φιλε μου επετρεψε μου να σε διορθωσω σε αρκετα σημεια ...εχει τελειως αποπροσανατολισμενη αποψη...χωρις να θελω να σε προσβαλω..
1)..οι βασικοτερες ρυθμισεις στο εκαστοτε πεταλι δεν γινονται στα ελατηρια του πελματος αλλα πρωτα στο καμ...το καμ ειναι το σημειο που κλειδωνει ο κοπανος...εχει βιδες στο πλαι οι οποιες ρυθμιζουν την αποσταση του κοπανου απο το δερμα της μποτας...αναλογα με την ρυθμιση αυτη αλλαζει και η επαναφορα του κοπανου αρα και η "αισθηση" στο ποδι...
2)εκει ερχεται να βοηθησει το ελατηριο στο πλαι...εαν εχεις δηλαδη τον κοπανο μπροστα αρκετα για γρηγορο παιξιμο..θα σου εχει φυγει τελειως το πελμα κατω...εκει σηκωνεις ολο το ελατηριο πανω για να μπορεις να εχεις αισθηση του πελματος....αναλογα λοιπον εαν εχεις αλλο σεταρισμα για πιο γκρουβ καταστασεις ρυθμιζεις το καμ πρωτα και μετα το πελμα...(εφ οσον εχεις πεταλι κοιτα το μανιουαλ να καταλαβεις τι ειναι το καμ...και ειδικα του κομπρα το καμ ειναι μηχανισμος επιταχυνσης..εκει που τα πιο πολλα πεταλια σφιγγουν οταν βαραει ο κοπανος το κομπρα δεν σφιγγει αλλα επιταχυνει....)
3)δεν ειναι λαθος το παρα-κλαμπ..του κομπρα,...εσυ το χρησιμοποιεις λαθος..¨)...δεν τιθεται θεμα σφιξιματος τις βιδας...σε πολλα στουντιο οι βασεις τις μποτας δεν ειναι σε σςστο υψος..σαν αποτελεσμα οταν κλειδωνεις το πεταλι ναι αιωρειται το πελμα...εαν ρυθμισεις την μποτα σε σωστη κληση...δεν αιωρειται...εαν δεν γινεται να πιασεις την τελεια ρυθμιση υψους αρκεσου στο να τοποθετησεις κατι απο κατω απ την φτερνα του πεταλιου..αυτο ομως περιοριζει την ελαστικοτητα...γ αυτο λοιπον το κομπρα και αλλα καλα πεταλια εχουν 3πλη ενισχυση στο πλειτ του πελματος...ετσι ωστε να μην λυγιζει η σπαει σε τετοιες περιπτωσεις...
4)οι κοπανοι στο κομπρα κανουν 19ευρω..μαζι με την βεργα..εαν θες μονο τις επιφανειες κανουν 4ευρω αλλα γι αεμπορικους λογους δεν τουσ βρισκεις ευκολα καθοτι πουλανε μαζι με την βεργα..σαν αποτελεσμα εχεις τελειως διαφορετικο ηχο..και αναλογος και το κουρδισμα στην μποτα,,για τρομερες ταχυτητες θες να ειναι τσιτα σχεδον...και προσωπικα εγω προτιμω ξυλινους γιατι εχουν την μεγαλυτερη ατακα..μπορεις να ρυθμισεις επιπλεον την κληση στην επιφανεια του κοπανου..αναλογα εχεις και αλλη ατακα....
το θεμα που μου ανεφερες με το πεταλι σου που αιωρειται...πιθανοτατα εχει γινει λαθος τοποθετηση του δερματος στην κασα..με αποτελεσμα το κεντρο να μην ειναι κεντρο...+ολα τα προηγουμενα σχετικα με το υψος της κασας...γενικα το πεταλι που εχεις ειναι απο τα καλυτερα,,,εχει πολλα πλεονεκτηματα και παρα πολλες ρυθμισεις ..εαν βρεις αυτη που σε βολευει πραγματικα θα δεις οτι θα αρχισεις να παιζεις με τα ποδια σε φαση που δεν μπορουσες πριν με το ιδιο πεταλι...ειναι πολυ σημαντικο...
ελπιζω να σε βοηθησα καπως...ολα τα υπολοιπα πρεπει να τα βρεις μονος πειραματιζομενος...αξιζει τον κοπο...
υ.γ///...μην βαλεις γρασσο ποτε,,,ειναι ηδη γρασαρισμενο...μετα απο καθε προβα βαζε μονο λιπαντικο w40..στην αλυσιδα μονο για να μην σκουριασει και γενικα να μην σφιγγει στο παιξιμο...