Καλή σας μέρα…
Σε παλιότερο post του harrisxr650 είχε τεθεί το ερώτημα που τοποθετείται ένα buffer πετάλι και ο adr1anos είχε πει στην αρχή της αλυσίδας (αν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με). Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής:
α) Αυτό ισχύει και για κιθάρα και για μπάσο;
β) Ένα buffer είναι αρκετό για όσο μεγάλη είναι η αλυσίδα των εφέ;
γ) Καθαρά υποθετικά το buffer θα μπορούσε να μπει κάπου στη μέση (δλδ περίπου μετά από fuzz/distortions και πριν από reverbs/delays/choruses ;
δ) Δύο buffers είναι υπερβολή (και αν όχι, τότε που θα πρέπει να τοποθετηθούν);
ε) Ξανά υποθετικά μιλώντας, ποια η διαφορά ανάμεσα στην τοποθέτηση ενός buffer στην αρχή της αλυσίδας και ενός booster; Προσωπικά έχω δει στο current configuration μου πως κάτι reverbs και choruses ακούγονται πολύ πεσμένα (βρίσκονται μετά από envelope filters και λοιπές βρωμιές). Αγοράζοντας ένα distortion (Lomenzo της Ashdown) και κρανκάροντας τα volumes του (ενώ έχω μηδενίσει το distortion) παίρνω ένα αρκετά δυνατό ήχο ο οποίος κάνει τα εφέ που προανέφερα να ακούγονται σωστά (τουλάχιστον στα δικά μου αυτιά). Το μείων της υπόθεσης είναι πως αν προσθέσω ένα fuzz ή ένα δεύτερο overdrive (όσο το αρχικό είναι ανοιχτό) συνήθως μαζεύεται ένα όχλος από γείτονες με πυρσούς και κρεμάλες έξω από την είσοδο της πολυκατοικίας

. Υποθέτω πως το buffer δυναμώνει το σήμα του οργάνου χωρίς να πειράζει την ένταση (κάνοντας τα πετάλια να ακούγονται σωστά), ενώ το booster πειράζει την ένταση (με όλα τα μείων όταν μπαίνει πριν από βρωμιές). Ωστόσο το αποτέλεσμα στα αυτιά ενός αρχάριου (όπως εγώ) δεν είναι το ίδιο (δλδ όλα τα πετάλια μου ακούγονται στην τελική) ;;
ζ) Αν χρειάζονται παραπάνω από ένα booster τότε που μπαίνουν τα πεταλάκια;; Ο συνδυασμός buffer/boosters είναι overkill ;;;
ε) Τέλος αν στην όλη εξίσωση μπει και ένας compressor (όπου όλοι οι φίλοι μου λένε πόσο σημαντικός είναι στο μπάσο) τότε τι γίνεται ; Η δική μου αλυσίδα είναι κάπως έτσι: (συννημένο αρχείο)
Πού λογικά πρέπει να μπει ο compressor, πού το booster και πού το buffer; Αν και εφόσον χρειάζονται