Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Chcome

Σελίδες: [1] 2
1
Η επιστολή Τενέζου:


Προς Πρωθυπουργό

κ.Κ.Καραμανλή

Αριθμ. Πρωτ. Κ2549/20-3-2009

Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργέ,

Ονομάζομαι Θεόδωρος Τενέζος.

Το επάγγελμα μου είναι μικρομεσαίος επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στον χώρο του χάλυβα και συγκεκριμένα στην εμπορία, μεταποίηση και τοποθέτηση σιδηρού μπετόν για οικοδομές . Αυτοδημιούργητος!

Στον χώρο του χάλυβα από το 1989, εργαζόμενος αρχικά σε μικρές οικοδομές και αργότερα σε μεγάλα τεχνικά έργα ανά την Ελλάδα ,συνεργαζόμενος με πολλές τεχνικές εταιρίες.

Το 2004 εξαγόρασα μια εταιρία εμπορίας σιδηρού (στον Ρέντη,στην βιομηχανική ζώνη του Ελαιώνα)που εμπορεύονταν αποκλείστηκα σίδηρο της χαλυβουργίας SIDENOR,με κύκλο εργασίας 250 τόνους τον μήνα.

Μέσα σε 18 μήνες με πολύ κόπο και δουλειά ο κύκλος εργασίας έφτασε τους 1100 τόνους , δηλαδή ανάπτυξη 11% μηνιαίως.

Η επιχείρηση απασχολούσε 220-250 άτομα προσωπικό.

Το 2006 αισθανόμενος περιορισμό στην άνοδο της επιχείρησης μου από τις χαλυβουργίες και τους χονδρεμπόρους τους ,αποφάσισα να φέρω σίδερο από το το εξωτερικό (από χώρες της Ε.Ε.).Για αυτή μου την κίνηση ,που ήταν ενάντια στα συμφέροντα των χονδρεμπόρων και των χαλυβουργιών( διότι η τιμή του εισαγόμενου έπεφτε 80- 100 ευρώ /τόνο , πιο φθηνό ),το καρτελ του χάλυβα με προειδοποίησε μέσω επωνύμου μεγάλου χονδρεμπόρου να μην προβώ στην εισαγωγή.

Δεν συμμορφώθηκα στην εντολή τους και σε 2 μήνες με συλλογικό εμπάργκο μου κλείσανε την επιχείρηση, καταστρέφοντας εμένα, τον συνεταίρο μου και τους εργαζομένους μας.

Προσέφυγα στο νομοθετημένο όργανο του κράτους την Επιτροπή Ανταγωνισμού με καταγγελία από το 2006,για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης ,οικονομικής εξάρτησης και οριζοντίων συμπράξεων, δηλαδή καρτελ.

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού αντί να προφυλάξει τόν καταγγέλλοντα, ως όφειλε, με σωρεία από παρανομίες και παραλείψεις πρόσφερε απλοχέρη και πλήρη κάλυψη στους καταγγελμένους ,δηλαδή τις 3 χαλυβουργίες και τους χονδρεμπόρους τους , παρά την επιβεβαίωση της καταγγελίας μας από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΤΕΕ) τον Ιούνιο του 2008.

Απελπισμένος κατάφυγα στους αρμοδίους υπουργούς κ. Φώλια και κ. Χατζηδάκη καθώς και στον υφυπουργό κ. Βλαχο, ζητώντας τα αυτονόητα, δηλαδή να λειτουργήσει η Ε.Α. σύμφωνα με τους νόμους του Ελληνικού κράτους και της Ε.Ε.

Η απάντηση που έλαβα ήταν σιωπηρά αρνητική και ο κύριος Βλάχος μου δήλωσε:

Εγώ αυτόν τον ογκόλιθο που λέγεται ΣΙΔΕΝΟΡ δεν μπορώ να τον μετακινήσω!!!

Με μεγάλη μου λύπη διαπιστώνω δυστυχώς ότι τα μεγάλα συμφέροντα εξουσιάζουν τις δομές και τους μηχανισμούς δικαιοσύνης του Ελληνικού κράτους ,καθώς και ότι έχουν επιβληθεί πλήρως στον πολιτικό κόσμο διαβρώνοντας τους θεσμούς και την έννοια της Δημοκρατίας.

Η αγανάκτηση και η απελπισία ως άνθρωπο και Έλληνα πολίτη με οδήγησε στην έσχατη μορφή διαμαρτυρίας μέχρι τέλους ,την Πολιτική Απεργία Πείνας.

Για 36η ημέρα βρίσκομαι έξω από τα γραφεία της Ε.Α.,Πατησιων 70 και Κοτσικα, καταγγέλλοντας την δομή του πολιτικό-οικονομικού συστήματος που μας έχει οδηγήσει ως πολίτες και ως χώρα στην απόγνωση, την φτώχια και τελικά την καταστροφή!
Κύριε Πρωθυπουργέ

Νιώθοντας στο πετσί μου για 36 ημέρες την απάθεια και την αδιαφορία, ακόμα και σε ανθρωπιστικό επίπεδο, για την ζωή μου από τον πολιτικό κόσμο, σας ζητώ:

Αν πραγματικά είστε γνήσιος πολιτικός άνδρας και αγαπάτε τον Ελληνικό λαό, καλέστε σύσσωμο τον πολιτικό κόσμο και

-ζητήστε συγνώμη από τους Έλληνες πολίτες για την εξαθλίωση που έφτασε το Ελληνικό κράτος.

-αποτινάξετε τον ζυγό των μεγάλων συμφερόντων που σας κρατά δέσμιους

-και καλέστε ελεύθεροι πλέον τον Ελληνικό λαό να στηρίξει ένα καινούργιο ξεκίνημα, με την συμμετοχή αντιπροσώπων της κοινωνίας των πολιτών, του πολιτικού κόσμου στο κοινοβούλιο , σε Πανεθνική συνδιάσκεψη με σκοπό να χτίσουμε όλοι μαζί ένα κράτος δικαίου και Ισονομίας χωρίς ταξικές και οικονομικές διαφορές.

Για να αντιμετωπίσουμε την επερχόμενη, οικονομική και πολιτική, κρίση από κοινού. Για το καλύτερο ΑΥΡΙΟ όλων μας!

Με πραγματική Αγάπη,Αθήνα 20-3-2009

Ο απεργός πείνας για 36η ημέρα

Θεόδωρος Τενέζος

Κοινοποίηση Προς:

Πρόεδρο Δημοκρατίας κ.Κάρολο Παπούλια Αριθμ. Πρωτ. 8/20-3-2009

Γεώργιο Παπανδρέου ΠΑΣΟΚ Αριθμ.Πρωτ.127/20-3-2009

Αλέξανδρο Τσιπρα ΣΥΡΙΖΑ Αριθμ. Πρωτ. 69966/20-3-2009

Γεώργιο Καραντζαφερη ΛΑΟΣ Αριθμ.Πρωτ. 1318/20-3-2009
Αλέκα Παπαρήγα ΚΚΕ Αριθμ.Πρωτ. 87/20-3-2009

2
Λοιπά / Απ: Φιμωση του ιντερνετ!
« στις: 27/02/08, 13:13 »
Πιστεύω πως πολλοί βλέπουν πολύ ρομαντικά το θέμα του blogging στο internet, αλλά τα πράγματα δεν είναι ακριβως έτσι. Δεν εχω παρακολουθήσει με λεπτομέρειες το θέμα του press gr αλλά ώς τωρα ηταν γνωστό ανάμεσα στους bloggers πως στο συγκεκριμένο σάιτ μιλούσαν ανώνυμα διάφοροι δημοσιογραφοι που ηταν- απο ο,τι ακουγονταν- καλά χωμένοι μέσα στα πράγματα. Δε με ενδιαφέρει πόσο χωμένος είναι κάποιος μέσα στα πράγματα όπως επίσης δε με ενδιαφέρει αν είναι δυσαρεστημένος δημοσιογράφος, δυσαρεστημένος blogger και τα λοιπά. Ολοι δυσαρεστημένοι είμαστε σε αυτόν τον κόσμο με κάτι. Εμένα με ενδιαφέρει το εξης πολύ απλό. Οταν θελήσω να χτυπήσω κάποιον, θα ξέρει ποιος/α είμαι. Δεν ανέχομαι να το παίζουν υπερασπιστές της ελευθερίας, αυτοί που στην πραγματικότητα είναι υπερασπιστές της δικής τους κουκούλας. Τα χωνω αμα θέλω καταπρόσωπο και υφίσταμαι τις συνέπειες, ετσι δεν ειναι λογικο; Ή τα χώνω ξέροντας πως ευκολα μπορουν να βρουν ποιος είμαι αλλά δε με νοιάζει ας με βρουν. Οχι μολις με βρίσκουν αρχίζω να κρώζω και να χτυπιέμαι για την ελευθερία και τη λογοκρισία και διαφορα άλλα γραφικά -γιατι γραφικά τα εχουμε καταντήσει-. Αλλιώς το βουλώνω. Αυτά ως βασικές αρχές.

Τώρα απο εκεί και πέρα, ειμαι απο αυτούς που πιστευουν πως γενικότερα κάτι πρέπει να γινει με το πολυ ευαισθητο θέμα της ανωνυμίας στο διαδίκτυο. Μπορώ ευκολα να βγαίνω και να βρίζω ή να συκοφαντώ οποιον θέλω, αλλά δεν μπορούν οι άλλοι να το κάνουν αυτο σε μένα γιατί τοτε θίγονται η ιδιωτικη μου ζωη και τα προσωπικά μου δικαιώματα; Είμαι δυο χρονια στο blogging, εχω πάθει μεγάλη ''πλάκα'' δυο φόρες απο άτομα που στην κυριολεξία, δεν ειχα πειράξει, εκτός απο το οτι διαφωνουσαν οι αποψεις μας. Με τη δευτερη φορά μάλιστα επικοινώνησα με δικηγόρο. Καποιος δυσαρεστημένος μαζι μου, ας μην πω ακριβως γιατι, ανοιξε blog το οποιο αποκλειστικό σκοπο ειχε να με υβριζει απο το πρωι ως το βράδυ -εμενα αλλά και την οικογενεια μου-και να ασχολείται με το τι κάνω στο κρεβατι μου. Δεν υπάρχει λόγος να ντρέπομαι εγω για αυτο το απίστευτο.Επροκειτο για ψυχολογικά αρρωστο και δειλο ατομο και μονο οταν μπήκε η απειλη του δικηγορου στη μέση, κατέβασε το συκοφαντικο blog εν μία νυκτι στην κυριολεξια. Επικοινωνησα και με το google τοτε το οποίο μου εξηγησε ποια η διαδικασια σε αυτές τις περιπτωσεις. Πολύ χρονοβόρα ειναι η αλήθεια. Ποια η θεση μου εμένα ως χρηστη του διαδικτυου αλλά και blogger επισης, μιας και τοσος λογος γινεται για αυτο το blogging , λες και ξαφνικα ολη η ελευθερια του κοσμου ανακαλυφθηκε εκει! Να κάθομαι ως ανθρωπος να ανέχομαι αυτο το πράγμα επειδη τον κυριο ή την κυρια τους προστατευε η ανωνυμία του δικτυου, ή εχοντας σαφείς ενδειξεις για το ποιος/α ειναι να πάω να τους βρω και να τον/την καθαρίσω επι τόπου;; Ως παθούσα,-γιατι πρέπει να το πάθεις για να καταλαβεις τι ''γλυκα'' εχει- ναι πιστεύω πως κατι πρεπει να γινει, ετσι ωστε να μην υπάρχει απολυτη ανωνυμία στο διαδικτυο. Θέλει κάποιος  να ξεφτιλίσει κάποιον άλλον; Θέλεις να τον βρισει; Ας το κάνει, αλλα να βλέπει κι ο άλλος ποιον έχει απεναντί του, να γνωρίζει, ή να μπορει να μάθει. Δεν ξέρω, αλλά αλλιως μου φαινεται πολυ ''τζαμπα μαγκια'' οπως λέμε και ζητω συγγνωμη για την εκφραση.

Ειναι μεγαλο το θέμα ''ελευθερια στο διαδικτυο'' και μπορουν να ειπωθουν παρα πολλά. Αυτά που ακουγονται επισης περι ανωνυμιας στο διαδικτυο για αντιτρομοκρατικους λόγους, εχουν παρα παρα παρα πολλές πλευρές. Ορεξη να υπαρχει

3
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω καθόλου τι θέλεις να πεις, νομίζω πως δεν εκφράζεσαι σωστά.

4
Παππού, αυτό που περιγράφεις δεν είναι ανηθικότητα ή τέλος παντων αποδοχή της και τα λοιπά. Είναι βλακεία στον εγκέφαλο και τίποτα άλλο.

5
Κατι εγινε με τα quotes Chcome. Παντως, καταλαβα τι ρωτας.
Εννοω τις περιπτωσεις μιας ψυχολογικης παθησης που εχει σχεση με την ερωτικη ζωη ενος ατομου. Βεβαια, και επειδη σιγουρα δεν αναζητησες την εξηγηση του ορισμου :D, ειναι πιο επιρρεπες ενα τετοιο ατομο σε συνεχομενες εγκυμοσυνες.
Ομως, το θεμα δεν ειναι μια γραμμη, αλλα ολοκληρη ηθικη/κοινωνικη/θρησκευτικη συζητηση.

Nαι, δεν ήξερα τι ειναι νυμφομανης..Τωρα το έμαθα!  :P
Απλως είμαι πεπεισμένη πως αυτός ο όρος χρησιμοποιειται καθ'υπερβολή πλέον και πολλές φορές για να χαρακτηρίσει εντελώς άσχετες συμπεριφορές.

Οσο για τα quotes, κλασσικές απροσεξίες μου πάνω στη βιασύνη!

6

Στην περιπτωση οπου επελθει ανεπιθυμητη εγκυμοσυνη, ειτε απο ελλειψη προστασιας, ειτε απο χαζομαρα, ειτε ακομα και απο "νυμφομανια" ( δεν ειναι λιγες περιπτωσεις )



Τι σημαίνει ''μένω έγκυος από νυμφομανία''; Και οτι δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις; Να αρχίσω να ανησυχώ; Μας αφορά όλους  :P

7
κάνω copy/paste

Ποια ελληνική εθνική επέτειος πρέπει να καταργηθεί;"

Αυτό το ερώτημα τέθηκε στις εξετάσεις για το πτυχίο Lower!!!

Του Γ. Παπαδόπουλου

Τελικά φαίνεται πως η προδοσία στην Ελλάδα όχι μόνο αφήνει αδιάφορους τους κρατούντες αλλά είναι πλέον φανερό ότι υπάρχει ένα καλοδουλεμένο σχέδιο διάλυσης της εθνικής συνείδησης και αφελληνισμού της ελληνικής νεολαίας.
Το Σάββατο 19 Mαΐου ήταν η ημέρα εξετάσεων για την απόκτηση πτυχίου αγγλικής γλώσσας. Για τις εξετάσεις του πτυχίου Lower του πανεπιστήμιου του Michigan το θέμα που ζητήθηκε να αναπτύξουν οι μαθητές στην έκθεση ήταν: «Ποια ελληνική εθνική επέτειος πρέπει να καταργηθεί από την κυβέρνηση έτσι ώστε να ωφεληθεί η χώρα»!!!

Ναι καλά διαβάσατε!!

Το ζήτημα αυτό ζητήθηκε από τους φωστήρες αυτούς να αναπτύξουν οι Έλληνες μαθητές για να πάρουν ένα πτυχίο ξένης γλώσσας!
Ποιος ελέγχει αυτά τα ξένα πανεπιστήμια και τις εξετάσεις που διοργανώνουν; Τι κάνει το πανάθλιο υπουργείο Παιδείας για το θέμα αυτό; Γνώριζε η υπουργός Μαριέτα το θέμα που επρόκειτο να δοθεί; Τι ενδιαφέρουν ένα αμερικανικό πανεπιστήμιο οι ελληνικές εθνικές εορτές;
Το ζήτημα είναι ιδιαίτερα σοβαρό, καθώς φαίνεται πως υπάρχει πλέον καθαρά μια άριστα οργανωμένη ψυχολογική συνωμοσία.



 

 

Κύριοι,

 

Ξαφνιάσθηκα δυσάρεστα από το ως άνω.

Δεν γνωρίζω εάν αληθεύει.

Εάν όμως αληθεύει, συνιστά προφανή υπονόμευση της εθνικής συνείδησης
και της ατομικής ανεξαρτησίας (διά του υποβολιμιαίου αυτού «προβληματισμού»).

Οπότε τίθενται ερωτήματα σκοπιμότητας και στρατηγικών επιδιώξεων των φορέων.

 

Παναγιώτης Θ.

Έλληνας και πολίτης


Δεν μπηκε ακριβως αυτο το θέμα στις εξετάσεις του Lower (Michigan). Το ερωτημα ηταν ποια αργία πιστεύετε οτι πρεπει να καταργηθεί. Νομιζω πως έχει πολύ μεγάλη διαφορα. Αλλά το ράδιο αρβύλα τη λέξη ''αργία'' την έκανε ''εθνική επέτειο'' για τους πολύ εύθικτους και σούπερ έλληνες.

8
Δε νομίζω να έχει άδικο ο Μεταβαρόνος Isnogood.

θεατές δηλαδή που έχουν συνηθίσει να στέκονται με τις ώρες όρθιοι κάτω απο τη σκηνή, να αντέχουν τη σκόνη, τη ζέστη, τη "ταλαιπωρία" με λίγα λόγια

Και καλά να στέκεσαι όρθιος κάτω από τη σκηνή για να το διασκεδάσεις, δεν λέω είναι πολλές φορές απολαυστικό.Ολοι το έχουμε κάνει. Αρκεί να το επιλέγεις και να μπορείς να το επιλέξεις. Αλλά το σκέλος της παραπάνω πρότασης που αναφέρεται σε θεατές που είναι συνηθισμένοι να αντέχουν τη σκόνη, τη ζέστη , την ταλαιπωρία, είναι όντως λίγο ''κάπως'', γιατί στην ουσία πλαγίως παει να διαμορφώσει κάποια πολύ ''ανετα'' δεδομένα για τους διοργανωτές των συναυλιών. Οπως θα έχουμε σε λίγο καιρό τους ειδικά εξοπλισμενους σούπερστρατιώτες που αντέχουν τα πάντα, έτσι θα έχουμε και το νέο είδος "σούπερθεάτους" που θα αντέχει σε τροπικές θερμοκρασίες, θα αντέχει σε μποχούς σκονης, θα αντέχει να τσαλαπατιέται, θα αντέχει ακόμη και σε λασπότοπους να παρακολουθήσει τους ''ουάου'' αγαπημένους του κ.τ.λ. Και φυσικά αναλόγως θα οργανώνονται και οι συναυλίες που απευθύνονται σε τοσο ''εκπαιδευμένο'' κοινό. Ποιος ξέρει; Μπορεί να μοιράζουν και χαρούπια μαζί με την αγορά κάθε εισιτηρίου.

9
Άνθρωπος και ζωή / Απ: Ελευθερια?
« στις: 12/08/07, 18:13 »


To να παραδίδεσαι σε κάποιον άνθρωπο ή σε κάποια κατάσταση που είναι σίγουρο ότι με τον α' ή το β' τρόπο θα σε εξουσιάσει, φυσικά και είναι αποτέλεσμα ελευθερης βούλησης. Εκτός και αν υπάρχει κάτι άλλο που σε κάνει να παραδίδεσαι π.χ. εκβιασμός, απειλή και άλλα παρόμοια.

  Chcome παραθέτω την απάντηση σου γιατί συμφωνώ εν μέρει .Όμως ,αφού επιλέξει κάποιος να παραδοθεί θα εξακολουθεί να λέγεται ελεύθερος ;Ακόμα και μετά την παράδοση ;
 

Eφόσον ορίζεις εσύ ακόμη τη φυλακή σου -το πότε θα κλείσει η πόρτα της, το πότε θα ανοίξει και το ποσο-, ναι, είσαι ελεύθερος, με κάποιον ιδιότυπο τρόπο βέβαια, αλλά είσαι. Οταν διαλέγεις να παραδοθείς, σημαίνει πως στο πρόσωπο του ''αντιπάλου'' έχεις αναγνωρίσει κάτι από σένα και αυτό θέλει πολύ εξήγηση σε σχέση με την ελευθερία.

10
Άνθρωπος και ζωή / Απ: Ελευθερια?
« στις: 11/08/07, 23:07 »
Θέλω να καταθέσω τρεις απορίες που μου τριβελίζουν καιρό τώρα το μυαλό:

1) Η ηθελημένη παράδοση σε κάποιον άνθρωπο ή σε κάποια κατάσταση που καταπιέζει ή εξουσιάζει είναι πράξη που δείχνει ελεύθερο άνθρωπο?

To να παραδίδεσαι σε κάποιον άνθρωπο ή σε κάποια κατάσταση που είναι σίγουρο ότι με τον α' ή το β' τρόπο θα σε εξουσιάσει, φυσικά και είναι αποτέλεσμα ελευθερης βούλησης. Εκτός και αν υπάρχει κάτι άλλο που σε κάνει να παραδίδεσαι π.χ. εκβιασμός, απειλή και άλλα παρόμοια.

Η παράδοση μας για λόγους π.χ. ερωτικής υποτέλειας, επειδή το θέλουμε εμείς και όχι επειδή κάποιος μάς ανάγκασε (εδώ υπάρχει μεγάλη διαφορά), είναι η μεγαλύτερη πράξη έρωτα. Και για να κάνεις μια μεγάλη πράξη, πρέπει να νοιώσεις (έστω και στιγμιαία) ελεύθερος.

11
Λεονάρδου στο Καίγομαι-καίγομαι και Λεονάρδου πάλι στο Εγω με τις ιδέες μου. Και Αλεξίου στο παλιό Μη μου χαλάς τα γούστα μου. Αυτά μου ήρθαν πρωτα στο μυαλό. Τωρα απο ξένες, σίγουρα της Blondie στο one way or another  και της Joan Jett στο I hate myself for loving you.

13
Μα ειναι δυνατόν να μη σε ενδιαφέρει το ποιόν και η φύση του καταπιεστή σου; (υποθετικά μιλώντας πάντα) Για να απαλλαγείς από τον ''εχθρό'' σου, πρέπει να τον μάθεις πρώτα καλά.
Σωστά. Let me rephrase, λοιπόν. Κανένα ελαφρυντικό λόγω ιδεολογίας δεν θα του αναγνωρίσω, και καμία διαφορά στην άποψή μου γι'αυτόν δε θα κάνει το όποιο ιδεολογικό του υπόβαθρο, εάν η επίτευξη της ιδεολογίας/κοσμοθεωρίας του συνεπάγεται την καταπάτηση των δικών μου ελευθεριών.

Ναι, αλλά αυτό που λες δεν εχει καμία σχέση με την απροθυμία να ξέρεις το ποιος σε καταπιέζει/

14

Προσωπικώς καθόλου. Αν με καταπιέζουν στον ίδιο βαθμό, ποσώς με ενδιαφέρουν τα βαθύτερα κίνητρα και η κοσμοθεωρία τους.

Μα ειναι δυνατόν να μη σε ενδιαφέρει το ποιόν και η φύση του καταπιεστή σου; (υποθετικά μιλώντας πάντα) Για να απαλλαγείς από τον ''εχθρό'' σου, πρέπει να τον μάθεις πρώτα καλά.

15

Νομίζεις ότι έναν απλό πολίτη τον ενδιαφέρει ποιός τον καταπιέζει? Το θέμα είναι να μην καταπιέζεται.


Εσένα δεν θα σε ενδιέφερε ποιος σε καταπίεζε; Προσωπικώς θα με ενδιέφερε και με ενδιαφέρει πολύ.


freemind

Το κείμενο δεν είναι της chcome ..Aκόμη δεν εχω καταφέρει να γράψω αναρχικά "μανιφέστα".  :P

16
Για τη φωτιά που ξεκίνησε στην Κόρινθο μπορώ να πω μόνο. Ξεκίνησε παρα πάρα πολύ κοντα στον τόπο που εργάζομαι, αλλά ξεκίνησε ταυτοχρονα σε 3 διαφορετικές μεριές. Και το είδα με τα μάτια μου, όπως τώρα βλέπω ανοιχτή αυτή τη σελίδα στο ίντερνετ.Το πόσο τυχαίο ή σύμπτωση μπορεί να είναι αυτό, είναι φως φανάρι. Προσωπικώς τα ''πορίσματα'' που μιλάνε για μη εμπρησμούς δε μου λένε τίποτα.

17
Αυτο που βλεπουμε καθημερινα, με καταστροφες τραπεζων, καταστηματων ξενων συμφεροντων και δημοσιων υπηρεσιων, ειναι μεσα στην ιδεολογια της Αναρχιας δηλαδη?

Το ποιος ειναι εξυπνος ή οχι δεν με νοιαζει αυτη την στιγμη. Εξαλλου, δεν ειμαι εγω αυτος που δεν απανταει αμεσα σε ερωτησεις που ισως να πονανε.

Εφόσον ντε και καλα θέλεις να διαβάσεις κάτι,θα βρεις μεγάλο μέρος των αποψεων μου για το θέμα εδώ (απόψεις του Λουίτζι Φάμπρι):

http://www.geocities.com/redblackflag/luigifabri.htm

Μόνο θα σε παρακαλούσα να διαβάσεις πολύ προσεκτικά (έστω και ως τη μέση..)

Α! Και κάτι ακόμη. Ο πόνος είναι μεγάλο πράγμα για να τον χώνεις τώρα και να τον κολλάς όπου να΄ναι!  :P

18
Το καψιμο του βιβλιοπωλειου του Γεωργιαδη ειναι σωστη κινηση πχ? Περα απο το τι εκπροσωπει, το καταστημα ειναι βιβλιοπωλειο! Εκτος εαν οι αναρχικοι δεν διαβαζουν...

Chcome...Βια και αναρχια ειναι το ιδιο και το αυτο; Χρειαζεται η αναρχια βια για να εκφραστει ή η βια ειναι συνδεδεμενη με την αναρχια?
Περιμενω απαντηση σε αυτο και οχι υπεκφυγες!

Κοίταξε Θανάση (και για να ξαναβάλουμε τη χυμένη μπύρα πίσω στη μύτη του Μεταβαρόνου), οι ερωτήσεις που με ρωτάς με τον τρόπο που τις ρωτάς θυμίζουν θέμα έκθεσης σε πανελλαδικές εξετάσεις. Εγώ μαθήτρια σε φροντιστήριο δεν είμαι για να κάτσω τώρα να σου γράψω απαντήσεις εξασέλιδες επι του θέματος.

Θα απαντήσω λοιπόν περιληπτικά και εν τάχει με ένα ερώτημα. Χρειάζεται η ανοησία τη βία για να εκφραστεί ή η βία χρήζει ανοησίας για να εκδηλωθεί;


(σημείωση: το ερωτημά σου στο δεύτερο σκέλος έχει συντακτικό λάθος)

19


Μιλάς για το συμβολικό κάψιμο τράπεζας. Θα πώ οτι οι εποχές που αυτά ήταν επανάσταση, ανήκουν στο παρελθόν...

Σωστά! Τώρα πλέον θα πρέπει να τις ανατινάζουν. Συμβολικό ανατίναγμα..






20
Οχι δεν ειμαι ασφαλιτης.
Απλα για να συνεχισει μια συζητηση περι αναρχιας, πρεπει τουλαχιστον ο συνομιλητης που μιλαει για την αναρχια να ειναι γνωστης της ιδεολογιας. Αλλιως, δεν υπαρχει κανενα νοημα, μιας και τοσοι "αναρχικοι" περασαν απο αυτο το thread.
Σειρα σου τωρα!


( προσπαθω να το διατηρησω φρεσκο οποτε πρεπει )

Κάτι έχουμε διαβάσει, αλλά για πες μου, για να αυτοχαρακτηριστώ ή να χαρακτηριστώ ως κάτι θα πρέπει να εχω διαβάσει και την αντίστοιχη ιδεολογία του, ειδικά σε κάτι τόσο χαώδες εκ φύσεως όπως είναι η αναρχία; Δεν θέλω να είμαι το κάτι ή να γίνω το κάτι.  Μα τι στεγανά είναι αυτά που βάζουμε στη σκέψη μας!! Να πρέπει να τα κατηγοριοποιούμε όλα για να πούμε πως βγάζουμε νόημα!!

21
Στην ιδια σκεψη κολλαω κι εγω Chcome. Δεχομαι πως μια ιδεολογια μπορει να ειναι προσωπικη. Ομως οταν καποιος χρησιμοποιει το δικο μου χαρακτηριστικο ( στην προκειμενη περιπτωση αναρχικος ) και το διεστρεβλωνει δημιουργωντας μια ασχημη εικονα για αυτο, τοτε δεν πρεπει να αντιδρασεις με καποιο τροπο; Να πεις "επ κυρια/ε..δεν εισαι αναρχικος. Δεν εισαι σαν και μενα, σαν τον μπαμπη, τον μητσο, την ελενη, που εχουν μια ιδεολογια..Εισαι ψευδοστοιχειο στην κοινωνια";

Εδώ είναι που το παίρνεις στραβά. Λες: "όταν κάποιος χρησιμοποιεί το δικό μου χαρακτηριστικό"
...Eπ..για σταθείτε κύριε (γενικώς μιλάω, δεν απευθύνομαι σε σένα)..Ποιο δικό σας χαρακτηριστικό; Από και ως που γίνονται όλα δικά μας επειδή απλώς σκεφτήκαμε κάτι ή ενστερνιζόμαστε μια ιδέα; Μόνο και μόνο αν το πεις, αν το προφέρεις, θα δεις πόσο ανόητο είναι να λέμε "κάποιος χρησιμοποιεί το δικό μας χαρακτηριστικό''! Ποιο δικό μας; Πότε έγινε δικό μας; Και βασικά, πώς έγινε δικό μας; Αλλά ακόμη και εάν υποθέσουμε ότι μέσω κάποιας τρελλής πορείας έγινε δικό μας, ποιος εμποδίζει τον τάδε να το πάρει και να το αλλάξει; Τι είμαι εγώ ή εσύ που θα περάσουμε και θα ορίσουμε τις ιδεολογίες μέσω των εαυτών μας και των στενών πλαισίων του εαυτού μας;

Παράθεση
Να κοιταξω γυρω μου ευχαριστως. Προτεινω ομως να δεις και εσυ τι λενε ανθρωποι με βιαιη ιδεολογια μεσα σε αυτο το topic. Και αυτοχαρακτηριζονται αναρχικοι και εκτος αυτου θεωρουν τον εαυτο τους "φωτισμενο" και "επαναστατη"
Εσυ λοιπον Chcome, δηλωνεις αναρχικη; Εισαι το ιδιο με αυτον που βγαινει στο δρομο και καιει τα παντα? :/

Κάποια στιγμή ίσως κοιτάξω τι έχει γραφτεί σε αυτό το θέμα. Αλλά εχω μια απορία. Για να συνεχίσω τη συζήτηση πρέπει να δηλώσω τι είμαι; Δεν μας τα λες καλαα ..

22
Συγχωρεμένος\η.

Με ευχαριστεί απίστευτα το γεγονός, οτι δεν μπορεί να σχολιαστεί με κάποιον άλλο τρόπο πέραν της ειρωνίας...

Μερικά πράγματα πιστεψέ με δεν μπορούν να σχολιαστούν με τίποτα άλλο πέραν της ειρωνίας. Είσαι μικρός ακόμη, θα μεγαλώσεις και θα καταλάβεις (αυτό χωρίς καμία ειρωνία).

23
Όταν ο κάθε αναρχικός, βλέπει συνεχώς οτι άτομα έξω απο το χώρο του, επικαλούνται την ιδεολογία του για να προκαλέσουν καταστροφές, καλά να πάθει που τον βάζουν στο ίδιο τσουβάλι με αυτά τα άτομα απο τη στιγμή που ο ίδιος δεν κάνει κάτι για να το σταματήσει...

Χα,χα καλό! Συγγνώμη αλλά δεν μπόρεσα να κρατηθώ..Τιποτα το προσωπικό!   

24
Ειλικρινα Isnogood, εαν καταλαβες τιποτα, πες μου κι εμενα, γιατι προσπαθω να καταλαβω ποιοι ειναι οι σωστοι αναρχικοι..Οι εσωστρεφεις ιδεολογοι ή οι εξωστρεφεις φασαριοζοι? :/

Chcome..τουλαχιστον οι ανοιχτες ιδεολογιες ειχαν το θαρρος να ειπωθουν. Ακομα και εαν απετυχαν ή αποτυγχανουν ή θα συνεχισουν να αποτυγχανουν, θα ειναι "ανοικτες" στον κοσμο και θα αφομοιωνονται καλυτερα απ'ο,τι μια "μυστικιστικη" ιδεολογια που παραμενει μεσα σε ενα ατομο!

Ναι, η ιδεολογία του ατόμου τώρα μάς πείραξε. Κοίτα λίγο γύρω σου μόνο.

25
Οκ παιδια..μεινετε με την ιδεολογια σας..Νομιζω πως αδικος κοπος ειναι να προσπαθει κανεις να καταλαβει το ακατονοητο..Κλειστη ιδεολογια=νεκρη ιδεολογια μεταξυ λιγων..

Nαι, είδαμε και τις ''ανοιχτές'' ιδεολογίες, τι προκοπή έκαναν, πως ξεκινούν και που καταλήγουν.


Σελίδες: [1] 2