Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Rammstein1982

Σελίδες: [1]
1
εδω, κολλαει μονο μια ατακα απο τις "βαρβαροτητες"(ποιος το θυμαται?)



ΑΡΡΩΣΤΙΑ!!!!!! ;D ;D ;D ;D    (με την καλη εννοια)

3
Τα καλύτερα... / Απ: ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ VOX
« στις: 03/02/06, 23:39 »
Για μεταλ καταστασεις δε λεει και παρα πολλα...



να μπω και εγω σα σφηνα :)


εχω τον AD50VT και την tonelab σαν βασικο εξοπλισμο.γιατι δεν παιζει σε metal καταστασεις?....με ΠΟΛΥ μεγαλη ανεση, βγαζω απο παλιατζουρα ηχο τυπου hendrix και cream μεχρι pantera....

ΟΛΑ ειναι στις ρυθμισεις...στις ΣΩΣΤΕΣ ρυθμισεις ;)

4
μετρονομος+ασκησεις =επιθυμητο αποτεσμα ;)

5
και ο dbx δεν παει πισω...γυρω στα 300 παιζει...


anyway εχω αλλες 2 εβδομαδες οποτε πιστευω να μπορεσω να καταληξω καπου :)

6
δεν ψαχνω αυτο που λεμε κλασικες ρυθμισεις κιθαρας...

κατ'αρχην δεν το θελω μονο για κιθαρα, οποτε απορριπτεται το πεταλακι.

μια φετα θελω(οχι δωδωνης ;D) με 2 καναλια...ειδα και τον fatman τι λετε?


εχουμε δηλαδη dbx 166XL, behringer T1952 και fatman ???ειμαι μπερδεμενος!!!!!

7
θελω κατι ωστε να μπορει να ανταποκριθει και σε πιο ακραιες ρυθμισεις...

εχει παρουσιασει ο behringer καποιο προβλημα σε stereo link λειτουργεια?
το λεω γιατι απο καποια ξενα forum, ειχαν δημιουργηθει καποια προβληματα με αυτην τη λειτουργεια ???

γνωμη για dbx κανεις?.....

8
γεια σας...θα ηθελα να ρωτησω κατι σχετικο με τους compressors

ειμαι ακριβως πριν την αγορα ενος απο αυτα τα σατανιστικα μηχανηματα και εχω καταληξει σε 2...


ο πρωτος ειναι ο DBX-166XL ενα μηχανημα το οποιο απο ο,τι εχω καταλαβει ειναι αρκετα "κλασικο" και αξιοπιστο

το αλλο που κοιταξα ειναι ο Τ1952 της behringer...


εχει χρησιμοποιησει καποιος καποιον απο αυτους τους 2?

θα ηθελα να με κατατοπισετε λιγο ιδιαιτερα με τον behringer μιας και ειμαι αρκετα επιφυλακτικος με αυτην την εταιρια...

9
μα ενα βιβλιο με κλιμακες δεν ειναι ακομη πιο χρησιμο για καποιον που παιζει αυτο το ειδος μουσικης?...σου λεει, αυτες ειναι οι κλιμακες.ΚΑΙ τις κανεις σαν ασκησεις, ΚΑΙ εχεις και τα Arpegios, ΚΑΙ εχεις και ΟΛΕΣ τις παραλλαγες μιας συγχορδιας.αυτο + ασκηση με μετρονομο, ειναι κατι παρα πολυ βασικο.

το βιβλιο του stetina, αν δεν κανω λαθος, σου εχει ΜΟΝΟ ασκησεις...κατι που ειναι απαραδεκτο για ενα κοινο χιλιαδων ατομων.το ΣΩΣΤΟ για ασκησεις ειναι ενας καθηγητης,ακομη και για λιγο.

ενας ΣΩΣΤΟΣ καθηγητης, θα καταλαβει ποιες θεσεις θα λειτουργησουν στα δικα σου χερια και ποιες οχι.ανατομικα και μονο, δεν ειναι δυνατον να κατσει καποιος να βγαλει τις ιδιες θεσεις που παιζει ενας αλλος κιθαριστας.δεν εχει νοημα.

αν λοιπον καποιος δεν εχει γνωσεις, καλο ειναι να παει σε καποιον καθηγητη.και οπως ΠΟΛΥ σωστα ειπες, με ΚΑΝΕΝΑ βιβλιο δε γινεσαι επαγγελματιας. ;)

10
ενταση στον ενισχυτη και πειραματισμο με την αποσταση...και σε περισσοτερο του ενος μετρου, μπορεις να κανεις πολλα πραγματα.


απλα να εχεις υπ'οψην σου πως με καθε ενισχυτη θα ειναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικα τα πραγματα... ;)

11
τα βιβλια του stetina(ελπιζω να το λεω σωστα :P) ειναι για σκουπιδια.

μηδαμηνη γνωση και απιστευτα περιοροσμενα.


guitar scales απο την liza zoe και μελετη με μετρονομο.


ολα τα "heavy metal" βιβλια που κυκλοφορουν ειναι για σκουπιδια.

επισης για ΡΥΘΜΙΚΗ κιθαρα, εχω μελετησει το "ρυθμικη σολφεζ" του agostini.ειναι για drums αλλα το πιο απλο που γινεται ειναι να αντικαθιστουμε τον χτυπο με μια ωραιοτατη νοτα ή ενα ακορντο.


αυτα+τον μετρονομο ειναι μια χαρα και απο εκει γινεσαι επαγγελματιας...δε νομιζω να υπαρχει λογικος ανθρωπος που νομιζει πως θα γινει επαγγελματιας με τον stetina... ;)

12
να πω και εγω την αποψη μου...


δουλευω το floyd rose εδω και 6 χρονια.

ποτε δεν ειδα ουτε δυσκολια στο λουρδισμα, ουτε στην αλλαγη χορδων, ουτε σπασιμο χορδης αλλα ουτε και ξεκουρδισμα.


αν καποιος αφηνει χορδες 4-5 η 6 εβδομαδες με καθημερινη μελετη, ειναι απολυτως λογικο πως θα γινει κατι τετοιο.


οπως και με το αλλαγμα χορδων.δε μπορω να φαντασω καποιον που κανει πανω απο 10 λεπτα να αλλαξει χορδες...ειναι ΚΑΘΑΡΑ θεμα εμπειριας.δηλαδη...δε νομιζω καποιος να περιμενει να κανει μια "γρηγορη αλλαγη" ενω εχει αλλαξει 2 φορες χορδες στη ζωη του.


και ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ειναι θεμα χειρισμου του floyd αν θα ξεκουρδιστει καποια χορδη η οχι.βγαζω 4ωρες συναυλιες με τραβηγματα σε αρμονικες και το τρεμολο να ΠΑΤΑΕΙ πισω πισω στην κιθαρα και να μην εχω ΚΑΘΟΛΟΥ ξεκουρδισμα...

οποτε μαλλον καλο ειναι αντι να λεμε για το "ποιο ειναι καλυτερο" να προχωρησουμε λιγο σε μελετη... ;) και μετα, αν δε μας κανει, δοκιμαζουμε και κατι αλλο και ειμαστε σε θεση να κρινουμε κατι.

κατι τελευταιο...αν και ο jeff beck ΔΕΝ εχει floyd, μπορει να πει κανεις γιατι δεν ξεκουρδιζεται ΚΑΜΙΑ χορδη η δεν σπαει?...

απαντηση:τεχνικη ;)

13
Τα καλύτερα... / Απ: Γνώμες για ESP
« στις: 28/09/05, 14:15 »
hi αγαπητε...λιγο αργα απανταω...αλλα ειμαι καινουριος εδω...θα σου πω κατι μπας και σε βοηθησει...οι ESP ειναι ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ μαρκα.γι'αυτο και τα κλειδια ειναι made in japan.επι πλεον, με ενα mail Που εστειλα στο αμερικανικο custom shop της ESP,ηθελα να ρωτησω την διαφορα που εχει μια αμερικανικη με μια γιαπωνεζικη(ΟΧΙ LTD...ESP) και τους εθεσα το ερωτημα πως εχω ηδη το ταδε γιαπωνεζικο μοντελο(που εχω οντως)και πως θελω να μαθω τι διαφορα εχουν τα ξυλα για να τσιμπησω(και καλα)μια απο το custom shop.η απαντηση ηταν αποστομωτικη.απο το ΙΔΙΟ το custom shop μου ξεκαθαρισαν πως ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩς ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ.η ΜΟΝΗ διαφορα ειναι σε καποια μοντελα οι μαγνητες...λιγο αργα,αλλα νομιζω πως καλυψα κ ολα τα πανω post.    ;)

14
γεια σας και απο εμενα.....καινουριο μελος...το πιο δυσκολο σολο που εκατσα να μελετησω ειναι το trilogy απο τον κυριο yngwie "νατου κοπουν τα χερια" malmsteen.διαβολε....2 μερες μου πηρε...

Σελίδες: [1]