Η γκαντεμιά μου δεν έχει τέλος

.
Παραγγέλνω ανήμερα Χριστούγεννα έναν Blackheart Handsome Devil Combo καθώς και διάφορα μικροπράγματα (καλώδια, slide, πένες κλπ.) από Thomann.
Στις 27.12.08 λαμβάνω e-mail επιβεβαίωσης καθώς και e-mail από τον Αγγελόπουλο με οδηγίες σχετικά με την πληρωμή κλπ. (πλήρωσα με έμβασμα).
Ο Blackheart ήταν out of stock, διαθέσιμος μόνο "on request", με άγνωστη ημερομηνία παραλαβής, το ήξερα, δεν είχα κανένα πρόβλημα να περιμένω.
Στις 8.1.09 ξυπνάω με το φανταστικό SMS "Your order has been shipped", και χαίρομαι...πρόωρα. Μπαίνω στο site, βλέπω ότι όντως έχουν σταλεί δύο πακέτα, το ένα με τον ενισχυτή και το άλλο με όλα τα "ψιλά".
Χτες το πρωί φτάνουν τα πράγματα- το ένα είναι όντως το μικρό πακέτο, ολόσωστο, και το άλλο...ένα παθητικό 15άρι ηχείο P.A. μάρκας "The Box" και αξίας 68 Ευρώ!
O courier των ταχυμεταφορών δεν το έπαιρνε πίσω. Έστειλα κατευθείαν e-mail στο international τμήμα του Thomann, προσωπικά στο Αγγελόπουλο στα ελληνικά αλλά και το ίδιο στα αγγλικά. Μέχρι το απόγευμα δεν είχα λάβει απάντηση, οπότε προώθησα το ίδιο ακριβώς mail στα αγγλικά και στο customer service. Καμία απάντηση έως τώρα.
Επίσης, το χαρτί που συνοδεύει το πακέτο από τη Deutsche Post λέει ότι το βάρος του πακέτου είναι 25 κιλά (που είναι κανονικά το μικτό βάρος του Blackheart), ενώ το ίδιο το κουτί του ηχείου αναφέρει μικτό βάρος 19,7! Και η απόδειξη αναφέρει κανονικά τον Blackheart.
Πρόσθετο "μυστήριο": Η συσκευασία του ηχείου είχε σε ένα σημείο ένα αυτοκόλλητο (το οποίο είχε αφαιρεθεί όταν το έλαβα), στο οποίο όμως ακόμα διακρίνεται ένα άσχετο όνομα αποστολέα ημερομηνία αποστολής!
Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι αντίστοιχο; Πως να το στείλω πίσω; Να περιμένω πρώτα απάντηση στα e-mail ή να το στείλω κατευθείαν; Στα FAQ λέει ότι ο thomann καλύπτει και τα μεταφορικά επιστροφής σε περίπτωση που πρόκειται για λάθος τους ή παρεξήγηση, ισχύει όντως;
Βοήθεια!