Σελίδες:
  • #51 από TheRach3 στις 05 Mar 2009
  • Sry αν δεν καταλαβαίνω κάτι γιατί δεν είμαι και κιθαρίστας...
    Όταν γράφετε κάποια κιθαριστική σύνθεση κοιτάζετε να εντυπωσιάσετε τον ακροατή με την τεχνική σας (πω τον που...η πως το παίζει αυτό) ή να του κρατήσετε το ακουστικό ενδιαφέρον με μία ενδιαφέρουσα μουσική ιδέα; Γιατί εγώ που είμαι πιανίστας ας πούμε δεν θα βρω γοητεία στα υπερβατικά κιθαριστικά κέρατα του Πετρούτσι. Έχετε απόλυτο δίκιο στο "δεν σου αρέσει μην τα ακούς" αλλά εγώ απλά κολλάω στο γεγονός ότι πάρα πολλοί συνάδελφοί σας κρίνουν τον κιθαρίστα μόνο από τα bpm στα 15ηχα και προσπαθούν να τον μιμηθούν και αποκαλούν αυτό το πράμα μελέτη.
  • #52 από BluesMe στις 05 Mar 2009
  • Sry αν δεν καταλαβαίνω κάτι γιατί δεν είμαι και κιθαρίστας...
    Όταν γράφετε κάποια κιθαριστική σύνθεση κοιτάζετε να εντυπωσιάσετε τον ακροατή με την τεχνική σας (πω τον που...η πως το παίζει αυτό) ή να του κρατήσετε το ακουστικό ενδιαφέρον με μία ενδιαφέρουσα μουσική ιδέα; Γιατί εγώ που είμαι πιανίστας ας πούμε δεν θα βρω γοητεία στα υπερβατικά κιθαριστικά κέρατα του Πετρούτσι. Έχετε απόλυτο δίκιο στο "δεν σου αρέσει μην τα ακούς" αλλά εγώ απλά κολλάω στο γεγονός ότι πάρα πολλοί συνάδελφοί σας κρίνουν τον κιθαρίστα μόνο από τα bpm στα 15ηχα και προσπαθούν να τον μιμηθούν και αποκαλούν αυτό το πράμα μελέτη.


    Δυστυχώς ή ευτυχώς, σε όλα τα πράγματα υπάρχει μια "μόδα" κι ένα "ρεύμα της εποχής". Το ρεύμα λοιπόν της δικής μας εποχής είναι αυτό..."κυνηγάω τον μετρονόμο και παλεύω  να συγκριθώ άμεσα ή εμμεσα με τον κάθε Petrucci και Vai".

    Το ζήτημα όμως είναι πως ο κάθε Petrucci και ο κάθε Vai (ή Satriani κτλ, κτλ), δεν παίζουν μόνο γρήγορα. Αλλά και σταθερά, με μελωδικότητα και πάνω, μα πάνω απ'όλα έχουν αυτές τις καταρραμένες...Σ Υ Ν Θ Ε Σ Ε Ι Σ !!!!! Αυτές είναι που θα δυσκολευτείτε πραγματικά να "πιάσετε" και να δημιουργήσετε και οχι η ταχύτητα και η τεχνική τους... ;)
  • #53 από TheRach3 στις 05 Mar 2009
  • ίσα ίσα φίλε μου δεν κακολογώ τους κιθαρίστες που έχουν τρελά σόλο στις ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ τους. Ο σατριάνι και ο βάι έχουν παίξει και με μπάντες και έχουν αναδείξει την αξία τους σαν μουσικοί. Εγώ χαλιέμαι που κολλάνε πολλοί στην ταχύτητα σημείων αυτών των συνθέσεων και όχι στον ήχο και το πως groovάρει  :D
    Πχ, το να βλέπω ένα αυτιστικό 16χρονο κινεζάκι στο youtube να παίζει τα κέρατά του χωρίς ρυθμικότητα πάνω σε ένα γνωστό κομμάτι (συνήθως κλασσικό γιατί είναι στη μόδα :P) σίγουρα δεν το θεωρώ μουσικό πρότυπο. Τώρα θα μου πείτε "το κάνει επειδή μπορεί". Αλλά εγώ κρατάω αυτούσιο αυτό:
    Παράθεση
    δεν παίζουν μόνο γρήγορα. Αλλά και σταθερά, με μελωδικότητα
    Αυτό μπορεί να το κάνει κάποιος που έχει βάλει αποκλειστικό σκοπό μελέτης να κυνηγάει το μετρονόμο;
  • #54 από Kiratzoharris στις 05 Mar 2009
  • 2 ερωτησεις..Απο ποτε ειναι της μοδας το υπεργρηγορο υπερτεχνικο παιξιμο
    Απο ποτε τεχνικη και ταχυτητα=Μπουρμπουληθρα..Εκτος αν μιλαμε για κιθαριστες του youtube...
  • #55 από Garvin στις 06 Mar 2009
  • Sry αν δεν καταλαβαίνω κάτι γιατί δεν είμαι και κιθαρίστας...
    Όταν γράφετε κάποια κιθαριστική σύνθεση κοιτάζετε να εντυπωσιάσετε τον ακροατή με την τεχνική σας (πω τον που...η πως το παίζει αυτό) ή να του κρατήσετε το ακουστικό ενδιαφέρον με μία ενδιαφέρουσα μουσική ιδέα; Γιατί εγώ που είμαι πιανίστας ας πούμε δεν θα βρω γοητεία στα υπερβατικά κιθαριστικά κέρατα του Πετρούτσι. Έχετε απόλυτο δίκιο στο "δεν σου αρέσει μην τα ακούς" αλλά εγώ απλά κολλάω στο γεγονός ότι πάρα πολλοί συνάδελφοί σας κρίνουν τον κιθαρίστα μόνο από τα bpm στα 15ηχα και προσπαθούν να τον μιμηθούν και αποκαλούν αυτό το πράμα μελέτη.


    Δυστυχώς ή ευτυχώς, σε όλα τα πράγματα υπάρχει μια "μόδα" κι ένα "ρεύμα της εποχής". Το ρεύμα λοιπόν της δικής μας εποχής είναι αυτό..."κυνηγάω τον μετρονόμο και παλεύω  να συγκριθώ άμεσα ή εμμεσα με τον κάθε Petrucci και Vai".

    Το ζήτημα όμως είναι πως ο κάθε Petrucci και ο κάθε Vai (ή Satriani κτλ, κτλ), δεν παίζουν μόνο γρήγορα. Αλλά και σταθερά, με μελωδικότητα και πάνω, μα πάνω απ'όλα έχουν αυτές τις καταρραμένες...Σ Υ Ν Θ Ε Σ Ε Ι Σ !!!!! Αυτές είναι που θα δυσκολευτείτε πραγματικά να "πιάσετε" και να δημιουργήσετε και οχι η ταχύτητα και η τεχνική τους... ;)

    το θεμα δεν ξεκινησε προφανως για τον vai τον petrucci και τον satriani...
  • #56 από BluesMe στις 06 Mar 2009
  • Προφανώς και το θέμα δεν ξεκίνησε για εκείνους. Απλά πολλοί τους έχουν..πρότυπο!!
    Εξάλλου, εγώ δεν είπα ποτέ πως η τεχνική και η ταχύτητα είναι..."μπουρμπουλήθρες". Εξακολουθώ όμως να πιστεύω πως έχει γίνει μόδα το "κυνηγάω τον μετρονόμο". Μια πρόχειρη ματιά στα βίντεο του youtube να ρίξει κανείς, θα το αντιληφθεί. Ίσως ούτε αυτό να είναι κακό...όταν όμως γίνεται κατά της μελωδικότητας και της συναισθηματικής έκφρασης, τότε...ίσως να είναι κακό!! ;)

    Σχετικά με τα 16χρονα που κυκλοφορούν στο YouTube (και οχι μόνο 16χρονα)...ίσως να είναι μια από τις αποδείξεις που μπορεί να βρει κανείς περί .. "μόδας", στην οποία αναφέρομαι...πείτε το "μόδα", πείτε το "κίνημα", αλλά μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας. Η ταχύτητα και η άριστη τεχνική είναι πλέον αυτοσκοπός αρκετών...
  • #57 από NikolasAz στις 13 Mar 2009
  • Αυο που ειναι το πιο σημαντικο ειναι να μπορεις σαν μουσικος να αντιμετοπισης επιτυχος καθε κατασταση. Το να μπορεις να παιζεις 13 νοτες το δευτερολεπτο ειναι τοσο σημαντικο οσο να μπορεις να παιζεις 5 νοτες σε ενα 1 λεπτο με feeling και ρυθμό. O Lee τον Dragonforce δυστηχος για αυτον, δεν μπορει να κανει το δευτερο. Πρεπει ολα να ειναι σε ενα balance οποιο μουσικο ειδος κ αν επιλεξη ο καθενας.
  • #58 από JimiDS στις 13 Mar 2009
  • το κλειδί πιστεύω είναι να δουλεύεις τεχνική και ταχύτητα μέχρι να φτάσεις εκεί που αναπτύσσονται οι δικές σου ιδέες και μουσικές φράσεις...γιατί πάνω από όλα ο κιθαρίστας είναι μουσικός έτσι? όχι απλά ένα living jukebox που παίρνει μερικές πάρτες και tabs και τα εκτελεί σε όλα τα τέμπο...αυτό το κάνεις πανέμορφα με ένα midi και τελείωσε...ολόκληρη η σημασία του κάθε μουσικού (και κιθαρίστα) είναι να δραστηριοποιείται...να γράφει και να παίζει...το σημαντικό είναι να μπορείς να εκφράζεσαι μέσα από τη μουσικότητα...λυπάμαι αλλά δεν δύναμαι να πειστώ ότι ένα σόλο (ή ένα riff γιατί και αυτά είναι δείκτες ενός καλού κιθαρίστα) του malmsteen π.χ. έχει μουσικότητα...ούτε ότι τον εκφράζουν αυτά που παίζει...(ένα όνομα είναι μην πιανόμαστε από αυτά) ωραίο είναι να έχεις ανεπτυγμένη τεχνική αλλά να προσέχεις να μην σου είναι εντελώς άχρηστη τελικά...
  • #59 από Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood στις 13 Mar 2009
  • το κλειδί πιστεύω είναι να δουλεύεις τεχνική και ταχύτητα μέχρι να φτάσεις εκεί που αναπτύσσονται οι δικές σου ιδέες και μουσικές φράσεις...γιατί πάνω από όλα ο κιθαρίστας είναι μουσικός έτσι?

    Nαι, αλλα το σημείο που φτάνουν οι ιδέες του καθενός, δεν είναι στάσιμο. Και για την ακρίβεια, δεν είναι λίγες φορές, που η εφαρμογή μιάς τεχνικής, μας δίνει μια ιδέα, ή τρόπους εξέλιξης μια υπάρχουσας...
  • #60 από NikolasAz στις 13 Mar 2009
  • Ο Malmsteen ομως εκτος απο την ταχυτητα εχει κατι που δεν εχουν πολλοι αλλοι "γρηγοροι" οπως ο Batio κτλ. Ο Malmsteen ξερει κ δινει ζωη στις νοτες του(vibratos,bends,slides) ειδικα στα πρωτα του albums πριν το ατυχημα, αλλα δυστηχος ολοι καθονται κ βλεπουν μονο τα sweep του κτλ
  • #61 από TheMaC στις 14 Mar 2009
  • σωστα! συμφωνω παιδια σταματηστε να ασχολειστε γιατι υπαρχει κινδυνος να μαθετε να παιζετε γρηγορα!!! κατω τα χερια απο τις κιθαρες. αν ο μετρονομος ειναι πανω απο τα 80 και σας πιασω να παιζετε 8οα θα σας παρω την κιθαρα. ταδε εφη master of puppets...γιατι δεν παρατατε λεω εγω τον καθε εναν να εχει το στυλ του, ειτε παιζει 300 νοτες το λεπτο ειτε 10...το μονο σιγουρο ειναι πως καποιος γρηγορος (και καθαρος βεβαια..) κιθαριστας γνωριζει το οργανο...απο κει και περα αναλογα τα γουστα διαλεγουμε και παιρνουμε
  • #62 από TheMaC στις 14 Mar 2009
  • Ο Malmsteen ομως εκτος απο την ταχυτητα εχει κατι που δεν εχουν πολλοι αλλοι "γρηγοροι" οπως ο Batio κτλ. Ο Malmsteen ξερει κ δινει ζωη στις νοτες του(vibratos,bends,slides) ειδικα στα πρωτα του albums πριν το ατυχημα, αλλα δυστηχος ολοι καθονται κ βλεπουν μονο τα sweep του κτλ

    συμφωνω απολυτα. ο malmsteen εδωσε τον ορισμο του γρηγορου παιξιματος και το πιασιμο του ειναι εξωφρενικα αψογο. και μονο το γεγονος οτι χτυπαει ολες τις νοτες (γιαυτο ακουγεται και κρυσταλλινο το παιξιμο του) ειναι αξιοθαυμαστο. θα επρεπε κανονικα να κουραζεται τοσο ωστε να μην βγαζει ποτε ενα ολοκληρο live...κατα τη γνωμη μου ανθρωπος που λεει κακο λογο για το Μalmsteen δεν εχει ιδεα απο μουσικη...
  • #63 από groovymood στις 14 Mar 2009
  • συμφωνω απολυτα. ο malmsteen εδωσε τον ορισμο του γρηγορου παιξιματος και το πιασιμο του ειναι εξωφρενικα αψογο. και μονο το γεγονος οτι χτυπαει ολες τις νοτες (γιαυτο ακουγεται και κρυσταλλινο το παιξιμο του) ειναι αξιοθαυμαστο. θα επρεπε κανονικα να κουραζεται τοσο ωστε να μην βγαζει ποτε ενα ολοκληρο live...κατα τη γνωμη μου ανθρωπος που λεει κακο λογο για το Μalmsteen δεν εχει ιδεα απο μουσικη...

    Τον βρίσκω αρκετά βαρετό...(τον Malmsteen)
    Λες να μην έχω ιδέα απο μουσική τελικά?... ::)
  • #64 από Guitarero 240bpm στις 14 Mar 2009
  • Είναι δικαίωμά σου να τον βρίσκεις βαρετό, αυτό δεν αναιρεί όμως το πόσο καλός κιθαρίστας είναι :).

    Δείτε το και αλλιώς. Μέσα στα πλαίσια της ανταγωνιστικότητας των ανθρώπων, είναι λογικό κάποιοι να θέλουν να είναι καλύτεροι ερμηνευτές από κάποιους άλλους. Η τεχνική μπορεί να μετρηθεί αρκετά εύκολα. Η μουσικότητα όχι. Επομένως το να λέμε πχ "Ο Γκίλμουρ έχει πιο πολύ feeling από τον Batio επαφείεται σε μεγάλο ποσοστό στην υποκειμενική αντίληψη και το γούστο του καθενός. Πράγμα που σημαίνει ότι ο καθένας έχει δίκιο με τον τρόπο του :P.

    Όσο για τις μπουρμπουλήθρες, ας το κόψουμε πια. Η τεχνική και η ταχύτητα δεν έχουν να κάνουν με σπασμωδικές κινήσεις και βαβούρα. Το "μεγαλείο" του Μάλμστην (εκτός από την κοιλιά του ;D) δεν είναι στο πόσες νότες/sec παίζει -υπάρχουν ερασιτέχνες που παίζουν περισσότερες- αλλά το ότι παίζει πεντακάθαρα. Ο μετρονόμος στο 250 δε λέει τίποτα αν δεν ακούγεται αυτό που παίζεις.

    Τέλος, η μουσική είναι σαν τον αθλητισμό. Χρειάζεται προπόνηση για να αποδώσεις σωστά (και δε μιλάω μόνο για την ταχύτητα). Η τεχνική είναι σαν πχ το σπρίντ και η μελωδικότητα σαν τη ρυθμική γυμναστική. Εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους, αλλά αμφότερα απαιτούν ΕΞΑΣΚΗΣΗ. Θέλει κάποιος να μελετάει μόνο αργά κομμάτια? Δικαίωμά του. Αλλά ο μετρονόμος (που τον βαράτε ανελέητα) δίνει τον απαραίτητο συγχρονισμό στα δύο χέρια ώστε να μην ξεφεύγει καμμία νότα. Δοκιμάστε να ηχογραφήσετε τον εαυτό σας. Είστε πάντα on tempo?

    Στο κάτω κάτω κάντε ό,τι θέλετε, δημοκρατία έχουμε. Αλλά σκεφτείτε. Έρχεται συχνά κάποιος shredder να σας πει "Χμμμμμμμμρρφφφφφφφφφ, παραείσαι μελωδικός"? Γιατί το αντίθετο έχω βαρεθεί να το βλέπω :P

    ΥΓ. Για όσους δεν μισούν το μετρονόμο, από προχτές 240bpm 8)
  • #65 από TheMaC στις 14 Mar 2009
  • συμφωνω απολυτα. ο malmsteen εδωσε τον ορισμο του γρηγορου παιξιματος και το πιασιμο του ειναι εξωφρενικα αψογο. και μονο το γεγονος οτι χτυπαει ολες τις νοτες (γιαυτο ακουγεται και κρυσταλλινο το παιξιμο του) ειναι αξιοθαυμαστο. θα επρεπε κανονικα να κουραζεται τοσο ωστε να μην βγαζει ποτε ενα ολοκληρο live...κατα τη γνωμη μου ανθρωπος που λεει κακο λογο για το Μalmsteen δεν εχει ιδεα απο μουσικη...

    Τον βρίσκω αρκετά βαρετό...(τον Malmsteen)
    Λες να μην έχω ιδέα απο μουσική τελικά?... ::)

    δικαιωμα σου να τον βαριεσαι οπως και δικο μου να βαριεμαι τον SRV ή να μισω το Hendrix...(δε νομιζω ουτως η αλλως πως ακομα και τον ιδιο το Μalmseen τον νοιαζει) αλλα αν πιστευεις οτι η τεχνικη του και ο τροπος παιξιματος που εχει ειναι μειονεκτηματα τοτε δεν εχεις την παραμικρη ιδεα φιλε μου

    συμφωνω και με τον guitarero και ας μην ξεχναμε και οτι ο malmsteen δημιουργησε τη σχολη του νεοκλασσικου ροκ...δεν καταλαβαινω γιατι πχ ο hendrix λατρευεται τοσο επειδη δημιουργησε αυτο τον ηχο στην ηλεκτρικη κιθαρα ενω τον malmsteen τον θαβουν κατι παιδακια που απλα νιωθουν κατωτεροτητα επειδη δν μπορεσαν ποτε να τον εκτελεσουν...
  • #66 από Guitarero 240bpm στις 14 Mar 2009
  • δεν καταλαβαινω γιατι πχ ο hendrix λατρευεται τοσο επειδη δημιουργησε αυτο τον ηχο στην ηλεκτρικη κιθαρα ενω τον malmsteen τον θαβουν κατι παιδακια που απλα νιωθουν κατωτεροτητα επειδη δν μπορεσαν ποτε να τον εκτελεσουν...

    Χοχοχο προκλητικότατο σε βρίσκω (αλλά σε μεγάλο βαθμό συμφωνώ :P)

    Τον βρίσκω αρκετά βαρετό...(τον Malmsteen)
    Λες να μην έχω ιδέα απο μουσική τελικά?... ::)

    Εδώ που τα λέμε, στις ρητορικές ερωτήσεις δεν είναι η απάντηση πάντα αυτό που εμείς θεωρούμε δεδομένο... ;)


  • #67 από Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood στις 14 Mar 2009
  • κατα τη γνωμη μου ανθρωπος που λεει κακο λογο για το Μalmsteen δεν εχει ιδεα απο μουσικη...

    Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι ισχύει το αντίθετο... Οτι δλδ αμα έχεις σε υπόληψη το παίξιμο του Malmsteen, έχεις ταυτόχρονα και μια καλή ιδέα για τη μουσική (ή μια ιδέα για τη καλή μουσική...  ;) ;) )
  • #68 από Dr Bluz (G.K.) στις 14 Mar 2009
  • Φιλε ConstantinM δε νομιζω πως ο groovymood αμφισβητησε τις ικανοτητες του Malmsteen αλλα τις συνθεσεις του τις οποιες (και δικαιωμα του ειναι) τις βρισκει βαρετες...
    Τωρα οσον αφορα το νεοκλασικο ροκ ο Yngwie εχει δωσει παρα πολλα αλλα ο πρωτος που επαιξε κατι τετοιο (αθελα του η οχι θα σας γελασω) ειναι ο Blackmore...
    Και εγω μπορει να ειμαι μεγιστος φαν του Σουηδου (τον κατατασσω αναμεσα στους 5 κορυφαιους μου) αλλα να τονισω 2 μειονεκτηματα του...
    1ον το ανορθοδοξο σε ορισμενες περιπτωσεις παιξιμο του (δακτυλοθεσιες και τεχνικες δεξιου χεριου) που οφειλεται στο οτι ειναι αυτοδιδακτος...Θα μου πειτε ο πιο σωστος τροπος να παιξεις κατι ειναι αυτος που σε βολευει...Μαγκια του Anyway..!!!  ;)
    2ον το οτι δεν εχει εξελιχθει καθολου (δηλαδη αυτα που επαιζε 17 χρονων στους Alkatraz τα ιδια παιζει και τωρα)...
    Να μου πεις ποσο πια να εξελιχθει να γινει εξωγηινος..? Η απαντηση ειναι οχι..!
    Δεν εννοω να φτασει τα 500 bpm αλλα να βαλει και αλλες ιδεες στο παιξιμο του...Μετα απο αρκετα cd του που εχω στην κατοχη μου πλεον δε θα αγοραζα ενα καινουριο του album γιατι ξερω απο την αρχη τι θα ακουσω...Και αυτο για ενα μουσικο της τεραστιας κλασης του Yngwie ειναι μειονεκτημα...

    Γενικα πιστευω παντως πως οσο γρηγορα και να παιζει, η καθε νοτα ακουγεται λες και απεχει 5 λεπτα απο την προηγουμενη...Και αυτο ειναι πιο δυσκολο και απο το να παιζεις 1000 νοτες το δευτερολεπτο...
  • #69 από Baroness στις 14 Mar 2009
  • ΥΓ. Για όσους δεν μισούν το μετρονόμο, από προχτές 240bpm 8)

    Mπορει να μην μισουν τον μετρονομο αλλα τωρα θα μισουν εσενα... :P :P

    Ασχετο, αλλα επειδη και γω αγαπω τον μετρονομο, οταν λες 240bpm, σε αυτα τα 240 τι κανεις ακριβως? Θελω να πω, legato, sweep, string skipping, ή μονο ευθεια γραμμη? Εγω ειχα πιασει τα 152 (με στοχο τα 170 αλλα τωρα ξαναεπεσα γιατι λογω σχολης δεν παιζω), αλλα τα επαιζα μονο σε 'ευθεια' γραμμη (δηλαδη στην ιδια χορδη).
  • #70 από TheMaC στις 14 Mar 2009
  • κατα τη γνωμη μου ανθρωπος που λεει κακο λογο για το Μalmsteen δεν εχει ιδεα απο μουσικη...

    Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι ισχύει το αντίθετο... Οτι δλδ αμα έχεις σε υπόληψη το παίξιμο του Malmsteen, έχεις ταυτόχρονα και μια καλή ιδέα για τη μουσική (ή μια ιδέα για τη καλή μουσική...  ;) ;) )

    εγω δεν προσπαθω να δειξω αυτο. και μπορει να μην ισχυει αυτο που λες αλλα σιγουρα αν καποιος ξερει απο μουσικη δεν λεει κουβεντα για το παιξιμο του malmsteen..
  • #71 από TheMaC στις 14 Mar 2009
  • Φιλε ConstantinM δε νομιζω πως ο groovymood αμφισβητησε τις ικανοτητες του Malmsteen αλλα τις συνθεσεις του τις οποιες (και δικαιωμα του ειναι) τις βρισκει βαρετες...
    Τωρα οσον αφορα το νεοκλασικο ροκ ο Yngwie εχει δωσει παρα πολλα αλλα ο πρωτος που επαιξε κατι τετοιο (αθελα του η οχι θα σας γελασω) ειναι ο Blackmore...
    Και εγω μπορει να ειμαι μεγιστος φαν του Σουηδου (τον κατατασσω αναμεσα στους 5 κορυφαιους μου) αλλα να τονισω 2 μειονεκτηματα του...
    1ον το ανορθοδοξο σε ορισμενες περιπτωσεις παιξιμο του (δακτυλοθεσιες και τεχνικες δεξιου χεριου) που οφειλεται στο οτι ειναι αυτοδιδακτος...Θα μου πειτε ο πιο σωστος τροπος να παιξεις κατι ειναι αυτος που σε βολευει...Μαγκια του Anyway..!!!  ;)
    2ον το οτι δεν εχει εξελιχθει καθολου (δηλαδη αυτα που επαιζε 17 χρονων στους Alkatraz τα ιδια παιζει και τωρα)...
    Να μου πεις ποσο πια να εξελιχθει να γινει εξωγηινος..? Η απαντηση ειναι οχι..!
    Δεν εννοω να φτασει τα 500 bpm αλλα να βαλει και αλλες ιδεες στο παιξιμο του...Μετα απο αρκετα cd του που εχω στην κατοχη μου πλεον δε θα αγοραζα ενα καινουριο του album γιατι ξερω απο την αρχη τι θα ακουσω...Και αυτο για ενα μουσικο της τεραστιας κλασης του Yngwie ειναι μειονεκτημα...

    Γενικα πιστευω παντως πως οσο γρηγορα και να παιζει, η καθε νοτα ακουγεται λες και απεχει 5 λεπτα απο την προηγουμενη...Και αυτο ειναι πιο δυσκολο και απο το να παιζεις 1000 νοτες το δευτερολεπτο...

    συμφωνω με αυτο που λες. και εγω δεν ακουσα ποτε μου malmsteen για να "γουσταρω" επειδη θα μου αρεσει η συνθεση του. ναι μεν σου προκαλει το αυτι και ειναι κατι ενδιαφερον αλλα δεν ειναι και το αγαπημενο μου ειδος...ομως αλλο το τι γραφει και αλλο το πως παιζει
  • #72 από TheMaC στις 14 Mar 2009
  • ΥΓ. Για όσους δεν μισούν το μετρονόμο, από προχτές 240bpm 8)

    Mπορει να μην μισουν τον μετρονομο αλλα τωρα θα μισουν εσενα... :P :P

    Ασχετο, αλλα επειδη και γω αγαπω τον μετρονομο, οταν λες 240bpm, σε αυτα τα 240 τι κανεις ακριβως? Θελω να πω, legato, sweep, string skipping, ή μονο ευθεια γραμμη? Εγω ειχα πιασει τα 152 (με στοχο τα 170 αλλα τωρα ξαναεπεσα γιατι λογω σχολης δεν παιζω), αλλα τα επαιζα μονο σε 'ευθεια' γραμμη (δηλαδη στην ιδια χορδη).

    βασικα το να λες 240 bpm δε λεει τπτ γιατι μπορει να ειναι σε ογδοα, τεταρτα η οτιδηποτε. και εξαρταται επισης τι παιζεις (πχ μπορει να παιζεις 3 νοτες μονο) και τι αξιες εχουν αυτες οι νοτες ;)
  • #73 από Baroness στις 14 Mar 2009
  • Χμμμ, εχεις δικιο, μιλαω για 16α και συνεχομενο παιξιμο (4ς νοτες τις βγαζω και γω σε 200bpm).
  • #74 από groovymood στις 14 Mar 2009
  • Βλέπω οτι παρομοιάζεται η μουσική με τον αθλητισμό.
    Αν και διαφωνώ, γιατί ο αθλητισμός δεν θα μπορούσε ποτέ να ανήκει στις καλές τέχνες ας πούμε οτι αυτό ισχύει για χάρην της συζήτησης...

    Ο malmsteen λοιπόν, όπως αναφέρθηκε, έχει στη μουσική τον ίδιο ρόλο που έχει το σπρίντ του στίβου στον αθλητισμό.

    Να ρωτήσω όμως κάτι...
    Πόσο κρατάει ένας αγώνας σπρίντ??.....9-10 δευτερόλεπτα!

    Όταν λοιπόν λέω οτι βρίσκω τον malmsteen βαρετό, πίστευα πως θα καταλαβαίνατε τί ακριβώς εννοώ...

    Έχετε δεί αγώνα σπρίντ να κρατάει 3-4 λεπτά??....Δεν θα βαριόσασταν μετά τα πρώτα 30'' ??..

  • #75 από Guitarero 240bpm στις 14 Mar 2009
  • 1ον το ανορθοδοξο σε ορισμενες περιπτωσεις παιξιμο του (δακτυλοθεσιες και τεχνικες δεξιου χεριου) που οφειλεται στο οτι ειναι αυτοδιδακτος...Θα μου πειτε ο πιο σωστος τροπος να παιξεις κατι ειναι αυτος που σε βολευει...Μαγκια του Anyway..!!!  ;)

    Αν διαβάσεις συνεντεύξεις του, φαίνεται από τα συμφραζόμενα ότι παίζει έτσι για να αποδείξει ότι κανένας άλλος δεν μπορεί με αυτό τον τρόπο :P.

    2ον το οτι δεν εχει εξελιχθει καθολου (δηλαδη αυτα που επαιζε 17 χρονων στους Alkatraz τα ιδια παιζει και τωρα)...
    Να μου πεις ποσο πια να εξελιχθει να γινει εξωγηινος..? Η απαντηση ειναι οχι..!
    Δεν εννοω να φτασει τα 500 bpm αλλα να βαλει και αλλες ιδεες στο παιξιμο του...Μετα απο αρκετα cd του που εχω στην κατοχη μου πλεον δε θα αγοραζα ενα καινουριο του album γιατι ξερω απο την αρχη τι θα ακουσω...Και αυτο για ενα μουσικο της τεραστιας κλασης του Yngwie ειναι μειονεκτημα...

    Νομίζω ότ κάθε πραγματικός fan του θέλει επιτέλους φρέσκιες ιδέες. Από την άλλη όταν έσκασε το φαινόμενο Malmsteen ΤΟΤΕ ήταν τόσο μπροστά που η εξέλιξή του -αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι- έπαψε at the turn of the century- (του δίνω δηλαδή λόγω μεγάλης πρωτοτυπίας μια αβάντα 20 ετών :P :P :P)

    Mπορει να μην μισουν τον μετρονομο αλλα τωρα θα μισουν εσενα... :P :P

    Ξύδι :P.

    Ασχετο, αλλα επειδη και γω αγαπω τον μετρονομο, οταν λες 240bpm, σε αυτα τα 240 τι κανεις ακριβως? Θελω να πω, legato, sweep, string skipping, ή μονο ευθεια γραμμη? Εγω ειχα πιασει τα 152 (με στοχο τα 170 αλλα τωρα ξαναεπεσα γιατι λογω σχολης δεν παιζω), αλλα τα επαιζα μονο σε 'ευθεια' γραμμη (δηλαδη στην ιδια χορδη).


    Μιλάμε για ασκήσεις alternate picking παιγμένες σε 16α (όπως NPS system βλ Guitar World)


    Στα sweeps (basic arpeggio sweep patterns) τα ίδια. Κάνε συστηματική εξάσκηση με το μετρονόμο και φρόντισε κυρίως να κάνεις ΖΕΣΤΑΜΑ. Όταν δεις ότι έφτασες σε πλατώ (δεν μπορείς να πας πλέον πιο γρήγορα-εμένα μου συνέβη στα 190bpm) ξεκίνα να παίζεις τις ασκήσεις λίγο πιο αργά και να δώσεις το βάρος μόνο σε παίξιμο κομματιών ή σε κάποια άλλη τεχνική πχ ρίχτο στο tapping. Μετά από λίγο καιρό ξεκίνα πάλι να εξασκείσαι φουλ για ταχύτητα. Θα δεις μεγάλη πρόοδο.

    Μην ζορίζεσαι όμως. Κάντο επειδή σου αρέσει και το απολαμβάνεις. Και κυρίως ΖΕΣΤΑΜΑ-ΖΕΣΤΑΜΑ-ΖΕΣΤΑΜΑ και σταμάτα όταν νιώθεις ότι τα χέρια σου σκληραίνουν :).

    Και καλές διακοσάρες ;D
Σελίδες: