Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - denisgiann

Σελίδες: [1]
1
Εφέ / SM Pro Audio V-Machine
« στις: 06/09/11, 12:01 »
Παιδια ειδα το v-machine στο thommann να το σκοτωνουν.Απο κει που πριν λιγο καιρο ειχε κανα 500 τωρα το βλεπω 195 ευρω.Σε αυτο μπορεις να φορτωσεις τα vsts σου και να το παρεις live....λογικα μαζι με ενα midi controller δεν εχεις το ιδιο αποτελεσμα οπως μια πεταλιερα?Με τη διαφορα βεβαια οτι θα μπορεις να φορτωνεις εκει οτι καινουργιο κιθαριστικο vst βγαινει (και υπαρχουν μερικα απιστευτα καλα).
Το βαζω το θεμα για να ρωτησω αν ξερετε τι παιζει με την τιμη....επεσε ξαφνικα η γινοταν αυτο για καιρο και δεν πηρα χαμπαρι.....

2
Ημουν στη διαδικασια ψαξιματος εναλλακτικων υλικων για guitar nut.Αντι για τα συνθετικά stock κατι σε brass,ivory κτλ κτλ κτλ....ακουσα οτι το ταδε υλικο κανει την κιθαρα να ακουγεται ποιο bright ποιο dark κτλ κτλ....αλλα μετα σκεφτηκα καθως παιζεις...οταν πατας μια χορδη......στην ουσια απενεργοποιεις το nut και το χερι σου παιρνει την θεση του...επομενως αποκλειεται να εχει καμια διαφορα το ενα υλικο απο το αλλο στον ηχο.

Δεν μιλαω για χαλασμενα η κακοφτιαγμενα nut που κανουν την κιθαρα να μη παιζει η το οτι οι χορδες σε μερικα υλικα φθηρονται περισσοτερο η λιγοτερο απο την υπερβολική χρηση του whammy...ολα αυτα συμβαινουν και ειναι λογικο....αλλα για ηχο δεν μπορω να καταλαβω πως το ενα υλικο επηρεαζει τον ηχο ετσι και το αλλο αλλιως..αφου στην ουσια οταν παιζεις το ..απενεργοποιεις...εκτος βεβαια στην περιπτωση που παιζεις open strings.......Μηπως κανω καποιο λαθος εδω?

3
Μολις παρελαβα σημερα την ακρυλικη...συνιφαδα ;D της fender του Malmsteen απο Tradetang.Ακρυλικο σωμα...το ηθελα χρωματιστο οχι τελειως διαφανο....με maple ταστιερα...για 20 δολλαρια παραπανω την κανανε scalloped...βαρια σαν αμαρτια(αλλα δεν ειμαι κανα εφταμηνιτικο δεν εχω προβλημα) πανεμορφη...οι φωτο την αδικουνε....αλλα λιγο προς το κοκκινοπο την στειλανε..ενω εγω ηθελα λιγο προς το περτικαλι(απο γουστα οπως καταλαβατε :P ).
Πιστευω οτι θα γινει μια πολυ καλη project κιθαρουλα με leds μεσα στο σωμα...και με αλλαγη ηλεκτρικων αν και δεν ξερω ακομα(λεω ενα dimarzio chopper σαν bridge και cruiser για neck αλλα δεν εχω αποφασισει ακομα).To μαλλι πηγε 220 για να ερθει απο κινα αλλα στο τελωνειο την τσιμπησανε παροτι εγραφε gift και ολα τα σχετικά και εφαγα αλλα 120 ετσι για να βρισκονται αλλα χαλαλι.....παραθετω φωτο απο το νεο αποκτημα.





4
Ρε παιδια σορρυ κιολας αλλα τι αυτοδιδακτοι και κουραφεξαλα....οσοι λενε οτι ειναι αυτοδιδακτοι εχουν διαβασει τουλ 500 βιβλια με κλιμακες ακορντα θεωρία κτλ κτλ...η ειχαν ανθρωπους διπλα τους που τους εδειχναν και μαθαιναν πραγματα....το οτι δεν ειχαν δηλαδη ενα στανταρ δασκαλο τους κανει αυτοδιδακτους?ο αλλος το παιζει αυτοδιδακτος και μιλαει για κλιμακες και  modes...που τα εμαθες αυτα ρε αδερφε? καποιος στα εδειξε..ειτε βιβλιο ειτε γνωστος....οπως και να εχει θεωρειται δασκαλος δεν τα εβγαλες απο το μυαλο σου ξαφνικα ουτε ξανανακαλυψες τον τροχο.
Ξερετε ποιος ειναι ο πραγματικός αυτοδιδακτος? αυτος που ειναι σε ενα νησι που δεν το ξερει ανθρωπος με μια κιθαρα που δεν ξερει οτι τι λενε και κιθαρα ;D .... και αρχιζει να παιζει απο το πουθενα....βρισκει μονος του συγχορδιες, κλιμακες, τροπους ανακαλυπτει τη θεωρια απο το μηδεν κτλ κτλ.......
Οι υπολοιποι ακομα και αυτοι που θεωρειτε εσεις οτι ανακαλυψαν τον τροχο απο την αρχη...ειχαν μουσικους κοντα τους που τους εδειχναν πραγματα διαβαζαν κανα βιβλιο με ακορντα η κλιμακες..ακουγαν τονους μουσικής κτλ κτλ....αυτο δεν ειναι αυτοδιδακτος...
Το μονο που κανει καποιους να νομιζουν οτι ειναι αυτοδιδακτοι ειναι οτι κανανε τις λαθος επιλογες στις αρχες....βλεπε λαθος δασκαλος λαθος βιβλιο, λαθος συμβουλη απο γνωστο κτλ κτλ....και αφου τους πηρε το διπλασιο(η και πολυ παραπανω) χρονο να μαθουν αυτα που καποιος εμαθε νωριτερα ακολουθωντας ποιο ορθολογιστικες μεθοδους....χρηζουν τους εαυτους τους..αυτοδιδακτους.
Δεν υπαρχουν τετοια πραγματα παιδες ειναι οπως η ταινια.....εμεινα παρθενα για το...παιδι μου ;D ......πολυ απλα ειναι εναντια στη φυση....η ενας τροπος για να ικανοποιουμε τον εγωισμο μας οτι και καλα μαθαμε μονοι μας.....

5
Πλεον γινεται και αυτό.Δεν ξερω ποσο καιρο υπαρχει παντως εγω μολις την προηγουμενη βδομαδα το αντιληφθηκα.Υπαρχει πλεον προγραμμα που προσομοιαζει διαφορους τυπους μαγνητων και σου επιτρεπει να αλλαζεις του ηχους που παραγουν οι μαγνητες σου χωρις να χρειαζεται να αγορασεις καινουργιους.Πχ εχεις  strat με single coils να την κανεις να ακουγεται σαν να εχει emg κτλ κτλ.Virtual amps πλεον υπαρχουν πολλοι αλλα pickup replacement software δεν ειχα ξανακουσει.Προσωπική δοκιμη δεν εχω κανει ακομα γιατι ειναι για windows μονο το συγκεκριμενο ..αλλα εχω ακουσει δειγμα απο τυπο που επαιζε συγχρονο βαρυ και ασηκωτο metal με μια grg της πλακας και την εκανε να ακουγεται σαν να φοραει emgs.......Πιστευω αξιζει να το δοκιμασει καποιος που χρησιμοποιει αρκετα virtual amp παιζει σπιτι και γενικα θελει να ηχογραφει πριν το αποφασισει να ξηλωθει για νεους μαγνητες.Τουλαχιστον να μας πει και εμας τι παιζει ;D ....εδω οι τυποι μεχρι προβλεψαν και κατι κουλα εκτος απο τα στανταρ...πως θα ακουγεται πχ ο μαγνητης αν η κιθαρα ειναι απο ...σπληνα  :o ....και τετοια.
Παντως αυτο μη σας αποπροσανατολισει και νομιζεται οτι αυτα τα plugins ειναι ρομπα.Εχουν πολλη καλη ποιοτητα και πολλα απο αυτα κιολας ειναι τελειως free.To συγκεκριμενο παντως βρισκεται εδω http://www.acmebargig.com/product/red-shift/

6
Ενας παρα πολυ καλος τροπος για να συγχρονισετε τα χερια σας και να παραγουν καθαρες νοτες οσο γρηγορα(η αργα) θελετε ειναι το double picking.Αυτο πολυ απλα σημαινει καθε νοτα που θα συναντας θα την παιζεις δυο φορες(για καποιους double picking ειναι μια αλλη ονομασια για το alternate...αλλα εδω δεν εννοω κατι τετοιο).
Με λιγα λογια παρτε οποιαδηποτε κλιμακα αρπισμα η pattern τελος παντων και παιξτε το χτυπωντας καθε νοτα δυο φορες.Αυτο καταρχην σε αναγκαζει σε αυστηρο alternate..ακομα και αρχαριος να εισαι δεν το σκεφτεσαι αρκει να παιζεις δυο φορες την καθε νοτα.
Επισης αμα πας να το  παιξεις ποιο γρηγορα απο τις δυναμεις σου ακουγεται αμεσως χαλια(κατι που ισως παραβλεψεις παιζοντας πχ καμια ghost νοτα η πχ με ψευδολεγκατο οταν απλα παιζεις μια κλιμακα ως συνηθως)  και γενικα σε αναγκαζει να κινεις τα δαχτυλα μονο οταν ειναι απολυτη αναγκη να γινει αυτο αλλιως το αποτελεσμα ακουγεται μαπα.
Αρα λοιπον τι  καταφερνετε αν παιζετε πχ μια κλιμακα ετσι:1) Ειστε σιγουροι οτι κανετε alternate και δευτερον οτι τα χερια σας ειναι συγχρονισμενα -αν αρχισετε να το ακουτε  μαπα σημαινει οτι  ειτε σηκωνετε τα δαχτυλα ποιο νωρις απο οτι πρεπει  ειτε οτι πρωτα  χτυπατε την χορδη και ελαχιστα μετα το ταστο κτλ κτλ........
Μπορειτε να αυξησετε την δυσκολια βαζοντας αρκετο delay σαν εφε.Τοτε φαινονται ακομα περισσοτερο οι τσαπατσουλιες με λιγα λογια...δεν μπορεις να κλεψεις αλλα και να ακουστεις καλα με αυτο τον τροπο.Ειναι αδυνατον.
Αυτο τωρα θα μπορουσαν να το κανουν και οσοι ενδιαφερονται για economy απλα θα πρεπει να παιζουν την καθε νοτα 3 φορες...ετσι οταν φτασει η ωρα να αλλαξουν χορδη θα εχουν αφθονο χρονο για να εκτελσουν σωστα και ομαλα το συνεχομενο downstroke ή upstroke αντιστοιχα.

Γνωμη μου λοιπον ειναι οτι ειναι εξαιρετικος τροπος ασκησης που βελτιωνει γενικα το παιξιμο καποιου αν τη βαλει στο προγραμμα εξασκησης του 8) .

7
Εδω και αρκετο καιρο παρακολουθω αυτο το καινουργιο all in one controller που κανει και για Guitar Hero τυπου παιχνιδια αλλα (αυτο που με ενδιαφερει κιολας) μπορει να λειτουργει και σαν ενα midi controller στο σχημα κιθαρας....που σημαινει οχι αλλο παιδεμα με κλαβιε ειδικα αμα δεν το κατεχεις το αθλημα.Αυτο που με ενδιαφερει κυριως ειναι να το χρησιμοποιω για να περναω midi ηχογραφησεις(αξιοποιωντας vst οργανα) σε tracks που διαφορετικα θα εκανα μισο αιωνα να τις περασω με κλαβιε(η με το μολυβι του matrix).Απο οτι βλεπω στα διαφορα βιντεακια αυτο το κανει....δεν ξερω βεβαια ποσο καλα το κανει αυτο και αν αξιζει τα 200 ευρωπουλα που κανει να το αποκτησω ή να περιμενω πχ να βγει το καινουργιο Rock controller απο την starlabs που ειναι μια εταιρεια που τις midi κιθαρες τις εχει κανει βασικη πηγη εσοδων.
Το ερωτημα μου ειναι λοιπον...το εχει δοκιμασει κανα παιδι να ακουσω και καμια αποψη απο πρωτο χερί?Με το ζορι κρατιεμαι να το μην το ....χτυπησω.... ;D

8
Ειπα να βαλω και εγω εναν αυτοσχεδιασμό με το πολυ ευφανταστο ονομα guitar amp simulator.Ποιο πολυ το βαζω για να ακουσω γνωμες για τον ήχο που νομιζω οτι ειναι εξαιρετικα καλος για software amp.Το εγραψα για ενα παιδι απο το φορουμ εδω που ψαχνοταν για software amps αλλα ειπα και  να το ποσταρω.Το backing ειναι αρκετα γνωστο κυκλοφορει αρκετο καιρο στο νετ και ειναι ευκολο να το βρει κανεις.Ακούω απόψεις.
http://www.box.net/shared/9h1295hobv

9
Τον τελευταιο καιρο εχω τσιμπησει ενα σωμα και ενα μπρατσο απο ebay πολυ σενια και σε καλη τιμη (rg style σωμα απο μαονι με maple επικαλυψη και maple λαιμο) και εχω αρχισει να μαζευω σιγα σιγα και ολα τα υπολοιπα εξαρτηματα( speedloader style τρεμολο,μαγνητες,pots,κλειδια κτλ κτλ κτλ).Παροτι εχω διαβασει αρκετα στο νετ για συναρμολογηση και τα σχετικα δεν μπορω να πω οτι εχω καμια εμπιστοσυνη στις ικανοτητες μου.Η κιθαρα αυτη βεβαια δεν θα ειναι το κυριο οργανο μου αλλα και παλι φοβαμαι μηπως την καταστρεψω.Γιαυτο λοιπον και ρωταω τι τιμες παιζουν αν πας τα parts να στα συναρμολογηση ο μαστορας? Αξιζει τον κοπο η οι τιμες ειναι τοσο φαρμακειο που καλυτερα να το δοκιμασω μονος μου?Αν ξερετε καποιον καλο καντε καποια προταση γιατι εχω κολλησει.

10
Εφέ / Yamaha g50 midi guitar converter και VSTs
« στις: 28/04/10, 13:40 »
Εχω σπιτι να καθεται ενα Yamaha g50 για τη μετατροπη  του ηχου της κιθαρας σε midi σημα.Εχω λοιπον τον μετατροπεα εχω και τον μαγνητη για  να βαλω πανω στην κιθαρα αλλα δεν εχω καποιο sound module να το συνδεσω και αναρωτιομουνα αν θα μπορουσα να χρησιμοποιησω τα vst οργανα που εχω στον υπολογιστή.Το θεμα ειναι χρειαζομαι καποιο midi interface γιαυτο ?και αν ναι ριξτε καμια ιδεα.Αν παλι δεν γινεται καλυτερα να το ξερω μπας και μπω στη διαδικασια να το πουλησω.
Βασικα με ενδιαφερει να μπορω να περναω και να ηχογραφω tracks γρηγορα χρησιμοποιωντας μονο την κιθαρα.Καλα τα midi controller αλλα αν δεν ξερεις πληκτρα ειναι βασανο ενω το να περνας τις νοτες μια μια στο matrix του DAW(η ακομα και στο guitar pro) που χρησιμοποιεις ειναι μεγα βασανο.Αν μπορω να παιζω κανα πιανακι κανα σαξωφονο κτλ κτλ χρησιμοποιοντας τα vst οργανα κατευθειαν με την κιθαρα θα ηταν σουπερ.Απλα δεν ξερω αν μπορει να γινει μονο με το G50,τον μαγνητη και τα vst η μηπως χρειαζεται και καποια αλλη midi συσκευή.Τα φωτα σας.

11
Εφέ / Distortion πεταλι και vst effects
« στις: 28/03/10, 20:48 »
Σκεφτόμουν τον τελευταίο καιρό αν ειναι μια καλή λύση για να δημιουργήσω κανα δυο τρεις αξιολογους (lead κυρίως ηχους) για το σπίτι και για ηχογράφηση στον υπολογιστή να τσιμπησω κανα καλο πεταλάκι distortion με λαμπατη προενισχυση κιόλας πχ σαν το amt ss-20(ή κατι ανάλογο) και να παίρνω τα υπόλοιπα εφέ απο virtual plugins.Η σκέψη ειναι να εχεις τουλαχιστον ενα καλο distortion της αρεσκείας σου σαν βάση και τα υπολοιπα εφε(κανα reverb και delay πχ) να τα βαζει ο κομπιούτορας :P.Το θέμα είναι μιας και δεν παιζει και ενισχυτής(παιξιμο σχεδον αποκλειστικά μονο μεσω του υπολογιστή) μηπως το ολο εγχείρημα ειναι πεταμένα λεφτά με την λογική οτι εφοσον δεν υπαρχει και ενισχυτης να μην περιμενω και καμια ιδιαιτερη βελτιωση στον ήχο.Εχω εδω και χρόνια την Digitech rp7 και ο ήχος της με ικανοποιεί ακόμα αρκετα( η λαμπα της δεν φαινεται να ειναι μονο για φωτιστικα εφε) παρόλα αυτα αν αξιζε μια κινηση σαν την παραπανω θα την σκεφτόμουν σοβαρα.Πιο πολυ για satriani-timmons-vai-sfogli καταστάσεις απο πλευρας στυλ.
Πειτε μου τη γνώμη σας γιατι δεν εχω ιδέα για το αν πραγματικα αξιζει(ειδικα για τα λεφτα καθως το 200αρι θα το σκασω στο νερο) κατι τετοιο.Κατι δειγματα στο youtube που ακουσα μου αρεσαν αλλα αντε να βγαλεις συμπέρασμα απο κεί.

12
Η Συντριπτική Πλειοψηφία των κιθαριστών(ακόμα και μερικων αρκετα προχωρημένων) δεν γνωριζει τις νοτες πανω στην ταστιερα της κιθάρας.Οταν τωρα λεω γνωριζει δεν εννοω να μπορει πχ με βαση καποιες νοτες που ηδη ξερει να μετραει διαστήματα και μεσα σε μερικα δευτερα πχ να βρισκει το ονομα της νοτας.Κατι τετοιο ναι μεν ειναι χρησιμο αλλα δεν ειναι αυτο που θελουμε.Βασική επιδιωξη ειναι να κοιτας ενα ταστο και αυτόματα να ξερεις τι νοτα ειναι.....οπως πχ κοιτας μια καρτα με ενα χρώμα και αυτόματα γνωριζεις οτι αυτο ειναι κοκκινο πχ ή οπως κοιτας τις χορδες τις κιθάρας σου και γνωριζεις αυτοματως οτι η προτελευταια χορδη ειναι η σι...χωρις να το σκεφτεις.Με την ιδια λογικη πρεπει να ξερουμε(η τουλαχιστον να μπουμε στη διαδικασια να μαθουμε) τις νοτες σε καθε ταστο της κιθάρας.Η μονη μεθοδος που εχω βρει οτι δουλευει αρκετα αποτελεσματικα ειναι η μεθοδος με flash cards με καποιο προγραμματακι δηλαδη να περνας επαναλαμβανομενα απο καποια ταστα(οχι αρχικα ολη την ταστιερα) και μεσω της οπτικης επαναληψης να σου εντυπωνεται μηχανικα στο μυαλό το ονομα της νοτας.Αμα πας οπως ειπαμε προηγουμενως μεσω διαστηματων(intervals) ή οτιδηποτε αλλο δεν ξερεις πραγματικα το ονομα του ταστου αλλα το βρισκεις επαγωγικα.Δυο προγραμματακια που εχω βρει οτι δουλευουν παρα πολυ καλα είναι ενα free online  στο http://www.musictheory.net/trainers/html/id81_en.html και το προγραμματάκι absolute fretboard trainer pro .
Τωρα γιατι ειναι τοσο σημαντικό να ξερεις αυτοματα την νοτα του καθε ταστου.Γιατι πολυ απλα δεν θα βλεπεις απλα σχηματα και γιατι η θεωρία που μαθαινεις θα αποκτα σαρκα και οστα πανω στην ταστιερα.Πχ αν ξερεις τις νοτες της Σολ ματζόρε θα μπορεις να τις παιζεις αυτοματα στην ταστιερα χωρις απαραιτητα να σκεφτεσαι σχηματα boxes και αλλα τετοια..επισης ο αυτοσχεδιασμός σου θα βελτιωθεί κατακορυφα γιατι και οι νοτες αποκτουνε νοημα...δεν ειναι πλεον κουκίδες ξερεις πχ τωρα θα παω στην τονική της κλιμακας για να τελειωσω το σολο στο ταδε ταστο ή θα παιξω ενα arpeggio πχ σε ολο το μηκος της ταστιερας αφου ξερω τις νοτες που το αποτελουν και δεν περιοριζομαι σε ενα συγκεκριμενο σχήμα.Γνώμη μου ειναι οτι οποιος το κατεχει αυτο ..δηλαδη βλεπει ταστο και αυτόματα ξερει την νοτα παντου στην ταστιερα αμεσως εχει τρομερο πλεονεκτημα για οτιδηποτε μαθει απο κει και περα.
Εγω ειμαι ακομα στο ενατο ταστο χρησιμοποιωντας αυτα τα προγραμματακια :P.Τουλαχιστον το καλο ειναι οτι δουλευουν.Με ενα δεκαλεπτο πχ καθε μερα εχεις πολυ καλα αποτελεσματα αλλα πρεπει να εισαι συνεπης και να εξασκεισαι σε τακτα χρονικα διαστηματα.Δοκιμάστε τα και πειτε μου γνωμες.

13
Τα παρακάτω ειναι διασταύρωση ολων των πληροφοριων που εχω βρει(αλλα και δοκιμασει) για την αυξηση της ταχυτητας και ελπιζω να βοηθήσουν και αλλους ιδιαιτερα αν τα βλεπουν ολα μαζεμενα και τα εχουν στο μυαλό τους καθε φορα που θα πιανουν την κιθάρα για εξάσκηση.

1) Οικονομία κίνησης.Το χέρι πρεπει να κινειται οσο χρειαζεται για την εκτελεση μιας τεχνικής και οχι παραπανω.Αν χτυπας μια χορδη και η πενα ταξιδεύει παραπανω απο 1 χιλιοστο προς την αλλη κατευθυνση ειναι χαμένος χρόνος.Δεν παιζεις λοιπον γρηγορα κανοντας απαραίτητα γρηγορες κινησεις αλλα οικονομικές(τις απολυτως αναγκαιες δηλαδη)
2)Πενα:Αυτή πρεπει να ειναι αρκετα εως πολυ σκληρη(να μη μπορουμε να την λυγισουμε δηλαδη)και αρκετα παχια(δυο με τρια mm).Επισης σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να την σφίγγουμε οταν την κραταμε αλλα να "παιζει" μεταξυ των δαχτυλων.Αν παμε να την κρατησουμε πολυ σφιχτα οταν ερχεται σε επαφή με την χορδή θα εξοστρακιζεται ελαφρως και αυτο ειναι το τελευταιο που θελουμε οταν παιζουμε γρήγορα.Επισης οταν την κραταμε να φαινεται μονο η πολυ ακρη πενας καθως αυτο μας δινει πολυ καλυτερο ελεγχο απο καθε εναλλακτική.
3)Καρπός:Καλό ειναι η κίνηση να γίνεται απο τον καρπό και οχι απο τον αγκωνα.Εκτός του οτι μπορει να αποκτησουμε σοβαρα προβληματα παιζοντας με τον αγκωνα η κινηση με τον καρπο μας αναγκάζει να παίζουμε με μικρες κινησεις(οικονομικά οπως ειπαμε και ποιο πανω) οποτε εχει μεγαλυτερη ακριβεια και ειναι ποιο ξεκουραστη.Καλο ειναι να χρησιμοποιουμε καθρεφτη για επαληθευση γιατι πολλοι ειναι αυτοι που νομιζουμε  οτι παιζουμε με τον καρπό αλλα οταν χρειαστει να παιξουμε κατι ποιο γρηγορο μπαινει στο παιχνιδι και ο αγκωνας ενω μεχρι και ο ωμος νιωθει την ενταση.
4)Ανεξαρτησία δαχτύλων:To ποσο δηλαδη το καθε δαχτυλο μπορει να κινηθεί χωρις να επηρεάσει (να σηκωθουν) τα υπολοιπα.Αυτό ειναι απο τα ποιο σημαντικά προβληματα καθώς ειδικα στις ποιο μεγαλες ταχυτητες τα δαχτυλα είτε "παγώνουν" ειτε δεν προλαβαινουν να χτυπησουν την νοτα ωστε να ακουστει καθαρά και μετα να σηκωθουν χαλαρα απο το ταστο για να ερθει το επομενο δαχτυλο να πιεσει το ταστο.Γιαυτο και πολλοι οταν παιζουν κλιμακες και φτανουν σε τετοια σημεια τα παιζουν με ψευδοlegato για να προλαβαινουν.Συνηθως το σοβαροτερο προβλημα ειναι μεταξύ του τριτου με το τεταρτο δαχτυλο(ο παραμεσος με το μικρο δαχτυλακι) που εχουν συνηθισει να κινουνται μαζι με αποτελεσμα απαιτησεις οπως οικονομια κινησης κτλ κτλ να πηγαινουν περιπατο.Η καλυτερη ασκηση ειναι να δοκιμαζουμε ολους τους δυνατους συνδιασμους πανω στην ταστιερα.Αντι δηλαδη μονο για το απλο 1234 δηλαδη και 4321 πανω κατω σε ολη την ταστιερα να δοκιμαζουμε και ολους τους υπολοιπους πιθανους συνδιασμους(με μετρονομο καλυτερα) πχ 1324 1432  2143 κτλ κτλ..προσεχοντας πάντα τα δαχτυλα σε καθε περιπτωση να μενουν οσο κοντα στην ταστιερα γινεται...ειτε παταμε καποιο ταστο ειτε οχι.
5)Ελαχιστη απαραιτητη δύναμη και αισθηση χαλαρότητας:Ενας σφιγμένος μυς δεν μπορεί σε καμία περιπτωση να κινηθεί γρηγορα.Οταν λοιπον παιζουμε πρεπει να νιωθουμε σε καθε περιπτωση χαλαροι και οτι τα δαχτυλα μας  απλα ριχνουν το βαρος τους πανω στη χορδη και οχι οτι πιεζουν με δυναμη τα ταστα.Αυτο μας χαλαρωνει και βοηθά ολα τα προηγουμενα(οικονομια κινησης ,ανεξαρτησια δαχτυλων κινηση καρπου κτλ κτλ ) να γινονται απειρως ποιο ευκολα.
6)Transition time:Οπως λεει και ο μεγας Troy Stetina.Αυτο βοηθάει πρακτικα στον συγχρονισμό των δυο χεριών και αναφερεται ποιο συγκεκριμενα στο τι γινεται απο το οταν ακουστει μια νοτα...μεχρι να ακουστεί η επόμενη.Το συμπερασμα ειναι οτι για να παιξει καποιος γρήγορα(και καθαρά) δεν πρεπει μονο να το κανει με τις νοτες αλλα και με το χρονο που μεσολαβει αναμεσα τους.Πρακτικα αυτο σημαινει:Παιζω μια νότα...την αφηνω να ηχησει κανονικα και καθαρα(δεν προσπαθω να σηκωσω το χερι ουτε ενα δεκατο του δευτερολεπτου νωριτερα) αλλα οταν φτασει η ωρα να παιξω την επομενη πρεπει να το κανω οσο ποιο γρήγορα και κοφτα γίνεται.Με αυτο τον τροπο και οι νοτες θα ειναι καθαρές και ο συγχρονισμός των χεριών πολυ ποιο ευκολος.
7)Αργή εξάσκηση:Ολα τα παραπάνω δεν προκειται ποτε να τα ακολουθησουμε αν δεν εξασκουμαστε αργά(η τουλ οσο αργα χρειαζεται ωστε να εκτελουνται τελεια).Εδω είναι και το βασικότερο προβλημα καθως πολυ λιγοι εχουμε την πειθαρχια να το κανουμε αυτο.Δεν μπορεις να εξασκηθείς για ταχυτητα παιζοντας γρήγορα οπως δεν μπορεις να προπονηθεις για κατοσταρι πριν μαθεις να περπατας.
Η ταχυτητα θα ερθει σιγουρα αν καποιος ακολουθησει τα παραπανω βηματα εξασκουμενος αργά και με την βοηθεια μετρονομου η drum machine.Επίσης ο καθρεφτης ειναι ο καλυτερος τρόπος να παιρνουμε feedback αν οντως εκτελουμε με τον σωστό τρόπο η οχι.
8 Νοητική εξασκηση:Αυτος ο τρόπος μπορει να μας φαινεται λιγο παπατζηδικος αλλα οντως λειτουργει καθως ακομα και αθλητες παγκοσμιου επιπεδου τον χρησιμοποιουν για να βελτιωνουν τις επιδοσεις τους...η και για να εξασκουνται ακομα και οταν ειναι τραυματισμενοι.Πρακτικα για τους κιθαριστες αυτο πχ δεν σημαινει σκεφτομαι  τον εαυτο μου απλα και αοριστα να παιζει μια κλιμακα με δεκαταέκτα στα 200 bpm και να χαιρομαι.Σημαινει πχ οτι αφου εχω εξασκηθει με το σωστο τροπο (οικονομια κινησης χαλαροι μυες ανεξαρτησια δακτυλων κτλ κτλ ) αφήνω το μυαλο μου να αναπαραγει την εξασκηση στην ταχυτητα που μπορω να παιζω στην πραγματικότητα(ισως και ελαχιστα ποιο γρήγορα) ετσι ωστε ολες οι καλες συνηθειες που προσπαθω να αποκτησω με την κανονική εξασκηση...να εντυπωθουν ακομα περισσοτερο στο μυαλό μου.Οταν λοιπον ερθει η ωρα να μπορω να παιξω γρηγορότερα....δεν θα το προσπαθησω......θα ερθει εντελως φυσιολογικά γιατι θα εχει γινει τοσο εντονα register στον εγκεφαλο που δεν θα το σκεφτω...απλα θα το κάνω.

Πολλοι κιθαρίστες βεβαια κανουν πολλα απο τα παραπανω με διαφορετικους τρόπους και εχουν και εξαιρετικα αποτελεσματα πολλες φορες.Η μεγαλυτερη πλειοψηφία ομως ακολουθει συνειδητα(η ασυνειδητα) τις παραπανω αρχες στην προσπαθεια να βελτιωσουν την ταχύτητα τους στην κιθάρα.Πιστεύω οτι αν καποιος τα εχει συνεχως αυτα στο μυαλο του και στον τροπο που εξασκειται θα εχει σιγουρα αποτελεσματα και η ταχυτητα θα ερθει σαν φυσικο επακόλουθο.Ελπιζω ολο αυτο το κατεβατο να φανει χρησιμο για καποιους που η ταχυτητα στην κιθαρα αποτελει βασικό στοχο και επιδιωξη 8).

14
Για αρχαριους αλλα και κιθαρίστες σε αρκετα καλο επιπεδο που θελουν ειτε να μαθουν ειτε να καθαρισουν την τεχνική τους βρήκα προχτες αυτο το πολυ καλο site που παρεχει πολυ σωστες πληροφορίες για το πως πρεπει κανεις να ασκηθει για τις διαφορες τεχνικές.Το site αυτο ασχολείται σχεδον αποκλειστικά με την μηχανική των κινήσων alternate,economy sweep picking κτλ κτλ και οχι με την θεωρία.Για τους επιδοξους shredders λοιπον νομιζω οτι ειναι ενα πολυ καλο site καθώς εξηγεί με καθε λεπτομερεια το τι πρεπει να κανεις τι πρεπει να προσεχεις...που συνηθως αποτυγχανουν οι περισσοτεροι κτλ κτλ... οποτε τσεκάρετε το και πεστε μου τη γνωμη σας ;)
http://www.thewizardofshred.com/

15
Γειά σας παίδες.Μετά απο καμποσο καιρό αποχής απο την κιθάρα αποφασισα να ξανασχοληθώ με το αθλημα.Σκέφτομαι να αλλάξω μαγνήτες στην δευτερη μου κιθάρα(ibanez 470 κορεάτικη) και μετα απο πολυ ψαξιμο εχω καταληξει στο σετακι των breed.Μου αρέσει αυτος ο καθαρός στρογγυλός midrange ήχος που παταει στο vintage αλλα με αρκετο byte για αρμονικές και για ποιο βαρια πράγματα(το κατα ποσο αυτα που ακουσα απο το νετ εχουν σχεση με την πραγματικότητα ειναι αλλη ιστορια).Την κιθάρα την θελω σχεδόν αποκλειστικα για  lead παιξιμο στυλ satriani andy timmons marco sfogli ktl ktl.....και αναρωτιέμαι αν οι breed ειναι οντως τοσο στρογγυλοι καθάροι και αν ταιριαζουν στην κιθάρα μου.Οι Εvo ουρλιάζουν πολυ κατα την γνωμη μου(για evo2 δεν ξερω) ενω τους Tone zone και Air Norton τους εχω ηδη στην ibanez 1570 μου.Απλα θέλω την γνώμη σας για τους Breed η οποιους αλλους μαγνητες θεωρείτε κατάλληλους για την περιπτωσή μου γιατι μου φαινεται οτι οσο ποιο πολυ το ψαχνω το θέμα τόσο ποιο πολυ μπερδεύομαι.Εδω αρχισε να μου αρεσει ο Airzone σε bridge.....οπότε θελω και το δικό σας feedback οπωσδήποτε.

16
Αυτό το κομματάκι γράφτηκε για μια φίλη μου η οποία έχει τα πιο καθαρά γαλάζια μάτια που έχω δεί ποτέ μου και όταν σε κοιτάει σε τρυπάνε σαν Lazer 8).Απο εκεί λοιπόν είναι εμπνευσμένος και ο τίτλος καθώς το κομματάκι είναι instrumental.
http://rapidshare.de/files/14941460/lazer_eyes.mp3.html

17
Και ένας αυτοσχεδιασμός απο μένα χρησιμοποιώντας μόνο ένα preset απο το Guitar Rig.Θέλω γνώμες όχι τόσο για το κομμάτι όσο για το Guitar Rig.Eίναι ιδέα μου ή το προγραμματάκι βγάζει ήχο που σπέρνει;

18
Παιδιά καλή χρονιά και απο μενα.Έγραψα την προηγούμενη εβδομάδα ένα instrumental κομματάκι κυρίως για να δοκιμάσω το πιανάκι του Edirol Super Quartet και με την σκέψη μου στο καλοκαίρι που έφυγε.Για την παραγωγή μην περιμένετε και τρομερά πράγματα δεν είμαι πολύ σχετικός. Περιμένω λοιπόν την γνώμη σας.http://rapidshare.de/files/10611517/Endless_Summer.mp3.html

Σελίδες: [1]