Το Στέκι των Κιθαρωδών
Μουσικά όργανα και εξοπλισμός => Ενισχυτές => Μήνυμα ξεκίνησε από: gers στις 25/07/08, 16:59
-
Όλες οι επιλογές βγαίνουν περίπου στα 950e..
Έχω πάνω-κάτω στο μυαλό μου τα θετικά και τα αρνητικά της κάθε επιλογής..
Θα ήθελα ωστόσο να σχολιάσετε κι εσείς τις 3 αυτές επιλογές και να πείτε τι θα επιλέγατε!
Επίσης κάποια σχόλια αν είναι δυνατόν, σχετικά με τον Rocktron Velocity και την Framus..
Thanks!!! :)
-
ξεχνα το rack εκτος και αν βαλεις και τελικη ενισχυση λαμπα.οι combo μου την σπανε οποτε ψηφιζω thunder head και καμπινα.αν και ανακαλυψα καλυτερη προσφορα.θα κανω post
-
Εγώ σκεφτόμουν για rack system, κι αν είναι μετά από λίγο καιρό αλλάζω τον τελικό με κάτι λαμπάτο.. Έχω ακούσει για τον velocity πολύ καλά λόγια (ότι είναι πεντακάθαρος και δεν αλλοιώνει καθόλου το σήμα) και έλεγα να πάω για αυτόν σε συνδιασμό με μια πολύ καλή προενίσχυση (engl e-530).. Εκτός αυτού δεν ξέρω αν θα έχω τη δυνατότητα να τσιτώνω τον ενισχυτή μου οπότε ίσως ο τρανζιστοράτος τελικός είναι καλή λύση..
Τι λέτε?
-
Εγω θα σου ελεγα τον κομπο, και μετα αμα θελεις παιρνεις και μια καμπινα. Δεν ειμαι σιγουρος για το ποσο καλυτερος θα ακουγεται με την φραμους.
-
Η δική μου άποψη από εμπειρία πλέον των δύο δεκαετιών σε ερασιτεχνικά συγκροτήματα και συναυλίες είναι:
1.Για το σπίτι: combo
2.Για συγκρότημα ενεργό με πρόβες και εμφανίσεις: κεφαλή και καμπίνα 2χ12
(αν και προτιμητέα από πλευράς ήχου, θεωρώ την 4χ12 λίγο υπερβολή για τα πραγματικά δεδομένων των Ελληνικών συναυλιακών χώρων που συνήθως είναι διαθέσιμοι σε μικρά ερασιτεχνικά συγκροτήματα. από την άλλη, μία καλή 4χ12 κάνει την διαφορά αν πάρεις απόφαση το κουβάλημα)
3.Για συγκρότημα με σταθερές εμφανίσεις σε συγκεκριμένο χώρο: κεφαλή και καμπίνα ή πλήρης λύση με rack
Γιατι:
Στο προβατζίδικο είναι δύσκολο να κουβαλήσεις τον combo και θα καταλήξεις να παίζεις με ότι έχουν. Στην συναυλία ο combo θα σου φαίνεται μικρός.
Αντίθετα με μία κεφαλή και καμπίνα κουβαλάς την κεφαλή στις πρόβες αν θέλεις και φέρνεις όλο το setup στις τελικές πρόβες και την συναυλία.
Το rack θέλει σταθερό χώρο και δεν μεταφέρεται εύκολα, με όλα τα καλώδια, τροφοδοτικά κλπ.
Επίσης: Μεγάλη (θετική) διαφορά στον ήχο κάνει η κλειστή καμπίνα ειδικά στα μπάσα σε σύγκριση με τον combo που είναι στην πλειοψηφία ανοιχτός.
Για το σπίτι, ο combo είναι ότι πρέπει, ενώ παράλληλα είναι οικονομικότερος καθώς επιτρέπει οικονομίες κλίμακας δηλαδή παίρνεις περισσότερα με λιγότερα.
Εσείς τι λέτε?
-
Η δική μου άποψη από εμπειρία πλέον των δύο δεκαετιών σε ερασιτεχνικά συγκροτήματα και συναυλίες είναι:
1.Για το σπίτι: combo
2.Για συγκρότημα ενεργό με πρόβες και εμφανίσεις: κεφαλή και καμπίνα 2χ12
(αν και προτιμητέα από πλευράς ήχου, θεωρώ την 4χ12 λίγο υπερβολή για τα πραγματικά δεδομένων των Ελληνικών συναυλιακών χώρων που συνήθως είναι διαθέσιμοι σε μικρά ερασιτεχνικά συγκροτήματα. από την άλλη, μία καλή 4χ12 κάνει την διαφορά αν πάρεις απόφαση το κουβάλημα)
3.Για συγκρότημα με σταθερές εμφανίσεις σε συγκεκριμένο χώρο: κεφαλή και καμπίνα ή πλήρης λύση με rack
Γιατι:
Στο προβατζίδικο είναι δύσκολο να κουβαλήσεις τον combo και θα καταλήξεις να παίζεις με ότι έχουν. Στην συναυλία ο combo θα σου φαίνεται μικρός.
Αντίθετα με μία κεφαλή και καμπίνα κουβαλάς την κεφαλή στις πρόβες αν θέλεις και φέρνεις όλο το setup στις τελικές πρόβες και την συναυλία.
Το rack θέλει σταθερό χώρο και δεν μεταφέρεται εύκολα, με όλα τα καλώδια, τροφοδοτικά κλπ.
Επίσης: Μεγάλη (θετική) διαφορά στον ήχο κάνει η κλειστή καμπίνα ειδικά στα μπάσα σε σύγκριση με τον combo που είναι στην πλειοψηφία ανοιχτός.
Για το σπίτι, ο combo είναι ότι πρέπει, ενώ παράλληλα είναι οικονομικότερος καθώς επιτρέπει οικονομίες κλίμακας δηλαδή παίρνεις περισσότερα με λιγότερα.
Εσείς τι λέτε?
Σωστός.
-
Tι μουσικη παιζεις?
-
Η δική μου άποψη από εμπειρία πλέον των δύο δεκαετιών σε ερασιτεχνικά συγκροτήματα και συναυλίες είναι:
1.Για το σπίτι: combo
2.Για συγκρότημα ενεργό με πρόβες και εμφανίσεις: κεφαλή και καμπίνα 2χ12
(αν και προτιμητέα από πλευράς ήχου, θεωρώ την 4χ12 λίγο υπερβολή για τα πραγματικά δεδομένων των Ελληνικών συναυλιακών χώρων που συνήθως είναι διαθέσιμοι σε μικρά ερασιτεχνικά συγκροτήματα. από την άλλη, μία καλή 4χ12 κάνει την διαφορά αν πάρεις απόφαση το κουβάλημα)
3.Για συγκρότημα με σταθερές εμφανίσεις σε συγκεκριμένο χώρο: κεφαλή και καμπίνα ή πλήρης λύση με rack
Γιατι:
Στο προβατζίδικο είναι δύσκολο να κουβαλήσεις τον combo και θα καταλήξεις να παίζεις με ότι έχουν. Στην συναυλία ο combo θα σου φαίνεται μικρός.
Αντίθετα με μία κεφαλή και καμπίνα κουβαλάς την κεφαλή στις πρόβες αν θέλεις και φέρνεις όλο το setup στις τελικές πρόβες και την συναυλία.
Το rack θέλει σταθερό χώρο και δεν μεταφέρεται εύκολα, με όλα τα καλώδια, τροφοδοτικά κλπ.
Επίσης: Μεγάλη (θετική) διαφορά στον ήχο κάνει η κλειστή καμπίνα ειδικά στα μπάσα σε σύγκριση με τον combo που είναι στην πλειοψηφία ανοιχτός.
Για το σπίτι, ο combo είναι ότι πρέπει, ενώ παράλληλα είναι οικονομικότερος καθώς επιτρέπει οικονομίες κλίμακας δηλαδή παίρνεις περισσότερα με λιγότερα.
Εσείς τι λέτε?
+1 :)
-
Μηπως να μας ελεγες και για τι χρηση βασικα προοριζεις το rig αυτο?Σωστα βεβαια τα λεει ο Αδριανος.....συμφωνω απολυτα
-
πάρε το combo καθώς έχει λιγότερο κουβάλημα,και για συναυλίες αν δεν σου φτάνουν τα 50 βατ βάζεις μικρόφωνο
βέβαια εκτός αν έχεις ψώνιο και θές κεφάλι και καμπίνα 8)
-
Ιδανική λύση είναι ο combo για μένα μ'ενα Shure SM57,ακόμα και για τις συναυλίες.Απο κει και πέρα μια καμπίνα 2Χ12 θα έχει περισσότερο όγκο αλλά και περισσότερο κουβάλημα (πόσο μάλλον μια 4Χ12).Την λύση λάμπα στην προενίσχυση και τελικό τρανζίστορ και βέβαια όχι.Αμαρτία είναι να σου χαλάει έτσι το τελικό στάδιο ασχέτως αν είναι πολύ καλός ο Velocity...
-
ξεχνα το rack εκτος και αν βαλεις και τελικη ενισχυση λαμπα.οι combo μου την σπανε οποτε ψηφιζω thunder head και καμπινα.αν και ανακαλυψα καλυτερη προσφορα.θα κανω post
σκέψου και το κουβάλημα όμως..
αλλα για κάποιο λόγο με πορώνει και εμένα περισσότερο κεφαλί+και καμπίνα απο κόμπο..
edit:εκτός αν κουβαλάς μόνο κεφάλι και κάνεις δουλειά με τις καμπίνες που έχουν τα αντίστοιχα προβάδικα/συναβλιακοί χώροι..
λιγότερο κουβάλημα έτσι....ψώνιο!
-
ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ
τι αξίζει κλτερά?
http://www.thomann.de/gr/engl_e325_thunder_head_topteil.htm
με μία φτηνιάρικη καμπίνα?
ή http://www.thomann.de/gr/engl_screamer_50_roehrencombo_e330.htm
θέλω να πώ...ουφφ....ε..λοιπόν
ο ένας είναι στα 900(σκρίαμερ κεφάλι http://www.thomann.de/gr/engl_screamer50_e335_gitarrentopteil.htm)
ενώ ο άλλος με 700(θάντερ τον έκανα λίνκ παραπάνω)
γιατί να πάρει κάποιος τον πιό φτηνό μόνο και μόνο γιατί είναι πιο στιλάτο κεφάλι ενώ μπορεί να έχει κλτερο ήχο με το κόμπο(με διαφορά 80 απο το κεφάλι ενώ οι καλές καμπίνες απο 120 ευρώ)?
ίσχύει?ή μήπως το κεφάλι+καμπίνα κλτερο ήχο από το κόμπο?
αν αυτό δεν ισχύει τότε τι συζητάμε για το αν κόμπο η κεφάλι+καμπίνα κλτερα???
ΡΕ ΜΠΕΡΔΕΥΤΙΚΑ,αν καταλάβατε απαντήστε
άσχετο αλλά απο καμπίνα για αρχή αυτή είναι οτι πρέπει
http://www.thomann.de/gr/marshall_mg412a_gitarrenbox.htm
-
Προσωπικα δε θα συνιστουσα τη λυση ''φτηνιαρικη'' καμπινα....η λυση combo βεβαια σε περιοριζει αποκλειστικα σε open back φαση....ειμαι κατοχος του screamer και σε κεφαλη και σε combo (ειπαμε....engl addict :) ) και μπορω να σου πω οτι ακουγονται εντελως διαφορετικα ειδικα με τις engl καμπινες (εχω δυο 1x12 και μια 4x12 ολες Engl,celestions οι 1x12,Eminence η 4x12)....γιατι δε πας μια βολτα να τα ακουσεις ο ιδιος ομως?
-
Προσωπικα δε θα συνιστουσα τη λυση ''φτηνιαρικη'' καμπινα....η λυση combo βεβαια σε περιοριζει αποκλειστικα σε open back φαση....ειμαι κατοχος του screamer και σε κεφαλη και σε combo (ειπαμε....engl addict :) ) και μπορω να σου πω οτι ακουγονται εντελως διαφορετικα ειδικα με τις engl καμπινες (εχω δυο 1x12 και μια 4x12 ολες Engl,celestions οι 1x12,Eminence η 4x12)....γιατι δε πας μια βολτα να τα ακουσεις ο ιδιος ομως?
μην απευθήνεσε μόνο σε μένα ;D
δεν καταλαβαίνω το open back φαση που λές!'ξήγα μου :D
πάντως ο μάρσαλ που έκανα λίνκ έχει celestion όποτε δεν είναι και τόσο φτηνιάρικος
οταν λές οτι ακούγονται διαφορετικά,προσδιόρισε λίγο τον ήχο μεταξύ του κόμπο και της 4χ12 καμπίνας
μάλλον είσαι το άτομο που χρειαζόταν το θέμα και τα άτομα που το παρακολουθούν ;D
μπές σε λεπτομέριες engl-άκια!
edit:άσχετο αλλά που μπορώ να βρώ engl να δοκιμάσω σε αθήνα...?
-
Χμμμμ...ναι...λοιπον...σχετικα με την ορολογια.Open back ονομαζεται η ανοιχτη καμπινα στο πισω μερος,αντιστοιχα closed back η κλειστη καμπινα....οι περισσοτεροι combos ειναι λογω κατασκευης,opened back.Συνηθως οι closed back αποδιδουν περισσοτερα και πιο ''σφιχτα'' μπασσα και καλυτερο projection ενω οι opened back εκτος απο το πλεονέκτημα του πιο χαμηλου κοστους εχουν μεγαλυτερη ''διαχυση'' του ηχου...αυτα σε γενικες γραμμμες παντα.Ο ηχος που αποδιδει ο screamer combo σε σχεση με τον head+4x12 εχουν αρκετες διαφορες κυριως στο ευρος των συχνωτητων που αποδιδουν (ευλογο αν σκεφτεις τα τεσσερα μεγαφωνα εναντι του ενος) και κυριως στον ογκο οσο ανεβαζεις το volume.Το θεμα ειναι,οπως παντα,αν εσυ χρειαζεσαι την 4x12...εχεις σκεφτει την ενδιαμεση λυση 2x12;
-
Χμμμμ...ναι...λοιπον...σχετικα με την ορολογια.Open back ονομαζεται η ανοιχτη καμπινα στο πισω μερος,αντιστοιχα closed back η κλειστη καμπινα....οι περισσοτεροι combos ειναι λογω κατασκευης,opened back.Συνηθως οι closed back αποδιδουν περισσοτερα και πιο ''σφιχτα'' μπασσα και καλυτερο projection ενω οι opened back εκτος απο το πλεονέκτημα του πιο χαμηλου κοστους εχουν μεγαλυτερη ''διαχυση'' του ηχου...αυτα σε γενικες γραμμμες παντα.Ο ηχος που αποδιδει ο screamer combo σε σχεση με τον head+4x12 εχουν αρκετες διαφορες κυριως στο ευρος των συχνωτητων που αποδιδουν (ευλογο αν σκεφτεις τα τεσσερα μεγαφωνα εναντι του ενος) και κυριως στον ογκο οσο ανεβαζεις το volume.Το θεμα ειναι,οπως παντα,αν εσυ χρειαζεσαι την 4x12...εχεις σκεφτει την ενδιαμεση λυση 2x12;
thanx για τις πληροφορίες
δεν προωρίζω τον ενισχητή αποκλειστικά για το σπίτι και σίγουρα θα τον χρησιμοποιήσω για gigs στο μέλλον
τι καμπίνα θα πρότεινες ώς αξιοπρεπη?
-
Γιωργο να σου πω την αληθεια δυστυχως δεν υπαρχει μια καμπινα να κανει τα παντα....θα ελεγα οτι μια ''καλη'' 1x12 θα σε καλυπτε για τα περισσοτερα gigs σου,ειδικα αν αυτη ειναι oversized...παντως οι 4x12 ειναι ψιλομπελλας γενικα και δεν θα σε βολεψουν στα μικρα ως επι το πλειστον stages της Ελλαδας....
-
Γιωργο να σου πω την αληθεια δυστυχως δεν υπαρχει μια καμπινα να κανει τα παντα....θα ελεγα οτι μια ''καλη'' 1x12 θα σε καλυπτε για τα περισσοτερα gigs σου,ειδικα αν αυτη ειναι oversized...παντως οι 4x12 ειναι ψιλομπελλας γενικα και δεν θα σε βολεψουν στα μικρα ως επι το πλειστον stages της Ελλαδας....
χμμ μάλλον με βλέπω με 2χ12..
σου ξανακάνω την ερώτηση,απο ποιά χρήματα και πέρα η καμπίνα θεωρείτε αξιοπρεπή καθώς γνωρίζω οτι παίζει ταιράστιο ρόλο στον ήχο,και μια φτηνιάρικη θα τον χάλαγε(τον ηχο.. :P)καμπίνα
άς πουμε κάποιες ενγκλ απο 600 ευρώ σίγουρα είναι οτι πρέπει αλλά κάτι μάρσαλ στα 300 ευρώ σαν αυτή που λίνκαρα πρίν θα τον χάλαγε?
-
Κοιτα...απο τη στιγμη που καταλαβαινεις οτι η καμπινα παιζει πολυ μεγαλο ρολο,ακομα και το καλωδιο που θα τη συνδεσεις παιζει,τοτε εχεις την απαντηση σου...την καμπινα του λιννκ σου δεν την εχω ακουσει οποτε δε μπορω/δε θελω να κανω εικασιες....εγω παντως επιμενω να ακουσεις καποια καλη 1x12 και γιατι οχι να παρεις και αλλη μια.Στα μικρα stages παιρνεις τη μια,στα πιο μεγαλα και τις δυο και ετσι εχεις ενα ευελικτο σεταπ που κουβαλας μονο οτι χρειαζεσαι....
-
Προσωπικα δε θα συνιστουσα τη λυση ''φτηνιαρικη'' καμπινα....η λυση combo βεβαια σε περιοριζει αποκλειστικα σε open back φαση....ειμαι κατοχος του screamer και σε κεφαλη και σε combo (ειπαμε....engl addict :) ) και μπορω να σου πω οτι ακουγονται εντελως διαφορετικα ειδικα με τις engl καμπινες (εχω δυο 1x12 και μια 4x12 ολες Engl,celestions οι 1x12,Eminence η 4x12)
Ξέρεις Mace θέλω να σε ρωτήσω κάτι μιάς και έχεις και open και closed back εμπειρία: Έχω έναν Screamer Combo και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Έχω όμως την εντύπωση ότι με ένα ακόμα μεγάφωνο closed back θα αποδίδει καλύτερα και έτσι σκέφτομαι να πάρω την καμπίνα την 1χ12 και να τον βάλω πάνω της ,δλδ να φτιάξω ένα micro-stack. Ποιά είναι η γνώμη σου? Τι πιστεύεις ότι θα είναι τα ωφέλη από πλευράς ήχου? Γράψε μου κάποια πράγματα, αν θέλεις..
-
Το συνιστω ανεπιφυλακτα σαν λυση...κατ'αρχην ο συνδιασμος open+closed back καμπινας ειναι σχετικα κλασσικος μιας και πολλοι τον χρησιμοποιουν.Η εν λογω καμπινα ειναι σχετικα υπερμεγεθης (oversized) και αποδιδει εκπληκτικα κατα τη γνωμη μου.Βγαινει σε δυο εκδοχες την S και την V....standard και vintage 30s....και οι δυο με σφιχτα μπασσα,λιγο πιο τονισμενα τα μεσαια στν εκδοση vintage 30s.Στα μειον το μεγεθος και βαρος αλλα μιλαμε για 7ply birch κατασκευη και οχι κοντρα πλακε...επισης οπτικα ειναι χαρμα :) :)....παραμενει βεβαια το προβλημα του μικρου stage που δε θα σε ''χωραει'' απο πλευρας ενητασεων παντα,αλλα στα λιγο μεγαλυτερα ειναι ΟΚ...
-
Αν θελεις να εχεις πολλους ηχους και με το πατημα ενος κουμπιου να αλλαζουν δεκαδες παραμετροι,παρε ρακ.Αν θελεις να εχεις δυο-τρεις γαματους ηχους ,παρε κεφαλι και καμπινα.Τη λυση combo προσωπικα θα την απεκλεια,αφενος επειδη οπως ειπε κι ο mace συνηθως ειναι open back,και αφετερου επειδη δεν εχω παιξει ποτε σε κανεναν combo ενισχυτη και να ξετρελαθηκα απο τον ηχο του!!
Στο θεμα της καμπινας,η ιδανικη λυση ηχητικα για μενα ειναι μια marshall 1960 4χ12.Οποτε εβαλα το ρακ μου σε τετοια καμπινα σε διαφορα στουντιος,επαθα την πλακα της ζωης μου!!Ομως δεν θα την αγοραζα ποτε,διοτι δεν εχω φορτηγο να την κουβαλαω και ουτε ειμαι ο Σουγκλακος.
Γενικα νομιζω οτι μια μαρσαλ 2χ12,η 1936 ή η 1922 ειναι ιδανικες λυσεις απο αποψη ηχου\βαρους.Εμπειρια απο αλλες καμπινες δεν εχω,μιας και ξεκινησα με μαρσαλ και με καλυψαν απολυτα.Παντως εχω την εντυπωση πως μια 1χ12 δυσκολα θα βγαλει πολλα μπασσα και βαρυ ηχο.Ας μας διαφωτισει ο mace βεβαια,που ειναι πιο εμπειρος σε αυτα.
Α και κατι τελευταιο:Απ οσο γνωριζω,ειναι αρκετα διαφορετικο το να παιζεις με μια 2χ12,απ οτι το να παιζεις με δυο 1χ12 καμπινες,με σαφως καλυτερο αποτελεσμα στην πρωτη περιπτωση.Κι αυτο συμβαινει επειδη τα πολλα χαμηλα εξαρτωνται απο το χωρο που εχει η καμπινα πισω απο τα μεγαφωνα για να τα αναπαραγει.Ετσι,θα εχεις πολυ πιο πλουσιο ηχο με μια 4χ12,παρα με δυο 2χ12.Ελπιζω να εγινα κατανοητος!!
-
Το συνιστω ανεπιφυλακτα σαν λυση...κατ'αρχην ο συνδιασμος open+closed back καμπινας ειναι σχετικα κλασσικος μιας και πολλοι τον χρησιμοποιουν.Η εν λογω καμπινα ειναι σχετικα υπερμεγεθης (oversized) και αποδιδει εκπληκτικα κατα τη γνωμη μου.Βγαινει σε δυο εκδοχες την S και την V....standard και vintage 30s....και οι δυο με σφιχτα μπασσα,λιγο πιο τονισμενα τα μεσαια στν εκδοση vintage 30s.Στα μειον το μεγεθος και βαρος αλλα μιλαμε για 7ply birch κατασκευη και οχι κοντρα πλακε...επισης οπτικα ειναι χαρμα :) :)....παραμενει βεβαια το προβλημα του μικρου stage που δε θα σε ''χωραει'' απο πλευρας ενητασεων παντα,αλλα στα λιγο μεγαλυτερα ειναι ΟΚ...
Ευχαριστώ φίλε για τις πληροφορίες κσι την ανάλυση!. Αναφορικά με την ένταση, χθές μόλις παίζαμε με το πάγιο γρουπ μου σε πολύ καλό προβατζίδικο με μεγάλο χώρο και καλή μόνωση, και κοίταξα το master volume κάποια στιγμή που ένοιωθα ότι χρειαζόμουν λίγο ακόμα και ήταν ήδη στα 3/4!. Καλά δεν συζητάμε ότι οι λάμπες έβγαιναν ηχητικά σε όλο τους το μεγαλείο, το απολάμβανα πολύ!.
Βέβαια τον screamer τον δουλεύω με χαμηλά σχετικά gain, και στο καθαρό και στο βρώμικο, όχι πάνω από την μέση. Έτσι σκέφτηκα πάλι το θέμα της επιπλέον καμπίνας και βλέπω ότι και από πλευράς έντασης είναι δόκιμο, αλλά και από την πλευρά ότι ο combo θα σηκωθεί από το πάτωμα πάνω στην καμπίνα και θα απολαμβάνω όλες τις αρμονικές που χάνουμε όταν το μεγάφωνο είναι χαμηλά. (Δεν μου αρέσουν οι κεκλιμμένες βάσεις, σε ξεκουφαίνουν πλάι τους, ενώ έχουν πολύ περιορισμένο εύρος πέρα από μερικά μέτρα).
Επίσης το βήμα στο πάτωμα είναι το ίδιο για μικρά stages όπως τοποθετούνται οι μονάδες η μία πάνω στην άλλη οπότε δεν είναι πρόβλημα. Όσο για το οπτικό.. δεν συζητάμε, είναι κούκλα να έχεις ένα micro-stack με τα Logos της ENGL πάνω κάτω..
-
Είμαι κάτοχος ενός Randall RG50TC (50W λάμπα)(δεν χέρω αν είναι ευτύχημα ή κατάρα!!!).Θα ήθελα να ρωτήσω αν σε αυτόν τον ενισχυτή μπορώ να συνδέσω έναν άλλο ενισχυτή (Fender Princeton 65W τραντίστορ) σαν επιπλέον ηχείο και αν αυτό είναι εφικτό πώς γίνεται η συνδεσμολογία (προς αποφυγήν ατυχημάτων!!!).Αν όχι,μπορεί να συνδεθεί κάποιο ηχείο και αν ναι,τι προτείνετε???Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
@Jimi Pap....λοιπον....δεν ειναι τυχαιο οτι υπαρχουν 1χ12 με 70 ευρω και 1χ12 με 500-600 ευρω....η διαφορα οντως ειναι στον ογκο και την ''παρουσια'' μιας και τα υλικα κατασκευης παιζουν καταλυτικο ρολο στον ηχο τους.Μη ξεχναμε οτι το ξυλο παλλεται οταν λειτουργει μια καμπινα με αποτελεσμα τη δημιουργια των αντιστοιχων αρμονικων κλπ κλπ κλπ.Με λιγα λογια....μια καμπινα απο maple,ακουεται εντελως διαφορετικα απο μια καμπινα απο μαονι,ακομη κι αν ειναι κατασκευαστικα πανομοιοτυπες.Ακουστε μια 2x12 Soldano καμπινα (700 ευρω αδεια!!!!) και θα καταλαβετε για τι διαφορες μιλαμε :D :D.Σχετικα με τους συνδιασμους 2χ212 η 1χ412 κοκ δεν εχω να πω πολλα περαν του οτι σε live καταστασεις ο ηχος περναει απο μικροφωνο (συνηθως ενα) το οποιο και ''στοχευει'' το ενα και μοναδικο μεγαφωνο της (των) καμπινας (-ων) σου...οποτε οποιαδηποτε διαφορα εκμηδενιζεται.
@Adr1anos...Δε ξερω αν θα σε ''ξελασπωσει'' στο θεμα της εντασης...ενας ''πενηνταρης'' ενισχυτης ειναι παντα ενας πενηνταρης ενισχυτης...στην περιπτωση που το ενα και μοναδικο ηχειο που συνδεεις δεν αρκει για να φτασει τον ενισχυτη στα ορια του τοτε ναι,η προσθηκη ενος δευτερου μπορει να το κανει....η κυρια διαφορα σιγουρα θα ειναι στον ογκο,ειδικα αν δε τα τοποθετησεις το ενα πανς στο αλλο αλλα σε καποια αποσταση μεταξυ τους ;)
@Uli Jon Roth...Ο Randall σου ειναι ενας αξιοπρεπεστατος λαμπατος ενισχυτης.Για να γινει η συνδεσμολογια που λες πρεπει να υπαρχουν δυο προυποθεσεις..1ον.Ο Ρανταλ να εχει εξοδο για καμπινα 2ον.Ο Φεντερ να εχει εισοδο τυπου slave η power amp in.Το πρωτο ειναι σχεδον σιγουρο.Φοβαμαι ομως οτι ο Φεντερ δε μπορει να συνδεθει...Οσον αφορα ποιο ηχειο μπορεις να συνδεσεις σαν εξτρα....ειναι πανω σου.Ακου οσα μπορεις με τον ενισχυτη σου και αποφασισε αντιστοιχα.
-
Δια του λόγου το αληθές παραθέτω καταρχάς το rear panel του Randall Rg50TC :
2 SP.OUTPUTS (50W RMS) : a) 4 OHM
b) 8 OHM
(Connects the exteranl speaker(s) with a minimum impedance of 4 or 8 ohm and the internal speaker will be disconnected).
Front panel Fender Princeton 65W Reverb :
1) FOOTSWICH
2) PRE OUT
3) PWR IN
Μπορείτε να μου πείτε αν είναι εφικτή η συνδεσμολογία μεταξύ τους (με τον Fender ως εξωτερικό ηχείο) και πως επιτυγχάνεται αυτή???Αν όχι, έχετε κάποια πρόταση για εξωτερικό ηχείο (μάλλον 1Χ12),μάρκα,τιμές??????
-
αν ειναι οι μονες εξοδοι που εχει ο randall δεν μπορεις να συνδεσεις τον fender πανω (που ετσι κ αλλιως δεν θα στο προτινα...)
μπορεις ομως να χρησιμοποιεις εξωτερικη καμπινα ομως ;)
για να μπορεσουμε να σου προτινουμε καμπινα πες μας σε τι χρηματα θες να κινηθεις γιατι υπαρχουν επιλογες για ολα τα βαλαντια ;)
-
Καμπίνα μάλλον 1Χ12,γύρω στα 250 με 300 Εuropoulakia.Περιμένω γνώμες και προτάσεις.
-
Καμπίνα μάλλον 1Χ12,γύρω στα 250 με 300 Εuropoulakia.Περιμένω γνώμες και προτάσεις.
Έχεις διαμορφώσει άποψη για ποιά μεγάφωνα σου ταιριάζουν γενικά στην χροιά που θέλεις (Celestion G12T, Vintage 30, Greenback, Emminence,) ή δεν ξέρεις καθόλου?
-
Για να πω την αλήθεια δεν έχω συγκεκριμένη άποψη για την χροιά των ηχείων που ανέφερες.Ο ήχος δε που μου αρέσει και έχω κατασταλάξει ότι θέλω να βγαίνει από το ηχείο είναι ήχος με όγκο,διακριτός(όχι συνολίθευμα από νότες κούφιες!!!),γενικά ήχος γεμάτος.Υπόψιν ότι το πλαίσιο της μουσικής που παίζω κινήται από hard rock έως κλασσικό metal.
-
Καμπίνα μάλλον 1Χ12,γύρω στα 250 με 300 Εuropoulakia.Περιμένω γνώμες και προτάσεις.
Έχεις διαμορφώσει άποψη για ποιά μεγάφωνα σου ταιριάζουν γενικά στην χροιά που θέλεις (Celestion G12T, Vintage 30, Greenback, Emminence,) ή δεν ξέρεις καθόλου?
ανδριανέ είσαι γνωστός για τα ολοκληρωμένα και ενημερωτικά πόστς σου!
δεν κάνεις την παλικαριά να μας μιλήσεις λίγο για εκείνα τα ηχεία που aneferes?
-
@Uli Jon Roth....οπως φαινεται παντως ο φεντερ δε συνδεεται σαν ηχειο μονο...οποτε πας στη λυση καμπινα ;)
-
ανδριανέ ... δεν κάνεις την παλικαριά να μας μιλήσεις λίγο για εκείνα τα ηχεία που aneferes?
Μπορώ να μιλήσω για τα Celestion που τα δουλεύω πολλά χρόνια και θα αφήσω τα Eminence για περισσότερο επαΐοντες που τα κατέχουν καλύτερα.
Vintage 30
(http://i527.photobucket.com/albums/cc359/adr1anos/CelestionVintage30.jpg)
Είναι το μεγάφωνο που συνοδεύει πολλούς boutique ενισχυτές. Έχει ηχητικά μία μικρή ενίσχυση στα ανώτερα μεσαία που του δίνει μία χροιά που ξεχωρίζει από τους άλλους ήχους σε ένα γκρουπ για να βγαίνει μπροστά ειδικά στα solos. Παρομοιάζεται με την χροιά που έχει το μικρόφωνο Shure Beta 57 για όσους τραγουδούν και το ξέρουν, έχει μία καθαρότητα και διαύγεια. Ακόμα και στις μεγάλες εντάσεις, το Vintage 30 αναδεικνύει τα μεσαία με καθαρότητα. Είναι το μεγάφωνο που χρησιμοποιείται στον δημοφιλή Engl Screamer καθώς και στα Pro μεγάφωνα των μεγάλων κεφαλών 4x12 της Engl και τις καμπίνες Rectifier της MESA. Οι ειδικοί λένε – και συμφωνώ απόλυτα – ότι ταιριάζει ιδιαίτερα με λάμπες 6L6/5881.
Μπορείτε να δείτε τα στοιχεία του εδώ:
http://professional.celestion.com/guitar/products/pdfs/Vintage%2030.pdf (http://professional.celestion.com/guitar/products/pdfs/Vintage%2030.pdf)
G12T75
(http://i527.photobucket.com/albums/cc359/adr1anos/CelestionG12T75.jpg)
Το κλασσικό μεγάφωνο για rock και metal. Είναι στον αντίποδα του Vintage 30, τα μεσαία του είναι λίγο χαμηλωμένα (scooped) και τα υψηλά του λίγο πιο έντονα, ώστε δημιουργεί ένα φαινόμενο τύπου micro-loudness με αποτέλεσμα να ακούγεται πιο “hifi”. Έχει μεγάλη καθαρότητα και σφιχτά μπάσα. Δεν έχει vintage χροιά αλλά μάλλον προς το modern. Υπήρχε σε πάρα πολλά combos όπως η κλασσική σειρά Valvestate της Marshall και όλοι λίγο πολύ έχουμε παίξει με τέτοια είτε το ξέρουμε είτε όχι σε προβατζίδικα. Είναι το κλασσικό μεγάφωνο της διάσημης καμπίνας 4x12 1960 της Marshall. Συνεχίζει να είναι ένα εξαιρετικό all round. Λόγω της καμπύλης του ταιριάζει πολύ με λάμπες EL34/84, αλλά και με τρανζιστοράτους ενισχυτές.
Μπορείτε να δείτε τα στοιχεία του εδώ:
http://professional.celestion.com/guitar/products/pdfs/G12T-75.pdf (http://professional.celestion.com/guitar/products/pdfs/G12T-75.pdf)
Greenback
(http://i527.photobucket.com/albums/cc359/adr1anos/CelestionG12M.jpg)
Μεγάφωνο με βελούδινη χροιά, πολύ ζεστό ήχο αλλά λίγο συμπιεσμένο, χαλαρότερα μπάσα και περισσότερο vintage ήχο. Είναι μόνο 30w οπότε χρειάζονται 2 ή 4 κατά προτίμηση. Ταιριάζουν πολύ με VOX και γενικά την χροιά της VOX σχολής και τον “Βρετανικό ήχο”. Είναι ιδανικά για Rhythm & Blues, Jazz και κλασσικό Rock. Χρησιμοποιούνται στον Marshall 2266C Vintage Modern αλλά και σε καμπίνες της 4x12 Marshall και της Ηughes&Κettner και πολλοί τα προτιμούν ιδιαίτερα με Marshall.
Μπορείτε να δείτε τα στοιχεία του εδώ: http://professional.celestion.com/guitar/products/pdfs/G12M%20'Greenback'.pdf (http://professional.celestion.com/guitar/products/pdfs/G12M%20'Greenback'.pdf)
Αναφορικά με τα Eminence θα πω ότι είναι εξαιρετικά δημοφιλή και αν τσεκάρετε τα rating του Thomann θα δείτε ότι έχουν πολύ καλές πωλήσεις.
Οπότε κάποιος φίλος ας πάρει την σκυτάλη..
-
Adr1ane,ό,τι και να πω είναι λίγο!!!!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.Μάλλον το ηχείο που θα χτυπήσω είναι το G12T-75 και νομίζω ότι θα κολλάει περισσότερο στο ηχόχρωμα ενός Randall.Το τελευταίο ερώτημά μου (και με αυτό κλείνω τις ερωτήσεις μου για να μην γίνω ενοχλητικός !!!(αν δεν έχω γίνει ακόμα) ) είναι : Προφανώς θα υπάρχει αυτό το ηχείο μονό σε καμπίνα.Με την αγορά του,πως συνδέεται στον Randall και αν με τη σύνδεσή του απενεργοποιείται το ηχείο του ενισχυτή.
-
το G12T-75 νομίζω ότι θα κολλάει περισσότερο στο ηχόχρωμα ενός Randall.
Για μένα, πολύ σωστά!.
Με την αγορά του,πως συνδέεται στον Randall και αν με τη σύνδεσή του απενεργοποιείται το ηχείο του ενισχυτή.
Απλά θα βγάλεις το υπάρχον βύσμα του μεγαφώνου από πίσω από τον ενισχυτή και θα βάλεις το νέο καλώδιο από την καμπίνα. προσέχοντας ΠΑΝΤΑ να είναι σωστά τα Ohm της καμπίνας για την υποδοχή που χρησιμοποιείς (4, ή συνήθως 8 που έχεις εσύ).
Έτσι θα ακυρώσεις το υπάρχον μεγάφωνο.
Μπορείς όμως να τα έχεις και τα δύο (υπάρχον μεγάφωνο και καμπίνα, δεδομένου ότι είναι και τα δύο 8 Ohm), συνδέοντας τα εν παραλλήλω στην έξοδο των 4 Ohm. Καταλαβαίνεις πως γίνεται αυτό?
-
Κατσε τωρα γιατι αυτο είναι ερωτηση παγιδα αν το καταλαβαινω!!!!Πλακιτσααααα!!!
Δεν το καταλαβαινω γιατι δεν εχω ασχοληθει καθολου με αυτα τα θεματα.Αν σου ειναι ευκολο,πες μου και που μπορω να αγορασω αυτο ηχειο.
-
Κατσε τωρα γιατι αυτο είναι ερωτηση παγιδα αν το καταλαβαινω!!!!Πλακιτσααααα!!!
Δεν το καταλαβαινω γιατι δεν εχω ασχοληθει καθολου με αυτα τα θεματα.Αν σου ειναι ευκολο,πες μου και που μπορω να αγορασω αυτο ηχειο.
Ok, πάμε με πιο απλά βήματα. Ψάχνουμε λοιπόν για μία καμπίνα με ένα G12T γύρω στα 250-300€?
Η FRAMUS FR112CB (http://www.thomann.de/gr/framus_fr112cb.htm) θα μπορούσε πχ να είναι αυτό που ψάχνεις.
-
μπράβο ανδριανέ άλλο ενα θέμα κομπλέ
τώρα κάποιον να μας πεί για ακόμα περισσότερα αν γίνεται..
λέτε να κάνω νέο θέμα για αυτό?
-
Σωστος ο παιχτης!!!! Αυτον κοιταξα στον Θωμα και μαλλον ειναι οτι πρεπει!!!
-
το κακο με την framus ειναι οτι ειναι κ αυτη open back με οτι συνεπαγεται αυτο στους hi-gain ηχους
χωρις ομως να την εχω ακουσει ποτε απο κοντα...
-
εχω δοκιμασει τα παραπανω απο σελεστιον, καθως και αλλα μοντελα της. Να προσθεσω οτι η αποδωση ειναι και αναλογη με την καμπινα, π.χ. σε συγκεκριμενη καμπινα 2χ12 ειχα βαλει τα greenback και τα μπασα ηταν απλα ανυπαρκτα, και τα πριμα θανατηφορα, ενω μολις αντικαταστηθηκαν με G12T100 ολα ηρθαν στα ισια τους, και τα μπασα πολυ χαμηλα και τα πριμα αναλυτικα.
Τα greenback στη συνεχεια πηραν θεση σε μεγαλυτερη καμπινα σε συνδιασμο με αλλα μεγαφωνα, οπου και επαιζαν μια χαρα.
Τωρα οσο αφορα τα εμινενς βγαζει παρα πολλα και διαφορετικα μεταξυ τους μοντελα, στη σελιδα της εχει και γραφηματα για καθε μοντελο (ανταποκριση συχνοτητων κτλ), σε συνδιασμο με πολυ ευστοχες περιγραφες! (χωρις αυτο να σημαινει οτι το ταδε μεγαφωνο περιοριζεται μονο στο Χ ειδος μουσικης που λεει στην περιγραφη).
Και οπως παντα ειναι αναλογα με την καμπινα και τον ενισχυτη.
Για τα σελεστιον παντως ισχυουν οι περιγραφες του Ανδριανου σε πολυ μεγαλο βαθμο, πολυ ευστοχες!
-
http://www.voodooamps.com/home/Products/Speakers/Eminence12Speakers/tabid/300/Default.aspx
Να μερικα στοιχεια για eminence. Γενικα για οποιον σκεφτεται το v30 το governor θεωρειται πανομοιοτυπο χωρις το "ενοχλητικο" Mid spike. Επισης ειναι φθηνοτερο...Ετσι αρκετοι αλλαζουν το ενα με το αλλο. Ως αναβαθμιση!
Τα v30 της mesa boogie ξεχαστε τα, υπαρχει η φημη οτι οντως ειναι μονταρισμενα για καλυτερα μπασα με αλλες κολλες κτλ...ιδιαιτερα στους rectifier. Αλλωστε τα ακους απο oversized καμπινα κ συμφωνω απολυτα με τον jezuz οτι ειναι η καμπινα κατι που θα μετρησει απολυτα στο αποτελεσμα. Αμα λαχει βιδωστε τα κ στον τοιχο(τεχνικη απειρης μπαφλας που ποιανει στο hi-fi.) αλλα θα σας αρεσουν???
Οσο για το celestion v30 σε γενικες γραμμες ολα καλα με ενα ιδιαιτερο χαρακτηριστικο. Το resonance peak του η spike η οπως θελετε πειτε το ειναι (2.8 khz) πολυ κοντα στη μιση συχνοτητα του αντιστοιχου του shure sm57(5,7~5,8khz). Aλλα οχι απολυτα. Οποτε οταν το ηχογραφεις, συντονιζονται(?) μεταξυ τους κ αυτο εχει μια επιπτωση στον ηχο που για αλλους ειναι η μαγεια κ ο λογος που κοβει ενω για αλλους ειναι ενοχλητικο κ δεν το αντεχουν...Case senistive το ονομαζει ο Tommi Inkila που τα ειπε ολα αυτα τα ωραια κ ηχος του ειναι μπομπα στο scenery channel (το συγκροτημα του!)
-
Πολυ ωραιος, θενξ! ;)
-
Οσο για το celestion v30 σε γενικες γραμμες ολα καλα με ενα ιδιαιτερο χαρακτηριστικο. Το resonance peak του η spike η οπως θελετε πειτε το ειναι (2.8 khz) πολυ κοντα στη μιση συχνοτητα του αντιστοιχου του shure sm57(5,7~5,8khz). Aλλα οχι απολυτα. Οποτε οταν το ηχογραφεις, συντονιζονται(?) μεταξυ τους κ αυτο εχει μια επιπτωση στον ηχο που για αλλους ειναι η μαγεια κ ο λογος που κοβει ενω για αλλους ειναι ενοχλητικο κ δεν το αντεχουν...
Πολύ ενδιαφέρουσα πληροφορία!