Το Στέκι των Κιθαρωδών
Περι μουσικής => Μουσικά νέα και συζητήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: Ο Νέος Κιθαρωδός στις 13/01/10, 08:11
-
Το είδα χθες και χάζεψα: Σχεδόν όλα τα σχολικά βιβλία ("του Οργανισμού") μπορεί πλέον να τα κατεβάσει κάποιος από μια σελίδα στο ίντερνετ σε μορφή PDF. Είπατε τίποτα;
Και επειδή εδώ μας ενδιαφέρει η μουσική, να πω ότι τα μουσικά βιβλία είναι πολύ καλά φτιαγμένα, με πολλή αγάπη και πολύ υλικό και πληροφορίες. Ακόμη και αυτά του δημοτικού μπορεί να τα ξεφυλλίσει κάποιος πολύ ευχάριστα και να βρει κάποια πράγματα που δεν ήξερε.
Και είμαι σίγουρος ότι και πολλοί επίδοξοι μουσικοί εδώ μέσα αγνοούν πολλές από τις πληροφορίες και γνώσεις που υπάρχουν σε αυτά τα βιβλία. Για ρίξτε μια ματιά... ;D
Του δημοτικού:
http://pi-schools.sch.gr/dimotiko
Του γυμνασίου:
http://pi-schools.sch.gr/gymnasio
Εμείς οι παλιότεροι πολλές φορές συνηθίζαμε να καίμε τα βιβλία στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Άντε τώρα να κάψεις... το PDF!!! :yeah
-
Διάβασα λίγο από τα βιβλία της μουσικής. Είναι όμορφα. Μακάρι να είχα κι εγώ τέτοια... Πιστεύω ότι είναι χρήσιμα και για ενήλικες (ιδίως αυτά του Γυμνασίου), για εγκυκλοπαιδικές γνώσεις. Θα συνεχίσω το διάβασμα...
-
Μακάρι να είχα κι εγώ τέτοια...
+1
blues, jazz, pink floyd ! αυτά είναι!
thanks για τα links κιθαρωδέ
edit: κάποια αποσπάσματα από το βιβλίο του καθηγητή (Γ' Γυμνασίου):
"Οι μαθητές ακούν τα «Money» και «High Hopes» και συγκρίνουν την εξέλιξη του συ-
γκροτήματος μέσα από χαρακτηριστικά δείγματα της δουλειάς του."
"Ακρόαση του «Riders on the Storm» των Doors και επισήμανση των χαρακτηριστι-
κών της μουσικής ροκ. Οι μαθητές παίζουν ή τραγουδούν την κύρια μελωδία και συ-
μπληρώνουν τις νότες, ώστε να δημιουργηθεί ο Δώριος Ρε τρόπος."
Θέλω να ξαναπάω σχολείοοοοοο!
-
Βεβαια να επισημανουμε και το μεγαλο χασμα μεταξυ του τι λεει το βιβλιο του καθηγητη και τι κανει ο ιδιος ο καθηγητης στη ταξη ;)
Καποια στιγμη θα επρεπε να αξιωθουν οι υπευθυνοι του υπουργειου και να αξιολογησουν την ποιοτητα του διδακτικου προσωπικου των καλλιτεχνικων διοτι το τελευταιο καιρο ( δηλαδη τα τελευταια 20 χρονια ) εχουμε το φαινομενο της προσληψης μουσικολογων που δε ξερουν απο...μουσικη!
Θελει και λιγο ζωντανια το ολο θεμα κι αν για 4 χρονια εισαι κλεισμενος σε θεωρητικες προσεγγισεις, καταντας ενας κλασσικος καθηγητης που περισσοτερο για φιλολογος θα εισαι χρησιμος, παρα για μουσικος!
-
Να ευχαριστήσω και εγώ για τα Links, θα τα διαβάσω μόλις βρω χρόνο!
Να συμφωνήσω και εγώ με τον Freemind, όχι τόσο για το ότι οι μουσικοί που προσλαμβάνονται δεν ξέρουν από μουσική αλλά γιατί ακόμη και παλαιότερα που το μάθημα της Μουσικής στο Γυμνάσιο, ήταν ένα μάθημα ότι να 'ναι (ότι άσχετα με το βιβλίο ο καθηγητής μπορούσε να κάνει ότι του κατέβει!να πάρει ξέρω γω βοτσαλάκια και να παίζει μέσα στην τάξη), ο καθηγητής που είχαμε ήτανε Μουσικός και μάλιστα Ενεργός Μουσικός, με την μόνη διαφορά όμως, ότι παρόλο που είχε στην διάθεση του, αυτή τη μία ώρα να κάνει ότι θέλει ανεξάρτητα με το βιβλίο (μιας και το βιβλίο πάντα ήτανε για όλους τους μαθητές, μία άχρηστη φθηνή παπαγαλία)
εκείνος προτιμούσε να παραδώσει μάθημα όπως όπως(σα να λέμε παπαγαλίζω το επόμενο κεφάλαιο, άλλωστε τι άλλο θα μπορούσε να κάνει ? αφού ήτανε κείμενο παπαγαλίας) και τέλος να παίξει εκείνος με τα δικά του βοτσαλάκια και εμείς με τα δικά μας. Στη ζωγραφική μπορώ να πω γινότανε καλύτερη δουλειά, γιατί μάλλον δεν είχαμε βιβλίο (χαχαχαχα) αλλά ενδιαφερόταν η καθηγήτρια! Σε όλα τα μαθήματα και ιδιαίτερα σε αυτά τα πιο χαλαρά διδακτικής ύλης παίζει ρόλο η δράση του καθηγητή! Freemind, ακόμη και αυτοί που θα ελέγξουν τον καθηγητή, πρέπει να είναι συγκεκριμένης ιδιότητας, γιατί ξέρεις οι μουσικοί κατά κάποιο τρόπο ακόμη και σήμερα θεωρούνται "μπουζουξήδες..έλα μωρέ τι θα γίνει μουσικός?..να πάρει μια κιθάρα και να την κάνει γκραν γκραν..? κτλπ.
-
Ευχαριστουμε για τα λινκς!
Πολυ ωραιο το βιβλίου της Γ' γυμνασίου (edit: Pink Floyd, Beatles, Heavy Metal, Punk, JAZZ και δε συμμαζευεται!), με κανει και μενα να θελω να ξαναγυρίσω στα θρανία.. :-\