Το Στέκι των Κιθαρωδών
Μουσικά όργανα και εξοπλισμός => Ενισχυτές => Μήνυμα ξεκίνησε από: loukask6 στις 25/09/10, 13:15
-
Συγνώμη αν αγγίζω κάτι γνωστό αλλά έψαξα σε παλαιότερα threads και δεν βρήκα κάτι σχετικό και γι’ αυτό άνοιξα αυτό το θέμα. Υπάρχουν άνθρωποι που κατασκευάζουν ενισχυτές κατά παραγγελία στην Ελλάδα; Θα προτιμούσα να έδινα παραγγελία για κάτι συγκεκριμένο με τις δικές μου προδιαγραφές, παρά να ψάχνω στην αγορά μήπως και βρω αυτό που θα μου ταίριαζε. Έχετε κάτι υπόψιν σας;
-
http://www.telegun.com/
Ψαξε αυτον ειναι στη θεσσαλονικη.Αρκετα καλος...
-
http://www.telegun.com/ (http://www.telegun.com/)
Ψαξε αυτον ειναι στη θεσσαλονικη.Αρκετα καλος...
+1
-
+1 και εγω για τον Τελεγκαν γενικοτερα.
Ομως,ειχα παιξει σε 2-3 προβες με εναν ενισχυτη του.Το αποτελεσμα προσωπικα δεν μου αρεσε.Καλα καθαρα αλλα τα βρωμικα του απο crunchy μεχρι και πιο high gain δεν μου αρεσαν.Προσωπικη γνωμη παντα.
Επειτα το MSD και το FatFoot ειναι εξαιρετικα πεταλια.Σιγουρα ειναι ενας φοβερος επαγγελματιας και τεχνιτης που πρεπει να τσεκαρεις.
-
Νομιζω οτι κατασκευαζει και ο Κουρμπης.
-
Σίγουρα κατασκευάζει και ο Κουρμπής.
Ξέρω ότι φτιάχνει ένα και μοναδικό μοντέλο 38W all tube μονοκάναλο, βασισμένο σε vintage Marshall μοντέλο. Το έχω ακούσει και είναι πάρα πολύ καλό αν θέλεις κάτι τέτοιο.
Για το αν φτιάχνει και άλλους ενισχυτές κατόπιν παραγγελίας, δεν το γνωρίζω...
-
Θα προτιμούσα να έδινα παραγγελία για κάτι συγκεκριμένο με τις δικές μου προδιαγραφές, παρά να ψάχνω στην αγορά μήπως και βρω αυτό που θα μου ταίριαζε.
Όταν λες δικές σου προδιαγραφές, εννοείς ως προς την λειτουργικότητα πχ κανάλια, ρυθμιστικά, ποδοδιακόπτες, ή την κατασκευή με σχεδιαστικές ιδιομορφίες πχ λυχνίες, στάδια, tone stacks, τιμές πυκνωτών κλπ?
-
Του Τελεγκαν ειχα και εγω ενισχυτη, με 3 καναλια και 1000 επιλογες, ενα καλο ηχο δεν ειχα καταφερει να βγαλω. Βεβαια το παιδι που τον αγορασε οταν τον εδωσα, εβαλε πανω την κιθαρα του και αμεσως ειχε πολυ καλο ηχο για το στυλ που επαιζε.
Γενικα παντως πλεων υπαρχουν αμετρητα μοντελα ενισχυτων στην αγορα, πιστευω εκτος αν θελεις κατι πολυ εξειδικευμενο, ή και του στυλ τον ηχο του Χ ενισχυτη με τις ευκολιες του Ψ, μπορεις ανετα να βρεις εναν ενισχυτη που να εχει τον ηχο που θελεις.
-
Εννοείται όπως το λέει ο adr1anos: ως προς την λειτουργικότητα (επιλογή πλήθους καναλιών, ρυθμιστικά, ποδοδιακόπτες μεγάφωνα κλπ). Πού ξέρω εγώ από μετασχηματιστές, αντιστάσεις, πυκνωτές και όλα αυτά; Εγώ θα πω τι θέλω να ακούω και ο τεχνικός να μου το φτιάξει. A la carte δηλαδή. Όπως παραγγέλνουμε στην ταβέρνα. Λιγότερο ή περισσότερο ψημένο (αστειεύομαι).
Η αλήθεια είναι οτι είμαστε λίγο έρμαιοι στα χέρια των τεχνικών, βλέπε εταιρειών. Σαφώς και οι γραμμές παραγωγής τους προσαρμόζονται στις εκφρασμένες ανάγκες του "μέσου όρου" (προκειμένου να πετύχουν και καλές πωλήσεις). Αλλά κανείς δεν αισθάνεται μέσος όρος. Ο καθένας μας θεωρεί τον εαυτό το μοναδικό άτομο με τις ιδιαίτερες ανάγκες (ιδιοτροπίες) του, που θέλει να τις ικανοποιήσει. Εκεί δέχομαι να δώσω και κάτι παραπάνω (μη μου πάρουν όμως και τα σώβρακα!)
-
Επειδη αλλο πραγμα η καστομ κιθαρα, που αν εχεις εμπειρια ξερεις πανω κατω τι να ζητησεις, και αλλο ο ενισχυτης, εκει ειναι λιγο δυσκολο να ζητησεις συγκεκριμενο ηχο και συμπεριφορα.
Για δοκιμασε να μας περιγραψεις εδω (κανε μια λιστα) το τι θελεις απο τον ενισχυτη, οπως θα το περιεγραφες στον μαστορα που θα στον εφτιαχνε ας πουμε, και ειμαι σιγουρος ολο και καποιος θα εχει υπ'οψη του καποιον ενισχυτη, ειτε μαζικης κυκλοφοριας, ειτε απο καποιο μικρο κατασκευαστη, ο οποιος να κανει αυτο που θελεις.
Να ξερεις παντως οτι και το καστομ κοστιζει, και μαλιστα πολυ.
-
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
- Κεφαλή γύρω στα 30 Watt μου φαίνονται ικανοποιητικά (“δια πάσαν χρήσιν” που λένε) είτε πρόκειται για εξάσκηση είτε για πρόβα είτε για live (στο ΟΑΚΑ θα πάρω μεγαλύτερο!)
- 3 κανάλια:
- Ένα πεντακάθαρο, για να του φοράω μια καλή πεταλιέρα (δίχως να την επηρεάζει όσο και να αυξάνω το Volume), για να οργανώσω τους ήχους μου
- Ένα crunch κανάλι, που να λειτουργεί όπως οι μονοκάναλοι ενισχυτές (με Gain και Volume), για να παίζω καρφί στον ενισχυτή και να μπορώ να βγάλω ήχους άνευ εφέ στο στυλ από Rory Gallagher ως AC/DC (για πιο βρώμικα δεν το βλέπω, θα έχω και την πεταλιέρα για την ανάγκη)
- Ένα Lead / High Gain, τέλος πάντων ένα “τσιριχτό” κανάλι, για να φεύγουν και οι γάτες (αστειεύομαι ;D )
- Κλασσικά Tone, Bass, Middle, Trebble + Presence (που μου αρέσει)
- Master Volume, για ολοκληρωτικό έλεγχο
- Send / Return Effects Loop, για EQ και όποιο άλλο πετάλι χρειαστεί (δεν το βλέπω αλλά ας υπάρχει η δυνατότητα)
- Line In, για να παίζω πλάι στο backtrack ή ακόμα και στο MP3
- Έξοδο ακουστικών, γιατί θα υπάρχουν και κάποιες δύσκολες στιγμές
- Δυνατότητα επιλογής Boost, γιατί κάποια στιγμή θέλεις να βγεις μπροστά.
- Speaker Output 4 – 8 – 16 Ohm, γιατί ποτέ δεν ξέρεις με τι καμπίνα θα καταλήξεις
- Line Out, για απευθείας σύνδεση με PA, αν και η κατάσταση με μικρόφωνο θεωρείται πιο “straight”?
- Footswitch, για επιλογή των καναλιών και του Boost
Αν κάποιος έχει να προσθέσει και κάτι ακόμα ευπρόσδεκτος (να δούμε ποιος θα το κατασκευάσει!).
Η τιμή καταλαβαίνω ότι θα είναι αλμυρή. Όχι λόγω των υλικών (αυτά είναι πάμφθηνα) αλλά λόγω τεχνογνωσίας. Δεν μιλώ για το κολλητήρι (που και αυτό θέλει την επιδεξιότητά του, που δεν έχω) αλλά για το σχέδιο (το “schematics” δεν ακούγεται πιο σικ;)
Υπάρχει ήδη ενισχυτής αυτών των προδιαγραφών; Να ακούσω προτάσεις λοιπόν. Απλά μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι σε όλους τους διαθέσιμους στην αγορά ενισχυτές είτε κάτι τους λείπει είτε υστερούν έναντι άλλων.
-
Με γυρω στα 30 watt μπορεις να εχεις ποικιλλια λαμπων στο τελικο σταδιο. 2 EL34, 4 ΕL84 σε ταξη Α, 2 ΕL84 υπερσκασμενες, το ιδιο και για 6V6. Ολα αυτα θα δωσουν καποια χαρακτηριστικα και θα αφαιρεσουν καποια αλλα.
Συγκεκριμενα πιο καλα ειναι να συζητησεις απευθειας με ηλεκτρονικο/γνωστη/κατασκευαστη.
Π.χ. δεν εχει πολυ καιρο που διαβασα οτι σε ενισχυτες με λιγα watt στα ορια της παραμορφωσης, εχεις δεν εχεις pressence control σχεδον αυτοαναιρειται, οταν τους τσιτωνεις. Δεν ξερω αν ισχυει, παρατηρω οτι αρκετοι με λιγα watt π.χ. δεν εχουν pressence control...
Τα περισσοτερα που ζητας γινονται. Παντως να ξερεις οτι αν σε live βαζεις γερα τον τελικο στο παιχνιδι, δεν του αφηνεις και πολυ headroom για να ανεβοκατεβαζει εντασεις και να ακουγονται καθαρα τα εφφε. Εξηγουμαι...Οπως δε θα εβαζες ενα delay πριν απο την παραμορφωση, ε σκεψου οτι ενω το βαζεις στη loop πριν απο τον τελικο ο τελικος παραμορφωνει η κομπρεσσαρει. Κοινως παλι τα ιδια...
Τωρα εξαρταται και απο τη χρηση που τον θελεις και ποσο δυνατα θα παιζεις.
-
Δηλαδή ψάχνεις τον Hughes & Kettner Switchblade 50 (http://www.dv247.com/guitars/hughes-and-kettner-switchblade-50-guitar-amp-combo--36061). Eίναι 50 Watt (όχι 30) αλλά νομίζω ότι έχει τα περισσότερα από τα υπόλοιπα που ψάχνεις.
-
Πραγματικα θελω να το δοκιμασω αυτο το μηχανημα, επειδη πετυχαινει, ευελιξια, φορητοτητα, integration με ετοιμα εφφε-ευκολια χρησης και καλη τιμη απο επωνυμη εταιρεια με ευρωπαικη κατασκευη. Δεν ακουγεται και ασχημο. Το TSC κυκλωμα καταργει τους τεχνικους του κοσμου για πολλα πραγματα, bonus σε οποιον το επιλεξει. Pro level προδιαγραφη λοιπον αν και του jezus δε πρεπει να του ειχαν αρεσει τα εφφε.
-
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
- Κεφαλή γύρω στα 30 Watt μου φαίνονται ικανοποιητικά (“δια πάσαν χρήσιν” που λένε) είτε πρόκειται για εξάσκηση είτε για πρόβα είτε για live (στο ΟΑΚΑ θα πάρω μεγαλύτερο!)
- 3 κανάλια:
- Ένα πεντακάθαρο, για να του φοράω μια καλή πεταλιέρα (δίχως να την επηρεάζει όσο και να αυξάνω το Volume), για να οργανώσω τους ήχους μου
- Ένα crunch κανάλι, που να λειτουργεί όπως οι μονοκάναλοι ενισχυτές (με Gain και Volume), για να παίζω καρφί στον ενισχυτή και να μπορώ να βγάλω ήχους άνευ εφέ στο στυλ από Rory Gallagher ως AC/DC (για πιο βρώμικα δεν το βλέπω, θα έχω και την πεταλιέρα για την ανάγκη)
- Ένα Lead / High Gain, τέλος πάντων ένα “τσιριχτό” κανάλι, για να φεύγουν και οι γάτες (αστειεύομαι ;D )
- Κλασσικά Tone, Bass, Middle, Trebble + Presence (που μου αρέσει)
- Master Volume, για ολοκληρωτικό έλεγχο
- Send / Return Effects Loop, για EQ και όποιο άλλο πετάλι χρειαστεί (δεν το βλέπω αλλά ας υπάρχει η δυνατότητα)
- Line In, για να παίζω πλάι στο backtrack ή ακόμα και στο MP3
- Έξοδο ακουστικών, γιατί θα υπάρχουν και κάποιες δύσκολες στιγμές
- Δυνατότητα επιλογής Boost, γιατί κάποια στιγμή θέλεις να βγεις μπροστά.
- Speaker Output 4 – 8 – 16 Ohm, γιατί ποτέ δεν ξέρεις με τι καμπίνα θα καταλήξεις
- Line Out, για απευθείας σύνδεση με PA, αν και η κατάσταση με μικρόφωνο θεωρείται πιο “straight”?
- Footswitch, για επιλογή των καναλιών και του Boost
Τα περισσότερα από αυτά τα χαρακτηριστικά, τα έχουν η πλειοψηφία των λαμπάτων ενισχυτών της χρηματικής κατηγορίας άνω των 1000€, με την εξαίρεση ότι το Clean και το Crunch που θέλεις, συνήθως δεν υλοποιούνται ως ξεχωριστά κανάλια. Το Crunch συνήθως βασίζεται πάνω στο Clean με την προσθήκη κάποιου boost ή με ρύθμιση κάποιου pre-Gain σταδίου. Line-in και έξοδο ακουστικών έχουν σχεδόν όλες οι πεταλιέρες.
Εάν αυτές είναι οι απαιτήσεις σου, προσωπικά δεν θα πήγαινα σε custom να πληρώσω από τα διπλά και πάνω..
-
Δικιο εχει ο Ανδριανος που οπως παντα ειναι ενημερωμενος.
Γιατι δεν κοιτας την λυση ενος Engl Screamer?Απο τις απαιτησεις που εχεις νομιζω οτι καλυπτει τις περισσοτερες και ειμαι κιολας ενας πολυ χαρουμενος κατοχος ενος.
Δεν ειναι στα 30 αλλα στα 50watt που προσωπικα ποτε δεν με εμποδισε ή με χαλασε αφου και σε εντασεις σπιτιου παιζει παρα πολυ καλα.Δυστυχως και στο ενα λαιβ που εκανα με αυτον δεν ειχα την τυχη να τον τσιτωσω.Απο εκει και περα.4 καναλια.Ενα clean,ενα crunch,ενα low gain και ενα high gain.
Το clean ειναι πεντακαθαρο και μου θυμιζει πραγματικα fender μαζι και με bright switch για κιθαρες με πιο βρωμικους μαγνητες.Το crunch του ωραιο αλλα οχι τοσο vintage και ζεστο,το προβλημα μου το ελυσα με εναν compressor,συγκεκριμενα με τον Boss cs3.Το low-mid gain παρα πολυ καλο και με ωραια χροια.Επειτα το high gain του με πολυ gain αλλα καπως πλαδαρο και οχι τοσο σφιχτο για Metal.Εμενα μου αρεσει αρκετα.Μαζι με ολα αυτα και το VLS,δηλαδη ενα booster του ενισχυτη για καθε καναλι.Επισης και Reverb.
Κοινο gain knob για clean και crunch,κοινο gain knob για low gain και high gain.Κοινο eq για ολα τα καναλια με bass-middle-treble και pressence.Master volume για ολα και lead volume knob για τα low και hi gain καναλια.
Line In,Line Out,FX Loop και επιλογη για 8,16 Οhm καμπινες.
Γενικοτερα τον θεωρω μια λυση που δεν πρεπει οπωσδηποτε να περασει απαρατηρητη.
-
Το clean ειναι πεντακαθαρο και μου θυμιζει πραγματικα fender
Ωραιος ο screamer προβαρω με screamer head συνηθως στο στουντιο....αλλα οχι fender τα καθαρα του...
-
Η προταση του Απόλλων πολυ σωστη, δοκιμασε την να δεις αν σου κανει.
Επισης πολυ σωστα και αυτα που σου λεει ο Αδριανός.
Υπαρχουν ενισχυτες που κανουν αυτα που θελεις, μειων 1-2 πραγματακια, τα οποια μπορεις να τα κανεις με μια εξωτερικη συσκευη.
Π.χ. Line In πολυ σπανιο να βρεις σε ενα τετοιο ενισχυτη, αλλα με ενα πεταλακι/εξαρτηματακι στη λουπα μπορεις να εχεις και αυτη τη λειτουργια, αν και πραγματικα δεν νομιζω οτι θα ηθελα ποτε να ακουσω backing track περασμενο απο τον τελικο και τα μεγαφωνα τετοιου λαμπατου ενισχυτη, υπαρχουν μικροι modeling φθηνοι ενισχυτες για να κανεις αυτη τη δουλεια σπιτι σου, δεν χρειαζεται να το κανεις μεσα απο τον λαμπατο.
Επισης Line Out εχουν καποιοι, αλλα δεν συνηθιζεται, και εξοδο ακουστικων επισης δυσκολο (εως ακατορθωτο) πραγμα να βρεις. Καταρχην αυτο μπορεις να το κανεις με τον μικρο μοντελινκ ενισχυτη οπως ειπαμε και πιο πανω, ή με την πεταλιερα σου οπως ειπε και ο Αδριανός. Απο την αλλοι οι λαμπατοι ενισχυτες πρεπει να εχουν ενα φορτιο συνδεμενο στην εξοδο τους παντα, αλλιως ο μετασχηματιστης εξοδου κτλ παει βολτα (εκτος αν εχουν καποια προστασια). Επισης στο λαιν-αουτ πρεπει να εχουν και καποια πολυ καλη προσομοιωση καμπινας, αλλιως το σημα που περνεις απο το λαιν-αουτ σου ειναι πραγματικα αχρηστο για να το βαλεις σε ΡΑ οπως θελεις.
Αν τωρα θελεις τοσο πολυ να εχεις εξοδο ακουστικων και εξοδο λαιν απο τον ενισχυτη, συνδεεις πανω ενα Attenuator που να στα δινει αυτα (π.χ. Palmer, Two-Notes Torpedo κτλ). Για ΡΑ προτεινω μικροφωνο.
Γενικα σε καστομ ενισχυτες ειναι δυσκολο να βρεις τον ηχο σου, επειδη εχω παιξει με καποιους μπορω να σου πω οτι οσο πιο περιπλοκο τον κανεις, τοσο πιο πολυ ανεβαινει το κοστος και τοσο πιο πολλα υπαρχουν που μπορουν να πανε στραβα. Τωρα αν εξαιρεσεις την αξοδο ακουστικων και το λαιν-ιν (τα οποια μπορεις να τα παρεις με 1-2 εξτρα εξαρτηματακια αν το θελεις τοσο πολυ οπως ειπαμε), τοτε υπαρχουν πολυ ενισχυτες που κανουν αυτο που θελεις. Π.χ. παλια ειχα αυτον τον ενισχυτη (τον ανταλλαξα με μια κιαθαρα και ακομα το μετανιωνω), ο οποιος σε μεγαλο βαθμο ειναι αυτο που περιγραφεις:
http://www.the-valve.com/3100.html
Δεν ειναι 30 βατ, αλλα 100, με διακοπτη για 50 αν 8υμαμαι καλα, αλλα επαιζε τελεια σε εντασεις ακομα και ψυθιρου, ακομα και οταν τον ειχες στα 100 βατ. Απο την αλλη οπως εχω ξαναπει εχω και ενισχυτη 30 βατ που πρεπει να τον ανοιξω σε αρκετη ενταση για να βρωμισει και να ακουστει, οποτε μην κοιτας τα βατ, αλλα την συμπεριφορα του ενισχυτη σε ολες τις εντασεις. Οπως επισης εχω πει (και λεει o tech21man συνεχεια, και εχει πολυ δικιο), αν θελεις να βγεις λαιβ, και θες να εχεις πεντακαρα καθαρα στις εντασεις που απαιτουντε, τοτε ακομα και τα 50 βατ ισως να σου ειναι λιγα, αναλογα ποσο γρηγορα βρωμιζει και ποσο κοβει συχνοτικα αναμεσα στα αλλα οργανα ο ενισχυτης.
Απο την αλλη αυτος ο ενισχυτης (υπαρχουν και αλλοι στο ιδιο στυλ να προτεινουμε, παρα πολλοι) εχει ολα οσα περιγραφεις-
Πεντακαθαρα καθαρα, ειτε για να παιζεις, ειτε για να βαζεις την πεταλιερα σου (αν και με τετοιο ενισχυτη ισως σιγα-σιγα να παρατησεις την πεταλιερα, ή να την εχεις μονο για τα εφε στη λουπα, εχει και μιντι ο ενισχυτης που μπορεις να κανεις θαυματα).
Κραντς καναλι, το οποιο μαλιστα εχει δυο επιλογες ηχου, ενα για πιο Vox ηχο, και ενα για πιο hot-rod Marshall ηχο.
Lead καναλι, επισης με πολλες επιλογες (δυο ηχους αν θυμαμαι καλα), για σολο και για βαρια ρυθμικα.
Boost, το οποιο μπορεις να ενεργοποιεις/απενεργοποιεις σε καθε καναλι, αλλα ζωντας και τον χαρακτηρα του.
Ξεχωριστα ρυθμιστικα για καθε καναλι.
Δυο ρυθμιστικα Presence (για καθαρα και βρωμικα, επισης αν θυμαμαι καλα ;D ).
Μιντι προγραμματιζομενο, που εχεις και προγραμματιζομενη εξοδο για αν θελεις να εχεις στανταρ ηχο σε καθε καναλι χωρις να κουβαλας μιντι πεταλιερα.
Εξοδο direct-out, για να συνδεσεις σε ΡΑ ή οπου αλλου θες, Ρυθμιστικο Depth που ρυθμιζει αποκριση μπασων στον τελικο, Σειρα'ι'κο/παραλληλο fx-loop, διακοπτες για αν θελεις να εχεις το μπουστ παντα αναμενο σε καποιο καναλι και πολλα αλλα. Και απο ηχο ειναι διαμαντι.
Και οπως ειπαμε υπαρχουν και αλλα μηχανηματα τρικαναλα με παρομοιες λειτουργιες. Γενικοτερα αν το ψαξεις λιγο το θεμα θα βρεις ενα μηχανημα που να εχει τον ηχο σου (πολυ βασικο) και τις περισοτερες βασικες λειτουργιες που θελεις, και για τα 1-2 που ειπαμε πιο πανω (εισοδο για jam tracks, akoyστικα) μπορεις ειτε να βολευτεις με την πεταλιερα, ειτε να χρησιμοποιησεις 1-2 μηχανηματακια και να λυσεις το προσβλημα σου.
-
Πανω κατω ετσι ειναι τα πραγματα, ποιο δυσκολο θα εβρισκα, να εχει τον ηχο που ακριβως θελεις το καθε καναλι παρα τα χαρακτηριστικα αυτα καθε αυτα.
Ξερεις απο τεχνικης αποψης, ολοι οι λαμπατοι ενισχυτες ειναι πανω κατω μονοκαναλοι!!!
Χωρις πλακα.
Οκ λενε καναλια, αλλα ουσιαστικα μιλαμε για "επεκταση στο καθαρο/προσθεση gain stage/eq μεσω διακοπτων, ρελεδων κτλ" αντε για τους μερακληδες κατασκευαστες, παρακαμψη του bass mid treble του καθαρου για χαρη ξεχωριστου, ξεχωριστη ρυθμιση εντασης για καθε καναλι.
Απλοϊκα βεβαια παντα τα παραπανω. Οσα πιο πολλα βαζεις προφανως, κοστιζει, βαραινει ενας ενισχυτης. Ο VH4 της diezel δικαιολογημενα ειναι πιο ακριβος απο τον classic 30 της peavey.
Παντως δεν ειναι τυχαιο οτι αρκετοι high gain ενισχυτες πασχιζουν για καλο καθαρο. Φυσικα και υπαρχουν αλλα σκεψου και τον 5150 π.χ...Αφιερωμενος στο crunch και στο gain παρα τις προσπαθειες της peavey. Και ειναι λογικο...
Σκεψου μονο οτι το καθαρο και το βρωμικο καναλι χρησιμοποιουν, κοινο πολυ μεγαλο μερος του σηματος (διαδρομη). Αυτο σημαινει οτι κατα βαση το πως ειναι "μορφωποιημενο" σε αξιες το καθαρο πιθανο να επηρεαζει και το βρωμικο. Ολα αυτα μπορει να μην εχουν καν αξια αν δεν ειχες απαιτησεις, υπερυψηλης πιστοτητας σε συγκεκριμενους χαρακτηρες. Δηλαδη αν θες απλα "ενα καλο καθαρο" φυσικα και γινεται. Αν θελεις το καλυτερο super reverb καθαρο σε συνδυασμο με ακριβεστατο plexi κραντς και αβυσσωδες recto high gain ισως να μη γινεται. Ασε που καπακι σε ολα και κυριως στην αντιληψη του ηχου και στην αισθηση οταν παιζεις μετραει η καμπινα, οι μετασχηματιστες, η τοπολογια του τελικου (διαφορετικη σε θρυλικους ενισχυτες αλλα προφανως ενος σταθερου τυπου για τον δικο σου custom).
Αυτο βεβαια δε σημαινει οτι δεν υπαρχουν γατες amp builders η τεχνικοι που θα σου δωσουν αυτα που θελεις αλλα τελικα, προσεξε τα πειραματα των 2000 ευρω που δεν εχουν ιδιαιτερη μεταπωλητικη αξια.
Και ναι, μη δινεις και τρελη σημασια αν σου πει οτι οι συγχρονοι mesa marshall κτλ δεν ειναι boutique και τοσο καλοφτιαγμενοι, αλλωστε θελει να πουλησει τους δικους του ειτε εχει δικιο ειτε δεν εχει.
Με 2000 φιλαρακι παιρνεις παντως ακομη και τρεις ενισχυτες για καθαρα, κραντς και βρωμικα οπως τους θες, δε νοικιαζεις ομως τον αχθοφορο!
-
Και η τιμη αυτου Jezus??εψαξα στον θωμα αλλα δεν τον ειχε!
-
Δε θα τους βρεις ιταλικοι ειναι.
Αληθεια τι στυλ ηχου σαρεσει? Fender καθαρα? Κατι πιο ουδετερο? Marshall βρωμικα? Κατι πιο γλυκο? Σφιχτος ηχος? Χαλαρος στο high gain?
-
Εγώ πάντως προτείνω φίλε loukask6 αφού σκέφτεσαι για μηχάνημα της τάξης των 2000€ ρίξε μία ματιά και σε αυτό το post να δείς δύο ακόμα υποψήφιους ενισχυτές ή/και να ψηφίσεις αν θέλεις..:
Cornford MK50ΙΙ vs Elmwood Modena 60 (ή battle of the EU boutique amp kings) (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=78020.0)
Βέβαια, αν και εφόσον παίξεις με κάτι τέτοιο και το βιώσεις πραγματικά, η επιστροφή σε πεταλιέρες κλπ συναφή είναι εξαιρετικά δύσκολη..
-
Παρε αυτο:
http://www.thomann.de/gr/engl_e670_el34_special_edition_head.htm
και δεν θα χρειαστεις ποτε κατι αλλο. Εχει ΟΛΟΥΣ τους καλους ηχους ηλεκτρικης κιθαρας. Γιατι να ασχοληθεις με ελληνικες customιες??
-
Πανω κατω ετσι ειναι τα πραγματα, ποιο δυσκολο θα εβρισκα, να εχει τον ηχο που ακριβως θελεις το καθε καναλι παρα τα χαρακτηριστικα αυτα καθε αυτα.
Ξερεις απο τεχνικης αποψης, ολοι οι λαμπατοι ενισχυτες ειναι πανω κατω μονοκαναλοι!!!
Χωρις πλακα.
Οκ λενε καναλια, αλλα ουσιαστικα μιλαμε για "επεκταση στο καθαρο/προσθεση gain stage/eq μεσω διακοπτων, ρελεδων κτλ" αντε για τους μερακληδες κατασκευαστες, παρακαμψη του bass mid treble του καθαρου για χαρη ξεχωριστου, ξεχωριστη ρυθμιση εντασης για καθε καναλι.
Ειχαμε δοκιμασει με τον κολητο στη Γερμανια εναν Rodenberg. Ειχε καμια 20-αρια/30-αρια λαμπες μεσα, ξεχωριστες λαμπες προενισχυσης και κυκλωμα για καθε καναλι, και πολλα καναλια (5 νομιζω).
Ε λοιπον, ολα τα καναλια ηταν ακριβως ιδια, το καθε ενα με λιγο γκειν παραπανω ;D . Ασε που δεν ειχαν και κανενα ιδιαιτερα καλο ηχο (για τα γουστα μου παντα)...
-
Ε επρεπε να προσπαθησει ο ανθρωπος!!! Χα χα. Ουτως η αλλως, δεν ειναι μονο η προενισχυση, θα επρεπε να εχει και διαφορετικους μετασχηματιστες για καθε τελικο σταδιο και χαρακτηρα!!! Και καμπινα/μεγαφωνα...Αναρωτιεμαι ποσο ζυγιζε αυτο που εκανε.
Πολυ ενδιαφερον ο ενισχυτης της line6 για τα νεα pod HD.
DT 50 λεγεται και διαλεγεις τοπολογια για τον τελικο του για καθε "καναλι" το οποιο τροφοδοτειται απο το Pod HD. Δηλαδη μπορεις να εχεις ταξη Α στο πρωτο καναλι με ενα fender προσομειωτη και ταξη ΑΒ τριοδο/πεντοδο κτλ στο δευτερο καναλι παλι με το ιδιο μοντελο, η δυο καθαρα δυο βρωμικα κτλ.
Θα μου πεις η mesa boogie τα κανει αυτα επι χρονια και στους mark IV, ο V για σεμιναριο, ο roadking επισης πολλες επιλογες...Αλλα αλλο το ενα αλλο το αλλο.
Εκει που τα χαλαει η line6 ειναι οτι ζηταει 1400$ list price χωρις καμπινα αν θυμαμαι για ενα made in china πραγμα και χωρις το Pod HD (εως 500) να περιλαμβανεται στην τιμη. Οκ σε σχεση με τα παλια vetta (οταν βγηκαν) ειναι πιο φτηνο αλλα εκεινα ηταν dual rig χωρις συντηρηση και πιο ελαφρια.
-
Πολυ ενδιαφερον ο ενισχυτης της line6 για τα νεα pod HD. DT 50 λεγεται και διαλεγεις τοπολογια για τον τελικο του για καθε "καναλι" το οποιο τροφοδοτειται απο το Pod HD. Δηλαδη μπορεις να εχεις ταξη Α στο πρωτο καναλι με ενα fender προσομειωτη και ταξη ΑΒ τριοδο/πεντοδο κτλ στο δευτερο καναλι παλι με το ιδιο μοντελο, η δυο καθαρα δυο βρωμικα κτλ.
Πράγματι οι καινούργιοι ενισχυτές της Line 6 είναι πολύ ενδιαφέροντες από πλευράς χαρακτηριστικών αλλά και σχεδιασμού, δηλαδή concept. Το πρόβλημα είναι ότι από τα demo που έχω ακούσει μέχρι στιγμής δεν μπορώ να πω ότι βρήκα κάτι ιδιαίτερο στους ήχους των συγκεκριμένων μοντέλων, ή τουλάχιστον κάτι που να μην μπορείς να το πετύχεις με ένα (αρκετά φτηνότερο) πολυεφφέ και δυό καλά monitor. Και όπως θα έλεγε και ο Johnie Darko, με τα ίδια περίπου λεφτά παίρνεις το Axe FX και καθαρίζεις από προσομοιώσεις, εφφέ κλπ με μια λύση πολύ πιο ευέλικτη και ποιοτική. Πάντως περιμένω με ενδιαφέρον την ευκαιρία να δοκιμάσω αυτούς τους ενισχυτές για να δω αν στην πράξη οι ήχοι είναι ικανοποιητικοί από πλευράς απόκρισης του ενισχυτή και γενικά αίσθησης.
-
Κανονας νουμερο 1: τα clip και demo της line6 ειναι οχι ιδιαιτερα καλα!!! (ευγενικος ημουν χα χα)...
Κανονας νουμερο 2: Θελει χειριστες με καλα αυτια, ικανοτητες και φαντασια για να βγαλουν ωραια αποτελεσματα...και συμφωνα με τον κανονα νουμερο 1 δεν εργαζονται στη line6!!!
Οποτε θα συρω λιγακι το χορο με καποια δειγματα του pod HD που μου αρεσαν.
το καλυτερο ως τωρα που πραγματικα μου αρεσε...
http://rapidshare.com/files/422961797/Hiwatt_Tube_Driver_POD_HD500.mp3
http://www.youtube.com/watch?v=wMF-Cw6K3Ck&feature=player_embedded
Δειγμα καταπληκτικου reverb delay. Τα effects βασιζονται στη σειρα M αλλα μου φαινονται πολυ καλα.
http://www.youtube.com/watch?v=wMF-Cw6K3Ck&feature=player_embedded#!
Οπως λεει και ο χρηστης σαφης βελτιωση απο το XT/X3.
http://www.youtube.com/watch?v=GI__X8JNxLU&feature=player_embedded
Δειγμα δυναμικων που φαγωνονται ολοι (οχι εγω, θελω το καθαρο καθαρο το crunch crunch και το heavy heavy στα ποδια μου!!!). Παντως το funk 49 το πετυχε...Επισης ο ιδιος χρηστης εκανε ενα ωραιο βιντεο με το bogner μοντελο το οποιο ακουγεται δεν ακουγεται σαν το κανονικο, σαν ηχος/ερμηνεια μου αρεσε.
Ωστοσο δεν μου αρεσε καθολου το γεγονος οτι ιδιαιτερα στα high gain μοντελα τα πριμα φαινονται συμπιεσμενα ισως και για να αποφευχθει το fizzαρισμα η η σκληροτητα σε live καταστασεις. Καλα στη μιξη περιμεναν τα πιατινια για σφαξιμο δεν πειραζει, πρεπει ομως να σε εμπνεει ο ηχος...
-
Για σας και από μένα.Η φθήνια τρώει των παρά,λένε,απο το 1990 παίζω με MARK IV Mesa Boogie τα watt ξεκινάνε από 20 μέχρι το άπυρο,επίσης για ακόμη πιο ακριβά γούστα εχω την Triaxis me tvn Ninety τελικό όλα τα σημερινά μηχανήματα έχουν προσομοίωσης απο λαμπατα μηχανήματα.Το μεγάλο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι κιθαρίστες είναι ότι κάνουν λάθος επιλογές ενισχυτών για της απαιτήσεις τους και το στυλ που παίζουν και το μεγαλύτερο δεν γνωρίζουν ποτέ της δυνατότητές τους
-
Oι δυναμικες παιζουν τεραστιο ρολο σε εναν ενισχυτη, μην τις "υποτιμας".
Ενας ενισχυτης που κομπρεσσαρει πολυ το σημα και ουσιαστικα εξαφανιζει τις δυναμικες, μπορει να φαινεται πιο ευκολος στο παιξιμο (ισως και στο αυτι), αλλα ειναι πολυ πιο περιοριστικος στα ηχοχρωματα που μπορει να βγαλει αλλα και στην αισθηση που θα σου δινει την ωρα που παιζεις.
Το crunch ας πουμε καναλι ενος ενισχυτη (που κατ'εμε ειναι και το πιο σημαντικο αλλα και αυτο που δειχνει τις δυνατοτητες ενος ενισχυτη), για μενα τουλαχιστον, ειναι απαραδεκτο να μην εχει καλες δυναμικες... Το να μπορεις να ελεγχεις το ηχοχρωμα, την ενταση, την καθαροτητα ή μη του ηχου σου, το spank κτλ, ειναι πιστευω απο τα απαραιτητα ζητουμενα σε εναν καλο ενισχυτη.
Δες στο ουσιαστικα σαν ενα επιπλεον τροπο εκφρασης αυτων που θελεις να παιξεις... Παιζεις με δυνατες πενιες και "σκαβεις"; θα παρεις και περισσοτερο gain ΧΩΡΙΣ να πειραξεις τα ρυθμιστικα του ενισχυτη... Παιζεις απαλα; Ο ηχος καθαριζει και μπορεις να παιξεις με τις εντασεις μεσω του χεριου και του volume της κιθαρας.
Εξαλλου μην ξεχνας, εναν ενισχυτη που εχει σουπερ δυναμικες, αν θες για καποια Χ χρηση (βλεπε metal) μπορεις να τον κομπρεσσαρεις ειτε ανεβαζοντας το gain, ειτε με καποιον compressor σε πεταλι, rack κτλ.
Εναν ενισχυτη ομως που απο μονος του κομπρεσσαρει πολυ, δεν θα μπορεσεις ποτε μα ποτε να τον κανεις να "ακουει" στο παιξιμο σου.
Συνηθως τετοιοι ενισχυτες εξαφανιζουν και τις διαφορες μεταξυ διαφορετικων οργανων που κουμπωνουν πανω τους...
Βαζεις πχ μια strat με διπλους, βαζεις και μια Les Paul και δεν βλεπεις θεαματικες διαφορες στον ηχο...
κανε το ιδιο σε εναν καλο ενισχυτη που "ακουει" σε δυναμικες και θα δεις διαφορες μερα-νυχτα...
Σε τετοιους ενισχυτες βλεπεις και τις μικροτερες λεπτομερειες στον ηχο που μπορει επηρεαζονται απο τα ξυλα πχ της κιθαρας, την γεφυρα κοκ.
Βεβαια αν σε ενδιαφερουν πολυ συγκεκριμενα ειδη (πχ metal) που οντως δεν χρειαζονται δυναμικες, τοτε παω πασσο, αλλα νομιζω οτι αν θες εναν ενισχυτη που να μπορει να καλυψει πολλα διαφορετικα ειδη, χρειαζεσαι εναν ενισχυτη που να ακουει σε δυναμικες.
Παραδειγμα προσωπικο και σχετικα προσφατο, ειχα με το axe fx.
Το μηχανημα απλα δεν υπαρχει, αυτα τα εχουμε πει μεν, αλλα αυτο που μου εκανε τρομερη εντυπωση, ειναι το ποσο διαφορετικα ακουγονταν διαφορετικες κιθαρες στο ιδιο μοντελο ενισχυτη... Πραγμα που προσωπικα σε real life ενισχυτες (και οχι εξομοιωσεις), ειχα δει τοσο εντονο μονο σε πολυ καλους και ακριβους ενισχυτες...
Προσοχη, δεν λεω οτι ακριβος ενισχυτης=καλες δυναμικες, αλλα γενικα συνηθως κατι τετοιο παιζει...
Για μενα ενας ενισχυτης για να θεωρειται πραγματικα καλος, χρειαζεται να εχει τα εξης:
Πολυ καλες δυναμικες
Πολυ καλο διαχωρισμο νοτων ακομα και σε complex ακκορντα
Καλο effects loop
και εαν παιζει θεμα με εντασεις, θα πρεπει να εχει και καλο master volume
Καναλια, gain stages, βαθακια, διακοπτες boost, γραφικα eq και λοιπες ευκολιες δεν τις πολυ-αξιολογω μιας και ειναι πραγματα που μπορεις να τα προσθεσεις αργοτερα ειτε με πεταλια, ειτε με ρακακια κτλ.
με λιγα λογια, αν ενας ενισχυτης feels right, ΟΛΑ τα υπολοιπα φτιαχνονται.
αν ενας ενισχυτης δεν εχει σωστο feel, τοτε οτι και να κανεις, αυτο δεν θα το φτιαξεις ποτε.
Θα σου προτεινα λοιπον, ειδικα αν δεν εχεις πολυ πειρα με ενισχυτες, να πας να ακουσεις και να δοκιμασεις (κυριως) οσο πιο πολλους μπορεις, ακομα και ενισχυτες που δεν νομιζεις οτι σου κανουν λογω αντικειμενικων δυσκολιων...
Πχ ποτε δεν ειχα δοκιμασει εναν πραγματικο plexi μεχρι πριν 3 χρονια, μιας και εχοντας σκεπτικο περιπου σαν το δικο σου, θεωρουσα οτι ειναι ενας low/mid gain ενισχυτης με 1 καναλι μονο και χωρις master volume, πραγμα που σημαινει οτι για να βγαλεις παραμορφωση επρεπε να ισοπεδωνεις δωματια απο την ενταση...
Ελα ομως που τελικα τολμησα και τσιμπησα εναν αυθεντικο του 73 απο ebay...
Οκ, ο ενισχυτης ηταν πολυ απλος, ουτε effects loop, ουτε καναλια, ουτε hi gain. Δεν ηταν ησυχος, εκανε θορυβο (σε σχεση με μοντερνες κατασκευες)
και για να παιξεις με παραμορφωση επρεπε να παιζεις σε εντασεις που σκοτωνανε μικρο θηλαστικο στα 4 μετρα...
ΑΛΛΑ:
Ο ενισχυτης επαιζε σχεδον μονος του, αν προσεχες πως επαιζες τα δαχτυλα πεταγανε πανω στην κιθαρα και καθε νοτα ακουγοταν πεντακαθαρα...
Μπορουσες μονο με το χερι να βγαλεις ηχο απο van halen βρωμικα μεχρι κρυσταλινα καθαρα, το sustain και η αλληλεπιδραση μεταξυ παιξιματος/ηχου ηταν out of this world...
Μετα απο αυτο το σοκ, αρχισα να ψαχνω για πατεντες ωστε να μπορω να παιζω σε χαμηλα volume, και πανω στο ψαξιμο, πετυχα ενα sample απο καποιον που ειχε το axe fx και επαιζε με εναν plexi...
Ο ηχος ηταν πολυ πειστικος και φαινοταν πως ειχε δυναμικες κτλ, αλλα εχοντας ακολουθησει για καιρο τα modelling μηχανηματα, ειχα τις αμφιβολιες μου και πιστευα οτι θα ηταν απλα ενα ελαφρως καλυτερο vetta...
Τελικα εκανα εντελως λαθος εκτιμηση μεν, αλλα ευτυχως δε, πηρα το ρισκο, πουλησα τον marshall και πηρα το axe.
Οταν δοκιμασα τα plexi μοντελα, καταλαβα οτιο βρηκα αυτο που εψαχνα...
Οταν δοκιμασα και τα υπολοιπα μοντελα και περασα περιπου εναν χρονο με το μηχανημα, απλα πουλησα οτι αλλο ειχα και εμεινα με αυτο.
Και να φανταστεις οτι οταν ξεκινησα να ψαχνω για καινουριο ενισχυτη (πριν δηλαδη παρω απο ebay τον Plexi), εψαχνα εντελως αλλης φιλοσοφιας ενισχυτες, πιο hi gain, με μοντερνα χαρακτηριστικα κτλ (πχ θυμαμαι οτι ημουν αναμεσα σε Diezel Einstein, Randall με τα modules, VHT και Marshall JVM).
-
Δεν υποτιμαω τις δυναμικες, ωστοσο για μενα δεν τις θεωρω καθολου εργαλειο και δεν παιζω μονο μεταλ.
Το "προβλημα" μου εγκειται στα εξης:
Ειμαι στο live, προσπαθω να παιξω καθαρο (τυχαιο παραδειγμα)
Ξεκιναω λοιπον χωρις να σκαβω με την πενα...παιζω καθαρα. Ωραια! Χτυπαω λιιιιιιγο πιο δυνατα, ψιλο βρωμιζει. Τελος παντων. Παω να κανω strumming. Δεν βγαινει ικανοποιητικα για τον ιδιο λογο...!#@$%@#$%@#$%@#$%@#$%@#$ με τις λαμπες σου μεσα...Δεν μου κανει εντυπωση που φιλος μου κιθαριστας εχει στον JMP-1 και αλλου 2-3 καθαρα patch για το live.
Οκ μπορω (και το κανω καμια φορα!!!) να παιξω το smells like teen spirit μεσω του καθαρου με πιο grunge ηχο, μονο με το ποσο δυνατα χτυπαω την κιθαρα. Το επιλεγω λογω ηχοχρωματος ομως, δε μπορω να πω οτι νιωθω διαφορετικα στο να κανω roll back το volume της κιθαρας για να καθαριζω λιγακι με το να πατουσα ενα footswitch.
Το να εχει ο ενισχυτης ενα-δυο blues ο-ροκαδικα καναλια με αυτην την ιδιοτητα μου φαινεται καλο, εως και θεμιτο και ειναι αρκετοι ενισχυτες που το κανουν οπως και ο δικος μου.
Το να μην εχει ενα clean-clean καναλι στο οποιο να μπορω να παιξω...καθαρα δεν ειναι σαφως περιοριστικο στο σπιτι ειναι ομως στο live. Τουλαχιστο για μενα.
Απο τους ενισχυτες που ανεφερες παραπανω ο einstein για παραδειγμα βγαζει πολυ ομορφο ηχο και παραδοξως τα καταφερνει πολυ καλα σε διαφορα ειδη. Σκοπευα να ειναι ο επομενος μου ενισχυτης. Ωστοσο θελω, να τα βγαζω live. Απο τη στιγμη που ειναι ουσιαστικα δικαναλος, αλλα ολα τα modes ειναι στο πρωτο καναλι με shared eq και volume, μου φαινεται ακυρος.
Φαντασου να εισαι στο live να θες να παιξεις τα ομολογουμενως καλα καθαρα του. Το σεταρεις στο πρωτο καναλι ετσι (το δευτερο ειναι diezel high gain). Ωραια...αντε παιξε ρυθμικα. Σου μενει το δευτερο καναλι...Τελος παντων!!! Το στηνεις και εκεινο πιο κοφτα με λιγο gain παιζεις ρυθμικα. Οκ η ωρα για το σολο ηρθε...Κανενα απο τα δυο δεν εχει αρκετο gain ετσι οπως τα εστησες ενω θελουν και 5-6 db volume boost για να κοψουν. Μααααλιστα. Μπορεις λοιπον να boostarεις απο μπροστα και να βαλεις volume-delay στη λοοπα. Μετα αρχιζεις τα μπινελικια.
Επισης αν θελεις να παιξεις ρυθμικα με οποιοδηποτε αλλο απο το καθαρο mode στο πρωτο καναλι και να εχεις για solo το δευτερο, δεν εχεις πλεον καθαρα. Τα modes ειναι με modα footswitchable αλλα δε σημαινει και πολλα γιατι ανεβοκατεβαινει η ενταση οταν το κανεις και μοιραζονται eq.
Τελικα ο JVM ειναι για παραδειγμα πολυ πιο ξεκαθαρος. Clean-clean. Pseudo mesa mark ηχοι στο πρωτο καναλι με pre gain eq και xtra gain stage μετα. Plexi και 800 καναλια απλα και Hot-rod στα 2,3 με δυναμικες και χαρακτηρα. Super gain SLO-recto στυλ καναλι στο 4. Midi ελεγχος. 2 loops. Modes και εξισορροπηση volume ανα mode/καναλι μεσω midi...Τελεια. Αν τα εφτιαχνε και λιγο καλυτερα σε αυτην την τιμη, θα ηταν τελεια.
Ωστοσο μια και μιλησες για δυναμικες, ακομη και στο metal και με αρκετο ποσο gain, υπαρχουν. Εκει ειναι το κατα ποσο ανοιγει η κομπρεσαρει ο ηχος, κατα ποσο περναει απο το laid back στο x-tra vicious!!! Περιεργο αλλα υπαρχει ισως αναλογα με την κιθαρα το αν επιτρεπει δυναμικες (με ultra low υψος χορδων και super hot μαγνητες π.χ...δεν μου βγαινει!!!) και τον ενισχυτη. Απλα απο το "καθαριζει-βρωμιζει" ειναι πολυ πιο ηπιο και οχι τοσο εμφανες.
Στο live για μενα, θελω τακτοποιημενα πραγματα και ο ενισχυτης να κανει τη δουλεια του οχι εγω να ασχολουμαι με αυτον αντι για το παιξιμο...Προσωπικα αυτο με απασχολει περισσοτερο και απο την ιδια την ηχητικη ποιοτητα. Μου θυμιζει ενα φιλο μου που απαρνηθηκε το plexi του για χαρη ενος JVM. Αλλα και το silver jubilee. Πολυ απλα σπιτι δεν εδιναν αυτο για το οποιο τα αγαπησε, live ηταν δυσλειτουργικα σαν ευκολιες. Το JVM απο την αλλη...
-
Mε pickup selector παντως και με την χρηση του volume της κιθαρας + δυναμικες, με τον plexi μπορω να παρω ηχους απο πεντακαθαρους strat-οειδες, μεχρι screaming lead...
Σιγουρα τα καναλια ειναι μεγαλη ευκολια (ειδικα αν εχουν ξεχωριστο eq section, volume, presence) και για live καταστασεις τουλαχιστον ειναι πολυ χρησιμα... Ακομα πιο χρησιμο ειναι αν εχει και midi ο ενισχυτης ωστε να μπορεις να αλλαζεις καναλια ταυτοχρονα με καναλια απο καποιο rack που θα χρησιμοποιεις για τα λοιπα εφφεδακια κτλ.
Αλλα, καταρχην οπως ειπες κι εσυ, ειναι λιγο δυσκολο να βρεις ενισχυτη με 3+ καναλια που να κανουν ολα πολυ καλη δουλεια στους τομεις τους...
Ο Jvm προσωπικα μου αρεσε πολυ, αν και το 4ο καναλι μου φαινοταν περιττο. Αν δεν ειχα το axe fx, θα ηταν μαλλον ο ενισχυτης που θα προτιμουσα, ισως με καμια μετατροπουλα (πχ choke).
Αλλα οσο και αν μου αρεσε ο Jvm, την αισθηση του plexi δεν την ειχες... Στον ηχο πλησιαζες, αλλα στην αισθηση...
Οποτε ουσιαστικα δεν εβρισκα τον λογο (τοτε) να παω πχ απο τον vetta (που πλησιαζε σε ηχους αρκετα τα αυθεντικα μοντελα ενισχυτων) στον JVM, μιας και ηχους πετυχαινα πανω κατω, αισθηση ομως με τιποτα...
Θελω να πω, αν σου αρεσει μια συγκεκριμενη σχολη ενισχυτων, πχ marshall και ειδικα καποιο μοντελο, πχ jubillee, τοτε το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να παρεις ακριβως αυτο το μοντελο, χωρις να πολυ-νοιαστεις για καναλια κτλ (οκ το θεμα της εντασης ειναι must, οποτε καλο master volume ή καλο attenuator χρειαζεται).
Αν ομως οι αγαπημενοι σου ηχοι κυμαινονται σε στυλ: καθαρα fender, crunch marshall, lead boogie, metal bogner κοκ, τοτε η καλυτερη λυση ειναι να πας ειτε για καποιο μοντελο της randall με τα modules αν θες οπωσδηποτε λαμπατο μηχανημα, ή να πας για κανα axe fx ή οτιδηποτε αλλο θεωρειται κορυφη στο Modelling, που θα σου λυσει τα χερια σε ολα τα προβληματα τετοιου τυπου, χωρις να χανεις ουτε σε ηχο, ουτε σε αισθηση.
Ετσι κι αλλιως, οπως και να χει, τα χρηματα (αρκετα) θα τα σκασεις και στις 2 περιπτωσεις...
Αρα, αναλογως του τι χρειαζεσαι, παιρνεις αυτο που θα σου κανει την δουλεια σου.
Αν σου κανει την δουλεια σου ενας plexi με ενα ultimate attenuator και μερικα πεταλακια, ξεχνα τα τετρακαναλα diezel, τα γραφικα των mark κτλ και παρε αυτον τον ενισχυτη που θα κανει ΣΙΓΟΥΡΑ αυτο που θες ετσι οπως πρεπει.
Αν ομως θες πολλους διαφορετικους ηχους, απο διαφορετικες σχολες και θες ολοι οι ηχοι να ειναι καλοι, τοτε πας για κανα modelling ακριβο, ή καποια λυση σε στυλ randall, egnater που ανεφερα και πιο πανω.
Παντως δεν ξερω αν εχεις παιξει με αυθεντικο plexi, αλλα αν μπορεσεις και υπομεινεις την ενταση, θα καταλαβεις γιατι τοσοι και τοσοι επαγγελματιες και μη μουσικοι τους χρησιμοποιουσαν και εξακολουθουν να τους χρησιμοποιουν μετα μανιας, αδιαφορωντας για λυσεις με πολυκαλους ενισχυτες, gain stages και δεν συμμαζευεται...
-
Εχω παιξει και ναι η ενταση ειναι...απαγορευτικη. Ετοιμαζομαι να κανω ηχομονωμενο δωματιο για ευχαριστηση και κανα jammarισμα αλλα plexi δεν προκειται να βαλω!!! Προσωπικα, ουτως η αλλως δε μου αρεσε κιολα για να πω την αληθεια, καθολου. Ποτε δεν ημουν της marshall σχολης. Ισως γιατι οι περισσοτεροι χρησιμοποιουν μονταρισμενους marshall (π.χ. το 3 και 4 καναλι του VH4) το οποιο τελικα, μονο marshall δε θυμιζει στο τελος.
Η αληθεια ειναι η εξης. Αν πραγματικα ηθελα ενα μονοκαναλο ενισχυτη που ηταν το απολυτο one-trick pony και δεν μπορουσα να κανω χωρις αυτον, θα προσπαθουσα να κανω κατι τετοιο.
http://www.youtube.com/watch?v=OeSlnvYPYnU
Θα του εβαζα loop δηλαδη και αν για καποιο λογο δεν επαιρνε θα χρησιμοποιουσα τη μοντα της Kasha για εισαγωγη σηματος στην PI και ετσι loop εκει.
Η digitech εχει μια θεση, για τον προενισχυτη του εκαστοτε ενισχυτη που παιζεις και το διαχειριζεται και τον ακυρωνει αν θες και παιρνει τη θεση του. Αυτο κανει ο τυπος στο demo. Παιζει με fender καθαρα (απο το preamp του digitech) και με εφφε και με ενα tap εχει το plexi ρυθμικο original με η χωρις εφφε...Με το τριτο tap παει στο lead patch π.χ. recto lead με delay και harmonizer. Ολα αυτα διατηρωντας τον αυθεντικο one trick pony ηχο του marshall στη συγκεκριμενη περιπτωση. Οχι και ασχημα. Πολλοι το εχουν επαινεσει σαν αποτελεσματικο live guitar preamp το digitech. Ειναι και ετοιμο controller σε μεταλλικο περιβλημα. Κοστος μεταχειρισμενο στα 250-300 και κανα 600 για plexi combo (πεταγονται στην αγγλια και ωρες ωρες με το κιλο!!!)....κατω απο 950 για ενα ευκολο συστημα με απο ολα.
Αν απο την αλλη δε πειθεσαι απο τον ταδε one-trick ηχο τα JVM παραμονευουν...λεμε τωρα...
-
Χεχε, προσωπικα δεν θεωρω one trick pony τους plexi, αντιθετα τους θεωρω απο τους πιο ευελικτους ενισχυτες (ηχητικα), αν δεν σε ενδιαφερει βεβαια να παιζεις death, grind κτλ (πιθανως και αυτο να γινεται με μετατροπουλες, αλλα λεμε τωρα)...
Εγω παντως πηρα το axe και βρηκα την ησυχια μου... ;D
-
Ελα και ο Ελληνικος Plexi by Metropoulos Amplification:
http://plexireplicas.com/
;D