Διάφορα > Επιστήμη και Τεχνολογία
υπερθέρμανση Subaru forester 2009 - ατμόσφαιρα
panixgr:
Uriah πάικτη μου, το έχει κάνει 3 φορες, οκ 2.5 , την τριτη χωρίς λαμπάκι εν κινήσει, δηλ το 2014, το 2016 και το 2017, στα 100,000 , 130,000 και 140,000 χλμ αντίστοιχα.
Μετα το 2ο περιστατικό έβαλα OBD HUP που δείχνει συνεχώς την θερμοκρασία.
άλλαξα υγρά, θερμοστατη, ταπα....
αν το ξανακάνει?? επόμενο βήμα?? - ο μηχανικός λέει αυτα δεν καίνε φλάντζα.
saved:
Ολα καινε φλατζα.
Μηπως ειναι στουμπο το ψυγειο;
Μολις βλεπεις οτι παει να τσιμπισει θερμοκρασια,αναψε το καλοριφερ στο τερμα.
Ημαντες φτεροτης κτλ ολα ειναι κομπλε να υποθεσω.ε;
panixgr:
--- Παράθεση από: saved στις 16/01/18, 15:53 ---Ολα καινε φλατζα.
Μηπως ειναι στουμπο το ψυγειο;
Μολις βλεπεις οτι παει να τσιμπισει θερμοκρασια,αναψε το καλοριφερ στο τερμα.
Ημαντες φτεροτης κτλ ολα ειναι κομπλε να υποθεσω.ε;
--- Τέλος παράθεσης ---
για φλάντζα, πριν το 2009 ήταν συνηθισμένο, στην πειραιώς λέει ο μάστορας δεν έχει δει ουτε ένα απο >= 2009. Το ψυγειάκι οκ είναι, τα υγρα του οκ. Α, ξέχασα να πώ, έχω κάνει και reflash στο πρόγραμμα.
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ψυγείο, δηλ να μην έχει καλή ροή σε φουλ φορτίο κινητήρα. Μέσα στην πόλη δεν είχε ποτέ πρόβλημα.
Ιμάντες, αντλία, ανεμιστηράκια, ψηφιακό θερμόμετρο όλα δουλεύουν ρολόι.
Αλλο κουφό είναι οτι σε ταχύτητες >= 106 χαω, τα ανεμιστηράκια ανάβουν στους 102 βαθμούς χαμηλή σκαλα και φουλ στους 105.... με τελική υπερθέρμανση να θεωρείται στους 112... Αυτό είναι κατασκευαστικό λάθος... Και ο θερμοστατης ανοίγει πλήρως στους 98 βαθμούς....
Ε... αν το κύκλωμα ψύξης δεν είναι ΤΕΛΕΙΟ, και το αμάξι φτασει 105 βαθμούς με φουλ φορτίο, και περιμένουμε απο τα ανεμιστηράκια να ρίξουν θερμοκρασία, χαιρέτα μου τον πλάτανο.
Αρα υπάρχει ηλίθιο κατασκευαστικό και σχεδιαστικό πρόβλημα.
saved:
Ουαν το αμαξι τρεχει,κρυωνει πιο ευκολα γιατι οπως τρεχει,ο αερας χτυπαει το ψυγειο με πιο μεγαλη ταχυτητα (σαν να γυρνανε τα ανεμηστιρακια πιο γρηγωρα)
Αν κεφαλαρι/ψευτοκαπακο ειναι αλουμινιο,παιζει να μην εχει καν φλατζα (αρα δεν καει φλατζα) ομως το προβλημα παραμενει.
Ο θερμοστατης λειτουργει μηχανικα.Μηπψς τα εχει παιξει;αλλιως ισως το προγραμα κανει πατατες με τα ανεμιστιρια.Τι θερμοκραδια εχει γλως νορμαλ κατα την λειτουργεια;
panixgr:
--- Παράθεση από: saved στις 16/01/18, 16:20 ---Ουαν το αμαξι τρεχει,κρυωνει πιο ευκολα γιατι οπως τρεχει,ο αερας χτυπαει το ψυγειο με πιο μεγαλη ταχυτητα (σαν να γυρνανε τα ανεμηστιρακια πιο γρηγωρα)
--- Τέλος παράθεσης ---
ναι οκ, έτσι φαίνεται και απο τον σχετικό χάρτη.
--- Παράθεση από: saved στις 16/01/18, 16:20 ---Αν κεφαλαρι/ψευτοκαπακο ειναι αλουμινιο,παιζει να μην εχει καν φλατζα (αρα δεν καει φλατζα) ομως το προβλημα παραμενει.
--- Τέλος παράθεσης ---
εχει standard. Forester 2009, Head Gasket .
--- Παράθεση από: saved στις 16/01/18, 16:20 ---Ο θερμοστατης λειτουργει μηχανικα.Μηπψς τα εχει παιξει;αλλιως ισως το προγραμα κανει πατατες με τα ανεμιστιρια.Τι θερμοκραδια εχει γλως νορμαλ κατα την λειτουργεια;
--- Τέλος παράθεσης ---
Θερμοστάτη άλλαξα. Και μάλιστα μαμίσιο. Το προγραμμα δεν κάνει πατάτες, έτσι λεει απο τον χάρτη, στους 104+ ανάβει η μεγάλη σκάλα στα ανεμηστηράκια, αλλά ΑΝ μπροστά σου έχεις άλλο αυτοκίνητο, και ΑΝ το φορτίο του κινητήρα είναι υψηλό, ΤΟΤΕ αυτόν ΔΕΝ επαρκεί για σωστή ψύξη! θα έπρεπε τα ανεμιστηράκια να ανάβουν απο τους 98, μικρή σκάλα και 100 στο φουλ.
Κανονικά το αμάξι δουλεύει, πόλη στους 95 βαθμούς, ακραία 90->100, και σε στάσεις δουλεύει μεταξύ 98 και 102.
Στην εθνική, χαλαρα, με 140 χαω, πάει με 93-97 βαθμούς.
Στα ΠΟΛΥ μεγάλα ζόρια και παρατεταμένα ζόρια όμως ανεβαίνει στους 100... Και αυτό μετά όλες τις αλλαγες που του έκανα, reflash, ταπα, υγρά, θερμοστάτης. Οπότε λέω μήπως θέλει αλλαγή και κανα ψυγείο....
Α.... 2 απο τις υπερθερμάνσης έγιναν με βενζίνη Σερβικη / Σκοπιανική, και μια απο Λακωνία. (Αλλά τράβαγε, χωρίς πειράκια)
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση