1
Νέα και όχι μόνο / Re:Hellas On Line και Kithara.gr (Ανήκουστο!)
« στις: 20/05/04, 19:54 »
Πήρα τηλέφωνο στη HOL να τους ενημερώσω ότι δεν είχαν ενημερωθεί οι nameservers της για κάποιο domain ήδη 20 μέρες μετά την σχετική αλλαγή στο μητρώο του ITE και ενώ όλοι (ΜΑ ΟΛΟΙ) οι υπόλοιποι providers σέρβιραν ήδη κανονικά το συγκεκριμένο domain από την δεύτερη μέρα (παρόμοια περίπτωση με τo kithara.gr) και πριν αποφασίσουν να μου μιλήσουν είχαν το θράσος να μου λένε επί μία ώρα ότι δεν μπορούν να μου μιλήσουν για οτιδήποτε εάν δεν είμαι συνδρομητής της HOL...
Ο απόλυτος ξεπεσμός μιας μεγάλης εταιρείας internet και η μεγαλύτερη απόδειξη του "σεβασμού" που δείχνουν για τους πελάτες τους και το προϊόν που διαφημίζουν
...(ξε)πουλάνε intenet χωρίς να ενδιαφέρονται καν εάν οι χρήστες τους έχουν προβλήματα στο να έχουν πρόσβαση ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ σε δεκάδες ελληνικά web-sites (μου το παραδέχτηκε άθελα του αργότερα ο ίδιος ο γενικός διευθυντής του Τμήματος Υποστήριξης) λόγο της "άριστης" ρύθμισης των nameservers τους (ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ PROVIDER ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ...και για το δικό μου domain και για το kithara.gr και για όσα άλλα παραδείγματα μπορώ να σας παραθέσω)
Ο "Διευθυντής" Πληροφορικής της HOL που μου εμφανίστηκε αργότερα μου είπε κατά λέξη: "κάθε μέρα με παίρνουν δέκα sites τηλέφωνο με το ίδιο πρόβλημα...σιγά μην ασχολούμαστε με αυτή τη δουλειά!!!!!!!!)
είναι εμφανές ότι δουλειά της HOL σίγουρα δεν είναι η πρόσβαση των συνδρομητών της στους κόμβους που έχουν πρόσβαση οι συνδρομητές (ΟΛΩΝ) των υπολοίπων παροχέων σύνδεσης ...ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΝΟΜΙΖΩ
Δεν θα ασχοληθώ εδώ επίσης με τη νομιμότητα των ενεργειών τους...ούτε θα παραθέσω το χρονικό της περιπέτειας μου και των επιχειρημάτων που χρειάστηκε να ακούσω (του στυλ: …μα είναι δύο λεπτά να το ρυθμίσετε στους server σας …ΑΠΑΝΤΗΣΗ HOL: δε πρόκειται να κάνω τίποτα …είναι θέμα ΑΡΧΗΣ!!!! …κάντε μου μήνυση)
Απλά θα αναφερθώ στο παράδειγμα που μου έφερε ο ίδιος ο "Διευθυντής" Πληροφορικής της HOL για να δείτε την φιλοσοφία του γύρω από την υπηρεσία που προσφέρει...
Ακόμα (είπε) και εάν ένας πελάτης της HOL είχε ένα domain (το mitsos.gr ανέφερε κατά λέξη ...μάλλον του αρέσουν τέτοιες εκφράσεις) και το domain έληγε στο Ι.Τ.Ε. και αργότερα το κατοχύρωνα εγώ, εάν ο πελάτης του φιλοξενούσε το domain στη HOL και πλήρωνε γι’αυτήν την υπηρεσία (τα λεφτά να παίρνουμε και όλα είναι καλά ...από ότι κατάλαβα) αυτός θα συνέχιζε να σερβίρει στους συνδρομητές του το (παράνομο) domain του πελάτη του ...δε πα να λέει το μητρώο του ΙΤΕ (...και ο θεός ο ίδιος από ότι επίσης κατάλαβα) ότι το domain έχει αλλάξει...
Μόνο ο πελάτης του μπορεί να του ζητήσει να σβήσει την εγγραφή στους nameservers του ...και εγώ εάν είχα πρόβλημα ας έκανα μήνυση στον πελάτη του!!!!
...δεν μου εξήγησε βέβαια σε ποιον θα έκανα μήνυση εάν ο πελάτης του στο μεταξύ είχε για παράδειγμα αποδημήσει ..αλλά την απάντηση δυστυχώς την γνωρίζω: στην αξιοπρέπεια μου ....που καταδεχόμουν μετά από 7 χρόνια ενεργής συμμετοχής μου στο χώρο του ελληνικού internet να ακούω τέτοια πράγματα και να μην του λέω ...αυτά που έπρεπε να ακούσει...
τέλος πάντων ...κρίμα που μια μεγάλη εταιρεία δεν έχει αντιληφθεί πως εκπροσωπείται από ανθρώπους που δεν νοιάζονται ούτε στο ελάχιστο για την επικοινωνιακή της πολιτική...
Ο απόλυτος ξεπεσμός μιας μεγάλης εταιρείας internet και η μεγαλύτερη απόδειξη του "σεβασμού" που δείχνουν για τους πελάτες τους και το προϊόν που διαφημίζουν
...(ξε)πουλάνε intenet χωρίς να ενδιαφέρονται καν εάν οι χρήστες τους έχουν προβλήματα στο να έχουν πρόσβαση ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ σε δεκάδες ελληνικά web-sites (μου το παραδέχτηκε άθελα του αργότερα ο ίδιος ο γενικός διευθυντής του Τμήματος Υποστήριξης) λόγο της "άριστης" ρύθμισης των nameservers τους (ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ PROVIDER ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ...και για το δικό μου domain και για το kithara.gr και για όσα άλλα παραδείγματα μπορώ να σας παραθέσω)
Ο "Διευθυντής" Πληροφορικής της HOL που μου εμφανίστηκε αργότερα μου είπε κατά λέξη: "κάθε μέρα με παίρνουν δέκα sites τηλέφωνο με το ίδιο πρόβλημα...σιγά μην ασχολούμαστε με αυτή τη δουλειά!!!!!!!!)
είναι εμφανές ότι δουλειά της HOL σίγουρα δεν είναι η πρόσβαση των συνδρομητών της στους κόμβους που έχουν πρόσβαση οι συνδρομητές (ΟΛΩΝ) των υπολοίπων παροχέων σύνδεσης ...ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΝΟΜΙΖΩ
Δεν θα ασχοληθώ εδώ επίσης με τη νομιμότητα των ενεργειών τους...ούτε θα παραθέσω το χρονικό της περιπέτειας μου και των επιχειρημάτων που χρειάστηκε να ακούσω (του στυλ: …μα είναι δύο λεπτά να το ρυθμίσετε στους server σας …ΑΠΑΝΤΗΣΗ HOL: δε πρόκειται να κάνω τίποτα …είναι θέμα ΑΡΧΗΣ!!!! …κάντε μου μήνυση)
Απλά θα αναφερθώ στο παράδειγμα που μου έφερε ο ίδιος ο "Διευθυντής" Πληροφορικής της HOL για να δείτε την φιλοσοφία του γύρω από την υπηρεσία που προσφέρει...
Ακόμα (είπε) και εάν ένας πελάτης της HOL είχε ένα domain (το mitsos.gr ανέφερε κατά λέξη ...μάλλον του αρέσουν τέτοιες εκφράσεις) και το domain έληγε στο Ι.Τ.Ε. και αργότερα το κατοχύρωνα εγώ, εάν ο πελάτης του φιλοξενούσε το domain στη HOL και πλήρωνε γι’αυτήν την υπηρεσία (τα λεφτά να παίρνουμε και όλα είναι καλά ...από ότι κατάλαβα) αυτός θα συνέχιζε να σερβίρει στους συνδρομητές του το (παράνομο) domain του πελάτη του ...δε πα να λέει το μητρώο του ΙΤΕ (...και ο θεός ο ίδιος από ότι επίσης κατάλαβα) ότι το domain έχει αλλάξει...
Μόνο ο πελάτης του μπορεί να του ζητήσει να σβήσει την εγγραφή στους nameservers του ...και εγώ εάν είχα πρόβλημα ας έκανα μήνυση στον πελάτη του!!!!
...δεν μου εξήγησε βέβαια σε ποιον θα έκανα μήνυση εάν ο πελάτης του στο μεταξύ είχε για παράδειγμα αποδημήσει ..αλλά την απάντηση δυστυχώς την γνωρίζω: στην αξιοπρέπεια μου ....που καταδεχόμουν μετά από 7 χρόνια ενεργής συμμετοχής μου στο χώρο του ελληνικού internet να ακούω τέτοια πράγματα και να μην του λέω ...αυτά που έπρεπε να ακούσει...
τέλος πάντων ...κρίμα που μια μεγάλη εταιρεία δεν έχει αντιληφθεί πως εκπροσωπείται από ανθρώπους που δεν νοιάζονται ούτε στο ελάχιστο για την επικοινωνιακή της πολιτική...