Προσφατα επαιξα αρκετα με το kemper και το δοκιμασα σε ολα τα σεναρια εκτος απο live.
Καλο ειναι...ενισχυτης δεν ειναι. Αν εχεις σκοπο απλα να το χρησιμοποιεις περιπου σαν ψηφιακο προενισχυτη με εφφε και να ταιζει κανονικο τελικο (ss η λαμπα) και κανονικα κιθαριστικα μεγαφωνα τοτε σιγουρα θα κανει φοβερα αυτη τη δουλεια. Αλλα το 60% του αποτελεσματος ειναι ο τελικος η καμπινα και η διαδραστικοτητα τους.
Απο εκει και επειτα, direct που το επαιξα με μπαντα, λειτουργει παρα πολυ καλα, δεν εχω δοκιμασει το axe-fx ετσι αλλα θα με ικανοποιουσε στο να ακουγομαι. Δεν εχει ομως εκεινο το "hey ντραμμερ, παιξερ ρε συ λιγο πιο δυνατα δεν σε ακουω!" που ισα χαιδευεις τις χορδες και σκοτωνεις με ενα καλο μεγαλο λαμπατο.
Εχει ομως καλο κομπρεσσαρισμα κτλ, και κοβει. Απλα ειναι ενας, αρκετα, απομακρος ηχος για μενα, σε συγκριση με το πως χτυπαει και νιωθεις εναν καλο ενισχυτη ακομη και τρανζιστορ.
Το tech21 trademark 10 μου επισης το δοκιμασα ξερο, direct, μετα απο το kemper. Δεν ηταν ακριβως το ιδιο καλο, αλλα ...οκ δεν απειχε ετη φωτος και μαλιστα αν σκεφτεις ποσο κανει το ενα και ποσο το αλλο, αστα. Και, ηταν εξισου η πιο καλο σε feel.
Πως συνδεονται ολα αυτα με το bias?
Το kemper γενικα χρησιμοποιει proprietary τεχνολογια, τοση που δεν ειναι τυπικο modeller.
Το bias χρησιμοποιει λογικη παρομοια με του axe-fx 2 match: διαλεξε τον πιο κοντινο (σε στυλ και δυναμικες και ηχο) ενισχυτη απο τα amp models και θα κανει ενα eq match στο τελος μεσω μικροφωνου και πανω κατω αυτο ειναι (πρακτικα...δικιο εχει. Σαμπως ποσο πια διαφερουν τα κυκλωματα. Τα αυτια σιγουρα θα ξεγελαστουν δες αυτο)
! No longer availableΠαρολαυτα οφειλω να αναφερω τα εξης...
Αν δεν το πας επαγγελματικα (ειτε στουντιο ειτε live) και να χρειαζεσαι την ποικιλλια τοτε για μενα κανενα απο αυτα δεν αξιζει ως προς τα καλα software που βγηκαν.
Αυτο μας φερνει στις δυνατοτητες τους: EQ match κτλ κανεις και με το bias στο pc και με το revalver 4.
Το bias στο pc δεν μου αρεσε καθολου. Μου δινει πολυ ψευτια τουλαχιστο σε αισθηση ουτε γραφει και τοσο καλα (εγω δεν τα καταφερα τουλαχιστο...). Δεν με κανει να θελω σιγουρα το bias head.
To revalver για καποιους καλους ηχους τα σπαει!!!
Το amplitube 3.0 και 4.0 για μενα ειναι πρακτικα στο ιδιο επιπεδο με το kemper και σα να μη φτανει αυτο, καποια πραγματα που εκανα με το amplitube δεν ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να τα ποιασω με το kemper. Το amplitube ειναι πρακτικα μια εξαιρετικα βαρια μαθηματικη προσομειωση πολλων μεταβλητων και γονατιζει ακομη και καλα pc. Το να κανεις διπλη αλυσιδα με διαφορα μικροφωνα και ακυρωσεις φασεων κ κομπρεσσορες eq και delay ειναι ιστορια. Μεχρι και το axe-fx εχει dsp limit παρεμπιπτοντως.
Το amplitube 3.0 σε καποια φαση ακουγεται καλυτερα απο το 4.0 και το αντιστροφο!!!
Αν ηθελα bias παρε ενα φτηνο iphone η ipad να το τρεχει, ενα behringer inuke η t bone βαρβατο τελικο και με 300 κατι εισαι ετοιμος και ...με καλυτερο interface απο το head για μενα
Παρεμπιπτοντως μια και μιλαμε για βαρβατο ποσο (1425 το head στο thomann) αν σαρεσει το tweakability αυτο του bias ειναι ενα τιποτα μπροστα στο revalver 4 που πραγματικα πειραζεις στοιχεια επανω στις λαμπες και στους μετασχηματιστες, οχι μονο τυπους οπως επισης και του amplitube σε θεμα καμπινας (μπορεις να αλλαξεις οποιο απο τα 4 μεγαφωνα θελεις με οποιο τυπο θελεις...πριν παμε στο 3d χωρο για τα μικροφωνα, ενω ενα mesa boogie mark IV προσομειωνεται με ολους τους διακοπτες μπρος πισω...ουτε το axe-fx δεν το κανει αυτο).