Το Στέκι των Κιθαρωδών
Μουσικά όργανα και εξοπλισμός => Ενισχυτές => Μήνυμα ξεκίνησε από: Ragnaros στις 16/01/10, 21:01
-
Ποιος ενισχυτης πιστευετε οτι ειναι προτειμοτερος για Metalιες και Rockιες , πανω-κατω στα <200< ευρω..Κυριως τον χρειζομαι για σπιτι(30 Watt θα ηταν οτι πρεπει)..Λοιπον διαλεξα αυτους τους 4 (εκτος αν εχετε να προτεινετε κατι καλυτερο) :
1) http://www.thomann.de/gr/marshall_mg30fx_new.htm (http://www.thomann.de/gr/marshall_mg30fx_new.htm)
2) http://www.thomann.de/gr/peavey_vypyr_30.htm (http://www.thomann.de/gr/peavey_vypyr_30.htm)
3) http://www.thomann.de/gr/vox_vt30.htm (http://www.thomann.de/gr/vox_vt30.htm)
4) http://www.thomann.de/gr/vox_ad30vt_b_stock.htm (http://www.thomann.de/gr/vox_ad30vt_b_stock.htm)
-
VOX AD30VT με 1000...
εμενα προσωπικα οι marshall mg δν μαρεσουν...εκτος αν τους βαλεις κανα πεταλακι για distortion.
για peavey δεν ξερω =/
παντως γι`αυτα που θες πιστευω ο VOX ειναι ο καλυτερος
-
Ο VOX AD30VT με τον VOX VT30 , εχουν διαφορα , ετσι ? ο πρωτος εχει 11 channels και ο 2ος 22 ... ο πρωτος νομιζω οτι εχει λιγοτερα effects απο τον 2ο
-
ο ενας ειναι ψηφιακος νομιζω και ο αλλος Modeling υβριδικος. δλδ μισος λαμπα μισος ψηφιακος?κατι τετοιο θα μας πει καποιος πιο ειδικος οταν δει το θεμα σου ελπιζω ;DD.
οπως θα ειδες ο VT με τα 178 εχει τελειωσει στο thomann>..και αυτος ο συγκεκριμενος ειναι απο επιστροφη.δλδ μεταχειρισμενος...οποτε αν δν τον βρεις στο thomann θα τον βρεις σε τιμη ανω των 200 ευρω απο κει η απο αλλο καταστημα
παντως απ`ολους αυτους ο VOX ad30vt ειναι ο καλυτερος.
-
Οποτε ποιος απο τους 2 ειναι καλυτερος ?
-
εκανα τροποιποιηση. ο vox ad30vt ειναι καλυτερος κατα τη γνωμη μου...που ειναι και υβριδικος.
ριξε και μια ματια στο θεμα του απολλων θα σε βοηθησει
http://forum.kithara.gr/index.php?topic=74793.0
-
Δε μας εχεις πει αν χρειαζεσαι ενισχυτη με εφε. ;)
-
Ο VT30 είναι η μετεξέλιξη του ΑD30VT. Oυσιαστικά πρόκειται για τον ίδιο ενισχυτή, απλά τα μοντέλα της σειράς VT έχουν περισσότερες προσομοιώσεις και preset, έχουν ξεχωριστό reverb και μερικές ακόμα βελτιώσεις. Επιπλέον οι τιμές τους έχουν πέσει ακόμα περισσότερο πρόσφατα, μάλλον για να ανταγωνιστούν τους Laney Prism και τους Vypyr που είναι στην ίδια κατηγορία, οπότε είναι μια πολύ καλή στιγμή για να αποκτήσεις έναν. Εγώ λοιπόν θα σού έλεγα να προτιμήσεις ή τον Vox VΤ30 ή τον Vypyr.
-
και γω αρχικα Vypyr ελεγα να παρω , αλλα ειδα και τους VOX και ηταν τελειοι...Βασικα περισσοτερο για Distortion τον θελω..Βασικα θελω ενισχυτη που να βγαζει πολυ καλο Distortion(για Metal k Rock τον θελω)
-
Προσωπικη μου αποψη ειναι πως αν δε σε ενδιαφερουν τα ενσωματωμενα εφφε καλυτερη επιλογη ειναι ο Roland Cube. Για τα γουστα μου εχει καλυτερα καθαρα και high gain βρωμικα χωρις να ακουγονται λασπωμενα.
-
Ωραιος ειναι...Αλλα ας ακουσουμε κ τν γνωμη του Απολλωνα
Μπορω να παρω εναν ενισχυτη ο οποιος να ειναι ξερω γω 30 Watt, πλ καλος στο θεμα ηχου κ μετα του βαζω εγω Effects με πεταλιερα
-
Ο Roland Cube είναι καλός ενισχυτής, τουλάχιστον τα μοντέλα των 20 και 30 Watt, γιατί τον 15άρη δεν θα τον συνιστούσα. Πάντως την ευελιξία του Vox και του Vypyr δεν την έχει με τίποτα. Σαν ποιότητα ήχου δεν είναι καθόλου άσχημος και συμφωνώ με τον G.K. ότι δίνει πολύ καθαρό και διαυγή ήχο, αλλά δεν θα σού δώσει τις επιλογές των άλλων δύο. Αν λοιπόν σκέφτεσαι να τον αγοράσεις, θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι σού αρέσουν και σε καλύπτουν οι 3-4 high gain προσομοιώσεις και τα περιορισμένα (σε αριθμό και δυνατότητα παραμετροποίησης) εφφέ που διαθέτει. Κατά τη γνώμη μου είναι πολύ πιο πιθανό να βρεις καλούς ήχους από τον Vypyr, o οποίος έχει πολύ καλές προσομοιώσεις high gain ενισχυτών (ειδικά των γνωστών μοντέλων της Peavey όπως ο ΧΧΧ, ο JSX, o 6505 και άλλων) και φυσικά πολύ περισσότερα εφφέ. Ειδικά εν ληφθεί υπόψη η διαφορά τιμής, είναι δύσκολο να υποστηρίξει κανείς ότι ο Cube είναι προτιμότερος για σένα με βάση τα είδη μουσικής που σε ενδιαφέρουν και τον προϋπολογισμό σου.
-
Μπορω να διαθεσω 200-250 ευρω για ενισχυτη...Οποτε λογικα ο Vypyr με τις High-Gain επλογες θα ειναι οτι πρεπει για μενα...Ευχαριστω πλ βρε Απολλωνα..Βασικα αυτον ειχα βαλει εδω κ πλ καιρο στο ματι...Αλλα μετα ειδα και τον VOX αλλα αυτος ειναι και τοσο πλ του ειδους μου
By The Way, αυτος ο Vypyr με ποια κιθαρα λες να πηγαινε καλυτερα απ'αυτες που σου εδειξα πριν στο αλλο Τοπικ (για Μεταλ - Ροκ)
-
Τσέκαρε κι αυτόν:
http://www.youtube.com/watch?v=ZsglPK0ayNw (http://www.youtube.com/watch?v=ZsglPK0ayNw)
Μου τον πρότεινε συμφορουμίτης σε άλλο θέμα, επειδή κι εγώ ψάχνομαι για ενισχυτή, και αρχικά τον απέρριψα λόγω έντασης, αλλά τώρα άρχισα να το ξανασκέφτομαι, γιατί φαίνεται υπερβολικά καλός για τα λεφτά του (230 ευρώ στο dv247).
-
Ακουστα τον εχω..Οι Peavey διακρινονται για τον Metal ηχο που βγαζουν
-
Το πνευμα των μεταχειρισμενων ξαναχτυπα ;D
http://forum.kithara.gr/index.php?action=classifieds;sa=view;id=12411 (http://forum.kithara.gr/index.php?action=classifieds;sa=view;id=12411)
-
By The Way, αυτος ο Vypyr με ποια κιθαρα λες να πηγαινε καλυτερα απ'αυτες που σου εδειξα πριν στο αλλο Τοπικ (για Μεταλ - Ροκ)
Ένα χαρακτηριστικό (θετικό ή αρνητικό, ανάλογα πώς το βλέπει κανείς) των modelling ενισχυτών είναι ότι δεν έχουν την ευαισθησία ως προς το είδος των μαγνητών ή τις δυναμικές του παιξίματος που θα βρεις π.χ. σε κάποιους καλούς λαμπάτους ενισχυτές*. Οπότε με όποια κιθάρα και αν παίξεις, λογικά θα μπορέσεις να βγάλεις καλούς ήχους κάνοντας τις σχετικές ρυθμίσεις στα control της κιθάρας και του ενισχυτή. Μπορεί να σού φανεί περίεργο, αλλά για αυτόν τον ενισχυτή ακόμα και για hard rock ή metal εγώ θα διάλεγα μια κιθάρα με λιγότερο γκαζιάρικους μαγνήτες. Αν βάλεις έναν μαγνήτη με υψηλό output πάνω σε μια από τις πιο "άγριες" προσομοιώσεις ενός modelling ενισχυτή, μπορεί να έχεις ένα αποτέλεσμα που θα είναι περισσότερο βαβούρα παρά μουσική. Με μια προσομοίωση όπως π.χ. η 6505, η παραμόρφωση του ενισχυτή θα σού είναι υπεραρκετή χωρίς να χρειαστεί την επιπλέον ώθηση μαγνητών με υψηλή έξοδο. Βέβαια όλα εξαρτώνται από το αυτί του ενδιαφερόμενου. Γι αυτό δοκίμασε όσο και ό,τι μπορείς. Μόνο εσύ θα αποφασίσεις τι σού αρέσει και τι όχι.
*Εξαίρεση σε αυτό αποτελούν μεχρι ενός σημείου οι Vox, οι οποίοι λόγω του κυκλώματος με λάμπα που διαθέτουν παρουσιάζουν μια πιο δυναμική συμπεριφορά με καλύτερη απόκριση στο παίξιμο απ' ό,τι οι άλλοι ανταγωνιστές σε αυτή την κατηγορία. Επ' αυτού έχουν γραφτεί πολλά και κάποιοι υποστηρίζουν ότι η λάμπα είναι απλά εμπορικό κόλπο και δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικό στον ήχο. Εγώ προσωπικά επειδή ήμουν κάτοχος ενός Vox για αρκετό διάστημα διαπίστωσα ότι σε αυτό το σημείο απέχει πάρα πολύ σε απόδοση από όλους τους άλλους modelling ενισχυτές που έχω δοκιμάσει. Αν αυτό οφείλεται συγκεκριμένα στη λάμπα ή όχι δεν μπορώ να το πω με βεβαιότητα. Πάντως στα δικά μου αυτιά η διαφορά υπάρχει και είναι πολύ αισθητή. O Vypyr βγάζει πολύ καλούς ήχους από πλευράς προσομοίωσης (δηλαδή μίμησης) ενισχυτών, αλλά την απόκριση του Vox κατά τη γνώμη μου δεν την έχει.
-
Ένα χαρακτηριστικό (θετικό ή αρνητικό, ανάλογα πώς το βλέπει κανείς) των modelling ενισχυτών είναι ότι δεν έχουν την ευαισθησία ως προς το είδος των μαγνητών ή τις δυναμικές του παιξίματος που θα βρεις π.χ. σε κάποιους καλούς λαμπάτους ενισχυτές*.
Επειδή θεωρώ προσωπικά το στοιχείο της απόκρισης και της ευαισθησίας του ενισχυτή πολύ σημαντικό, με αφορμή το post του Απόλλωνα θα σου πρότεινα έναν άλλο δρόμο: έναν μικρό λαμπάτο ενισχυτή με καλό καθαρό κανάλι και μια πεταλιέρα για τους rock-metal ήχους που θες. Πιστεύω ότι ο "χαρακτήρας" ενός λαμπάτου ενισχυτή μπορεί να βελτιώσει αισθητά το παιξιμό ενός κιθαρίστα λόγω ακριβώς της ευαισθησίας του σε δυναμικές κτλ.
κάποιες προτάσεις:
http://www.thomann.de/gb/laney_cub10.htm
http://www.thomann.de/gb/blackheart_little_giant_bh5112.htm
http://www.thomann.de/gb/epiphone_valve_senior_combo.htm
ο πρώτος είναι ο πιο οικονομικός, με ηχείο 10'', ο δεύτερος με ηχείο 12'' θα έχει μεγαλύτερο όγκο στον ήχο και τέλος ο epiphone σου δίνει και αρκετά ποιοτικό overdrive, αφου έχει και master και volume knob.
Όσον αφορά πεταλιέρα μια χιλιοδοκιμασμένη λύση με πολλές δυνατότητες είναι η vox tonelab:
http://www.thomann.de/gb/vox_tonelab_st.htm
Υ.Γ. Βέβαια με την αγορά και ενισχυτή και πεταλιέρας φεύγουμε αρκετά off budget αλλά η δουλειά σου θα γίνει απείρως ποιοτικότερα (κατά τη γνώμη μου πάντα) ;)
-
Μπα εγω λεω να αγορασω τον VOX...Βασικα δν θα με χαλαγε να επερνα εναν Ενισχυτη απλο χωρις πολλα μπιχλιμπιδια(εφφε) που να δινει καλους High-Gain ηχους και μετα παω και του βαζω αυτο http://www.musicorama.gr/eshop/product_info.php?cPath=1_14_1403&products_id=7389 (http://www.musicorama.gr/eshop/product_info.php?cPath=1_14_1403&products_id=7389) και ηρθε και εδεσε..Τι λετε ?
-
Αν σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις πεταλιέρα για τις προσομοιώσεις, τότε αυτό που θέλεις είναι μεν ένας απλός ενισχυτής, αλλά με καλό ή ακόμα και ουδέτερο καθαρό κανάλι. Έτσι θα παίρνεις τον ήχο σου κυρίως από την πεταλιέρα και όχι από τον ενισχυτή. Πιστεύω ότι εδώ ισχύει το ίδιο όπως με τους μαγνήτες. Δύσκολα θα πάρεις καλό αποτέλεσμα αν βάλεις μια high gain προσομοίωση από την πεταλιέρα πάνω στο ήδη γκαζωμένο "βρώμικο" κανάλι ενός ενισχυτή. Υπάρχουν ενισχυτές κατάλληλοι για αυτή τη δουλειά που μπορείς να βρεις με πολύ λίγα λεφτά, π.χ. ο Crate FW15R (http://www.dv247.com/guitars/crate-fw15r-guitar-amp-combo--53840) (15 Watt, 12άρι ηχείο, reverb). Και φυσικά η πρόταση του Ριχάρδου είναι καθ' όλα σωστή, αλλά πλέον μιλάμε για διαφορετική κατηγορία χρημάτων.
Πάντως γενικά νομίζω ότι πρέπει να σκεφτείς καλά πριν αγοράσεις οτιδήποτε, γιατί βλέπω ότι δεν είσαι σίγουρος τι ακριβώς ψάχνεις.
-
Eαν εχεις σκοπο να χρησιμοποιησεις πεταλιερα modelling, η καλυτερη λυση θα ηταν να παρεις εναν ενισχυτη/ηχειο που να ειναι frfr (full range flat response). Αυτοι οι ενισχυτες/ηχεια εχουν ηχητικη καλυψη ολου του φασματος και δεν χρωματιζουν τον ηχο οπως ενας συμβατικος ενισχυτης κιθαρας, που αναλογα τον κατασκευαστη χρωματιζει συγκεκριμενες περιοχες κτλ. Γιατι το θες αυτο με μια πεταλιερα/προενισχυτη modelling; Πολυ απλα γιατι αυτα τα μηχανηματα ηδη "εξομοιωνουν" διαφορους ενισχυτες, καμπινες ηχειων και μικροφωνα (μπροστα απο αυτες τις virtual καμπινες ηχειων) ωστε σε περιπτωση που παιζεις κατευθειαν πανω σε κονσολα ειτε για Live ειτε για ηχογραφηση, να παιρνεις τον (υποτιθεται) "αυθεντικο" ηχο του καθε ενισχυτη που εξομοιωνει η καθε πεταλιερα, σαν να ειχες μπροστα σου τον ενισχυτη αυτον μαζι με την αντιστοιχη καμπινα του και μπροστα της ενα μικροφωνο.
Αυτο που οι περισσοτεροι αγνοουν, ειναι οτι ενα modelling μηχανημα δεν προσπαθει απλα να εξομοιωσει εναν ενισχυτη, αλλα το πως θα ακουγοταν αυτος ο ενισχυτης με την ταδε καμπινα και ενα μικροφωνο μπροστα ΜΕΣΑ ΣΤΟ CONTROL ROOM ενος studio (δλδ ο ηχογραφημενος ηχος) και ΟΧΙ πως θα ακουγοταν ο ενισχυτης αυτος μεσα στο LIVE ROOM (δλδ ο ηχος in the room). Αυτο εχει τεραστια διαφορα στον ηχο και θα το καταλαβεις αν συγκρινεις τον ηχο ενος ενισχυτη που εισαι μπροστα του και παιζεις, τον ακους και τον "νιωθεις", με τον ηχο του ιδιου ενισχυτη με τις ιδιες ρυθμισεις κτλ αλλα αν τον παιζεις και τον ακους μεσα απο το control room μεσω των monitor του studio. Στην πραγματικοτητα τα modelling μηχανηματα προτιστως αυτο το κενο καλυπτουν... Να μπορεις να κανεις ηχογραφησεις και να παιζεις direct\ χωρις να χρειαζεσαι καμπινες, μικροφωνα (που η τοποθετηση τους για να παρεις διαφορους ηχους ειναι ολοκληρη επιστημη) και ολα αυτα με το να παιζεις μεσα στο control room διπλα στον ηχοληπτη, ακουγοντας ταυτοχρονα ακριβως τον ηχο που ηχογραφειται την στιγμη που παιζεις, οχι μεσω ακουστικων αλλα σε κανονικη ενταση απο τα Monitors του studio. Το ιδιο ισχυει και για live χρησεις... Δλδ αντι να χρησιμοποιεις ενισχυτη, καμπινα, μικροφωνο και μετα το σημα να πηγαινει στην κονσολα, εχεις απλα ενα καλωδιο που παει στην κονσολα και ολα τα υπολοιπα τα αναλαμβανει το modelling μηχανημα.
Με βαση λοιπον ολα αυτα, αν θες να εκμεταλλευτεις τα καλα ενος τετοιου μηχανηματος στο μεγιστο, τοτε καλο ειναι να συνδεεις τετια μηχανηματα μονο πανω σε frfr ενισχυτες. Γιατι; Γιατι αλλιως ειναι σαν να παιρνεις τον ηχο ενος πχ Marshall JCM 800 με μικροφωνο και μετα να τον στελνεις να ενισχυθει σε εναν αλλον ενισχυτη (πχ εναν fender champ) και ΜΕΤΑ να ακουσεις τον τελικο ηχο. Αυτο σημαινει οτι ολος ο χαρακτηρας του εξομοιωμενου ενισχυτη εχει αλλοιωθει απο τα χαρακτηριστικα του δικου σου μικρου λαμπατου (ή solid state δεν εχει σημασια) και εχει παρει στοιχεια απο αυτον. Με λιγα λογια, δεν θα ακουγεται σαν Marshall πλεον αλλα σαν... κατι αλλο εν πασει περιπτωση. Αυτο δεν ειναι μεν απαραιτητα κακο, μιας κι ετσι μπορεις να φτιαξεις ηχους με καποιον ιδιατερο χαρακτηρα, αλλα απο την αλλη δεν θα μπορεσεις ποτε να πετυχεις αυθεντικο ηχο ενος συγκεκριμενου ενισχυτη, (ή εν πασει περιπτωση αυτο που οι κατασκευαστες της καθε modelling πεταλιερας εχουν φτιαξει και βαπτισει σαν "αυθεντικο" και αντιπροσωπευτικο ηχο για καθε ενισχυτη που εξομοιωνει η πεταλιερα) μιας και οτι virtual ενισχυτη και να χρησιμοποιεις, ολοι ανεξαιρετως θα χρωματιζονται απο τον δικο σου!
Εκει λοιπον ερχεται η λυση των frfr συστηματων που σκοπος τους ειναι να ενισχυουν το σημα χωρις να το χρωματιζουν, δινοντας σου τελικα τον ηχο που βγαινει απο την πεταλιερα ετσι οπως θα επρεπε να ακουγεται.
Βεβαια εδω υπαρχει και ο αντιλογος οτι πολλες πεταλιερες/προενισχυτες κτλ σου δινουν την δυνατοτητα να απενεργοποιησεις τις εξομοιωσεις πχ μικροφωνων και καμπινων ωστε ο ηχος σου να μην αλλαζει απο αυτα. Σωστο, αλλα εδω μπαινει στην μεση και ο χρωματισμος που γινεται απο τον ενισχυτη πανω στον οποιο συνδεεις την πεταλιερα σου, που ειδικα σε περιπτωση λαμπατων ειναι ακομα μεγαλυτερος σε σχεση με solid state ενισχυτη, και μαλιστα οσο αυξανεις την ενταση ενος λαμπατου, τοσο πιο "εμφανης" γινεται ο χρωματισμος του ηχου σου απο τον ενισχυτη σου και αρα τοσο πιο αλλοιωμενος ειναι ο ηχος που προσπαθεις να πετυχεις. Αποτελεσμα; Βλεπεις κιθαριστες που λενε "δοκιμασα εναν πχ Marshall JCM 800 και μετα δοκιμασα και το αντιστοιχο μοντελο στην πεταλιερα μου και δεν εχει καμια σχεση ο ενας με τον αλλο". Αν θα ηθελε ομως καποιος πραγματικα να συγκρινει τους δυο ηχους (μιλαω για ηχο και οχι για αισθηση στο παιξιμο, δυναμικες κτλ) θα επρεπε να επαιζε τον marshall μεσα απο το control room ακουγοντας τον μεσα απο τα studio monitors και μετα να παιξει τα ιδια πραγματα αλλα με την πεταλιερα του, ξανα μεσα απο το control room και απο τα monitors. Τοτε μονο θα μπορουσε να συγκρινει (εφοσον βεβαια ο πραγματικος ενισχυτης εχει την ιδια τυπου καμπινα και μικροφωνο με τον αντιστοιχο εξομοιωμενο της πεταλιερας).
Εγραψα ολα αυτα για να καταλαβουν μερικα παιδια που δεν τα γνωριζουν ολα αυτα, πως περιπου (χοντρικα) λειτουργουν τα modelling μηχανηματα και να καταλαβουν τα + και τα - τους.
Για μενα λοιπον, αν θες περισσοτερο να κανεις ηχογραφησεις και live, τοτε αξιζει να παρεις μια καλη modelling πεταλιερα που θα χρησιμοποιεις direct στο studio η σε live και για το σπιτι να την συνδεεις πανω σε ενα frfr συστημα (πχ ενα καλο monitor συστημα). Αν θες να παιζεις πιο πολυ σε προβες, να τζαμαρεις μονο σου κτλ και θες ευελιξια στον ηχο σου απο την αποψη οτι θες να εχεις πολλους γνωστους ηχους ενισχυτων κτλ, τοτε ειναικαλυτερη λυση να παρεις εναν modelling ΕΝΙΣΧΥΤΗ (γιατι αυτος απο κατασκευης ειναι φτιαγμενος ετσι ωστε να μην χρωματιζει τον ηχο που παιρνει απο το σταδιο της προενισχυσης αλλα απλα να τον ενισχυει) και οχι προενισχυση ή πεταλιερα. Αν παλι εισαι κατασταλαγμενος και ΞΕΡΕΙΣ εναν ηχο που αυτον θες να πετυχεις και αυτος σου αρεσει και σε ικανοποιει, τοτε ειναι καλυτερο να πας σε λυση λαμπατου ενισχυτη που βγαζει τον ηχο που θες (πχ εναν boogie) και να παρεις πεταλακια ή rack effect για τα εφφεδακια σου.
Αυτα απο μενα.
-
Ποοοο.. ;D Ευχατιστω !!! Σκεφτομαι για Modelling Ενισχυτη..γτ τον θελω για το σπιτι
Αρα θα παω να δοκιμασω Vox 30VT κ Vypyr (ξερετε που εχει Peavey εδω στν Αθηνα ?)
-
ξερετε που εχει Peavey εδω στν Αθηνα ?
...σχεδον παντου,στα κιθαρομαγαζα των Εξαρχειων...δοκιμασε στο Guitar Store στη Σουλτανη ;)
-
Αν τον θέλεις μόνο για το σπίτι, δεν είναι ανάγκη να δώσεις τα παραπάνω λεφτά για ενισχυτή 30 Watt. Ακόμα και τα μοντέλα των 15 Watt είναι αρκετά δυνατά για το σπίτι. Εγώ είχα έναν 15άρη Vox και ποτέ δεν τον άνοιξα στο φουλ γιατί άρχιζαν τα τρίζουν τα τζάμια...
-
Ειναι πλ δυνατοι...Αλλα θα τον περνω και στο χωριο μου που ειναι ανοιχτος ο χωρος και θα ροκαρω στν εξοχη μαζι με τν φυση 8)
-
Λεω να παρω Vypyr 30 Watt :D...Λεω να τον δοκιμασω με ESP LTD EC100 QM ή JACKSON JS30 KELLY..Παρολα αυτα τι νομιζετε εσεις ?
-
Λεω να παρω Vypyr 30 Watt :D...Λεω να τον δοκιμασω με ESP LTD EC100 QM ή JACKSON JS30 KELLY..Παρολα αυτα τι νομιζετε εσεις ?
Εγω νομιζω πως ηρθε η ωρα να τους ακουσεις... ;)
-
Σωστα...Μπορει και αυριο κιολας...Αφου μετα απο μερες διαλογου και ψαξιματος επιτελους καταφερα να βρω αυτο που ψαχνω (Πλ καλο Μεταλ ηχο :D)
-
τις εψαξα και γω λιγο περισσοτερο τις επιλογες σου και πιστευω πως γι`αυτον που θες ειναι οτι πρεπει.
σορυ που δεν μπορεσα να σε βοηθησω αρκετα αλλα ηρθαν οι ειδικοι και μας εριξαν τα φωτα τους :P
και οι Peavey ειναι οτι πρεπει για αυτο που θες...
ενας γνωστος μου εχει την jackson js30 αρκετα καλη κιθαρα την αλλη δεν την εχω ακουσει =/
οποια κιθαρα και να αποφασισεις τελικα να ναι καλοπαιχτη =)
-
Εγώ θα πρότεινα τον Peavey Vypyr (αυτόν έχω κιόλας :P) είναι πολύ ευέλικτος, σε σημείο που μερικές φορές να αναρωτιέσαι εάν όλα τα μπλιμπλίκια που έχει τα χρειάζεσαι.
Στο μαγαζί που είχα πάει να τον ακούσω δοκίμασα και έναν Line 6 spider 30αρη, ο οποίος έβγαζε μόνο βρωμιά (για πολύ όμως :P) και δέν μου έκανε αίσθηση ο ήχος του γενικά.
Τον Vox δυστυχώς δέν τον έχω ακούσει αλλά διαβάζοντας με πόσο σθένος τον υποστηρίζει ο Απόλλων μάλλον πρόκειται για μηχάνημα της προκοπής και θα άξιζε να τον ψάξεις.
Τώρα γενικά που έχω περάσει σχετικά κάποιο καιρό με τον vypyr (τον αγόρασα τον Οκτώβριο του 2009) μπορώ να πώ πως έχω ψιλοκατασταλάξει σε 2-3 max ήχους. Ο ήχος του mesa rectifier που έχει ο vypyr, φυσικά δεν είναι ο ίδιος αλλά Mesοφέρνει αρκετά (αφού είχα την τύχη να δοκιμάσω και εναν dual rectifier) και πλέον και τον χρησιμοποιώ κατά κόρων. Επίσης η εξομοίωση του fender tweed twin είναι καλή. Γενικά δεν ξέρω εάν σε βοήθησαν αυτά που λέω οπότε για οτιδήποτε θέλεις να ρωτήσεις για τον vypyry είσαι ευπρόσδεκτος και θα βοηθήσω όσο μπορώ (γιατί είμαι και λιγουλάκι άχρηστος :P)
Σορι για το μεγάλο ποστ.
-
Ειναι πλ δυνατοι...Αλλα θα τον περνω και στο χωριο μου που ειναι ανοιχτος ο χωρος και θα ροκαρω στν εξοχη μαζι με τν φυση 8)
Αρκεί στη "φύση" να υπάρχει και μια πρίζα... ;)
-
Ειναι πλ δυνατοι...Αλλα θα τον περνω και στο χωριο μου που ειναι ανοιχτος ο χωρος και θα ροκαρω στν εξοχη μαζι με τν φυση 8)
Αρκεί στη "φύση" να υπάρχει και μια πρίζα... ;)
Χαχα.. σωστά, αλλιώς πρέπει να παίζεις πολύ δυνατά για να καλύπτεις και την φασαρία από την γεννήτρια !!.!!!... :solo :wall
-
Ειναι πλ δυνατοι...Αλλα θα τον περνω και στο χωριο μου που ειναι ανοιχτος ο χωρος και θα ροκαρω στν εξοχη μαζι με τν φυση 8)
Αρκεί στη "φύση" να υπάρχει και μια πρίζα... ;)
Χαχα.. σωστά, αλλιώς πρέπει να παίζεις πολύ δυνατά για να καλύπτεις και την φασαρία από την γεννήτρια !!.!!!... :solo :wall
Η βαλε ενα φιλο σου να κανει ποδηλατο... ;D ;D ;D
-
Ή καμιά 15αριά χάμστερ να τρέχουν σε ρόδες :P ...
-
xD Οπα ρε παιδια...στο σπιτι εχουμε 3 χωραφια... :D οποτε ενα πολυμπριζο και ολα οκ