Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - BitCollector

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 19
2
Το παράξενο θα ήταν να πουλούσαν σαν ξερό ψωμί οι... καινοτομίες (κενοτομίες καλύτερα  ;D  ) των «μεγάλων», όπως πχ οι πατάτα με το αυτόματο κούρδισμα της Gibson. Οι κιθαρίστες ούτε σ' αυτό μάσησαν και γύρισαν την πλάτη παρά το Gibson στο λογότυπο.

Η "καινοτομία" της Gibson με το αυτόματο κούρδισμα δεν έπιασε πολύ απλά γιατί δεν είναι κάτι χρήσιμο και πρακτικό. Ο κάθε κιθαρίστας, ειδικά κάποιος που θα έδινε μερικά χιλιάρικα για μια κιθάρα, έχει ένα κουρδιστήρι (clip on, πετάλι, εφαρμογή στο κινητό ή ο,τιδήποτε άλλο), οπότε το αυτόματο κούρδισμα δεν είναι το χαρακτηριστικό που θα αποτελέσει σοβαρό κίνητρο για αγορά.

Παράθεση
Φυσικά είναι, όμως οι εταιρείες αυτές ήταν πρωτοπόρες και διένυσαν έναν δρόμο δεκαετιών μέχρι να φτάσουν στο σημείο να πουλάνε τόσο ακριβά το όνομά τους. Κι αφού μπορούν να το κάνουν φυσικά και το κάνουν. Μιλάμε για business και μάλιστα από αμερικανικές εταιρείες! Έχω την αίσθηση ότι σε μικρότερο βαθμό το ίδιο συμβαίνει και με μικρότερες καταξιωμένες εταιρείες, που εκμεταλλεύονται το όνομα που έχουν χτίσει στην πορεία που χάραξαν.

Οπότε δεχόμαστε ότι πληρώνουμε για το όνομα που φέρει η συγκεκριμένη κιθάρα και όχι για το επίπεδο ποιότητας...
Νομίζω ότι έχουμε να κάνουμε με δυο διαφορετικά πράγματα:
Από τη μια είναι κάποια όργανα που συνεχίζουν να θεωρούνται φετίχ για μεγάλη μερίδα αγοραστών. Πόσο μεγάλη είναι η μερίδα; Αρκετά, ώστε να επιτρέπει στις εταιρείες να βάζουν τις τιμές που βάζουν. Ο Beato νομίζω είχε παραπονεθεί ότι Gibson πλέον παίρνουν μόνο οι γιατροί και οι δικηγόροι! (Βέβαια για τη Gibson δεν είναι βέβαιο αν τελικά θα της βγει σε καλό αυτό τελικά...). Εκεί ξοδεύονται μεγάλα ποσά, αλλά με τη λογική «αγοράζω μια κιθάρα σαν του/της [], Made in USA, με μεγάλη μεταπωλητική αξία και...».

Από την άλλη είναι οι καινοτομίες που φιλοδοξούν να αποκτήσουν πρόσβαση στα πορτοφόλια των μουσικών. Αν βάλουμε πλάι πλάι μια Nocaster των 50's πχ με μια super strat τελευταίας εσοδείας θα δούμε ποιες καινοτομίες έγιναν αποδεκτές. π.χ. Floyd Rose, ενεργά κυκλώματα, κλειδιά που... κλειδώνουν (no pun intended  ;D  ) κτλ... σίγουρα όχι πολλές σε σχέση πχ με ένα ELKA αρμόνιο κι ένα σημερινό Keyboard workstation αλλά υπαρκτές. Γιατί περπάτησαν; Νομίζω επειδή ικανοποιούσαν υπαρκτές ανάγκες των μουσικών. Στις αρχές των 80' (και υπό την επίδραση των πρώτων διδαξάντων) η εξέλιξη στην τεχνική της κιθάρας (ακραία χρήση του τρέμολο, ανάγκη για περισσότερο gain) υπαγόρεψε την εφεύρεση των τρέμολο που κλειδώνουν ή των ενεργών ηλεκτρικών.

Ό,τι δεν περπάτησε είτε δεν ικανοποιούσε υπαρκτές ανάγκες, αλλά ανάγκες που το ίδιο το προϊόν προσπαθούσε να πλασάρει με σκοπό να τις καλύψει στη συνέχεια, κατά τα γνωστά διαφημιστικά κόλπα, ή δεν ικανοποιούσε υπαρκτές ανάγκες τόσο καλά όσο υποσχόταν. Απορώ ακόμα γιατί δεν περπάτησαν οι Variax. Κανονικά θα έπρεπε να σαρώνουν. Βρίσκεις μια Variax με το μπράτσο που σε βολεύει κι έχεις τα πάντα κομμένα και ραμμένα στα μέτρα σου! Αμ, δε!

Κι ας πάμε στα του θέματος. ΟΚ, άλλαξα στο πιτς φιτίλι τον μονοπήνιο με humbacker. Έχω ήχο LP; Το ξύλο; Το hardware; Η κλίμακα του οργάνου; Το αποτέλεσμα που παίρνω είναι κάτι που δεν μπορώ να πάρω πχ με λίγο πείραγμα στον ενισχυτή, στα πετάλια ή στα tone control της κιθάρας; Αξίζει να δώσω πολλά χρήματα για κάτι που δεν ξεκινάει με τις καλύτερες προοπτικές ως προς την εκπλήρωση αυτών που υπόσχεται; Να τα δώσω επειδή κάποιοι αγοράζουν πανάκριβες Gibson με μέτρια ποιότητα κατασκευής; Και τι με νοιάζει εμένα; Εγώ δε σκέφτομαι έτσι... εγώ μια all in one λύση θέλω.

Νομίζω ότι ξεκάθαρα μιλάμε για δυο εντελώς διαφορετικά σκεπτικά ανάμεσα στις δυο ομάδες αγοραστών. Πολύ φοβάμαι ότι παρά την προσπάθεια και την καλή (όπως φαίνεται) δουλειά του κ. Reddick το αναπόφευκτα ψηλό κόστος δεν αφήνει πολλά περιθώρια για μαζική εξάπλωση. Μακάρι να τα καταφέρει να παραμείνει βιώσιμο το εγχείρημα.   

3
Μήπως δεν είναι «τσιμπημένη» μια Fender Professional Telecaster στα 1900 Ευρώ; Μήπως είναι προσιτή η τιμή μιας Gibson Les Paul Standard, με τα προβλήματα στο quality control που έχουν επισημάνει ένα σωρό αγοραστές τα τελευταία χρόνια στα διεθνή fora;
Φυσικά είναι, όμως οι εταιρείες αυτές ήταν πρωτοπόρες και διένυσαν έναν δρόμο δεκαετιών μέχρι να φτάσουν στο σημείο να πουλάνε τόσο ακριβά το όνομά τους. Κι αφού μπορούν να το κάνουν φυσικά και το κάνουν. Μιλάμε για business και μάλιστα από αμερικανικές εταιρείες! Έχω την αίσθηση ότι σε μικρότερο βαθμό το ίδιο συμβαίνει και με μικρότερες καταξιωμένες εταιρείες, που εκμεταλλεύονται το όνομα που έχουν χτίσει στην πορεία που χάραξαν.

Το παράξενο θα ήταν να πουλούσαν σαν ξερό ψωμί οι... καινοτομίες (κενοτομίες καλύτερα  ;D  ) των «μεγάλων», όπως πχ οι πατάτα με το αυτόματο κούρδισμα της Gibson. Οι κιθαρίστες ούτε σ' αυτό μάσησαν και γύρισαν την πλάτη παρά το Gibson στο λογότυπο.

4
Εδώ έχει γίνει τόση κουβέντα για μαγνήτες βιδωτούς στο σώμα VS στο pickguard ....
Και βγάλατε άκρη;  ???  ;D

5
Σωατά... 3 και 4 χιλ στο 1ο είναι πολύ ψηλά! Για 0.5 και 1 χιλ λένε στο 1ο τάστο.
Οπότε προσπαθώ να φέρω και τις δυο μετρήσεις (στο 1ο τάστο χαμηλώνοντας το νατ και στο 12ο χαμηλώνοντας τον καβαλάρη) σ' αυτές τις τιμές περίπου κι από κει βλέποντας και κάνοντας.

6
Thx Απόλλωνα! Μιλάς για το 1ο τάστο, σωστά;

7
Είπα να αναστήσω την πρώτη μου κιθάρα, μια κλασική. Είναι ταλαιπωρημένη, αλλά πιστεύω ότι θα βγάλει ήχο στραβά κουτσά.
Έχει σπασμένο nut (έχασα και το μισό τμήμα που είχα) και καβαλάρη. Αγόρασα ένα σχετικά φτηνό σετ (κόκαλο υποτίθεται) αλλά πρέπει να το τρίψω για να το φέρω στα μέτρα μου.

Πόσο ύψος πρέπει να έχουν οι χορδές από τα τάστα; Έχει ασχοληθεί κανένας με το αντικείμενο, για να δώσει κανένα τιπ;

8
Ωραία πατέντα!
Στα νιάτα μου σκεφτόμουν διάφορα παλαβά σχετικά με κιθάρες. Ένα από αυτά ήταν και κάτι τέτοιο, δηλαδή να «κουμπώνουν» οι μαγνήτες στη θέση τους και οι επαφές να γίνονται όπως περίπου κατά τη φόρτιση των ασύρματων τηλεφώνων ή πιο απλά όπως κάθονται οι μπαταρίες στη θέση τους, πιέζοντας ένα έλασμα σε κάθε πλευρά. Ούτε κολλήσεις ούτε φασαρίες.
Η άλλη παλαβομάρα ήταν ο λεβιές του τρέμολο να είναι προσαρμοσμένος σε ένα «πλατό» πάνω στο οποίο πατάνε οι μαγνήτες. Πιέζοντας τον λεβιέ βυθίζεται το πλατό και απομακρύνει τους μανγνήτες από τις χορδές. Έτσι δημιουργείται η αίσθηση του βιμπράτο ή του fade out. Αυτό το 2ο νομίζω ότι μετέπειτα κάπου το πήρε το μάτι μου αλλά δεν είμαι σίγουρος.
Φυσικά δεν υλοποίησα καμιά από τις παλαβομάρες μου, παρέμεινα Κύρος Γρανάζης σε θεωρητικό επίπεδο. Ίσως επειδή δε διαθέτω Γλόμπο!  ;D

Επί της ουσίας, αν και είναι έξυπνη ιδέα, νομίζω ότι ο χώρος έχει μια «αδράνεια» που δύσκολα θα επέτρεπε να προχωρήσει κάτι τέτοιο. Η ηλεκτρική κιθάρα εξακολουθεί να παραμένει στην ουσία της μια απλοϊκή κατασκευή όπως ήταν 70 χρόνια πριν, όταν εφευρέθηκε.

10
Ο... but σε ευχαριστεί!  ;D

11
Με άλλη επεξεργασία στα φωνητικά, πιο προσεκτική μίξη και αληθινό μπάσο αντί για VSTi!
https://youtube.com/watch?v=SnUP9YPYzHk

12
Χωρίς λογοκρισία σε οπτικοακουστική βερσιόν:
https://youtube.com/watch?v=70Zhsthl0Mw
 ;D

13
Λοιπόν, φίλε savvito16, όλο δύσκολες περιπτώσεις πας και κυνηγάς.  ;D
Η πρώτη είναι μια εταιρεία που προφανώς έκλεισε... γερμανική που εισήγαγε, λέει, μουσικά όργανα. Μάλλον από την ανατολή η εισαγωγή... Κίνα; Κορέα; Ταϊβάν; Δεν το έψαξα παραπάνω. Ο τύπος ζητάει 500 ευρώ. Καινούρια έκανε 490 ευρώ (τιμή του 2008, αργότερα δεν έχει τιμές το σάιτ στο wayback machine). Στο Reverb υπάρχει ένα μπάσο και μια τέλε με 140κάτι ευρώ το καθένα. Στο e-bay μια Les Paul με 250 ευρώ. Πού θέλω να καταλήξω: ούτε όργανα ποιοτικά μεν που βγήκαν και χάθηκαν σαν αστραπή φαίνονται να είναι ούτε για τίποτα εξτρά λέει η αγγελία (που θα δικαιολογούσε μερικώς την τιμή). Υπερβολικά υψηλή τιμή κατά την ταπεινή μου γνώμη!

Η δεύτερη περίπτωση... πάλι ψιλομπέρδεμα μου φαίνεται! Στη θέση σου θα ζητούσα S/N και χρονολογία, λίγη έρευνα κι αν μου άρεσε το χρώμα (που δεν...), έπαιζε καλά κτλ... ίσως. Με 400 κάτι ευρώ παίρνεις καινούργια, με εγγύηση κι αν την πάρεις από του Θωμά μπορείς να την επιστρέψεις αν δεν σου κάτσει.

15
Βρηκα το παρακατω μεταχειρισμενο εχετε καποια αποψη; Το οτι ειναι μακρυα απ την πολη μου ειναι απαγορευτικο να το αγορασω; https://www.facebook.com/groups/musicalintruments/permalink/4426328937417964/?ref=facebook_story_share
Μεταχειρισμένη κιθάρα άγνωστης προέλευσης και μάλιστα στα τυφλά δε θα αγόραζα. Είναι όμορφη, δε λέω, όμως αυτό δε φτάνει. Ακόμα και οι αναβαθμισμένοι (USA) μαγνήτες που λέει δε νομίζω ότι προσθέτουν στην κιθάρα, εκτός αν τους ξέρεις και σου κάνουν. Ίσως κάνουν ακριβώς για αυτό που ήθελε ο ιδιοκτήτης. Για σένα;

16
@konanos  Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια αν και υπερβάλλεις λιγάκι νομίζω...

Blackstar HT5R MkII line out στην κάρτα ήχου είναι και Cubase sx3.1 (το ιστορικό). Μετά την κιθάρα έχω έναν κομπρέσορα, Drive του ενισχυτή και εφε απο πεταλιέρα σε loop και plugin. Στα καθαρά παίζει ένα εφέ space d της Roland που είναι κάπως ιδιαίτερο.

Για το σόλο έχεις δίκιο. Ειδικά το 2ο το έπαιξα γύρω στις 10 φορές στη σειρά μέχρι να τα πετύχω όλα σωστά (όχι χοντρό λάθος, rec arm πατημένο, κάμερα να γράφει) κι όταν έγιναν όλα ΟΚ τα δάχτυλα είχαν ήδη καεί και δεν περπατούσαν. Μου φάνηκε απλώς ανεκτό και το άφησα έτσι.

Τα ζήτημα ρυθμός (και στο σόλο και στα καθαρά) είναι απλά πρόκληση... αυτό το shuffle του Porcaro είναι καταπληκτικό!

17
Thx!
Αγαπημένος ο Luke, αλλά δύσκολος ο μπαγάσας...  ;D

18
Εντάξει, έχω αποθρασυνθεί τελευταία  ;D
Ό,τι πιο απαιτητικό έχω προσπαθήσει. Πρωτοασχολήθηκα το 2009 και αξιώθηκα τώρα να το βγάλω ολόκληρο, όσο το έβγαλα.
https://youtube.com/watch?v=dZe_1pTnFx8

19
Κρίμα...
Συλλυπητήρια στους δικούς του.

20
Σε κάπως παρόμοια φάση βρέθηκα κι εγώ με μια αρκετά μεγάλη συλλογή ξενόγλωσσων βιβλίων που θέλησα να «σπρώξω» στο ebay.

Θεώρησα ότι θα είναι μια εύκολη διαδικασία, αλλά διαψεύστηκα. Έχω λογαριασμό στο ebay.com. Βάζοντας τα προϊόντα για πώληση είδα ότι ότι στο πεδίο ship to με άφηνε να βάλω μόνο προορισμούς στις ΗΠΑ. Δεν μπόρεσα να βρω πώς να το παρακάμψω. Τελικά μετά από αρκετό ψάξιμο κατέληξα στο ότι για να μπορέσεις να πουλήσεις στο ebay σε διεθνείς προορισμούς (εκτός των ΗΠΑ) πρέπει να πληροίς κάποιες προϋποθέσεις (μίνιμουμ feedback συναλλαγών ως πωλητής κ.α.). Δεν είχα καμιά συναλλαγή ως πωλητής, οπότε το άφησα εκεί... Όλα αυτά πριν μια τριετία περίπου. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι στο μεταξύ. Πάντως το θέμα πλειστηριασμού, που σε ενδιαφέρει, δεν φαίνεται να είναι κάτι δύσκολο. Έχει επιλογή ανάμεσα σε fixed price/auction.

Το υλικό που έχει είναι στα ελληνικά; Αν ναι, μήπως θα ήταν καλύτερα να κοιτάξεις αλλού;

21
Αγαπημένο τραγούδι.... Μου άρεσε πολύ η εκτέλεσή σου, οι κιθάρες και η φωνή.
Μερσί! :up

22
Πριν περίπου 15 χρόνια συνετελέσθη το έγκλημα.  0:)
Έγινε ένα φρεσκάρισμα στη μίξη και στο ψευτομάστεριγκ.
Η φωνή είναι απλώς διεκπεραιωτική, για τις κιθάρες έγινε η όλη ιστορία.
 
https://youtube.com/watch?v=QRidnRqHrsc

25
Ευχαριστώ, vegos!
Κομματάρα πραγματικά!

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 19