Το Στέκι των Κιθαρωδών
Η σελίδα της Κιθάρας => Νέα και όχι μόνο => Μήνυμα ξεκίνησε από: Witchking στις 09/04/04, 16:29
-
Στην Ελλάς του 2000 συμβαίνουν αυτά τα ευτράπελα...
Χρήστης της HOL πήρε τηλ..να διαμαρτυρηθεί γιατί δεν ανανεώνουν τους DNS Server και πότε σκοπέυουν να το κάνουν...
Η απάντηση ήταν ότι μπορεί να γίνει την Τρίτη...και φταίει το kithara που αλλάζει συχνά servers....
Και μετά τους πληρώνουμε κιόλας για να μας παρέχουν Internet...
Βρε ούστ...ούστ.....
Δεν φταίνε αυτοί...που έχουν πιάσει αράχνες οι server τους αλλά το kithara που τόλμησε να αλλάξει server μετά από 1μιση χρονο περίπου...
Ουστ κοπρόσκυλα....
Συγνώμη για την αγανάκτηση.... >:(
>:(
-
Να προσθέσω, ότι σύμφωνα με τις ρυθμίσεις του hostmaster.gr (που ισχύουν για όλα τα sites που έχουν την κατάληξη .gr), η ανανέωση θα πρέπει να γίνεται κάθε 6 ώρες αυτόματα.
Και εδώ έχει περάσει μια εβδομάδα, και ακόμα κάποιοι παροχείς δεν έχουν κάνει ανανέωση...
-
Προσπαθώ εδώ και μέρες να συνδεθώ με την νέα σελίδα του kithara και είναι ΑΔΥΝΑΤΟ !!!!Αυτή την στιγμή δανείστηκα τους κωδικούς ενός φίλου προκειμένου να δω αν το πρόβλημα είναι γενικότερο ή όχι .Τελικά προκύπτει πως δεν είναι γενικότερο...
Επικοινώνησα με την HOL και μου είπαν πως το πρόβλημα δεν είναι δικό τους αλλά του site .Συγκεκριμένα είπαν πως το πρόβλημα έχει να κάνει με το ΙΤΕ & το registration του kithara .Μου ανέφεραν και κάτι για expire που δεν το πολυκατάλαβα και πως μπορεί να κάνω μέχρι και 1 μήνα για να μπω ....Ισχύουν όλα αυτά ?Αν όχι ..τί μπορώ να κάνω ?Παιδιά ..αν υπάρχει κάποιος που γνωρίζει ας μου στείλει mail ή προσωπικό μήνυμα στην σελίδα του kitharagr.com Ευχαριστώ πολύ ....
-
Χίλια συγνώμμη παιδιά ....Τελικά τα κατάφερα !!!!
Βασικά χρειαζόταν να τους βρίσω λιγάκι ....Αρχικά μου το ρίξανε πως φταίει το site αλλά τα άκουσαν για τα καλά και μου λύσανε το πρόβλημα αμέσως !!!!
Τελικά κι ο άγιος φοβέρα θέλει !!!! >:( >:(
-
Αυτά που λέγανε στη Hol...ήταν ανήκουστα
όπως έχω γράψει και εδώ...
http://forum.kithara.gr/yabbse/index.php?board=1;action=display;threadid=8652 (από Βασίλης: Συνενώθηκαν οι συζητήσεις)
Τελικά θέλουν να λέγονται και Internet Poviders......Με την άγνοια των πελατών τους παίζουν. Αυτό είναι το λιγότερο αλητεία....
-
Το παρακατω ειναι μια συζητηση που ειχα με το "τεχνικο προσωπικο" της Hellas-off-Line. Διαβαστε να γελασετε...
--------------------------------------------------------------------------------
"Προβλημα με το kithara.gr (συνεχεια)"
--------------------------------------------------------------------------------
** Συνομιλείτε με HELP ONLINE (CC). **
itecogr : καλησπερα σας
itecogr : γνωριζετε το θεμα με το συγκεκριμενο site?
HELP ONLINE : Καλησπέρα σας
HELP ONLINE : Το γνωρίζω, αλλά δεν οφείλεται σε μας
itecogr : αν δεν οφειλεται στην hol πως ολοι οι αλλοι παροχεις εχουν ανανεωσει τα dns?
HELP ONLINE : εμείς (HOL), δεν έχουμε ενημερωθεί ακόμη σωστά
HELP ONLINE : λόγω του ότι ο προηγούμενος Ηost Name Server δεν έχει διαγράψει εξ ολοκλήρου τις εγγραφές για το domain
itecogr : μα απο τον hostmaster.gr δεν παιρνετε τις ανανεωσεις?
HELP ONLINE : Ναι, αλλά δεν έχει προβεί σε οριστική διαγραφή
itecogr : και πως ολοι οι αλλοι providers ειναι ενημερωμενοι?
itecogr : το προβλημα υπαρχει ΜΟΝΟ με την HOL..
HELP ONLINE : Ναι αλλά η καθυστέρηση οφείλεται σε λάθος του ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας
itecogr : και τι πρεπει να κανει ο ιδιοκτητης? εχει ηδη ανανεωσει τους DNS εδω και μιαμιση εβδομαδα... και, μην με παρεξηγησετε, αλλα δεν μου απαντησατε γιατι οι υπολοιποι Otenet, forthnet εχουν ηδη ενημερωθει για την αλλαγη...
HELP ONLINE : Περιμένετε παρακαλώ...
itecogr : οκ..
itecogr : ...
itecogr : ειστε εδω?
HELP ONLINE : Περιμένετε παρακαλώ...
itecogr : οκ
HELP ONLINE : Το www.kithara.gr ΔΕΝ είναι hosted σε εμάς
HELP ONLINE : Ούτε του παρέχουμε DNS
itecogr : μα δεν ειναι αυτο το προβλημα..
HELP ONLINE : Όταν ο παλιός primary NS διαγράψει οριστικά τις εγγραφές
HELP ONLINE : θα τις πάρουμε και εμείς
itecogr : γιατι ομως αυτο συμβαινει ΜΟΝΟ με την HOL??
itecogr : αυτο προσπαθω να καταλαβω...
Ο συνομιλητής σας αποχώρησε.
Σε αυτο το σημειο ο "τεχνικος" την κοπανισε....
Τι αλλο να πω?
-
Επειδή μάλλον έχουν μάυρα μεσάνυχτα στην HOL, να πώς θα έπρεπε να δουλεύει το σύστημα:
Όλες οι πληροφορίες σχετικά με ονόματα και διευθύνσεις IP περιέχουν και ένα πεδίο με το όνομα TTL (=Time To Live), το οποίο δείχνει για πόσο καιρό (σε δευτερόλεπτα) ισχύει η συγκεκριμένη πληροφορία. Όταν ο χρόνος αυτός περάσει, τότε ο αντίστοιχος Name Server πρέπει να ανανεώσει την πληροφορία αυτή, δηλαδή να ξαναρωτήσει τον αντίστοιχο Name Server.
Ο hostmaster.gr δίνει 6 ώρες TTL για τα δεδομένα που παρέχει, και να η απάντηση που δίνει, αν ερωτηθεί ποιος είναι ο nameserver του kithara.gr:
GRDNS.ICS.FORTH.gr [139.91.1.1] returned a non-authoritative response in 219 ms:
name class type
kithara.gr IN NS
Answer records
[none]
Authority records
name class type data time to live
kithara.gr IN NS ns.kitharahosts.net 21600s (6h)
kithara.gr IN NS ns2.kitharahosts.net 21600s (6h)
Αυτό σημαίνει ότι κάθε 6 ώρες η πληροφορία αυτή πρέπει να απορρίπτεται και ο hostmaster.gr να ξαναρωτιέται. Όλα τα άλλα που λένε οι κύριοι της HOL (ότι πρέπει να γίνει οριστική διαγραφή στον παλιό server κλπ κλπ) είναι μάλλον δικές τους εφευρέσεις και ερμηνείες...
Επίσης, ο παλιός primary name server έτσι κι αλλιώς είναι εκτός λειτουργίας σήμερα, οπότε, ας ελπίσουμε ότι η HOL θα πάρει χαμπάρι...
Κάποιος που έχει την HOL ως provider, ας τους στείλει τις παραπάνω πληροφορίες, εφόσον το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει...
Επίσης, ρωτήστε τους αν χρησιμοποιούν Nameservers της Microsoft που τρέχουν σε Windows 3.1... :P :P :P
-
Μήπως το "κάνουν" χειροκίνητα? Πάντως σίγουρα δεν το δουλεύουν με ΤΤL
-
Πήρα τηλέφωνο στη HOL να τους ενημερώσω ότι δεν είχαν ενημερωθεί οι nameservers της για κάποιο domain ήδη 20 μέρες μετά την σχετική αλλαγή στο μητρώο του ITE και ενώ όλοι (ΜΑ ΟΛΟΙ) οι υπόλοιποι providers σέρβιραν ήδη κανονικά το συγκεκριμένο domain από την δεύτερη μέρα (παρόμοια περίπτωση με τo kithara.gr) και πριν αποφασίσουν να μου μιλήσουν είχαν το θράσος να μου λένε επί μία ώρα ότι δεν μπορούν να μου μιλήσουν για οτιδήποτε εάν δεν είμαι συνδρομητής της HOL...
Ο απόλυτος ξεπεσμός μιας μεγάλης εταιρείας internet και η μεγαλύτερη απόδειξη του "σεβασμού" που δείχνουν για τους πελάτες τους και το προϊόν που διαφημίζουν
...(ξε)πουλάνε intenet χωρίς να ενδιαφέρονται καν εάν οι χρήστες τους έχουν προβλήματα στο να έχουν πρόσβαση ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ σε δεκάδες ελληνικά web-sites (μου το παραδέχτηκε άθελα του αργότερα ο ίδιος ο γενικός διευθυντής του Τμήματος Υποστήριξης) λόγο της "άριστης" ρύθμισης των nameservers τους (ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ PROVIDER ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ...και για το δικό μου domain και για το kithara.gr και για όσα άλλα παραδείγματα μπορώ να σας παραθέσω)
Ο "Διευθυντής" Πληροφορικής της HOL που μου εμφανίστηκε αργότερα μου είπε κατά λέξη: "κάθε μέρα με παίρνουν δέκα sites τηλέφωνο με το ίδιο πρόβλημα...σιγά μην ασχολούμαστε με αυτή τη δουλειά!!!!!!!!)
είναι εμφανές ότι δουλειά της HOL σίγουρα δεν είναι η πρόσβαση των συνδρομητών της στους κόμβους που έχουν πρόσβαση οι συνδρομητές (ΟΛΩΝ) των υπολοίπων παροχέων σύνδεσης ...ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΝΟΜΙΖΩ
Δεν θα ασχοληθώ εδώ επίσης με τη νομιμότητα των ενεργειών τους...ούτε θα παραθέσω το χρονικό της περιπέτειας μου και των επιχειρημάτων που χρειάστηκε να ακούσω (του στυλ: …μα είναι δύο λεπτά να το ρυθμίσετε στους server σας …ΑΠΑΝΤΗΣΗ HOL: δε πρόκειται να κάνω τίποτα …είναι θέμα ΑΡΧΗΣ!!!! …κάντε μου μήνυση)
Απλά θα αναφερθώ στο παράδειγμα που μου έφερε ο ίδιος ο "Διευθυντής" Πληροφορικής της HOL για να δείτε την φιλοσοφία του γύρω από την υπηρεσία που προσφέρει...
Ακόμα (είπε) και εάν ένας πελάτης της HOL είχε ένα domain (το mitsos.gr ανέφερε κατά λέξη ...μάλλον του αρέσουν τέτοιες εκφράσεις) και το domain έληγε στο Ι.Τ.Ε. και αργότερα το κατοχύρωνα εγώ, εάν ο πελάτης του φιλοξενούσε το domain στη HOL και πλήρωνε γι’αυτήν την υπηρεσία (τα λεφτά να παίρνουμε και όλα είναι καλά ...από ότι κατάλαβα) αυτός θα συνέχιζε να σερβίρει στους συνδρομητές του το (παράνομο) domain του πελάτη του ...δε πα να λέει το μητρώο του ΙΤΕ (...και ο θεός ο ίδιος από ότι επίσης κατάλαβα) ότι το domain έχει αλλάξει...
Μόνο ο πελάτης του μπορεί να του ζητήσει να σβήσει την εγγραφή στους nameservers του ...και εγώ εάν είχα πρόβλημα ας έκανα μήνυση στον πελάτη του!!!!
...δεν μου εξήγησε βέβαια σε ποιον θα έκανα μήνυση εάν ο πελάτης του στο μεταξύ είχε για παράδειγμα αποδημήσει ..αλλά την απάντηση δυστυχώς την γνωρίζω: στην αξιοπρέπεια μου ....που καταδεχόμουν μετά από 7 χρόνια ενεργής συμμετοχής μου στο χώρο του ελληνικού internet να ακούω τέτοια πράγματα και να μην του λέω ...αυτά που έπρεπε να ακούσει...
τέλος πάντων ...κρίμα που μια μεγάλη εταιρεία δεν έχει αντιληφθεί πως εκπροσωπείται από ανθρώπους που δεν νοιάζονται ούτε στο ελάχιστο για την επικοινωνιακή της πολιτική...
-
Μετά από τα διάφορα μέλη του kithara.gr που επικοινώνησαν με τη HOL, επικοινώνησα και εγώ προσωπικά (ως ένας από τους διαχειριστές) και μου είπαν τις ίδιες ιστορίες. Βασικά μίλησα με 1-2 τεχνικούς, οι οποίοι ακουγόντουσαν νέα παιδιά και ήταν πεπεισμένοι οτι έτσι έχουν τα πράγματα, όπως τα λένε. Φαντάζομαι, έτσι τους είπαν οι πιο παλιοί εκεί μέσα και δεν ξόδεψαν μερικά λεπτά της ώρας για να ανοίξουν κάποιο βιβλίο ή να ψάξουν λίγο στο ιντερνετ για να ξεστραβωθούν σε ένα θέμα με το οποίο ασχολούνται κάθε μέρα και για το οποίο τους ζαλίζουν συχνά με τηλεφωνήματα. Βέβαια, η μεγαλύτερη ευθύνη βρίσκεται στον διευθυντή του σχετικού τμήματος, για την ασχετοσύνη του και την αδιαφορία του (και την εριστικότητά του, όπως αναφέρει ο samm). Εταιρίες που απασχολούν τέτοιους ανθρώπους άσχετους ή/και καιροσκόπους, δεν αξίζουν τα λεφτά μας. Μαυρίστε τους πριν είναι αργά! Είδατε τι έγινε με την Compulink...