Το Στέκι των Κιθαρωδών
Ειδικά θέματα => Τρόποι παιξίματος, τεχνικές => Τα καλύτερα... => Μήνυμα ξεκίνησε από: Μιχάλης στις 22/08/03, 15:44
-
Εχω συνηθισει στην ηλεκτρικη να ακουμπαω το δεξι μου χερι (το μερος κατω απο την παλαμη) στην κιθαρα λιγο πανω απο τις χορδες οταν παιζω. Με βοηθα να παιζω γρηγοροτερα αλλα νομιζω ειναι λανθασμενη τεχνικη..
Και κατι αλλο. Οταν παιζω σολο στα χαμηλα ταστα των πρωτων χορδων ακουω εναν ηχο σαν τριξιμο στο χτυπημα καθε νοτας. Μπορει να φταιει η τεχνικη μου με την πενα. Εχω κανει μια προχειρη ηχογραφηση, αν θελετε δωστε μου email να σας τη στειλω να ακουσετε απο μονοι σας.
-
Απ' ότι κατάλαβαίνω κάνεις palm muting. Δεν είναι απαραίτητα κακό, πολλοί σπουδαίοι κιθαρίστες το χρησιμοποιούν μαζικά και δίνει έναν χαρακτηριστικό μπουκωμένο ήχο στις συγχορδίες, ενώ για τα σόλο βοηθάει να μη γίνεται θόρυβος από τις χοντρότερες χορδές από αυτήν που παίζεις εκείνη τη στιγμή. Βέβαια είναι καλό να μπορείς να παίζεις και χωρίς να το κάνεις ..
Για το τρίξιμο μπορεί να φταίει και η κιθάρα. πχ να έχει στραβώσει λίγο προς τα πίσω , οπότε όταν παίζεις κάποιες χορδές πέρα από ένα συγκεκριμμένο τάστο, αυτές να ακουμπάν λίγο στο σιδεράκι και να τρίζουν. Κι εγώ όταν είχα κολλήσει μια σπασμένη κιθάρα το έκανε αυτό για αρκετό καιρό. Αυτό που έκανα ήταν να βάζω ένα βάρος πάνω στη μέση της ταστιέρας όσο δεν έπαιζε και τελικά έφτιαξε σε πολύ καλό βαθμό. Ή ακόμα μπορείς να την πας σε έναν τεχνήτη για να σου ξύσει λίγο το τάστο όπου ξεκινάει ο θόρυβος. Αυτά ..
-
Oχι, δεν ειναι palm muting.. Αγγιζω το μαγνητη και ελαφρα την εκτη χορδη, μονο οταν παιζω σολο ή νοτες.. Στις συγχορδιες το εχω ελευθερο.
Το τριξιμο μαλλον απο την πενα προερχεται.. σου εστειλα την ηχογραφηση..
-
Το palm muting εφαρμόζεται και όταν σολάρεις. Νομίζω πάντως ότι η κίνηση που κάνεις είναι συνηθισμένη και προσφέρει μια άγκυρα στο χέρι. Αν στους στόχους σου είναι να γίνεις ένας νέος malmsteen τότε σίγουρα θα πρέπει να το διορθώσεις. Α΄λλιώς δεν πειράζει να έχεις κι εσύ κάποιο κουσούρι όπως όλοι :)
Από τρίξιμο δεν ακούω τίποτα πάντως. Ίσως προσέχεις πάρα πολύ αυτά που παίζεις ;)
-
kala re ligo tri3imo sxedon oloi to exoume. to akouei sinithos mono o pextis apo tin kithara tou, ma den nomizo na pernaei poli apo ton enisxiti, a stile mou je emena tin ixografisi
:P
-
Το εμαιλ μου ειναι Lechuck88@hotmail.com... στειλε μου να δω πως μπορω να σε βοηθισω...παντως καλο ειναι να μην πολυ ακουμπανε τα χερια σου στην κιθαρα...και κυριως μην τα στηριζεις...
-
εμενα ο δασκαλος μου, που το εχει ψαξει πααααρα πολυ το θεμα και τον εμπιστευομαι τυφλα μου εχει πει πως ο σωστος τροπος ειναι να παιζεις χωρις να ακουμπας κιθαρα παρα μονο με το ενα δαχτυλο. τον παραμεσο τεντωμενο,να γλυφει την κιθαρα.
-
Eisai wraios.
Gia th nota pou tastizei tha sou proteina na kaneis kati mallon epikyndino. Vgale tis xordes oles kai vale ena xontro pani sto tasto pou dhmiourgei to provlima. Meta me ena sfyri xtypa elafra to tasto gia na mpei mesa. An den einai poly petameno pros ta e3w tha veltiwthei. Kai gia na mhn 3anasyvei mhn vazeis thn kithara dipla de thermes esties.
Oso gia thn texniki, vale ena 3ylo (sanidi) sto xeri apo ton agona mexri thn arxi tou karpou. na mhn se enoxlei omws. Kai pe3e etsi, kane askhseis.
-
Gia to triksimo pantws mporeis na sikwseis ligo tis xordes...
-
Φιλε Cuenca_60R δεν καταλαβα αυτο με το σανιδι.. Μπορεις να εξηγησεις ξανα?
se exoume priksei e?
Καθολου.. ;)
Αν στους στόχους σου είναι να γίνεις ένας νέος malmsteen
Κατι σε Jimmy Page σκεφτομουν ;D
-
Pare ena sanidi (san auta pou kaliptoun to patoma nte!) Kai epeita dese to me kapoio tropo wste na kalyptei oloi th meria thn esw terikh tou πήχη. Dld otan tha gyrizeis thn palamh pros ta panw tha vlepeis to sanidi. Twra katalaves?
-
Θα ηθελα να κανω την εξης βασικη ερωτηση...
οταν σολαρετε για να μην ακουγονται οι χορδες δεν κλινετε με το δεξι χερι τις χορδες που δεν χτυπατε...? Αλλιως θα ακουγεται πολυ βαβουρα....
Πως λοιπον μερικοι απο εσας επιμενετε να χρησιμοποιειτε το χερι ψηλα...?
Οταν παιζετε με παραμορφωση δεν ακουτε τους ανεπιθημητους ηχους των ανοιχτων χορδων...απο το σηκωμα των δακτυλων του αρ χεριου?....
Φιλικα μανωλιος... :)
Θελω τεκμηριωμενη απαντηση ;D ;D ;D
(Πολλα λεει θες ;))!!!!!!!!!!!!!!!
-
και γω την ίδια ερώτηση με το μανολιό έχω...
όταν παίζω στις χορδές μι και λα,δεν στηρίζω το χέρι μου πουθενά...όμως στις πιο κάτω χορδές το ακουμπάω στις άλλες χορδές,για να μην ακούγονται,και με βολεύει καλύτερα...απλά όταν έχω παραμόρφωση,ακούγεται ένας θόρυβος καθώς το χέρι μου τρίβεται στις χορδές...δεν ακούγεται βέβαια πολύ...πρέπει να προσέξεις για να τον ακούσεις...όμως ακούγεται...
βοήθεια!!! :-\ :'(
-
Θα ηθελα να κανω την εξης βασικη ερωτηση...
οταν σολαρετε για να μην ακουγονται οι χορδες δεν κλινετε με το δεξι χερι τις χορδες που δεν χτυπατε...? Αλλιως θα ακουγεται πολυ βαβουρα....
Πως λοιπον μερικοι απο εσας επιμενετε να χρησιμοποιειτε το χερι ψηλα...?
Οταν παιζετε με παραμορφωση δεν ακουτε τους ανεπιθημητους ηχους των ανοιχτων χορδων...απο το σηκωμα των δακτυλων του αρ χεριου?....
Φιλικα μανωλιος... :)
Θελω τεκμηριωμενη απαντηση ;D ;D ;D
(Πολλα λεει θες ;))!!!!!!!!!!!!!!!
Paidia mporei kapoios α μας βοηθησει....?...
-
Όταν παίζεις με παραμόρφωση είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να ακουμπάει το χέρι εκεί(όχι να στηρίζειται, δηλαδή δεν θα βάζες όλο σου το βάρος πάνω)...και γενικώς ότι μπορείς το μπλοκάρεις.
Απλά μήν ακουμπάτε τέρμα πίσω στη γέφυρα...λίγο πιό μπροστά μπλοκάρει καλύτερα τη χορδή και δεν ακούγεται αν κουνήσεις το χέρι σου.
Αν το έχεις στον αέρα δεν έχεις ούτε έλεγχο, ούτε ταχύτητα. Το μεσαίο δάχτυλο μπορεις να το ακουμπάς στη κιθάρα ώς σημείο αναφοράς αλλά με ΤΙΠΟΤΑ να το στηρίζεις.
Τέλος κανένας σοβαρός κιθαρίστας δεν αφήνει χορδές με παραμόρφωση να αιωρούνται....
-
Εδώ βοηθάει και ένα noise gate. Μπορείτε να το ορίσετε να κόβει από κάποια db και κάτω έτσι ώστε όταν ακουμπάτε το δεξί χέρι στις χορδές να κόβετε τον ήχο.