Ειδικά θέματα > Εκμάθηση – Πρώτα βήματα

Μάθετε εύκολα τα Ακόρντα Barre

<< < (3/4) > >>

STEFANOS604:
adr1anos
Έτσι θα το κάνω από την επόμενη φορά

Απόλλων
Θα είμαι πιο προσεκτικός στην προεπισκόπιση στο μέλλον

Ευχαριστώ πολύ

Στέφανος

STEFANOS604:
 Εδώ  περισσότερες πληροφορίες και άλλα 2 software για ακόρντα, πιστεύω από τα καλύτερα του διαδικτύου που σου  λένε και πιο ρεπερτόριο πάει με τα συγκεκριμένα ακόρντα που επιλέγεις:

STEFANOS604:
Πήρα το εξής ΠΜ για το θέμα και απάντησα ως εξής:

<<Στα barre ΔΕΝ πιάνουμε όλες τις χορδές όπως τονίζεται στο κείμενο.  Εξαρτάται από το για ποιά συγχορδία πρόκειται γιατί υπάρχουν barre όπου πιάνουμε δυο ή τρεις μόνο χορδές.  Επίσης όχι μόνο ο δείκτης αλλά όλα τα δάχτυλα μπορεί να πιάνουν παραπάνω από μια χορδές (στυλ barre) >>

Έχεις δίκιο ο σωστός ορισμός είναι ‘’ο δείκτης σε μερικές ή όλες τις χορδές’’. Απλά η πλειονότητα γίνεται με το δείκτη σ’ όλες τις χορδές και ταυτόχρονα συνδυάζεται ο ορισμός αυτός με το capo που ‘πιάνει’ όλες τις χορδές αντικαθιστώντας  τα barre. Δοκίμασες να πιάσεις χρίς μπαρέ πχ το ( Eb /C#); Επίσης όλα τα δύσκολα ακόρντα με #/b ‘’πιάνονται’’ εύκολα με το capo

Wikipedia:
<<Barre chords are typically used for more complex chord voicings and playing in keys not suitable for the more basic open chords of the first position of a standard-tuned guitar. Τα μπαρέ ακόρντα χρησιμοποιούνται για πιο σύνθετα voicings ακόρντων κιθάρας και παίζονται σε τονικότητες για τις οποίες δεν είναι κατάλληλα τα πιο βασικά ανοικτά ακόρντα της 1ηςθέσης μιας κιθάρας standard κουρδίσματος EADGBe.>>

Απ’ την άλλη μεριά αν προσπαθήσει – ειδικά ο αρχάριος – να παίξει σε τονικότητες Bb/C# - Ab/G# θα τα παρατήσει αμέσως (Σ’ αυτές τις τονικότητες προτείνω το capo).

Επειδή εγώ προσωπικά παίζω ΑΜΕΣΩΣ σ’ όποια απ’ τις 36 τονικότητες (Ματζόρε – Μινόρε Φυσικό – Μινόρε Αρμονικό) , ( συν άλλες τόσες των δρόμων) απλά βγάζοντας από τη ‘’φυσαρμονοθήκη’’ http://i1290.photobucket.com/albums/b539/stefanos604/MISCELLANEOUS/harmonicacase_zps77b20e1f.jpg μου την κατάλληλη τονικότητα. Ενώ για έναν παίχτη άλλου μουσικού οργάνου είναι αρκετά δύσκολα ειδικά οι τονικότητες με διέσεις/υφέσεις.

Φίλος μου μουσικός – επαγγελματίας χρόνια- όταν του λέω καμιά φορά έλα να το παίξουμε το τάδε τραγούδι σε Ebm ή σε Bbm – απλά για να χρησιμοποιώ που και που αυτές τις τονικότητες μου λέει. ‘’Μα που τους βρήκες αυτούς τους τόνους;’’ Ενώ εγώ παίζοντας ταυτόχρονα κιθάρα + φυσαρμόνικα χρησιμοποιώ όποια τονικότητα θέλω και τοποθετώ ανάλογα το capo.

Κιθάρα και Φυσαρμόνικα μαζί(2 μέθοδοι) -Guitar & Harmonica

Επειδή σχεδόν σ' όλα μου τα άρθρα χρησιμοποιώ ξενόγλωσση διαδικτυακή και έγγραφη βιβλιογραφία και επειδή από πολλούς η wikipedia δεν θεωρείται πάντα πηγή αξιόπιστη θα δώσω άλλα 2 sites που ασχολούνται με Μαθήματα Κιθάρας και στα οποία επίσης αναφέρεται η χρήση μπαρέ ειδικά σε τονικότητες με διέσεις/υφέσεις.

Playing barre chords in songs

When playing chords containing sharps (# in musical notation) and flats (b in musical notation), you'll usually play the barre chord version of the chord.  For example, more complex chords like G#7 (G Sharp seventh) or Bb (B Flat), barre chords are the way to go, since they're easier to play than the open chord versions of these chords.

Given the standard tuning for a guitar, open string chords work well for the keys that contain sharps and correspond to the string names (E, A, D, G, B), but they don’t work well, or at all, for any of the flat keys (F, Bb, Eb, Ab, Db, Gb, etc.) – the key of F, maybe. And, there are just some chords that are really awkward to play, or they don’t sound like you want them to, so barre chords are the best option. It has to be a ‘mix and match’ thing. Honestly, I rarely play Cm, Gm, Gm7, or Gmaj7 guitar chords in open positions...
 
Μ' ένα σχόλιο σας το άρθρο εμπλουτίζεται...

Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood:
ΧΑ!
Εμφανίζομαι από το υπερπέραν, για να δώσω κομμάτια σοφίας!!

Κάτι που με βοήθησε στα εξτρά περίεργα ακκόρντα, ήταν να εξασκήσω τα σύνηθη 3δάχτυλα ακκόρντα, μόνο με το μέσο, παράμεσο και μικρό. Δν έλιωσα και σε αυτή την άσκηση, αλλά προσφέρει κατ'εμε μια στοιχειώδη πλην απαραίτητη ανεξαρτησία στα δάχτυλα αυτά. Και είνια ένα πρώτο στάδιο στην εξάσκηση του δείκτη ως καποτάστου. Το οποίο θέλει ξεχωριστή μελέτη, για να δουλέψει με το ελάχιστο έργο. Ας μείνουμε στα ακκόρντα της πρώτης θέσης χωρίς δείκτη.

elrich:
Μάλλον θα γράψω στο προσεχές μέλλον κι εγώ κάποια πράγματα σε αυτό το thread. Θα ήθελα να μιλήσω για (πως να το πω...) μια ορθολογική χρήση των μπαρρέ ανάλογα με το χρόνο που θα παίξεις συνεχόμενα (συναυλία, μαγαζί, παρέα κλπ), μπαρρέ που είναι βολικά, μπαρρέ που τα "λουφάρεις" και έξυπνες αλλαγές που δεν σου προκαλούν πόνο μετά από 1-2 ώρες παιξίματος (!) Ακόμα και πολύ έμπειροι παίχτες κουράζονται από τα μπαρρέ και μετά από κανα δίωρο το μπαρρέ ακούγεται τζχνγκλμτ (ακριβής απόδοση).

Ελπίζω να μην το ξεχάσω στην πορεία

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση
Mobile View