Το Στέκι των Κιθαρωδών
Μουσικά όργανα και εξοπλισμός => Ενισχυτές => Μήνυμα ξεκίνησε από: gers στις 16/06/09, 14:33
-
Γεια χαρά.. Έχει δοκιμάσει κανείς να βγάλει κάποιο live χωρίς ενισχυτή αλλά συνδέοντας την πεταλιέρα του ή κάποιο αναλογικό amp simulation (π.χ. Tech21 TRI-AC) κατευθείαν στην κονσόλα? Πώς ήταν το αποτέλεσμα?
Εγώ είχα δοκιμάσει κάτι ανάλογο σε μια σχολική γιορτή :P με μπάσο όμως.. Και εκεί τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά..
Στην κιθάρα κανείς? Για να δω απόψεις... 8)
-
η απαντηση που θα παρεις ειναι απόλυτα θετική. οι περισότερες πεταλιερες σήμερα ειναι σεταρισμένες ωστε να παιζουν σε κονσολα απευθείας χωρίς κάποια απώλεια ήχου.ισα ισα που ειναι κ προτέρημα σε πολλές καταστάσεις
-
Φιλε Gers το συγκεκριμενο πραγμα το εχω κανει ουκ ολιγες φορες με την πεταλιερα μου!!
Καθαρα για λογους ευκολιας βεβαια..ηθελα να απλουστευσω τη συνδεσμολογια, και να μπορω να ρυθμιζω απο μονος μου τον ηχο και να μη μπλεκω με @#$% ηχοληπτες ;D!!Επισης γλυτωνεις ωρες ολοκληρες ρυθμισης του ηχου, μιας και οι πεταλιερες βγαζουν σε καθε ενισχυτη πολυ διαφορετιο ηχο, οποτε την 'καρφωνεις' στην κονσολα και εισαι ησυχος ;)!!
Το αποτελεσμα??Αν ψαχνεις για μετριο προς καλο ηχο, τοτε ειναι οτι πρεπει!!
Προσωπικα εχω το Pod X3 Live και με εχει βγαλει ασπροπροσωπο πολλες φορες οταν χανομαι μεσα στις ρυθμισεις ενυσχητη-κονσολας-πεταλιερας!!
Δεν ξερω ποιο πεταλι εχεις και αν η συμεριφορα του ειναι αναλογη βεβαια γιαυτο και δε σε παιρνω στο λαιμο μου..αν ομως αυτο που θες ειναι να παιξεις σε μικρο-live κ.λ.π πιστευω θα υπερκαλυφθεις :)
-
Λόγω setup όλα μου τα live τα έχω κάνει συνδεμένος κατευθείαν σε κονσόλα. Χρησιμοποιώ το POD XT μαζί με το GR-33.
Το καλό στην υπόθεση είναι οτι χρησιμοποιώ μηχανήματα τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να μην μπαίνουν σε ενισχυτή κιθάρας, αν και τα δύο έχουν ρυθμίσεις για τέτοια χρήση αν απαιτηθεί.
Το κακό είναι ότι δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να βρώ ακόμα μαγαζί που να μου επιτρέψει να παιξω με 2 στερεοφωνικά κανάλια, οπότε αναγκάζομαι να περνάω το POD μέσα από το send & return του GR-33 με αποτέλεσμα να μην έχω ποτέ τον ήχο που ακριβώς θέλω.
Βέβαια το POD δεν είναι plug & play σε τέτοιες περιπτώσεις και δεν πρέπει ποτέ να το θεωρείς ως τέτοιο. Δλδ θα πρέπει να αφιερώσεις χρόνο στο να ρυθμίσεις τα EQ του POD ώστε να ταιριάζουν με τα EQ του μαγαζιού. Κανονικά θα έπρεπε βέβαια να γίνεται το αντίθετο, αλλά...
Επίσης ένα μεγάλο κακό είναι ότι αναγκάζομαι να ακούω από τα monitor της φωνής οπότε και αφ' ενός μπλέκεται το όλο πράγμα στην monitor μίξη, αφ' εταίρου συνήθως έτσι και κάνω ένα βήμα πιο πέρα (κι εγώ στα live είμαι λίγο "κατσίκι") δεν ακούω τι παίζω...
Πάντως τελικώς γίνεται... ;)
-
Ρίξε μία ματιά στο FRFR (Flat Response, Full Rate) (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=72187.msg565028#msg565028) όπου έχω κάνει μία εκτεταμμένη ανάλυση για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της λύσης συτής.
-
Επίσης ένα μεγάλο κακό είναι ότι αναγκάζομαι να ακούω από τα monitor της φωνής οπότε και αφ' ενός μπλέκεται το όλο πράγμα στην monitor μίξη
Αυτό είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημα, ειδικά αν τραγουδάς. Το έχω κάνει μόνο μία φορά από ανάγκη (βλάβη σε ενισχυτή στη μέση του live, χωρίς back-up, οπότε "καρφώθηκα" απευθείας στην κονσόλα) και δε θα ήθελα να μου ξανασυμβεί :).
Αν δεν τραγουδάς, εννοείται ότι το setup αυτό προϋποθέτει ότι το stage διαθέτει monitor αποκλειστικά για τον κιθαρίστα, αλλιώς φυσικά δε θα ακούς από πουθενά. Επίσης, ειδικά σε μικρο-μεσαία μαγαζιά όπου ο ήχος κιθάρας που βγαίνει "κάτω" προέρχεται αναπόφευκτα εν μέρει και από τον ενισχυτή σου, μπορεί να χάσεις σημαντικά σε ένταση και να εξαρτάσαι και πάλι από την ικανότητα/όρεξη του ηχολήπτη να ισορροπήσει τα πράγματα.
Προσοχή, δε μιλάω για ποιότητα ήχου (πιθανό να είναι καλύτερη), αλλα για το πόσο θα ακούς και θα ακούγεσαι όσο πρέπει.
Το πράγμα αλλάζει αν χρησιμοποιείς εκτός από το monitor του μαγαζιού ακόμη ένα (δικό σου) active monitor μόνο για την κιθάρα- σαν αυτά που περιγράφονται στο θέμα που παρέθεσε ο adr1anos. Δηλαδή αν έχεις τη δυνατότητα να στέλνεις δύο out, ένα απευθείας στο δικό σου active monitor και ένα στο P.A..