1
Τα καλύτερα... / κρουστά: δέρματα (για κατασκευή)
« στις: 29/12/05, 06:05 »
Ψάχνω δέρματα για να κατασκευάσουμε σε σχολείο για παιδαγωγικούς σκοπούς μεμβρανόφωνα κρουστά (ταμπουρίνα τύμπανα κλπ). Ξέρω ότι υπάρχουν δέρματα με μία επεξεργασία τα οποία αν τα βρέξεις και τα τοποθετήσεις στο πλαίσιο του οργάνου που θα κατασκευάσεις, στεγνώνοντας τεντώνονται στο σχήμα του πλαισίου.
Φυσικά για να γίνει αυτό σε ένα σχολείο από τα ίδια τα παιδιά χρειάζονται αρκετά κομμάτια ώστε να ενθαρρύνεται και ο πειραματισμός.
Ως τώρα έχω βρει αγγελίες μόνο για μουσικά όργανα ας πούμε επαγγελματικά, μάρκες κλπ. , σε υψηλές τιμές και δεν ξέρω και αν μπορούν να χρησιοποιηθούν για τον παραπάνω σκοπό, δεν υπάρχουν ενδείξεις για το μέγεθός τους, δεν ξέρω αν μπορώ δηλ. να τα χρησιμοποιήσω διαφορετικά από το σκοπό για τον οποίο πωλούνται.
Επειδή δεν έχω πρόσβαση σε κατασκευαστές μουσικών οργάνων, οποιοσδήποτε ξέρει οτιδήποτε σχετικά με το θέμα θα ήμουν ευτυχής αν μου έγραφε εδώ ή σε πμ.
Φυσικά για να γίνει αυτό σε ένα σχολείο από τα ίδια τα παιδιά χρειάζονται αρκετά κομμάτια ώστε να ενθαρρύνεται και ο πειραματισμός.
Ως τώρα έχω βρει αγγελίες μόνο για μουσικά όργανα ας πούμε επαγγελματικά, μάρκες κλπ. , σε υψηλές τιμές και δεν ξέρω και αν μπορούν να χρησιοποιηθούν για τον παραπάνω σκοπό, δεν υπάρχουν ενδείξεις για το μέγεθός τους, δεν ξέρω αν μπορώ δηλ. να τα χρησιμοποιήσω διαφορετικά από το σκοπό για τον οποίο πωλούνται.
Επειδή δεν έχω πρόσβαση σε κατασκευαστές μουσικών οργάνων, οποιοσδήποτε ξέρει οτιδήποτε σχετικά με το θέμα θα ήμουν ευτυχής αν μου έγραφε εδώ ή σε πμ.

) Έχω βγάλει το συμπέρασμα ότι , αν θες να έχεις πραγματικά τον έλεγχο σε μία δημόσια εκτέλεση, δεδομένου ότι το είδος αυτό του τρακ είναι υποσυνείδητο και δεν επηρεάζεται από τη βούλησή σου (εφόσον κι εσύ , όπως κι εγώ, λες ότι δεν ένιωθες τρακ τόσο υπερβολικό), χρειάζεται επιπρόσθετη μελέτη που να σου παρέχει τέτοια σιγουριά, ώστε το συγκεκριμένο πρόβλημα να μη σε επηρεάσει. Εγώ επιπλέον δεν είχα μεγάλη πείρα στο να παίζω σε ομάδα μουσικών, ή έστω σε ντουέτο, και η μουσική δωματίου ως μάθημα στα ωδεία βοηθάει καταλυτικά σ` αυτό και θα έπρεπε να διδάσκεται από πολύ νωρίτερα στο πρόγραμμα σπουδών των ωδείων... Να φανταστείς ότι από την απογοήτευσή μου για την τελευταία εξέτασή μου στο ωδείο τα παράτησα, κι όμως την ίδια εποχή της εξέτασής μου στο σόλο πιάνο πήγα πολύ καλά στις εξετάσεις της μουσικής δωματίου, γιατί ο δάσκαλος - που ήταν βιολονίστας και τον συνόδευα - ήταν εξαιρετικά αυστηρός στη λεπτομέρεια και στο ρυθμό, και την ώρα των εξετάσεων δεδομένου ότι τον είχα μπροστά μου ήμουν συγκεντρωμένη σε καθετί που μου είχε πει, άσε που στις περιπτώσεις αυτές αποκλείονται τα λάθη λόγω της ροής του κομματιού (δεν μπορεί ο άλλος να σε περιμένει-αν χάσεις το τραίνο συνεχίζεις από όπου μπορείς να ξαναβρείς το τραίνο). Επιπλέον παίζει ρόλο και ο ψυχολογικός παράγοντας και τα ανθρώπινα συναισθήματα, η αλληλεγγύη και η σύμπνοια μεταξύ των μουσικών που παίζουν μαζί, ότι εσύ πρέπει να βοηθήσεις τον άλλον που έχει τις δικές του δυσκολίες με το όργανο που παίζει κλπ.
κι όμως άλλοτε θα είχα φοβερό άγχος) και φυσικά και να διατηρήσω μια καλή εικόνα απέναντι στους μαθητές μου, που όσο παράξενο κι αν φαίνεται είναι ανελέητοι...