Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Manwe

Σελίδες: [1] 2 3
1
Εγώ είπα την άποψη μου για τους μαγνήτες.Οι DiMarzio και δη ο Air Norton είναι το τελείως αντίθετο απ'αυτό που θες
Θα διαφωνήσω σε αυτό που λες φίλε μου καθαρά από άποψη του τι έχω ακούσει σε άλλα συγκροτήματα.EMG active συναντάω σε συγκροτήματα τύπου thrash και death ενώ οι καταστάσεις που γουστάρω εγώ προσανατολίζονται προς passive μαγνήτες. Βέβαια τώρα μιλάω καθαρά σαν ακροατής αφού δυστυχώς δεν έχω τα λεφτά να πειραματιστώ από μόνος μου σε διάφορους τύπους μαγνητών...

2
Τελικά νομίζω πως έχω καταλήξει σε αυτό το set μαγνητών οπότε όποιος μπορεί να εκφέρει μια άποψη.
neck: DiMarzio Breed DP165
bridge: DiMarzio Air Norton DP193

3
Το POD της Line6 είναι ίσως η καλύτερη πεταλιέρα αυτή τη στιγμή (εκτός και αν είσαι κολλημένος όπως εγώ με την BOSS)...Παρ'όλο που είναι πάρα πολύ ψηφιακή δεν έχει αυτό που έχουν οι υπόλοιπες πεταλιέρες της κατηγορίας της (τύπου ZOOM) οι οποίες μόλις ανεβάσεις τον ενισχυτή σου πάνω από το 2 γίνεσαι ρεζίλι!
Τώρα αν θες την γνώμη μου πάνω στο θέμα αλλαγής μαγνητών ή αλλαγης κιθάρας θα σου πω το εξής: αυτό που σε νοιάζει στην κιθάρα είναι τα ξύλα και αν σε βολεύει εσένα στο χέρι!αν τα έχεις αυτά τα 2 τότε δεν μιλάμε επουδενεί για αλλαγή κιθάρας αλλά για αλλαγή όλων των άλλων! Δεν γράφεις τι είδος θέλεις να παίζεις αλλά φαντάζομαι (λόγω Jackson και EMG) πως είσαι προς το metal. Γιατί δεν κοιτάς κάτι προς Seymour Duncan? Έχει μεγαλύτερη γκάμα και επίσης δεν θα έχεις τον ίδιο χιλιοπαιγμένο ήχο όπως έχουν τόσα χιλιάδες κιθάρες. Τελείως προσωπική γνώμη σου λέω τώρα. Αν εσύ είσαι κατασταλαγμένος στους EMG τότε δεν μου παίφτει λόγος!!! ;)

4
Έχω την Ibanez RG320FM (μοντέλο του 2004) που πλέον υπάρχει ως RG320DXFM (μπορείτε να την δείτε εδώ http://www.thomann.de/gr/ibanez_rg320dxfm_am.htm).Η κιθάρα είναι καθ'όλα εργοστασιακή και δεν έχω πειράξει τίποτα.

neck type: 3pc Wizard II neck
body: Flamed Maple top/Basswood body
bridge: Edge III bridge
neck pu: INF3 (H) neck pu
bridge pu: INF4 (H) bridge pu

Η κιθάρα είναι μεταλάδικη αλλά είναι η μοναδική κιθάρα που με βολεύει απεριόριστα στο μπράτσο. Οπότε θέλω να αλλάξω μαγνήτες για να  αλλάξω τον ήχο μου και να τον φέρω προς το grandge κάπως. Θα ήθελα με τον bridge μαγνήτη να βγάλω έναν ήχο στυλ Rage Against The Machine/Korn/Nirvana και με τον neck να πλησιάσω τον ήχο των Pearl Jam/QOTSA/Placebo κλπ... Είμαι ανάμεσα σε Seymour Duncan και DiMarzio (τα passive μοντέλα). Δεν θέλω active μαγνήτη οπότε οι EMG δεν παίζουν στο παιχνίδι. Επίσης έχω ακούσει τους Rockfield μαγνήτες στο site τους και μου αρέσαν πάρα πολύ. Όποιος μπορεί ας βοηθήσει!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

5
Παιδιά εγώ έκανα το τελευτάιο post μου πέρυσι... Από τότε πέρασε κάποιο διάστημα μέσα στο οποίο είδα κάποια πράγματα που δεν είχα ξαναδεί, παράλογεσ αμοιβές κ.λπ... Φέτος είδα ας πούμε παιδιά καθαρά ερασιτέχνες, που πραγματικά δεν ήταν η τέλεια μπάντα, να γεμίζει μαγαζί και εμείς που είμαστε 2 χρόνια στο χώρο, που αν μη τι άλλο παίζουμε στη σωστή σειρά τις νότες, να παίζουμε σε μισοάδεια μαγαζιά... Είδα άτομα με τρομερό πρόγραμμα, με την κοπέλα που τραγούδαγε να έχει φωνάρα και να παίρνει για 4-5 ώρες πρόγραμμα 40 ευρώ.... Είδα να προσπαθεί το μαγαζί να προσπαθεί να μας φάει λεφτά ενώ με τον κόσμο που είχαμε θα παίρναμε 15 ευρώ ο καθένας (κοινώς 75 ευρώ όλοι μαζί...σκατά...20 άτομα είχαν έρθει) Αλλά επιμένω σε κάτι που είχα πει. ΠΡΕΠΕΙ εμείς οι ίδιοι που κοβόμαστε για την ελληνική μουσική σκηνή να την στηρίξουμε έτσι ώστε ο μαγαζάτορας να μας σέβεται... Φέτος που έζησα λίγο παραπάνω το Live μπορώ να πω ότι για ένα live μισής - μιας ώρας (support δλδ)τα 30 ευρώ το άτομο είναι καλά λεφτά... Αλλά άμα είναι να βγεις και να είσαι ένα 3ωρο - 5ωρο στη σκηνή είναι πολύ λίγα... Εκεί θες 90 - 100 ευρώ και αν όχι τόσο 80 ευρώ το λιγότερο... Και όσον αφορά το θέμα του επαγγελματισμού εγώ έχω να πω το εξής. Ερασιτέχνης είσαι όσο παίζεις στο σπιτάκι σου με την παρέα σου, όσο τραγουδάς στην παραλία,στο cambing κ.λπ...Από τη στιγμή που παίζεις σε σκηνή, είσαι επαγγελματίας. Και υπάρχουν καλοί επαγγελματίες και κακοί επαγγελματίες...

6
Παράθεση
Και επίσης δεν ξέρω πόσα live έχετε κάνει, αλλά σας διαβεβαιώνω πως αν μπείτε στην διαδικασία να παίζετε συνέχεια θα σκέφτεστε και τα χρήματα. Και μόνο σαν απόσβεση των χρημάτων που δαπανάτε αν όχι και σαν κέρδος. Το αν θα αφαιρέσει αυτό κάτι από τον πόθο για την μουσική εξαρτάται καθαρά από το τι είστε φτιαγμένοι...

Αυτό που θέλω να πω εγώ είναι το εξής... Πως θα μπούμε στη διαδικασία να παίζουμε συνέχεια αν δεν εχουμε κοινό? Το είπα και πριν! Αν στηρίξουμε όλοι μας την ελληνική σκηνή θα μπορέσουμε να μπούμε και στη διαδικασία του να ζητάμε μία σωστή πληρωμή και να την έχουμε, διότι το μαγαζί θα χάνει λεφτά αν δεν παίξουμε... λογικό δεν είναι? Σημασία δεν έχει το τι κάνεις όταν παίρνεις ήδη λεφτα αλλά τι κάνεις όταν ΔΕΝ παίρνεις... Διότι εκεί φαίνονται τα κίνητρά σου...

7
Παιδιά εγώ μιλάω κυρίως για ροκ φόρμες... Και φυσικά δεν είναι μεμπτό να πάρει ένας μουσικός 200 ευρώ την βραδιά! Μακάρι αλλα που 'ντο? Από εκεί και πέρα με βάση το ότι σε κάτι live με κόσμο 30 - 40 άτομα είναι λογική τιμή τα 50 ευρώ το άτομο... Και φυσικά κανένας δεν υπερασπίζεται τα συμφέροντα του μαγαζιού... Αλλά ρε παιδιά δηλαδή πραγματικά την κονόμα σκεφτόσασταν όταν πιάσατε για πρώτη φορά κιθάρα,ντραμς,μπάσο,πλήκτρα ή οτιδήποτε άλλο?
Με το να ζητάμε 200άρες για να παίξουμε δεν κάνουμε κακό στο μαγαζί... Ο μαγαζάτορας θα βρει πιο φθηνές μπάντες... Κακό κάνουμε σε εμάς που δεν θα παίξουμε μουσική και δεν θα ανοιχτούμε στο κοινό (ώστε να γίνουμε γνωστοί και να φτάσουμε αυτές τις αμοιβές) αλλά κάνουμε και κακό σε αυτό που αγαπάμε... Τη μουσική... Με το να λέμε θέλουμε τόόόόόσα λεφτά ξεχνάμε ένα σημαντικό πράγμα... Τη μουσική... Αν είμαστε καλοί σε αυτό και αξίζουμε, μετά θα έρθει και μία "Α" αναγνώριση ώστε να ανεβούμε στο budget της μουσική βιομηχανίας... Γιατί σημασία πλέον (και πραγματικά λυπάμαι για αυτό) έχει ποιος πουλάει τον εαυτό του καλύτερα στο θέμα της μουσικής βιομηχανίας... Γιατί είναι πιο πολύ βιομηχανία παρά μουσική... Και αν θέλετε να παίρνετε πιο πολλά λεφτά στηρίξτε την ελληνική σκηνή... Στηρίξτε μικρά συγκροτήματα για να σας στηρίξουν... Το ξαναλέω... Ποιος από εμάς γυρνάει τα liveάδικα με τα μικρά ονόματα? Μπορεί να φαίνομαι λιγάκι επιθετικός αλλά το θέμα δεν είναι να ζητάμε από τον μαγαζάτορα λεφτά για να παίξουμε, αλλά να τον κάνουμε να καταλάβει πως αν δεν παίξουμε θα χάσει λεφτά... Και αυτό θα γίνει με το να καταλάβει πως το μαγαζί του θα έχει κόσμο αν παίζει ένα συγκρότημα... Όσα λέω βέβαια είναι λίγο μπερδεμένα αλλά ευελπιστώ στην επιοίκειά σας...  ;)

8
Παιδιά αυτό που λέω εγώ δεν είναι να μην πληρωνόμαστε καθόλου ή να παίρνουμε 10 ευρώ... Αλλά από αυτό εώς το να παίρνουμε 200 ευρώ την βραδιά υπάρχει και ενδιάμεσο στάδιο... Δηλαδή 50 - 80 ευρώ την βραδιά είναι λίγα για εσάς?

9
Ρε παιδιά...Κανείς δεν μίλησε για ΜΗ πληρωμή των συγκροτημάτων... Άλλο όμως το πληρώνομαι γιατί είμαι μουσικός και αυτή είναι η δουλειά μου, οπότε παίρνω ένα λογικό νυχτοκάματο και άλλο το παίρνω το ταμείο και φεύγω... Επίσης... Οι περισσότεροι (ελπίζω όλοι) παίζουμε μουσική επειδή το αγαπάμε αυτό... Αν σου δώσει ο καταστηματάρχης 10-20 ευρώ λιγότερα δεν νομίζω ότι έπεσες έξω στον προυπολογισμό σου...

10
Εγώ πάντως σε αυτή την κουβέντα άκουσα κάτι αμοιβές 200 ευρώ την βραδιά... Τα 50 και τα 80 ευρώ είναι μία λογική πληρωμή... Για να τα πουμε και καθαρά... 50 ευρώ είναι πάνω από 15χιλιάρικα σε δραχμές... Εγώ θυμάμαι κάτι πληρωμές 10χίλιρο... Τώρα μπορεί να φταίει ο πλυθωρισμός... Τι να πω...

11
Κανείς δεν είπε να μην πληρώνονται οι μουσικοί... Αλλά άλλο το να πληρώνονται και άλλο το να θέλουν ένα μηνιάτικο την βραδιά...

12
Φίλτατε chorrer...
Καταρχάς μιλάς σε ένα άτομο το οποίο στο συγκρότημά του υπήρξε πας παρτού! Δηλαδή... Άρχισα σαν κιθαρίστας, συνέχισα ως πληκτράς, μετά ξανά κιθάρα και τώρα μπάσο... Ιστιοσελίδα έχουμε... Απο εκεί και πέρα με κάποιον τρόπο πρέπει να γίνει και η κατάλληλη διαφήμιση... Σωστά? Ώσο για αυτό που είπες για το να αφαιρέσω όσους έχουν συγκρότημα για τους λόγους που είπες... Εμείς ξέρουμε πως είμαστε μοναδικοί σε αυτό που παίζουμε για έναν και μόνο λόγο... Πρέπει να είσαι πολύύύύύ κουλάδι για να καταφέρεις να παίξεις όπως και εμείς!!!!LOL,LOL!!! ;D ;D ;D ;D ;D
Απλά εγώ σαν Μανώλης προσπαθώ να σας πείσω για αυτό ακριβώς το πράγμα... Πως δεν χρειαζόμαστε τις δισκογραφικές για τίποτα άλλο πέρα από promotion... Άμα δημιουργήσουμε όμως μία σκηνή δυνατή και αξιόλογη τότε αυτές θα μας παρακαλάνε... Όχι εμείς! (που σιγά μην τις παρακαλούσα κιόλας...αλλά τρόπος του λέγειν!!!) Αρκεί όμως να υπάρχει ένας χώρος (έστω δικτιακός) στον οποίο να υπάρχει όντως στύριξη των συγκροτημάτων! Είτε αυτός λέγεται kithara είτε atlantis είτε χ,ψ,ω!!!!!! (παρεπιπτόντως την Κυριακή παίζω Live...λεπτομέρειες στον σχετικό χώρο του forum του kithara...)

13
Δεν ξέρω γιατί αλλά κατά κάποιον τρόπο θα συμφωνήσω με τον προγραφήσαντα chorrer... Ροκ σταρ στην Ελλάδα δεν θα γίνουμε ποτέ... Και αυτό το έχω δεχτεί εγω, το συγκρότημά μου και πολλοί άλλοι σε αυτόν τον χώρο... Αυτό όμοως δεν σημαίνει πως δεν θα θέλαμε η μουσική μας να βγει προς τα έξω για αυτούς που την γουστάρουν... Και είναι πολλοί αυτοί που ακούνε ροκ... Και δες το και αλλιώς... Πως θα ξέρουμε αν αυτό που παίζουμε αξίζει αν δεν το ακούσουν αυτοί που αγαπάνε αυτήν τη μουσική? Εντάξει το ξέρω πως το σωστό ροκ παίζεται σε τρύπες με σκασμένα δέρματα στα ντραμς, με τον τραγουδιστή να βραχνιάζει γιατί το μικρόφωνο είναι διακοσμητικό τον κιθαρίστα να αλλάζει ενισχυτή γιατί τα φτήνει μετά από κάθε εμφάνιση και τον μπασίστα να προσπαθεί να ακούσει τις γραμμές του μέσα σε όλο αυτό το χάος... Τα έχουμε περάσει αυτά παρ' όλη τη μικρή διάρκεια ζωής μας σαν συγκρότημα... Αυτό δεν σημαίνει πως θα αποδίδαμε καλύτερα στο Rex!!!!!!! (μάλλον χειρότερα θα ήταν...) Αυτό όμως που ζητάω εγώ είναι  να υπάρξει ενότητα στα συγκροτήματα της Ελλάδος! Να δημιουργήσουμε μία μικρή σκηνή η οποία να είναι αξιόλογη... Να υπάρχει ένα κοινό που στην τελική θα μπορεί να ακούει και να μην τρώει αμάσητο το οτιδήποτε!!!! Ρε παιδιά δεν πιστεύω πως είμαι ο μόνος που θέλει κάτι τέτοιο...

14
Παιδιά ηρεμήστε λίγο... Το θέμα δεν είναι αν η ροκ είναι στο αίμα των Ελλήνων ή όχι... Που κατά την δική μου γνώμη το ροκ σαν μουσική μπορεί να μην είναι 100% αλλά το attidude της ροκ σίγουρα είναι... Οι ρεμπέτες οι παλιοί (μιλάμε για το 1920-22) σίγουρα ήταν οι πρώτοι ροκάδες!!!!Σίγουρα... Η μουσική αυτή ήταν η επανάσταση των νέων εκείνης της εποχής όπως το ροκ πιο μετά... Τώρα με τα μουσικά όργανα ως ιστορία σίγουρα το μπουζούκι διεκδικεί την ελληνικότητά του μόνο όσο διεκδικεί της ελληνικότητά της η Σμύρνη... Το μπουζούκι δεν αναπτύχθηκε ως μουσικό όργανο στην Ελλάδα όπως την ξέρουμε σήμερα, αλλά στα ελληνικά παράλια της Μικράς Ασίας... Οπότε εν μέρη είναι ελληνικό όργανο αν και στην Ελλάδα ήρθε το 1922 μερά την Μικρασιατική καταστροφή! Η κιθάρα από όσο ξέρω υπήρχε σαν λέξη στην αρχαία Ελλάδα, αλλά νομίζω πως αναφερώτανε στην 7χορδη άρπα... (μετά αναπτύχθηκε και σε 12χορδη΄)... Η κιθάρα είναι ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΟ όργανο, αλλά από όσο ξέρω ούτε το ροκ, ούτε η μπλουζ αναπτύχθηκε στην αφρική οπότε η εντοποιότητα του οργάνου δεν παίζει ρόλο...Σωστα?

15
Ρε παιδιά δεν γκρινιάζω μόνο για τις δισκογραφικές που υπάρχουν που στην τελική και μία να υπήρχε άμα υπήρχε κοινό θα ήταν καλύτερο από το να υπάρχουν 150 και να μην υπάρχει κοινό! Το θέμα είναι πως αυτό που ζητάω εγώ είναι να μπορέσουμε με κάποιο τρόπο εμείς που αγαπάμε αυτή τη μουσική να κάνουμε κάτι...Όχι απαραίτητα να την περιμένουμε από τις όποιες δικσογραφικές! Το ξέρουμε πως οι δισκογραφικές θέλουν να βγάλουν λεφτά...Όταν πουλάνε τα ελληνικά cd 15 και 20 ευρώ λογικό είναι να μην τα παίρνει κανείς! Άμα όμως βγει μία ομάδα ανθρώπων (δεν το λέω δισκογραφική) και διευθύνει κάπωε την παραγωγή και τις διασυνδέσεις ώστε να βγουν cd από συκροτήματα με κόστος αγοράς 6-10 ευρώ τότε ο τζίρος θα διπλασιαστεί! Ας πούμε κάπως να συσπειρωθεί ο κόσμος της ροκ στην Ελλάδα όπως τη χρυσή εποχή 1990-95...

16
Το θέμα είναι πως από τη στιγμή που υπάρχουν άνθρωποι που ακούνε αυτή τη μουσική, θα μπορούσαμε με κάποιο τρόπο να βγει ξανά αυτή η μουσική στην επιφάνεια... Πολλοί δεν ξέρουν καν πως υπάρχει αυτή η μουσική!!! Αν όμως εμείς που την ξέρουμε και την αγαπάμε κάνουμε κάτι όλοι μαζί (για παράδειγμα μία συναυλία του kithara.gr με 10-15 συγκροτήματα να παίζουν) κάτι θα γίνει... Ενδεικτικά 15204 άτομα στο φόρουμ του kithara και 3323 άτομα στο φορουμ του atlantis είναι αρκετά μεγάλο κοινό "ροκάδων" στην Ελλάδα...Χώρια αυτούς που ακούνε αυτή την μουσική και δεν είναι σε κάποιο forum! (Μιλάω συγκεκριμένα για αυτά τα 2 φόρουμ γιατί σε αυτά τα 2 είμαι μέλος!) Δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε κάτι? Ας πούμε για αυτή τη συναυλία που είπα... Μέχρι και το ΟΑΚΑ γεμίζουμε αν μαζευτούμε όλοι μαζί... Αυτό δεν είναι κοινό?
Μανώλης

17
Κοίτα επειδή δεν κλαίγομαι χωρίς να το έχω ψάξει (όχι στα μέγιστα βέβαια, αλλά αρκέτα) μπορώ να σου πω πως τουλάχιστον στο internet στο search maschine του google βρήκα πάάάάάρα πολλές ελληνικές δισκογραφικές εταιρίες εκ των οποίων μόνο οι 4 όπως προανέφερα είχαν προσανατολισμό προς το ροκ και το hip hop... Φαντάζομαι πως αυτό αρκεί για να πάθεις το πρώτο εγκεφαλικό!!! Πιστεύω...
Μανώλης

18
Παιδιά δεν ξέρω αν πρέπει να μπει εδώ το συγκεκριμένο post αλλά δεν βρήκα κάπου αλλού που να ταιριάζει καλύτερα... Αν πρέπει να πάει αλλού παρακαλώ τους συντονιστές να το μεταφέρουν (σόρυ παιδιά που σας φορτώνω δουλειά)... Λοιπόν θα ήθελα να ρωτήσω τους θαμώνες του φόρουμ αν έχουν παρατηρήσει κάτι που έχω παρατηρήσει και εγώ... Παρ' ότι υπάρχουν πολλά συγκροτήματα ροκ στην Ελλάδα υπάρχουν πολύ λίγες δισκογραφικές οι οποίες να ασχολούνται με το σπορ... Μιλάω καθαρά για παραγωγή και όχι για promotion... Με αυτόν τον τρόπο συγκροτήματα όπως εμείς που θέλουμε να στείλουμε ένα ντέμο σε μία εταιρία μπας και δεν έχουμε καν επιλογές! Συγκεκριμένα μετά από ένα searching στο internet για δισκογραφικές εταιρίες βρήκα μόνο 4(!!!!!!) :o οι οποίες ασχολούνται με το ύφος της ανεξάρτητης ελληνικής ροκ και hip hop σκηνής... Αυτό φαντάζομαι δεν κόβει τα όνειρα μόνο σε μας (ΝΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΨΩΝΑΡΕΣ) αλλά και σε πολλά άλλα συγκροτήματα τα οποία είναι καλλύτεροι από εμάς... Περιμένω απόψεις...
Μανώλης

19
Κοίτα όσων αφορά την ηχογράφηση ο εξοπλισμός υπάρχει μέσω του stoudio το οποίο θα γίνει η ηχογράφηση... Επίσης υπάρχει και η λύση του pod από έναν γνωστό όσων αφορά την ηχογράφηση πάντα...από εκεί και πέρα το πρόβλημα είναι ο ήχος στα live... Αν και έχουμε μία zoom πεταλιέρα, ειλικρινά καλύτερα χωρίς αυτην... Τώρα όσων αφορά την ηχογράφηση τα ρυθμικά και τα καθαρά μέρη θα ηχογραφηθούν με έναν behinger ενισχυτή (λάμπα) και τα Lead και όλες οι παραμορφώσεις με marshal (πάλι λάμπα)... Από εκεί και πέρα υπάρχει και η περίπτωση ενοικίασης καμπίνας orange (μιλάμε για πολλά λεφτά όμως)... Τα εφφέ θα μπουν από την κονσόλα...το μπάσο απο λαμπάτο behinger πάλι...Πιστεύω πως ο εξοπλισμός αυτός για το ύφος μας και για πρώτο demo είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικός...

20
Ρε παιδιά ειλικρινά πρέπει να είστε όλοι σας πάρα πολύ καλοί μουσικοί! Εμείς παίζουμε κοντά 3 χρόνια στην μπάντα μου, ως τετράδα πλέον και σε όσα live έχουμε κάνει έχουμε πληρωθεί στο ΕΝΑ και εκεί 30e το άτομο... Αλλά πρωσοπικά, χε**κα για τα φράγκα! Δεν θα ζήσω από αυτό!!! Αλλά μάλλον θα ζήσω για αυτό!!! Και άμα γουστάρετε να πέρνετε 120 ευρώ την βραδιά μαγκιά σας! Ενδεικτικά σας λέω πως στη δουλειά μου παίρνω τον βασικό μισθό ιδιωτικού υπάλληλου γραφείου ο οποίος είναι 32e το 8ωρο!!! Και αν μετά από ένα live δεν μπορώ να πιάσω την κούπα του καφέ (που έλεος, και σε ταβέρνα έχω παίξει 7 ώρες με ακουστική και μια χαρά ήμουν την άλλη μέρα!!!!) τότε μετά την δουλειά που με πονάει η μέση μου από την καρέκλα 8 ώρες καρφωμένος και τα μάτια και τα δάχτυλά μου από τις 8 ώρες στον υπολογιστή θα έπρεπε να ζητάω 300e την μέρα??? Βάλτε τις προτεραίτητές σας στη σωστή σειρά!!! Θες να έισαι επαγγελματίας μουσικός??? Στο μέγαρο δεν παίρνουν σίγουρα 120e την βραδιά!!!! Τώρα στα σκυλάδικα μπορεί να δείνουνε... Αλλά ρε παιδιά σε ένα μεγάλο όνομα το ποτό κάνει 15e το λιγότερο, και το μπουκάλι 120e το λιγότερο... Θα συγκρηθεί με μαγαζιά όπως το rodeo που πέραν του ότι χωράει 100 άτομα το ποτό κάνει 5e???? Έλεος!!!! Ας σοβαρευτούμε!!! Ας φτιάξουμε μία ελληνική μουσική σκηνή πρώτα που να αξίζει να την ακούς και μετά ας δούμε και τις πληρωμές των συγκροτημάτων!!! Και η μουσική σκηνή δεν χτίζεται από τις εταιρίες αλλά από τα συνοικιακά συγκροτήματα τα οποία βγάζουν αίμα (κυριολεκτικά) τα δάχτυλά τους και παίζουν! Ας στηρίξουμε αυτά τα συγκροτήματα που παίζουν σε γκαράζ ή σε υπόγεια και μετά κοιτάμε αν θα πάρουμε 120 ή 300e την βραδιά!!!! Πόσοι από εσάς τους ακριβοπληρωμένους μουσικούς έχετε πάει σε συναυλία συγκροτήματος το οποίο δεν το ξέρει? Απλά για να το στηρίξει? 6 -10e έχει το εισητήριο... Ένας καφές... Πόσοι θα τα δώσετε? Λίγοι... Αλλά οι υπόλοιποι θέλετε 120e για να κουνήσετε τα χέρια σας στα τάστα???? Εμπρός λοιπόν Santriani-δες, Slash-ηδες, Page-δες... Πουλήστε τη μουσική σας ακριβά... Αφού έτσι και αλλιώς δεν την υπηρετείτε!!! Απλώς ξέρετε να παίζετε... Πηγαίντε να παίσουν τα φώτα επάνω σας... Να αισθανθήτε κάποιοι... Να γεμίσει και η τσέπη σας... Αφήστε τουλάχιστον λίγο χώρο όμως για αυτούς που παίζουν σε άδεια υπόγεια με κοινό 10 άτομα και καταθέτουν την ψυχή τους να φανούν... Γιατί αυτοί θα γράψουν τα τραγούδια που ΕΣΕΙΣ οι τέλειοι μουσικοί των 120e την βραδιά θα αισθάνεστε περήφανοι να παίζεται στο κοινό των 500 ατόμων...
Μανώλης

21
Επειδή αυτή την περίοδο θα μπούμε στο στούντιο για να ηχογραφήσουμε δεν παιζουν πολλά λεφτά...Γενικότερα δεν παίζουν βέβαια αλλά τι να γίνει... Εμείς ως εξοπλισμό θέλουμε να αποκτήσουμε ένα delay ή κάτι παρόμοιο, ένα overdrive, ένα waw και ένα reverb... Αν μπορείτε να πείτε στείλτε π.μ διότι μάλλον ξεφύγαμε από τον σκοπό του post... Εμείς πάντως έχουμε βρει τιμές όπως 40 - 60e το κάθε πετάλι που ανέφερα...αν βρείτε κάτι πιο φθηνό πείτε μας...

22
Παιδιά επειδή έκανα το post αργά το βράδυ δεν σας είπα κάποια πράγματα... Καταρχάς η ηχογράφηση είναι όλη μέσω μιας κάμερας... Επίσης το κούρδισμα είναι σε Ρε οπότε μπορεί να χαλάσει μερικούς οι κιθάρες και το μπάσο... Ο ήχος δυστυχώς δεν ήταν καλός... Και επειδή ο εξοπλισμός μας ήταν ακόμη χειρότερος το αποτέλεσμα δεν βγήκε όπως θα θέλαμε... Η μ****α είναι πως ενώ θέλαμε να τσιμπήσει λίγο το reverb ο ηχολήπτης δεν το πετύχαμε... Και δυστυχώς οι ενισχυτές του μαγαζιού δεν είχαν reverb ή chorous οπότε βγήκαν στεγνά όλα... Η παραμόρφωση ακούγεται έτσι γιατί ο κιθαρίστας παίζει με smash box της ibanez (καθόλου rock πετάλι) αλλα ο ηχολήπτης του ανέβασε πολύ το gain γιατί δεν ακουγότανε!!!!!!! Αν έχετε να προτείνετε κάτι για εξοπλισμό παρακαλώ πείτε!!!!! Ο κιθαρίστας παίζει με μία epiphone sg... Όποιος ξέρει κάτι παρακαλείτε!!!

23
Μετά από καιρό αποφάσισα πως ήρθε η ώρα να ανεβάσω ένα τραγούδι από εμάς χωρίς να υπάρχει τόσο μεγάλος κίνδυνος για ντομάτες αφού θεωρώ πως (χάρη και στις δικές σας συμβουλές) έχουμε βελτιωθεί... Το τραγούδι είναι από μία live εμφάνισή μας στις 12/11 "στον Αέρα" της Πετρούπολης... Αν και ο ήχος δεν είναι ο καλύτερος ακούγεται αρκετά κάλα...Το site όπου μπορείτε να κατεβάσετε το κομμάτι είναι το site της μπάντας...

www.fuckinsonsofagun.tk

Μανώλης

24
Βασικά δεν τραγουδάω εγώ διότι θα ήταν ακόμη χειρότερο το αποτέλεσμα...ο τραγουσιτής της μπάντας μου είναι...και απλά κάναμε μία πρόβα για να δούμε πως θα βγει το κομμάτι...και οι διφωνίες είναι δικές του...

25
Είναι διασκεύη στο γνωστό τραγούδι των Guns. Από παραγωγή δεν λέει και πολλά καθώς όλη η δουλειά έγινε μέσω της κάρτας ήχου του υπολογιστή, αλλά είναι αρκετα ικανοποιητικό πιστεύω. Περιμένω γνώμες...
Μανώλης

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=287530

Σελίδες: [1] 2 3