Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - FunkyJunk

Σελίδες: [1]
1
Ορισμενα παραδειγματα εχουν αναφερει πολλα παιδια, μερικα απο τα οποια   ακουγονται απιστευτα. Εχω κι εγω ιστοριες απιστευτου καλλους και μαλιστα   απο μεγαλα καταστηματα. Ενδεικτικα θα αναφερω υπαλληλο προ πολλων   χρονων σε μεγαλο καταστημα, που οταν του ζητησα (τοτε) να δω ενα rack   της zoom, μου το εδειξε με το δαχτυλο και μου ειπε "να το" και μετα   συνεχισε να κανει αυτο που εκανε πριν να τον "ενοχλησω". Τι εκανε πριν;   Ειχε ενα κατσαβιδι μεγαλο με το οποιο την ειχε δει ζογκλερ και καρφωνε   το κατσαβιδι στην ψευδοροφη του καταστηματος, ενω σε καποια φαση αρχισε   και την σκοποβολη πανω σε κιθαρες που ηταν στον τοιχο (και δεν τις   γουσταρε οπως χαρκατηριστικα μου εξηγησε τοτε).
Απο την μια μερια το ολο περιστατικο ειναι αστειο, απο την αλλη απιστευτο!
Και   καλα αυτα, ειναι πες μια εξαιρεση... Αυτα που ειναι πολυ σημαντικοτερα   ειναι τα πιο απλα και καθημερινα, οπως το να μην σε αφηνουν να   δοκιμασεις μια σχετικα ακριβη κιθαρα (εκτος αν εισαι κανας γνωστος) αν   δεν "δωσεις πρωτα Λογο" οτι σκοπευεις να την αγορασεις (που βεβαια   ακυρωνει την εννοια της δοκιμης).
Αγαπητέ     [/size][size=0pt]Johnie  Darko,[/size][size=0pt][/color] [/size][size=0pt][/color]πρέπει,να σε πληροφορήσω ότι πριν αποκτήσω αυτό  το μαγαζί, υπήρξα και εγώ πελάτης, και γνωρίζω πάρα πολύ καλά, τις παθογένειες  του χώρου αλλά και πόσο ευαίσθητη μπορεί να γίνει η σχέση καταστηματάρχη-πελάτη  κρίνοντας από την σημερινή μου ιδιότητα.Σήμερα δηλώνω έμπορος κατ'επάγγελμα ,  άλλα και άνθρωπος που αγαπάει τη δουλειά του και τη μουσική την ίδια.Κάνω και  εγώ λάθη στη δουλεία μου,άλλα είναι τέτοια που νομίζω ότι δεν θα κρίνουν το  αποτέλεσμα. κατ' επέκταση, μαγαζιά που δεν σκέφτονται με συνέπεια προς πελάτη για  μένα πρέπει να σβηστούν από το χάρτη των μουσικών καταστημάτων, γιατί τελικά δημιουργούν  και κακό προηγούμενο και τροφή για να ανοίγονται τέτοιου τύπου συζητήσεις.  Είστε εσείς λοιπόν οι κριτές που οφείλετε να τους ''τιμωρήσετε'' , άλλωστε αυτή  η αγορά υπάρχει εξαιτίας σας.  [/size]Στην  Ελλάδα πιστεύω ότι χρειαζόμαστε πλέον, τα ανταγωνιστικότερα μαγαζιά σε όλη την  Ευρώπη, όσον αφορά το after sale service, διότι όλα τα υπόλοιπα,  stock-μέγεθος-παρουσίαση, δύσκολα θα μπορέσουμε να τα ανταγωνιστούμε . Με αυτόν  τον τρόπο θα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε δεσμούς με τους πελάτες μας που την δύσκολη  στιγμή θα γίνουν λόγος για να μας προτιμήσει .     [size=0pt][/color] [/size]

2
Αγαπητοί φίλοι,
χαίρομαι,πολύ που με το post μου, επανατροφοδότισα τη κουβέντα αυτή. Η ανταπόκριση σας είναι χειμαρρώδης, και πραγματικά με ενδιαφέρει να απαντήσω στον καθένα σας ξεχωριστά μέχρι της παραμικρής λεπτομέρειας, αφού είναι και η ευκαιρία μου να δώσω τις απαντήσεις που θα σας κάνουν να δείτε όλη την εικόνα. Αλλά δώστε μου το χρόνο που χρειάζομαι, καθ'ότι εργαζόμενος σε πλήρη απασχόληση 6 μέρες την εβδομάδα, και με κάκιστη  δακτυλογραφική  ικανότητα δεν μπορώ να ανταποκριθώ με την ταχύτητα που θα ήθελα. Ακριβώς μετά από αυτό το post, θα ξεκινήσω με τον  φίλο Johnie Darko , ως τότε σας χαιρετώ, και ευχαριστώ..

3
Αγαπητοί συνομιλητές,κατόπιν παρότρυνσης φίλου που με ενημέρωσε για την πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση σας,παίρνω το θάρρος,και σας ζητώ να μπω σ’αυτό το διάλογο,θέλοντας να φωτίσω ενδιαφέρουσες παραμέτρους, με την ιδιότητα  του εμπόρου λιανικής πώλησης μουσικών οργάνων.Καθώς όμως νιώθω,(παρότι ίσως δεν  θα ’πρεπε) φιλοξενούμενος σε αυτή τη συζήτηση, δεν θα ήθελα να συνεχίσω πέραν αυτής μου της μου της παρέμβασης εφ' όσον συμφωνείτε.Επιτρέψτε μου συνεχίζοντας,να κάνω την παρακάτω τοποθέτηση που θα εξυπηρετήσει την ανάπτυξη της συζήτησης ακόμα και αν λείψω από αυτή που δεν είναι άλλη από τα βασικά λογιστικά του εμπορίου. Για να μην μπω σε μεγάλους προλόγους, και προσπαθώντας πολύ πρακτικά, να σας βάλω στην οπτική αυτή, θα κάνω μια απλή ανάλυση που μπορεί σε κάποιους να είναι και γνωστή.Το κλισέ έκπτωσης(κέρδος) που έχουμε οι λιανέμποροι του χώρου, από τους  αντιπροσώπους-εισαγωγείς, είναι της τάξης του 30 %. Χάριν της οικονομίας του  λόγου, θα θεωρήσω το παραπάνω ποσοστό σαν βασικό παρ' ότι κυμαίνεται.Με αυτό το  ποσοστό λοιπόν, και με μια προτεινόμενη τιμή από τους αντιπροσώπους-εργοστάσια ξεκινάμε να τιμολογήσουμε τα προϊόντα μας.Στην καλύτερη περίπτωση, αν μπορούσαμε υποθετικά,κάνοντας μια έκπτωση της τάξης του 10% να φτάσουμε τις τιμές του THOMANΝ (που είναι ένα πολύ αισιόδοξο σενάριο καθ'ότι κατά τη γνώμη μου είναι αυτός που καθορίζει τις τιμές της αγοράς κατά κύριο λόγο και διόλου  τυχαία)τότε μας έχει μείνει ένα κέρδος 20%. Κάπου  εκεί όμως υπάρχει και ο ΦΠΑ 23%, που από μας τους εμπόρους, μας ζητάει το  κράτος να καταβάλουμε πρώτον, κατά το τιμολόγιο αγοράς του όποιου προϊόντος (βάζοντας το στο ράφι μας) και σε δεύτερη φάση, κατά το κέρδος μας, τη στιγμή δηλαδή που το προιόν αυτό πουλιέται.Εφ' όσον όλα τα χαρτιά είναι ανοιχτά στο τραπέζι,πάμε να δώσουμε ένα παράδειγμα με νούμερα.Ας πούμε λοιπόν ότι έχουμε ένα προϊόν με :Χονδρική  τιμή=56,91 ευρώ Ο ΦΠΑ 23% θα είναι =13,09 ευρώ.Οπότε σύνολο  χονδρικής τιμής=70,00(ο ΦΠΑ προπληρώνεται κατά την αγορά επιβαρύνοντας τον λιανέμπορο μέχρι την ώρα της πώλησης).Τώρα έχοντας το εμπορικό κόστος πάμε να βρούμε την λιανική τιμή :Εμπορικό  κόστος 70,00 ευρώ .Εμπορικό κέρδος (30%)= 30,00 ευρώ Λιανική τιμή( 70+30 )=100,00 ευρώ.Αφού  λοιπόν φτάσαμε στη λιανική τιμή πάμε να πουλήσουμε:Λιανική τιμή =100,00 ευρώ Έκπτωση 10% =90,00 ευρώ( για να αντιμετωπίσουμε τον ανταγωνισμό ,αν αντιμετωπίζεται τώρα με ένα απλό 10% είναι άλλη υπόθεση ) Κέρδος(  90,00 – 70,00 ) = 20,00 ευρώ.Το κράτος από αυτά τα 20,00 ευρώ του κέρδους μας ζητάει τον ΦΠΑ, που είναι 23% .Κρατήσεις ΦΠΑ23% = 3,74 ευρώ Κέρδος μετά ΦΠΑ = 16,26 ευρώ Επομένως ένας έμπορος που πουλάει κάτι που κοστίζει 100 ευρώ στο πελάτη του κάνοντας μια στοιχειώδη  έκτπωση της τάξης του 10 % ,και ενώ σέβεται τον εαυτό του , την επιχείρηση  του, το κράτος, και κόψει την προβλεπόμενη απόδειξη, όπως οφείλει, έχει ένα  μεικτό κέρδος 15,40 ευρώ.[size=0pt]Μεικτό  κέρδος σημαίνει πως πρέπει, να πληρώσει από αυτό το ενοίκιο, το Ι.Κ.Α , το ρεύμα, τους υπαλλήλους κ.λ.π. και ότι μείνει από αυτή τη πράξη, πρέπει να φορολογηθεί με τον συντελεστή φορολόγησης  κερδών από το κράτος που για τα καταστήματα που στοχέυει αυτή η συζήτηση για το  έτος 2011 θα είναι για καλή μας τύχη 4 μονάδες κάτω από πέρυσι δηλαδή 20% .Ότι μας  έμεινε είναι αυτό με το οποίο θα ζήσουμε τις οικογένειες μας και θα  δημιουργήσουμε ανάπτυξη, για την οποία τόσο πολύ πονάει ο χώρος, αφού τα  καταστήματα μας, χωρίς να κάνω κανένα λάθος, είναι ίσως από τα φτωχότερα της Ευρώπης.  Θα ήθελα να κλείσω πιστεύοντας πως θα έχω από εσάς την χαρά να φιλοξενηθώ μέχρι  το πέρας της συζήτησης αυτής και εγώ με τις πιο αληθινές μου τοποθετήσεις ακόμα και όταν αυτές δεν εξυπηρετούν την θέση  μου, να φωτίσω τη συζήτηση σας αλλά και να φροντίσω στην πιο ορθή καταναλωτική  παιδεία. Είμαι διατεθιμένος να σας προκαλέσω ακόμα και με προτότυπα τιμολόγια  για την αποφυγή των όποιων σκιάσεων των τοποθετήσεων μου .[/size]

Σελίδες: [1]