Το Στέκι των Κιθαρωδών

Ειδικά θέματα => Τρόποι παιξίματος, τεχνικές => Μήνυμα ξεκίνησε από: hammer στις 23/01/09, 12:27

Τίτλος: blues σολα
Αποστολή από: hammer στις 23/01/09, 12:27
ασχολουμαι με την κιθαρα περιπου 16 χρονια ειμαι αυτοδιδακτος και οτι θεωρια εχω μαθει ειναι μεσα απο βιβλια,ολα αυτα τα χρονια με ενδιεφερε μονο η metal μουσικη πλεον την εχω σχεδον παρατησει και ψαχνομε για blues φαση
υπαρχει καποια κλιμακα εκτος της πεντατονικης μινορε η οποια χρησημοποιειται στα blues σολα?
Τίτλος: Απ: blues σολα
Αποστολή από: ibanezz στις 23/01/09, 12:47
Ρίξε μια ματιά εδώ
http://www.justinguitar.com/en/BL-012-BluesScales.php
Τίτλος: Απ: blues σολα
Αποστολή από: korax_ole στις 27/02/09, 03:32
Βασικα εχει να κανει και τι Blues παιζεις... στα μινορε τυπου blue jeans blues ακουγονται πολυ ωραια, μινορε πεντατονικη, ο αιόλιος και ο δοριος τροπος.
Για κομάτια σε στυλ πιο ματζορε , περναει πολυ καλα ο μιξολυδιος και ο δοριος τροπος... δινοντας το υφος του ματζορομινορου που λενε!!!
βεβαια μετα απο απκετο καιρο μουσικου πειραματισμου και αρκετων συζητησεων πανω στα blues επικρατει η εξης αποψη: Η κλιμακα για blues ειναι μια: η χρωματικη, ολες οι νοτες!!! εισαι ελευθερος να παιξεις οτι νιωσεις!!!  :)
Τίτλος: Απ: blues σολα
Αποστολή από: jkstigma στις 17/07/09, 09:27
αν και παλιο θεμα ...ομορφο

λοιπον μπορεις να δοκιμασεις
πανω σε ακορντο A7>>> κλιμακα A bluemaj
            ακορντο Α6>>>κλιμακα Α5τονικη
            ακορντοΑm7>>>κλιμακα Αm 5τονικη ή και Αm blues 5τονική
Τίτλος: Απ: blues σολα
Αποστολή από: Panos the Greek στις 17/07/09, 10:59
Προσπάθησε να βρείς το melodic phrasing του Scott Henderson, είναι ότι πρέπει για να αναπτύξεις την μπλουζ και τζαζ μελωδικότητά σου.
Τίτλος: Απ: blues σολα
Αποστολή από: kostas80 στις 15/09/09, 15:50
Χαιρετώ και ΄γω παιδες
Νομίζω ότι το πιο σημαντικό για να περάσεις απο το μεταλ στο blues είναι να αλλάξεις τρόπο σκέψης παιξήματος , feeling και γενικότερα είναι μια εντελώς διαφορετική κατάσταση.
τα υπόλοιπα πιστεύω θα τα βρείς μόνος σου αφού είσαι και αυτοδίδακτος.( respect )
αφού μάθεις όλες τις θέσης της πεντατονικής προσθέτεις νότες και δοκιμάζεις.