Το Στέκι των Κιθαρωδών
Μουσικά όργανα και εξοπλισμός => Εφέ => Μήνυμα ξεκίνησε από: Stel Andre στις 12/09/08, 12:40
-
Χαιρεται. Οπως λεει κ το ταιτλ θα ηθελα να ρωτησω αν κανεις γνωριζει τπτ περισσοτερο για το συγκεκριμενο rack. Εψαξα με μια πρωτη ματια περισσοτερες πληροφοριες στο ιντερνετ και διαβασα μερικες κριτικες και ηταν αρκετα καλες. Αλλα δεν νομιζω οτι αυτο θα με πεισει ετσι απλα για καποια μελοντικη αγορα. Ξερει κανεις που μπορω και αν μπορω να δοκιμασω το προιον αυτο καπου στην αθηνα με την κιθαρα μου ? Επισης μια απορια.. τι ακριβως ειναι το Motorola dsp που λεει οτι εχει ? Θα ημουν ευγνωμων αν μπορουσε να μου προτεινει κανεις κατι διαφορετικο σε ρακ προενισχυση με παρομοια λεφτα, και που μπορω να το δοκιμασω..
-
Το εχω και εγω απορια..ποιος ειναι ο αντιπροσωπος της rocktron στην Ελλαδα ? Ηξερα για εναν Λιολιο η κατι τετοιο αλλα νομιζω ειναι μονο Σαλονικα αυτος. Παιζει κατι σε Αθηνα ?
-
Πάτησα στο ιντερνετ και μου εβγαλε πως έχει μερικά πράγματα στο σάιτ του ο Νάκας...
για κάντε ένα τηλεφωνάκι να ρωτήσετε....
α!...
συλληπητήρια!! ;D
-
καλησπερα
καταρχην το voodu ειναι ψηφιακος προενισχυτης (φανταζομαι το γνωριζεις αυτο) με οτι συνεπαγεται αυτο...
εχει πολυ καλα καθαρα κ ωραια γκαζια (με ολιγον τι απο τον χαρ/κο ηχο της rocktron)
Τα εφε του ειναι καλα αλλα οχι state of the art...σιγουρα χρησιμοποιουνται ομως
σε αυτη την κατηγορια τιμης θα σου ελεγα να κοιταξεις τον engl 530 και το psa και να το συνδιασεις κ με ενα g-major για τα fx
Και αν ψαχτεις για μεταχειρισμενα σε αυτη την κατηγορια τιμης οι επιλογες σου αυξανονται κι αλλο ( jmp-1,ada mp-1 κτλ κτλ)
-
Είσαι σίγουρος ότι μπορείς να το αποκαλέσεις "ψηφιακό"; Γιατί από ότι διαβάζω από τα χαρακτηριστικά που βλέπω στο ίντερνετ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι ο ήχος βγαίνει από τη λάμπα και μόνο τα εφέ είναι ψηφιακά. (χωρίς να έχω ψάξει αν αναφέρεται κάπου ρητά ότι είναι έτσι!) - By the way Motorola DSP σημαίνει απλώς ότι ο ψηφιακός επεξεργαστής που έχει είναι της Motorola :P . Δεν ξέρω βέβαια αν στην έξοδο βγαίνει το αναλογικό σήμα αθικτο και από πάνω προστίθεται τα "ψηφιακά" εφέ (που τότε με σιγουριά δε θα τον έλεγες ψηφιακό, αλλά λαμπάτο προενισχυτή με ψηφιακά εφέ..!) ή το σήμα περνάει μέσα από τον DSP και βγαίνει από εκεί ολόκληρο (που τότε θα έλεγες ότι έχει "χαλάσει" λίγο το σήμα από τη μετατροπές αναλογικό-ψηφιακό-αναλογικό), πάντως όπως και να χει θα ήταν λίγο "αδικία" να τον πεις σκέτο "ψηφιακό"! Βέβαια υπάρχει και το ζήτημα κατά πόσο εκμεταλλεύεται σωστά τη λάμπα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα! ;)
-
http://media.musicalplanet.com/pdf/RTR002.PDF (http://media.musicalplanet.com/pdf/RTR002.PDF)
σελιδα 36 δες τη ροη του σηματος ;)
-
Φιλε plus αναφεροντας για το ψηφιακο σκελος της ροκτρον εννοεις οτι θα μου βγαζει τζιτζικι η καποιο θορυβο τελος παντων ? οσο για τον engl εψαξα σημερα αρκετα στο νετ να βρω κριτικες απο διαφορους κατοχους του συγκεκριμενου προενισχυτη και μπερδευτηκα.. απο τελειο κ φοβερο για τα λεφτα του κλπ κλπ.. διαβαζα μεχρι και οτι δεν ειναι τοσο "αληθινος" ο ηχος και οτι συγκριτικα με τα ρακ της ροκτρον οτι ειναι χειροτεροτο engl. Plus ξερεις που μπορω να δοκιμασω τον engl καπου στην Αθηνα ?
-
Γεια χαρα κι απο δω...λοιπον...ουδεμια συγκριση για 'μενα μεταξυ voodu και 530...απλα δυο διαφορετικα μηχανηματα...τεσπαν ειμαι γνωστος engl fan οποτε η γνωμη μου δε μετραει :) :)...παρακατω....μεχρι 400 ευρω πρπ μπορεις να βρεις ενα PSA-1 μεταχ/νο και να εχεις μια πολυ καλη προενισχυση που δε θα την αλλαξεις για ποοοολυ καιρο συν οτι πανω της μπορεις να ''χτισεις'' ενα αξιοπρεπεστατο ρακ.Γενικα απεφυγε λυσεις τυπου "preamp+fx"...οσο για το αν ειναι ''αληθινος'' η οχι ο ηχος...ε,ενταξει,ημαρτον :D...κιθαρα επ'ομου και...για Engl Λογοθετης,νομιζω οτι ειδα ενα voodu στο Guitar store πριν λιγο καιρο....αααα...και κατι τελευταιο που σπανια αναφερεται...που θα ''κουμπωσει'' το ρακ σου;Γιατι αν εχεις σκοπο να το ''ριξεις'' στη λουπα ενος φτηνου solid state ας πουμε,τοτε καλυτερα κρατα τα λεφτα σου μεχρι να αγορασεις ενα συνολικα καλυτερο συστημα.Δυστυχως το σωστο ρακ θελει χρονο στο ψαξιμο και χρημα.Το καλο ειναι οτι μπορεις να το φτιαξεις σιγα-σιγα... ;)
-
http://media.musicalplanet.com/pdf/RTR002.PDF (http://media.musicalplanet.com/pdf/RTR002.PDF)
σελιδα 36 δες τη ροη του σηματος ;)
πφφφ τελικά είναι "χειρότερα" από ότι προέβλεψα στο "κακό" μου σενάριο :P Μα γιατί να το κάνουν έτσι; :P
-
http://media.musicalplanet.com/pdf/RTR002.PDF (http://media.musicalplanet.com/pdf/RTR002.PDF)
σελιδα 36 δες τη ροη του σηματος ;)
πφφφ τελικά είναι "χειρότερα" από ότι προέβλεψα στο "κακό" μου σενάριο :P Μα γιατί να το κάνουν έτσι; :P
Γιατί ίσως να μην καταλαβαίνεις τη διαφορά... Έχουμε πει τόσες φορές παιδιά, τι ψηφιακό δεν είναι απαραίτητα κακό... Δε βλέπω κανένα να διαμαρτύρεται για την ποιότητα των CD που ακούει σπίτι του ή για τις φωτογραφίες που βγάζει η ψηφιακή φωτογραφική μηχανή του.
-
Καλά, ναι, γι αυτό το "χειρότερα" και το "κακό" τα έβαλα σε εισαγωγικά, δε θέλω να πω ότι απαραίτητα βγάζει κακό ή τελείως ψηφιακούρα ήχο ;)
-
Φιλτατε mace τι εννοεις με το "που θα κουμπωσει το ρακ μου" ? εννοεις σε τι ενισχυτη θα το βαλλω ?
-
Λοιπον βρηκα το psa στο Θωμα http://www.thomann.de/gr/tech_21_psa1.htm διαβασα αρκετα καλα σχολια για τουτο δω. Αλλα αν εχω καταλαβει καλα μεχρι τωρα ουτε ο engl ουτε το psa εχουν λαμπα.. εχει μεγαλη η μικρη διαφορα το αν εχουν η οχι (τι ρωταω) ? και ο λογος που ρωταω ειναι μιας και ο τελικος μου ειναι λαμπατος (Mesa Boogie 50/50). Ειναι αναγκη δλδ και η προενισχυση να εχει λαμπα ?
-
Ο τελικος σου ειναι μια χαρα
το engl εχει 2 προενισχυτριες αν θυμαμαι καλα
το psa απο την αλλη ειναι τρανζιστορ, χωρις να σημαινει κατι αυτο... και τα 2 ειναι εξισου καλα
Τελικος κριτης πρεπει να ειναι το αυτι σου και οχι τα specs των μηχανηματων ;)
-
εννοεις σε τι ενισχυτη θα το βαλλω ?
....ναι...αυτο εννοουσα ;)
Τελικος κριτης πρεπει να ειναι το αυτι σου και οχι τα specs των μηχανηματων
...+1 κι απο δω...αυτο που σου καθεται στο αυτι (και στην τσεπη βεβαια) ειναι και το καλο για 'σενα...προσπαθησε να τα ακουσεις καπου πριν αποφασισεις.
-
ευχαριστω πολυ θα παω αυριο λογοθετη να δω αν εχει engl να δω τουλαχιστον αυτον για αρχη..
-
Ααααα...και ναι μη το ξεχασω...το e530 ειναι λαμπατο με 2 ecc 83/12ax7.Αυτο που μπερδευει μερικους ισως ειναι οτι οτι εχει εναν solid state ενισχυτη καθαρα και μονο για τα ακουστικα (1,5 watt νομιζω).Παντως θελω να πω οτι απο τα χερια μου εχουν περασει πραγματικα ολοι οι midi tube preamps και αρκετοι solid state....σε χαμηλη/μεσαια κατηγορια συνεχιζω να ψηφιζω sansamp.
-
Πολύ ωραία προενίσχυση.Όχι βέβαια κλάσης Engl αλλά παιζεί καλά το μηχάνημα
-
Eγώ σου προτείνω με γύρω στα 440 ευρώ (ίσως να λέω λίγα... η κανονική τιμή ειναι χίλια δολλάρια) το digitech 2120 vgs artist. Με δύο λάμπες, τρανζίστορ, δυνατότητα για μέχρι και οχτώ modules ταυτόχρονα, εξαιρετικά εφέ και πολύ επεξεργάσιμα, αν μπορείς να το βρείς και με το johnson j12 foot control τότε πραγματικά είναι το τέλειο εργαλείο για ένα κιθαρίστα. Υπ' όψην σου όμως, μόνο μεταχειρισμένο θα το βρείς (εάν...). Σημειωτέον ότι έχει χρησιμοποιηθεί από Shawn Lane σε στούντιο και από Hammerfall και Dave Kilminster σε lives
-
ευχαριστω πολυ θα παω αυριο λογοθετη να δω αν εχει engl να δω τουλαχιστον αυτον για αρχη..
Εκει ειχα δει και πεταλακια και πεταλιερες της ροκτρον.. το βουντου βγαινει πολλααααα χρονια παντως, σε λαιβ εχω ακουσει καλους ηχους απο αυτο... ο κιθαριστας παλι ειχε το Προφεσυ, και ηταν απο τα χειροτερα που εχω ακουσει.
-
Δεν προλαβα σημερα εν τελει να παω λεγοθετη αλλα περασα στα μπαμ απο τον Νακα prof (τρελη μουφα το προφεσιοναλ.. ας μην πω τι ειναι )..
Λοιπον απο οσο γνωριζα εφερνε καποια ρακ προενισχυσεις ροκτρον. Απο οτι μου ειπαν σημερα σταματησαν να τα φερνουν πια και στο στοκ ειχαν 2 ρακ. Τον gainiac και το prophecy αν θυμαμαι καλα. Λεω του τυπα να μου βαλει τον gainiac σε ενα ηχειο να τον ακουσω με την κιθαρα μου.. και μου τον συνδεει σε κατι ορθια ηχεια yamaha τρισαθλια. Ο ηχος ηταν για γελια κ το τελευταιο που μπορουσα να ακουσω ηταν η προενισχυση που χανοταν σε μια θαλασσα απο ζητα. Τον ξαναφωναζω μιας κ ειχε φυγει απο κει ο τυπος.. του λεω ρε αδερφε βαλτο σε ηχειο σοβαρο σε καποιον combo στο return. Τον βαζει ενας αλλος στην τελικη.. και δοκιμασα..οκ μετριες εντυπωσεις. Αλλα τους ρωτησα πολλες αποριες στη συνεχεια αλλα δε ξεραν το χριστο τους.. θα ρωτησω και εδω μηπως ξερετε καλυτερα απο δαυτους..
1) Εστω οτι θελω να εχω το εξης σεταπ... 1αν τελικο πχ τον δικο μου mesa 50/50, ενα Triaxis και εστω οτι θα συνδυαζα τα εφε απο 1 g major. Oλα αυτα θα τα χειριζομουν φανταζομαι απο ενα footswitch. Μεχρι εδω δε ξερω αν ειπα κατι λαθος. Ας πουμε τωρα οτι εχω τον τελικο, εχω την προενισχυση.. αλλα δεν εχω το g major.. ε το ρολο του τελευταιου μπορει να τον παρει πεταλιερα μου (boss gt8) ? μπορω κοινως να εκμεταλευτω τα εφε της πεταλιερας.. και να τα συνδυασω με το distortion της προενισχυσης ? δλδ αν θελω να φτιαξω εναν ηχο σολο θα βαλω πχ την ταδε ρυθμιση distortion στην προενισχυση και μετα μπορω να "ανακατεψω" καποια εφε της πεταλιερας (delay reverb chorus κλπ) εκει για να φτιαξω αυτο που φανταζομαι ? Αν δε μπορω να το κανω αυτο με πεταλιερα αλλα μπορω με το g major.. τι ειναι αυτο που τα διαφοροποιει ?
2) Μπορω σε μια προενισχυση ρακ που θα παρω να "αποθηκευσω" διαφορετικες επιλογες? τι εννοω.. αν για παραδειγμα θελω να εχω 5-6 η και παραπανω διαφορετικα ειδη distortion.. μπορω να κανω τις αντιστοιχες ρυθμισεις και να αποθηκευτουν καπου ωστε να τις χειριζομαι και να τις αλλαζω με καποιο footswitch ? σαν να εχω δλδ μια κοινη πεταλιερα με πολλα εφε.. ή καθε φορα που θελω αλλον ηχο στην προενισχυση πρεπει να σκυβω και να πειραζω τα knobs ξανα? επισης αν αυτο γινεται σε ορισμενες προενισχυσεις και σε καποιες οχι , τι τις διαφοροποιει?
ΥΓ: Συγνωμη για το μεγεθος και συγνωμη αν ρωταω αηδιες.. ελπιζω να μπορειτε να απαντησετε στις πονοκεφαλιαστικες αυτες ερωτησεις μου.
-
για το δευτερο σκέλος της ερώτησής σου, ναι. Και 'γώ έτσι παίζω. Χρησιμοποιώ το digitech 2120 μόνο του, λειτουργεί στην ουσία σαν πεταλιέρα. Και φυσικά υπάρχει το footswitch που σου κάνει τη ζωλη πολύ πιό εύκολη (μπορείς να έχεις μέχρι και δέκα ηχους, η να κάνεις assign solo boost η κάποιο εφέ)
-
Ε ρεεεε θεμα που ανοιξες... :) :).Λοιπον σοβαρα τωρα εχει συζητη8ει και στο παρελθον...ξεπερναω το πρωτο σοκ boogie two-fifty+triaxis πανω σε πεταλιερα boss ::) ::) ::)....κριμα τα μπουγκια ρε γμτω...τεσπαν... αν με καποιο τροπο μπορεις να ''παρακαμψεις'' το preamp stage της gt-8 ολα ειναι μια χαρα,δεν ξερω ομως αν γινεται.Το ιδιο ισχυει αν υπαρχει καποιο bypass για το preamp.Σε καθε πειπτωση παντως το σημα ρουταρεται μεσα απο το gt-8 με ο,τι αυτο συνεπαγεται.Θα χρειαστεις επιπλεον μια midi συνδεση μεταξυ των μηχανηματων (οπωε επισης και στην περιπτωση triaxis+multi fx unit) ουτες ωστε να ανακαλεις εφφε και στα δυο μαζι.Χρειαζεσαι ενα midi foot controller τυπου Roland FC-200,Art ultrafoot,behringer fcb,Ground Control Pro κλπ ουτως ωστε να ελεγχεις το ολο συστημα με το ποδι (την αλλαγη προγραμματων δηλαδη η/και παραμετρων).Σε μια ρακ προενισχυση τυπου triaxis,jmp,e580,psa-1 μπορεις να αποθηκευσεις ηχους (καθαρους,βρομικους) και να τους συνδιασεις με εφφε τυπου delay,chorus κλπ απο καποια αλλη μοναδα.Στην περιπτωση που και η αλλη μοναδα ειναι ρακ εχεις σαφες πλεονηκτημα της ποιοτητας ηχου/σηματος αφου ολα ''λουπαρονται'' και καταληγουν στον τελικο.Βασικη προυποθεση της αποθηκευσης πολλων διαφορετικων ηχων ειναι να σου δινει τη δυνατοτητα αυτη η προενισχυση σου και βεβαια να εχει midi οποωσδηποτε.Θα χρειαστεις οπωσδηποτε καποιες βασικες γνωσεις midi programming/midi mapping για να συνδιασεις τα εφφε μεταξυ τους και να τα ανακαλεις απο διαφορετικες μοναδες ρακ (πχ triaxis+gmajor) μεσω του foot controller.Δεν ειναι κατι δυσκολο και θα βρεις αρκετη βοηθεια και στο φορουμ αλλα και ονλαιν γενικα.Γενικα παντως θα συνιστουσα τη λυση rack preamp (midi)+rack fx unit+foot controller αλλα αποφασισε για το ΑΝ θα ηθελες τελικα rack gear η οχι ;)....γενικα παντως οτι αλλο θες ρωτα.Εδω ειμαστε... :)
-
Αυριο θα δοκιμασω την vox tonelab le ετσι για να δω τι λεει, αλλα εχω στο νου για ρακ μιας κ εκανα το πρωτο βημα και πηρα τελικο και σχετικα καλο. Με βοηθησε αρκετα ο Alex Flouros και μου προτεινε psa-1 (600κατι το δινει ο Θωμας) και το lexicon mx200 effects processor (me 198 ευρω απο Θωμα παλι) μαζι με ενα midi controller και για το τελευταιο οκ ειδα μεγαλη ποικιλια στο νετ και στο θωμα. Αυτα τα 2 φαινονται αρκετα υποσχομενα και ψαχνομαι πολυ για κριτικες κ βλεπω πολυ καλα σχολια και για τα 2 και ακουω και μερικα βιντεακια στο youtube να ακουσω στο περιπου τι λενε τα 2 αυτα ρακακια. Και το μεγαλυτερο κινητρο στην αγορα των 3 παραπανω ειναι οτι ειναι οικονομικοτερα σε σχεση με αλλα αντιστοιχα ρακ που κυκλοφορουν κατι που με βολευει στην παρουσα οικονομικη φαση που βρισκομαι. :)
-
Αν σε ενδιαφερει αδερφε,εχω ενα marshall jmp-1 το οποιο δεν το χρησιμοποιω πλεον και ειναι σε αριστη κατσταση!
-
To Gainiac το εχει ενας φιλος, καλα ακουγετε σε καλο τελικο, εως πολυ καλα... βασικα εχει σχεδον ιδιο ηχο με το πεταλακι Rampage που εχει, λιγο πιο γλυκο στα αυτια ισως λογο λαμπας. Οσο αφορα το Prophecy, θα προτεινα να μεινεις μακρυα, το ειχε ο κιθαριστας μας, ενα καλο ηχο δεν μπορουσα να βγαλω με τιποτα!
Το Gainiac δεν εχει μιντι, αλλα αμα παρεις κατι σαν το behringer fcb1010 που εχει και δυο εξοδους διακοπτη με ρελε, θα μπορεις να αλλαζεις απο εκει καναλι, αλλα δεν μπορεις να σωσεις ηχους!
Στο τριαξις και σε αλλους μιντι προενισχυτες, κανεις αυτο που λες κανονικα. Στη gt8 νομιζω μπορεις να κανεις bypass την προενισχυση και να χρησιμοποιησεις μονο τα εφε, οποτε μαλλον γινεται αυτο που λες. Πιθανως απο την εξοδο μιντι που εχει να μπορεις να ελεγξεις και το τριαξις!
Οσο αφορα το δευτερο σκελος της ερωτησης σου, καποιες ειναι σαν τo gainiac που ειπα πριν, οποτε μπορεις να αλλαξεις μονο καναλια με ποδοδιακοπτη. Καποιες αλλες αλλαζουν και καναλια με μιντι, αλλα δεν αποθηκευουν ρυθμισεις. Και υπαρχουν φυσικα και αυτες που εχουν μιντι και αποθηκευουν και μνημες με ρυθμισεις, και με το μιντι αλλαζεις αναμεσα σε αυτες τις μνημες.
-
1) Για να χρησιμοποιήσεις μόνο τα εφφέ χώρου-χρόνου (π.χ. delay, flanger, reverb, κ.λπ.) παρακάμπτοντας τους τύπους προενισχυτών που σου δίνει η GT-8, μπορείς να εφαρμόσεις την 4CM (4 cables method).. H 4CM σου επιτρέπει να ακούς τον προενισχυτή σου, τον τελικό, και στο ενδιάμεσο να ακούς τα εφφέ της GT-8 τα οποία δεν χρωματίζουν τον ήχο (τα εφφέ χώρου-χρόνου που αναφέραμε πριν).. Βεβαια μην φανταστείς ότι η GT-8 δεν "χρωματίζει" τον ήχο, αλλά τι να κάνεις :D .. To μη χείρον βέλτιστον.. Φαντάζομαι ότι την συγκεκριμένη συνδεσμολογία την γνωρίζεις οπότε δεν υπάρχει λόγος να την περιγράψω.. Αν δεν την πολυθυμάσαι εδώ είμαστε ;)..
2) Το Μ/Β triaxis είναι midi compatible.. Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να αποθηκεύσεις ρυθμίσεις (gain, treble, bass, middle, τύπος καναλιού) και να τα επιλέγεις ως patches με ένα footswitch.. Πολύ καλή επιλογή κατά τη γνώμη μου.. Ειδικά αν βρεις το v2.0..
-
Για triaxis δεν εχω καθολου χρηματα. Το ανεφερα ενδεικτικα. Νομιζω οπως ειπα η λυση του συναδελφου μας Αλεξ Φλουρου (psa 1.1 - lexicon mx200) οτι ειναι η καλυτερη και οικονομικοτερη. Και μαλλον για κατι τετοιο θα παω. Τωρα με τις συνδεσμολογιες, οταν με το καλο αποκτησω τα παραπανω θα ρωτησω σε τυχον αποριες.
Οσο για τον gainiac δεν με ενθουσιασε καθολου και οχι τοσο απο πλευρας ηχου αλλα ευελιξιας, ενιωθα λιγες τις επιλογες με το να μην μπορω να αποθηκευω διαφορετικες ρυθμισεις, και το προφεσυ δε το δοκιμασα καν στο νακας προφεσιοναλ γιατι ο ενας εκ των δυο εκει μεσα δεν ηξερε να μου το συνδεσει κ φοβοταν μη "χαλασει" κατι απο το ρακ η κατι τετοιο και μιλαω σοβαρα, δλδ ελεος. Τι να πω.. Τελος παντων, βλεποντας και κανοντας λοιπον.. Ευχαριστω ολους για τις συμβουλες σας.