Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - faidra__

Σελίδες: [1]
1
Σε ευχαριστω παρα πολυ!!!!!!!!!!

2
Καλησπερα σε ολους,
θα ηθελα και εγω τα φωτα σας.Να εκθεσω αρχικα πως εχει η κατασταση,παρακολουθησα περσυ για ουτε ενα 6μηνο μαθηματα κλασσικης κιθαρας στο πλαισιο δημοσιου ωδειου,χωρις να ειμαι ιδιαιτερα ευχαριστημενη.Αφησα λοιπον τα μαθηματα επειδη μετακομισα κιολας,με το δασκαλο ειχαμε¨"τελιωσει" το ντεμπουτο και το ρεσιταλ 1 του μπουντουνι και ειχαμε παει και λιγο απο το δευτερο ρεσιταλ.Αυτη την στιγμη την εχω αφησει στην ακρη την κιθαρα θα ηθελα καποιες οδηγιες για το πως να συνεχισω μονη μου τουλαχιστον μεχρι σεμπτεμβρη που θα κοιταξω για ωδειο,να τελιωσω το ρεσιταλ 2 μονη μου σιγα σιγα;εχει νοημα;;;καμια προταση για βιβλιο μετα;;;;μου ειχε προτεινει ο δασκαλος και την μετρικη κιθαρα του θερμου και θα την πιασω κι αυτην.
Απλα θα ηθελα προτασεις ωστε να γινω λιγο πιο συστηματικη(το μεγαλυτερο καλο που προσφερει ο δασκαλος),τι να διαβασω και για ποσο ωστε να μην καταληγω να γρατσουναω ακορντα ασκοπα.
Οποιαδηποτε προταση καλοδεχουμενη......

3
Έλπίζω η απορία μου να εντάσσεται καλώς σε αυτό το θέμα,συγχωρεστε με αν κακώς επελεξά να την εκφρασω εδω.Θα ήθελα μια διευκρινιστικη οδηγία γιατί έχω ένα διχασμό σχετίκα με την βαθμολογία και δεν θα ήθελα να αδικήσω κανέναν.Αναγράφεται το εξής:Θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπ όψιν όλων όσων θα αξιολογήσουν μέσω αυτής της διαδικασίας τις συμμετοχές, πως ο Διαγωνισμός έχει συγκεκριμένη θεματολογία συνεπώς, θα πρέπει το πρώτο κριτήριο για όλους να είναι αυτό.

Επίσης, θα πρέπει να ληφθεί υπ όψιν, πως πρόκειται για θέματα που συμμετέχουν σε διαγωνισμό στίχου και όχι ποίησης.

Δηλαδή τα δύο πρωταρχικά κριτήρια είναι αυτά; να ανταποκρίνεται στην θεματολογία και στην στιχουργικη;

Επιμένω στην ερώτηση ενώ ήδη διευκρινίζεται,για να συνειδητοποιήσω τον βαθμό απολύτοτητας των κριτήρίων.Αν υποθέσουμε οτι θεωρω ότι μια δημιουργία πληρεί σε μικρο βαθμο το πρώτο κριτήριο αλλα κατά τα άλλα ανταποκρινεται στα προσωπικά μου κριτήρια σε πολυ ικανοποιητικό βαθμο,πως βαθμολογω;Σαφώς ο διχασμός  θα υποκειται έπειτα στον υποκειμενισμό μου,απλως θα ήθελα αν φυσικά είναι ευκολό σε κάποιον απο τους διοργανώτες να μου διασαφηνίσει πόσο απαγορευτική καθίσταται η μη εκπληρωσή της θεματολογίας(όπως έστω το αντιλαμβανεται ο αξιολογητής).
Και κάτι ακόμα,μιλάμε πάντα για βαθμολόγηση με ακέραιους αριθμούς,έτσι δεν είναι;

4
Πραγματικα υπεροχο,μπραβο και παλι μπραβο!!!!

5
Bluechild,θυμησου πως ξεκινησαμε την συζητηση,το μονο επιχειρημα που προβαλλεις πλεον ειναι το γεγονος οτι για κατι τοσο σκοτεινο και δυσκολο να ερευνηθει δεν ειναι δυνατον να χρησιμοποιησουμε μεθοδους ερευνας αντιστοιχες με τις φυσικης π.χ(ε χαιρω πολυ δεν ειναι δυνατον,δεν υπαρχει καν θεμα συγκρισης),νομιζω οτι και στην φυσικη που αναφερεσαι πρωτα εγινε η διαπιστωση οτι υπαρχει ο νομος της βαρυτητας(η θεωρια δηλαδη) και μετα το γιατι συμβαινει και ισχυει(δηλαδη ειδαμε οτι παντα πεφτει η μπαλα το ειπαμε νομο της βαρυτητας και μετα βρηκαμε γιατι και τι εξυπηρετει αυτος ο νομος),ενταξει η ψυχολογια ειναι ακομα στην διατυπωση νομου,εχει επιτυχει μερικες επαληθευσεις και πληρεις εξηγησεις και επονται και αλλες.Και ρε παιδια αντικειμενικα μπορει να συγκριθει η φυσικη,η ιατρικη και ολες οι κλασσικες επιστημες με μια επιστημη 100 χρονων?τι ακυρες συγκρισεις ειναι αυτες?Και μην μου πει κανεις οτι εφοσον θελει να λεγεται ο ψυχολογος επιστημονας πρεπει να συγκρινεται με τις αλλες επιστημες?Δηλαδη ο Ιπποκρατης επειδη βασιστηκε στην πειραματικη μεθοδο και δεν εδινε ολοκληρωμενες επιστημονικα τεκμηριωμενες απαντησεις θα θεωρηθει θεωρητικος και οχι επιστημονας?Και αυτο υποκειμενικο θα μου πειτε ειναι,προσωπικη μου αποψη τοτε.Και μηπως εν τελει η φυσικη και η ιατρικη πχ δεν ξεκινανε απο υποθεσεις,το γεγονος οτι εχουν δοθει ολοκληρωμενες απαντησεις σε παρα πολλα ζητηματα(ας θυμηθουμε τα χρονια υπαρξης των επιστημων),δεν σημαινει οτι σε πολλους τομεις δεν λειτουργουν με την πειραματικη μεθοδο στηριζομενη στην φαινομενικοτητα των καταστασεων χωρις να μπορουν να εξηγησουν πληρως τα φαινομενα(εχω μια εγκυκλοπαιδεια της γιαγιας μου του 40' στο σπιτι που ελεγε οτι η γυναικα με εμμυνορυσια πρεπει να αποφευγει να κινειται,τυφλα να χει η εγκυμοσυνη!) αρα σε αυτο το σταδιο χανεται η επιστημονικη εγκυροτητα του κλαδου?Και η νευροψυχολογια ειναι ψυχολογικος κλαδος(εμεις την διδασκομαστε απο το πρωτο ετος κιολας) κι ας δανειζεται απο την βιολογια και απο την χημεια,δηλαδη η κοινωνικη ψυχολογια δεν ειναι ψυχολογια επειδη δανειζεται απο την κοινωνιολογια,ή η περιβαλλοντικη ψυχολογια δεν θεωρειται ψυχολογια επειδη δανειζεται απο αρχιτεκτονικη,και η πειραματικη ψυχολογια και ψυχομετρια,επειδη δανειζεται απο τα μαθηματικα,με αυτην την λογικη δεν ειναι ουτε η ψυχολογια ψυχολογια γιατι δανειζεται απο την ψυχιατρικη!Προφανως αγνοεις τους κλαδους,δεν ειναι μονο η ψυχοθεραπεια,ειναι απλα ενας ακομα κλαδος.Αν εγω αποφασισω να ασχοληθω με την ερευνα θα κανω μεταπτυχιακο πειραματικης,τοτε δεν θα μαι ψυχολογος?Απλα ειναι μονοδιαστατη η αποψη σου..............Ουυυυυυυυυυυυφφφφφφφφφφφφφφ τα πααααααααα(και να φανταστει κανεις οτι δεν με ενδιαφερει και τοσο  ο κλαδος ;D)
ag313 συμφωνω απολυτα με τα λεγομενα σου,και εν τελει θα ηθελα να πω οτι οι επιστημονικες ερευνες ολου του κοσμου δεν θα υπηρχαν αν ολοι τασσομασταν υπερ αυτου του στειρου ορθολογισμου,θα μεναμε στο ενα και ενα κανουν δυο.Α και εν τελει οσον αφορα τους τσακωμους μεσα στον κλαδο της ψυχολογιας,ναι δεν το συζητω γινεται ο πανικος ο ιδιος.......που να δεις τι λενε οι γιατροι για τους γιατρους......οι σεισμολογοι για τους σεισμολογους και παει λεγοντας..........
υ.γ. ag313 το κανα χειροτερο?επιφυλασσομαι να επανορθωσω  :)

6
Αχχχχχχχχχχχ,ξεφυγαμε εντελως ε;;;Να σημειωσω μονο αυτο,συμφωνω με τον KgSoloman,Bluechild μαλλον εχεις στο μυαλο σου μονο τον Φροϋντ,αγνοωντας περα απο του συμπεριφοριστες που αναφερονται και γνωστικους ψυχολογους πχ Piaget,και τοσους και τοσους ψυχολογους που με το εργο τους χαρακτηρισαν τον κλαδο.Επισης πρεπει να εχεις υποψιν σου οτι υπαρχουν και αλλοι κλαδοι οπως π.χ της νευροψυχολογιας που μελετα την δομη και την λειτουργια του εγκεφαλου με απολυτα τεκμηριωμενο τροπο που σ αρεσει κιολας.Και ο ψυχολογος ξερει τι και γιατι "γιατρευεται" κατι.Και εν τελει ναι μεν δεν υπαρχει μια ολοκληρωμενη αποψη για το "συστημα" εχουν τεκμηριωθει ομως αρκετες παραμετροι οποτε δεν ειναι και τοσο μαυρο κουτι,μαλλον γκρι το λες..........Θα σε χασουμε δηλαδη τωρα που τελιωσε το τετραημερο;Κριμα χωρις τις διαφωνιες σου,δεν θα τραβηξει αλλο η συζητηση(εισαι και το μονο πνευμα αντιλογιας :P)
ag313 συγνωμη...........μπερδευτηκα λογω της τοσο περιτεχνα διπλωματικης στασης σου στο θεμα,τοσο ευελικτη που ταιριαζει σε γυναικεια συμπεριφορα(το σωσα;;;το σωσα;;;;; ;D)

7
Λοιπον με εχουν καλυψει απολυτα οι ανωτεροι οσον αφορα την στατιστικη προσεγγιση,οποτε δεν θα αναφερθω.Ουτε θα προσπαθησω να μιλησω για τον κλαδο καθ αυτον μονο μια συμπληρωση, Bluechild αυτος που θα κανει αξιολογηση στο δικαστηριο οσον αφορα το ψυχολογικο προφιλ καποιου θα εχει υποβαλλει προηγουμενως εγκυρα ψυχοπαθολογικα τεστ στον κατηγορουμενο,τα οποια σαφως εμπιμπτουν στο στατιστικο σφαλμα αλλα πιστεψε με οταν αναφερονται σε ψυχωσεις(που μονο τοτε κρινεται νοσηλεια και οχι φυλακιση) κλπ ειναι τοσο καταφανη που δεν δεχονται σε καμια περιπτωση αμφισβητηση,τον ψυχωτικο κι εσυ που δεν ξερεις θα τον παρεις χαμπαρι ποσο μαλλον ενα τεστ ειδικευμενο.Αν μη τι αλλο λοιπον δεν βγαινει ενας ειδικος σαν "θεος",εχει ενα εργαλειο στα χερια του και το χρησιμοποιει αντιστοιχα.Οσον αφορα το παραδειγμα που εδωσα,αυτο που λες δεν γινεται γιατι απλα οι νοητικες παραμετροι ειναι ως επι το πλειστον συμπληρωματικες οποτε.................Το δεχομαι οτι εισαι επιφυλακτικος,αλλα μεχρι τωρα ενα επιχειρημα εγκυρο δεν εχω ακουσει,και οτι εχεις πει μου αφηνει την αισθηση οτι δεν εχεις σαφη εικονα(και υπαρχουν πολλα,αλλα δεν στα λεω για να σε χω να σκεφτεσαι:P).Θα σου ελεγα και κριτηρια που καθοριζουν το κανονικο  αλλα, θα ξεφυγει μετα εντελως η συζητηση και ηδη εχει ξεφυγει.........Ag313 εχω την αισθηση οτι καπως ετσι ειναι το πειραμα(δεν το θυμαμαι καλα κιολας)6 ατομα σε ενα δωματιο 2 τα υποκειμενο ερευνας οι αλλοι "στο κολπο"δινουν μια συγκεκριμενη λαθος απαντηση και  μελεταται ποσο θα επηρεαστει η απαντηση των υποκειμενων(αυτο που ειπες δηλαδη μονο που τις ακουει ο ιδιος τις απαντησεις),πρεπει να σου αναγνωρισω οτι εισαι πολυ ενημερωμενη παντως ;D

8
να στο πω κι απλα.....
Υποθετουμε οχι εχει καποιος ενα μυαλο που μπορει να κανει 5 πραγματα στο μεσο επιπεδο και περα απο αυτα τιποτα,απο αυτα τα 5 ομως εμαθε να κανει τα 3 οσο καλυτερα μπορουσε(δηλαδη στο μεσο επιπεδο) και ενα ακομα το εμαθε μεν αλλα το χει σε επιπεδο κατω του μεσου για οποιοδηποτε λογο,αν λοιπον αυτος πιασει και διαβασει,εκπαιδευτει και κανει οτιδηποτε αλλο τελοσπαντων μπορει να του ανοιξει λιγο τους οριζοντες τοτε ισως μπορεσει να επιτυχει και τα 5 πραγματα στο μεγιστο δυνατο βαθμο τους,το μεσο δηλ,αφου τυπικα εχει την δυνατοτητα.Αυτο ειπα στην ουσια,οτι με την καλλιεργεια και με την γνωστικη αφυπνιση μπορει το ατομο να καταφερει να εκμεταλευτει στο επακρο οτι ηδη διαθετει αλλα δεν μπορουν τα 5 πραγματα να γινουν 6 π.χ ή 7 η να ξεπερασουν το μεσο επιπεδο.


Υπεραπλουστευση αλλα νομιζω οτι τωρα η ουσια ειναι πιο κατανοητη......

9
Αναφερομαστε σε ενα σταθερο χαρακτηριστικο και αμεταβλητο.Αφορα στο γνωστικο φορτιο που ειναι σταθερο,το οποιο δεν καλλιεργειται και δεν μπορει να αναπαραχθει απλα.Αν υποθεσουμε οτι μια γνωστικη αφυπνιση(οπως αναφερεται παραπανω καλλιεργεια κλπ) μπορει να επιτευχθει απλα θα αντιπροσωπευει το μεγιστο δυνατο του γνωστικου φορτιου,δεν θα αλλαξει κατι απο τις γνωστικες ικανοτητες ουτε ποιοτικα ουτε ποσοτικα.Η νοημοσυνη θεωρειται οτι οφειλεται τοσο σε βιολογικους οσο και σε περιβαλλοντικους παραγοντες(καταλαβαινουμε ολοι φανταζομαι γιατι),οσον αφορα το ποτε διαμορφωνεται,η απαντηση ειναι σε ολη την διαρκεια της αναπτυξης.Θα συμφωνησω εν τελει με τον προλαλησαντα οτι προκειται για στατιστικα ασημαντες διαφορες(οι όποιες διαφορες φαινονται) αν ειδικοτερα λαβουμε υποψιν τοσους και τοσους αλλους παραγοντες που παρεμβαλονται.Bluechild το γεγονος οτι μπορω να σεβομαι την αποψη σου δεν σημαινει οτι ακουω και απο αλλους αντιστοιχες αποψεις(δεν θελω να γινεται παρερμηνεια της στασης μου)νομιζω οτι πρεπει να υπαρξει η κατανοηση οτι προκειται για εναν νεο κλαδο ο οποιος εχει δωσει(παρα το νεαρο της ηλικιας του)πολλα τεκμηριωμενα πειραματικα δεδομενα,και πολλες εγκυρες θεωριε(και δεν μιλαω για freud και αλλους καθαρα θεωρητικους,φωτισμενους βεβαια στοχαστες,γιατι περι στοχαστων προκειται) που οι περισσοτεροι αγνοουν.Κλεινοντας να κανω μια διορθωση στο προηγουμενο μου ποστ εγραψα οτι αναφερομενοι στα χαρακτηριστικα τα ψυχικα μιλαμε για ποιοτικες διαφορες και οχι για ποσοτικες,ακριβως το αντιθετο ηθελα να γραψω και σωστη η παρατηρηση.

10
MechMech βλεπω οτι εχεις σε μεγαλη εκτιμηση τον κλαδο μου.......... ;D,τελοσπαντων ο καθενας εχει την αποψη μου.Απο προσωπικη παντως παρατηρηση και ασκηση πανω σε παιδια με νοητικη καθυστερηση διαπιστωσα τραγικες διαφορες σε παιδια με κοινο νοητικο πηλικο.Δεν ισχυει λοιπον το on off,διοτι ακομα και σε τετοιους πληθυσμους συναντας παιδια στις αρχες τις εφηβειας που παρακολουθουν το κανονικο σχολειο,ειναι παρα πολυ ανεπτυγμενα οσον αφορα το κοινωνικο επιπεδο τους τοσο ωστε να φτανεις στο σημειο να ρωτας τον ειδικο παιδαγωγο,αυτο το παιδι γιατι παρακολουθει ειδικο μαθησιακο προγραμμα,μεχρι να διαπιστωσεις οτι δεν μπορουν να κανουν την αφαιρεση 50-10.Τετοιου τυπου ενηλικες υπαρχουν παρα πολλοι(δηλ στα ορια της καθυστερησης)και καθε αλλο παρα off τους λεει κανεις και τα καταφερνουν μια χαρα στην ζωη τους,εχοντας μια πολυ ανεπτυγμενη κοινωνικη συμπεριφορα και προσαρμογη.Γι αυτο λοιπον η νοημοσυνη ειναι κατι παρα παρα πολυ σχετικο,το οποιο κατ εμε δεν μπορει να οριστει ουτε να μετρηθει.Εν τελει ας μην ξεχναμε τον πολισμικο παραγοντα,τα τεστ νοημοσυνης δημιουργηθηκαν απο δυτικες κοινωνιες,αν θεωρησουμε οτι ειναι εγκυρα ειναι μονο για αυτες τις κοινωνιες.Κλεινοντας να προσθεσω κι αλλο ενα στοιχειο,ολες οι παραμετροι της ψυχικης ζωης(εκει συγκαταλεγεται και η νοημοσυνη,ανηκει στο γνωστικο κομματι)εχουν ποιοτικες διαφορες και οχι ποσοτικες,δηλαδη δεν ειναι η το χεις η οχι,ειναι το χουμε ολοι σε διαφορετικη βαθμιδα.

11
Να πω παιδια μια αποψή ως λιγάκι πιο ειδήμων(φοιτητρια ψυχολογίας),έτσι για οποιον ενδιαφέρεται.
Λοιπόν ξεκινάω το σεμινάριο........ :P
Το πρώτο τεστ "νοημοσύνης" που δημιουργήθηκε ,η κλιμακα Binet-Simon,είχε ως στόχο την αναδειξή των παιδιών που υστερούσαν νοητικα και θεωρήθηκε ώς μια κλίμακα που συσχετιζεται με την σχολική επιδοσή.Γενικότερα φαίνεται να επικρατεί η αποψή ότι οι κλίμακες νοημόσυνης για παιδιά που φτιάχτηκαν δεν δείχνουν απαραίτητα την ποιοτητα νοημοσυνης και το επιπεδο αλλα παραγούν ένα δεικτή για την αναμενομενη σχολικη επιτυχια ενος μαθητη.Αυτά για την ιστορία,όσόν αφορα την νοημοσύνη καθ'αυτή,υπαρχούν πολλες πολλες πολλες θεωρίες για όλες τις παραμέτρους της τόσο όσον αφορα το κατα ποσο είναι δυνατόν να υπαρξουν εγκυρα ψυχομετρικα εργαλεια(δηλ τεστ IQ),όσο και την ολοτήτα η τα μέρη της(αν και εχουν καταληξει σε καποιες υποκατηγοριες που ειναι γενικως αποδεκτες). Εγω θα αναφερθώ στην εξής αποψη που νομίζω ότι κολλάει και στο συγκεκριμένο χώρο.

Η ανθρωπινη σκέψη χωρίζεται σε αποκλίνουσα και σε συγκλίνουσα,η συγκλινούσα αντιστοιχεί στην τυπικη νοημοσύνη όπως όλοι την αντιλαμβανομαστε και η αποκλινουσα στην δημιουργικη σκεψη,στην δημιουργικη ικανοτητα.Η θεμελιωδης διαφορα αυτων των ειδών σκεψεων και ικανοτητων νοησης είναι ότι η πρωτη αναφερεται στην ικανοτητα επιλυσης ενος προβλήματος που έχει μια και μόνη απαντηση(καλή ώρα μαθηματικά) ενω η δευτερη στην ικανοτητα να δημιουργήσει κανείς όσες πιο πολλές λύσεις μπορει σε ένα ζητήμα που επιδεχεται πολλες λύσεις,βασικη προυποθεσή της δευτερής είναι η πρωτοτυπία.Και για να κλείσω πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η αποκλίνουσα σκέψη αλληλοσυμπληρώνει την τυπικη(ειναί παρακλάδι της τυπικής),δεν προκειται για αλληλοσυγκρουομενα πεδια,παρ ολα αυτα δεν εχουν βρεθεί  πειραματικα στοιχεία που να επιβαιβεώνουν όντως την αποψή ότι προκειται για ανάλογα ποσα.
Α και οσον αφορα την νοημοσυνη οι περισσοτεροι παιζουμε στο 85-115,και δεν υπαρχει εγκυρο τεστ στο ιντερνετ(ειναι προπολεμικα τα περισσοτερα) για να μην ψαχνεστε το λεω

αυτα..............

12
κ τι ζητώ; έστω για μια φορά να δουλέψουν σωστά οι θεσμοί στην ελλάδα.. όχι να καταργηθεί το σώμα αλλά αν είναι να λειτουργεί να να λειτουργεί ως πρέπει..


και οσον αφορα την παραπανω προταση γιατι τωρα την ειδα θα συμφωνησω απολυτα με τον προλαλησαντα  kronus κι γενικοτερα με τον κειμενο του.Αν και το βρισκω μια ουτοπικη επιδιωξη......

13

Απλα εγω μιλησα οτι το γεγονος δεν ειναι το ιδιο.Και φυικα δεν φοβαμαι να πω οτι η οργη μου για τη δολοφονια του παιδιου ειναι μεγαλυτερη απο αυτο το γεγονος .Το οποιο ξαναλεω δεν ειμαστε σιγουροι οτι ισχυει.Σας λεω οτι ειχε ξαναβγει πριν μερικες ημερες.

Πώς γίνεται "η οργή σου" να είναι μεγαλύτερη για το θάνατο ενός αθώου από το θάνατο ενός άλλου αθώου? Α ναι, ξέχασα, ο άλλος έκανε το λάθος να μπει στην αστυνομία.. Αν δε φοβάσαι να το πεις να μη φοβάσαι και να τα ακούσεις.


Θα σταθω μονο εδω γιατι μαλλόν εχουμε μπερδεψει λιγάκι τα πραγματα.Σαφώς προκαλεί λύπη μια ζωή που κινδυνευει ανεξαρτητα από οποιαδηποτε κατηγοριοποιηση που μπορει να υφισταται λογω επαγγελματος.Αυτό νομίζω υπαγορευεί ο κοινός νους που είναι απαλλαγμένος απο φανατισμούς.Και σαφώς αυτο που έχει σημασία δεν είναι αν η είδηση είναι ψευδής ή όχι,αλλά το γεγόνος καθ αυτό, και σίγουρα υπαρχόυν και καλοί και κακοί,έδω όμως ξεκινάνε οι λεπτές γραμμούλες.Εκφράζω λοιπόν τα παρακάτω ερωτήματα:Άλήθεια κατα πόσον μπορούμε να δεχόμαστε με ελαφια καρδια την πραγματικότητα "παντού υπαρχουν καλοί και κακοί"σε ένα επαγγελμα που είναι υπευθυνο για την ασφάλεια του πολίτη,που το πληρωνουμε απο τις τσεπες μας,που υποτίθεται ότι ζωντας σε ένα δημοκρατικό κράτος έμεις το καθορίζουμε;Εγω προσωπικα δεν το ανεχομαι,τοσο σε ενα τετοιο επαγγελμα οσο και σε αλλα καθοριστικά για την ζωή του ανθρωπου.Πως φτανουμε στο σημειο ώρες ώρες να αισθανομαστε ότι ζούμε σε ένα τρομοκρατικό κράτος με εξουσία αστυνομιάς και ότι κινούμαστε σε ένα νόμο δικαιού που επιβάλλει ενά τέτοιο σώμα,δίκαιο που ειλικρίνα μου θυμίζει ώρες ώρες το παράλογο στην δίκη του Καφκα;΄Μπορώ να γραφώ ώρες αντιστοιχά ερωτήματα που δεν εχει κι αξιά,σε αυτό που θέλω να καταλήξώ και θετοντάς ως βάση τα παραπανω ερωτηματα είναι οτί δικαίως προκαλεί την οργή ο θάνατος ενός παιδιού από ένα συμβολό που προασπίζεται την ασφαλεία του(καταλαβαίνει κανείς την μεγιστη αντίφαση αραγε μεταξύ του υποτιθέμενου ρόλου και του ουσιαστικού ρόλου,ξερετε πόσοι ανθρωποι κουβαλάν μικροτερής βαρύτητας βεβαια αλλα αντιστοιχου περιεχομενού βιώματα;),δεν τιθεται λοιπόν θέμα συγκρισής με έναν ανθρώπο ο οποίος ουσιαστικά και συνειδητά επιλέγει ένα επάγγελμα το όποιο του προσφέρει επαγγελματική αποκαταστασή εφ όρού ζωής όμως γνώριζει ότι η η σωματική ακεραιοτητά δεν είναι εξασφαλισμένη(ειδικά αν κάνει σωστά την δουλειά του),και πριν παρεξηγηθώ θα πώ οτι αυτό φυσικά δεν νομιμοποιεί το οτιδηποτε,ουτε δικαιολογει οποιαδηποτε σωματικη βλαβη καποιου αστυνομικου,είναι όμως κάτι που δεν θα πρέπε να μας φαινεταί ανήκουστο εφόσον κινείται αναμεσα σε εγκληματίες(γιατι και αυτοί που τον ξυλοκοπήσαν εγκληματίες είναι),αυτή την φτωχή σκέψη κάνω εγω και θα ήθελα να μου πεί κάποιος πόσο ταυτοσημα του φαίνονται εν τέλει τα περιστάτικα;Προσωπικα δεν βλεπω καμια σχεση παρα μόνη την εκμεταυλευση(οπως εχει αναφερθει και παραπανω)της σωματικης υγείας ενος αστυνομικού για εξυπηρέτηση καποιου σκοπού,καθώς και της ψυχικής υγείας των οικείων του και του ιδιου.

14


μμμ τωρα που πες παπάζογλου 8υμή8ηκα τον Μάλαμα και εναν και γ**ώ τους στίχους

"καληνύχτα μαλ**α,η ζωή έχει πλάκα"
[/quote]



Γενικα ολοκληρο ειναι απο τα πιο αρτια και αγαπημενα(κατ εμε βεβαια)στιχουργικα από Μαλαμα για αυτο το παραθετω και ολοκληρο :

Eίν' ακριβός ο αέρας που φτύνεις,
ακριβό το ποτό και το πίνεις.
Tρύπιες τσέπες και μακό φανελάκι,
είν' ο κόσμος μπουκιά και φαρμάκι,
είν' ο κόσμος δροσιά κι αεράκι.

Λύσσα ο έρωτας, χάδι ο έρωτας,
κόκκινα μάτια μου μή με ρωτάς.
Στα 17 σου πηδάς το καλάμι,
στα 19 σου κανείς δεν σε πιάνει.
Tρεκλίζεις στο δρόμο, μεθάς με τον πόνο·
σε λίγα χρονάκια δεν ξέρεις πού πας.

Eνήλικο μούτρο ανοίγεις γραφείο.
Tα πεντοχίλιαρα μυρίζουν αιδοίο.
Γλυκά νανουρίζεις το ρήγμα π' ανοίγει,
το ξέρεις καλά η ζωή σου έχει φύγει·
συμβόλαιο στο πάθος που λήγει.

Θηλιά ο έρωτας, ανάγκη ο έρωτας,
καμμένα μάτια μου μη με ρωτάς.
Tρεκλίζεις στο δρόμο, μεθάς με τον πόνο·
φοβάσαι και ξέρεις πού πας.

Oλοι οι καρ****δες μια εταιρία.
Σάπια ηλικία και αδυναμία.
Γελάει ο χρόνος και λάμπει ανθισμένος
στο δρόμο σκοτώνει κι είναι κερδισμένος.
Σπάει το νήμα κι αναρωτιέσαι:
τόσα χρονάκια γιατί να τραβιέσαι;

Στάχτη ο έρωτας, μνήμη ο έρωτας,
γέρικα μάτια μου μη με κοιτάς.
Tρεκλίζεις στο δρόμο, μεθάς με τον πόνο·
σε λίγα χρονάκια το ξέρεις γερνάς.

Kαληνύχτα μα**κα η ζωή έχει πλάκα,
έχει γούστο και φλόγα
είναι κάτι σαν ρόδα:
σε πατάει και σε παίρνει,
μόνο ίχνη σου σέρνει.
 

15
Ελπιζω να μην με φατε οπως ειδα να συμβαινει σε παλαιοτερα ποστ,με εκνευριζει λιγο ο Πασχαλιδης,σπευδω να πω οτι ακουω κυριως εντεχνη ελληνικη σκηνη,εχω παρακολουθησει ουσιαστικα την δισκογραφια του και ναι εχει γραψει αρκετα καλα τραγουδια,αλλα μου την σπαει η επαρση του.Ο Κοτσιρας μακραν απαισιος,σπαστικος και πολλα αλλα που τα λογια δεν δυναται να εκφρασουν.Η Ζηνα(οχι επειδη ανηκει στο σκυλολοι,ο καθενας υπαρχει για καποιο κοινο)δεν ξερω νιωθω οτι ασυνειδητα θελω να την δειρω.Την κορυφη ομως με μεγαλη διαφορα κατεχει ο Πανταζης,απλα τραγικος,μου ξυπναει τα πιο βιαια και αρχεγονα ενστικτα.

16
με κλασσικη παιζω....οποτε το set up,αν και δεν ξερω τι ειναι(ειμαι λιγο ασχετη) μαλλον δεν βοηθαει.Μου αρκει παντως που μου λες να μην αποκαρδιωνομαι,γιατι το χω καημο να μαθω κι ελεγα μηπως απλα δεν ειναι για μενα.

17
Καλησπερα σε ολούς ειμαι καινουργια κατ αρχην τοσο στον ιστοχωρο οσο και στο παιξιμο κιθαράς.Παρακολουθω μαθήματα περιπου τρεις βδομαδες ειχα προσπαθησει και μονη μου καποια ακορντα παλιοτερα ωσπου κατεληξα σε δασκαλο,θεωρια μουσικης γνωριζω γιατι εκανα πιανο παλιοτερα.Διαβαζω εδω τις ωρες εξασκησης και μου κανει τρομερη εντυπωση πως γινεται να παιζει κανεις συνεχομενα τοση ωρα,οταν παιζω παρτιτουρα μπορω να παιξω περιπου κανενα μισαωρο μετα το αριστερο μου χερι με ποναει  πραγματικα(οχι τα δαχτυλα,γιατι τα δαχτυλα εχουν σκληρυνει ηδη αρκετα,μαλλον ο τενοντας αλλα δεν ξερω και σιγουρα)και οταν πιανω ακορντα δεν νομιζω οτι μπορω να παιξω πανω απο πενταλεπτο χωρις υπερβολη.Να σημειωσω οτι δεν ειχα αντιμετοπισει ποτε προβλημα στο πιανο λογω χεριων γιατι δεν ειχα ασχοληθει τοσο σοβαρα,ουτε ειχα φθειρει τα χερια μου με πολλες ωρες εξασκησης,και γενικοτερα τα χερια μου δεν εχουν υποστει επιβαρυνσεις.Μηπως απο φυσικου μου λοιπον δεν τραβαω για ενα τετοιο οργανο; η λετε να συνηθισω με τον καιρο και την εξασκηση;Οποιος μπορεις ας δωσει τα φωτα του.

Σελίδες: [1]