Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν εχω ψαχτει με midi.Δεν ξερω καν τι ακριβως ειναι/κανει.Απλα το πιεζο θεωριτικα "δουλευει" και απο το 1Hz,και πρακτικα απο τα 20Hz,συχνοτιτες που οι μαγνητες δεν τις βλεπουν.Και να πω την αληθεια περισοτερο με ενδιαφερουν τα παραληλα σηματα.Πχ εχεις το ιδιο σημα 2-3 φορες ταυτοχρονα,σε καπιο αλλαζεις κατι σε ρυθμισεις,και τα μιξαρεις
Δεν ειναι το de tune ο σκοπος μου.Θα γραψω ενα αναλιτικο κατεβατο αργοτερα
Jam Midi Guitar 2.Software λύση
πάντως εκεί είναι το μέλλον, κατεμε το εξειδικευμένο pup για pitch-to-midi conversion πνέει τα λίσθια...
Άσε που απ' ότι θυμάμαι, δεν υπάρχει 100% decoding success με κανένα σύστημα ακόμα, τουλάχιστον με τις υλοποιήσεις τύπου roland ή software.
Η λογική κωδικοποίησης MIDI δεν διαφέρει απο την λογική της παρτιτούρας. Δεν νομίζω να έχεις συναντήσει πολλούς κλασικούς μουσικούς οι οποίοι να αντιτίθενται στην λογική της παρτιτούρας με το σκεπτικό οτι αφαιρεί το προσωπικό στύλ του συνθέτη ή του εκτελεστή, γιατι δεν μπορεί να αναπαραστήσει π.χ. χτύπημα του δοξαριού στο σκάφος του βιολιού. Οταν μια μηχανή εκτελέσει 2 φορές την ίδια διεργασία με ίδια είσοδο θα έχουμε ίδια έξοδο, αιτιοκρατικά, λογικό. Για τις περιπτώσεις που θες να παράγεις θόρυβο και όχι μουσική, δεν σου λέει κανένας να μην πάρεις το κλασικό αναλογικό σήμα και να το στείλεις παράλληλα όπου θες (το interface της Roland το υποστηρίζει αυτό). Με λίγα λόγια, πλέον η παρτιτούρα γίνεται MIDI και ο παίκτης/όργανο γίνεται synthesizer. Αλλά όλα αυτά τα ξέρεις καλύτερα απο μένα.
ποιά η διαφορά τελικά ενός ψηφιακά επεξεργασμένου σήματος απο ένα ψηφιακά παραγμένο/συντεθημένο σήμα?
2) επαγωγικά, η πολεμική κατά του ψηφιακού ήχου μπορεί να εφαρμοστεί και κατά του ηλεκτρικού ήχου, δεν μπορείς να πείς α.. οκ μέχρι το 70 ή αρχες 80 είναι όλα αποδεκτά, απο κει και πέρα θες να μείνεις παραδοσιακός, γιατί τεχνολογικά είχες ήδη εισάγει τον μηχανικό/ηλεκτρικό παράγοντα απο την 10ετία του 20.
εδώ μερικές ενδιαφέρουσες απόψεις : http://guitarnuts2.proboards.com/thread/7922/heard-sumgais-knew-midiο Sumgai είναι μαθουσάλας παλαίμαχος του MIDI, χρόνια με έπρηζε με την Roland, και τελικά άρχισα να ψήνομαι...
μου θυμίζουν τα παλιά IBM mainframes (S-380/390/++) τα οποία ήταν μεγάλα και επιβλητικά για να ψαρώνουν οι ιθαγενείς τραπεζουπάλληλοι αλλά αν τα άνοιγες δεν ήταν τίποτε παραπάνω απο ένα σχεδόν άδειο rack.
Παράθεσημου θυμίζουν τα παλιά IBM mainframes (S-380/390/++) τα οποία ήταν μεγάλα και επιβλητικά για να ψαρώνουν οι ιθαγενείς τραπεζουπάλληλοι αλλά αν τα άνοιγες δεν ήταν τίποτε παραπάνω απο ένα σχεδόν άδειο rack.Κι εδώ διαφωνώ. Έχω ανοίξει System/38 αλλά και 2-3 VAX και μόνο άδεια δεν ήταν μέσα...
Για μενα,ακομα και ο κλασικος μαγνητης,καπου μπαζει.Ειτε απο θορυβο,ειτε που δεν βλεπει καποιες συχνοτιτες,ειτε χροματιζει.Να πω εγω πως το βλεπω το ολο θεμα.Βαραει η πενα την χορδη(βασικα την τραβαει και οταν την αφηνει,μετα ξεκηνανε ολα)Η χορδη φευγει και επιστρεφει στην αρχικη ευθεια,λογο δυναμεων,δεν σταματαει,αλλα συνεχιζει.Περνωντας απο τον μαγνητη,παραγει σημα,και ο μαγνητης παραγει την 1 νοτα(τονικη)Η χορδη φτανει σε ενα σημειο,και επιστρεφει πισο,ενω η πενα την εκανε να εχει 1 καμπυλη,αυτη τωρα εχει 2,περνωντας απο τον μαγνητη,παραγετε η 2 αρμονικη της πρωτης.Καθως συνεχιζει η χορδη το περα δοθε,παραγει και ακομα 5-6 αρμονικες(με τον αναλογο αριθμο καμπυλων),και ολα αυτα ακουγωντε ταυτοχρονα.Γιαυτο διαφερει η μουσικη απο τον θορυβο.Το πως παλετε η χορδη εξαρτατε απο 3 πραγματα.Ειδικο βαρος,τεντωμα,μηκος χορδης που παλετεΟποιο απο αυτα αλαζει,αλλαζει και η νοτα.Αν αλλαξουν 2 η 3 ταυτοχρονα μπορουμε να πετιχουμε την ιδια νοτα,αλλα οχι απαραιτιτα.Οπως οταν κανουμε hammer on σε αντιθεση με το pull of παρατηρουμε οτι δεν χανουμε σε ενταση.Γιατι η ιδια δυναμη μεταφερετε σε μικροτερο υλικο(μικροτερο μηκος) ενω στην δευτερη περιπτωση εχουμε μειψση,γιατι γινετε το αναποδο.Ετσι και η 2η αρμονικη,σκεπαζει την 1η αρμονικη (aka τονικη)Εδω ερχετε ο πιεζο-μαστορας.Καλο παλικαρι,με ορεξη να βοηθισει,μονο που ενω ο κλασικος μαγνητης βλεπει το πως παλετε η χορδη και μας βγαζει ενα αποτελεσμα,τουτος εδω,βαζει στον υπολογισμο και την μαζα,ασχετα με ποσες καμπιλες κανει η χορδη.Οποτε μας δυνη δυνατη 1η αρμονικη.Αυτο βεβαια συμβαινει εαν εχω καταλαβει καλα.Εγω πρωτημω το οσο πιο flat rig γινετε,για να διαμορφωνω ευκολα τον ηχο μου.Τα midi δεν τα εχω ασχολιθει,ισως να ειναι πολυ καλα,αλλα δεν ειναι αυτο που ψαχνω τωρα
Να πω εγω πως το βλεπω το ολο θεμα. Βαραει η πενα την χορδη(βασικα την τραβαει και οταν την αφηνει,μετα ξεκηνανε ολα)Η χορδη φευγει και επιστρεφει στην αρχικη ευθεια,λογο δυναμεων,δεν σταματαει,αλλα συνεχιζει.Περνωντας απο τον μαγνητη,παραγει σημα,και ο μαγνητης παραγει την 1 νοτα(τονικη)Η χορδη φτανει σε ενα σημειο,και επιστρεφει πισο,ενω η πενα την εκανε να εχει 1 καμπυλη,αυτη τωρα εχει 2,περνωντας απο τον μαγνητη,παραγετε η 2 αρμονικη της πρωτης.Καθως συνεχιζει η χορδη το περα δοθε,παραγει και ακομα 5-6 αρμονικες(με τον αναλογο αριθμο καμπυλων),και ολα αυτα ακουγωντε ταυτοχρονα.Γιαυτο διαφερει η μουσικη απο τον θορυβο.Το πως παλετε η χορδη εξαρτατε απο 3 πραγματα.Ειδικο βαρος,τεντωμα,μηκος χορδης που παλετεΟποιο απο αυτα αλαζει,αλλαζει και η νοτα.Αν αλλαξουν 2 η 3 ταυτοχρονα μπορουμε να πετιχουμε την ιδια νοτα,αλλα οχι απαραιτιτα.Οπως οταν κανουμε hammer on σε αντιθεση με το pull of παρατηρουμε οτι δεν χανουμε σε ενταση.Γιατι η ιδια δυναμη μεταφερετε σε μικροτερο υλικο(μικροτερο μηκος) ενω στην δευτερη περιπτωση εχουμε μειψση,γιατι γινετε το αναποδο.Ετσι και η 2η αρμονικη,σκεπαζει την 1η αρμονικη (aka τονικη)Εδω ερχετε ο πιεζο-μαστορας.Καλο παλικαρι,με ορεξη να βοηθισει,μονο που ενω ο κλασικος μαγνητης βλεπει το πως παλετε η χορδη και μας βγαζει ενα αποτελεσμα,τουτος εδω,βαζει στον υπολογισμο και την μαζα,ασχετα με ποσες καμπιλες κανει η χορδη.Οποτε μας δυνη δυνατη 1η αρμονικη.Αυτο βεβαια συμβαινει εαν εχω καταλαβει καλα.
αλλά οτι την έχεις μια τάση προς την διαφωνία την έχεις
Αν δεις,η δευτερη αρμονικη ειναι υσχηροτερη της πρωτης (3dB)
Παντα,οπου και να χτυπισουμε την χορδη,και οπου και να ειναι ο μαγνητης,οι δυναμεις θα μοιραστουν σε ισες αποστασεις και γιαυτο παντα βγαζουν τις ιδιες αρμονικες.Αλλιω πχ θα χτυπουσαμε ντο και θα βγαιναν αρμονικες της λα.
Αν δεις παρουσιασεις για μπασα που θελουν να δειξουν οτι εχουν γεματη Β,θα δεις πως μολις την χτυπησουν,αμεσως μιουταρουν την χορδη.Ειναι για να ακουστει η 1η αρμονικη.Αλλιως την αφηνεις να βαραει 30 δευτερολεπτα να δειξεις και το σαστειν.
Vegos νομιζα βγαζουν υσχηρωτερο σημα οι πιεζο.Ετσι με βολευει ακομα καλυτερα Ετσι κι αλλιως ποτε δεν θα το χρεισημοποιησω μονο του.Τον θελω ακριβως για να πιασει οτι δεν πιανουν οι μαγνητες,ενα lpf στα 80-100 και ετοιμο το μπας μπουστ αλα σεηβντ
Ξεκίνησε από raspid Δικές μας συνθέσεις και τραγούδια
Ξεκίνησε από e.t. Δικές μας συνθέσεις και τραγούδια
Ξεκίνησε από vegos Μαγνήτες και ηλεκτρικά
Ξεκίνησε από ravaya Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές
Ξεκίνησε από saved Μαγνήτες και ηλεκτρικά
Ξεκίνησε από saved Μουσικά νέα και συζητήσεις