Το Στέκι των Κιθαρωδών
Μουσικά όργανα και εξοπλισμός => Ενισχυτές => Μήνυμα ξεκίνησε από: Panagiotisrx7 στις 17/01/14, 13:10
-
Καλημέρα!
Πρόσφατα μάζεψα τα παρακάτω:
(http://i44.tinypic.com/2a9b0qg.jpg)
Και η σειρά θα είναι Κιθάρα --> ENGL E570 --> TC Electronic G Force --> Mesa Boogie 20/20 --> Palmer PGA04 --> Lexicon Omega --> KRK Rokit 5
Όπως φαίνεται στην photo υπάρχει και ένα ADA MP1 και η ερώτηση είναι:
Μπορώ να έχω και τις 2 προενισχύσεις με σκοπό να παίζω ή με την μια ή με την άλλη ή και με τις 2 μαζί ώστε η σειρά να γίνει:
Κιθάρα --> ENGL E570 and/or ADA MP1 --> TC Electronic G Force --> Mesa Boogie 20/20 --> Palmer PGA04 --> Lexicon Omega --> KRK Rokit 5
Ευχαριστώ
-
Ναι μπορεις ανετα να το κανεις αυτο, χρειαζεσαι ενα ΑΒΥ switch πεταλακι για να διαλεγεις τον ενα, ή τον αλλο, ή και τους 2 προενισχυτες ταυτοχρονα. Ο ενας θα πηγαινει στο ενα καναλι του 20/20, και ο αλλος στο αλλο. Το G-Force ειναι επισης στερεο, οποτε ουτε εκει δεν θα εχεις προβλημα, και ισως να μπορεις να διαλεγεις διαφορετικες ρυθμισεις του εφε, ή ακομα και διαφορετικο εφε για καθε καναλι (δεν ειμαι σιγουρος για αυτο, αλλα εχω δει αλλα παρομοια μηχανηματα να το κανουν).
Το palmer ειναι και αυτο stereo? Αν οχι, τοτε ειναι ο μονος παραγοντας που σε περιοριζει για να κανεις αυτο, θελεις ενα δευτερο attenuator ή direct recording device.
-
Ωραία, έχω ηδη ένα ABY και θα πάρω άλλο ένα για να κάνω split το σήμα της κιθάρας τροφοδοτώντας και τις 2 προενισχύσεις. Το Palmer είναι mono οπότε θα χρησιμοποιήσω μόνο την μια έξοδο του Boogie έχοντας στο μηδέν το volume και στο τέρμα το presence του καναλιού που δεν θα χρησιμοποιείται (όπως συμβουλεύει η Boogie).
Αύριο έχει επίσκεψη σε Κατούνα και να Νάκα για κατι καλώδια και ξεκινάμε!!!
Μόλις εξοικειωθώ με τις βασικές λειτουργίες και τους ήχους θα βάλω στο κόλπο τα ABYs και μόλις παίξουν και αυτά θα πρέπει να δω πως μπορεί να μπεί στο πλάνο και μια midi πεταλιέρα ώστε να διαχειρίζεται το G Force, το E570 και το ADA;;; Δεν έχω ιδέα απο midi πεταλιέρες, οπότε θα την χάσω τη μπάλα όταν έρθει η ώρα...
-
Ωραία, έχω ηδη ένα ABY και θα πάρω άλλο ένα για να κάνω split το σήμα της κιθάρας τροφοδοτώντας και τις 2 προενισχύσεις.
Δεν χρειάζεται, με αυτό και μόνο κάνεις και τις 3 λειτουργίες ( A, B, A&B ):
http://www.thomann.de/gr/lead_foot_aby.htm (http://www.thomann.de/gr/lead_foot_aby.htm)
Ο ενας θα πηγαινει στο ενα καναλι του 20/20, και ο αλλος στο αλλο.
Επίσης θα χρειαστής αυστηρά στερεοφωνική καμπίνα με τουλάχιστον 2 χ 12 με δυνατότητα για ξεχωριστή στερεο σύνδεση στην είσοδο, ή απλά δύο καμπίνες μονοφωνικές.
-
Εχω μια αλλη προταση. Η αγαπημενη μου ερωτηση, εγω χρησιμοποιω 2 προενισχυσεις σε ενισχυτη (μονοφωνικο) και συνηθως ειναι η μια του ενισχυτη και ενα modeller σαν προενισχυτης στον τελικο.
Ξεκινας με την κιθαρα----------> ΑΒΥ κουτι, εγω προτεινω αυτο που ειναι Α+Β ομως
http://www.thomann.de/gr/millenium_hx_3.htm (http://www.thomann.de/gr/millenium_hx_3.htm)
απο αυτο--------------------2 σηματα ταυτοχρονα. Το 1 στον engl, το αλλο (2) ADA.
Απο το line out του engl ---------------------
Απο το line out του ADA--------------------- ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ=
http://www.thomann.de/gr/morley_aby.htm (http://www.thomann.de/gr/morley_aby.htm)
Τυχαια το βαζω γιατι αυτο χρησιμοποιω, οποιοδηποτε με λειτουργιες Α,Β, Α+Β θα ειναι οκ.
Τι εγινε με αυτα?
Ταιζεις με σημα και τους δυο προενισχυτες ταυτοχρονα. Το splitter που σου εδειξα (ΕΧ3) ειναι active. Αυτο σου επιτρεπει να μη ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ (που σε πολλες περιπτωσεις οπως καταλαβαινεις, κανει... μιση δουλεια ενα πραγμα) οταν τους ταιζεις και τους δυο ουτε ομως και να ΠΡΕΠΕΙ να πατας Α η Β για να επιλεγεις preamp. Ειναι παντα on και οι δυο και παιρνουν το ιδιο σημα. Επιπλεον, το συγκεκριμενο ΕΧ3 εχει isolation transformer για να μην εχεις Hum κτλ, να απομονωνει εντελως τα σηματα, η οσο γινεται τελος παντων, μπορει να χρησιμοποιηθει και για να ταισεις δυο τελικους κτλ. Φοβερο εργαλειο παμε παρακατω, ωστοσο αν απλα εχεις ενα multieffect με στερεο εξοδο θα μπορουσες και απο εκει να παρεις δυο ιδια σηματα και να ταισεις τους preamps, γλυτωνοντας λεφτα, κανοντας το σημα ομως ψηφιακο.
Ειμαστε στη φαση που και οι δυο παιζουν με το ιδιο σημα απο την κιθαρα. Το σημειο κλειδι ειναι, ποιος θα φτασει στον τελικο. Απαντηση, οποιος θες εσυ, με το ΑΒΥ κουτι. Το οποιο ειναι ΠΡΙΝ απο τον τελικο. Στο Α π.χ. θα ειναι το engl. Στο B το ADA. Προφανως Α+Β οταν θες και τα δυο.
Με αυτη τη μεθοδο, δεν θα εχεις πραγματικη στερεοφωνια. Αυτο εχει πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα.
Πλεονεκτημα, προφανως, οτι δε χρειαζεσαι στερεοφωνικη καμπινα. Και μια 1x12 αρκει. Τον boogie θα τον εχεις προφανως σε "link" μονοφωνικη λειτουργια (δλδ σα να ειναι μονοκαναλος).
Δευτερον θα εχεις και τους δυο preamps οταν θες στο ιδιο καναλι που λεει ο λογος. Αυτο ειναι πλεονεκτημα αν παιζεις εξω και δινεις ενα σημα στην κονσολα. Με ενα μικροφωνα απο ενα μεγαφωνο.
Τριτον αν εχεις καμπινα με πολλα μεγαφωνα, θα παιζουν ολα ταυτοχρονα. Και αυτο καλο. Στην στερεοφωνια, αν παιζει μονο ο ενας προενισχυτης θα παιζει μονο το ενα μεγαφωνο που του αντιστοιχει. Οχι παντα θεμιτο αλλα θα εχει και ολη την καμπινα στη διαθεση του ισως και να σαρεσει ποιος ξερει...
Μειονεκτηματα=πλεονεκτημα στερεοφωνιας.
Αν εισαι ο μονος κιθαριστας θα μπορουσες να κανεις true στερεο effe με περα δωθε delay chorus, κτλ, με δυο πληρως διαχωρισμενα σηματα κοκ, αφου ειναι στερεο και ο τελικος σου. Θα μπορουσες να αντιστοιχισεις διαφορετικο μεγαφωνο σε καθε preamp (οποιο του ταιριαζει π.χ.). Εγω δεν το βρισκω χρησιμο σε μπαντα αλλα αν το κανεις θελεις δυο μικροφωνα να δινουν σημα στην κονσολα (ενα για το καθε preamp-power-cab συστημα) και στερεο καμπινα η καλυτερα δυο καμπινες ξεχωριστα. Καλο κουβαλημα! Παρεμπιπτοντως τιποτα δεν σε εμποδιζει να εχεις stereo chorus delay με την μονοφωνικη μεθοδο σε στερεοφωνικη ομως καμπινα αφου ο boogie ειναι κανονικος τελικος στερεοφωνικος.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!! ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ> καποιος ηλεκτρονικος θα σε διαφωτισει ταχυτερα/σωστοτερα, αλλα:
ΧΟΝΤΡΙΚΑ μπορει να εχεις "μπελαδες" συνδυαζοντας δυο preamps (η και δυο ενισχυτες κοκ) ταυτοχρονα.
Οταν αναβεις μια λαμπα για εξτρα γκαζι σε ενα προενισχυτη, αντιστρεφεται το σημα κατα 180 μοιρες (δεν τα ξερω καλα αλλα κανε ενα google search). Αυτο θα συμβει αρκετες φορες μεχρι τον τελικο...
Τι προβληματα μπορει να ενεχει? Αν παιζεις δυο προενισχυτες ταυτοχρονα να φτασουν τα σηματα τους με διαφορετικη φαση, το αποτελεσμα: Εκει που λες, οτι τωρα θα βαλω γκαζι του engl παρεα με την 80ιλα του ADA να βρεθεις με ενα αναιμικο, λεπτο ηχο. Λογικο. Τα μεγαφωνα (ενα για τον καθενα) θα κουνιουνται σε διαφορα φασης ακυρωνοντας ηχο...Πως θα διορθωνονταν? Αν π.χ. απο το lead του ενος πηγαινες στο crunch (χοντρικα) το οποιο π.χ. εσβηνε μια λαμπα και εφερνε τη φαση στα ιδια...
Τωρα φαντασου αυτο να εχεις να το διαπιστωνεις/προβλεπεις/διορθωνεις για καθε patch που εχει και τους δυο προενισχυτες να παιζουν ταυτοχρονα... Γινεται αλλα ειναι και λιγο κολαση.
Για patch που παιζει μονο ο ενας (π.χ. καθαρα engl, ρυθμικα ADA, σολο το engl) και οχι μαζι, δε θα εχεις προβλημα. Εδω ταιριαζει και η μεθοδος που ανεπτυξα στην αρχη. Θα παιζεις δηλαδη με ενα μονοφωνικο συστημα, το οποιο θα εναλασσει τον προενισχυτη της αρεσκειας σου. Μια χαρα και αυτο. Θελει αναλυση και απο τη μερια σου αλλα γινεται και ειναι πολυ καλο!!!
-
Επίσης θα χρειαστής αυστηρά στερεοφωνική καμπίνα με τουλάχιστον 2 χ 12 με δυνατότητα για ξεχωριστή στερεο σύνδεση στην είσοδο, ή απλά δύο καμπίνες μονοφωνικές.
Απ'οτι καταλαβα δεν χρησιμοποιει καμπινα καθολου ο Παναγιωτης, εχει το Παλμερ (attenuator with speaker/mic simulated out αν δεν κανω λαθος) και ακουει απο στουντιο μονιτορ ηχεια (KRK rockit), γι'αυτο ρωτησα αν το παλμερ ειναι στερεο. Εναλλακτικα μπορει να κανει αυτο που προτεινει ο Tech, δηλαδη να στελνει μονιμα το σημα και στους δυο προενισχυτες, και πριν τον τελικο να διαλεγει τον ενα απο τους δυο, η και τους δυο. Βεβαια εκει μπαινουν αλλα θεματα, οπως εγινε αναλυση απο πανω.
Το λεξικον δεν το βλεπω στη φωτο, το χρησιμοποιεις μετα την εξοδο του παλμερ για ριβερμπ μονο;
Να προσθεσω οτι αν παρεις καποιο ΑΒΥ φροντισε να ειναι με μετασχηματιστες για να μην εχεις βομβο απο γειωσεις.
-
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.
Ανδριανέ, όπως σωστά κατάλαβε ο Jezus, λόγω θέματος χώρου δεν μπορώ να έχω καμπίνα/νες αν και πολύ θα το ήθελα...
Το ρόλο καμπίνας και μικροφώνου έχει πάρει το Palmer που αυτή είναι η δουλειά του, με αποτέλεσμα να μην εκμεταλλεύομαι την στέρεο δυνατότητα του Boogie αλλά τουλάχιστον να εξυπηρετούμε χωροταξικά αλλά και να μην έχω θέματα με εντάσεις που συνεπάγονται με την καμπίνα/νες, μπορώντας να παίζω αν θέλω "τέρμα" σε εντάσεις κουβέντας.
Το Lexicon Omega Jezus είναι η κάρτα ήχου που δέχεται το σήμα από τον τελευταίο τροχό της αμάξης που είναι το Palmer.
Σήμερα ήταν η πρώτη ημέρα που έπαιξα με το rack που είναι και το πρώτο μου...
Οπότε:
Κιθάρα σε input ENGL
ENGL Send σε G Force left input
G Force left output σε ENGL FX LOOP return left
G Force right output σε ENGL FX LOOP return right
ENGL Stereo output right σε Boogie 1st input
ENGL Stereo output left σε Boogie 2nd input
Boogie 1st output σε Palmer input
Palmer filtered output σε Lexicon
Με τον παραπάνω τρόπο (δίχως να έχω προηγούμενη εμπειρία) δούλεψε.
Μπορούσα να βάζω και να βγάζω το G Force από την ροή του ήχου με το κουμπί FX LOOP ACTIVE του ENGL ή να το κάνω bypass με το κουμπί bypass του G Force.
Ο στόχος μου τώρα είναι να παίξω χώρια με τον ENGL και χώρια με το ADA.
Αν αξίζει να μείνουν και οι 2 μαζί, θα ακολουθήσω τις συμβουλές σας διαβάζοντας εκ νέου και το ωραίο post του Tech για το πως θα πρέπει να το προσεγγίσω.
Μόλις νιώσω "έτοιμος" θα ηχογραφήσω και κάτι να ακούσετε τι λέει ;-)
-
Να πω και κατι αλλο?
Εχω παιξει παρα πολυ με εξωτερικα preamps σε DI στο pc και γενικα τα προτιμω απο φουλ digital.
Ωστοσο, το boogie 20/20 ειναι ενα μονιμο coloration στο συστημα σου.
Δε λεω να το βγαλεις (εισαι μια καμπινα λειψος για ενα πολυ καλο rack) αλλα δοκιμασε να το παρακαμψεις σε καποιες περιπτωσεις και θα σου πω γιατι.
Χρησιμοποιωντας τους preamps direct (που συνηθως ειναι οκ απο αποψη εμπεδησης) ξεκινας ενα παιχνιδι που εχει απειρα ωραια να δωσει:
Απο προγραμματα σα το revalver μπορεις να εχεις απειρα power amp simulation, μαρεσουν πολυ...
Συχνα ενα preamp only σημα με cab sim απο το pc δουλευει μια χαρα ειδικα για μεταλ...! Πολλα pod hd patch παρακαμπτουν τον τελικο.
Τελος, πολλες cab sim απο το pc εχουν ηχογραφηθει σε συνθηκες σκασμενου τελικου οποτε εχουν και το coloration ενος αλλου τελικου.
Απο ο,τι καταλαβα χρησιμοποιεις το palmer σαν speaker simulation. Δουλευει γενικα πολυ καλα. Απλα ειναι απιστευτη η δουλεια στο θεμα του speaker simulation τα τελευταια χρονια, χρησιμοποιωντας ουσιαστικα αναποδο reverb φτιαχνουν ενα φιλτρο eq με μεχρι και 32768 σημεια! Σαν ψηφιακη φωτογραφια του ηχου...ετσι τις ποιανουν πολυ καλα σε πιστοτητα τις καμπινες.
Αξιζει να πειρματιστεις και με αυτο, ομως αν κολλησεις, δοκιμασε και ετοιμους digital ηχους με το rockerverb του amplitube custom shop επαθα πλακα. Απλα δεν υπαρχει!
-
Δεν έχω εμπειρία από Rack systems, όμως απ'ότι θυμάμαι από ένα ADA MP-1 & ένα Engl 530, και τα 2 προσφέρουν Effects loop & cab sim (hardware), οπότε εναλλακτικά για τη σπιτική χρήση μπορείς να συνδέσεις το ένα κανάλι του G-force στο effects loop του Engl & το άλλο στο effects loop του ADA, και παίρνεις τα 2 σήματα από τις 2 εξόδους των preamps (με τα ενσωματωμενα cab sims) και ταϊζεις την κάρτα ήχου (η οποία τροφοδοτεί τα αυτοενισχυόμενα KRK), οπότε επιλέγεις ποια προενίσχυσή θα ακούσεις μέσω της Lexicon (χωρίς να παρεμβάλονται πουθενά τα Mesa 20/20 & Palmer)... Ελπίζω να μην πέταξα μαργαριτάρια, μιας και τα παραπάνω είναι σε θεωρητικό επίπεδο ;D
-
Αυτό που λές ισχύει σίγουρα για τον Ε570 αλλά και το ADA λέγεται πως έχει αρκετή "δύναμη" να δουλέψει κατ' αυτόν τον τρόπο.
Ηχητικά βέβαια δεν μπορώ να προβλέψω το αποτέλεσμα χωρίς Boogie και χωρίς Palmer αλλά έχω μέλλον μπροστά μου όσον αφορά τις πιθανές εναλλακτικές και δοκιμές για ήχο. Μέχρι στιγμής όμορφα και ωραία με το 1ο version του set up αλλά πρέπει να γράψω και άλλα χιλιόμετρα μέχρι να βάλω το ADA και έπειτα να δοκιμάσω λοιπές εναλλακτικές...
-
Μη σκας. Ολα τα ωραια σε αυτο το δρομο ειναι!
-
Παιδιά αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με τα ρεύματα.
Έχω ένα πολύπριζο 8 θέσεων με τις 7 κατειλημμένες.
Από μια εκ των 7, παίρνει ρεύμα το Furman και δίνει στα κομμάτια του ρακ.
Πάμε στο ζουμί τώρα.
Ο Boogie έχει Αμερικάνικο ρεύμα και έτσι τον δουλεύω με τον μετασχηματιστή του.
Μέχρι εχθές που δεν είχα καλώδιο θηλυκό σούκο σε αρσενικό τριπολικό, δεν μπορούσα να τον συνδέσω στο Furman.
Την πρώτη φορά πήγα να τον συνδέσω στην 8η και κενή θέση του πολύπριζου...και έριξε την ασφάλεια του δωματίου.
Δεύτερη φορά τον συνδέω σε μια πρίζα μόνο του και όλα καλά.
Σήμερα πήρα το καλώδιο που μου έλειπε και έτσι τον σύνδεσα στο Furman...κάτω η ασφάλεια πάλι...
Πώς λύνεται το θέμα;
Το Furman πρέπει παίρνει ρεύμα μόνο του από μια πρίζα;
Μήπως ο Boogie πρέπει να παίρνει ρεύμα μόνος του από πρίζα;
Τι λέτε;
Ευχαριστώ
-
Δοκίμασε τα και τα δύο που λες. Εγώ θα έβαζα το furman σε μία μπρίζα μόνο του και θα έβαζα και το mesa πάνω του. Δεν ξέρω τι έχεις στις υπόλοιπες θέσεις του πολύμπριζου, αλλά 8 παροχές από μία μπρίζα, + ότι η μία είναι ολόκληρο Rack.. θα με προβλημάτιζε στη θέση σου.
Αν έχεις άλλη υποδοχή εκεί κοντά προτίμησε την για το rack μόνο.
-
Συνολο ποσα αμπερ τραβαει το ρακ σου;
Μηπως η ασφαλεια ειναι 10Α και ηδη πανω της ειναι το μισο σπιτι;
-
To Furman είναι αυτό εδώ: http://www.furmansound.com/product.php?div=03&id=M-10xE (http://www.furmansound.com/product.php?div=03&id=M-10xE)
Θα δοκιμάσω να το βάλω μόνο του για αρχή (με τον Boogie συνδεδεμένο πάνω του).
Το πολύπριζο έχει πάνω πέραν του Furman (που δούλευε κανονικά χωρίς να ρίχνει ασφάλεις πρίν μπεί πάνω του το Furman ΜΕ τον Boogie), τον υπολογιστή, τα 2 ηχεία, την κάρτα ήχου, την οθόνη και το modem...
Συγχώνευση μηνυμάτων: 22/01/14, 13:58
Με τα ρεύματα κτλ "προσπέρασα" μια απάντηση του Tech (« Απάντηση #7 στις: 20/01/14, 13:05 »)...
Δεν την ξέχασα όμως. Θα τα δω και αυτά εν καιρό, αλλά μου φαίνεται θα πρέπει να πιούμε κάνα καφεδάκι μαζί για να μην ανακαλύπτω τον τροχό!!! Να δείς την Gunslinger και την Vandenberg που μου έχουν απομείνει μιας και από τις ανταλλαγές για να φτιάξω το ράκ, μόνο λίγα όργανα μου έμειναν.
-
Όπως προανέφερα, δεν χρειάζεσαι τον τελικό (Boogie) (τουλάχιστον όχι έως ότου συμπεριλάβεις καμπίνα στο σεταπ) για να παίξεις με τα KRK (ο ενσωματωμένος ενισχυτής τους σε υπερκαλύπτει), οπότε μπορείς να δοκιμάσεις να ακούσεις απευθείας τις προενισχύσεις σου στα μονιτορς. Επίσης καλό είναι IMHO να βάλεις και μια μπρίζα ασφαλείας από υπερτάσεις (εκτός αν το Furman το καλύπτει αυτό ήδη):
http://www.plaisio.gr/thleoraseis/accessories/polipriza-asfaleias/Turbo-X-Surge-Protector-Single-Socket-GXBKS05.htm (http://www.plaisio.gr/thleoraseis/accessories/polipriza-asfaleias/Turbo-X-Surge-Protector-Single-Socket-GXBKS05.htm)
http://www.plaisio.gr/thleoraseis/accessories/polipriza-asfaleias/Turbo-X-Surge-Protector-5socket-CD00-02241.htm (http://www.plaisio.gr/thleoraseis/accessories/polipriza-asfaleias/Turbo-X-Surge-Protector-5socket-CD00-02241.htm)
edit: Τελικά δεν τα χρειάζεσαι, το Furman έχει ενσωματωμένη προστασία...
-
Κομπλέ από ρεύματα. Έβαλα το Furman μόνο του σε πρίζα και όλα μια χαρά!
-
Την στιγμη που αναβουν, πολλοι λαμπατοι, τραβανε πολυ ρευμα και ριχνουν ασφαλειες, μετα απο λιγα δευτερολεπτα βεβαια δεν συνεχιζουν να εχουν αυτη την καταναλωση.
Το μονο που πρεπει να προσεξεις ειναι να μην αναψεις τον 20/20 σε stereo mode χωρις να εχεις καμπινα/attenuator (palmer) συνδεμενο και στα δυο καναλια, αν και ισως να εχει προστασια.
-
Καλημέρα!
Χθές κατάφερα και έπαιξα με τον «τελικό» που έχει ο ENGL E570 και το direct out του.
Η αλήθεια είναι πως δεν μου άρεσε σε σχέση με το προηγούμενο set up που περιελάμβανε τον Boogie και το Palmer. Μου ακούστηκε κάπως «ασθενικό» να το πώ, «λίγο», τέλος πάντων μου άρεσε καλύτερα με την προηγούμενη δομή.
Έπειτα έπαιξα με το ADA και έπαθα την πλάκα μου…
Δεν το περίμενα τόσο καλό. Να βάλω μια άνω τελεία και να πω πως έχω μια αδυναμία σε 80s Hard Rock, χωρίς να σημαίνει βέβαια πως το ADA παίζει μόνο αυτό.
Αρχικά το σύνδεσα με το return/send του στο G Force και τα output του στον Boogie.
Εκεί φαινόταν να κάνει λίγο θόρυβο, ενώ μου φάνηκε περίεργος ο τρόπος που αλληλεπιδρούσαν τα knobs που έχει όσον αφορά το output level μπροστά και το loop level πίσω με αποτέλεσμα να πρέπει να σκαλίζω συνεχώς ώστε να βρώ μια ισορροπία μεταξύ ADA και G Force για να μην κλιπάρουν.
Το δοκίμασα μετά και με τα output του στα in του G Force και από τα out του G Force στα in του Boogie και νομίζω πως η δεύτερη επιλογή μου ακούστηκε καλύτερα και αρκετά πιο ήσυχα.
Σήμερα θα έχει συνέχεια δοκιμών…
Πρίν κλείσω το μήνυμα μου, γνωρίζετε κάποιον που να ξέρει καλά το ADA ώστε να μπορεί να κάνει mods και μιρκοπειράγματα αν και εφόσον χρειαστεί, στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής;
Ευχαριστώ!
Συγχώνευση μηνυμάτων: 30/01/14, 08:54
γνωρίζετε κάποιον που να ξέρει καλά το ADA ώστε να μπορεί να κάνει mods και μιρκοπειράγματα αν και εφόσον χρειαστεί, στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής;
Ευχαριστώ!
Κάποιος για το παραπάνω κομμάτι;;;
-
Νομιζω καποιος στο φορουμ ειχε ενα ιδιο, και ειχε μια βλαβη, και ειχε βρει ενα ατομο και του το εφτιαχνε, αλλα δεν μπορω να βρω το θεμα τωρα, για ψαξτο λιγο. (Μπορει να ηταν αλλο μηχανημα και να θυμαμαι λαθος βεβαια...).