1
Εφέ / Απ: Κατασκευή DIY: Φτιάχνουμε κάτι μαζί;..τι θα κάνατε κέφ
« στις: 28/06/11, 21:51 »
Ευχαριστώ
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.
λοιπον τα a, b και d αναφερονται στις οριζοντιες γραμμες του veroboard, το x ειναι στο κεντρο μαρκαρισμενο (d9) τα c4- και c4+ αναφερονται στον πυκνωτη c4 (ενα για καθε ακρο του, μπορεις να τα βαλεις στα a16 και b16 αντιστοιχα), το grd ειναι η γειωση και παει στην αναλογη επαφη του jack
: σύμφωνα με αυτό: 
Ξέρεις ότι ο Μπομπ ο Σφουγγαράκης και ο Αστερίας #@#$@?
Δεν έκανα καμία διαφορετική συνδεσμολογία απ τις άλλες 2 φορές που έφτιαξα την πλακέτα, απλά αγόρασα καινούριες αντιστάσεις, πυκνωτές κτλ και ήμουν πιο προσεκτικός. οπότε μάλλον κάπου εκεί έπαιζε το πρόβλημα
. Bypass τέλειο, γενικά πετάλι χωρίς θόρυβο όπου στα 8-9-10 του volume είναι που τα δίνει όλα
Πάω σιγά σιγά και για το overdrive


) οι πιο γνώστες του θέματος στο φορουμ , λεω να ξαναφτιάξω την πλακέτα απ' την αρχή. Ένα μεγάλο ευχαριστώ απ' τον Adr1anos και τους υπόλοιπους που με βοήθησαν μέσα απ τις απαντήσεις τους. Αμα καταφέρω και το φτιάξω το αναθεματισμένο θα ποστάρω και pics
Μετράμε Volts DC σε μικρή κλίμακα, με αναφορά την γείωση, δηλαδή το πλήν (-) της μπαταρίας..

Αυτό είναι λάθος. πρέπει να δείχνει γύρω στα 4,5v.Τώρα που ξαναμέτρησα το τρανσίστορ μου δίνει 7.5 - 8 volt και στο bypass και στο effect on (αλλά πολλά δεν είναι?)
Πρώτον τσέκαρε ότι στο a1 έχει 9v.
Μετά τσέκαρε ότι οι R4 και R5 είναι οι σωστές, διότι αυτές καθορίζουν τα 4,5v στο d6.
Μετά τσέκαρε τις R1, R2 και ότι ο C3 είναι με την σωστή πολικότητα και δεν έχει βραχυκυκλώσει από προηγούμενα λάθη.
με το εφε on μας ενδιαφέρει.. Αν δεν έχει σήμα στο e1, δεν κάνουμε τίποτα.. εκεί μπαίνει το σήμα στην πλακέτα.
ανεξαρτήτως από οτιδήποτε, ακόμα και με βγαλμένη την μπαταρία, όταν βραχυκυκλώσεις με το χέρι τα σημεία d1 με το e9, πρέπει να ακούγεται ακριβώς όπως και με το true bypass. Αλλιώς έχεις σίγουρα πρόβλημα (και) στην καλωδίωση.
Κοίταξε αν έχεις την δίοδο με την σωστή πολικότητα.
Σε πρώτη φάση, μέτρα με το πολύμετρο σου το voltage στο τρανζίστορ στο σημείο d6 σε σχέση με την γείωση.
Μετά, πάρα ένα καλωδιάκι και βραχυκύκλωσε με το χέρι τα σημεία e1 με e9 και γράψε αν ακούγεται σήμα τότε.
, μου περνάει και κάτι άλλο απ'το μυαλό, αμυδρά, αλλά για να είμαι σίγουρος, θα ρωτήσω, κατα τις κολλησεις (όπου δεν είμαι και πολύ γνώστης) βάζουμε πάνω κάτι σαν αλοιφή για να γίνει καλα η κόλληση, μόλις κάνω τη κόλληση με το κολλητίρι, αυτό φυσικα λιώνει και απλώνεται στα γυρω αυλάκια του veroboard (φυσικα στεγνώνει μετά) αλλά σκέφτομαι μήπως αυτό δημιουργεί το βραχυκύκλωμα και όλο το πρόβλημα.
. Ναι η μπαταρία όντως μετα απο λίγο ζεστένεται, το jumper δεν ακουμπάει πουθενά, οι πυκνωτές είναι κομπλέ, (η μαύρη πλευρά ειναι το +), οι κοπές εχουνε γίνει κανονικά, και τις αντιστάσεις τις έχω χιλιοτσεκάρει ειναι μια χαρά. υποπτεύομαι καμμένο τρανσίστορ αλλά και πάλι αυτό δικαιολογεί τους καπνούς κτλ?
πραγματικα με 9v σπιθες?προσκυναω!!!![]()
)



Το δέμα btw δεν είναι ιδιαίτερα βαρύ-μεγάλο, είναι τα υλικά για το amz mosfet booster μαζί με μια copper tape, θα χωράνε σε ένα μεγάλο φάκελο λογικά.
ολοι πιστευουν πως ενα καλο ξεκινημα στηριζεται στην κλασσικη, εγω ειμαι εντελως αντιθετη, δεν ειναι καν του γουστου μου η κλασσικη κιθαρα.