Φτιάχνω κυματομορφές σε sampler χρησιμοποιώντας την τεχνική της Single Cycle Loop. Δηλαδή παίρνω ένα πολύ μικρό τμήμα ένας δείγματος και το λουπάρω ώστε να βγει ένας συνεχόμενος ήχος. Τέτοιου είδους ήχοι θυμίζουν πολύ τις κυματομορφές αναλογικού ή και παλαιού υβριδικού συνθεσάιζερ. Χρησιμοποιώ τέτοιες κυματομορφές για να προσομοιώσω ήχους εγχόρδων και πνευστών, και μπορώ να πώ ότι με έχουν καλύψει αρκετά.
Αλλά, υπάρχει πάντα το "αλλά"!
Στις χαμηλές οκτάβες όπου ο ήχος αναπαράγεται με μικρότερη ταχύτητα, γίνεται πιο πλαδαρός – πιο άδειος. Αυτό είναι γενικά ένα μειονέκτημα των samplers! Αν όμως μπορούσα να προσθέσω στον ήχο μερικές αρμονικές όχι μόνον θα γέμιζε τον ήχο, αλλά θα άνοιγε και ένας δρόμος προς περεταίρω πειραματισμό.
Έ
χω δοκιμάσει το Distortion, δηλαδή περνάω την κυματομορφή από παραμόρφωση και μετά ξαναλουπάρω. Το αποτέλεσμα είναι όμως υπερβολικό, δηλαδή ναι μεν μένω με μια σφικτή κυματομορφή, έχει όμως χάσει το αρχικό ηχόχρωμα και από έγχορδο ή πνευστό καταλήγει να θυμίζει γυάλινο ήχο σαν τα ηλ. πιάνα του DX7.
Γνωρίζει κανείς κάποιο τρόπο να προσθέσω στην κυματομορφή μερικές αρμονικές ή γενικά να την κάνω πιο μεστή – σφικτή – συμπαγή, χωρίς όμως να χάσει το αρχικό της χρώμα;
Ευχαριστώ.