Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Stelios34

Σελίδες: [1]
1
Απ’ ότι διαπίστωσα διαβάζοντας το thread και οι δυο λέτε το ίδιο πράγμα. Ο ένας το ονομάζει μεταφορά κι άλλος οριστική μετατροπία .επισης δίνετε την ίδια έννοια όταν το λέτε ξενόγλωσσα. Το δε βιβλιο του Αδάμ δεν λέει ότι δεν ισχύει ο ορος μετατροπία αλλά ότι δεν είναι εύστοχος ελληνικός ορος. Πάντως έμαθα πολλά από το νήμα αυτό και περιμένω τη συνεχεια με το αρθρο του Στεφανου

2
Συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφεις , ίσως δεν το διατύπωσα με σαφήνεια. Εννοώ ότι η τονικότητα D και Dm αλλά και D χιτζάζ - και κατά συνέπεια τα ακόρντα κάθε μιας και μάλιστα ανοιχτά για πιο λαμρή ηχητικότητα - είναι ότι το καλύτερο ειδικά για το τρίχορδο μπουζούκι.
Πχ δοκίμασε να παίξετε ένα τραγούδι του Μάρκου σε άλλη τονικότητα απ' αυτή που έχει γραφτεί και θα δείτε ότι ''ξενίζει''.

3
Harpwood
Τι εννοείς φάλτσαρε αισθητά η νότα ρε (3ο τάστο στην χορδή σι) ;
εγώ ξέρω ότι το D ακόρντο το ανοιχτό εκτός του ότι είναι μια απ' τις καλύτερες τονικότητες , είναι ότι καλύτερο ειδικά για συνοδεία του 3-χορδου μπουζουκιού .
 

4
Αυτό το άρθρο πρωτοδιάβασα στο kithara.gr και έγινα μέλος
Πάρα πολύ καλό

5
Πάρα πάρα πολύ κατανοητό
thanks

Σελίδες: [1]