Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Απόλλων

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 206
1
Το παράξενο θα ήταν να πουλούσαν σαν ξερό ψωμί οι... καινοτομίες (κενοτομίες καλύτερα  ;D  ) των «μεγάλων», όπως πχ οι πατάτα με το αυτόματο κούρδισμα της Gibson. Οι κιθαρίστες ούτε σ' αυτό μάσησαν και γύρισαν την πλάτη παρά το Gibson στο λογότυπο.

Η "καινοτομία" της Gibson με το αυτόματο κούρδισμα δεν έπιασε πολύ απλά γιατί δεν είναι κάτι χρήσιμο και πρακτικό. Ο κάθε κιθαρίστας, ειδικά κάποιος που θα έδινε μερικά χιλιάρικα για μια κιθάρα, έχει ένα κουρδιστήρι (clip on, πετάλι, εφαρμογή στο κινητό ή ο,τιδήποτε άλλο), οπότε το αυτόματο κούρδισμα δεν είναι το χαρακτηριστικό που θα αποτελέσει σοβαρό κίνητρο για αγορά.

Παράθεση
Φυσικά είναι, όμως οι εταιρείες αυτές ήταν πρωτοπόρες και διένυσαν έναν δρόμο δεκαετιών μέχρι να φτάσουν στο σημείο να πουλάνε τόσο ακριβά το όνομά τους. Κι αφού μπορούν να το κάνουν φυσικά και το κάνουν. Μιλάμε για business και μάλιστα από αμερικανικές εταιρείες! Έχω την αίσθηση ότι σε μικρότερο βαθμό το ίδιο συμβαίνει και με μικρότερες καταξιωμένες εταιρείες, που εκμεταλλεύονται το όνομα που έχουν χτίσει στην πορεία που χάραξαν.

Οπότε δεχόμαστε ότι πληρώνουμε για το όνομα που φέρει η συγκεκριμένη κιθάρα και όχι για το επίπεδο ποιότητας...

2
Όχι, το action το μετράμε στο 12ο τάστο...

3
Συνήθως το action σε μια κλασσική κιθάρα είναι αρκετά υψηλότερο απ' ό,τι σε μια ηλεκτρική. Στην ηλεκτρική action γύρω στα 1.5 χιλιοστά στην 1η χορδή (Μι καντίνι) και 2 στην 6η χορδή (Μπάσα Μι) θεωρούνται μια καλή αρχή, ενώ στην κλασσική μπορεί το action να φτάσει τα 3 χιλιοστά στην 1η και 4 στην 6η. Όπως πάντα, όλα εξαρτώνται από τις προσωπικές σου προτιμήσεις και το στυλ του παιξίματός σου.

4
Μήπως όμως δε φταίνε τόσο οι κιθαρίστες?  Απ ότι έχω προσέξει οι τιμές σ αυτού του είδους κιθάρες είναι κάπως τσιμπιμενες...εκτος αυτού δεν είναι επωνυμες( gibson, fender, esp, gretch κλπ) ή έχουν ιδιαίτερα σχήματα που πιθανόν να μην αρέσουν....αν υπολογίσουμε και ένα συνδυασμό απ αυτούς τους λογους..πχ τιμή-μάρκα...ειναι ίσως αποτρεπτικό παράγοντας...πχ θα προτιμήσω να δώσω 1000(υποθετικό νουμερο) ευρώ για μια esp ή μια gibson παρά για μια "no name "  κιθάρα.

Μήπως δεν είναι «τσιμπημένη» μια Fender Professional Telecaster στα 1900 Ευρώ; Μήπως είναι προσιτή η τιμή μιας Gibson Les Paul Standard, με τα προβλήματα στο quality control που έχουν επισημάνει ένα σωρό αγοραστές τα τελευταία χρόνια στα διεθνή fora;

Τουλάχιστον οι κιθάρες αυτές έχουν κάτι διαφορετικό και καινοτόμο, αντί για μια ακόμα σχεδόν πανομοιότυπη έκδοση των ίδιων μοντέλων που έχουμε εδώ και 70 χρόνια. Κάτι που ίσως προσφέρει δυνατότητες πραγματικά χρήσιμες για έναν κιθαρίστα και οι οποίες προφανώς χρειάστηκαν αρκετή έρευνα και ανάπτυξη μέχρι να βγει το αντίστοιχο όργανο στην αγορά. Οπότε κατά τη γνώμη μου δικαιολογείται σε μεγάλο βαθμό η τιμή τους, σε αντίθεση με τις γνωστές μάρκες που απλά εξαργυρώνουν την όποια ιστορία τους χωρίς ουσιαστικά να προσφέρουν τίποτα καινούργιο.

5
Έχουν εμφανιστεί στο παρελθόν αρκετές πατέντες που επιτρέπουν την γρήγορη αλλαγή μαγνητών σε μια κιθάρα. Εκτός από τους διάφορους μηχανισμούς για solderless μαγνήτες (δείτε π.χ. το σύστημα Kwipglug της GFS που επιτρέπει την αλλαγή μαγνήτη με ένα μόνο βύσμα ή το P-Link της Pratley Guitars), υπάρχουν κιθάρες με περιστρεφόμενα τμήματα που επιτρέπουν πολύ πιο εύκολα την χρήση εναλλακτικών μαγνητών χωρίς την ανάγκη για αποσπώμενα μέρη. Απο μνήμης μπορώ να αναφέρω τις JRK Custom Guitars και τις Gyrock. Ένα σύστημα παρόμοιο με αυτό της Reddic Voyager, που επέτρεπε τη γρήγορη αντικατάσταση ενός μεμονωμένου μαγνήτη, είχε ήδη εμφανιστεί από τη δεκαετία του '90 με το MDS (Modular Design System) της Player Instrument Corporation. Και σίγουρα υπάρχουν και άλλα παρόμοια συστήματα που ξεχνάω.

Το πρόβλημα είναι ότι, όπως ανέφερε και ο BitCollector, oι περισσότεροι κιθαρίστες προτιμούν τα "κλασσικά", "παραδοσιακά", "δοκιμασμένα" μοντέλα κιθάρων και έχουν μια έμφυτη (όσο και παράλογη) αντιπάθεια σε ο,τιδήποτε ριζοσπαστικό εμφανίζεται στο χώρο. Γι αυτό και οι περισσότερες τέτοιες πατέντες δεν καταφέρνουν να πετύχουν ευρεία αποδοχή.

6
Για μένα οι τρεις καλύτερες επιλογές για κιθάρα τύπου Les Paul γύρω στα 500 Ευρώ αυτή τη στιγμή είναι:

PRS SE 245
https://www.thomann.de/gr/prs_se_245_standard_ts.htm

Sire Larry Carlton L7
https://www.thomann.de/gr/larry_carlton_l7_ts.htm

Vintage V100PGM
https://www.amazon.de/Standard-Series-V100PGM-Lemon-Drop/dp/B00GSOKWH8/

7
Τα IRs θέλουν ψάξιμο γιατί έχει πάρα πολλά και σίγουρα κάποια δεν θα είναι καλά. Σιγά σιγά θα τα τσεκαρω και θα ενημερώσω

Μπορείς να βρεις IRs εκτός από αυτά που έρχονται με το πολυεφφέ και να τα φορτώσεις. Mε ένα ψάξιμο στο Internet σίγουρα θα πετύχεις αρκετά. Αν όχι, στείλε μου προσωπικό μήνυμα...

8
Τα Mooer είναι πολύ καλά για τα λεφτά τους. Καλόπαιχτο και ελπίζω να σε ικανοποιήσει και στο μέλλον. Κάνε οπωσδήποτε firmware update (έχω ακούσει ότι κάνει μεγάλη διαφορά) και ψάξε τα impulse responses.

9
Επίσης απέκλεισα το mooer ge150 γιατί διάβασα ότι δεν σε αφήνει να βάλεις παραπάνω από ένα εφέ από κάθε είδος όπως πχ. overdrive μαζί με distortion κάτι το οποίο σε περιορίζει πάρα πολύ. Κρατάω μία επιφύλαξη για το ge200 το οποίο ίσως να σου δίνει αυτή τη δυνατότητα.

Αυτή τη δυνατότητα νομίζω ότι τήν έχουν τα Zoom (G3 και G5). Στο Boss GT-100 νομίζω ότι μπορείς να το πετύχεις βάζοντας ένα overdrive ή distortion από την συγκεριμένη κατηγορία και ένα δεύτερο ή και τρίτο από επιλέγοντας κάποιο overdrive ή distortion από τις κατηγορίες FX1 και FX2. Στα Mooer κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, αν και έχουν ξεχωριστή κατηγορία FX (όπως το Boss), γιατί δεν μπορείς να επιλέξεις overdrive από αυτήν. Παράλειψη κατά τη γνώμη μου. Πάντως αν αυτό είναι σημαντικό για σένα, βεβαιώσου ότι το πολυεφφέ που σε ενδιαφέρει όντως μπορεί να το κάνει πριν προχωρήσεις στην αγορά.

Παράθεση
Επίσης βρήκα κοντά στα 300 ευρώ το boss gt100 το οποίο λόγω παλαιότητας και τιμής δεν το είχα τσεκαρει αλλά μιας και το αναφέρατε το έψαξα και δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου αλλά μου φάνηκε 3 κλάσεις πάνω σε ήχο και δυνατότητες από τα πολύ νεότερα μοντέλα της zoom και της mooer. Νομίζω ότι αξίζει να ανεβάσω κατά 100 ευρώ το μπάτζετ μου για κάτι το οποίο προσεγγίζει εξαιρετικά ήχους ενισχυτών και πεταλιών που κοστίζουν πολλαπλάσια.

Έχε υπόψη σου ότι το Boss, ακριβώς λόγω παλαιότητας, δεν έχει κάποια χαρακτηριστικά που θα σού δώσουν πιο καινούργια πολυεφφέ, όπως π.χ. τη δυνατότητα να φορτώσεις impulse responses, τα οποία πραγματικά μπορούν να απογειώσουν τον ήχο σου.

Επίσης, αν τελικά σκοπεύεις να ανεβάσεις τον προϋπολογισμό σου στα 300 Ευρώ, τότε υπάρχουν και άλλες ενδιαφέρουσες επιλογές, όπως το Zoom G5N καινούργιο (κατά τη γνώμη μου καλύτερο, πιο ευέλικτο και πιο εξελιγμένο από το Boss GΤ-100) και το Hotone Ampero One. Και αυτό πολύ καλό, με touch screen και μόνο 269 Ευρώ στον Thomann. Το Boss σού δίνει σαφώς μεγαλύτερες δυνατότητες συνδεσιμότητας από τα άλλα δύο, αλλά θα πρέπει να σκεφτείς αν σού είναι χρήσιμη πρακτικά αυτή τη συνδεσιμότητα (π.χ. FX loop, midi, υποδοχή για δεύτερο expression pedal κλπ) ή θα πληρώσεις για πράγματα τα οποία δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσεις.

Τέλος θα σού έλεγα να μην πάρεις την απόφασή σου βασιζόμενος αποκλειστικά σε demo από το youtube. Το καλύτερο θα ήταν να πας σε μερικά καταστήματα και να δοκιμάσεις ο ίδιος κάποια πολυεφφέ που σε ενδιαφέρουν.

10
Απόλλωνα ο ΑΝΑΞ που είναι ελληνικής κατασκευής είναι ακριβές αντίγραφο του Fender twin reverb. 100watt λάμπα με 2x12 ηχεία,απίστευτα καθαρός και γλυκός ήχος με όγκο και φανταστικό reverb. Το κακό για μένα είναι ότι όπως και ο πρωτότυπος δεν έχει κανάλι gain.

Δεν έχω υπόψη μου τον συγκεκριμένο ενισχυτή, αν όμως είναι πιστό αντίγραφο του Fender Twin Reverb, λογικά δεν θα έχει πρόβλημα να αποδώσει καλά τις προσομοιώσεις ενός πολυεφφέ.


Παράθεση
Αν πάω στην επιλογή πεταλιών πιστεύω ότι πρέπει να ξεκινήσω με ένα αξιόλογο distortion γι' αυτό και κατέληξα στο mxr evh 5150 που παίζει σχεδόν τα πάντα και έπειτα να συμπληρώσω σιγά σιγά με delay, chorus κλπ.

Υπάρχουν κυριολεκτικά εκατοντάδες πετάλια distortion που μπορεί να κάνουν για το σκοπό σου. Αν βρεις κάποιο που έχει το εύρος ώστε να καλύψει τα διάφορα είδη που παίζεις, είμαι σίγουρος ότι θα σε ικανοποιήσει. Από την άλλη πλευρά όμως, ένας ενισχυτής 100W με ένα πετάλι distortion μπροστά, μπορεί να αποδειχτεί υπερβολικός για χρήση στο σπίτι από πλευράς εντάσεων.


Παράθεση
Αν από την άλλη πάω σε πολυεφέ μου αρέσει η ιδέα του πειραματισμού ώστε να φτιάξω τους δικούς μου ήχους αλλά θα ήθελα πραγματικά βοήθεια γιατί δεν έχω την παραμικρή ιδέα όσων αφορά τα καινούργια μοντέλα και τις δυνατότητες τους. Από λίγο που έχω ψάξει θέλω να φτάσω μέχρι τα 200 ευρώ για καινούργιο ή μεταχειρισμένο και έχω υπόψιν το mooer ge150 στα 130 ευρώ καινούργιο και τα zoom το g3xn και g5n στα 200 ευρώ περίπου (το g5n μιλάμε για μεταχειρισμένο). Όσο για το boss gt100 που ανέφερε ο άλλος φίλος ακόμα και μεταχειρισμένο ξεφεύγει σε τιμή και δεν θέλω να δώσω τόσα για ένα πολυεφέ.  Αν γνωρίζετε κάτι για τα παραπάνω ή έχετε να προτείνετε κάτι ανάλογο σε αυτό το μπάτζετ θα με βοηθούσε πολύ.

Αν ο προϋπολογισμός σου περιορίζεται στα 200 Ευρώ, το Mooer GE150 και το Zoom G3Xn είναι δύο πολύ καλές επιλογές. Υπάρχει επίσης το Boss GT-1 που κοστίζει 199 Ευρώ στον Thomann, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν είναι καλύτερο. Θα προσέθετα και το Zoom MS-50G, που είναι σε μέγεθος κλασσικού πεταλιού, και αν αποκτήσεις κάποια στιγμή άλλα πετάλια θα μπορεί να αποτελέσει μια χρήσιμη προσθήκη στην πεταλιέρα σου με τα διάφορα εφφέ που διαθέτει.

11
Γειά σου Γιάννη και καλώς ήρθες στην παρέα μας.

Κατ' αρχήν το πολυεφφέ που έχεις είναι πολύ παλιό, με ότι αυτό συνεπάγεται. Αν αγοράσεις ένα καινούργιο θα δεις μεγάλη διαφορά τόσο στη χρηστικότητα όσο και στην ποικιλία ήχων που μπορείς να πάρεις. Τα περισσότερα σύγχρονα πολυεφφέ σού δίνουν δυνατότητες που δεν μπορούσε να φανταστεί κανείς πριν από 10 ή 20 χρόνια. Βέβαια χρειάζεται κάποιος χρόνος εξοικείωσης και πειραματισμού, μπορείς όμως να ξεκινήσεις με τα έτοιμα preset που έχει το πολυεφφέ, ή να κατεβάσεις άλλα από σχετικές ιστοσελίδες και forum, μέχρι να μάθεις πως μπορείς να φτιάξεις τους δικούς σου ήχους. Αν έχεις όρεξη να ασχοληθείς, πιστεύω ότι θα αξίζει τον κόπο, έστω και σαν εμπειρία μάθησης.

Όσο για τον δικό σου υπάρχοντα εξοπλισμό, δεν ξέρω αν οι ενισχυτές που έχεις είναι καλή πλατφόρμα για πολυεφφέ, όμως από τη στιγμή που ο Peavey έχει FX loop μπορείς να συνδέσεις το πολυεφφέ σου εκεί με έναν από τους δύο παρακάτω τρόπους:

1. Κατευθείαν απο το πολυεφφέ στο FX return αντί για το input του ενισχυτή.

2. Με την μέθοδο των τεσσάρων καλωδίων (4 cable method), υπό την προϋπόθεση ότι έχει και το πολυεφφέ FX loop.



Κάθε μια από τις παραπάνω μεθόδους έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Μπορείς να πειραματιστείς και να βρεις τι σού αρέσει περισσότερο.

Όσο για το αιώνιο δίλημμα "πολυεφφέ ή πετάλια", κατά τη γνώμη μου είναι καλύτερα να ξεκινήσεις με ένα πολυεφφέ. Αυτή η λύση είναι πιο οικονομική, καθώς η αγορά πεταλιών σε βάζει σε ένα δρόμο ο οποίος είναι μεν συναρπαστικός, αλλά είναι και χρονοβόρος και πολυέξοδος. Αργότερα μπορείς να δεις αν χρειάζεσαι συγκεκριμένα πετάλια για να συμπληρώσεις τον εξοπλισμό σου. Και βέβαια δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην έχεις και τα δύο, αρκεί να βρεις τον κατάλληλο συνδυασμό...

12
Συγγνώμη για την νοηματικής φύσεως παρέμβαση, αλλά προφανώς εννοείς "personalised", το οποίο στη συγκεκριμένη περίπτωση θα ηταν πιο σωστό να αποδοθεί στα Ελληνικά ως "προσωπικό" ή "εξατομικευμένο"... όχι "προσωποποιημένο".

13
Για καινούργια κιθάρα τύπου Les Paul μέχρι τα 300 Ευρώ, εγώ τουλάχιστον δεν θα κοίταζα τη συγκεκριμένη Epiphone. Δεν έχω δει Epiphone σε αυτή την κατηγορία τιμής που να άξιζε τον κόπο, σε αντίθεση με τα πιο ακριβά μοντέλα που έχουν ήδη αναφερθεί και τα οποία είναι πολύ αξόλογα. Θεωρώ καλύτερη και ασφαλέστερη επιλογή τις Harley Benton, τις οποίες ο Thomann διαθέτει σε διάφορα σχέδια και χρώματα (ή και σετάκι με ενισχυτή, θήκη κλπ).

Όσον αφορά στην αγορά μεταχειρισμένου οργάνου, αν μπορούσα να βρω καμιά Vintage ή Cort σε παρόμοια τιμή, μάλλον θα την προτιμούσα από τις παραπάνω.

14
Είχα δοκιμάσει με free trial διάφορα διαδικτυακά προγράμματα εκμάθησης κιθάρας πριν από λίγο καιρό. Αυτό που μού είχε φανεί πιο ενδιαφέρον ήταν το Τruefire. Είχε ωραίο περιεχόμενο και μαθήματα, ήταν καλά δομημένο, ευέλικτο και εύχρηστο. Βέβαια χρειάζεται συνδρομή για να έχεις πρόσβαση σε όλα το υλικό που περιέχει.

15
H Seymour Duncan προσφέρει ένα δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο εγκατάστασης μαγνητών. Σε αυτό εξηγούνται αναλυτικά μέθοδοι εγκατάστασης και αντικατάστασης μαγνητών και ηλεκτρικών στους πιο γνωστούς τύπους κιθάρων (Les Paul, Stratocaster, Telecaster και κιθάρες με active pickups), καθώς και άλλες τεχνικές (π.χ. συγκόλληση, χρήση πολυμέτρου κλπ) οι οποίες είναι απαραίτητες για ένα τέτοιο εγχείρημα.

https://tech.seymourduncan.com/p/101

16
Σε ακουστική μέχρι 300€ solid και γενικά μια καλή αξιοπρεπής κιθάρα τι μπορώ να δω; Να έχω το νου μου σε yamaha?

Δεν θα έλεγα ότι οι Yamaha με συμπαγές καπάκι γύρω στα 300 Ευρώ από το Νάκα (FS800, FG700, FG800, FG820) είναι καλύτερες από την Epiphone AJ-220S ή από τις Sigma (000M, 0ΜΜ ή DM, ανάλογα με ποιό σχήμα σώματος σού αρέσει). Οπότε εγώ θα επέλεγα μια από αυτές, ή θα το έψαχνα σε άλλα μαγαζιά.

17
Aν είσαι σίγουρος ότι θέλεις ηλεκτροακουστική, έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και για τη Harley Benton που παρέθεσα στο πρώτο μήνυμά μου. Έχει σχήμα jumbo, δηλαδή λίγο μικρότερο από μια dreadnought, έχει καπάκι από συμπαγές ξύλο και είναι ενδιαφέρουσα εμφανισιακά. Το πρόβλημα είναι ότι μπορείς να τη βρεις μόνο στον Thomann, γεγονός όμως το οποίο σού δίνει το δικαίωμα επιστροφής μέσα σε 30 μέρες αν την παραγγείλεις και δεις ότι δεν σού αρέσει.

18
Σίγουρα είναι καλύτερο το 220 μοντέλο της epiphone. Έλεγα για ηλεκτροακουστική για να έχω αργότερα και την δυνατότητα σύνδεσης. Πιστεύεις ότι αν την προτιμήσω θα έχω πρόβλημα όταν παίζω χωρίς ενισχυτή; Γιατί κυρίως έτσι θα παίζω.

Πρόβλημα δεν θα έχεις, αλλά θα συμφωνούσα με αυτά που ανέφερε ο GVen σχετικά με την αγορά ηλεκτροακουστικής κιθάρας για συγκεκριμένες χρήσεις. Εσύ στο αρχικό σου μήνυμα έκανες λόγο για κάποιον που δεν έχει ξαναπιάσει κιθάρα στα χέρια του. Σε μια τέτοια περίπτωση εγώ θα πρότεινα απλή ακουστική χωρίς δεύτερη σκέψη. Ένας αρχάριος θα έχει αρκετά να μάθει από πλευράς τεχνικής πριν αρχίσει να σκέφτεται για ενισχυτές, ηχογραφήσεις, live και ο,τιδήποτε άλλο σχετικό, για το οποίο η ηλεκτροακουστική θα τού ήταν πιο χρήσιμη. Tο ίδιο και για κάποιον που σκοπεύει να παίζει κυρίως στο σπίτι χωρίς ενισχυτή.


Παράθεση
Απλά προτιμώ ήλεκτρο για την δυνατότητα και για το cutaway.

Αυτό είναι κατανοητό, αλλά και πάλι το cutaway δεν σού δίνει κάποιο σοβαρό πλεονέκτημα σε αυτή τη φάση. Αν όμως εσύ θέλεις ηλεκτροακουστική, πάρε ηλεκτροακουστική.


Παράθεση
Τώρα το θέμα είναι ότι 210 μοντέλο σίγουρα είναι κατώτερο αλλά δίνει θήκη μαζί, θα δω διάφορα ουσιαστικη;

Σίγουρα μην πάρεις κιθάρα με κριτήριο τη θήκη. Κοστίζει ελάχιστα και δεν θα πρέπει να αποσπά την προσοχή σου από το βασικό κριτήριο που είναι η ποιότητα και η αίσθηση του οργάνου. Θεωρώ ότι η διαφορά στον ήχο ενός οργάνου με καπάκι από συμπαγές ξύλο είναι σημαντικότερη από οποιοδήποτε άλλο εξάρτημα. Το δίλημμα "κιθάρα χωρίς συμπαγές καπάκι και θήκη για 270 Ευρώ ή (η ίδια ουσιαστικά) κιθάρα με συμπαγές καπάκι χωρίς θήκη για 300 Ευρώ" για μένα δεν υπάρχει.

Και δεν μάς έχεις αναφέρει ακόμα ποιός είναι ο προϋπολογισμός σου. Εγώ πρότεινα μοντέλα μέχρι 300 Ευρώ, δηλαδή λίγο παραπάνω από την Epiphone AJ-210EC που σκεφτόσουν. Αν μπορείς να ανέβεις λίγο παραπάνω, υπάρχουν καλύτερες επιλογές. Ξαναλέω όμως ότι για έναν αρχάριο, οποιαδήποτε από τις κιθάρες που αναφέρθηκαν θα ήταν επαρκέστατες.

19
Ποια η γνώμη σου για αυτήν εδώ; https://www.nakas.gr/prd/epiphone-aj-210ce-ltd-ilektroakoistiki-kithara-me-thiki-vintage-sunburst.[/url

Καλή επιλογή, αλλά εγώ θα σού έλεγα να προτιμήσεις την ΑJ-220SCE, η οποία έχει καπάκι από συμπαγές ξύλο. Αξίζει τα παραπάνω χρήματα.

https://www.nakas.gr/prd/epiphone-aj-220sce-solid-top-vintage-sunburst-ilektroakoistiki-kithara

Μια επίσης καλή ηλεκτροακουστική είναι η Harley Benton CLJ-503CE
https://www.thomann.de/gr/harley_benton_clj_503ce_wn.htm


Aν θες μια πιο φτηνή κιθάρα και όχι απαραίτητα ηλεκτροακουστική, καλές προτάσεις γύρω στα 200 Ευρώ είναι:

Recording King RDS-9
https://www.thomann.de/gr/recording_king_rds_9_ts.htm

Cort Earth 70 Open Pore
https://www.thomann.de/gr/cort_earth_70_op_open_pore.htm

Framus FD-14M
https://www.thomann.de/gr/framus_fd_14m_vs_legacy_series.htm

20
Θα έλεγα ότι το RAL3020 είναι πιο κοντά σε αυτό που θέλεις, αν και νομίζω ότι το Fiesta Red είναι ακόμα πιο ανοιχτό κόκκινο.

21
Κι εγώ θα συμφωνούσα ότι το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι να δοκιμάσεις την κιθάρα σου σε μερικούς καλούς ενισχυτές. Αν δεις ότι ακόμα κι έτσι δεν σε ικανοποιεί ο ήχος, τότε μπορούμε να συζητήσουμε για σετάρισμα (παίξε με το ύψος των μαγνητών σε πρώτη φάση) ή ενδεχομένως για αλλαγή μαγνητών.

22
το πολυμετρο όμως δεν ξέρω καν τι ειναι και που θα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω...δεν αναφέρω το πως...ειναι αυτονόητο... :D :D ;)

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CF%8D%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%BF

Παράθεση
Πόσο μάλλον και που να βρω πληροφορίες για συνδεσμολογία κλπ. Βρήκα βέβαια το σχεδιάγραμμα στο site της S.D. Αλλά μέχρι εκεί.

Πληροφορίες και διαγράμματα συνδεσμολογίας υπάρχουν ένα σωρό στο διαδίκτυο. Μια χρήσιμη ιστοσελίδα είναι το guitarelectronics.com, όπου θα βρεις πληθώρα διαγραμμάτων για κιθάρες με έναν, δύο ή τρεις μαγνήτες:

https://guitarelectronics.com/guitar-wiring-resources

Παράθεση
Όσο για το σετ-απ...ειναι καλή η ιδέα σου, αλλά τώρα δεν εχω ασεταριστο όργανο για να κανω πρακτική...και εννοείται ότι δεν αγγίζω τις νεοσεταρισμενες κιθαρες, για χάρη πειραματισμού...του χρόνου που θα χουν "αρπάξει" παλι και θα χρειάζονται, ναι εννοείται.

"Σεταρισμένο" είναι ένα όργανο όταν είναι ρυθμισμένο σύμφωνα με τις δικές σου ανάγκες και απαιτήσεις. Αν πήγες την κιθάρα σου στον τεχνικό και τού είπες να κάνει σετάρισμα χωρίς να τού διευκρινίσεις κάποια βασικά πράγματα, π.χ. πώς θέλεις εσύ το action ή το ύψος των μαγνητών, τότε κατά πάσα πιθανότητα η κιθάρα σου δεν έχει το ιδανικό σετάρισμα για σένα. Αυτό θα μάθεις με τον πειραματισμό... ;)

Παράθεση
Τώρα αν έχετε τπτ προτάσεις για site/video σχετικά με ηλεκτρονικά, σετάρισμα κλπ καλοδεχούμενα.

Πάρε αυτά για αρχή:

https://www.noiz.gr/community/articles/guitars-and-amps/setup_kitharas/

https://www.guitarplayer.com/lessons/the-12-step-guide-to-electric-and-acoustic-guitar-setup

https://www.premierguitar.com/articles/8361-diy-how-to-set-up-a-fender-stratocaster

http://www.frets.com/FretsPages/pagelist.html

23
Τωρα θα μείνω όπως είμαι γιατι ειμαι σε αναστολή από Μάρτιο...οοοοοοταν πιάσω παλι δουλειά  θα το δρομολογήσω...το που θα πάω θα το δω τότε...μπορει στον παπαδαντωνακη....θα δω.

Όπως είπε και ο panixgr, πάρε ένα πολύμετρο και ένα κολλητήρι (αν δεν έχεις). Θα σού στοιχίσουν και τα δύο μαζί λιγότερο από μια επίσκεψη στον τεχνικό και είναι πολύ χρήσιμα εργαλεία, όχι μόνο για την κιθάρα αλλά και για άλλα ζητήματα. Μετά και άρχισε να ψάχνεις διαγράμματα και πληροφορίες σχετικά με την καλωδίωση της κιθάρας. Αφού ούτως ή άλλως δεν σκοπεύεις να κάνεις τίποτα ως το Μάρτιο, μπορείς να επωφεληθείς και σε αυτό το διάστημα να πλουτίσεις τις γνώσεις σου, ώστε να είσαι σε θέση να κάνεις μόνος σου ένα βασικό σετάρισμα, μια αλλαγή μαγνητών/καλωδίωσης ή κάποια άλλη μικροεπισκευή στην κιθάρα σου.

24
Ενισχυτές / Απ: Stereo vs mono jack
« στις: 22/11/20, 16:53 »
Για ποιό λόγο να έχει stereo jacks ένα καλώδιο για σύνδεση κεφαλής με καμπίνα; Όχι ότι δεν θα λειτουργεί (υπό την προυπόθεση ότι το καλώδιο είναι το κατάλληλο και οι συνδέσεις στα βύσματα έχουν γίνει σωστά), απλά δεν έχει καμία λογική η χρήση τους και σίγουρα δεν προσφέρει κανένα πλεονέκτημα... ???

25
Ενισχυτές / Απ: Stereo vs mono jack
« στις: 22/11/20, 10:55 »
Για σύνδεση κεφαλής με καμπίνα χρειάζεται ειδικό καλώδιο. Δεν πρόκειται για ένα απλό καλώδιο όπως αυτά που θα χρησιμοποιούσες για μια άλλου είδους σύνδεση, οπότε θα είχε σημασία αν είναι stereo ή mono, ούτε είναι το ίδιο καλώδιο που θα χρησιμοποιήσεις για να συνδέσεις την κιθάρα σου με τον ενισχυτή (instrument cable).  Αν το καλώδιο που χρησιμοποιείς εσύ για να συνδέσεις τον ενισχυτή με την καμπίνα έχει stereo jacks, τότε δεν είναι καλώδιο για αυτή τη χρήση.

Το input του ενισχυτή για την κιθάρα δεν έχει καμία σχέση, αλλά είναι κι αυτό mono.

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 206