Ειδικά θέματα > Τα καλύτερα...
Walking Bass
blueb:
Ωραια τα λενε οι προηγούμενοι.Η πιο απλη προσεγγιση για να ξεκινησεις ειναι αυτη του Rufous.Τη συνεχίζω λίγο.Μόλις καθαρίσεις με τις 4 νότες της συγχορδίας θα αρχίσεις να βαζεις και τα tentions τους.9,11,13 και τις αλλοιώσεις τους.Το πιο σημαντικό-και προηγείται του χρωματικού- είναι στη σύνδεση 2 διαδοχικών ακκόρντων να συνδέεις με τις πιο κοντινές νότες.
απλό παραδειγμα: διαδοχή ακκόρντων Cmaj7-Bm7b5.Aν η 4η νότα σου στη διαρκεια του Cmaj7 είναι η C,θα ξεκινήσεις την Bm7b5 από Β.(προφανώς! και βγαίνει και χρωματικό)
Για walking στην κιθάρα:Υπαρχουν διαφορα ρυθμικά πάτερνς.Το πιο απλό είναι το εξής:
Όπως πολύ σωστά είπε ο Rufous η μπασογραμή σου θα είναι σε τέταρτα.Όπως θα παίζεις τη μπασογραμμή,το αριστερό σου χέρι θα πιάνει τα αντίστοιχα ακκόρντα του κομματιού στην ίδια θέση.Αλλά τα ακκόρντα θα τα παίζεις μόνο στην αρση του 1 και του 3 (όγδοα).Σημαντικό είναι να θυμάσαι οτι η μπασογραμμή που θα βγάλεις πρεπει να είναι μόνο στις 2 μπάσες χορδες για τον προφανή λόγο οτι πρεπει να εχεις τις υπολοιπες χορδες για να παιχτουν τα ακκόρντα.
Anaximandros:
--- Παράθεση από: Holy Diver στις 19/07/07, 14:27 ---Λοιπόν, στην προκείμενη περίπτωση, οι γνώσεις σου περί voice leading στην κλασσική αρμονία θα βοηθήσουν πολύ. Ψάξε τις κοινές νότες μεταξύ δύο ακόρντων και χρησιμοποίησε τις ως πέρασμα. Πχ, ενα απλό II V I: D-7b5 G7 Cmaj7. Το D-7b5 έχει τις νότες d, f, ab, c. Το G7 g, b, d, f. Το d μπορεί να χρησιμοποίηθεί σαν ένα ομαλό πέρασμα στην επόμενη συγχορδία. Το ίδιο ισχύει και με το b, το οποίο είναι το 7 του Cmaj7.
--- Τέλος παράθεσης ---
Δηλαδή είναι ένα είδος πλάγιας σύνδεσης; δηλαδή στο πιάνο θα κάνω πλάγια σύνδεση με αρκετούς κοινούς φθόγγους (ειδικά αν είναι από συγχορδία ενδεκάτης σε ενάτης ή σε δεκάτης τρίτης) όμως το μπάσο το οποίο θα παίζει τέταρτα συνέχεια, στο παράδειγμα Dm7b5 - G7 (ή και Gaug7(#9) που μ' αρέσει πάρα πολύ σα δεσπόζουσα) θα επαναλάβει στο επόμενο τέταρτο D ; Ή θα ψάξω να βρω ποια νότα της V θα είναι διάφορη της D αλλά κοντά στην D ;
Holy Diver:
Πολλά παίζουν... Το να επαναλάβεις την ίδια νότα δεν θα ακουστεί και πολύ καλά. Αλλα μπορείς να καταλήξες εκεί στο ένα ακκόρντο και να συνεχίσεις στο επόμενο μέτρο με τις νότες του ακόρντου, ή να ξεκινήσεις το επόμενο ακόρντο με την κοινή νότα. Δεν ξέρω να το πολυεξηγήσω, απλά ακούγεται αρκετά ομαλό σαν πέρασμα, γτ σε μια συγχορδία συνήθως οι νότες χωρίζονται με τρίτες, και βρίσκοντας τις κοινές νότες αποφεύγεις τα μεγάλα διαστήματα.
YmiRLinG:
Εγω λεω να ερθεις να στο δειξω γιατι ετσι δεν θα βγει τιποτα και γιατι δεν απαντανε και μπασσιστες
Fteo:
Βασικα ειναι περισσοετρο θεμα feeling... Πειραματισου με ορισμενες συγχορδιες που σου αρεσουν σε backing track και μολις το βρεις θα δεις οτι ειναι αρκετα ευκολο... Σχεδον παει μονο του! Γενικα ακολουθα τις συμβουλες των προηγουμενων και βγαλε αυτο που εχεις στο κεφαλι σου
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση