώσεις αρχάρια  ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος nikospal

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 1
    • Προφίλ
Καλησπέρα παιδιά και απο μένα. Και εγώ στην ίδια φάση ήμουν. Ωδείο, μετά ιδιαίτερα(μιας και ήταν πιο φτηνά κλπ). Και τα δύο σαν κόστος είναι πλέον ίδια. Το θέμα είναι τι δουλειά γίνεται στο ωδείο και τι δουλειά γίνεται στο ιδιαίτερο. Όταν πήγαινα στο ωδείο,τότε για Α ετος ηλ. κιθάρας έδινα 95€, ενώ τον επόμενο χρόνο που ξεκίνησε ιδιαίτερα έδινα 80.(4 ώρες/μήνα). Απο θεωρία τίποτα.(*στο ωδείο την χρέωναν). Μια μέρα πριν κανα 8μηνο είδα μια διαφήμιση στο facebook για το ωδείο Όπερα με 69€ τον μήνα. Για να μην σας κουράζω με 69€ τον μήνα εκεί κάνω 4 ή 5 45λεπτα ηλεκτρική κιθάρα και απολύτως δωρεάν θεωρία και σολφέζ. Είναι η μόνο στιγμή που σκέφτομαι οτι απο αυτό το ωδείο μπορώ να πάρω το δίπλωμα, γιατί το αντέχει και η τσέπη μου. Το προτείνω άφοβα, μιας και είναι πολύ προσβάσιμο. Το τήλ του είναι 2108657700  https://sites.google.com/site/odeiooperaedu/mathimata-ilektrikis-kitharas

Αποσυνδεδεμένος mad_nassos

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 186
  • Φύλο: Άντρας
  • Blues guy
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • mad_nassos homepage
Καλησπέρα παιδιά και απο μένα. Και εγώ στην ίδια φάση ήμουν. Ωδείο, μετά ιδιαίτερα(μιας και ήταν πιο φτηνά κλπ). Και τα δύο σαν κόστος είναι πλέον ίδια. Το θέμα είναι τι δουλειά γίνεται στο ωδείο και τι δουλειά γίνεται στο ιδιαίτερο. Όταν πήγαινα στο ωδείο,τότε για Α ετος ηλ. κιθάρας έδινα 95€, ενώ τον επόμενο χρόνο που ξεκίνησε ιδιαίτερα έδινα 80.(4 ώρες/μήνα). Απο θεωρία τίποτα.(*στο ωδείο την χρέωναν). Μια μέρα πριν κανα 8μηνο είδα μια διαφήμιση στο facebook για το ωδείο Όπερα με 69€ τον μήνα. Για να μην σας κουράζω με 69€ τον μήνα εκεί κάνω 4 ή 5 45λεπτα ηλεκτρική κιθάρα και απολύτως δωρεάν θεωρία και σολφέζ. Είναι η μόνο στιγμή που σκέφτομαι οτι απο αυτό το ωδείο μπορώ να πάρω το δίπλωμα, γιατί το αντέχει και η τσέπη μου. Το προτείνω άφοβα, μιας και είναι πολύ προσβάσιμο. Το τήλ του είναι 2108657700  https://sites.google.com/site/odeiooperaedu/mathimata-ilektrikis-kitharas

Συγγνώμη, αλλά στο συγκεκριμένο post αναφέρεσαι καθαρά σε οικονομικά κριτήρια για την επιλογή σου.

Και μάλιστα γενικότερα η ροή του post σου οδηγεί καθαρά σε διαφήμιση...

Επίσης δεν καταλαβαίνω αν σε ενδιαφέρει να μάθεις ή "να πάρεις το δίπλωμα".


Ενδιαφέρον το γεγονός ότι έκανες εγγραφή στο φόρουμ 20 λεπτά πριν κάνεις το post, αλλά παρόλ'αυτά, ας ρωτήσω: Ποιο δίπλωμα???

Αποσυνδεδεμένος atav (φλουτσ)

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 557
  • Φύλο: Άντρας
  • Κουλάδι ολκής!
    • Προφίλ
Συγγνώμη, αλλά στο συγκεκριμένο post αναφέρεσαι καθαρά σε οικονομικά κριτήρια για την επιλογή σου.

Και μάλιστα γενικότερα η ροή του post σου οδηγεί καθαρά σε διαφήμιση...

Επίσης δεν καταλαβαίνω αν σε ενδιαφέρει να μάθεις ή "να πάρεις το δίπλωμα".


Ενδιαφέρον το γεγονός ότι έκανες εγγραφή στο φόρουμ 20 λεπτά πριν κάνεις το post, αλλά παρόλ'αυτά, ας ρωτήσω: Ποιο δίπλωμα???

Καχύποπτε...! ;D ;D
Οὔτε τάματα οὔτε οἱ ἅγιοι ὠφελοῦν στὴν ἀρρώστια μου. Ἐγὼ εἶμαι παιδὶ τῆς θάλασσας. Μὲ κράζει καὶ θὰ πάω.
http://www.andor-sailing.gr

Αποσυνδεδεμένος Vaiking

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 881
  • Φύλο: Άντρας
  • Why should I sit and sigh...
    • Προφίλ
Αν και δε διάβασα όλες τις απαντήσεις στο θέμα, νομίζω πως το βασικό πρόβλημα του φίλου μας είναι η έλλειψη χρόνου. Και όχι απλώς χρόνου για μελέτη ασκήσεων κλπ, αλλά ποιοτικού χρόνου οπου θα υπάρχει η σχετική ψυχική και πνευματική ηρεμία για να ασχοληθεί δημιουργικά με αυτό που λέγεται κιθάρα. ΑΝ λυθεί κάπως αυτό, τότε η συζήτηση περι του αν αξίζει το μάθημα σε ωδείο ή το ιδιαίτερο ή η ένταξη σε μια μπάντα ή η επιλογή κάποιου βιβλίου, θα αποκτήσει κάποια βάση. Αν όχι, τότε μάλλον εμείς δε μπορούμε να βοηθήσουμε το φίλο μας ουσιαστικά.,,

Απο εκεί και πέρα, νομίζω πως το ιδιαίτερο μάθημα θα πρέπει να προτιμηθεί κυρίως για λόγους οικονομίας χρόνου αν μιλάμε για μάθημα μέσω διαδικτύου ή αν έρχεται ο δάσκαλος στο χώρο του μαθητή. Αλλά μέχρι εκεί! Διότι τη διαφορά την κάνει ΠΑΝΤΑ ο σωστός δάσκαλος και η σωστή "χημεία" μεταξύ δασκάλου-μαθητή. Και αυτό μπορεί να βρεθεί (ή να μη βρεθεί) οπουδήποτε...

Αυτά :)
The most important second of our lives is the last one...

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
0 Απαντήσεις
1778 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 18/09/08, 19:31
από thanasis b
2 Απαντήσεις
3680 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 12/09/09, 19:07
από MACMISIAS
0 Απαντήσεις
928 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 20/11/09, 20:28
από Ιππέας
0 Απαντήσεις
2994 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 24/04/10, 16:49
από δενξερωκιθαρα
5 Απαντήσεις
3714 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 23/07/11, 23:40
από guitarmania
0 Απαντήσεις
1841 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 10/03/12, 20:21
από Unknown Artist
8 Απαντήσεις
2517 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 13/09/12, 01:12
από kkmspm (φλουτσ)
7 Απαντήσεις
1937 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 20/10/12, 01:35
από Υπνοβάτης...
5 Απαντήσεις
3095 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 18/07/14, 21:58
από Βραζίλης
20 Απαντήσεις
6159 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 23/02/17, 23:17
από Uriah