Και ενας 10ρης ενισχυτης σε καλυπτει ανετα σε live, μιας και ο ηχοληπτης θα βαλει ενα μικροφωνο μπροστα στο ηχειο και απο κει θα παρει τον ηχο στην κονσολα και θα στον στελει αφενος στα monitor σου για να ακους εσυ και αφετερου στα ηχεια του κοινου για να ακουει το κοινο.
Τωρα, αν θες ο ενισχυτης να παιζει ρολο monitor (δηλαδη να ακους τον ηχο σου απο την καμπινα του ενισχυτη σου και οχι απο ξεχωριστο monitor), νομιζω οτι ενας λαμπατος στα 30w με μια καλη καμπινα 4x12" θα σε βγαζει μεν σε σχετικα μεγαλα "μαγαζια", αλλα οχι και σε ΟΑΚΑ οπως καταλαβαινεις.
Το εχει εξηγησει πολυ σωστα ο Johnie λιγο πιο πανω. Ακομα και σε τεραστιους συναυλιακους χωρους (μεγαλυτερους και απο ΟΑΚΑ) αρκει μονο ενας ενισχυτακος και μια καμπινουλα 1x12 για να δινεις τον ηχο στο ΚΟΙΝΟ.
Εσυ τωρα μπορεις ειτε να ακους απο monitor, ειτε απο καμια 15αρια 4x12 καμπινες που ειναι στημενες στο χωρο του stage. Πολλες φορες βεβαια χρησιμοποιουνται αδειες καμπινες για εντυπωσιασμο (ειδικα σε πιο poser φασεις...)
Ο Γιαννης αναφερεται στη χρηση της καμπινας ΚΑΙ για monitor (δηλ. να ακους κι ΕΣΥ απο την καμπινα) οπου σε τεραστιους χωρους μια μονο καμπινα δε νομιζω πως αρκει για να ακους καλα...
Και ο Santana, οπως πολυ σωστα τονισε ο Αδριανος με ενα Boogie με ενα 12αρι μεγαφωνο επαιζε. Δεν ακουγε ομως απο εκει.