1) Θα διαφωνησω με τον sfansfan ως προς τη "λαθος αγορα". Οτιδηποτε αγοραζουμε, κι εχει μελετηθει η χρησιμοτητα του πριν αγοραστει βεβαια, δεν ειναι "ανωφελο" ή "λαθος", αλλα εξυπηρετει ενα συγκεκριμενο σκοπο.
Αυτη τη στιγμη στην αλυσιδα σου εχεις ενα μικροφωνο μιας κατηγοριας και βλεπεις πως οι προενισχυσεις της καρτας ηχου σου δεν φτανουν για να του δωσεις την ενταση που θελεις. Ειναι χαρακτηριστικο του μικροφωνου αυτο, δεν σημαινει αμεσως πως η καρτα σου δεν κανει τη δουλεια της για τo budget της.
Το να επιλεγεις εξοπλισμο ειναι σαν να φτιαχνεις ενα μεγαλο παζλ. Δεν ειναι απαραιτητο παντα να εχει τα πιο ακριβα κομματια, αφου το μυστικο ειναι να τα συνδυαζεις σωστα ωστε το τελικο αποτελεσμα να ικανοποιει τον τεχνικο, τον παραγωγο, τον πελατη και στη δικη σου περιπτωση, εσενα.
Επειδη ετσι κι αλλιως ειμαι κατα της gas σχολη που θελει τα παντα σε μια αλυσιδα ηχου να ειναι high quality, νομιζω πως πρεπει να σταματησω εδω
2) Η προενισχυση θα δωσει σιγουρα τη χροια της στο τελικο αποτελεσμα. Υπαρχει λογος που κυκλοφορουν τοσες πολλες εκει εξω, με διαφορετικα υλικα, διαφορετικες υλοποιησεις, διαφορετικη τιμη. Μια προενισχυση πρεπει να "συνδυαζεται" σωστα με το καταλληλο μικροφωνο, κι ολα αυτα παντα με τη σκεψη του τι ηχογραφεις.
Καποιοι γουσταρουν τη χροια των Avalon, αλλοι ειναι πιο κοντα στην Neve, αλλοι προτιμανε σαπιο-προενισχυσεις γιατι θελουν αυτο το "καμμενο" αποτελεσμα της ιδιας της προενισχυσης.
Κανονας, ΔΕΝ υπαρχει.
Σαφως, ακριβες προενισχυσεις εχουν αλλον 'αερα', τονιζουν διαφορετικα και χρωματιζουν ωραια το αποτελεσμα εαν υπεροδηγηθουν.
3) Οποτε, η απαντηση εδω, συμφωνα με το παραπανω ειναι "ολοι και κανενας", με μονο οριο το ποση ενταση μπορει να δωσει στο μικροφωνο σου
.
4) Ο Goldmike ειναι ενας fair enough προενισχυτης, εχει αρκετο headroom, κλασσικος σε αρκετες εφαρμογες post και σχετικα φτηνος γι' αυτα που προσφερει. Προσωπικα θεωρω πως ειναι all around για φωνη, ΠΑΝΤΑ ομως με γνωμονα του τι μικροφωνο θα δουλεψεις.
Απο εκει και περα, απο αυτους που εχω δουλεψει, ειναι ο πιο φτηνος και σιγουρα θα ηταν αδικια να τον συγκρινω με κατι τερατα τυπου Avalon 737xp ή Neve 1073 ( απο αυτα που ακουμπας μια φορα σε δουλεια πχ και σου μενει μαθημα μιας ζωης
).
Νομιζω πως και της Universal Audio o 710 twin fifty ειναι καλος, αλλα τον χρησιμοποιησα ελαχιστα σε μια δουλεια κι οχι σε ηχογραφηση φωνης... Η τιμη του δεν ξερω ποσο ειναι, αλλα καπου το ειδα μεταχειρισμενο στα 450€...
( πρεπει να ομολογησω πως ειμαι αρκετα ερωτευμενος με τον Tube Tech MP2A, αλλα τον ακουσα σε παρουσιαση αντιπροσωπου...εκει πουλας κι ενα νεφρο για να τον παρεις... )
Συγχώνευση μηνυμάτων: 22/04/15, 23:20
Προταση μου ειναι, εφοσον ολα ειναι σε επιπεδο home studio, χωρις διαμορφωσεις χωρων, ακριβο εξοπλισμο ( μεχρι στιγμης ), κλπ να μην υπερβεις τα 300€ για προενισχυση. Κατι που να σου boost-αρει το σημα, χωρις να ειναι το κατι ιδιαιτερο.
Υπαρχουν κι αλλοι παραγοντες που θα επηρρεασουν τον ηχο σου, περα απο εναν προενισχυτη
Μην σε πιασει το GAS συνρομο κι αρχισεις να βλεπεις τα θηρια. Τα θηρια εχουν συγκεκριμενο target group αγοραστων, μακαρι να το φτασεις, αλλα δεν τα εχεις αναγκη