Σελίδες:
  • #76 από Guitarero 240bpm στις 14 Mar 2009
  • Έχετε δεί αγώνα σπρίντ να κρατάει 3-4 λεπτά??....Δεν θα βαριόσασταν μετά τα πρώτα 30'' ??..

    Εγώ πιστεύω ότι θα έσπαγε ταμεία, μόνο και μόνο για να δούμε ποιος αντέχει να σπριντάρει για 4 λεπτά ;D ;D ;D
  • #77 από groovymood στις 14 Mar 2009
  • Κοίταξε, όλα άρχισαν απο την τραγική δήλωση του φίλου που είπε οτι:
    "αν βρεθεί κάποιος να πει κάτι κακό για τον malmsteen σίγουρα είναι άσχετος απο μουσική!!"

    Το ότι δεν αντέχει κάποιος να ακούει "σπρίντ κιθάρα"  ;D, για παραπάνω απο κάποια λεπτά είναι θέμα taste...

    To nickname σου είναι θέμα επιλογής...το δικό μου επίσης.
    Υποδηλώνουν δύο διαφορετικές μουσικές προσεγγίσεις....πρέπει ντε και καλά μια απο τις δύο να ανήκει σε άσχετο ή άμουσο??
  • #78 από Guitarero 240bpm στις 14 Mar 2009
  • Υποδηλώνουν δύο διαφορετικές μουσικές προσεγγίσεις....πρέπει ντε και καλά μια απο τις δύο να ανήκει σε άσχετο ή άμουσο??

    Όχι φίλε μου και είσαι ο πρώτος που το βλέπει έτσι. Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος πρέπει να μου την πέφτει επειδή μου αρέσει να παίζω γρήγορα. Εγώ γιατί αποδέχομαι ότι σε κάποιους -και σε μένα βέβαια- αρέσει το groove?

    EDIT:
    Όσο για το Malmsteen, μη διαστρεβλώνεις , το παιδί είπε ότι μπορεί να μας αρέσει ή να μη μας αρέσει σαν άκουσμα, αλλά σαν ερμηνευτής (από άποψη τεχνικής) δεν επιδέχεται αμφισβήτησης το ότι είναι από τους καλύτερους του κόσμου (και συμφωνώ μαζί του)

  • #79 από groovymood στις 14 Mar 2009
  • Όχι φίλε μου και είσαι ο πρώτος που το βλέπει έτσι. Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος πρέπει να μου την πέφτει επειδή μου αρέσει να παίζω γρήγορα. Εγώ γιατί αποδέχομαι ότι σε κάποιους -και σε μένα βέβαια- αρέσει το groove?

    Ίσα ίσα εγω αυτό που είπα είναι (διάβασε το πάλι και θα καταλάβεις) οτι ακόμα κι αν το personal taste του καθενός είναι εκ διαμέτρου αντίθετο, αυτό δεν σημαίνει οτι θα πρέπει να χαρακτηρίζει ο ένας τον άλλον "άσχετο"....(το πέσιμο που το βλέπεις σε αυτό, δεν καταλαβαίνω..)

    Όσο για τον malmsteen,  μόνο σαν εκτελεστή θα μπορούσα να τον δω άν ήταν πχ κλασσικός σολίστ και εκτελούσε κλασσικά έργα γραμμένα απο άλλους.

    Ο άνθρωπος όμως βγάζει δικιές του δουλειές, άρα ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να τον κρίνω και σαν δημιουργό...

    Προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης, εγω δεν βγήκα να πω οτι όποιος γουστάρει malmsteen είναι άσχετος..(ούτε θα το έκανα ποτέ γιατί δεν το πιστεύω..)

    το αντίθετο έγινε...

  • #80 από Baroness στις 14 Mar 2009
  • Καλα guitarero το ζεσταμα το εχω παρατηρησει και γω οτι κανει ΤΡΕΛΗ διαφορα. Αλλες φορες παιζω μια χαρα και αλλες δεν σταυρωνω νοτα.
  • #81 από Guitarero 240bpm στις 15 Mar 2009
  • Να μην κάνεις ζέσταμα για να παίζεις πιο γρήγορα. Να κάνεις ζέσταμα για να μη βλάψεις τα χέρια σου :) ;)
  • #82 από Ioannis Anastassakis στις 15 Mar 2009
  • Να μην κάνεις ζέσταμα για να παίζεις πιο γρήγορα. Να κάνεις ζέσταμα για να μη βλάψεις τα χέρια σου :) ;)

    Σωστοοοος!!!   :) :) :)
  • #83 από gers στις 15 Mar 2009
  • Παράθεση



    Sorry αλλά η λίστα αυτή μου φαίνεται ψιλοάκυρη για πολλούς λόγους...
  • #84 από Guitarero 240bpm στις 15 Mar 2009
  • Αν διαβάσεις το κείμενο στο τεύχος πυο δημοσιεύτηκε θα δεις ότι είναι εντελώς ενδεικτική και για συγκεκριμένο τρόπο παιξίματος. Δεν είναι σε καμμία περίπτωση νομοτελειακή! :)
  • #85 από JimiDS στις 15 Mar 2009
  • το κλειδί πιστεύω είναι να δουλεύεις τεχνική και ταχύτητα μέχρι να φτάσεις εκεί που αναπτύσσονται οι δικές σου ιδέες και μουσικές φράσεις...γιατί πάνω από όλα ο κιθαρίστας είναι μουσικός έτσι?
    Nαι, αλλα το σημείο που φτάνουν οι ιδέες του καθενός, δεν είναι στάσιμο. Και για την ακρίβεια, δεν είναι λίγες φορές, που η εφαρμογή μιάς τεχνικής, μας δίνει μια ιδέα, ή τρόπους εξέλιξης μια υπάρχουσας...
    Ακριβώς...αυτό λέω και γώ...γιαυτό ο καθένας δουλεύει το μετρονόμο του μέχρι εκεί που χρειάζεται για να εκτελέσει δικές του ιδέες...προσωπικά το βρίσκω "κενό" να μπορείς να παίζεις malmsteen στα 290bmp και να δυσκολεύεσαι να γράψεις ένα κομμάτι δικής σου έμπνευσης! (και πάλι όμως αυτό είναι προσωπική άποψη και δεν κατακρίνει ούτε επιβάλλει :))
    επίσης μια και μιλάμε για τεχνική (ανεξαρτήτως προσωπικών συνθέσεων) έχετε δει ποτέ τον Pat Metheny (picasso guitar) με ποιό τρόπο κρατάει την πένα...? δεν θα πιστεύετε στα μάτια σας!!! και όμως μπορεί ναι παίζει όλα αυτά που παίζει σε αρκετά γρήγορα τέμπο...(όχι σαν το Malmsteen βέβαια...και μπράβο του που μπορεί να εκτελεί τόσο γρήγορα...αλλά κατά τη γνώμη μου αυτό τον αφήνει μόνο εκτελεστή και όχι μουσουργό)
  • #86 από TheMaC στις 15 Mar 2009
  • το κλειδί πιστεύω είναι να δουλεύεις τεχνική και ταχύτητα μέχρι να φτάσεις εκεί που αναπτύσσονται οι δικές σου ιδέες και μουσικές φράσεις...γιατί πάνω από όλα ο κιθαρίστας είναι μουσικός έτσι?
    Nαι, αλλα το σημείο που φτάνουν οι ιδέες του καθενός, δεν είναι στάσιμο. Και για την ακρίβεια, δεν είναι λίγες φορές, που η εφαρμογή μιάς τεχνικής, μας δίνει μια ιδέα, ή τρόπους εξέλιξης μια υπάρχουσας...
    Ακριβώς...αυτό λέω και γώ...γιαυτό ο καθένας δουλεύει το μετρονόμο του μέχρι εκεί που χρειάζεται για να εκτελέσει δικές του ιδέες...προσωπικά το βρίσκω "κενό" να μπορείς να παίζεις malmsteen στα 290bmp και να δυσκολεύεσαι να γράψεις ένα κομμάτι δικής σου έμπνευσης! (και πάλι όμως αυτό είναι προσωπική άποψη και δεν κατακρίνει ούτε επιβάλλει :))
    επίσης μια και μιλάμε για τεχνική (ανεξαρτήτως προσωπικών συνθέσεων) έχετε δει ποτέ τον Pat Metheny (picasso guitar) με ποιό τρόπο κρατάει την πένα...? δεν θα πιστεύετε στα μάτια σας!!! και όμως μπορεί ναι παίζει όλα αυτά που παίζει σε αρκετά γρήγορα τέμπο...(όχι σαν το Malmsteen βέβαια...και μπράβο του που μπορεί να εκτελεί τόσο γρήγορα...αλλά κατά τη γνώμη μου αυτό τον αφήνει μόνο εκτελεστή και όχι μουσουργό)

    αυτό δεν ισχύει σε καμια περιπτωση...κανεις δε δουλευει την τεχνικη του μονο για αυτα που συνθετει...αν ηταν ετσι τοτε αυτα που ακουγες απο τον καθε καλλιτεχνη θα ηταν το μεγιστο των δυνατοτητων του που δεν ισχυει σχεδον πουθενα...πχ κιθαριστες που γραφουν αργα κομματια σιγουρα μπορουν να παιξουν και πιο γρηγορα (πχ Jim Matheos, Angus Young, Michael Schenker(!!!) Κλπ) και ο malmsteen -ναι πιστεψε με !- μπορει να ξεπερασει κατα πολυ αυτα που ακους στους δισκους του... και anyway μην πατε να συγχωνευσετε την τεχνικη καταρτιση με την συνθετικη ευφυια.ειναι δυο εντελως διαφορετικα πραγματα..το θεμα ειναι με ποια αναλογια τα ταιριαζει κανεις στο γουστο του ωστε να το καθοριζουν. Και οσο για το malmsteen μπορει ποτε να μην ειχε μια τρομερη rock συνθεσεολογια αλλα μην ξεχνας οτι και οι καταβολες του δεν ειναι αμιγως στο rock. Προερχεται απο κλασσικη παιδεια κατα 80% και αν λαβεις υποψιν σου αυτο τοτε θα καταλαβεις οτι μια χαρα μουσουργος και συνθετης ειναι και το να ενσωματωσεις κλασσικη παιδεια σε μια τοσο "ανοργανωτη" και αυθορμητη μουσικη οπως η rock ειναι αρκετα δυσκολο. Επισης παω στοιχημα οτι αν το παιδι που ανεφερε οτι τα εργα του ειναι πολυ ομοια το ενα με το αλλο ακουγε 16 πληρεις συμφωνιες (οσα και τα album του YJM) θα τις θεωρουσε πολυ ομοιες τη μια με την αλλη -ιδιαιτερα αν ηταν του ιδιου συνθετη
  • #87 από gers στις 16 Mar 2009
  • Ακούτε Andy Timmons...


    Ο ορισμός του μελωδικού shredder (αν και νομίζω πως στο παραπάνω δε shredάρει)...
Σελίδες: