Το Στέκι των Κιθαρωδών
Μουσικά όργανα και εξοπλισμός => Κιθάρα - Μάρκες και τύποι => Μήνυμα ξεκίνησε από: slash28 στις 10/09/08, 21:01
-
Γνωρίζετε κάτι για αυτό το μοντέλο LS100Q ........
Πχ ποιότητα ξύλων , ήχου
-
Θα σου ελεγα, να περιμενεις να πατας σχεδον οτι gibsonοειδες λεσπολικο θα βλεπεις μπροστα σου....
Eχει και μαγνητες PAF...
Ειναι το μεγαλο μοντελο αν δεν κανω λαθος ε?
-
Όντως, η κιθάρα εκτελεί με συνοπτικές διαδικασίες οποιαδήποτε Gibson Les Paul. Eίχα πετύχει κάπου μια LS150, στη μισή περίπου τιμή μιας LP Standard και δεν υπήρχε θέμα σύγκρισης στην ποιότητα. Για χαρακτηριστικά, δες εδώ...
http://www1.odn.ne.jp/tokaigakki/products/vintage/ls/ls100q/ls100q.html
-
Αυτο το quilt top.... :love:
-
Απο τιμή πως πάει?δεν είδα καμμία στο musicstore k thomann.
-
700-800 ευρώ
-
Μακαρι να εφερνε ο θωμας και το musicstore Tokai.
Απο που θα την αγορασεις?
-
Παιδιά δεν μπορούμε να λέμε έτσι απλά ότι...."πατάει κάτω οποιαδήποτε gibson!!"
Οποιαδήποτε!!!???....think about it...
-
Για την ακρίβεια λοιπόν, πατάει κάτω ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ υπερτιμημένη Gibson LP που κοστίζει τα υπερδιπλάσια ;)
-
Για την ακρίβεια λοιπόν, πατάει κάτω ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ υπερτιμημένη Gibson LP που κοστίζει τα υπερδιπλάσια ;)
Για να είσαι τόσο απόλυτος θα πρέπει να έχεις παίξει αμέτρητες gibson στη ζωή σου...
-
Παιδιά δεν μπορούμε να λέμε έτσι απλά ότι...."πατάει κάτω οποιαδήποτε gibson!!"
Οποιαδήποτε!!!???....think about it...
Eπειδή κατά βάσιν έχεις δίκιο, θα ανασκευάσω την δήλωσή μου και θα πω ότι η Tokai υπερέχει σαφώς σε σχέση με τις περισσότερες Gibson Les Paul. Από πλευράς τιμής, μια Τokai LS150 κοστίζει περίπου όσο μια Studio, η οποία δεν μπορεί να τη συναγωνιστεί καθόλου. Κατά τη γνώμη μου όχι απλά δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από μια Standard, την αφήνει πολύ πίσω σε οποιαδήποτε σύγκριση. Πιθανόν αν την βάλεις δίπλα σε μια Custom, Reissue, V.O.S. και άλλα παρόμοια μοντέλα της Gibson να υπολείπεται σε ποιότητα. Και εγώ προσωπικά δεν έχω πιάσει ποτέ μια τέτοια κιθάρα στα χέρια μου, οπότε δεν μπορώ να κάνω καμία κριτική. Αν όμως πρέπει να φτάσεις σε μοντέλα που κοστίζουν πολλά χιλιάρικα για να βρεις μια κιθάρα ανάλογης ποιότητας με την Tokai, αυτό λέει πολλά από μόνο του...
-
Χαίρομαι για την ανασκεύαση...
Εγω απλά να πω οτι μετά απο κάμποσα χρόνια τριβής μου με ηλ.κιθάρες δεν μπορώ να μπω σε αυτό το σκεπτικό...
Τι εννοώ...
Σίγουρα αν δεν έχω τα λεφτά να πάρω μια '52 tele reissue θα καταλήξω πχ σε μια μεξικάνικη baja tele...
Αυτό όμως θα το κάνω μόνο για οικονομικούς λόγους...Θα ξέρω οτι η κιθάρα που επέλεξα είναι ένας συμβιβασμός ο οποίος μπορεί να με φτάσει ας πούμε στο 80% του ήχου μιας '52 tele...
Δεν θα φτάσω σε σημείο να απαξιώ την '52άρα επειδή κοστίζει 1750 ευρώ ,ενω αυτή που πήρα εγώ 600...(σχεδόν τα τριπλάσια δηλαδή)
...κι αυτό διότι πλέον γνωρίζω ότι αυτό το 20% που τις χωρίζει είναι (στα δικά μου αυτιά τουλάχιστον) πολύ μεγάλη ηχητική διαφορά!!...
Έτσι ούτε για gibson που κοστίζουν πολλά χρήματα θα πω ποτέ: "Δεν είναι καλές γιατί κοστίζουν τα πενταπλάσια απο μια πολύ τίμια γιαπωνέζικη κιθάρα που προσφέρεται σε προσιτή τιμή!"
Τώρα, αν έρθει ένας πιτσιρικάς και με ρωτήσει: να πάρω μια tokai loverock με 700-800 ευρώ??.........θα του πώ: Βεβαίως!!...go for it!!
Το θέμα όμως είναι να ξέρει τι παίρνει.......κι αν παίξει με μια απο τις "ακριβές" gibson πιστεύω θα το καταλάβει....
-
Χαίρομαι για την ανασκεύαση...
Εγω απλά να πω οτι μετά απο κάμποσα χρόνια τριβής μου με ηλ.κιθάρες δεν μπορώ να μπω σε αυτό το σκεπτικό...
Τι εννοώ...
Σίγουρα αν δεν έχω τα λεφτά να πάρω μια '52 tele reissue θα καταλήξω πχ σε μια μεξικάνικη baja tele...
Αυτό όμως θα το κάνω μόνο για οικονομικούς λόγους...Θα ξέρω οτι η κιθάρα που επέλεξα είναι ένας συμβιβασμός ο οποίος μπορεί να με φτάσει ας πούμε στο 80% του ήχου μιας '52 tele...
Δεν θα φτάσω σε σημείο να απαξιώ την '52άρα επειδή κοστίζει 1750 ευρώ ,ενω αυτή που πήρα εγώ 600...(σχεδόν τα τριπλάσια δηλαδή)
...κι αυτό διότι πλέον γνωρίζω ότι αυτό το 20% που τις χωρίζει είναι (στα δικά μου αυτιά τουλάχιστον) πολύ μεγάλη ηχητική διαφορά!!...
Έτσι ούτε για gibson που κοστίζουν πολλά χρήματα θα πω ποτέ: "Δεν είναι καλές γιατί κοστίζουν τα πενταπλάσια απο μια πολύ τίμια γιαπωνέζικη κιθάρα που προσφέρεται σε προσιτή τιμή!"
Τώρα, αν έρθει ένας πιτσιρικάς και με ρωτήσει: να πάρω μια tokai loverock με 700-800 ευρώ??.........θα του πώ: Βεβαίως!!...go for it!!
Το θέμα όμως είναι να ξέρει τι παίρνει.......κι αν παίξει με μια απο τις "ακριβές" gibson πιστεύω θα το καταλάβει....
ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ πως οι Gibson των 1800Ε έχουν καλύτερη ποιότητα από την ΤΟΚΑΙ και τη Gibson των 700-800 αλλά η ίδια η εταιρεία τις θάβει ανεβάζοντας την τιμή τους τόσο πολύ σε σχέση με την αξία τους...
πια...οι κιθάρες ταξινομούνται σε οικονομικές κατηγορίες και μετά ΕΚΕΊ κοιτάμε για διαφορές ποιότητας...
γιατι φυσικά αν ρωτήσεις ποια κιθάρα θέλει θα σου πει αυτή που κοστίζει 6000Ε....
αλλά επειδή δεν μπορούν οι περισσότεροι να την αγοράσουν πρώτα κοιτάνε την τσέπη τους και μετά την καλύτερη δυνατή ποιότητα ήχου...
βέβαια γίνεται και το άλλο...δλδ να αποταμιεύεις λεφτά για χρόνια μέχρι να μαζέψεις το ποσό ( ή να πάρεις μουσικό δάνειο από τις τράπεζες... :P ) αλλά θέλει πολύ υπομονή και που ξέρεις αν σε τόσα χρόνια θα θες την ίδια κιθάρα?
δες όλα τα ποστ που ρωτάνε για κιθάρα...
τα πρώτα που δηλώνουν είναι τιμή και μουσική που παίζουν..
και μετά πάνε όλα τ'άλλα....
-
Παίδες είστε σίγουροι πως "εννοείται ότι μια ΤΟΚΑΙ είναι καλύτερης ποιότητας από μια Gibson" ; Έχετε πιάσει ΤΟΚΑΙ για να δείτε την ποιότητά της και σας φάνηκε υποδεέστερη των Gibson; Προσωπικά εγώ σχημάτισα τελείως διαφορετική αντίληψη...
-
Σίγουρα αν δεν έχω τα λεφτά να πάρω μια '52 tele reissue θα καταλήξω πχ σε μια μεξικάνικη baja tele...
Αυτό όμως θα το κάνω μόνο για οικονομικούς λόγους...Θα ξέρω οτι η κιθάρα που επέλεξα είναι ένας συμβιβασμός ο οποίος μπορεί να με φτάσει ας πούμε στο 80% του ήχου μιας '52 tele. Δεν θα φτάσω σε σημείο να απαξιώ την '52άρα επειδή κοστίζει 1750 ευρώ ,ενω αυτή που πήρα εγώ 600...(σχεδόν τα τριπλάσια δηλαδή)
Aν όμως υπήρχε μια κιθάρα που με 600 Ευρώ σού έδινε ήχο και ποιότητα ανώτερη από μια Fender των 1750 Ευρώ, φυσικά και θα την προτιμούσες ασυζητητί. Γιατί με τις Τοkai κάτι τέτοιο συμβαίνει. Και μην παραβλέπεις ότι στο προηγούμενο μήνυμά μου αναφέρθηκα στην LS150, που είναι ένα σχετικά πιο ακριβό μοντέλο της Tokai. Η LS100 που ανέφερε ο Slash28 ή μοντέλα όπως η LS85 ή LS90 είναι ακόμα φτηνότερες με αποτέλεσμα η σύγκριση να είναι ακόμα πιο δυσμενής για μια Gibson. Και δεν θα αναφέρω καθόλου τα Κορεάτικα μοντέλα της Tokai, που προσφέρουν ποιότητα Gibson σε τιμές Epiphone.
...κι αυτό διότι πλέον γνωρίζω ότι αυτό το 20% που τις χωρίζει είναι (στα δικά μου αυτιά τουλάχιστον) πολύ μεγάλη ηχητική διαφορά!!...
Aν δυο κιθάρες απέχουν μόνο 20% στον ήχο και 300% στην τιμή, νομίζω ότι ελάχιστοι θα προτιμούσαν την πιο ακριβή, ακόμα και αν θεωρούσαν ότι αυτό το 20% αποτελεί πράγματι "πολύ μεγάλη ηχητική διαφορά".
Έτσι ούτε για gibson που κοστίζουν πολλά χρήματα θα πω ποτέ: "Δεν είναι καλές γιατί κοστίζουν τα πενταπλάσια απο μια πολύ τίμια γιαπωνέζικη κιθάρα που προσφέρεται σε προσιτή τιμή!"
Όχι, αλλά θα πεις "δεν είναι η καλύτερη επιλογή". Έτσι κι αλλιώς το καλύτερο ή το χειρότερο δεν υπάρχει ως απόλυτο μέγεθος, αλλά μόνο σε σχέση με παραμέτρους που ορίζουμε εμείς.
Τώρα, αν έρθει ένας πιτσιρικάς και με ρωτήσει: να πάρω μια tokai loverock με 700-800 ευρώ??.........θα του πώ: Βεβαίως!!...go for it!! Το θέμα όμως είναι να ξέρει τι παίρνει.......κι αν παίξει με μια απο τις "ακριβές" gibson πιστεύω θα το καταλάβει....
Eυτυχώς ή δυστυχώς, οι περισσότεροι από εμάς δεν θα έχουμε ποτέ την ευκαιρία να πιάσουμε στα χέρια μας μια "ακριβή" Gibson, πόσο μάλλον να αποκτήσουμε μία. Και έχοντας δοκιμάσει ένα αρκετά μεγάλο αριθμό κιθάρων τα τελευταία χρόνια, μπορώ να πω ότι προκειμένου για Les Paul, μια Τokai των 500-600 λιρών αποτελεί ένα "συμβιβασμό" (εντός εισαγωγικών γιατί μόνο συμβιβασμό δεν την θεωρώ) με τον οποίο εγώ προσωπικά θα ήμουν απόλυτα ευτυχής. Γιατί τελικά έχω αποφασίσει πόσο θα ήμουν διατεθειμένος να πληρώσω για το λογότυπο της Gibson στο headstock, και σε διαβεβαιώ ότι σίγουρα δεν πρόκειται για τετραψήφιο νούμερο... ;)
-
Ακριβώς αυτή είναι η διαφωνία μας λοιπόν.
Εσείς μετράτε τον ήχο με ευρώ κι εγω με τ'αυτιά μου... ;)
Εσείς μιλάτε για καλή σχέση τιμής απόδοσης και εγώ μόνο για απόδοση...
Γιατί τελικά έχω αποφασίσει πόσο θα ήμουν διατεθειμένος να πληρώσω για το λογότυπο της Gibson στο headstock, και σε διαβεβαιώ ότι σίγουρα δεν πρόκειται για τετραψήφιο νούμερο... ;)
Κι εγώ αν είχα αυτή τη στιγμή 3000 ευρώ διαθέσιμα για αγορά , ίσως να επέλεγα μια Hamer monaco elite κι όχι μια gibson les paul standard..
Δεν έχω δηλαδή κανένα ιδιαίτερο κόλλημα με την συγκεκριμένη εταιρεία ούτε με ενδιαφέρει τόσο τί γράφει το headstock...
-
Εσείς μετράτε τον ήχο με ευρώ κι εγω με τ'αυτιά μου... ;)
Kαι εγω το ιδιο κανω, και μπορω να πω οτι μια Tokai Loverock Goldtop με Soapbar που ειχε ενας φιλος σπιτι του για κατι μηνες, πραγματικα στα αυτια μου ηχουσε πολυ καλυτερα απο τις περισοτερες (αν οχι ολες) γκιμπσον που εχω ακουσει παιξει ;)
-
Εσείς μετράτε τον ήχο με ευρώ κι εγω με τ'αυτιά μου... ;)
Kαι εγω το ιδιο κανω, και μπορω να πω οτι μια Tokai Loverock Goldtop με Soapbar που ειχε ενας φιλος σπιτι του για κατι μηνες, πραγματικα στα αυτια μου ηχουσε πολυ καλυτερα απο τις περισοτερες (αν οχι ολες) γκιμπσον που εχω ακουσει παιξει ;)
Good for you!!.... ;)
-
Εσείς μετράτε τον ήχο με ευρώ κι εγω με τ'αυτιά μου... ;)
Kαι εγω το ιδιο κανω, και μπορω να πω οτι μια Tokai Loverock Goldtop με Soapbar που ειχε ενας φιλος σπιτι του για κατι μηνες, πραγματικα στα αυτια μου ηχουσε πολυ καλυτερα απο τις περισοτερες (αν οχι ολες) γκιμπσον που εχω ακουσει παιξει ;)
Good for you!!.... ;)
groovymood001 σίγουρα όλοι μετράμε τον ήχο με τ'αυτιά μας....
δεν υπαρχει αμφιβολία...ποιος δεν θέλει την κιθάρα των 4.000Ε αντί για αυτή των 600Ε?
αλλά επειδή δεν έχουμε ΤΗΝ οικονομική άνεση γι αυτό το λόγο μπαίνει κ ο παράγοντας τιμή στην πράξη....
-
Φυσικα μπαινει και ο παραγοντας της εταιριας που φτιαχνει απιστευτες κιθαρες, σε καταπληκτικες τιμες. Οσο και αν παραξενο ακουγεται αυτο.
Δεν κανουν τα ρασα τον παπα, ουτε τα λεφτα την κιθαρα. Δηλαδη θα σκασεις τα τριπλασια σε τιμη και τι θα παρεις? Τριπλασιο ηχο? Οχι. Απλα θα παρεις καλυτερη και προσεγμενη κατασκευη, καλυτερο hardware, και ισως εξωτικα υλικα.
Ευτυχως να λετε που σημερα υπαρχουν εταιριες οπως η tokai, η edwards, η burny, η bachus (πρεπει να το σκοτωσα το τελευταιο).
Επειδη την gibson την βολευει και καλα να κοστολογει τις κιθαρες τοσο ψηλα παει να πει οτι ειναι καλυτερες?
'Η το γεγονος οτι αυτες οι κιθαρες δεν φτιαχνονται στο USA τις κανει αυτοματα κατωτερες?
Και το αν ειναι καλες δεν το λεω μονο εγω και συ (οποιοσηποτε εγω και συ δλδ)... το λενε τοσοι που εχουν παιξει με καποια απο αυτες, και απλα δεν ξαναγυρνανε στις gibson.
Η ιδια ιστορια, περιπου δηλαδη, με τις fender και τις διαφορες partcaster, wamothcaster κτλ κτλ. Οι περισσοτεροι απο αυτους, δεν ξαναπηραν φεντερ. Το ιδιο εχει παθει και ο treloagori, με μια που ειχε φτιαξει αν θυμαμαι καλα....
Και μην πειτε τιποτα για ξυλα, και τα μυθικα αμερικανικα μαονια κτλ.
-
Ακριβώς αυτή είναι η διαφωνία μας λοιπόν.
Εσείς μετράτε τον ήχο με ευρώ κι εγω με τ'αυτιά μου... ;)
Εσείς μιλάτε για καλή σχέση τιμής απόδοσης και εγώ μόνο για απόδοση...
Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Από τη στιγμή που μια κιθάρα είναι μάλλον καταναλωτικό αγαθό και όχι έργο τέχνης, η τιμή είναι σίγουρα ένας παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψιν. Εννοείται ότι μιλάμε για κάποιον ο οποίος ενδιαφέρεται να αγοράσει μια κιθάρα και το πιθανότερο είναι ότι έχει περιορισμένο budget, όχι για κάποιον ο οποίος αρκείται σε θεωρητικά συγκριτικά τεστ. Αν για σένα δεν τίθεται χρηματικό ζήτημα, τότε πάρε όποια κιθάρα σε ικανοποιεί περισσότερο ανεξαρτήτως τιμής. Ακόμα κι αν ακολουθήσω τη δική σου λογική όμως, θα πρέπει να σού λέει κάτι το γεγονός ότι η κιθάρα των 600 Ευρώ μιας σχετικά μικρής εταιρίας συναγωνίζεται άνετα μια αντίστοιχη 2000 Ευρώ της μεγάλης και διάσημης φίρμας. Πληρώνεις λοιπόν τετραψήφιο νούμερο για το logo ή όχι...;
-
Δεν γίνομαι κατανοητός.....σταματάω εδώ. ::)
-
Δεν κανουν τα ρασα τον παπα, ουτε τα λεφτα την κιθαρα. Δηλαδη θα σκασεις τα τριπλασια σε τιμη και τι θα παρεις? Τριπλασιο ηχο? Οχι. Απλα θα παρεις καλυτερη και προσεγμενη κατασκευη, καλυτερο hardware, και ισως εξωτικα υλικα.
Πιστευω οτι ουτε αυτο δεν θα παρεις... αν βαλεις μια γκιμπσον τν 3000 ευρω και μια Τοκαι των 1000, πιθανως η Τοκαι να βγει κερδισμενη... γιατι οι Γκιμπσον εχει διφημισεις σε ολα τα περιοδικα, εχει ενα τεραστιο τμημα μαρκετινγκ, ενα τμημα που προσπαθει να βγαλει νεες ιδεες και καταληγει να βαλει ρομποτικο κουρδιστηρι πανω σε μια λες πολ (αντι να βελτιωσει τα προβληματα της, οπως π.χ. εκανε η γουοσμερν με τις Idol και αλλες εταιρειες), ενα σωρο μανατζερ που οδηγουν φεραρι, θελει να βγαζει ενα κερδος π.χ. 50% απο καθε κιθαρα, ενω η Τοκαι αρκειτε π.χ. στο 30% κτλ
Με λιγα λογια, Τοκαι μπορεις να παρεις με ιδια ποιοτητα ξυλων και χαρντγουεαρ, και πιθανως πιο προσεγμενη ποιοτητα κατασκευης (καθως και η γκιμπσον πλεων κατασκευαζωντε υπερμαζικα σε εργοστασιο, και εκει μεσα δεν δουλευουν οι υπερ-luthier, αυτοι φτιαχνουν μονο συγκεκριμενα κομματια, ενω στην Ιαπωνια προσεχουν πολυ την κατασκευη τους), αλλα στο 1/3 της τιμης.
Οποτε πραγματιικα μιλαμε για ιδια και καλυτερη κιθαρα, το μονο που θα μπορουσε να κανει μια γκιμπσον να ακουγεται καλυτερα ειναι ο ψυχολογικος παραγωντας... και αυτο το λεω εχωντας κανει πολλες δοκιμες.
Παντως μην νομιζεται, και φαν το λες-πολ ειμαι, και φαν τον γιαπωνεζικων προιντων δεν ειμαι, αλλα αυτη η τιμολογιακη πολιτικη της γκιμπσον, σε συνδιασμο με συνεχωμενη πτωση της ποιοτητας, ειναι κατι που δεν ειναι καλο για την εταιρεια.
-
Δυστυχώς οι fender και gibson ''τό'χουν καβαλήσει το καλάμι''.Ευτυχώς όμως υπάρχουν λύσεις ''τίμιες'' για όλους όσους δεν τους ενδιαφέρει το λογότυπο μόνο.
-
Ετσι ποιος ασχολείται ξανά με το λόγκο. ΑΑΑ και να τονίσω ότι και εγώ κολούσα στο gibson αλλά μόλις είδα και άκουσα Tokai πήγαν περίπατο τα αυτιά μου. Η LS100 κάνει 700 καινούργια , ωστόσο έχω 1000 ευρά οπότε θα πάω για κοστουμιά αυτού του μοντέλου (κυρίως στην εμφάνιση, θέλω να είναι violin finish με νερά, γιατί από ξύλα, κλειδιά , σώμα και μαγνήτες δεν έχει πρόβλημα). Τονίζω PAF pickups..
Μην σκοτώνεστε η ζωή είναι μικρή. Οσο για αυτούς που δεν δείχνουν εμπιστοσύνη σε τέτοιες εταιρίες δεν πειράζει καθόλου αν αντέχεται και σας πάει η καρδιά να δώσεται 3000 με 4000 ευρώ για μια κιθάρα που γράφει στο headstock Gibson ΜΠΡΑΒΟ ΣΑς ΕΓΩ πάντως προτιμώ τρεις κιθάρες και ας γράφουν Τοκαι...... 8) 8) 8)
-
Ετσι ποιος ασχολείται ξανά με το λόγκο. ΑΑΑ και να τονίσω ότι και εγώ κολούσα στο gibson αλλά μόλις είδα και άκουσα Tokai πήγαν περίπατο τα αυτιά μου. Η LS100 κάνει 700 καινούργια , ωστόσο έχω 1000 ευρά οπότε θα πάω για κοστουμιά αυτού του μοντέλου (κυρίως στην εμφάνιση, θέλω να είναι violin finish με νερά, γιατί από ξύλα, κλειδιά , σώμα και μαγνήτες δεν έχει πρόβλημα). Τονίζω PAF pickups..
Μην σκοτώνεστε η ζωή είναι μικρή. Οσο για αυτούς που δεν δείχνουν εμπιστοσύνη σε τέτοιες εταιρίες δεν πειράζει καθόλου αν αντέχεται και σας πάει η καρδιά να δώσεται 3000 με 4000 ευρώ για μια κιθάρα που γράφει στο headstock Gibson ΜΠΡΑΒΟ ΣΑς ΕΓΩ πάντως προτιμώ τρεις κιθάρες και ας γράφουν Τοκαι...... 8) 8) 8)
Αφού ήσουν τόσο ψαγμένος και κατασταλαγμένος κι αφού είχες παίξει κι ο ίδιος με αυτές τις κιθάρες, την γνώμη μας τί την ήθελες ???
-
Είχα παίξει αλλά όχι με το συγκεκριμένο μοντέλο με ένα '' κατώτερο''.
Υπέθεσα αν είχε δοκιμάσει κάποιος το συγκεκριμένο κομμάτι να μου έλεγε χαρακτηριστικά (πχ εύκολη κίνηση του χεριού στο μπράτσο και άλα τέτοια).
Θεωρητικά το μοντέλο LS100Q είναι καλύτερο από το LS90 , πρακτικά όμως τι γίνεται...
Ένας γνωστός μου πήρε gibson les paul standard από Ελλάδα (πιασοκολέ η τιμή 2100) και τώρα τα κάνει πάνω του στην ιδέα ενός χτυπήματος, ενώ εγώ αν πάρω με 1000 την ΤΟΚΑΙ και υπενθιμίζω κοστουμια θα έχω την κιθάρα ακριβώς όπως την θέκω ενώ ο φίλος μου ένα μοντέλο αυτής της εταιρίας (πχ του αρέσει η vos Slash αλλά ποιος δίνει τόσα λ7)...
Γενικά μην μας ''αγνοείς'' κάτι παραπάνω ξέρουμε. Καιρός να χτυπήσουμε τις δύο μεγάλες εταιρίες. Δεν είναι τυχαίο που η Gibson προσπαθεί να υσοπεδώσει την Tokai επειδή βγάζει αντάξια κομμάτια και καλύτερα από τα vos αν πάρουμε υπόψην τα καλά κομμάτια όπως LS150 , LS135..
Μόνο το γεγονός οτί στην αμέρική κυκλοφορούν μουσικοί και δεν την γνωρίζουν λεέι πολλά. Πάντως κάνει πάταγο στην Ασία και τώρα σιγα σιγα στην Ευρώπη..
-
Μόνο το γεγονός οτί στην αμέρική κυκλοφορούν μουσικοί και δεν την γνωρίζουν λεέι πολλά.
Φίλε μου, στην Αμερική οι εισαγωγές των κιθάρων αυτών είναι παράνομες απο την στιγμή που έχουν ακριβώς το ίδιο σχήμα με τις gibson.
Δεν το καταλαβαίνεις αυτό?
Κάθε εταιρία που βγάζει ένα επιτυχημένο και πολύ αναγνωρίσιμο προιόν σαν κι αυτό έχει και τα αποκλειστικά δικαιώματα επάνω του.
Δεν μπορεί κανένας να το κοπιάρει.
Οι κιθάρες αυτές λοιπόν δεν μπορούν να πουληθούν στην Αμερική...(βάση νόμων)
Γι'αυτό και η tokai βγάζει άλλα (δικά της αυτή τη φορά) μοντέλα για U.S.A. http://www.tokai-guitars.com/
1.Γενικά μην μας ''αγνοείς'' κάτι παραπάνω ξέρουμε.
2. Δεν είναι τυχαίο που η Gibson προσπαθεί να υσοπεδώσει την Tokai επειδή βγάζει αντάξια κομμάτια και καλύτερα από τα vos αν πάρουμε υπόψην τα καλά κομμάτια όπως LS150 , LS135..
Αυτές τις δύο φράσεις που είπες τις έβαλα για να τις ξαναδιαβάσεις και να αναλογιστείς αν λες πράγματα τα οποία μπορείς ή δεν μπορείς να υποστηρίξεις...
κι αυτό γιατί :
1. Πως είσαι τόσο σίγουρος ότι ξέρεις κάτι παραπάνω απο μένα, αφού δεν γνωρίζεις ποιός είμαι...
2. Με πόσες vos , historic reissue κλπ έχεις παίξει και το λες αυτό?...
Φιλικά πάντα...
-
Οι κιθάρες αυτές λοιπόν δεν μπορούν να πουληθούν στην Αμερική...(βάση νόμων)
Κάποτε ήταν η Epiphone (το όνομά της με βάση τον ιδρυτή της Επαμινώνδας δεν θυμάμαι το επόμενο) μια ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΓΑΛΗ εταιρία με κιθάρες les paul η οποίες είχαν pickguard τους γνωστούς διπλούς μαγνήτες το γνωστό διακοπτη αλλαγής μαγνήτη τα τέσσερα κουμπιά 2 volume 2 tone και τα λοιπά... (οι Beatles χρησιμοποιούσαν τέτοιες).
Μετά εμφανίστηκε η Gibson μια μικροεταιρία που εκμεταλεύτηκε την οικονομική κρίση της Epiphone και με μια αλλαγή εκανέ με εντολές διαφορετική μορφή ( το headstock).
ΦΙΛΙΚΑ
Αν μιλάς ακόμα για πνευματικά δικαιώματα τότε θα έπρεπε να έχει πάρει μια αποζημείωση η Epiphone διότι η Gibson αντέγραψε 95 τις εκατό το μοντέλο.
ΚΑι τώρα θα πεις το 95 τις εκατό ΄''εκλεψε'' όχι το 100 τις εκατό
2 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
1) Υπάρχουν τύποι αμαξιών σταισον βαγκον κουπε και αλλα που δεν εχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ τους (η μάρκα και το κόψιμο του αυτοκινήτου αυτό είναι το 5 τις εκατό)
2) Τα κυνηγιτικά όπλα έχουν το ίδιο καλούπι ,τα περισσότερα τα ίδια ξύλα και όλα τα υπόλοιπα ( η μόνη διαφορά η μάρκα και σε μερικές περιπτώσεις αν έχει μια διαμορφωνένη θέση για την τοποθέτηση του στον ώμο , πάλι το 5 τισ εκατό)
εν ολίγοις οι les paul είναι les paul και les paul θα μείνουν. Δεν γίνεται να αλλάξουν επειδή Η Gibson ειναι μεγαλύτερο όνομα από την Tokai. KAI επειδή αναφέρθηκα πολύ στο 5 τις εκατό Η Gibson έχει πάνω Gibson μαγνήτες , ενώ η Τοκαι έχει PAF MK2 . Αυτός είναι λόγος να γίνει μήνυση κατά της Τοκαι επειδή δεν φοράει τους ίδιους μαγνήτες , χορδές και αντί να έχει πράσινο Gibson καλώδιο έχει ένα κόκκινο καλώδιο..
ΚΑΙ αν το παμε ετσι η Gibson πρέπει να κάνει μήνυση στον Slash, επειδή χρησιμοποιεί δικό του luthier για να του φτιάχνει les paul ( το ανέφερε ο Jesus αν δεν κάνω λάθος σε ένα θέμα) ααααααα και '' φοράει'' Duncan μαγνήτες , μήπως πρέπει να κάνει και στην Duncan , διότι οι Les Paul μόνο μαγνήτες που γράφουν Gibson πρέπει να έχουν...
Ε λοιπόν δεν του έκανε μήνυση , διότι αυτό που γράφει στο headstock Gibson σαφώς αποτελεί διαφήμιση,,,
Δοξα το ΘΕΟ τέτοιες αμερικανιές έχω δει πολλές αυτά τα χρόνια που ζω.....
Εκ μερους μου, αν σε πρόσβαλα αθελά μου σου ζητάω συγνώμη επειδή δεν γνωρίζω ποιος είσαι.....
Το μόνο που ξέρω είναι οι αχρηστοι που κυκλοφορούν στα μουσικά καταστήματα που το παίζουν μάγκες , ξερόλες και τα 15χρονα μαγκάκια που βράζει το αίμα τους μπαίνουν σε ένα κατάστημα ρωτάνε ερωτήσεις τους πωλητές και όταν τελειώσουν την κουβέντα τους τους ''κοπανάνε'' όλη την ώρα με ένα ηφάκι αυτή φίλε ειναι Gibson λες και είναι η κιθάρα άγιος ή και εγώ δεν ξέρω τι και μετά τα μαγκάκια τους βγαίνει ο κ...... για να βρουν τα λ7 να την αγοράζουν επειδή τους είπε ο μ...... ''φίλε ειναι Gibson''...
Απευθύνομαι σε όλους τους συμφορουμίτες : Σας φαίνεται σωστή η κίνηση του ''επαγγελματία''.
Εμενα όχι και γι αυτό τον λόγο ως λάτρης της καλής μουσικής και ΟΧΙ της εμπορευματοποίησης ωφείλω να λέω το σωστό , διότι εκεί φαίνεται ο μουσικός 8) 8) 8)
-
Διαβάζοντας το τελευταίο σου ποστ κατάλαβα περίπου περί τίνος πρόκειται και (το ομολογώ ότι έριξα και κάμποσα γέλια - συγγνώμη αλλά έγραψες κάτι ωραία.."διαμαντάκια".. ;D)
είδα ότι είχα προβλέψει σωστά όταν είπα...
να αναλογιστείς αν λες πράγματα τα οποία μπορείς ή δεν μπορείς να υποστηρίξεις...
Δεν θα μπώ καν στον κόπο να αρχίσω να σχολιάζω ένα-ένα αυτά που αναφέρεις...απο που ν'αρχίσω και που να τελειώσω δηλαδή... ;D ;D
Ποιά είναι η ηλικία σου αλήθεια? (όχι πως παίζει και τόσο μεγάλο ρόλο, αλλά έτσι για να ξέρουμε και κάτι για τον συνομιλητή μας)...
-
Aιντε, αιντεεεε..... ;D ;D
Σε λιγο θα μας πεις ρε φιλε οτι η fender αντεγραψε την τελεκαστερ απο την squier!
Ακου εκει η epiphone εβγαλε την les paul...
-
Οι κιθάρες αυτές λοιπόν δεν μπορούν να πουληθούν στην Αμερική...(βάση νόμων)
Κάποτε ήταν η Epiphone (το όνομά της με βάση τον ιδρυτή της Επαμινώνδας δεν θυμάμαι το επόμενο) μια ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΓΑΛΗ εταιρία με κιθάρες les paul η οποίες είχαν pickguard τους γνωστούς διπλούς μαγνήτες το γνωστό διακοπτη αλλαγής μαγνήτη τα τέσσερα κουμπιά 2 volume 2 tone και τα λοιπά... (οι Beatles χρησιμοποιούσαν τέτοιες).
Μετά εμφανίστηκε η Gibson μια μικροεταιρία που εκμεταλεύτηκε την οικονομική κρίση της Epiphone και με μια αλλαγή εκανέ με εντολές διαφορετική μορφή ( το headstock).
Ετσι για την ιστορια, οι beatles χρησιμοποιουσαν Epiphone Casino που ουδεμια σχεση ειχαν με τις... λεσπολ. Οι καζινο ηταν αρχικα Double cut, ενω οι les paul ειναι single cut, μετα ειναι semi hollow ενω οι les paul ειναι solid body, οι καζινο εχουν τρεμολο bigsby ενω οι αρχικες λεσπολ δεν ειχαν, και το διακοπτακι το ειχαν χαμηλα μαζι με τα ποτενσιομετρα ενω οι λεσπολ το ειχαν στο πανω μερος.
Επισης η... μικροεταιρια ;D gibson, ειχε ιδρυθει το 1902, ενω ο σταθοπουλος ειχε παει στην αμερικη το 1903, οπου κατασκευαζε BANJO. Οι πρωτες τους κιθαρες κατασκευαστηκαν το 1928, ενω μεχρι τοτε ΟΛΕΣ οι κιθαρες ηταν HOLLOW-SEMI HOLLOW. Η πρωτη SOLID BODY κιθαρα ηταν η Fender Esquire το 51, ενω ακολουθησε η Les paul το 52, που δεν ειχε καν Tailstop, ουτε διπλους μαγνητες, αλλα P90 (οι humbuckers δεν ειχαν εφευρεθει τοτε)
Αν μιλάς ακόμα για πνευματικά δικαιώματα τότε θα έπρεπε να έχει πάρει μια αποζημείωση η Epiphone διότι η Gibson αντέγραψε 95 τις εκατό το μοντέλο.
Επαναλαμβανω οτι οι πρωτες epiphone les paul κατασκευαστηκαν απο το 1988 (αφου την αγορασε η gibson το 1957). Οποτε δεν τιθεται θεμα αντιγραφης. (το ακουσαμε και αυτο)
ΚΑΙ αν το παμε ετσι η Gibson πρέπει να κάνει μήνυση στον Slash, επειδή χρησιμοποιεί δικό του luthier για να του φτιάχνει les paul ( το ανέφερε ο Jesus αν δεν κάνω λάθος σε ένα θέμα) ααααααα και '' φοράει'' Duncan μαγνήτες , μήπως πρέπει να κάνει και στην Duncan , διότι οι Les Paul μόνο μαγνήτες που γράφουν Gibson πρέπει να έχουν...
Ναι, με την διαφορα οτι ο σλας δεν χρησιμοποιει δικο του... luthier. Απλα την εποχη που ηχογραφουσε το AFD με τους guns and roses, δεν ειχε μια κιθαρα της προκοπης. Ετσι ο παραγωγος, του εδωσε μια κιθαρα ΡΕΠΛΙΚΑ φτιαγμενη ειτε απο το Derrig, ειτε απο τον Max (κανεις δεν ξερει)
Κανενας luthier δεν προκειται να φτιαξει κιθαρα με ονομα αλλου στο headstock, αφενως ειναι παρανομος, αφετερου θελει το δικο του ονομα να ακουστει, και οχι καποιας εταιριας. Επισης αυτο εγινε μια φορα, οποτε δεν 'του' φτιαχνει λεςπολ.
Σχετικα με τους μαγνητες, οποιοσδηποτε εχει το δικαιωμα να τους αλλαξει στην κιθαρα του... που τιθεται θεμα μυνησης? Ισα ισα που συνεργαζονται κιολας, αφου βγαινουν κιθαρες gibson με sd μαγνητες επανω....
Ολα αυτα χωρις παρεξηγηση, αλλα αυτες ηταν καποιες τρομερες ανακριβειες που επρεπε να διορθωθουν.
-
Χαράς το κουράγιο σου..... ;D
-
Εγώ για να πέσουν λίγο οι τόνοι θα αναφέρω και τα custom shops που με 3000 κάνουν απλώς καταπληκτικές δουλειές και σαφώς δε θεωρώ ότι αξίζουν τόσα λεφτα για μια κιθάρα εργοστασίου από τη στιγμή που μπορείς να έχεις μια χειροποίητη...! ;)
-
Εγώ για να πέσουν λίγο οι τόνοι θα αναφέρω και τα custom shops που με 3000 κάνουν απλώς καταπληκτικές δουλειές και σαφώς δε θεωρώ ότι αξίζουν τόσα λεφτα για μια κιθάρα εργοστασίου από τη στιγμή που μπορείς να έχεις μια χειροποίητη...! ;)
Την χειροποίητη όμως δεν μπορείς να την ακούσεις πριν φτιαχτεί....(είναι ίσως το μόνο της ελλάτωμα..)
Αν στο τέλος λοιπόν δεν σου κάτσει καλά το ηχητικό αποτέλεσμα τί θα κάνεις?....θα του πεις φέρε τα λεφτά μου πίσω?
(σίγουρα η πιθανότητα να συμβεί κάτι τέτοιο δεν είναι πολύ μεγάλη, είναι υπαρκτή όμως)...
Θέλω να πω δηλαδή ότι όταν είμαστε έτοιμοι να κάνουμε μια ακριβή αγορά οργάνου επιβάλεται να το πιάσουμε στα χέρια μας και να το παίξουμε πριν αποφασίσουμε να το επιλέξουμε...
Κάτι που με τις on-line αγορές σήμερα δεν γίνεται ούτε στα φτηνότερα μοντέλα που έχουν και μεγαλύτερο inconsistency κατασκευαστικά...
(άρα και σοβαρές ηχητικές διαφορές μεταξύ τους...)
Πάντως οι τόνοι δεν είχαν ανέβει... ;)
-
κ επίσης κάτι άλλο σχετικά με τις πρώτες gibson les paul: ο λέστερ πόλφους όταν σχεδίαζε με την γκίμπσον το πρώτο αυτό μοντέλο ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΠΑΚΙ.. δεν πρόσεξα αν αναφέρθηκε πιο πάνω, αλλά έίναι μια ωραία λεπτομέρεια που ψιλοαγνοούμε οι περισσότεροι ;)
όσο για τα σχέδια, ναι.. είναι παράνομο να φτιάξεις μια ρεπλίκα λεσπολ χωρίς την άδεια του κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων του σχεδίου.. το ίδιο ισχύει κ με άλλα μοντέλα, όχι μόνο της γκίμπσον αλλά κ της φέντερ κ άλλων εταιρειών.. οι πιο παλιοί θα θυμάστε τα σκηνικά με την gibson/esp.. δεν είναι τυχαίο που όλες οι εταιρείες που κάπουν αντίγραφα τέτοιων μοντέλων αλλάζουν κάποια μικρά κ απαρατήρητα χαρακτηριστικά..
αυτά ήθελα να πω, κ όχι να παρέμβω στην συζήτηση για τον ήχο μεταξύ τοκάι/γκίμπσον, κ αυτό γιατί δεν έχω παίξει με τοκάι ποτέ μου.. το μόνο που έχω να πω, επειδή έχω παίξει με αρκετές γκίμπσον(συγκρίνοντας ίδια μοντέλα) ότι κάποια είχαν ψιλοδιαφορές στον ήχο, που είτε ήταν θέμα κατασκευής είτε κ σεταρίσματος ίσως.. αυτά, γιατί δεν θέλω να επεκταθώ παραπάνω..
*οι beattles έπαιζαν κυρίως με μπλακεντέκερ(rickenbacker εννοείται ;D) εκτός του μπασίστα που μου διαφεύγει η μάρκα κ το μοντέλο αυτού του βιολό-μπασου.. με την casino έπαιζε αργότερα ο johnn lennon.. εκτός αν κάνω λάθος, αλλά όπως είπε κ μια μεγάλη: "ουδείς ασφαλτός"..
-
κ επίσης κάτι άλλο σχετικά με τις πρώτες gibson les paul: ο λέστερ πόλφους όταν σχεδίαζε με την γκίμπσον το πρώτο αυτό μοντέλο ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΠΑΚΙ.. δεν πρόσεξα αν αναφέρθηκε πιο πάνω, αλλά έίναι μια ωραία λεπτομέρεια που ψιλοαγνοούμε οι περισσότεροι ;)
Αν εννοείς τις κατασκευές που είχε κάνει μόνος του, πριν συνεργαστεί με την gibson δεν γνωρίζω...
Η πρώτη goldtop les paul πάντως που κυκλοφόρησε το 1952 απο την gibson είχε αν δεν κάνω λάθος maple καπάκι όπως και οι σημερινές...
Οι βασικές διαφορές ήταν ο καβαλλάρης και οι μαγνήτες...(p-90). http://www.gruhn.com/features/gold52/EB5257c.jpg
το μόνο που έχω να πω, επειδή έχω παίξει με αρκετές γκίμπσον(συγκρίνοντας ίδια μοντέλα) ότι κάποια είχαν ψιλοδιαφορές στον ήχο, που είτε ήταν θέμα κατασκευής είτε κ σεταρίσματος ίσως.. αυτά, γιατί δεν θέλω να επεκταθώ παραπάνω..
Όλα τα μοντέλα, όλων των εταιριών έχουν αυτές τις ψιλοδιαφορές που λες..(σε μερικές περιπτώσεις μάλιστα φτάνουν και σε χοντροδιαφορές..)
Μην ξεχνάμε ότι το βασικό συστατικό είναι το ξύλο... ;)
*οι beattles έπαιζαν κυρίως με μπλακεντέκερ(rickenbacker εννοείται ;D) εκτός του μπασίστα που μου διαφεύγει η μάρκα κ το μοντέλο αυτού του βιολό-μπασου.. με την casino έπαιζε αργότερα ο johnn lennon.. εκτός αν κάνω λάθος, αλλά όπως είπε κ μια μεγάλη: "ουδείς ασφαλτός"..
Hofner... :)
-
Σημασία πάντως έχει το γεγονός ότι εταιρείες όπως η TOKAI κατασκευάζουν όργανα ποιοτικά και πολύ πιο φθηνά απ'τις 2 κατά κύριο λόγο ''μεγαλύτερες'' εταιρείες(FENDER,GIBSON).Aπό'κει και πέρα κάποιοι έχουν το ''σαράκι'' της φίρμας,και ισχύει για όλα τα καταναλωτικά ''αγαθά''.
-
Παντα ειχαν οι λεσπολ παραγωγης καπακι. Τωρα αν τα αρχικα σχεδια δεν ειχαν καπακι δεν ειναι διολου απιθανο, αφου ο λεσλι ειχε παρουσιασει αρκετα πρωτοτυπα στην gibson, οποτε μερικα μπορει να ειχαν μερικα οχι ;) Αν, και οταν βγηκε η SG, που ειχε σχεδιαστει χωρις τον λεσλι, ο τελευταιος οταν απαιτησε να αφαιρεθει το ονομα του απο την κιθαρα (γιατι οι sg ηταν προορισμενες να αντικαταστησουν τις lespaul, και ειχαν παρει το ονομα les paul οπως ηταν φυσικο) μεσα στους λογους που ανεφερε, ηταν και οτι δεν ειχε καπακι (δεν του αρεσε επισης ο νεκ μαγνητης που ειχε τραβηχτει πιο περα απο το μανικι, και κατι ακομα αλλα δν θυμαμαι τι).
Μιλωντας για ΤΟΚΑΙ, να αναφερω οτι τα μοντελα της τα οποια ειναι τα πλεον περιζητητα ειναι αυτα της δεκαετιας του 80, και αν θυμαμαι καλα πιανουν υψηλοτερες τιμες απο τις gibson lespaul του 80 στο ebay.
Σημερα, οι αντιστοιχες ειναι οι TOKAI REBORN.
Επισης, οσοι μελλοντικοι κατοχοι 'εναλλακτικης' les paul, τρεξτε να προλαβετε τις EDWARDS (η οποια ειναι θυγατρικη της ESP, και κυκλοφορουν μονο στην Ιαπωνια) για τις οποιες λενε οτι η ιστορια επαναλαμβανεται οπως με τις τοκαι του 80. ;D
-
θα μιλησω και γω γιατι με τρωει ο κολος μου ;D
Αν η τοκαι σου παρεχει ενα οργανο που εχει τα ιδια υλικα και την ιδια κατασκευη με την γκιμπσον
και αυτο το οργανο στο δινει στο 1/3 της τιμης που στο δινει η γκιμπσον
γιατι να μην την προτημησεις?
Και δεν μπορεις να συγκρινεις μια σημερινη τοκαι με μια καραβιντατζ γκιμπσον.
Η τοκαι ειναι μια εταιρια με πολλα χρονια στο χωρο και κοβει love rock απο το 78
η αληθινη δοκιμασια ειναι να συγκρινεις μια love rock του 78 με μια les paul του 78
και μια σημερινη με μια σημερινη.
Πιστευω θα εκπλαγεις με την ομοιοτητα
Και δεν νομιζω να υποθετει κανενας οτι επειδη η τοκαι ειναι γιαπωνεζικη εταιρια και κανει κατα βασην αντιγραφα μεγαλων εταιριων να υστερει σε ποιοτητα αφου απο τα πρωτα χρονια της κατασκευαζε κοματια για την Martin και εδω και πολλα χρονια κατασεκυαζει τισ γιαπωνεζικες Fender που κατα την γνωμη μου ειναι πολυ αξιολογα οργανα
Τωρα ειναι στην κριση του καθενος το ποσο ακριβα εχει σκοπο να πληρωσει το λογοτυπο στο Headstock του οργανου...
εγω προσοπικα η τελαιταια ογορα οργανου που εκανα ηταν μια robin medley custom του 85.
Ακριβως τα ιδια υλικα και κατασκευη με μια Jackson Soloist usa στο 1/4 της τιμης της τζακσον....
Λες να εκανα λαθος που την αγορασα? δεν νομιζω
και ναι εχω πε3ει με αρκετες σολοιστ usa
-
Ακριβώς αυτό είναι που ονομάζουμε εξυπνη αγορά...! ;)
-
Είναι πραγματικά πολύ καλές κιθάρες οι ΤΟΚΑΙ..... οι Edwards φυσικά και σκίζουν, αλλά αν θέλεις πραγματικά πολύ καλή κιθάρα, Bachus φίλοι μου και ότι Gibson Custom έχετε τις ΞΕΧΝΑΤΕ απλά.
-
Eννοειται οτι δεν θα τσακωθουμε, συζητηση κανουμε ;)
Επισης, να προσθεσω οτι οι ΤΟΚΑΙ, μενουν πιστες στα 1959 specs (δηλαδη γωνια headstock, deep dish σωμα, εντελως solid, και φυσικα long joint tenon)
Μπορει μερικοι να πειτε: σιγα, και?
Οποτε σας λεω, οτι οι σημερινες gibson δεν εχουν τα ιδια specs...! Μονο προσφατα εφτιαξαν την γωνια του headstock αν δν κανω λαθος. Κατα τα αλλα, εχουν ολες weight reliefs, δλδ τρυπες μεσα στο σωμα για μειωση βαρους, και μονο, επαναλαμβανω ΜΟΝΟ τα custom shop και VOS μοντελα εχουν long joint tenon! Μεχρι και η epiphone slash sig εχει, ενω η αντιστοιχη gibson slash sig δεν εχει! Ελεος?
-
ψψψ....
!:) τσίμπησα μια greco του '77 καλά παιδιά μόλις έρθει θα σας πω εντυπώσεις. έχω παίξει με 1 τοκάι και με 1 Greco
καλα μιλάμε καταπληκτικά όργανα. πήγαινε για τοκάι κατευθίαν.
-
Κανενας luthier δεν προκειται να φτιαξει κιθαρα με ονομα αλλου στο headstock, αφενως ειναι παρανομος, αφετερου θελει το δικο του ονομα να ακουστει, και οχι καποιας εταιριας. Επισης αυτο εγινε μια φορα, οποτε δεν 'του' φτιαχνει λεςπολ.
Υπαρχουν πολλες εταιρειες που βαζουν εξωτερικους κατασκευαστες να φτιαξουν καποιες κιθαρες, ενω υπαρχουν εταιρειες που δεν κατασκευαζουν μονες τους ουτε μια κιθαρα (π.χ. Ντιν, τα φθηνα μοντελα ασια, τα αμερικανικα τα φτιαχνει αλλη εταιρεια). Επισης υπαρχουν κιθαριστες που χρησιμοποιουν δικο τους κατασκευαστη, ο οποιος βαζει στο χεντστοκ το ονομα της εταιρειας που εχει εντορσμεντ ο κιθαριστας, με τις ευλογιες και τα χρηματα της εταιρειας παντα.
όσο για τα σχέδια, ναι.. είναι παράνομο να φτιάξεις μια ρεπλίκα λεσπολ χωρίς την άδεια του κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων του σχεδίου.. το ίδιο ισχύει κ με άλλα μοντέλα, όχι μόνο της γκίμπσον αλλά κ της φέντερ κ άλλων εταιρειών.. οι πιο παλιοί θα θυμάστε τα σκηνικά με την gibson/esp.. δεν είναι τυχαίο που όλες οι εταιρείες που κάπουν αντίγραφα τέτοιων μοντέλων αλλάζουν κάποια μικρά κ απαρατήρητα χαρακτηριστικά..
H τελευταια μυνηση της Γκιμπσον ηταν στην PRS, επειδη απλα εβγαζε ενα singlecut που ντροπιαζε τις γκιμπσον (αυτο σχετικο, γιατι ειναι αρκετα διαφορετικο, αλλα η γκιμπσον το φοβοταν γιατι εχανε πωλησεις στο ακριβο τμημα της αγορας). Το αποτελεσμα ηταν η ΠΡΣ να σταματησει να βγαζει το μοντελο αυτο για κατι χρονια, μεχρι που κερδισε στο δικαστηριο και το εβγαλε παλι σε παραγωγη. Εξαλου αν δειτε σχημα και διαστασεις, οπως και αν το πιασετε στα χερια σας, ειναι τελειως διαφορετικο απο γκιμπσον, οποτε η γκιμπσον δεν ειχε δικαιωμα να κανει αυτη τη μυνηση.
Με τη φεντερ αυτο ειχε γινει πιο παλια, τελη δεκαετιας 70, οπου η Ιμπανεζ εβγαζε κοπιες στρατ πολυ καλυτερες απο τις στρατ (οι κιθαρες αυτες πλεων εχουν αρχισει να πιανουν πολυ καλες τιμες μεταχειρισμενες), με αποτελεσμα τη μυνηση της φεντερ σε διαφορες εταιρειες που εβγαζαν κοπιες. Η Ιμπανεζ αλλαξε τελειως και στη συνεχεια σταματησε αυτο το μοντελο, και η φεντερ αναγκαστηκε να ανεβασει ποιοτητα και να κατεβασει τιμες για να συναγωνιζεται τους ασιατες.
*οι beattles έπαιζαν κυρίως με μπλακεντέκερ(rickenbacker εννοείται ;D) εκτός του μπασίστα που μου διαφεύγει η μάρκα κ το μοντέλο αυτού του βιολό-μπασου.. με την casino έπαιζε αργότερα ο johnn lennon.. εκτός αν κάνω λάθος, αλλά όπως είπε κ μια μεγάλη: "ουδείς ασφαλτός"..
Ειναι ενα Γερμανικο (αν δεν κανω λαθος) Hofner Viola bass
Παντα ειχαν οι λεσπολ παραγωγης καπακι.
Oi Les Paul Melody Maker δεν εχουν αν δεν κανω λαθος, το ιδιο και καποια αλλα φθηνα μοντελα.
-
Oi Les Paul Melody Maker δεν εχουν αν δεν κανω λαθος, το ιδιο και καποια αλλα φθηνα μοντελα.
Σορρυ, εννοουσα μονο τις std(και τις αποκλισεις custom,supreme,studio,κτλ)
Σχετικα με τις μυνησεις, ειχε κανει η gibson στην esp για την εξπλορερ επισης.
Τωρα με τις κιθαρες, μπορει να φτιαχνουν αμα παιρνουν και τα απαραιτητα γκαφρα, και εχουν εξασφαλισμενη πελατεια, αλλα αμα πας εσυ πχ στον enigma guitars και του πεις 'φτιαξε μου μια ρεπλικα λεσπολ 59 με gibson στο χενστοκ' τι πιστευεις οτι θα σου πει? Οχι φυσικα.
Παντως ο συνεργατης του max (αυτον που εφτιαξε την λεσπολ του σλας) αρνειται να φτιαξει σε οποιονδηποτε κιθαρα με αλλο ονομα εκτος απο το δικο του επανω. Ειχε πει οτι ειχε ερθει και ο vai! και του ζητησε μια 'ιμπανεζ' αλλα αρνηθηκε.
-
Oi Les Paul Melody Maker δεν εχουν αν δεν κανω λαθος, το ιδιο και καποια αλλα φθηνα μοντελα.
Σορρυ, εννοουσα μονο τις std(και τις αποκλισεις custom,supreme,studio,κτλ)
Σχετικα με τις μυνησεις, ειχε κανει η gibson στην esp για την εξπλορερ επισης.
Τωρα με τις κιθαρες, μπορει να φτιαχνουν αμα παιρνουν και τα απαραιτητα γκαφρα, και εχουν εξασφαλισμενη πελατεια, αλλα αμα πας εσυ πχ στον enigma guitars και του πεις 'φτιαξε μου μια ρεπλικα λεσπολ 59 με gibson στο χενστοκ' τι πιστευεις οτι θα σου πει? Οχι φυσικα.
Παντως ο συνεργατης του max (αυτον που εφτιαξε την λεσπολ του σλας) αρνειται να φτιαξει σε οποιονδηποτε κιθαρα με αλλο ονομα εκτος απο το δικο του επανω. Ειχε πει οτι ειχε ερθει και ο vai! και του ζητησε μια 'ιμπανεζ' αλλα αρνηθηκε.
και θα τον χαλαγε άμα ήταν όμοια με ιμπανέζ και έλεγε κάτι άλλο στο χέντστοκ?
-
και θα τον χαλαγε άμα ήταν όμοια με ιμπανέζ και έλεγε κάτι άλλο στο χέντστοκ?
Aπό τη στιγμή που έχει συμβόλαιο με την Ibanez, το πιθανότερο είναι ότι δεν μπορεί να εμφανιστεί με άλλη φίρμα...
-
αχα...
δν ήξερα αυτή τη λεπτομέρεια...
-
φαντασου δλδ τι παραμυθι πουλανε οι τυποι
κυκλοφορουν signature μοντελα τα οποια ολοι 3ερουμε οτι καμια σχεση με αυτα που πραγματικα χρησιμοποιουν εχουν
(εκτοσ απο την εμφανιση)
και δεν φτανει αυτο
στην τελικη ουτε καν οι εταιρια δεν ειναι ιδια....
αν ειναι δυνατον....
Τοτε ρε φιλε γιατι δεν πανε στον συγκεκριμενο luthier να βγαλουν εκει τα signature?
γιατι μαλλον ο καθενας μπορει να αγορασει μια ibanez με 1500 ευρω και να ονειρευεται οτι και ο vai εχει την ιδια...
Ακουσον ακουσον
Μακρια απο τα signature μαγκες...
καλα οργανα αλλα πολυ το ψεμα! ;)
-
O vai ειχε καποτε δηλωσει ''Οποια ibanez και να παρετε, ποτε δεν θα εχετε ηχο σαν τον δικο μου'' αν δν απατωμαι...
-
Άντε και την έχεις την Jem,τα δάχτυλα του Vai τ'αγοράζεις?
-
δεν με νοιαζει ο ηχος
ουτε αυτος μπορει να πιασει τον δικο μου
:D :D :D :D :D :D
Αυτες οι ταλενταρες μονο για signature δεν ειναι
τοτε τι την πουλας ρε φιλε αφου δεν πιανει τον ηχο σου?
για να εχω την κολουπογραφη σου στον τοιχο μου?
Αν ειναι δυνατον.
-
Enema,αυτο που λεει ο Vai,ποιο πολυ για να διαφημιζει τον εαυτο το λεει.Και εκτος απο αυτο,βαλε ολα τα συστηματα που εχει,κονσολες,μικροφωνα κλπ λογικο ειναι να μη μπορει ενας "κοινος" παικτης να βγαλει τον ηχο του.Ισως ομως και να μπορει
-
δεν με νοιαζει ο ηχος
ουτε αυτος μπορει να πιασει τον δικο μου
:D :D :D :D :D :D
Αυτες οι ταλενταρες μονο για signature δεν ειναι
τοτε τι την πουλας ρε φιλε αφου δεν πιανει τον ηχο σου?
για να εχω την κολουπογραφη σου στον τοιχο μου?
Αν ειναι δυνατον.
Δεν καταλαβαίνω το νόημα της ένστασής σου. Μήπως νομίζεις ότι αν σού δώσει ο Vai την κιθάρα με την οποία παίζει, θα μπορέσεις να βγάλεις τον ήχο του; Εγώ λέω ότι μάλλον δεν θα τα καταφέρεις, ακόμα κι αν έχεις όλο τον εξοπλισμό του...
-
μα χανεις το νοιμα
δεν με νοιαζει ο ηχος του οργανου που εχει περασει απο 20000000 μηχανηματα
αλλα οταν αγοραζω ενα signature οργανο και τα σκαω χοντρα να ειναι εφαμιλο με αυτο του καλλιτεχνη
αλλιως να τα ονομαζουν αλλιως τα οργανα και να μην εχουν υπογραφες γιατι το θεωρο μεγαλη απατη
-
Μακρια απο τα signature μαγκες...
καλα οργανα αλλα πολυ το ψεμα! ;)
Συγνώμη αλλά απο 1-2 παραδείγματα που άκουσες έβγαλες συμπέρασμα για όλα τα signature models??
Υπάρχουν μερικά πολύ καλά signature μοντέλα στην αγορά...(που δεν έχουν σχέση με...ψέμματα).
Σε βρίσκω λίγο υπερβολικό...
-
Είναι όντως υπερβολή να λέμε ότι όλα τα signature μοντέλα δεν έχουν καμία σχεση με αυτά που παίζουν οι ίδιοι.
Σίγουρα δεν είναι 100% ίδια αλλά οι διαφορές τους είναι κυρίως στις αλλαγές-αναβαθμίσεις που (ζητούν να) κάνουν οι ίδιοι άνα τα χρόνια,πράγματα δηλαδή που ο καθένας θα μπορούσε να κάνει αν το ήθελε.
Θεωρώ ότι δεν παίζουν με εξ ολοκλήρου διαφορετικά όργανα και βέβαια κάποιες εξαιρέσεις ενδεχομένως να υπάρχουν.
-
Μαλλον δεν ισχυει μονο για εναν αλλα για πολλους.
σκεψου και το αλλο.
Η Signature tou vai (ναι κολλησα με αυτην ;)) εχει 2300 η καπου τοσο.
Και σε ρωταω λοιπον αν ησουν Vai και ηθελες τον τελειο ηχο ποσα θα διεθετες για οργανο?
και ποσο μαλλον οταν ειναι σπονσορας σου η εταιρια. Υποθετω πολυ παραπανω...
οπως επισης υποθετω οτι ισχυει και για πολλους αλλους
Αν ειναι λαθος ο συλλογισμος μου διωρθοστε με
-
μα χανεις το νοιμα
δεν με νοιαζει ο ηχος του οργανου που εχει περασει απο 20000000 μηχανηματα
αλλα οταν αγοραζω ενα signature οργανο και τα σκαω χοντρα να ειναι εφαμιλο με αυτο του καλλιτεχνη
αλλιως να τα ονομαζουν αλλιως τα οργανα και να μην εχουν υπογραφες γιατι το θεωρο μεγαλη απατη
Εσύ άλλο είπες αρχικά, φίλε Stinky Fingers...
τοτε τι την πουλας ρε φιλε αφου δεν πιανει τον ηχο σου?
για να εχω την κολουπογραφη σου στον τοιχο μου?
Αν ειναι δυνατον.
O Vai λοιπόν δεν σού λέει ότι η κιθάρα που θα αγοράσεις δεν είναι εφάμιλλη με τη δική του (μπορεί και να μην είναι αλλά αυτός δεν το διευκρινίζει). Αυτό φυσικά είναι και το σημείο που θα έπρεπε να σχολιάσει, γιατί το να πει ότι και με τη signature κιθάρα δεν θα μπορέσεις να βγάλεις τον ήχο του, είναι ευκόλως εννοούμενο και ως εκ τούτου θα μπορούσε άνετα να το παραλείψει... ;)
-
Δεν με καταλαβες.
Οταν λεω τον ιδιο ηχο δεν εννοω να περναει απο εφε και παραμορφωσεις και 35 πεταλακια
αλλα οταν θα βαλεις τα 2 οργανα στον ιδιο ενισχυτη καρφι να εχουν τον ιδιο ηχο
αλλιως δεν α3ιζει να ειναι signature.
-
Απο τη μια: "οι gibson και οι fender είναι υπερτιμημένες και πανάκριβες και να μην τις προτιμήσουμε!"
κι απο την άλλη: "μια κιθάρα 2300ευρώ είναι φθηνή για μοντέλο του vai και να μην την προτιμήσουμε!"
;D ;D ;D
Επαναλαμβάνω υπάρχουν κάποια εξαιρετικά signature στην αγορά!
Ενδεικτικά αναφέρω...
Eric Johnson stratocaster (fender)
G.E. Smith telecaster (fender)
Brent Mason telecaster (valley arts)
Eric Clapton acoustic (martin)
Alvin Lee signature (music man)
Santana signature (prs)
ΚΛΠ,ΚΛΠ,ΚΛΠ...
-
Μην τα μπερδευεις.
Μην συγκρινεις τα κανονικα μοντελα gibson k fender που ειναι οντως υπερτιμημενα με το θεμα signature.
και εκει ειναι που 3εκιναει το παραμυθι.
Δεν νομιζω ο καινουριος σχετικα καλος κιθαριστας να εχει ιδωλο τον Brent Mason. Ολοι στο βαι στοχευουν γιατι αφτος πουλαει πιο πολυ κακα τα ψεματα.
οποτε το παρατραβαει το αστειο
Και σου επαναλαμβανω. Μπορει να ειναι καλα οργανα το ανεφερα και παραπανω καποια τα εχω πε3ει κιολας.
αλλα αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να εχουν την υπογραφη του καλλιτεχνη απο την στιγμη που δεν ειναι εφαμιλα.
-
Μάλλον εσύ δεν κατάλαβες. Συμφωνώ με το τελευταίο σχόλιό σου, απλά επισημαίνω ότι στην αρχή είχες θέσει αλλιώς το ζήτημα ρωτώντας τι αξία έχει μια signature κιθάρα αν δεν "πιάνει τον ήχο" του συγκεκριμένου καλλιτέχνη. Και ξέρεις ίσως καλύτερα από μένα ότι έναν ήχο δεν τον πιάνει μια κιθάρα μόνη της, αλλά ο συνδυασμός κιθάρας-ενισχυτή-εφφέ και φυσικά κιθαρίστα. Ίσως η σωστότερη διατύπωση θα ήταν η εξής: Μια signature στο rig του Vai πιάνει τον ήχο του Vai; Γιατί ακόμα και όπως το λες στο τελευταίο μήνυμά σου είναι εξίσου δύσκολο να το διαπιστώσει κανείς. Από τη στιμή που δεν πρόκειται να ακούσεις ποτέ την κιθάρα του Vai καρφί στον ενισχυτή σου, πώς θα ξέρεις ότι η signature που αγόρασες έχει τον ίδιο ήχο ή όχι...;
-
Ωραια με καλυψες πληρως. Αυτο ακριβως εννοω! ;)
Αρα με αυτο που ειπε ο βαι εννοουσε οτι η Signature sto rig του δεν βγαζει τον ηχο του?
Η οτι η signature δεν βγαζει τον ηχο του γιατι δεν εχεις το rig του?
-
Παντως οταν ρωτησαμε τον Gus G. αν η κιθαρα που παιζει ειναι ιδια με την ESP signature ειπε (χωρις να ειναι ουτε αυτος σιγουρος) "νομιζω πως ναι".
Απο κει και περα, οντως ο Vai δεν θα παιζει με μια κοινη Jem απλα η Jem του αντε να ειναι χειροποιητη καστομ. Και δεν εννοουσε αυτο με τον ηχο πιστευω, αλλα οτι χρειαζονται πολλα μηχανηματα και την κιθαρα του για να αποκτησεις ιδιο ηχο. Και τωρα οταν λετε για το παιξιμο ας πουμε ιδιο ηχο σε μια συγχορδια!
-
Σαφώς και τα όργανα αυτά θα έχουν την υπογραφή του καλλιτέχνη αφού αυτός τα σχεδίασε σε συνεργασία με την εταιρεία...
Τα specs των οργάνων αυτών είναι δικές του επιλογές και προτιμήσεις...
-
Εγώ όσες φορές σχεδόν έχω δει τον Vai σε βίντεο έχει ή την Flo ή την Evo που νομίζω είναι οι ίδιες κιθάρες πάντα και όχι εφεδρικές με ίδια χαρακτηριστικά και έχει πει ότι μία από αυτές (μπορεί και οι δύο) την έχει ξεσκίσει τόσο που κυριολεκτικά κρατιέται ακέραια με κόλλα :P
Φαντάζομαι λοιπόν ότι μια ολοκαίνουρια ή τουλάχιστον προσεγμένη Jem δε θα είναι χειρότερη αλλά μάλλον καλύτερη από αυτές που παίζει συνήθως ο Vai.
Και πάλι όμως και τις κατεστραμμένες Jem να μην έπαιζε τι παραπάνω πια υπάρχει να βάλεις σε μια κιθάρα που θα την κάνει να διαφέρει πολύ σε σχέση με μια απλή Jem που είναι από μόνη μια χαρά;
(εν τω μεταξύ δεν έχω παρακολουθήσει καθόλου το θέμα αλλά κάτι μου λέει πως είμαστε off topic :P)
-
Off topic eimaste :)
εμφανισιακα ειναι ιδιες
αλλα του βαι μπορει να ειναι χειροποιητη, να εχει αλλα 3υλα, αλλη κατασκευη αλλα ηλεκτρικα, susteiner,piezo, αλλο hardware.Μπορει να ειναι ολα εμφανισιακα ιδια αλλα τελειως διαφορετικα απο μεσα.
Mporei na μην ειναι ουτε καν ibanez απλα να εχει το λογοτυπο
-
Brent Mason telecaster (valley arts)
Η Valley Arts δεν ειχε κλεισει? Θυμαμαι ενα μαγαζι στην Αγγλια πριν 7-8 χρονια που ειχα αγορασει τα τελευταια κομματια στο στοκ της και τα εδεινε σε ΟΚ τιμες.
Παντως οταν ρωτησαμε τον Gus G. αν η κιθαρα που παιζει ειναι ιδια με την ESP signature ειπε (χωρις να ειναι ουτε αυτος σιγουρος) "νομιζω πως ναι".
Συνηθως παιζουν τα πρωτοτυπα μοντελα, αυτα που σχεδιαζουν σε συνεργασια με την εταιρεια. Το ιδιο κανει και ο Βαι, οι δυο κιθαρες που εχει ειναι οι πρωτοτυπες που ειχε φτιαξει σε συνεργασια με την Ιμπανεζ κατα την διαρκεια του σχεδιασμου, πτιν κυκλοφορισει το σιγκνατουρ.
Εγώ όσες φορές σχεδόν έχω δει τον Vai σε βίντεο έχει ή την Flo ή την Evo που νομίζω είναι οι ίδιες κιθάρες πάντα και όχι εφεδρικές με ίδια χαρακτηριστικά και έχει πει ότι μία από αυτές (μπορεί και οι δύο) την έχει ξεσκίσει τόσο που κυριολεκτικά κρατιέται ακέραια με κόλλα :P
Ο Βαι πιστευει στο Mojo, γι'αυτο παιζει φανατικα με αυτες τις δυο, και σε συγκεκριμενα κομματια με καθε μια απο αυτη. Αν ηθελε επερνε απο την Ιπμανεζ οσες σιγκνατουρ ζητουσε. Π.χ. ο Νταιμ ειχε πολλες απο τις σιγκατουρ κιθαρες του, καποιες απο τις οποιες ηταν ακομα και τα φθηνα κορεατικα μοντελα ευρειας παραγωγης.
Και μια και αναφεραμε τις κορεατικες ας επιστεψουμε στο θεμα μας... μπορει καποιος να δικαιολογισει τα χρηματα ΚΑΠΟΙΩΝ γκιμπσον απο τη στιγμη που εχει τα ιδια (και χειροτερα ισως) ξυλα απο μια Γιαπωνεζικη, ιδια ακριβως κατασκευη, ιδιους μαγνητες και χαρντγουεαρ, και ειναι κατασκευασμενη απο εναν καλο αμερικανο εργατη (πιθανως χειροτερο απο τον Ιαπωνεζο λογο κουλτουρας). Και επισης την διαφορα που εχει απο μια αμερικανικη αντιστοιχη ΚΑΣΤΟΜ (ή απο μικρο κατασκευαστη), η οποια δεν φτιαχνεται στο εργοστασιο σε γραμμη παραγωγης (που ριχνει το κοστος και την ποιοτητα καποιες φορες), και στοιχιζει και λιγοτερο.
Προσωπικα βλεπω τρεις ιδιες κιθαρες (με ελαχιστες διαφορες, αλλα αυτες υπαρχουν και αναμεσα σε δυο γκιμπσον), με την Ιαπωνεζικη ελαφρα καλυτερη σε ποιοτητα και την καστομ αρκετα καλυτερη απο την γκιμπσον, αλλα την Γκιμπσον πολυ πιο ακριβη. Μπορει καποιος να δικαιολογισει τι κανει τη Γκιπμσον καλυτερη? (Γιατι το ακουσαμε και αυτο. Το τι την κανει πιο ακριβη το ειπαμε, ποσοστα κερδους, διαφημισεις κτλ). Το ονομα στο χεντστοκ? Αφου προκειτε για τρεις πανομοιοτιπες κιθαρες, ιδια ξυλα, ιδια κατασκευη, ιδιο μεγεθος, ιδιο χαρντγουεαρ... Πιστευω ειναι καθαρα ψυχολογικος παραγωντας, και μιλαω παντα για τη σημερινη παραγωγη, αν παμε πισω 35 χρονια αλλαζουν τα πραγματα...
-
Brent Mason telecaster (valley arts)
Η Valley Arts δεν ειχε κλεισει? Θυμαμαι ενα μαγαζι στην Αγγλια πριν 7-8 χρονια που ειχα αγορασει τα τελευταια κομματια στο στοκ της και τα εδεινε σε ΟΚ τιμες
http://www.youtube.com/watch?v=FaP97Z5bS_4
(Η valley arts έχει αγοραστεί απο την gibson..)
-
Thanks for the info! ;)
-
Για την ιστορια, μιας και το συζητησαμε, μολις ειδα οτι οι πρωτες JEM tou VAI ειχαν κατασκευαστει απο τον Joe Despagni, πολυ πριν συνεργαστει με την Ιμπανεζ, ενω ακομα και μετα τη συνεργασια ο Joe Despagni συνεχισε να του κατασκευαζει κιθαρες και να πειραζει τις Ιμπανεζ του. Βασικα ενα παληκαρι που μιλαμε μου εδειξε φοτο απο μια κιθαρα του που εχει κανει αερογραφια ο Joe Despagni, και ετσι εμαθα την ιστορια του...