Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - LazyRocker

Σελίδες: [1] 2 3 4
1
Παίζω μέταλ
καθισμένος στο προσκέφαλό μου
παίζω μέταλ
κι είμαι σπουδαίος στο όνειρό μου

Βασικά ντρέπομαι **
ντρέπομαι πολύ
και κρύβομαι πίσω από την κιθάρα μου
να κρύψω την ντροπή

Δε γράφω κακές λέξεις
ούτε καν συντομεύσεις *
είμαι χρηστών ηθών
με καθώς πρέπει εκφράσεις

Τύπος και υπογραμμός σου λέω
να μη μου βρουν ψεγάδι
οι γνώστες του αλφάβητου
πεντάγραμμου ρημάδι

Δεν πάτε να... κολυμπήσετε;
έπιασε καλοκαίρι
τι ρημαδιάσατε εδώ δα;
ρε τουρλουμπούκ ασκέρι; ***

-------------------------

Λοιπόν αυτό γράφτηκε πριν τις βροχές τη μέρα που έκανα δημοσίευση για τη λογοδιάρροια.

* Και ενώ είχα κάνει την αυτολογοκρισία μου κάνοντας την "κακή" λέξη συντομογραφία στενογραφία, ώστε να την αφήνω να εννοηθεί, εμφανίζεται στο άψε σβήσε ένας μοντρέιτορ υπεύθυνος και αλλάζει και τη συντομογραφία μου σε κάτι ακόμα πιο εύπεμπτο :) και το κλείνει και σε εισαγωγικά. Έμεινα "κουτός" (αυτολογοκρίνομαι εις διπλούν τώρα για να μην επέμβει πάλι το τέρας της ευπρέπειας...) και άλλαξα πάλι εγώ τη διορθωμένη / λογοκριμένη λέξη για να μη φαίνεται ότι το άλλαξε ο μοντερέιτορ.

2
Το Μι Σολ Λα ας πούμε φτιάχνει τις επιτυχίες στα 4/4, από έτσι όλοι όσοι ξανάπαιξαν Μι Σολ Λα θα ήταν λογοκλέφτες.
Δεν υπάρχει παρθενογέννεση..
Δες αυτό να γελάσεις:

A! οι καρεκλάδες βάζουν και το Σι ε; εντελώς ξενέρωτοι  ;D αχαχαχα.....

3
Τα σχόλια τα έχω διαβάσει από πέρσι ή πρόπερσι δεν θυμάμαι. Το άλμπουμ το έχω από το '80, αλλά ποτέ μέχρι που εμφανίστηκε το ίντερνετ και γράφτηκε ότι γράφτηκε για τις λογοκλοπές δεν μου είχε περάσει από το μυαλό, ότι τα τραγούδια έχουν κάποια σχέση ή μπορεί να είναι κλεμμένο. Γιατί δεν μπορείς να "κλειδώσεις" ένα ρυθμό και να μην το ξαναπαίξει κανείς άλλος. Το Μι Σολ Λα ας πούμε φτιάχνει τις επιτυχίες στα 4/4, από έτσι όλοι όσοι ξανάπαιξαν Μι Σολ Λα θα ήταν λογοκλέφτες. Όλα αυτά βέβαια πιστεύω ότι γίνονται γιατί η πραγματική μάχη είναι μεταξύ του αν πρέπει ή όχι η τέχνη τουλάχιστον να έχει πατέντες... Το θέμα είναι ΠΩΣ θα παίξει ο καθένας τις ίδιες νότες ώστε να γίνουν "προσωπικό" του ιδίωμα ή τρόπος.

4
Τι pc και τι λειτουργικό χρησιμοποιείς φίλε; Εγώ windows. Για κοίτα αν το pc σου δηλαδή το bios και η μητρική σου βασικά, υποστηρίζει Realtek HD Audio Manager. Αν το υποστηρίζει το Asio4all δεν χρειάζεται.

5
Μιας και κάποιος υπαινίχθηκε ή είπε ανοιχτά ότι αυτά που γράφω - μουσικά - είναι κλεμμένα, ας γελάσω τουάις (δις) :) και βεβαίως χωρίς καμία απόδειξη παρά μόνο ότι χρησιμοποιώ τις γνωστές 7 νότες της μουσικής κλίμακας, φέρνω στο μουσικό μας προσκήνιο προς συζήτηση, ένα παρόμοιο θέμα που παίζεται αυτόν τον καιρό διαδικτυακώς και παγκοσμίως.

Οι γνωστοί Λεντ Ζέππελιν, ναι αυτοί που τίμησε ο Ομπάμα στο Λευκό Οίκο για την προσφορά τους στην οικουμένη, είναι κατηγορούμενοι για λογοκλοπή από τους Σπίριτ (μια άγνωστη μπάντα των σίξτις), για το τραγούδι τους Στέργουεϊ του χέβεν (τα γράφω ελληνικά για να καταλαβαίνουν και μερικοί που δεν γνωρίζουν αγγλικά). Για την υπόθεση των Λεντ βρήκα κι ένα σχετικό βίντεο για την ! No longer available

Απορώ βέβαια πως ακόμα οι (αυτό θα το γράψω στα αγγλικά) It's a beautiful day δεν κατηγόρησαν ακόμα τους Deep Purple για λογοκλοπή του Child in time από το ! No longer available.

Θα ζητήσω τις απόψεις σας επ' αυτού, αρχίζοντας από τη δική μου, ότι όλα αυτά είναι για το γάμο του καραγκιόζη.

6
Δε μιλώ
τι να πω
τα λέει όλα η σιωπή :)

Και το τραγούδι
το ψαγμένο
σε βάθος απροσμέτρητο
κρυμμένο :)

Βγήκε στον αφρό
να δείξει το σωστό
το δρόμο τον καλό
και τον γελαστερό :)

Εγώ, ένας φτωχός
και ταπεινός συνθέτης
στο χρόνο τον αμείλικτο
ζητιάνος και προπέτης :)

7
Αν και δεν καταλαβαίνω γιατί περνάτε κιθάρες και μπάσο από μικρόφωνα προτού τα στείλετε στην κάρτα ήχου και δεν τα περνάτε κατευθείαν από line out των ενισχυτών...
Τυλίξτε τα μικρόφωνα στο πλάι με κάτι ηχοαπομονωτικό ηχοαπορροφητικό όπως θες πες το, και βάλτε τα σε μέρος που να μην είναι φάτσα κάρτα με τα ηχεία των ενισχυτών. Το αυτό και για τα τύμπανα, να είναι πίσω ή, αν ο χώρος δεν το επιτρέπει, δίπλα από τους ενισχυτές.

8
Ευχαριστώ Ανδριανέ που το άκουσες.

Το Άμστερνταμ ήταν καλό γι αυτό που ήταν τον καιρό που ήταν και το διάστημα που ήταν. Αλλά εγώ δεν πήγα εκεί για να μείνω μόνιμα κι ούτε σαν τουρίστας, πήγα σαν παρατηρητής. Για να επιβεβαιώσω ή να καταρρίψω μύθους που άκουγα κλπ. Και όπως και να 'χει τώρα δεν υφίστανται πλέον οι λόγοι να ξαναπάω, άσε που αν ξαναπάω τώρα, μπορεί απλώς να χαλάσω τις καλές αναμνήσεις που έχω...

Τους στίχους τους έγραψα πριν 2-3 μέρες και δεν έχει και μεγάλη σημασία τι λένε ακριβώς, αρκεί να μην είναι λάθος στην αγγλική γραμματική, υπάρχουν για να γεμίζουν το κομμάτι. Και όπως τα ακούω τραγουδιστικά, θέλουν ξαναπέρασμα και θα γίνει κάποια στιγμή όταν είμαι σε καλύτερη φυσική κατάσταση από αυτή που ήμουν ας πούμε χτες.

9
Για διάφορους ιντερνετικούς λόγους που δεν άπτονται της παρούσης, το αρχικό λίνκ στην κορυφή για το τραγούδι, δεν μπορεί να τρέξει απ' ευθείας, αλλά θα πρέπει να το ακούσετε μέσα από τις σελίδες που τον εμπεριέχουν και αυτή η σελίδα είναι αυτή,

After 'Dam


Από τη στιγμή που το πρωτοπαρουσίασα εδώ, πρόσθεσα, μπάσο, φωνή και τύμπανα. Καλή ακρόαση :)

Υ.Γ.: Κι όπως μ' αρέσει να λέω συχνά, maybe I'm not the best, but who cares for the rest ;)

10
Σας αρέσει να γαργαλάτε, αλλά όταν σας γαργαλάνε τσιρίζετε...

11

anyway... μου είναι αδιάφορο εντελώς τι γίνεται στα μπουζούκια και φυσικά ο πόνος αρμόζει σε αυτούς που τους πρέπει. Εγώ είμαι για άλλες καταστάσεις πιο high κι εδώ θα 'μαστε θα τα λέμε, άλλοι τον πόνο τους, άλλοι τα high τους. no hard feelings νομίζω λέγεται αυτή η κατάσταση...

Φίλε απλώς σταμάτα να ποστάρεις επιτέλους.
Κάθε κουβέντα που λες είναι αλου για αλλού.
Είναι ξεκάθαρο ότι είσαι ψωνισμένος όσο δεν πάει.
Και να σέβεσαι αυτούς που έχουν πονέσει για να μάθουν και να μπορούν να ζουν μόνοι τους από την μουσική και όχι να ψάχνουν άλλους να δουλευουν για αυτούς ή για να τους κουβαλάνε μέχρι και τα όργανα.
Ο καθένας ήδη μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του για σένα.
Είπα ότι χαίρομαι που μαθαίνεις γρήγορα και την επόμενη στιγμή με απογοητεύεις.

Κάτσε και σκέψου σοβαρά τι σου πρότειναν έστω οι υπόλοιποι ποιο ψύχραιμοι απο εμένα.
Σε παρακαλώ μην ανεβάσεις άλλη δημοσίευση.

Συγνώμη φίλε μου, αλλά εσύ τι είσαι; Δεν είμαι κόσμιος εγώ και είσαι εσύ με την ειρωνεία διαρκώς, να μην αναφέρω τα πρωινά σου... Σε παρακαλώ πολύ. Μην επεμβαίνεις, μην ασχολείσαι κι εσύ και όσοι δεν γουστάρουν κουβέντες μαζί μου. Το είμαι ψωνισμένος ή όχι, δεν θα το κρίνεις εσύ. Δεν θα μου τη λέτε εσείς κι εγώ θα κάνω το μακάκα, έτσι; κούλαρε. Δεν σε έβαλαν δικηγόρο οι άλλοι, έχουν όλοι λόγο και άποψη.

12
Πωπω..κουραστικα..
Αν το ονειρο σου ειναι να παιζεις καθε Σ/Κ και να βγαζεις το μηνιατικο ετσι,τοτε σε προκαλω να το κηνιγισεις.Ψαξε παντου για ατομα (αυτοδιδακτα η μη) με τον ιδιο στοχο και ξεκινηστε.Αν δεν βρισκεις,παιξε μονος σου.


ΥΓ.στα μπουζουκια παιζουν ταλεντα γιατι υπαρχει ανταγωνισμος και αν δεν εισαι καλος τρως πορτα.Και δεν ειναι 2 λαιβ την εβδομαδα,αλλα και 5 μερες προβα στο ενδιαμεσο.Δηλαδη..θελει δουλια,ιδρωτα και πονο

anyway... μου είναι αδιάφορο εντελώς τι γίνεται στα μπουζούκια και φυσικά ο πόνος αρμόζει σε αυτούς που τους πρέπει. Εγώ είμαι για άλλες καταστάσεις πιο high κι εδώ θα 'μαστε θα τα λέμε, άλλοι τον πόνο τους, άλλοι τα high τους. no hard feelings νομίζω λέγεται αυτή η κατάσταση...

13
Αφού είσαι εσύ το κεφάλι πως είναι όλοι ίσοι?

Στα οικονομικά όλοι ίσοι, στα πνευματικά συμπαραστεκόμαστε και στους αδυνάτους...

Ωραίο το αδιέξοδο που φτάνεις σιγα σιγά.
Σου προτείνω να σταματήσεις εδώ.

Καλύτερα να σταματήσεις εσύ κι όσοι δεν αντέχουν στα δικά μου "αδιέξοδα" ή στα δικά τους... όπως το βλέπεις κανείς... Δεν σε κάλεσε κανείς νομίζω, άλλοι μπορεί να ενδιαφέρονται.

14
Αφού είσαι εσύ το κεφάλι πως είναι όλοι ίσοι?

Στα οικονομικά όλοι ίσοι, στα πνευματικά συμπαραστεκόμαστε και στους αδυνάτους...

15
Αν ήμουν μαθημένος σαν κι εσένα θα σου ζήταγα 50% για μένα αφού εγώ είμαι το κεφάλι. Αλλά εγώ θέλω αυτούς που θα δίνουν το ίδιο μερίδιο και σε αυτούς που κουβαλάν τα όργανα...

update

Τις groupies πάντως δεν θα τις μοιραζόμαστε στα ίσα, ο καθείς με την αξία του κι όχι με ξένες πλάτες :)

16
Τα ποσοστά θα είναι ίσα σε όλους τους συμμετέχοντες συνάδελφε. Μισθό στα μπουζούκια όχι από μένα.

17
ΥΓ2: ο Σπύρος που σου πρωτοαπάντησε, κάνοντας σου αρχικά μια ευγενική αλλά ειλικρινή κριτική, μπορεί να κάνει κατιτίς παραπάνω από το να κοπιάρει κορυφαίους κιθαρίστες.

Εσύ φίλε μου δεν διάβασες την πρώτη δημοσίευση του συμπαθούς Σπύρου. Εγώ τη διάβασα και το επισημαίνω στο πρώτο δικό μου ποστ. Αν τη διάβαζες δεν θα την έβρισκες και τόσο ευγενική. Το μάζεψε μετά οκ, αλλά επανέλαβε την ίδια τακτική σε συνεχόμενες αναρτήσεις του κι εγώ έγραφα να απαντήσω κι αυτός είχε σβήσει τις δημοσιεύσεις που θα απαντούσα, οπότε κάπου καταντάει κουραστικό και εκνευριστικό. Δεν θα βγω εγώ υπαίτιος για την όλη βαβούρα...

18
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή και ας τα βάλουμε στη θέση τους.

Το ποστ ξεκίνησε επειδή διαβάζω διαρκώς "χωρίς δάσκαλο δεν πας πουθενά κλπ". Εγώ όμως πήγα και αν δεν έφτασα στο τέρμα δεν οφείλεται στο ότι δεν πήγα σε δάσκαλο, οφείλεται στο ότι τα υπόλοιπα μέλη "σπάσαν" λόγω δημοσιοϋπαλληλικών, οικογενειακών, εργασιακών και γενικά υποχρεώσεων και εγώ μένω σε μικρή κωμόπολη, δεν μένω στην πρωτεύουσα. Θα μου πεις γιατί δεν πήγες στην πρωτεύουσα, άλλοι καιροί, άλλες ανάγκες, άλλα φράγκα... Τα χρόνια πέρασαν (και πάνε και πίσω δε γυρνάνε :) ) και γω αφού τέλειωσα τις υποχρεώσεις μου με τα προς το ζειν, είπα να ξαναγεμίσω το χρόνο μου με μουσική, από τα παλιά, αλλά και με τα καινούργια. Δεν ευελπιστώ βέβαια να γίνω τώρα Σαντριάνι ή ΒάιΒάι, όμως γνωρίζω τη μουσική και το στίχο, που μπορεί να πουλήσει από τη μία, αλλά να είναι και αξιοπρεπής από την άλλη. Άρα δεν ψάχνω για το πώς θα γίνω εγώ Gary Moore, ψάχνω αυτούς που μπορούν να με συνοδεύσουν σε μια ανάλογη πορεία, στο ελληνικό κατεστημένο με ελληνικό κυρίως στίχο. Τι να το κάνω να δίνω 5-10 λάιβ το χρόνο παίζοντας παπάδες δικούς μου ή διασκευές, αν δεν με συντηρούν οικονομικά για όλο το χρόνο; Ας δώσω λοιπόν 150 λάιβ το χρόνο σε μπαράκια σε όλη την Ελλάδα μήπως και τα καταφέρω. Έτσι, με ενδιαφέρει η σύνθεση, η εμπορικότητα που δεν ξεπέφτει όμως στην ελληνικούρα και αυτοί που θα πιστέψουν σε μένα και στους ευατούς τους.

Τώρα τι μου λέτε για τρόπους παιξίματος, ηχογράφησης, να 'χαμε να λέγαμε... δεν είναι αυτό το ζητούμενό μου.

19
Για να ξεκαθαρίσω, όταν λέμε αυτοδίδακτος δεν εννοούμε ότι μας κατέβηκε η έμπνευση από το κεφάλι. Εννοούμε ότι ο φίλος μου έδειξε αυτά, εγώ έδειξα σε άλλο φίλο αυτά, ένας τρίτος μας έδειξε σε όλους κάτι καινούργιο. Μετά παίρνουμε και κανά βιβλίο θεωρίας της μουσικής, ένα ταμπλατούρες με ακόρντα, ένα με κλίμακες και συνεχίζουμε, αυτοδίδακτοι.

20
Και μιας και οι δασκαλάκοι δεν ήταν λεβεντιά, ας τους αφιερώσω ένα πρόσφατο σουξέ μου... :)

Άξια μοίρα

Συγχώνευση μηνυμάτων: 02/06/16, 11:43
Πάντως αυτούς τους δάσκαλους που γράψαν εδώ μέσα να τους αποφεύγετε παιδιά... Ύπουλοι, δολοπλόκοι, ιντριγκαδόροι, γενικά αν περιμένεις να μάθεις από τέτοιους τύπους μουσική, φαντάσου και τους "ορίζοντες" που ανοίγονται μπροστά σου...

21
Πού να χάσεις; από τον πολύτιμο χρόνο σου... Κουτσουλήστε και στρίφτε δια του σοβαρού λόγου σας και επιχειρημάτων... Αλλά εγώ τις γκόμινες θα τις βγάλω με αυτά που παίζω :) εσείς δεν ξέρω πώς θα τα καταφέρετε...

22
Μιας και είμαι αυτοδίδακτος και επειδή διαβάζω διαρκώς τα καλά του να πας σε δάσκαλο να μάθεις να παίζεις, είπα να πω κι εγώ τη γνώμη μου από την εμπειρία μου μακριά από δασκάλους.

1 - Γιατί θες να παίξεις;
2 - Το "αυτί" σου τι καταλαβαίνει από μουσική;
3 - Ποιές είναι οι εμπειρίες σου από τη ζωή;

Αν θες να παίξεις για να γίνεις άλλος ένας καλός κιθαρίστας παπαγάλος που κατά 99% θα χαθεί μέσα στο πλήθος, ο δάσκαλος είναι απαραίτητος. Όπου παπαγάλος σημαίνει καλός οργανοπαίχτης, αλλά από έμπνευση δεν...

Η έμπνευση έρχεται μέσα και από τα λάθη. Αν διδαχτείς από 5-10-15-20 χρονών, ανάλογα πότε ξεκίνησες, τη μουσική θεωρία και ο δάσκαλος σου ρίχνει βεργιές, όταν ξεφεύγεις από το δρόμο του ορθού και της αρετής... μετά θα βλέπεις την έμπνευσή σου σαν λάθος καθώς θα θυμάσαι τις ξυλιές, μεταφορικά ή όχι.

Και βλέπεις άρτιους κιθαρίστες να φλυαρούν ασύστολα να δείξουν την ικανότητά τους λες και παίζουν ποδόσφαιρο... Εν τω μεταξύ από feeling μηδέν.

Και τελικά όλα είναι θέμα θέλησης. Πόσο πολύ θέλεις να πετύχει σε αυτό που κάνεις. Αν η θέλησή σου είναι αδύνατη, είτε πας σε δάσκαλο, είτε μόνος, το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο.

Άλλη μουσική θα βγάλει αυτός που η θέλησή του είναι ισχυρή και σπούδασε μουσική στο "πεζοδρόμιο" χωρίς δασκάλους και άλλη αυτός με το πιάνο τα γαλλικά και τους δασκάλους...

Και τελικά το "μικρόβιο" της τέχνης, πρώτα απ' όλα πρέπει να το έχεις έμφυτο και μετά να το καλλιεργήσεις, με τον εύκολο ή το δύσκολο τρόπο, ή και συνδυασμό αυτών στο τέλος.

Θα σου πω τι έχει γίνει.

1.Εσύ γιατί θέλεις να παίξεις?Προφανώς για να νιώσεις σημαντικός μέσα στην ταπείνωση και τον υποβιβασμό που έχεις υποστεί στον περίγυρό σου ή ακόμα και μέσα στον πολύ στενό σου συγγενικό κύκλο.

2.Εσένα ρε μεγάλε αλήθεια, το αυτί σου τι σκαμπάζει από μουσική?Γιατί ακούγοντάς σε κατάλαβα ότι είναι πολύ περιορισμένων δυνατοτήτων.
Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό..Το να μην καταλαβαίνεις κάτι διορθώνεται.Το να είσαι ηλίθιος όμως(προκαλώντας) όχι.

3.Οι δικές σου μάλλον είναι πολύ ξύλο.Θα στο εξηγήσω παρακάτω.

Λες ότι οι δάσκαλοι της κιθάρας βγάζουν μόνο παπαγάλους.Σε πόσους έχεις πάει για να το λες αυτό?
Η "μουσική" που έχεις ηχογραφήσει εσύ τι ακριβώς είναι?Μια παπαγαλία φίλε μου είσαι, σκέτη και χείριστου είδους.

Εδώ έρχεται το ξύλο που έφαγες μικρός.Η έμπνευση έρχεται όχι όταν παπαγαλίζεις μονίμως 3-4 τραγουδάκια από ένα γκρουπ που έχεις ακούσει στην ζωή σου
μέσα στο άδειο κατά τα άλλα κεφάλι σου, αλλά όταν έχεις ακούσει τα άντερα σου και τα έχεις παίξει επίσης.Εάν έφαγες ξύλο όταν ήσουν μικρός κοίτα να ζήσεις με αυτό και να σε κάνει λιγότερο βίαιο άνθρωπο.Ο Δάσκαλος με την βέργα στο χέρι είναι ένα κακό σου βίωμα και νομίζεις ότι έχεις το δικαίωμα να το φορτώνεις σε όλους.Η μουσική είναι γλώσσα και όπως όλες οι γλώσσες έχει λέξεις φράσεις τονισμούς κλπ.Εσύ γνωρίζοντας 1 γράμμα της αλφαβήτου έχεις την εντύπωση ότι κάτι είσαι ή κάτι έκανες.Μην νιώθεις μειονεκτικά που κανείς δεν ασχολήθηκε με εσένα και μην βγάζεις την ζήλια σου απέναντι τους.Εφόσον δεν αρέσεις κοίτα να γίνεις καλύτερος και ξεκίνα από το να μαζέψεις την γλώσσα σου και την προκλητικότητα σου.Μετά κοίτα να ξεστραβωθείς να μάθεις να παίζεις.Αν δεν θέλεις μπορείς να πουλήσεις τον κώλο σου σε κάποιον μεγάλο συνθέτη και να αναλάβει αυτός να σου βρει 5 μαλ**ες να ασχολούνται με τα χάλια σου..Αν και πιστεύω ότι ακόμα και αυτός θα σου πει ότι κοίτα να αλλάξεις και άκου 5 πράγματα παραπάνω.

Συμφωνώ μαζί σου ότι είναι θέμα θέλησης.Ακόμα και τσάμπα να σου έκανα μάθημα θα ήταν χαμένος χρόνος και για τους δυο μας.

Ποιος σου είπε ρε αμόρφωτε λεχρίτη ότι οι μουσικοί του πεζοδρομίου δεν ξέρουν μουσική?
Εσύ είσαι του πεζοδρομίου?Βγες και παίξε μάγκα μου στο πεζοδρόμιο και αν δεν φύγεις με γιαούρτια να μην με λένε Γιώργο.

Μπορείς να ασχοληθείς με τους στίχους σου και ίσως βρεθεί κάποια γυναίκα να τις ρίξεις καμιά σφαλιάρα στο κρεβάτι.

Ξέρω ότι αυτού του είδους την απάντηση ήθελες να διαβάσεις.Δηλαδή κάποιον να σε προσβάλει και να ξεπεράσει τους κανόνες του φόρουμ.
Αφού κανείς δεν το έκανε μέχρι τώρα μπροστά στην αναίδεια σου θα το κάνω εγώ φίλε μου και αν γουστάρεις έρχομαι και εκεί που είσαι να στα πω από κοντά.

Τράβα τώρα πίσω στην σκοτεινιά του παιδικού σου δωματίου και κάψε φλάντζα μέχρι να συναντήσεις τον πάτο σου..μέχρι τότε θα είσαι σε ελεύθερη πτώση.

Έπεσα σε "κακούς" και ναι... φλάντζα μπορεί όχι, κανά πιστόνι μπορεί... Μπορώ να έχω την τιμή να γνωρίζω με ποιόν ομιλώ και τα σπουδαία που έχεις παίξει εσύ γιατί δεν βλέπω υπογραφή και λινκ, αλλά πολύ χοντρό πέσιμο από ψαγμένο τύπο...

Εγώ παλληκάρι, ξεκίνησα ένα θέμα για συζήτηση, το τι είμαι, τι παίζω, τι κάνω, είναι δική μου δουλειά. Ο συνδάσκαλός σου όμως πάτησε σε αυτό που εγώ παρουσιάζω ως τέχνη για μένα (και αδιαφορώ ποσώς για τη γνώμη σου), για να δείξει την ανωτερώτητά του. Οπότε την αρχή του κακού να ψάξεις να τη βρεις στην πηγή της.

Ξαφνικά οι δάσκαλοι οι πολύ ψαγμένοι τα βάλαν μαζί μου από αυτό το ποστ.

Αν εγώ είμαι λεχρίτης εσύ είσαι τσιτσιφιόγκος του πληκτρολογίου.

Αν έχω παίξει στο δρόμο; δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι, αλλά μπορεί και να 'σουν αγέννητος και ναι με ντομάτες δεν έχει τύχει μέχρι τώρα, δεν ξέρω για σένα βέβαια για να 'χεις τόσα απωθημένα...

23
Γουσταρεις κοντρες ετσι?  :)
ΟΚ παμε.
Εχεις γεμισει τρολιες ολα τα σαιτ.
Δεν χρειαζοταν να ακουσω τα τραγουδια σου σημερα .... παλι.
Τα ακουσα μια φορα πριν μερικες μερες (ελαχιστα δευτερολεπτα φυσικα εφταναν για να ματωσουν τα αυτια μου)
Εχεις κουρασει, γεμιζωντας ολα τα φοορυμ με τρολιες.
Γραφεις και απαντας μονος σου στο εαυτο σου.
Δεν μπορουμε να βρουμε να διαβασουμε  τα ενδιαφεροντα θεματα.
Ακομα και στην υπογραφη επιμενεις να σωπασουμε και να σε ακουσουμε.
Οχι ρε φιλε, δεν αντεχεσαι.
Δεν πας να γραψεις κανενα θεμα σε φορουμ με ζωδια?
Ποτε θα ειναι ανδρομος ο Ερμης?
Σε ποσα τερμενα θα βρει η αλλη γαμπρο?

Επί της ουσίας μηδέν... άλλωστε φαίνεται κι εσύ το ξενυχτάς. Δεν μιλάμε για το τι κάνω εγώ πέρα από τη μουσική, τι κάνω λάθος στη μουσική και με ψέγεις εσύ ο μέγας είναι το θέμα που εσύ ξεκίνησες και δεν μπορείς να το μπαλώσεις στα ίσια. Μη ρίχνεις λάσπη στον ανεμιστήρα και μην πετάς το μπαλάκι αλλού... όμορφε :)

Συγχώνευση μηνυμάτων: 02/06/16, 11:43
Τώρα είδα ότι έχεις κι εσύ υπογραφή! Μπράβο! εσύ και μερικά ακόμα εκατομμύρια κιθαρίστες παίζετε Pink Floyd σαν από το δίσκο :) αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να αγοράσω το δίσκο, να πάω να δω του Floyd στα γεράματά τους με τα εφέ νέας τεχνολογίας ή να ακούσω έναν από σας... Εσύ τι μου προτείνεις;

24
... είπα να πω κι εγώ τη γνώμη μου από την εμπειρία μου μακριά από δασκάλους.
Φιλε μου, ολα αυτα ειναι σχετικα.
Σε καποια εχεις δικιο, αλλα στο θεμα διδασκαλιας, παιζει ρολο ποιος διδασκει, ποιον, και πως.
Απ οτι ακουσα στη σελιδα σου ομως, δεν θα επρεπε να φερνεις τον εαυτο σου ως παραδειγμα αποτελεσματικοτητας της αυτοδιδαχης.
Σκληρο μεν, αληθεια δε.

Πότε πρόλαβες και διάβασες το αρχικό ποστ μου, πότε έγραψες την πρώτη απάντηση (σε 4 λεπτά), πότε άκουσες τα κομμάτια μου κι έβγαλες πόρισμα, ενώ στα κρυμμένα σου έγραφες ότι τα κομμάτια μου τα είδες στην υπογραφή μου... Πότε έσβησες/έγραψες άλλα τόσα πάνω σε αυτά που έγραφες πάλι σε χρόνο dt... εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά. Μήπως είναι λοιπόν καλύτερα να παίζεις παρά να μιλάς, ή αν πρέπει να μιλήσεις να βουτάς και τη γλώσσα σου στο μυαλό :)

Σου έγραψα και παραπάνω ανέξοδες κριτικές και πυροτεχνήματα τύπου

"Απ οτι ακουσα στη σελιδα σου ομως, δεν θα επρεπε να φερνεις τον εαυτο σου ως παραδειγμα αποτελεσματικοτητας της αυτοδιδαχης.
Σκληρο μεν, αληθεια δε."

θα πρέπει να τα στηρίζεις με επιχειρήματα, σε κείνο το κομμάτι έχεις λάθος στο τάδε λεπτό, εκεί είσαι φάλτσος κλπ.


Για τα υπόλοιπα σαφώς και δεν είμαι κατά των δασκάλων και κακώς μυγιάζονται οι δάσκαλοι. Από την εμπειρία μου όμως και ειδικά από τα φτωχά στρώματα της κοινωνίας, πρώτα κάνεις το χαβαλέ σου με τους φίλους σου και μετά αν υπάρχει φλόγα προχωράει το πράμα και σε δασκάλους και ωδεία.

25
Το κακό με τους δασκάλους, όχι μόνο μουσικής... είναι ότι νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα καλύτερα από τον καθένα και βγάζουν διαγνώσεις σε 4'...

Λες να μην ξέρω σε τι υστερώ 50 χρόνια τώρα; Στα τραγούδια μου σαν συνθέσεις τι λάθη βρίσκεις; Και σαν παίξιμο τι λάθη βρίσκεις, γιατρός δεν είσαι, θεράπευσέ με.

Σελίδες: [1] 2 3 4