Το Στέκι των Κιθαρωδών
Μουσικά όργανα και εξοπλισμός => Εφέ => Μήνυμα ξεκίνησε από: ritchieblackmore στις 03/10/12, 02:21
-
Καλησπερα, προσφατα αγορασα καινουρια κιθαρα (Classic Vibe 50s Strat) και θελω να αλλαξω και τον υπολοιπο εξοπλησμο μου μιας και εχω και υποχρεωσεις με μπαντα.Εχω μονο εναν fender Mustang για το σπιτι και μεχρι τωρα στα live επαιζα με οτι διεθετε το καταστημα.Κοιταω κυριως την λυση πεταλιερας λογο ευκολιας χρησης, ετσι ωστε να την χρησιμοποιω και σπιτι και στα live.Εχω δει διαφορες πεταλιερες και εχω ακουσει, μεχρι τωρα και για τα λεφτα που θελω να κινηθω η Tonelab ST της vox μου φαινετε μια καλη λυση.Επισης μαρεσει και η line 6 pod xt live.Το κακο ειναι οτι δεν την εχω ακουσει απο κοντα αλλα μονο στο youtube και μου φαινετε αρκετα αξιοπρεπης αν και απο τα σχολια που διαβαζω γενικα για οτι εχει να κανει με line 6 φοβαμαι να παω προς τα εκει.Αν εχετε και εσεις να μου προτεινετε κατι αλλο, ευπροσδεκτο.
Τελος επειδη ο ενισχυτης που εχω ειναι modeling δεν ξερω κατα ποσο καλα θα δουλεψει με πεταλιερα, οποτε σκευτομουνα να επερνα εναν μικρον που να χει καλο καθαρο (πχ frontman)
-
αν ο ηχος σου ειναι ερμαιο του καθε μαγαζιού που παίζεις (αφου δεν εχεις καν αξιολογο γι συναυλίες ενισχυτή, τοτε πρεπει πρωτίστως να πάρεις ενισχυτή και μετά βλέπουμε την πεταλιέρα.
-
Tonelab ST όχι για λάιβ...έχει μόνο + και - κουμπιά για να βρίσκεις ήχους, πράγμα πολύ άβολο για να αλλάζεις γρήγορα μέσα στα κομμάτια....
Τελος επειδη ο ενισχυτης που εχω ειναι modeling δεν ξερω κατα ποσο καλα θα δουλεψει με πεταλιερα
όσο και οποιοσδήποτε μη-modelling ενισχυτής....
-
Tonelab ST όχι για λάιβ...έχει μόνο + και - κουμπιά για να βρίσκεις ήχους, πράγμα πολύ άβολο για να αλλάζεις γρήγορα μέσα στα κομμάτια....
Τελος επειδη ο ενισχυτης που εχω ειναι modeling δεν ξερω κατα ποσο καλα θα δουλεψει με πεταλιερα
όσο και οποιοσδήποτε μη-modelling ενισχυτής....
Να μου επιτρεψεις να διαφωνησω...!
-
Να μου επιτρεψεις να διαφωνησω...!
σου επιτρέπω,θες να εξηγήσεις γιατί?
-
Να μου επιτρεψεις να διαφωνησω...!
σου επιτρέπω,θες να εξηγήσεις γιατί?
Ειναι μια συζητηση που εχει γινει χιλιαδες φορες!Στην πραξη θα σου πω οτι εχω εναν peavey 15 vypyr και εναν bogner alchemist και ειχα για περιπου ενα μηνα μια zoom 9,2tt.Καταρχην ας τονισω οτι ο ενας εχει 8ρη μεγαφωνο και ο bogner 12ria.Αυτο ειναι ηττα απο τα αποδυτηρια για τον Peavey αλλα οκ δεν παιζει ρολο μονο το μεγεθος ;D .Οσο και αν προσπαθησα να βγαλω ενα ζεστο καθαρο ηχο σε συνδυασμο με τα εφφε της πεταλιερας δεν το καταφερα...για crunchy ηχους δεν το συζηταω καν.Τωρα οσο αναφορα το distortion επειδη και ο ενισχυτης εχει τετοια κατευθυνση εφτιαξα ενα ικανοποιητικο μεταλ dist αλλα σε συγκριση με τον bogner φαινοταν ψλοψευτικος!
-
αν ο ηχος σου ειναι ερμαιο του καθε μαγαζιού που παίζεις (αφου δεν εχεις καν αξιολογο γι συναυλίες ενισχυτή, τοτε πρεπει πρωτίστως να πάρεις ενισχυτή και μετά βλέπουμε την πεταλιέρα.
+1
..Τελος επειδη ο ενισχυτης που εχω ειναι modeling δεν ξερω κατα ποσο καλα θα δουλεψει με πεταλιερα, οποτε σκευτομουνα να επερνα εναν μικρον που να χει καλο καθαρο (πχ frontman)
Είναι σωστό μεν αφενός το σκεπτικό, σαν λύση για να υπάρχει μία ομοιογένεια στους ήχους σου, σε διάφορα προβατζίδικα και live με διαφορετικούς ενισχυτές.
Αφετέρου όμως η προσήλωση στην πεταλιέρα και το καθαρό κανάλι οδηγεί αναπόφευκτα σε ένα αδιέξοδο, από όπου αργά η γρήγορα, μόλις καταλάβεις τι μπορεί να προσφέρει έναν πραγματικά καλός ενισχυτής στον ήχο σου, κάνεις στροφή 180 μοιρών, πουλάς την πεταλιέρα ή την έχεις μόνο για καθαρά ψηφιακά effects και παίρνεις τα βρώμικα και όλη την καλή χροιά σου από έναν καλό λαμπάτο, και τον οποίο θα παίρνεις μαζί σου όπου πηγαίνεις, σε προβατζίδικα και live, άρα θα είναι κεφαλή.
Βέβαια όλο αυτό είναι ένα στάδιο χρόνων, η εμπειρία από το οποίο είναι χρήσιμη και δεν μεταδίδεται παρά βιώνεται, και αρκετοί μάλιστα δεν προχωρούν ποτέ από αυτό, οπότε το να σου λέω εγώ να το παρακάμψεις μάλλον είναι ουτοπικό.
Τελικά η συμβουλή μου: πάρε έναν Hughes&Kettner Tubemeister 18 Head (http://www.thomann.de/gr/hugheskettner_tubemeister_18_head.htm) και παίρνε τον μαζί σου, και σκέψου τι effects θέλεις να του βάλεις μπροστά και στην λούπα, για να έχεις ένα αυτόνομο, ολοκληρωμένο σύνολο που πάει παντού.
-
μα τι μου συγκρίνεις?
είναι ένας αρκετά ακριβός ενισχυτής με έναν αρκετά φτηνό....πιστεύω πως και πετάλια να βαζες στον Vypyr...το ίδιο θέμα θα χες...(αλλά δεν επιμένω για να μην κινηθεί προς τα κει η συζήτηση)
και για να προλάβω το λάμπα Vs moddeling να πω πως σε έναν Hughes & Kettner αντίστοιχης τιμής με τον Bogner (ίσως και μικρότερης) έχω ακούσει ένα από τα καλύτερα καθαρά έβα.....
τέλος πάντων, εγώ στην πρώτη απάντηση εννοούσα πως θέλει ψάξιμο και κάτι θα βρεθεί σχετικά με συνδυασμό moddeling και πεταλιέρας...δεν υπάρχει γενικός κανόνας...(ΌΛΟΙ οι λαμπάτοι είναι ταμάμ για πεταλιέρες και ΌΛΟΙ οι moddeling για τα μπάζα)
αυτό! ;D
-
μα τι μου συγκρίνεις?
είναι ένας αρκετά ακριβός ενισχυτής με έναν αρκετά φτηνό....πιστεύω πως και πετάλια να βαζες στον Vypyr...το ίδιο θέμα θα χες...(αλλά δεν επιμένω για να μην κινηθεί προς τα κει η συζήτηση)
ειπωθηκαν καπου συγκεκριμενα μοντελα ενισχυτων και δεν το ειδα?Αλλωστε εσυ ειπες οτι ειτε το βαλει σε modeling ειτε σε λαμπα ειναι το ιδιο.Αρα αυτη σου η προταση εισαγει στη συζητηση συγκριση bogner-Peavey πολυ ανετα
και για να προλάβω το λάμπα Vs moddeling να πω πως σε έναν Hughes & Kettner αντίστοιχης τιμής με τον Bogner (ίσως και μικρότερης) έχω ακούσει ένα από τα καλύτερα καθαρά έβα.....
Δεν διαφωνω
τέλος πάντων, εγώ στην πρώτη απάντηση εννοούσα πως θέλει ψάξιμο και κάτι θα βρεθεί σχετικά με συνδυασμό moddeling και πεταλιέρας...δεν υπάρχει γενικός κανόνας...(ΌΛΟΙ οι λαμπάτοι είναι ταμάμ για πεταλιέρες και ΌΛΟΙ οι moddeling για τα μπάζα)
κανενας δεν ειπε κατι τετοιο,αλλα και η δικη σου προταση ηταν εξισου ισοπεδωτικη!!!
αυτό! ;D
-
δεν είπα ότι είναι το ίδιο....το πήρες λάθος
και το εξηγώ στην τελευταία πρόταση....
δεν εννοώ πως όλοι οι τάδε κάνουν και όλοι οι δείνα ΔΕΝ κάνουν....θέλει ψάξιμο και στους μεν, και στους δε....στους λαμπάτους θα ναι σαφώς πιο εύκολο αλλά απαντούσα στον ritchieblackmore που σκεφτόταν να αποκλείσει τους moddeling (σαν κατηγορία) επειδή ίσως να μην τα πάνε καλά με πεταλιέρες (ΑΥΤΌ είναι ισοπεδωτικό...)
-
Επειδή αναφέρθηκε,το να πηγαίνεις για λάιβ με τον ενισχυτή σου δεν είναι τόσο εύκολο και είναι ακόμα πιο δύσκολο να τον κουβαλάς και σε πρόβες,κλπ κλπ.Εγώ προνόησα να έχω κεφαλή και καμπίνα αλλά και πάλι το να κουβαλάω 14 κιλά με το λεωφορείο+πεταλιέρα+μια-δυο κιθάρες είναι κομματάκι δύσκολο.Και το λέω εγώ που μένω Θεσσαλονίκη.Ένας που μένει Αθήνα ίσως να έχει την διπλάσια απόσταση να καλύψει με Μ.Μ.Μ και όχι με αυτοκίνητο.
Για εμένα φαίνεται ζόρι να κουβαλάω πεταλιέρα και κιθάρα.Αν είχα και ενισχυτή θα σκάλωνα.Για αυτό το gain μου το παίρνω από 2 πετάλια και είμαι υπέρευχαστιστημένος.Οπότε όπου και να πάω να παίξω,είτε για λάιβ είτε για πρόβα η μόνη μου απαίτηση είναι ένας αξιοπρεπής λαμπάτος για να έχω βάση στον ήχο μου και ένα καλό καθαρό κανάλι.
-
Για εμένα φαίνεται ζόρι να κουβαλάω πεταλιέρα και κιθάρα.Αν είχα και ενισχυτή θα σκάλωνα.Για αυτό το gain μου το παίρνω από 2 πετάλια και είμαι υπέρευχαστιστημένος.Οπότε όπου και να πάω να παίξω,είτε για λάιβ είτε για πρόβα η μόνη μου απαίτηση είναι ένας αξιοπρεπής λαμπάτος για να έχω βάση στον ήχο μου και ένα καλό καθαρό κανάλι.
σωστό και πρακτικό....
καλό το κυνήγι του "χρυσού" tone αλλά εδώ και με αμάξι και σου βγαίνει η μέση να κουβαλάς κιθάρα (με hard case), πεταλιέρα και ενισχυτή (άσε που κοιτάς και τις λακούβες για να μη φάει καμιά γερή ο ενισχυτής! ;D )....δε το συζητάμε για ΜΜΜ....αλλά στα επίπεδά μας, η πρακτικότητα έχει προτεραιότητα, πιστεύω.....
-
Εγώ πάλι θα σου πω να πάρεις για αρχή ένα καλό πολυεφε το οποίο θα καρφωνεις στη loop οποιουδήποτε ενισχυτή και θα έχεις πάντα σχεδόν τον ίδιο ήχο. Δεν λέω. Μπορεί το ιδανικό να είναι ένας καλός λαμπατος πάντα μαζί σου αλλά δεν είναι πρακτικό εκτός και αν ζεις από τη μουσική οπότε ανεβαίνει ο πήχης.
-
θα σου πω να πάρεις για αρχή ένα καλό πολυεφε το οποίο θα καρφωνεις στη loop οποιουδήποτε ενισχυτή και θα έχεις πάντα σχεδόν τον ίδιο ήχο.
αυτο δεν ισχύει. καθε ενισχυτής/ καμπίνα σου δίνει διαφορετικό ήχο
για παράδειγμα δες εδώ.
[size=78%]http://forum.kithara.gr/index.php?topic=85465.0 (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=85465.0)[/size]
Mέρος του τεστ περιλαμβάνει 3 ενισχυτές που ταίστηκαν σε καθαρό σεταπ και ακου τις διαφορές.
χωρις δικο σου εξοπλισμο ποτέ μα ποτέ δεν θα εχεις τον ιδιο ήχο.
-
...Οπότε όπου και να πάω να παίξω,είτε για λάιβ είτε για πρόβα η μόνη μου απαίτηση είναι ένας αξιοπρεπής λαμπάτος για να έχω βάση στον ήχο μου και ένα καλό καθαρό κανάλι.
Πολύ δύσκολο να σου δώσουν αξιοπρεπή λαμπάτο είτε σε προβάδικο, είτε σε live!..
-
...Οπότε όπου και να πάω να παίξω,είτε για λάιβ είτε για πρόβα η μόνη μου απαίτηση είναι ένας αξιοπρεπής λαμπάτος για να έχω βάση στον ήχο μου και ένα καλό καθαρό κανάλι.
Πολύ δύσκολο να σου δώσουν αξιοπρεπή λαμπάτο είτε σε προβάδικο, είτε σε live!..
Πολυ καλό το αλλα με τον τοτο το ξερετε (http://www.youtube.com/watch?v=XLEcGZMkz-A#)
-
Πολύ δύσκολο να σου δώσουν αξιοπρεπή λαμπάτο είτε σε προβάδικο, είτε σε live!..
ανάλογα το χώρο πάντα....σε λαιβάδικο δεν έχω πετύχει προς το παρόν αλλά σε προβάδικο μέχρι και mesa boogie μου χουν κουβαλήσει απ'το κοντρολ ρουμ απλά επειδή "προσφέρεται σαν υπήρεσία"!
-
αν ο ηχος σου ειναι ερμαιο του καθε μαγαζιού που παίζεις (αφου δεν εχεις καν αξιολογο γι συναυλίες ενισχυτή, τοτε πρεπει πρωτίστως να πάρεις ενισχυτή και μετά βλέπουμε την πεταλιέρα.
Μα όταν ο ήχος σου είναι έρμαιο του κάθε μαγαζιού και δε μπορείς να έχεις αξιόλογο ενισχυτή+καμπίνα (δικά σου πάντα) εκεί είναι που χρησιμεύουν περισσότερο οι πεταλιέρες, γιατί με την προσομείωση ενισχυτών, καμπινών κλπ που έχουν τις συνδέεις καρφί στην κονσόλα (ένα από τα βασικά για τα οποία φτιάχτηκαν δηλαδή) και έχεις παντού κατά 90%-95% τον ίδιο ήχο! Αυτό βέβαια αν θες να παίρνεις τα πάντα από την πεταλιέρα (drives, έφε κλπ) αλλιώς αλλάζει το πράμα :)
-
συμφωνω πως οι πεταλιερες δυνανται να παιξουν καρφι στον μικτη , αλλα στα χρονια ενασχόλησης με ηχο, οι κιθαρίστες που επαιξαν συναυλία καρφι' μετρώνται στα δάχτυλα ποδιού κότας.
η ανωτερω κατάσταση προυποθέτει αξιοπρεπες ηχοσύστημα που θα γινει το σετάρισμα των ήχων ( συνήθως σεταρονται σε ενισχυτή και για αυτό ακουμε τα σκουλαρικάτα πρίμα ;D )
-
αν ο ηχος σου ειναι ερμαιο του καθε μαγαζιού που παίζεις (αφου δεν εχεις καν αξιολογο γι συναυλίες ενισχυτή, τοτε πρεπει πρωτίστως να πάρεις ενισχυτή και μετά βλέπουμε την πεταλιέρα.
Μα όταν ο ήχος σου είναι έρμαιο του κάθε μαγαζιού και δε μπορείς να έχεις αξιόλογο ενισχυτή+καμπίνα (δικά σου πάντα) εκεί είναι που χρησιμεύουν περισσότερο οι πεταλιέρες, γιατί με την προσομείωση ενισχυτών, καμπινών κλπ που έχουν τις συνδέεις καρφί στην κονσόλα (ένα από τα βασικά για τα οποία φτιάχτηκαν δηλαδή) και έχεις παντού κατά 90%-95% τον ίδιο ήχο! Αυτό βέβαια αν θες να παίρνεις τα πάντα από την πεταλιέρα (drives, έφε κλπ) αλλιώς αλλάζει το πράμα :)
καπως ετσι το εχω σκεφτει και εγω.μου φαινετε τρομερα δυσκολο να κουβαλισω μαζι ενισχυτη κιθαρα και πεταλιερα για ενα live.αφηστε που δεν εχω αυτοκινητο ακομα, δλδ αναγκαστικα με ΜΜΜ δεν νομιζω να ειναι εφικτο κατι τετοιο.Δυστιχως απο την αλλη θελω ο ηχος να βγαινει απο ενισχυτη χωρις τιποτα πανω, αλλα ακομα 17 χρονων ειμαι :P οπως ειπα δεν μου ειναι ευκολο να τα κουβαλαω ολα αυτα γιαυτο σκευτομουνα προσωρινα την λυση πεταλιερας.Εκτος βεβαια αν εχετε να μου προτεινετε καποιον ενισχυτη καλον να βγαζω απο εκει και το drive να μην χριαστω καθολου πεταλιερα.Ας πουμε μου αρεσε η προταση που εγινε παραπανω για τον hughes&kettner tubemeister αλλα ξεφευγει απο τα λεφτα που θελω να δωσω + οτι λογικα θα χριαστω και καμπινα για το σπιτι.
Αν επερνα λαμπατο κομπο θα ηταν καλη λυση? και αναλογα με τις δυνατοτητες που εχει αγοραζω ή οχι και πεταλιερα
-
συμφωνω πως οι πεταλιερες δυνανται να παιξουν καρφι στον μικτη , αλλα στα χρονια ενασχόλησης με ηχο, οι κιθαρίστες που επαιξαν συναυλία καρφι' μετρώνται στα δάχτυλα ποδιού κότας.
η ανωτερω κατάσταση προυποθέτει αξιοπρεπες ηχοσύστημα που θα γινει το σετάρισμα των ήχων ( συνήθως σεταρονται σε ενισχυτή και για αυτό ακουμε τα σκουλαρικάτα πρίμα ;D )
Όχι απλά δύναται, είναι ένας από τους λόγους που έχουν φτιαχτεί, για να τα έχουν όλα σε ένα και να κάνουν τα πάντα με ευκολία απ' όλες τις απόψεις! Για ποιά εποχή μιλάς και για τι επίπεδο κιθαριστών; Αν μιλάς για παλαιότερα φυσικά, τώρα πλέον ο αριθμός των κιθαριστών που παίζουν καρφί στην κονσόλα έχει αυξηθεί στο κατακόρυφο. Eπίσης ένας επαγγελματίας που μπορεί να παίζει με τον εξοπλισμό που θέλει φυσικά και δεν θα παίξει με μια πεταλιέρα καρφί στην κονσόλα! Αν και πλέον ακόμα και οι επαγγελματίες κιθαρίστες σε μπουζουκομάγαζα κλπ παίζουν με πεταλιέρες, axefx κλπ καρφί. Εξάλλου αυτά που λέμε στο thread αυτό πρέπει να λέγονται με βάση αυτά που ζητάει ο φίλος που ζήτησε τη γνώμη μας, τις ανάγκες και τις δυνατότητες του (όχι απαραίτητα παικτικές, αλλά από θέμα κουβαλήματος κλπ), όχι με τι κάνει ο κάθε επαγγελματίας που μπορούν κιόλας να του κουβαλάνε και τα μηχανήματα και να έχει ότι θέλει!
Μα ρε συ άμα δεν υπάρχει αξιοπρεπές ηχοσύστημα και ειδικότερα αξιοπρεπής ηχολήπτης, και τα καλύτερα μηχανήματα να έχεις ως κιθαρίστας θα πάρεις μια πόρδη (σόρρυ κιόλας) για ήχο!
Τσέκαρε τους κιθαρίστες μιας μπάντας, που είναι πολύ απαιτητικοί από τον ήχο τους, τι rig είχαν πριν και με τι rig παίζουν τώρα καρφί στην κονσόλα (δεν έχει σημασία το rig βασικά, αλλά το ότι τώρα παίζουν καρφί...και ειδικά με τέτοιο rig που είχαν πριν λέει πολλά...δε νομίζω να έκαναν τέτοια αλλαγή άμα δεν άξιζε):
ΠΡΙΝ
Backstage with Periphery HQ (Guitar Edge Magazine) (http://www.youtube.com/watch?v=uF8hBHok2xI#)
ΜΕΤΑ
Periphery - Rig Rundown (http://www.youtube.com/watch?v=1AAlWB3IOPc#ws)
αν ο ηχος σου ειναι ερμαιο του καθε μαγαζιού που παίζεις (αφου δεν εχεις καν αξιολογο γι συναυλίες ενισχυτή, τοτε πρεπει πρωτίστως να πάρεις ενισχυτή και μετά βλέπουμε την πεταλιέρα.
Μα όταν ο ήχος σου είναι έρμαιο του κάθε μαγαζιού και δε μπορείς να έχεις αξιόλογο ενισχυτή+καμπίνα (δικά σου πάντα) εκεί είναι που χρησιμεύουν περισσότερο οι πεταλιέρες, γιατί με την προσομείωση ενισχυτών, καμπινών κλπ που έχουν τις συνδέεις καρφί στην κονσόλα (ένα από τα βασικά για τα οποία φτιάχτηκαν δηλαδή) και έχεις παντού κατά 90%-95% τον ίδιο ήχο! Αυτό βέβαια αν θες να παίρνεις τα πάντα από την πεταλιέρα (drives, έφε κλπ) αλλιώς αλλάζει το πράμα :)
καπως ετσι το εχω σκευτει και εγω.μου φαινετε τρομερα δυσκολο να κουβαλισω μαζι ενισχυτη κιθαρα και πεταλιερα για ενα live.αφηστε που δεν εχω αυτοκινητο ακομα, δλδ αναγκαστικα με ΜΜΜ δεν νομιζω να ειναι εφικτο κατι τετοιο.Δυστιχως απο την αλλη θελω ο ηχος να βγαινει απο ενισχυτη χωρις τιποτα πανω, αλλα ακομα 17 χρονων ειμαι :P οπως ειπα δεν μου ειναι ευκολο να τα κουβαλαω ολα αυτα γιαυτο σκευτομουνα προσωρινα την λυση πεταλιερας.Εκτος βεβαια αν εχετε να μου προτεινετε καποιον ενισχυτη καλον να βγαζω απο εκει και το drive να μην χριαστω καθολου πεταλιερα.Ας πουμε μου αρεσε η προταση που εγινε παραπανω για τον hughes&kettner tubemeister αλλα ξεφευγει απο τα λεφτα που θελω να δωσω + οτι λογικα θα χριαστω και καμπινα για το σπιτι.
Αν επερνα λαμπατο κομπο θα ηταν καλη λυση? και αναλογα με τις δυνατοτητες που εχει αγοραζω ή οχι και πεταλιερα
Ανάλογα τα χρήματα που μπορείς να δώσεις, ανάλογα τι παίζεις κλπ. Αλλά και πάλι θα κουβαλάς το λαμπάτο combo στα MMM; Και πάλι δύσκολα να πετύχεις όλα αυτά που σου προσφέρει η πεταλιέρα!
-
θα σου πω να πάρεις για αρχή ένα καλό πολυεφε το οποίο θα καρφωνεις στη loop οποιουδήποτε ενισχυτή και θα έχεις πάντα σχεδόν τον ίδιο ήχο.
αυτο δεν ισχύει. καθε ενισχυτής/ καμπίνα σου δίνει διαφορετικό ήχο
για παράδειγμα δες εδώ.
[size=78%]http://forum.kithara.gr/index.php?topic=85465.0 (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=85465.0)[/size]
Mέρος του τεστ περιλαμβάνει 3 ενισχυτές που ταίστηκαν σε καθαρό σεταπ και ακου τις διαφορές.
χωρις δικο σου εξοπλισμο ποτέ μα ποτέ δεν θα εχεις τον ιδιο ήχο.
Μα γι'αυτό είπα σσχεδόν τον ίδιο ήχο...ότι διάφορα κανει ο τελικός με την καμπίνα...αν δεν θέλει να παίζει καρφί στην κονσόλα.
Βέβαια είπαμε. Λύση οικονομική και με μικρό κουβαλημα...όχι ιδανική...
-
Ανάλογα τα χρήματα που μπορείς να δώσεις, ανάλογα τι παίζεις κλπ. Αλλά και πάλι θα κουβαλάς το λαμπάτο combo στα MMM; Και πάλι δύσκολα να πετύχεις όλα αυτά που σου προσφέρει η πεταλιέρα!
Μεχρι κανα 300αρι μπορω να δωσω.Σε περιπτωση που παρω πεταλιερα, σπιτι πως θα παιζω?
-
Δηλαδή ρε παιδιά αυτοί που παίζουν με AxeFX κατευθείαν στο ΡΑ (από Machine Head μέχρι το μισό metal πλέον), πώς στήνουν επαγγελματικό ήχο χωρίς τελικό λαμπάτο? Θα μου πεις τώρα άλλο AxeFX, άλλο πεταλιέρα των 300 ευρώ, αλλά έχω ακούσει και ηχάρα σε live και τα παληκάρια έπαιζαν με Pod HD και Pod XT Live κατευθείαν στην κονσόλα και είχαν θεϊκό metal ήχο. Σε άλλα ιδιώματα αυτό ίσως δεν είναι εξίσου εφικτό, αλλά περί ορέξεως.
Εγώ πάντως πιστεύω ότι με μια Pod HD 300 που είναι και στο μπάτζετ του παιδιού, μια χαρά καλυμμένος θα είναι και χωρίς ενισχυτή. Και δε θα κάνει μετακόμιση κάθε φορά που θα παίζει κάπου live.
-
...Οπότε όπου και να πάω να παίξω,είτε για λάιβ είτε για πρόβα η μόνη μου απαίτηση είναι ένας αξιοπρεπής λαμπάτος για να έχω βάση στον ήχο μου και ένα καλό καθαρό κανάλι.
Πολύ δύσκολο να σου δώσουν αξιοπρεπή λαμπάτο είτε σε προβάδικο, είτε σε live!..
Δεν ξέρω τι παίζει Αθήνα,αλλά εδώ Θεσσαλονίκη για πρόβα πάντα θα βρω έναν καλό λαμπάτο αξίας και σε λάιβ που έπαιξα παλί με καλό λαμπάτο έπαιξα.Δεν έτυχε σχεδόν ποτέ θέμα κακών ενισχυτών.
-
Deep Purple - Highway Star Solo Cover (http://www.youtube.com/watch?v=Q4OEyLZP_Lw#ws)
πχ αυτος εδω ο lead ηχος ειναι πολυ καλος για τα γουστα μου και το παλικαρι εχει κανει την ηχογραφηση συνδεοντας την πεταλιερα κατευθειαν στο pc μεσω usb.ουτε ενισχυτες ουτε τιποτα.ειναι και πιο οικονομικη απο το να παρω εναν plexi που ειναι το ονειρο μου και πολυ πιο πρακτικη αφου ειναι πεταλιερα.απο την στιγμη που λετε οτι παιζοντας καρφι οπου και να παω θα χω τον ιδιο ηχο μου φαινετε αρκετα καλη λυση.
Δεν περιμενω να παρω τον τελειο ηχο αλλα με το budget μου ειναι κατι αξιοπρεπες και αμα καποτε στο μελλον αποφασισω να παρω ενισχυτη δεν νομιζω οτι θα τα θεωρησω πεταμενα λεφτα.εκτος του οτι μπορω να την πουλησω θα αρχισω να αποκταω πειρα που ειναι σημαντικο.
-
Μεχρι κανα 300αρι μπορω να δωσω.Σε περιπτωση που παρω πεταλιερα, σπιτι πως θα παιζω?
με ηχεια ειδικά για ακρόαση και σχεδιασμό ήχου. Στο χωριο μου τα λενε monitors ;D
ενα entry level αξιοπρεπες ζεύγος για παράδειγμα
http://www.thomann.de/gr/samson_resolv_a6.htm (http://www.thomann.de/gr/samson_resolv_a6.htm)
απάντηση προς τους μεταλάδες: μου φαινεται φυσικό σε αυτό το ειδος οι κιθαρίστες να προτιμούν το καρφί, καθως το να βγάλεις ηχο ΤΟΙΧΟ με έναν ενισχυτή και το πολύ 1 μικρόφωνο, δεν θα μιάζει αρκετά στον ήχο του ηχογραφημένου που εχει φάει τα 10 στάδια επεξεργασίας. Για αυτό και η πεταλιέρα είναι η πιο γρήγορη και άμεση λύση.
Υ.Γ
προς metalmike: καλά ρε έγινα παππούς και ξέχασα πως ειναι τα λαιβ που οδηγώ? ;D
-
Υ.Γ
προς metalmike: καλά ρε έγινα παππούς και ξέχασα πως ειναι τα λαιβ που οδηγώ? ;D
Προς θεού ρε συ, δεν ήθελα να σε προσβάλλω ή να πω πως δεν ξέρεις τη δουλειά σου κλπ, αλίμονο...τι να πω, ίσως να είναι τυχαίο και να μην έχεις τύχει με κιθαρίστες να παίζουν καρφί, αλλά πραγματικά υπάρχουν και πλέον είναι πολλοί! Aυτή την εμπειρία έχω εγώ τουλάχιστον! Είναι μάλλον επειδή όπως είπες οι μεταλάδες το προτιμούν κι επειδή σε αυτό το χώρο κινούμαι να το βλέπω πιο συχνά, απλά έχω ακούσει, έχω διαβάσει σε πολλά φόρουμς και έχει πάρει το μάτι μου από την τηλεόραση (γιατί εγώ δεν πατάω σε αυτά ;D) για επαγγελματίες κιθαρίστες μπουζουκομάγαζων (και μεγάλων κιόλας) να παίζουν με πεταλιέρα (και όχι, δεν έχω μπερδέψει το midi controller με πεταλιέρα :P)!
-
... έχει πάρει το μάτι μου από την τηλεόραση (γιατί εγώ δεν πατάω σε αυτά ;D ) για επαγγελματίες κιθαρίστες μπουζουκομάγαζων (και μεγάλων κιόλας) να παίζουν με πεταλιέρα ...
τώρα αυτό για καλό το είπες; ;D
Το πιο κοντινό που έχω ακούσει στο παραπάνω σενάριο είναι ο Σταρόβας με POD στο Σπύρο Παπαδόπουλο (στην υγεια μας) ... Ακόμα προσπαθώ να το ξεχάσω και να τον συγχωρήσω το Δημήτρη (παιχταράς κατά τα άλλα).
Πέρα από την πλάκα δεν αμφισβητώ ότι μπορείς να βγάλεις καλό ήχο και direct. Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ βέβαια σε live αλλά το έκανα συνέχεια σχεδόν σε recording. Για live πέρα από όλα τ'άλλα θες και καλό ηχολήπτη και να έχεις και καλή μίξη στα monitor κλπ κλπ
-
Για live πέρα από όλα τ'άλλα θες και καλό ηχολήπτη και να έχεις και καλή μίξη στα monitor κλπ κλπ
Όπως είπα πιο πάνω, ο ηχολήπτης παίζει πολύ μεγάλο ρόλο είτε παίζεις με τον πιο ακριβό εξοπλισμό στον κόσμο είτε με μια συνηθισμένη πεταλιέρα, άμα δεν το έχει και με τα 2 θα βγεις χάλια! Οπότε δε μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για κριτήριο για ένα από τα δύο μόνο :)
-
Για live πέρα από όλα τ'άλλα θες και καλό ηχολήπτη και να έχεις και καλή μίξη στα monitor κλπ κλπ
Όπως είπα πιο πάνω, ο ηχολήπτης παίζει πολύ μεγάλο ρόλο είτε παίζεις με τον πιο ακριβό εξοπλισμό στον κόσμο είτε με μια συνηθισμένη πεταλιέρα, άμα δεν το έχει και με τα 2 θα βγεις χάλια! Οπότε δε μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για κριτήριο για ένα από τα δύο μόνο :)
Φυσικά και συμφωνώ ότι ο ρόλος του ηχολήπτη είναι κρισιμότατος σε όλες τις περιπτώσεις. Απλά αν παίζεις direct χωρίς δικό σου ενισχυτή είσαι στα χέρια του ηχολήπτη και για το πώς ακούς/ακούγεσαι στη σκηνή. Πολλές φορές και να θέλει ο ηχολήπτης δεν μπορεί να στο φτιάξει αυτό λόγω ανυπαρξίας κατάλληλου εξοπλισμού (stage monitors, κατάλληλες κονσόλες κλπ).
-
Για live πέρα από όλα τ'άλλα θες και καλό ηχολήπτη και να έχεις και καλή μίξη στα monitor κλπ κλπ
Όπως είπα πιο πάνω, ο ηχολήπτης παίζει πολύ μεγάλο ρόλο είτε παίζεις με τον πιο ακριβό εξοπλισμό στον κόσμο είτε με μια συνηθισμένη πεταλιέρα, άμα δεν το έχει και με τα 2 θα βγεις χάλια! Οπότε δε μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για κριτήριο για ένα από τα δύο μόνο :)
Φυσικά και συμφωνώ ότι ο ρόλος του ηχολήπτη είναι κρισιμότατος σε όλες τις περιπτώσεις. Απλά αν παίζεις direct χωρίς δικό σου ενισχυτή είσαι στα χέρια του ηχολήπτη και για το πώς ακούς/ακούγεσαι στη σκηνή. Πολλές φορές και να θέλει ο ηχολήπτης δεν μπορεί να στο φτιάξει αυτό λόγω ανυπαρξίας κατάλληλου εξοπλισμού (stage monitors, κατάλληλες κονσόλες κλπ).
Κοίτα, εάν είναι τόσο χάλια το μαγαζί ή ο χώρος γενικότερα και δεν έχει καν κονσόλα και stage monitors ε τότε δεν αξίζει ούτε με καλό εξοπλισμό να παίξεις :P Aκόμα και τα χειρότερα liveάδικα που γνωρίζω έχουν και τα 2 πάντως! Επίσης αν υπάρχει ήδη ενισχυτής στο μαγαζί τότε μπορείς να στείλεις ήχο στην κονσόλα από το 1 output της πεταλιέρας και από το άλλο να στείλεις στον ενισχυτή ώστε να ακούς εσύ και να έχεις αυτό το amp feeling που λέμε (αν δεν υπάρχουν stage monitors)! Και όλη τη ρύθμιση του EQ μπορείς να την κάνεις από την πεταλιέρα! Λύσεις υπάρχουν για τα πάντα, πίστεψέ με! Είχα παλαιότερα μια τούμπανη λαμπάτη high gain κεφαλή με μια 2x12 καμπίνα και επειδή δεν την πάλεψα με το κουβάλημα από τότε παίζω αποκλειστικά με πεταλιέρες καρφί στην κονσόλα (εκτός αν υπάρχει λαμπάτος ενισχυτής στο χώρο, τότε τη συνδέω στο return του) και πλέον έχω μάθει τις περισσότερες καταστάσεις που μπορείς να αντιμετωπίσεις, ποτέ δεν είχα κάποιο τόσο σοβαρό πρόβλημα που να μη λυνόταν :)
-
@metalmike:
καλή θέληση να υπάρχει και όλα γίνονται όντως. Έχουν βελτιωθεί σίγουρα και όλα τα σχετικά μηχανάκια οπότε βολεύει σίγουρα πολύ το να είσαι μόνο με κιθάρα και μια ελαφριά πεταλιέρα αν σε ικανοποιεί ο ήχος που βγάζεις έτσι.
Ασ'τα, αυτό με το κουβάλημα το βαριόμουν κι εγώ πολύ ακόμα και όταν έπαιζα με μια κιθάρα, ένα combo 1x12 και μια boss me-5. Τα έπαιρνα όλα μαζί όμως ακόμα και σε πρόβες. Ευτυχώς υπήρχε πάντα αυτοκίνητο.
ΥΓ σχετικά με αυτό που είπα για την κονσόλα: μπορεί να έχει stage monitors αλλά το να βγάζει άλλη μίξη στα monitors του τραγουδιστή και άλλα στου κιθαρίστα (για να ακούει καλύτερα αυτό που θέλει ο καθένας) απαιτεί λίγο πιο σοβαρή κονσόλα και λίγο πιο σοβαρή ενασχόληση από τον soundman. Είναι και κάτι liveάδικα που δε χωράει η μπάντα καλά καλά στο πάλκο οπότε τα παραπάνω θωρούνται πολυτέλειες (κακώς φυσικά).
-
Αν σου πω πως με ικανοποιεί όπως τότε που έπαιζα με το λαμπάτο θα σου πω ψέμματα! Ικανοποιεί όμως τη μέση μου χωρίς να πονάει η ραχοκοκκαλιά μου σηκώνοντας 25 κιλά κεφαλή :P Γενικά πλέον είμαι ικανοποιημένος από τον ήχο μου με την πεταλιέρα, παλαιότερα όχι τόσο, είτε λόγω πεταλιέρας (έχω αλλάξει αρκετές) είτε λόγω απειρίας σωστού χειρισμού της πεταλιέρας (πχ το λάθος της σύνδεσης της πεταλιέρας στο input ενός ενισχυτή με αποτέλεσμα η μια προενίσχυση να πέφτει πάνω στην άλλη και το αποτέλεσμα να βγαίνει "πνιγμένο" κλπ)!
Ναι καταλαβαίνω τι λες, δεν έχεις άδικο! Προσωπικά στο monitor το "δικό μου" θέλω να ακούω την κιθάρα μου και τίποτε άλλο...ο τραγουδιστής στο "δικό του" τη φωνή του κλπ...τώρα για πιο περίεργες μίξεις κλπ ναι, ίσως υπάρχει θέμα αν δεν το έχει ο ηχολήπτης! Πάντως με αυτό το απλό σετάπ δεν είχα ποτέ πρόβλημα ήχου και συνεννόησης με τον ηχολήπτη σε κανένα liveάδικο που έχω παίξει μέχρι τώρα...και κυρίως έχω παίξει σε αρκετά μικρά μαγαζιά και σκηνές!
-
Τα τελευταία πολλά χρόνια έχουν αραιώσει πολύ τα live μου οπότε δεν ξέρω τι γίνεται τώρα αλλά το πιστεύω ότι έχουν βελτιωθεί τα πράγματα.
Στα χρόνια που έπαιζα συστηματικά (90s) υπήρχε μαγαζί (Berlin) στο οποίο παίζαμε σχεδόν κάθε Σάββατο και κουβαλάγαμε πρακτικά όλο το PA του μαγαζιού από ένα πατάρι στο stage, έστηνα μικρόφωνα, έφτιαχνα ήχο κλπ και μετά παίζαμε. Φυσικά ούτε συζήτηση για stage monitors και τέτοια. Η ατμόσφαιρα όμως και ο ιδιοκτήτης ήταν τόσο super που την καταβρίσκαμε όλοι. Σε κάποιο σημείο βελτιωθήκανε τα budget και είχαμε το δικό μας ηχολήπτη με το δικό του PA που μας ακολουθούσε παντού και βρήκαμε την υγειά μας.
Σίγουρα αν έπαιζα συστηματικά θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά το θέμα direct αν και το είδος που προτιμώ τώρα (blues, americana κλπ) τον ζητάει το λαμπάτο του το άτιμο.
Όπως πάντα ισχύει "το κατάλληλο εργαλείο για την κατάλληλη δουλειά" και μια καλή πεταλιέρα μπορεί να αποδειχτεί χρησιμότατο εργαλείο σε πάρα πολλές περιπτώσεις, ειδικά αν τη μάθεις καλά και βοηθάνε και οι συνθήκες (soundman, PA, monitors κλπ).
-
Συμφωνώ σε όλα :) Όσο και δύσκολο είναι, είναι ωραίο να περνάς όλα αυτά τα στάδια και να γνωρίζεις την εξέλιξη μέσα στο χρόνο, είναι εμπειρία σίγουρα :)
-
Τώρα που συμφωνήσατε μια χαρά, είναι ευκαιρία να προσθέσω και την δική μου άποψη.. θυμόμουν ότι κάπου είχα γράψει αναλυτικά τις αντιρρήσεις μου για το όλο θέμα του FRFR και "παίζω direct στην κονσόλα" οπότε έκανα ένα μικρό search και παραθέτω ότι είχα γράψει (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=72187.msg565028#msg565028), καθώς με εκφράζει ακόμα πλήρως:
====================================================
Παράθεση από: Απόλλων στις 23/03/09, 04:11 (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=72187.msg565006#msg565006)
Eννοείς ότι είσαι αποκομμένος από τον ενισχυτή από πλευράς απόστασης (ο ενισχυτής δεν βρίσκεται δίπλα σου) ή από πλευράς αίσθησης (το σύστημα δεν έχει την ανταπόκριση ενός πραγματικού ενισχυτή); Γιατί ειδικά το τελευταίο το έχω ακούσει και από άλλα άτομα.
Παράθεση από: adr1anos στις 23/03/09, 10:09 (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=72187.msg565028#msg565028)
Κοίτα, σαφώς αυτά που ανέφερες ισχύουν, όταν μιλάμε για καταστάσεις όπου παίζεις κατ'ευθείαν από το PA ειδικά σε live.
1. Από πλευράς απόστασης, σίγουρα ο ήχος προέρχεται από τα κύρια μεγάφωνα, οπότε ακούγεται από "αλλού". Δεν μπορείς να ρυθμίσεις τίποτε μόνος σου (ούτε καν λίγο τα μπάσα για όγκο ανάμεσα στα τραγούδια), έχεις μόνο την πεταλιέρα. Δεν είναι πολύ καλό για αλλαγές που απαιτούνται σε συγκεκριμένα κομμάτια, πρέπει τις αλλαγές να τις έχεις ενσωματώσει στα presets της πεταλιέρας, πράγμα που βέβαια δεν είναι δύσκολο, απλά θέλει προετοιμασία. Απλά δεν έχεις την ευελιξία της ρύθμισης on-the-fly.
2. Από πλευράς αίσθησης - και θα μείνω λίγο εδώ - είναι το πρόβλημα. Όπως πολύ σωστά είπες το σύστημα δεν έχει την ανταπόκριση ενός πραγματικού ενισχυτή και ειδικά στο feedback (ανάδραση) και τις αρμονικές. Ξέρεις όταν παίζουμε μόνοι μας με τον ενισχυτή απέναντι, η ανάδραση και οι αρμονικές δίνουν ένα καλό αποτέλεσμα ειδικά σε solos. Όταν παίζουμε live με τον ενισχυτή μας, απλά και μόνο το γεγονός ότι είμαστε γυρισμένοι πλάτη προς τον ενισχυτή και κοιτάμε το κοινό, αλλάζει την κατάσταση και πρέπει να έχεις λίγη εμπειρία για να χειρίζεσαι καλά την ανάδραση και τις αρμονικές. Εκεί λοιπόν, θα έχετε δεί και εσείς ότι παίζοντας με ένα καλό λαμπάτο ενισχυτή, με λίγη κατάλληλη τοποθέτηση του σώματος, μπορείς να πετύχεις πολύ καλό αποτέλεσμα στις αρμονικές σου, και σε κάποιοες περιπτώσεις, να αλλάξεις αρμονική, ακόμα και με μία μικρή στροφή του σώματος. Αυτό συμβαίνει διότι ουσιαστικά αλλάζουμε την διαδρομή του ήχου από το μεγάφωνο στην κιθάρα και ενθαρύνουμε την δημιουργία διαφορετικών αρμονικών σε διαφορετικές διαδρομές. Οι περισσότεροι κιθαρίστες δεν μπαίνουν σε ανάλυση του φαινομένου, απλά το γνωρίζουν ενστικτωδώς και το χρησιμοποιούν κατάλληλα, ενώ το βιώνουν σαν μία ακόμα χρήσιμη παράμετρο ελέγχου που προσφέρει αμεσότητα και ευχαρίστηση.
Εδώ είναι που μας το χαλάνε τα PA. Πρώτον όντας μακριά και ψηλά, δεν δίνουν καλή αίσθηση του δικού μας ήχου και δεν προσφέρονται για ανάδραση. Δεύτερον, η αλλαγή αρμονικών είναι πρακτικά αδύνατη, διότι ο ήχος παράγεται από πολλά σημεία και όχι ένα, οπότε η αλλαγή διαδρομής δεν λειτουργεί καλά. Τρίτον, όπως ξέρετε, οι ηχολήπτες απαιχθάνονται την ανάδραση (και σωστά διότι καίει μηχανήματα στα άκρα της) και δεν ενθαρύνουν με τις ρυθμίσεις τους την δημιουργία ανάδρασης για να προστατέψουν τον εξοπλισμό τους. Έτσι μένουμε λίγο απομακρυσμένοι και αποστειρωμένοι. Και last but not least, η τυχόν ανάδραση και γενικά η συμπεριφορά των τρανζιστοράτων ενισχυτών του PA, δεν έχει καμμία σχέση με τις δυναμικές και την πολυσχιδή ανάδραση του λαμπάτου ενισχυτή μας.
Βέβαια, το κοινό, αντίθετα από εμάς, απολαμβάνει έναν post production ήχο ολοκληρωμένο, καλά ρυθμισμένο και πειθαρχημένο, σε αρμονία με τα υπόλοιπα όργανα, γεγονός που είναι καλό. Για αυτό μίλησα για διαφορά απόλαυσης μεταξύ ημών και του κοινού.
Τελικά όμως ο ήχος μπορεί να είναι "πειθαρχημένος" αλλά για πολλούς κιθαρίστες αυτή η αμεσότητα είναι μέρος της διασκέδασης τους και κατ' επέκτασιν μέρος της δημιουργικότητας που βάζουν κατά την στιγμή της εκτέλεσης, άρα και του καλού αποτελέσματος που θα μεταδώσουν στο κοινό.
Όλα τα ανωτέρω αναιρούνται με τα αυτοενισχυόμενα PA μεγάφωνα/monitors, που είναι πλάι μας και τα ελέγχουμε εμείς, γιαυτό πιστεύω ότι αποτελούν μία πολύ καλή λύση FRFR για πεταλιέρα. Λείπουν οι δυναμικές του λαμπάτου, αλλά έχεις την πεταλιέρα να σου δίνει το 100% του αποτελέσματος σου, με έλεγχο, καλή ανάδραση και αμεσότητα.
Μου ταιριάζει σαν στύλ ή σαν πρακτική? Για ένα μεγάλο διάστημα ήταν ένα καλό και ιδιαίτερα ενδιαφέρον ταξίδι, που άνοιξε το ταβάνι και φάνηκαν τα αστέρια αναφορικά με την πεταλιέρα μου. Αλλά εγώ προσωπικά δεν το διάλεξα σαν μόνιμη λύση.
============================================================================
Για όσουν ενδιαφέρθηκαν για το θεμα αυτό, είμαι σίγουρος ότι θα βρείτε ενδιαφέρον υλικό στο αρχικό σχετικό ποστ:
FRFR (Flat Response, Full Rate) (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=72187.msg563126#msg563126)
-
Καταρχην ενα συγνωμη για την καθυστερημένη απαντηση.Επισης ενα ευχαριστω για τις απαντησεις που δωσατε που με βοηθησαν να ψαχτω και να σκεφτω 5 πραγματα.Τελικα αποφασησα να παρω μια μεταχειρισμενη πεταλιερα για να μην δωσω παρα πολλα λεφτα, και οσα μου μεινουν να τα κρατησω για να μαζεψω παλι σιγα σιγα να παρω αργοτερα εναν λαμπατο.Ο βασικος λογος που το κανω αυτο ειναι κυριως πρακτικος αλλα ας μην το ξανααναλυσουμε τωρα ;D Θα ηθελα απλα να μου πειτε πια πεταλιερα πιστευετε οτι εχει καλητερες προσομοιωσεις σε ηχους (και βρομικα και καθαρα), γιατι δεν με πολυενδιαφερουν τα εφε εκτος απο ενα βασικο delay και reverb ας πουμε.Εχω δει μερικες οπως Tonelab St, Tonelab LE (την εχω βρει κανα 200αρι σε αγγελιες), Korg AX3000G και Boss ME-25.Θα με βολευε να εχει usb αλλα δεν γινετε να κανω την ιδια δουλεια με midi σε usb?
-
Στα 150γιουργια πέρνεις ένα gt-8 και καθαρισες. Πολύ παρεξηγημένη μηχανή. Ικανότατη, αθραυστη, ευέλικτη και απόλυτα παραμετροποίησιμη. Θα ακούσεις πολλούς να λένε τα χειρότερα(metalmike :-*) αλλά κατά κύριο λόγο είναι θέμα ψαξιματος. Βέβαια οποιΑ πεταλιερα και να πάρεις ακόμα καΙ ποιο σύγχρονη θέλει ψάξιμο για να βγάλεις τον "απόλυτο ήχο"!
-
To πρόβλημα με την GT-8 (το οποίο δεν έχει σχέση με την ηλικία του μηχανήματος ή πόσο "σύγχρονο" είναι) εντοπίζεται ακριβώς στην πολυπλοκότητα και την ανάγκη για πάρα πολύ ψάξιμο ώστε να βγάλει κανείς τους ήχους που θέλει. Κάποιους αυτό μπορεί να μην τους προβληματίζει ιδιαίτερα. Σε κάποιον όμως που ενδιαφέρεται απλά για μια πεταλιέρα με πολλές και καλές προσομοιώσεις ενισχυτών θα πρότεινα μια Vox Tonelab ST, η οποία βρίσκεται εύκολα μεταχειρισμένη σε αυτά τα λεφτά, ενώ ακόμα και καινούργια στον Thomann κοστίζει μόνο 185 Eυρώ. Εγώ τουλάχιστον έχω βρει στις Tonelab τις καλύτερες, πιο πειστικές και λιγότερο ψηφιακές προσομοιώσεις. Η συγκεκριμένη έχει και λίγα βασικά εφφέ, όσο χρειάζεται για να εμπλουτίσει και να διανθίσει κανείς λίγο τον ήχο του, είναι σχετικά μικρή σε μέγεθος και το κυριότερο (για μένα πάντα) είναι απίστευτα εύκολη στη χρήση.
-
Ενταξη, εγω να σας πω δεν εχω τοσο προβλημα να κατσω να ασχοληθω με την πεταλιερα εις βαθος και να την ψαξω.Απο τη στιγμη δε που θα ειναι και η πρωτη μου ισα ισα το αντιθετο θα λεγα.Γι αυτο γλυκοκοιταζω την tonelab LE η οποια απο βιντεο που εχω δει φαινετε να χει αρκετα πολλες επιλογες για να διαμορφωσεις τον ηχο σου, και δεν μιλαω μονο για εφε, αλλα και για καμπινες (για παραδειγμα ειδα που μπορεις να ρυθμισεις μεχρι και το ποσα ηχεια ας πουμε θα εχει η καμπινα σου)
-
Ενταξη, εγω να σας πω δεν εχω τοσο προβλημα να κατσω να ασχοληθω με την πεταλιερα εις βαθος και να την ψαξω.Απο τη στιγμη δε που θα ειναι και η πρωτη μου ισα ισα το αντιθετο θα λεγα.Γι αυτο γλυκοκοιταζω την tonelab LE η οποια απο βιντεο που εχω δει φαινετε να χει αρκετα πολλες επιλογες για να διαμορφωσεις τον ηχο σου, και δεν μιλαω μονο για εφε, αλλα και για καμπινες (για παραδειγμα ειδα που μπορεις να ρυθμισεις μεχρι και το ποσα ηχεια ας πουμε θα εχει η καμπινα σου)
Tην Τonelab LE την έχω κι εγώ. Μπορώ να σού πω ότι παρά τις αρκετές επιλογές είναι εξαιρετικά απλή στη χρήση, καθώς δεν χρειάζεται να μπλέκεις σε ψηφιακά μενού. Οι περισσότερες ρυθμίσεις γίνονται με το γύρισμα ενός διακόπτη. Ακόμα και χωρίς να κοιτάξεις το manual, θα μπορέσεις πολύ γρήγορα να βγάλεις καλούς ήχους, πράγμα που δεν ισχύει για την GT-8. Πάντως ο λόγος που σού πρότεινα την Tonelab ST είναι ότι έχει 33 προσομοιώσεις έναντι 16 της LE, ενώ έχει και λιγότερα εφφέ, οπότε είναι κοντά σε αυτό που ανέφερες ότι θα ήθελες.
-
Μου φαινεται βολικοτερη για live παντως απο την ST.Την βρησκω σε αγγελιες γυρω στο 200αρι, αξιζει?
Και κατι ακομα: με καλωδιο midi σε usb μπορω να κανω ηχογραφησεις?
-
Για live σίγουρα είναι καλύτερη, γιατί μπορείς να ελέγχεις περισσότερες λειτουργίες με τους ποδοδιακόπτες. 200 Ευρώ δεν είναι άσχημη τιμή, αλλά ψάξε και στο Βρετανικό ebay. Mπορεί να είσαι τυχερός και να τη βρεις φτηνότερα. Ψάξε επίσης και για την Korg AX3000G, που είναι ουσιαστικά το ίδιο μηχάνημα.
-
Γιαυτο την ανεφερα πιο πανω, την εχω βρει στα 130
-
Στα 150γιουργια πέρνεις ένα gt-8 και καθαρισες. Πολύ παρεξηγημένη μηχανή. Ικανότατη, αθραυστη, ευέλικτη και απόλυτα παραμετροποίησιμη. Θα ακούσεις πολλούς να λένε τα χειρότερα(metalmike :-*) αλλά κατά κύριο λόγο είναι θέμα ψαξιματος. Βέβαια οποιΑ πεταλιερα και να πάρεις ακόμα καΙ ποιο σύγχρονη θέλει ψάξιμο για να βγάλεις τον "απόλυτο ήχο"!
Χαχαχα ;D Εντάξει, δεν είναι πως λέω και τα χειρότερα αλλά σίγουρα υπάρχουν πολύ καλύτερες για 'μένα κοντά στα λεφτά της! Προσωπικά ποτέ δε μου άρεσαν τα drives των Βοss, από εφέ όμως και κάποιες περίεργες συνδεσμολογίες/λειτουργίες κλπ σκίζουν! Την έιχα για 1 χρόνο την πεταλιέρα και την ξεκοκκάλισα, δεν είναι ότι δεν την έψαξα! Το ότι είναι εντελώς παραμετροποιήσιμη είναι και καλό και κακό! Καλό γιατί μπορείς να κάνεις και να αλλάξεις πολλά και κακό γιατί δε μπορείς να φτιάξεις καλό ήχο εύκολα και γρήγορα! Και μπορεί να έχεις φτιάξει έναν ήχο καλό και να τον χαλάσεις πανεύκολα επειδή πέιραξες κάτι άλλο στην πεταλιέρα...και στο τέλος δε μένεις ποτέ ικανοποιημένος από τον ήχο! Συνήθως αυτό μου συνέβαινε με τη GT-8, έφτιαχνα έναν ήχο τη μια μέρα και ξυπνούσα την επόμενη και μου ακουγόταν χάλια! Με κάλυψε και ο Απόλλων με αυτά που είπε! Για όποιον θέλει πεταλιέρα μόνο για εφέ, η GT-8 είναι η πρώτη που προτείνω, δεν είμαι άδικος ;)
Η Κοrg AX3000G είναι μια εξαιρετική λύση για τα λεφτά της! Πανεύκολη, φτιάχνεις καλό ήχο με 2-3 ρυθμίσεις και με καλά εφέ! Αυτή είναι αρκετά παρεξηγημένη για 'μένα και όχι η Boss GT-8! Οι περισσότεροι τα σκάνε για Tonelab LE ενώ η συγκεκριμένη Korg είναι ακριβώς η ίδια με την Tonelab (εξάλλου η Vox ανήκει στην Κοrg), εκτός από τη διακοσμητική λάμπα στην τελευταία!
Επίσης όταν υπάρχουν τέτοιες ευκαιρίες --> http://smart.noiz.gr/details.php?id=103110 (http://smart.noiz.gr/details.php?id=103110) (δεν έχω σχέση με τον πωλητή) δεν αξίζει καν να κοιτάς για κάτι άλλο!
Για 'μένα, οι καλύτερες πεταλιέρες, στα όρια τιμών των πεταλιέρων που μιλάμε, είναι οι Digitech RP500/1000 και οι Line6, X3 και HD! Επίσης οι καινούργιες Zoom (πχ. http://forum.kithara.gr/index.php?action=classifieds;sa=view;id=30413 (http://forum.kithara.gr/index.php?action=classifieds;sa=view;id=30413)) είναι αρκετά καλές και δεν έχουν καμία σχέση με αυτές του παρελθόντος που όλοι κράζουν!
-
Επαναφέρω το θέμα για να μην ανοίγω καινούργιο...
Φλερτάρω σοβαρά να αποχωριστώ 500€ (στα πλαίσια της ευρύτερης σπατάλης που βλέπω να κάνω στο άμεσο μέλλον) και να κάνω ένα χριστουγεννιάτικο δώρο στον εαυτό μια πεταλιέρα ...
Είμαι μεταξύ των:
http://www.dv247.com/guitars/boss-gt-100-guitar-multi-effects-pedal-bundle--99822 (http://www.dv247.com/guitars/boss-gt-100-guitar-multi-effects-pedal-bundle--99822)
και http://www.dv247.com/guitars/line-6-pod-hd500-guitar-amp-modelling-effects-pedal--76074 (http://www.dv247.com/guitars/line-6-pod-hd500-guitar-amp-modelling-effects-pedal--76074)
Δείτε και ένα ενδιαφέρον συκριτικό βίντεο (αν καταλαβαίνετε πορτογαλικά ακόμα καλύτερα...)..: POD HD-500 vs Boss GT-100 (Eng subs) (http://www.youtube.com/watch?v=w4peMDYCdyM#ws)
Εχει κάποιος εμπειρία από τα συγκεκριμένα μηχανήματα? Δεν με ενδιαφέρει σε τόσο η προσομοίωση ενισχυτών, όσο τα εφφέ, καθώς η πεταλιέρα θα παίζει μέσω λαμπάτου ενισχυτή....
-
Εχει κάποιος εμπειρία από τα συγκεκριμένα μηχανήματα? Δεν με ενδιαφέρει σε τόσο η προσομοίωση ενισχυτών, όσο τα εφφέ, καθώς η πεταλιέρα θα παίζει μέσω λαμπάτου ενισχυτή....
Βασίλη μου, δεν μου βγάζει νόημα.. Αν μου έλεγες ότι θέλεις προσομοίωση ενισχυτών για να περνάς σε καθαρό κανάλι ή στο loop, τότε και οι δύο αποτελούν εξαιρετική επιλογή, και ναι δες το πιο αναλτικά.
Όμως από την στιγμή που έχεις την παραμόρφωση σου από τον λαμπάτο, η ένσταση μου είναι στο Format της πεταλιέρας. Νομίζω ότι θα ήταν πολύ πιο χρήσιμη μία πεταλιέρα που προσομοιάζει διακριτά πετάλια ή γενικά δίνει έμφαση στα effects. Προτείνω
1. http://www.thomann.de/gr/tc_electronic_nova_system.htm (http://www.thomann.de/gr/tc_electronic_nova_system.htm)
2. http://www.thomann.de/gr/line6_m13.htm (http://www.thomann.de/gr/line6_m13.htm)
Την δεύτερη μάλιστα την έχει πάρει ο Ανδρέας μετά από δική μου προτροπή και μας εξέπληξε πολύ θετικά, μίλα του να δείς αν μπορείς να την ακούσεις.
Έχω πλέον πολλές ποιοτικές κεφαλές και όσο προσεγγίζω την ιδανική λαμπάτη παραμόρφωση που θέλω, τόσο οι πεταλιέρες που μου κάνουν εμπίπτουν σε αυτό το format τύπου ολοκληρωμένη ψηφιακή λύση για effects υψηλής ποιότητας χωρίς προσομοιώσεις ενισχυτών.
Στην παρούσα φάση μου, δεν παρεμβαίνω καθόλου με overdrive/distortion στην παραμόρφωση των ενισχυτών μου, και έχω βασίσει όλα τα effects μου σε ένα Modfactor μπροστά, και ένα Timefactor στο Loop, μαζί με 2-3 άλλα επικουρικά πετάλια.
Ξέρω ότι δεν σου απάντησα στην ερώτηση αλλά σκέψου και αυτά..
-
Αδριανέ thanks για την απάντηση..
Σε γενικές γραμμές και σε βάθος χρόνου κινούμαι σε αυτή την κατεύθυνση, δηλαδή OD από τον ενισχυτή και τα effects της πεταλιέρας στο loop..
Αυτήν την περίοδο όμως και για ένα διάστημα ακόμα, δεν θα έχω πρόσβαση σε ενισχυτή γιατί είμαι Τουρκία σε εργοταξιακούς ρυθμούς, οπότε το να κουβαλάω ενισχυτές μαζί μου δεν παίζει.. Σκέψου ότι ακόμα και κιθάρα πήρα από εδώ μια φτηνή για να περνάω την ώρα μου, όταν αυτή υπάρχει...
Για το λόγο αυτό σκεφτόμουν τις πεταλιέρες με προσομοιώσεις (srand-alone με ακουστικά ή σε pc), ως ευέλικτη λύση στην παρούσα τουλάχιστον φάση και για γενικότερο πειραματισμό.
Θα κοιτάξω σοβαρα τις προτάσεις σου και αν καταφέρω να ακούσω την πεταλιέρα του Αντρέα στις διακοπές ακόμα καλύτερα...
ΥΓ. κανά live έχετε στο πλάνο για τις γιορτές??
-
ΥΓ. κανά live έχετε στο πλάνο για τις γιορτές??
..θέλαμε πολύ, αλλά δένουμε το ρεπερτόριο με τον νέο ντράμερ, και δεν μας βλέπω να προλαβαίνουμε, μάλλον πάει για αποκριες.. θα σε ενημερώσω!.
-
...Οπότε όπου και να πάω να παίξω,είτε για λάιβ είτε για πρόβα η μόνη μου απαίτηση είναι ένας αξιοπρεπής λαμπάτος για να έχω βάση στον ήχο μου και ένα καλό καθαρό κανάλι.
Πολύ δύσκολο να σου δώσουν αξιοπρεπή λαμπάτο είτε σε προβάδικο, είτε σε live!..
Δεν ξέρω τι παίζει Αθήνα,αλλά εδώ Θεσσαλονίκη για πρόβα πάντα θα βρω έναν καλό λαμπάτο αξίας και σε λάιβ που έπαιξα παλί με καλό λαμπάτο έπαιξα.Δεν έτυχε σχεδόν ποτέ θέμα κακών ενισχυτών.
Δεν έτυχε μάλλον να παίξεις στον παπαγάλο (http://forum.kithara.gr/Smileys/classic/tongue.gif)
-
...Οπότε όπου και να πάω να παίξω,είτε για λάιβ είτε για πρόβα η μόνη μου απαίτηση είναι ένας αξιοπρεπής λαμπάτος για να έχω βάση στον ήχο μου και ένα καλό καθαρό κανάλι.
Πολύ δύσκολο να σου δώσουν αξιοπρεπή λαμπάτο είτε σε προβάδικο, είτε σε live!..
Δεν ξέρω τι παίζει Αθήνα,αλλά εδώ Θεσσαλονίκη για πρόβα πάντα θα βρω έναν καλό λαμπάτο αξίας και σε λάιβ που έπαιξα παλί με καλό λαμπάτο έπαιξα.Δεν έτυχε σχεδόν ποτέ θέμα κακών ενισχυτών.
Δεν έτυχε μάλλον να παίξεις στον παπαγάλο (http://forum.kithara.gr/Smileys/classic/tongue.gif)
;D ;D ;D ;D