Χωρις να θελω να γινω πολυ "κακος", επιμενω πως η χρηση 5 overheads ( ή και 3 ) απαιτει γνωσεις και εμπειρια.
Κατ αρχήν δεν γίνεσαι κακός και κάνουμε κουβέντα και ζητώ γνώμες, όσο άσχετες κι αν είναι αυτές σίγουρα κάτι υπάρχει να κρατήσει κανείς από αυτές. Μην παρεξηγιέσαι, απλά κουβέντα κάνουμε.
Εαν εχεις βεβαια μια drum set, στυλ Dream theater, εκει επιβαλλεται η χρηση αλλων τεχνικων ( μεσα στις οποιες, οντως ειναι και η χρηση παραπανω των 2 overheads ), τις οποιες δεν νομιζω οτι θα μπορεσεις να τις πραγματοποιησεις μονος σου..ποσο μαλλον να δωσεις και λεφτα γι'αυτες.
Το σετακι μου δεν είναι δα και το τέρας του Portnoy ή του Bozzio ( ειδηκα στον τελευταίο ύτε ψύλλος στον κόρφο του ηχολήπτη του

), απλά για τα Ελληνικά δεδομένα όπου όλοι έχουμε συνηθήσει στο πεντάρι σετ είναι κάπως πληθωρικό! Παραθέτω μια παλιότερη φωτό πρίν να προσθέσω το δεύτερο ταμπούρο και τα υπόλοιπα 5 πιάτα που είχα στη θήκη.
Εξαλλου, εσυ μιλας για ροκ κατασταση, και μετα περιγραφεις τεχνικες και effects, που ουτε ποζεραδες δεν χρησιμοποιουν με τοση ευκολια. Αν μιλας για metal, τοτε μην περιμενεις να πιασεις ηχο μεγαλης μπαντας με μικροφωνα..
Σίγουρα τον ήχο δεν τον πιάνεις κατα την εγγραφή. Κατα την εγγραφή κοιτάς να πιάσεις την πηγή όσο καλύτερα και καθαρότερα γίνεταικαι να καλύψεις το συχνωτικό φάσμα που σου δίνει μια πηγή. Από εκεί και μετά με το eq κρατάς αυτά που θέλεις ή τονίζεις αυτά που θέλεις ( 2 διαφορετικές τεχνικές ). Κατόπιν κοιτάς τι λείπει απο τη χροιά ( attack, punch κτλ κτλ ) ή τι επιπλέον χαρακτηριστικό θέλεις να επισνυνάψεις. Αφού φυσικά έχει γίνει editing και gating για να απαλείψουμε διαρροές κτλ κτλ.
Πιστεψε με, αν ένα σετ είναι καλοκουρδισμένο και γραφτεί καθαρά μπορεί να μην ακουστεί πχ san του Neil Peart αλλά να πιάσει κανείς το 80-85% τον ήχο του.
Ωρα να βαλεις τα triggers στη ζωη σου, οπως εκαναν τοσοι και τοσοι drummer ( και οταν τους ακους λες "Μα τι παιζει το ατομο.." ) και εφτιαξαν τον ηχο τους.
Τα triggers τα είχα σκεφτεί απλά δεν μου κάνουν γιατί χρησημοποιώ και τεχνικές στο παίξημο που δεν ξέρω αν και πως θα τις "πιάσουν". Πχ buzz rolls δεν πιάνουν και εγώ τα χρησημοποιώ πάρα πολύ, ή ένα άλλο κλασσικό παράδειγμα είναι τα rimm shots είδηκα όταν κανείς χρησημοποιεί στεφάνη και μεμβράνη μαζί.
Εαν πιστευεις οτι εχεις δουλεψει πανω σε αυτα τοσο πολυ, τοτε μην περιμενεις κανεναν απο εδω να σε συμβουλευσει...
Υπολογιστική υσχύ έχω μπόλικη, και μπορώ να γράψω 16 κανάλια ταυτόχρονα.
Συμβουλή ζήτησα για ποιά μικροφωνα να πάρω αλλά χαίρομαι που έφτασε το θέμα μέχρι εδώ και ανταλλάσουμε απόψεις.
Για τα μικρόφωνα θέλω απλά να είναι best value for money και αυτ΄πα που προορίζονται για τα τομ να είναι οσο πιο μικρά γίνεται. Τα ιδανικά είναι τα c419 της AKG αλλά όμως είναι λίγο τσουχτερά αν σκεφτεί κανείς πως θα χρειαστώ 7!!
Απλα επειδη εχει τυχει να δουλεψω σε στουντιο σαν βοηθος του βοηθου ( "θαναση πιασε ενα καφε" ), η ηχογραφηση ενος απλου κομματιου για τα ντραμς, απαιτει πανω απο 6 ωρες, με πολλαπλες δοκιμες, και τοποθετησεις των μικροφωνων.
Μια που το λέμε δεν πιάνεις κάνα καφε;

Αλλιως, θα βασανιστεις απειρες ωρες, με μεγαλη απογοητευση για το αποτελεσμα.
Μα κι εγώ το καλό και φθηνό ψάχνω και επείδή βρήκα πράγματα φθηνά αλλά όμως εδώ στην Ελλάδα κανείς δεν τα έχει να τα δοκιμάσω, να τα δώ απο κοντά κτλ κτλ ρωτάω μήπως και κάποιος άλλος τα έχει δουλέψει.
Αν μιλας για το C3000B, σιγουρα εχει μια τρομερη αποδοση στις υψηλες συχνοτητες ομως δεν ξερω κατα ποσο θα σε βολψει να κανεις δουλεια μονο με ενα τετοιο ( ομολογουμενως ακριβο ) μικροφωνο!
Απλά έλεγα για 2 C1000S και ένα C3000B ( 3 overheads που λέγαμε ?? )
Οποτε, αν θελεις 3 C1000S, σκεψου οτι θελεις και 3 υποδοχες με phantom power. Αλλος ενας μπελας στο κεφαλι σου...
Εχω 12 με phantom power ( η κονσόλα μου υποστηρίζει phantom power στα 12 από τα 16 κανάλια της ) οπότε δεν θα έχω πρόβλημα.
Δεν μου λές, μια που έχεις δουλέψει αρκετα τα AKG ( ενώ εγώ περισσότερο τα SHURE ) τα δυναμικά τους για τα τόμ είναι καλά;
Τα samson τα έχει ακουστά;
Δεν κάνω τον έξυπνο απλα δεν ξέρω και ρωτάω

[το συνημμένο έχει διαγραφεί από τον Διαχειριστή]