Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - alxd

Σελίδες: [1]
1
@ alxd
   Τι θα απαντουσες σε καποιον αθωο πελατη/μουσικο/επαγγελματια/ερασιτεχνη   που ψωνιζε απο ελληνικα καταστηματα για παρα πολλα χρονια (αφου δεν   μπορουσε να κανει αλλιως), σε τιμες εξωπραγματικες σε σχεση με τις ξενες   αγορες, αν σου ελεγε οτι εχει αποφασισει πλεον (τωρα που μπορει) να αγοραζει απο εξω τον   εξοπλισμο του, ακομα κι αν τα ελληνικα καταστηματα "λογικευτηκαν" (αφου   δεν μπορουν να κανουν κι αυτα αλλιως πλεον)?
Με εξαιρεση νεα ελληνικα καταστηματα που δεν εχουν "ιστορικο" εκμεταλευσης πελατων.
 
Τι εννοεις,πώς κανεις παζαρια?
Παντως ολα αυτα που γραφεις παιζουν αρκει να εισαι σοβαρος και μεσα σε λογικα πλαισια.
Δηλ.αμα σου πει οτι κανει 1000€ και εσυ πεις εγω δινω 300€ εκει ξευτιλιζεσαι γιατι αυτο ειναι παζαρι για γυφτους...
Να σε ρωτησω και γω κατι.Χανεις τιποτα αν ρωτησεις''Υπαρχει ακομα καλυτερη τιμη?'' οταν σου πει ''αυτο κανει τοσο''?
Υπαρχει πλαφον ποσοστο εκπτωσης για να μη θεωρηθει αναξιοπρεπες ενα παζαρεμα?
Για μενα, το παζαρεμα ειναι μια αναξιοπρεπης διαδικασια ακομα και για ενα ευρω.
Και εκτος απο αναξιοπρεπεια ειναι και κοροιδια.


Φιλε Σπύρο.

Θα απαντούσα οτι έτσι κι αλλιώς σε όλο το ευρύτερο φάσμα του εμπορίου με τις σημερινές συνθήκες το παρών καταναλωτικό σύστημα θα πετάξει έξω τους <<κακούς>> εμπόρους.
¨Ομως σαν καταναλωτής, που με ενδιαφέρει πρώτηστα η τιμή, εάν βρώ αφού υπάρχει ο μπούσουλας του Θωμά και άλλων ομοειδών ηλεκτροκαταστημάτων, το προιόν που θέλω να αγοράσω στην ίδια τιμή σε Ελληνικό κατάστημα ,έστω και του <<κακου>>, αφού εξασφαλίσω το after sales service που για εμένα είναι πολύ βασικό,θα το πάρω απο εδώ.
και για να σε βάλω σε λίγο περισότερη σκέψη θα αναφέρω το εξής παράδειγμα που γνωρίζω.
Στην Ελλάδα όλοι ξέρουμε οτι υπάρχουν ουκ ολίγα καταστήματα που πουλανε κοσμήματα και ρολόγια.
Ξάφνου βγήκαν site στο ιντερνετ τα οποία πουλάγαν τα ρολόγια σε αντίθεση απο την υπόλοιπη αγορά
σε πολύ δελεαστικότερες τιμές.
Μπορείς να φανταστείς πώς αντέδρασε η αγορά όταν είδε οτι έχανε έδαφος?? Θα σουπώ εγώ.
Πάθενε κάτι το ρολόι που αγόρασες μετά το πέρας της εγγυησης, και ή δεν έβρισκές ανθρωπο να στο φτιάξει αν δεν το είχες πάρει απο αυτόν,ή το πλήρωνες χρυσάφι. (Ακόμα γίνεται)
Τώρα μπορείς να το μεταφράσεις σε mesa boogie π.χ, soldano π.χ gibson π.χ κ.λ.π.
Γι αυτό νομίζω οτι καλύτερα είναι να κοιτάς στα μάτια αυτών που συναλλάσεσαι, γιατι στην δύσκολη θα σε βοηθήσει. Εννοήτε οτι είσαι πελάτης του.
Γνώμη μου βέβαια.

2
Καλησπέρα σας, πήγα σήμερα σε 2-3 κιθαρομάγαζα στο κέντρο της Αθήνας να δοκιμάσω μερικές les paul τύπου κιθάρες καθώς σκέφτομαι να αγοράσω μια. Πέρασα λοιπόν και απ'το μαγαζί του Καγμάκη, μπαίνοντας μέσα, η μάλλον γυναίκα του Καγμάκη με ρώτησε τι θα ήθελα, οταν της εξήγησα, μου είπε οτι ο υπάλληλος για τις ηλεκτρικές έχει ρεπό σήμερα, και οτι γενικά έρχεται μόνο Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή, έτσι όχι μόνο δε κατάφερα να δοκιμάσω κιθάρες, δε μπορόυσα καν να τις ακούσω. Όταν ρώτησα για τιμές με ρωτησε αν έχω επισκευθεί το site τους, αλλά της εξήγησα οτι δεν έχει φωτό και τιμές για όλα τα μοντελα, λείπουν thumbnails κτλ και μου είπε οτι όντως έχω δίκιο, το site έχει πρόβλημα. Έτσι μου είπε να περιμένω τον Καγμάκη τον ίδιο να με εξυπηρετήσει αυτός. Όταν λοιπόν με ρώτησε ο καγμάκης ακριβως την ιδια ερώτηση (γιατί δε μπήκα στο site) αλλά με ένα ειρωνίκο ,βαριεστημένο, και σταρχ**ιστικό ύφος, θώλωσε το μάτι μου, τι συμπεριφορά είναι αυτή? Μου έβαλε χέρι επειδή δεν ήξερα τη τιμή της κιθάρας που με ενδιαφέρει!! Μου έλεγε τιμές σε φάση ''Και χάρη σου κάνω που στις λέω''. Με το μπαρδόν κι όλας, αλλά όταν εγώ σέρνω τον κώλο μου ως το μαγαζί του και είμαι διατεθημένος μάλιστα να αγοράσω κάτι απ'αυτό, απαιτώ κάποιο σεβασμό και πρέπουσα εξυπηρέτηση! Ούτε απ'το τηλέφωνο τον πείρα, ούτε mail του έστειλα, έσκασα εκεί με σάρκα και οστά! Τι αντί-επαγγελματισμός ήταν αυτός? Δε θέλω να κάνω δυσφήμηση στο μαγαζί προς θεού, άλλωστε ο Ηρακλής, ο υπάλληλος εκεί, είναι πολυ εξυπηρετικός, καθώς και η γυναίκα του καγμάκη που όπου μπορεί βοηθάει. Εγώ με τον καγμάκη τον ίδιο τα βάζω. Ήθελα απλά να μοιραστώ αυτη την εμπειρία μαζί σας και να ρώτησω αν κάποιος έχει συναντήσει ανάλογη συμπεριφορά απ αυτόν τον άνθρωπο.

Λέμε όπου μπορούμε να υποστηρίζουμε την εγχώρια αγορά αλλά με τέτοιες συμπεριφορές μας απομακρύνουν ακόμα πιο πολύ απο τα μαγαζιά τους.

Φίλε Alexisonfire

  • Ψάξε το λίγο παραπάνω μίας και μιλάς για Les paul και θα την βρής σίγουρα στην τιμή internet εντος Ελλάδας, ωστε να έχεις και σωστή face to face αντιμετώπιση σε περίπτωση προβλήματος. Αν μιλάμε και για μοντέλο πάνω απο 1500 euro,καλό θα είναι να είναι απο μαγαζί που τουλάχιστον θα μπορεί να δώσει λύση σε ενδεχόμενο πρόβλημα και μετά το πέρας της εγγύησης.
  • Αν θες μια φιλική γνώμη, η προσέγγιση σου στον μαγαζάτορα καλό θα είναι να ξεκινάει με το οτι θέλεις να την ακούσεις και να την παίξεις πρώτα, καθότι θα πρέπει να δεις αν η συγκεκριμένη κιθάρα πληρή τις δικές σου προσδοκίες εκτός βέβαια απο την εμφάνιση. Υπάρχουν les paul με χονδρο μπράτσο, με λεπτό μπρατσο, με διαφόρων ειδών μαγνήτες κ.λ.π.
  • Επίσης για να έχεις πληρέστερη εικόνα για αυτό που θα πάρεις καλό θα είναι να απαιτήσεις να την δοκιμάσεις σε ενισχυτη που είναι οσο το δυνατότερο στα δικά σου παικτικά γουστα. Τι να το κάνω αν πάω να δοκιμάσω μια πανάκριβη κιθάρα σε  ενα modeling ενισχυτή, ενω παιζω full με λαμπα??
σε κάθε περίπτωση όμως αν έχεις την ευχαίρεια και το ψαξεις λίγο και κατασταλάξεις στον τύπο les paul που θές, τότε ξεκινάει το θέμα τιμής. Δές πόσο την βρήσκεις στο internet, και φρόντισε να την πάρεις απο το Ελληνικό μαγαζι που σου δίνει αυτή την τιμή.

3
Φίλοι. Ολες οι απόψεις είναι σεβαστές, και νκαλό είναι να ακούγονται και να γνωστοποιούντε ωστε να υπάρχει ενημέρωση.

Ο λόγος που ξεκίνησα αυτό το θέμα εστιάζεται στην ανάγκη , να καλύπτουμε τις καταναλωτικές μας επιθυμίες, με προιόντα απο την εγχώρια αγορά, σε ευρωπαικές τιμές.Το σίγουρο είναι οτι όσο βοηθάμε θα μας βοηθάνε. Τα χρόνια που πραγματικά τα μουσικά καταστήματα μπορούμε να πούμε οτι είχαν την δυνατότητα να βγάλουν μεγαλύτερο κέρδος πέρασαν, απο την στιγμή που το internet μας δείνει τον μπούσουλα. Οι περισότεροι το έχουν καταλάβει. Θα το καταλάβουν και οι άλλοι. Να είστε σίγουροι. Παρόλα αυτά ας βοηθήσουμε τους υπόλοιπους και το λέω αυτό γιατι οι τελευταίες μου αγορές ήταν φθηνότερες απο τα interstores.Και για να καταλάβει κάποιος την διαφορά  ας δεί  την πυραμίδα κατασκευαστής-interstore- καταναλωτής απο την μία (μέσο ευρωπαικού καταστήματος), κατασκευαστής-εισαγωγέας(ή αντιπροσωπος) - μικρο μαγαζί-καταναλωτής.(εγχώρια αγορα)
Οπως βλέπουμε στην δευτερη φάση τα χρήματά σου << ταίζουν με την καλή έννοια>> μία οικογένεια παραπάνω. Καταλαβαίνεις λοιπόν οτι καλύτερο είναι τα χρήματά σου να μένουν στον τόπο σου, να πηγαίνουν σε περισότερους,να αγοράζεις στην τιμή που βλέπεις οτι σου κάνει, να έχεις το after sale service, και στην τελική να έχεις και μια απόδειξη που να περναει στην εφορία σου.

Σκεφτήτε το.

4
Παντως περα απο τις τιμες παιζει και πολυ μεγαλο ρολο η συμπεριφορα του πωλητη, η εξυπηρετικοτητα του, η φιλικοτητα του κοκ...πιστευω πως ακομα και καποιο προιον να ειναι καπως πιο ακριβο σε ενα ελληνικο μαγαζι απ'οτι σε ενα ξενο αν ο ελληνας πωλητης ειναι σωστος (το καταλαβαινεις αυτο με τη μια, δε θελει και πολυ) υπαρχει εξαιρετικα μεγαλη περιπτωση ο πελατης να αγορασει τελικα το προιον απο το ελληνικο μαγαζι, ειναι αυτη η επικοινωνια μεταξυ πελατη και πωλητη που δεν υπαρχει με τα ξενα καταστηματα (εκτος αν πας εκει :P ).

εχεις απόλυτο δίκιο metalmike.

5
θεωρω πως τα ελληνικα μαγαζια δουλευουν με τεραστιο κερδος (βλεπε κερδοσκοπια).
Η παραπανω αποψη σχηματιστικε απο την ακολουθη εμπειρια:

πηγα σε γνωστο ελληνικο καταστημα και του ειπα οτι ενδιαφερομαι για τον χ ενισχυτη,για τον οποιο διαβασα τα καλυτερα λογια στο ιντερνετ (αναφερομενος στο κithara.gr.)
ο πωλητης-ιδιοκτητης ψιλιαστηκε οτι ειμαι ενημερομενος περι thoman και dv247 και μου εδωσε τιμη 590 ευρω,δηλαδη καλυτερη απο αυτη των ξενων σαιτ.

επειτα απο 3 μερες πηγε στο ιδιο καταστημα ο 17χρονος ξαδερφος μου ο οποιος φανηκε στον πωλητη σαν ανιδεος και πηρε τιμη 660 ευρω για τον ιδιο ενισχυτη.

ρωταω λοιπον εγω...
-στα 590 ευρω που θα τον πουλαγε σε εμενα,δεν ειχε περιθωριο κερδους?
-θεωρειτε οτι ειναι επαγγελματιες και δεν ψαχνουν για μ@λ@κες?

εγω λεω πως ο σωστος επαγγελματιας κοστολογει τη δουλεια του η το προιον του και συναλλασεται.αυτα τα εμπορικα τρικ και τους νομους προσφορας-ζητησης ποτε μου δεν τα χωνεψα,ακομη και αν αποτελουν την πραγματικοτητα.

δηλαδη τωρα που πολλα ελληνικα μαγαζια εχουν καλυτερες τιμες απο αυτες του διαδυκτιου,δεν δουλευουν με κερδος?και φυσικα ναι...
απλως τους αναγκασαμε να συμμορφωθουν,δινοντας τα χρηματα μας στο εξωτερικο.

Αγαπητέ φίλε no slave.

αυτό ακριβώς είπα και εγω πιο πάνω. Πρέπει να δείξεις οτι γνωρίζεις την παγκόσμια αγορα αλλά υποστηρίζεις την εγχώρια. Τότε ο άλλος ξέρει οτι δεν έχει να κάνει με καποιον ανυδεο ωστε να τον εκμεταλευτει. Κατα τα άλλα όμως. Κι εμάς πολλές φορές δεν μας έχουν κοροιδέψει σε πράγματα που δεν γνωρίζουμε ??

Παρ όλα αυτά επειδή τυγχάνει να ασχολούμε με το εμπόριο (καμία σχέση με μουσικα) μπορώ να σου πώ οτι, πώς λές οτι  δουλευουν με τεράστιο κέρδος?? αφου δεν γνωρίζεις πόσο αγοράζουν για να πουλήσουν σε αυτή την τιμή ?? Ποιό πιστευεις οτι είναι  τεράστιο κέρδος. Αν βγάζουν 10%, 15% 20%.??  Τέλος πάντον. επειδή αυτά θέλουν πολύωρη ανάλυση, δεν υπάρχει λόγος.
Το σίγουρο είναι οτι πλέον μέσω Ιnternet υπάρχουν αυτές οι <<δυκλίδες>> ασφαλείας για τον καταναλωτή. Αρα αν νιώθεις safe με την τιμή των ευρωπαικών υπερκαταστημάτων, απλά αναζύτησε αυτή την τιμή στην χώρα μας και να είσαι σίγουρος οτι το κέρδος των υπερκαταστημάτων είναι μεγαλύτερο απο αυτο των εγχώριων, κι αυτό γιατί αγοράζουν φθηνότερα. Αρα αν εσυ πιάσεις την τιμή της ευρώπης στην Ελλάδα, και εσύ έχεις κάνει την δουλειά σου, και τα λεφτά σου ποιάνουν τόπο στον τόπο σου.

6
πραγματι τα μαγαζιά της ελλάδας εχουν μεταμορφωθει στον τομέα κοστολόγησης (ναναι καλα η Ε.Ε. πριν το ευρώ θυμηθήτε ποσο αγοράζαμε εξοπλισμο που τώρα κοστίζει 100-150ε  :-X .
 
αυτο που ακομα με χαλάει ακομα ειναι η διαθεσιμότητα. οταν κατι θελω, το θέλω χτες και στην χειρότερη σήμερα το απόγευμα.
 
κατι αλλο που με χαλάει και δύναται να φτιαχτεί μονο απο τους αντιπροσώπους ειναι οι υπηρεσίες επισκευής. Ο τομαν στον ιδιο χρόνο που κανει συνήθως γνωστος αντιπρόσωπος εχει παραλαβει-διορθώσει-στείλει το αντικείμενο.

Εχεις δίκιο φίλε korgy. Το προβλημα του χρόνου υπάρχει και θα υπάρχει απο την στιγμή που  χανεται η ρευστότητα λόγο βέβαια των συνθηκών που ζούμε.Πλέον όμως γίνεται σε όλους τους κλάδους στην Ελλάδα. Σ αυτή την περίπτωση το παίρνεις απο Θωμά ο.κ.
Οσο για το θέμα της επισκευής -αντικατάστασης, σε 2 προβληματα που αντιμετώπισα με 2 διαφορετικά προιόντα, απο 2 διαφορετικά μαγαζιά  το ένα αλλαχθηκε χωρις δευτερη κουβέντα, και το αλλο αφού πήγε για επισκευή μου επεστράφηκε αλλα δεν είχε επισκευαστει, ο μαγαζάτορας ζήτησε γενική αλλαγη χωρίς δευτερη κουβέντα. Και στις 2 περιπτώσεις εγω γλύτωσα τα μεταφορικα για Θωμά.(Αν δεν κάνω λάθος τα πληρώνει ο αποστολέας, δηλ.και κερατάς και δαρμένος).
Μήν παρεξηγηθώ το όλο στύσημο της εν λόγο Γερμανικής εταιρείας είναι αξιαίπενο.
Το θέμα είναι αν μπορούμε να δίνουμε τα χρηματά μας στον τόπο μας, με την ασφάλεια της εγγύησης,μήπως αυτά ξαναέρθουν σε εμάς ?? (κύκλος εμπορίου).

7
Φιλε alxd πλεον τα πραγματα εχουν αλλαξει και οντως οι τιμες των ελληνικων καταστηματων εχουν γινει ιδιες με αυτες των μεγαλων ξενων καταστηματων και πολλες φορες καλυτερες, παλιοτερα ομως υπηρχε χαοδης διαφορα (που υπαρχει ακομα σε καποια καταστηματα) οποτε ηταν λογικο οι περισσοτεροι να ψωνιζουν απο το εξωτερικο. Και δεν προκειται ποτε να δωσω ουτε λεπτο σε καταστημα που πας να δοκιμασεις κιθαρα (ESP Horizon FR-II...οποιος καταλαβε ποιο μαγαζι ειναι καταλαβε) και ζητας να τη δοκιμασεις και επειδη ειναι ακριβη δε σου τη δινει να τη δοκιμασεις και σου λεει την εξης αξεπεραστη και θεικη φραση "θα στη δωσω να τη δοκιμασεις μονο αν την αγορασεις"!!!  :o ::) ;D Για 'μενα προσωπικα στην Αθηνα ας πουμε τα καταστηματα που αξιζουν πραγματικα ειναι μετρημενα στα δαχτυλα του ενος χεριου, το πολυ...

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου φίλε metalmike.Αυτο που σου είπε ήταν επιοικώς απαράδεκτο.
Και ναί είναι ίσως ακόμα λίγα τα  αξιόλογα καταστήματα, και σε αυτά ακριβώς αναφέρομαι.
Στον αντίποδα θα σουπώ οτι απο ένα κατάστημα το οποίο και έχω αγοράσει τα περισότερα μου πράγματα, είχα το θάρος να του ζητήσω για ένα απόγευμα να μου δώσει μία συγκεκριμένη κιθάρα να την δοκιμάσω στο χώρο μου και μου την έδωσε. την επέστρεψα την επόμενη μέρα το πρωί με το ανοιγμα, του είπα οτι δεν με κάλυπτε τελικά, δεν είπε τίποτα το αρνητικό, και εγώ ξαναψώνισα και ψωνίζω. Βεβαίως και εκείνος ήξερε οτι δεν θα χάσει απο εμένα. Και να πείς οτι είναι λίγο εξεζητημένο αυτό, στο κατάστημα του με προσοχή, ο καθένας μπορει να δοκιμάσει απ'οσο έχω δει.
Πάντος εγώ αναφέρομαι και στο θέμα των τιμών,διότι πλέον βρίσκεις και καλύτερες τιμές σε πολλα πράγματα.(οχι όλα).

8
Συμφωνώ και επαυξάνω, απλά θα πρέπει να γνωρίζουμε τα εξής.

  • Τους <<κακότροπους>> ή κακους επαγγελματίες τους πετάει το σύστημα έξω έτσι κι αλλιώς. οπότε και είναι υποχραιωμένοι να αλλάξουν ή στην τελική να χαθούν.
  • Σε πολλά πλέον μουσικά καταστήματα θα δείς τους αρμόδιους πάνω απο μία οθόνη p.c ή laptop να ξεψαχνίζουν τον <<παγκόσμιο>> ανταγωνισμό. Αυτοί βέβαια είναι που ξέρουν και τη δουλειά τους. Εννοήτε οτι δέν είναι δυνατό να γνωρίζει ή να έχει τα πάντα ενα μικρό μαγαζί, αλλα μήν νομίζεται κι οτι σε ένα <<υπερκατάστημα>> το οποίο απλά έχει την λειτουργεία μίας αποθήκης logistic γνωριζει ο ξανθόμάλης εργαζόμενος τα προιόντα. Με κωδικούς λειτουργούν.
  • Εάν λοιπόν κι εμείς ανεβάσουμε την ζήτηση θα ανέβει φυσικά και η προσφορά, καθότι είναι ανάλογα.
          Στην τελική αν κάτι δεν μπορούμε να το βρούμε στην Ελλάδα, σαφώς θα το πάρουμε απέξω. Αλλα πραγματικά υπάρχουν αξιοι επιχηρηματίες στο χώρο.

9
Καλημέρα σε όλους.

 Είναι η πρώτη φορά που γράφω (ελπίζω να το κάνω σωστά) και ο λόγος είναι οτι θα ήθελα με τον τρόπο μου, και όσο βέβαια μπορώ , να βοηθήσω τον  τόπο που ζώ και τους ανθρώπους, που ουσιαστικά περνάμε μαζί τα προβλήματα της σημερινής Ελλάδας.
 Απο κάποια λίγα πράγματα που έχω καταφέρει να διαβάσω, για αγορές απο ευρωπαικά υπερκαταστήματα, κακά Ελληνικά μαγαζιά, κακές συμπεριφορές, απο κάποια άλλα που ενδεχομένος έχω δει και έχω βιώσει, η κεντρική ιδέα είναι οτι <<η αλήθεια είναι πάντα κάπου στη μέση>>.
 Τα τελευταία χρόνια βρεθήκαν τεράστια μουσικά καταστήματα στην Ευρώπη, ονόματα δεν θα αναφέρω παρόλο οτι τα ξέρουμε όλοι, που κερδίσαν αμέσως τον Πανευρωπαικό <<σεβασμό>> και δέος λόγο του οτι μπορούσαν λόγο των τεράστιων κεφαλαίων που επένδυαν να είναι οι φθηνότεροι και με την μεγαλύτερη ποικιλία σε προιόντα. Κλασική θεωρία του εμπορείου.
 Σε αυτά λοιπόν απευθηνθήκαμε όλοι και στείλαμε πολλές χιλιάδες euro τιμωρόντας ουσιαστικά τα μικρά ή λίγο μεγαλύτερα <<δικά μας>> μαγαζιά. Κλασική περίπτωση super market-mini market.
 Δεν λέω, κάποιες φορές όλοι μπορεί να <<κακοποιηθήκαμε>> εν μέρη απο <<κακές συμπεριφορές υπαλήλων,αργοπορείες, ημιεπαγγελματισμούς κ.λ.π>> αλλα αυτό σε καμια περίπτωση δεν σημαίνει οτι τα λεφτά που βγάζω απο την δουλειά μου και τα <<καταθέτω>> στο hoby μου θα πρέπει να τα <<εξάγω>> ειδικά ετούτες τις δύσκολες ώρες μαραζόνοντας ενα κλάδο που χτυπιέται ανελέητα, και τελικά μαραζονοντας και εμένα σαν τελικό αποδέκτη.
  Η ερώτηση μου είναι. Αν π.χ η κιθάρα που θέλεις να πάρεις και την έχεις τσεκάρει στο διαδικτιακό <<υπερμαγαζί>> ήξερες οτι στην ιδια ακριβώς τιμή θα την πάρεις και στο Ελληνικό μαγαζάκι, απο που θα επέλεγες?
 Μάλλον απο εδώ.
Δια του λόγου το αληθές τα τελευταία 2 έτη το 90 % των δυόλου ευκαταφρόνητων αγορών μου έχει πραγματοποιηθεί απο Ελληνικά μαγαζιά σε τιμές ευρωπαικών υπερκαταστημάτων,και πολλές φορές καλύτερων τιμών , κι αυτό γιατι  πλέον πιστεύω τα περισότερα <<ντόπια>> καταστήματα αποφασίσαν και πρέπει να κοιτάξουν το γίγαντα στα μάτια, πηγαίνοντας για ένα ελάχιστο κέρδος.
Γι αυτο προτείνω πρωτού αποφασίσουμε να αποτανθούμε σε <<εξωτερικούς>> παράγοντες, τσεκάρουμε, ρωτάμε, δείχνουμε οτι γνωρίζουμε, παζαρευουμε (πάντα στα ορια του αξιοπρεπούς) και επενδυουμε στο μέλλον όλων μας. Δηλαδή αυτά που δεν κάνουν κάποι 300........

 Μην παρεξηγηθώ δεν έχω μουσικό κατάστημα, εχω ομως εμπειρεία σε αυτα που λέω..απλά ψαξτε το και λίγο Ελληνικά. Θα σας εκπλήξει.

ελπίζω να μην κούρασα, θα με ενδιέφερε και η άποψη σας.

Σελίδες: [1]