Η αρρυθμία που περιγράφετε έχει να κάνει με το πόσο έχει δουλέψει το εσωτερικό του ρολόι ο ντράμμερ...
1) Δεν μετράμε ποτέ μόνο με το χέρι του hi hat, αλλά πάντα με το χέρι του hihat και το τακούνι του ποδιού του hihat ταυτόχρονα. Αυτό είναι νόμος, τουλάχιστο μέχρι να εξοικιωθεί ο παίκτης.(μελέτη του τρόπου αυτού με μετρονόμο σε όλα τα τεμπο και ρυθμους)
2) Σε οποιοδήποτε Break η τούτι, το τακούνι ποδιού του hihat δεν σταματά να μετρα.(μελέτη του τρόπου αυτού με μετρονόμο)
3)To count well is to subdivide. Δηλαδή, όταν παίζουμε τέταρτα σε straight ρυθμό, τραγουδάμε μέσα μας 16α (ή τα παίζουμε σαν ghost notes στο ταμπούρο) ενω σε shufle feel τραγουδάμε μέσα μας 3ηχα (ή τα παίζουμε σαν ghost notes).
4) μια καλή ασκηση για το χτίσιμο του εσωτερικού ρολογιού είναι να παίζεις τον ρυθμό του επίμαχου κομματιού με μετρονόμο και να τραγουδάς με το στόμα, πρώτα τις αξίες που παίζει το δεξί χέρι, μετά τις αξίες που παίζει το αριστερό χέρι και τέλος τις αξίες που παίζει η κάσα, από 16 έως ν μέτρα.
Αν Drummer που θα μελετήσει τα παραπάνω συνεχίσει να παίζει με αρρυθμία, ή κατουριέται, ή χ*ζεται...