Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μετά είναι δικό μου θέμα αν χαλάω την εγγύηση ή το στέλνω.... Θα δω, δεν ξέρω...
Θα ήθελα να κάνω και μια ερώτηση προς όλους.Ποιά θα μπορούσε να είναι η πιο ακριβή ζημιά σε έναν λαμπάτο? Ειλικρινά ρωτάω.Τι θα μπορούσε να χαλάσει στην πορεία που θα μπορούσες να πεις «είναι ασύμφορο, μακάρι να είχα εγγύηση?»Πείτε ένα σενάριο που μπορεί να μου διαφεύγει. Ετσι, για να ζυγίσω λίγο την κατάσταση...
EDIT: Από την άλλη βέβαια, και μόνο που η Laney βάζει τον πελάτη σε τέτοια διλλήματα είναι για μένα του κώλου εταιρεία. Και δεν έχει επίσημο σέρβις στην ελλάδα, αυτά είναι π**αριές. Επίσημο σέρβις μόνο αν αγοράσεις από τον Νάκα? Λυπάμαι, αλλά είναι καραγκιόζηδες. Και υποτίθεται ότι είναι η Laney, όχι ένας τυχαίος κατασκευαστής.
Τι είναι αυτό? Δεν ξέρω.Αλλά έρχεσαι και εσύ στο σκεπτικό μου νομίζω. Οτι είναι μια ζημιά που μπορεί να μην περνάει σε εγγύηση.Καταλαβαίνει φαντάζομαι το σκεπτικό μου. Γιατί να μην τον κρατήσω, να τον ανοίξω, του κάνω και καμμιά αναβάθμιση σε τίποτα πλαστικά μέρη, λάμπες κλπ κλπ.
Έχεις έναν ενισχυτή που σου αρέσει, χωρίς κάποιο πρόβλημα. Να τον χαρείς στο μέγιστο, και ΑΝ ποτέ σκάσει κάτι, το ψάχνεις τότε. Μην αγχώνεσαι από τώρα για την πιθανότητα να συμβεί κάτι στο μέλλον, κάτι που δεν το γνωρίζεις καν αν ισχύει.Life sucks and then you die. Τσίτωσε τον και παίξε κιθαρίτσα
Θα συμφωνήσω κι εγώ με τον @sfanfan Το ίδιο έχω κάνει με ό,τι έχω αγοράσει κι ένοιωσα πως η εταιρεία μ'έχει κοροϊδέψει. Μάλιστα σ'ένα πεταλάκι από thomann της mxr, αρνιόμουν να μου στείλουν ίδιο. Τους είχα πει ξεκάθαρα πως δεν εμπιστεύομαι την εν λόγω εταιρεία και πιο συγκεκριμένα το πετάλι εκείνο. Τελικά μου πίστωσαν πίσω τα χρήματα (έχω αναφέρει την ιστορία πάλι εδώ).Από την άλλη όμως συμφωνώ και με τον @neeckos Πήρες έναν ενισχυτή που σε καλύπτει και σου αρέσει. Είσαι απογοητευμένος από την εταιρεία (το brand) και την συμπεριφορά του, αλλά από την άλλη όποια προβλήματα προκύψουν επισκευάζονται (λογικά) εύκολα. Αντί να μπεις στην διαδικασία του ψαξίματος λοιπόν, παίζεις να τον ευχαριστηθείς, αν χρειαστεί κάτι το φτιάχνεις εσύ ξεχνώντας εγγύηση κλπ και συνεχίζεις το παίξιμο. Why not? Πέρα από τα παραπάνω όμως, είναι τραγική αντιμετώπιση στο service την στιγμή που υπάρχει αντιπρόσωπος στην Ελλάδα. Τί να πω...
Έτσι για την ιστορία, εγώ δεν θα το έψαχνα καν. Έχεις έναν ενισχυτή που σου αρέσει, χωρίς κάποιο πρόβλημα. Να τον χαρείς στο μέγιστο, και ΑΝ ποτέ σκάσει κάτι, το ψάχνεις τότε. Μην αγχώνεσαι από τώρα για την πιθανότητα να συμβεί κάτι στο μέλλον, κάτι που δεν το γνωρίζεις καν αν ισχύει.Life sucks and then you die. Τσίτωσε τον και παίξε κιθαρίτσα
Transformer. Αλλά κάτι μου λέει ότι πολύ χλωμό να τον περάσουν εγγύηση...
στον vht που πηρα απο το thomann όταν τους τον έστειλα για επισκευή
Ξεκίνησε από FotisKatsanos Ενισχυτές
Ξεκίνησε από Alkaid Ενισχυτές
Ξεκίνησε από gers Ενισχυτές
Ξεκίνησε από fovos Μουσικά όργανα και εξοπλισμός
Ξεκίνησε από kostasmel Ενισχυτές
Ξεκίνησε από Dimitris12345 Δικές μας συνθέσεις και τραγούδια
Ξεκίνησε από kaloferis Μπάσο
Ξεκίνησε από Melvin91 Ενισχυτές
Ξεκίνησε από apnea_xaos Ενισχυτές
Ξεκίνησε από Stelios_Lioste Μουσικά όργανα και εξοπλισμός