Το Στέκι των Κιθαρωδών
Διάφορα => Περί παντός => Επιστήμη και Τεχνολογία => Μήνυμα ξεκίνησε από: συννεφάκι στις 24/06/07, 14:15
-
Όταν κάνω κλικ σε κάποιο έγγραφο του Word (και όχι μόνο)
κάτω, που βγαίνουν οι πληροφορίες, λέει: Συντάκτης: user..
Πώς θα το κάνω να έχει το δικό μου όνομα εκεί????????
Έχω ψάξει παντού και ... τα νεύρα μου!! ::)
Ευχαριστώ για τη βοήθεια εκ των προτέρων! :)
-
Τι αυτό ήταν όλο?? ::) ::)
Δεξί κλίκ -> Ιδιότητες (Properties) -> Σύνοψη (Summary)
-
Εεε... ::)
Αυτό το ξέρω (το βρήκα μάλλον στην πορεία..)!
Αλλά πώς θα το κάνω να μπαίνει αυτόματα σε όλα μου
τα έγγραφα χωρίς να το κάνω χειροκίνητα? ???
Στον υπολογιστή της δουλειάς μου, ΄μπαίνει απο μόνο του,
δεν λέει user στον συντάκτη, αλλά την επωνυμία της δουλειάς..
Ουφ..!
Σ'ευχαριστώ πάντως..
:)
-
Έχει να κάνει με το όνομα που έβαλες κατα την εγκατάσταση του Office... Αυτό είναι το όνομα που βάζει...
-
Έχει να κάνει με το όνομα που έβαλες κατα την εγκατάσταση του Office... Αυτό είναι το όνομα που βάζει...
Ακριβώς έτσι. Ο μόνος τρόπος είναι να εγκαταστήσεις πάλι τα office και εκεί που λέει: user να βάλεις το όνομά σου ;)
-
Thank U boyz!!! :)
Οπότε... θα συνεχίσω να το κάνω χειροκίνητα..!
Ευχαριστώ!
-
ε καλά ρε συννεφάκι, κάνε μία εγκατάσταση από πάνω στα office ...δεν θα χάσεις δεδομένα, τίποτα δεν θα αλλάξει στο περιβάλλον όπου εργάζεσαι...αν κολλάς γι'αυτό τουλάχιστον ξεπέρασέ το δεν είναι τίποτα...
C ya!
-
Στο 2007 μπορείς να βάλεις ό,τι όνομα συντάκτη θες. Αν θες μπορώ να σου στείλω link. ;)
Για την δουλειά όμως θα πρέπει να το κάνεις χειροκούνητα ;D