Διάφορα > Επιστήμη και Τεχνολογία

υπερθέρμανση Subaru forester 2009 - ατμόσφαιρα

<< < (2/8) > >>

Uriah:
Η φλαντζα μπορει να μην ειναι η μονη αίτια υπερθερμανσης, εχει ομως στανταρ συμπτωματα:φουσκωμενα κολαρα, στο δοχείο υπερπληρωσης ή/και στο ψυγειο λαδια, εντονος λευκος (οχι μπλε) καπνος απο την εξατμιση για προχωρημενες καταστασεις. Υστερα μπορει να υπαρχει καποιο ρηγμα σε καποιον/καποιους θαλαμους καυσης και απο εκει να χανει παραφλου (εαν εχεις παρατηρησει κατι τετοιο). Η τρομπα του νερου αν δεν εχει ηδη αλλαχτει μαζι με τον ιμαντα της(συνηθως τα γιαπωνέζικα δινουν 80.000χλμ)  καλο θα ηταν να αλλαχτει.

 Αν εχει ηδη αλλαχτει, 2 πραγματα που δεν κοστιζουν πολυ ειδικα αν πιανουν τα χερια σου: εναν θερμοστατη aftermarket (hks κοκ) ή οποιονδήποτε που ειναι για το μοτερ σου που να ανοιγει μάξιμουμ στους 87°C και 2ον φρεσκο παραφλου καθως ενδείκνυται μετα απο την 1η 7ετια να αλλαζει καθε 2 χρονια. Επίσης θα πρεπει να κάνεις ενα τεστ πίεσης (προσοχη οχι να μετρήσει συμπιεση ανα κυλινδρο) για να ελεγχθεί αν υπαρχει καποια διαρροή στο κυκλωμα (ρηγμα,φλαντζα κτλ). Η συμπιεση επισης ειναι χρησιμη για να εντοπιστει αν οι κυλινδροι σου ειναι στεγανοι αλλα αν πχ ο ενας εχει πιεση χαμηλοτερη απο τις ανοχες του κατασκευαστή αυτο μπορει να δειχνει ελατηρια εμβολων. Εγω παντως θα ποντάριζα σε τρομπα ή μακα στο κυκλωμα σου.

Εντιτ: Βασικοτατο ειναι η σωστη εξαερωση του κυκλώματος. Δεν χάνεις τιποτα να βαλεις τον μηχανικο σου να εξαερωσει σωστα το συστημα παρουσια σου.

Uriah:
Επειδή αναφέρεις το reflash, προφανως ειναι κονσέρβα της αντιπροσωπείας. Αυτα δεν ειναι και πολυ εμπιστοσύνης. Καλο θα ηταν να έβλεπες καποιον προγραμματιστή (γνωριζω εναν κορυφαιο) να δει τι ακριβώς ειναι περασμενο στον εγκέφαλο. Αν και γενικα τα προγραμματα αυτα ειναι πολυ ασφαλή και δεν στεγνώνουν τα μείγματα, γνωμη μου να τσεκάρεις εκτος αντιπροσωπειας το προγραμματακι γιατί στα νεα οχήματα τα ηλεκτρονικα ειναι το Α και Ω. 

panixgr:
Uriah φίλε ευχαριστώ για τις λεπτομέρειες!

ένα κολάρο είναι όντως λίγο φουσκωμένο, αυτό που έρχεται απο τον κινητήρα (το ζεστό), αλλά ουδέποτε δεν εω παρατηρήσει λάδια στο παραφλου ή καπνό. Επίσης δεν χάνει υγρά.

Τρόμπα δεν μου άλλαξαν δυστυχώς. Οταν άλλαξα ιμάντα, τότε μαζί θα έπρεπε να αλλαχθεί και τρόμπα/θερμοστάτης. Τι να πω. Οι άνθρωποι ήταν πολύ βλάκες, τους είχα πει για την υπερθερμανση, και δεν εκαναν ΤΙΠΟΤΕ... γκρρρρρρ

Για θερμοστάτη ο μηχανικός (ο καλός) μου είπε όχι after-market, το ίδιο λένε και ολοι στα φόρα, αλλά μαμίσιο subaru αλλά απο το προηγούμενο μοντέλο, ο οποίος 92 έχει ανοίξει πλήρως.

Τεστ πίεσης υποτίθεται οτι έγινε, και είναι ΟΚ.

Για μακα που λες, ΠΟΛΥ πιθανό, καθώς το πρόβλημα το έκανε στην χάση και στην φέξη.

Εξαέρωση έκανα μόνος μου, με βάση το service manual που κατέβασα απο το internet, τι να πω... δύσκολο να έχει αέρα πλέον μέσα. Νομίζω οτι στα subaru στην αρχή όλο δείχνει να έχει αερα κάτω απο την τάπα, και συμπληρωνοντας σε κάποια φάση σταματάει να έχει. Ειναι καιρός τώρα που οι στάθμη είναι στην ίδια θέση.

Πρόγραμμα στον συγκεκριμένο επεξεργαστη, άλλο απο το μαμίσιο δεν υπάρχει. Δηλ 2 εκδόσεις έχουν βγει, την μια που είχε και την 2η που έβαλα πριν λίγους μήνες.

Εκτός αντιπροσωπείας αμφιβάλλω αν έχουν Subaru select monitor. Θα έχουν generic OBD, όπως έχω και εγω. Επίσης είχα και OpenPort 2, μαζί με το ecuExplorer για αλλαγή και σετάρισμα runtime παραμέτρων αλλά όχι μόνιμων αλλαγών.

Αρα στην επόμενη αλλαγη, καλό είναι να αλλάξω και αντλία νερού.. αλλά μήπως και ψυγείο????

Uriah:
 Αν λενε στα φορουμς οχι αφτερμαρκετ τοτε βαλε γνήσιο (ειμαι της γνώμης πως η καλυτερη βελτιωση ειναι με καποιο εργοστασιακό ανταλλακτικο) που ανοιγει στους 92°C σιγουρα ειναι μεγαλη βοήθεια πιστεψε με.
  Το κολάρο μπορεις ευκολα να το τσεκάρεις οταν το μοτερ ειναι ζεστο με το χερι σου. Εαν μπορεις να το πιεσεις τερμα, ειναι δηλαδη μαλακό, ξεκινας αλλαζοντας το κολάρο αυτο και μιλας με τον μηχανικο σου φυσικα για τσεκαρισμα.
 Για την μακα το ποιο ακινδυνο ειναι νερακι βρυσης το οποιο θα γεμισεις με το λαστιχο 1-2 φορες το συστημα και θα το αδειασεις και υστερα θα το αφησεις (απο το ψυγειο παντα) να τρεξει ενα δυο λεπτα. Ύστερα γεμίζεις με καινούριο, αν γινεται, γνησιο παραφλου αλλιως ο,τι προβλεπει ο κατασκευαστής.  προσοχη στα φθηνά απο πρακτικερ κτλ καθως περιέχουν καποια βλαβερα προς το αλουμινιο συστατικά!
 Σε καθε περιπτωση φρόντισε να αλλάξεις την τρομπα σου! Ισως να ακουγεται οταν ειναι ακομα κρυο το αμαξι. Πεσε απο κατω και στησε αυτι αν δεν ακους τιποτα στην καμπινα.
 Ψυγειο οχι, δεν θα αλλαζα παρα μονο εαν ειχε διαρροη.

panixgr:
ωραίος!
και αν έχουν πατικωθεί τα σημεία του αλουμινίου στο ψυγείο κάπως, και δεν έχει αρκετη επιφάνεια για να ψύξει?

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση