Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Fourier

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 25
1
Πολύ καλό! Εξαιρετική παραγωγή και ενορχήστρωση και τα σόλο στο τέλος απολαυστικά. Τέτοιο επίπεδο θα περίμενα από επαγγελματία μουσικό (είσαι?  :) )

Θα πρότεινα να έκλεινες το κομμάτι με το θέμα που ακούγεται στο 0:44, αν και το κλείσιμο σε στυλ Eric Johnson / Robben Ford που επέλεξες είναι πολύ εντυπωσιακό.


2
Πολύ καλό! Συμφωνώ και εγώ ότι η φωνητική ερμηνεία είναι το πιο αδύναμο στοιχείο. Όντως υπάρχουν τεχνικά θέματα με τα φωνητικά, αλλά το κυριότερο είναι ότι η ερμηνεία είναι "flat" από την αρχή ως το τέλος. Θα περίμενα μετά το σόλο περισσότερο συναίσθημα στα φωνητικά. Ίδιο σχόλιο και για την ενορχήστρωση που τα "φανερώνει" όλα πολύ νωρίς. Δεν υπάρχει κορύφωση στο κομμάτι.

Ίσως αυτό να οφείλεται και σε κάποιες αδυναμίες της σύνθεσης. Επαναλαμβάνεις ένα κουπλέ και ένα ρεφραίν για 3.5 λεπτά με μία πολύ μικρή παρένθεση ενός σόλο που έχει και αυτό βάση τα προηγούμενα (πολύ καλό το σόλο). Ίσως να δοκίμαζες να εισαγεις μία γέφυρα μεταξύ κουπλέ-ρεφραίν ή ένα "middle section" στο κομμάτι με διαφορετική αρμονία ή/και ενορχήστροση ή/και ρυθμό.

Πέρα από αυτές τις λεπτομέρειες, αξιοπρεπέστατη δουλειά!

3
Το βιβλίο της τεχνικής δεν το έχω διαβάσει, αλλά από το όνομα του συγγραφέα και τα περιεχόμενά του, είμαι σίγουρος ότι θα είναι μια χαρά. Το βασικό είναι το παιδί να έχει από μόνο του την διάθεση να ασχοληθεί, όποιο βιβλίο και να του δώσεις δεν θα έχει μεγάλη διαφορά. Αυτό που δεν είμαι σίγουρος είναι αν τα παιδιά της ηλικίας του έχουν πλέον "ξεπεράσει" τα βιβλία και προτιμούν youtube. Θα πόνταρα στο youtube, αλλά σίγουρα το βιβλίο δεν θα πάει στα αζήτητα και είναι καλό δώρο.

Θα συνιστούσα να αποφύγεις το βιβλίο για την ιστορία της μουσικής. Αποκλείεται 14 χρονών παιδί να το ενδιαφέρει να διαβάσει για την αντίστιξη στην αναγέννηση, την εμφάνιση της τονικής αρμονίας το 17ο αιώνα και τα δομικά στοιχεία της σονάτας το 18ο αιώνα.

Η βιογραφία ακούγεται πολύ καλή ιδέα αλλά σιγουρέψου ότι τα περιοχόμενά της και οι περιγραφές της είναι κατάλληλες για την ηλικία και τον χαρακτήρα του.

Ίσως περιορίσου στο ένα από τα δύο βιβλία, δύο βιβλία "με τη μία" μου φαίνονται πολλά. Εσύ ξέρεις καλύτερα, φυσικά.

Καλές γιορτές!

4
Ωραία προσπάθεια και πολύ γενναιώδορο να διαθέσεις το βιβλίο δωρεάν! Μερικές παρατηρήσεις που μου ήρθαν στο μυαλό "ξεφυλλίζοντάς" το στα γρήγορα
  • Αρχικά νόμιζα ότι τα διαγράμματα με τους δαχτυλισμούς είναι όλα λάθος (typo) έως ότου αντιλήρθηκα ότι ήταν "ανάποδα". Πρώτη φορά βλέπω διαγράμματα με αυτήν τη διάταξη των χορδών. Δεν ξέρω, θεωρείς ότι αυτή η αναπαράστηση είναι πιο "φυσική"? Προσωπικά με αποσυντόνισε τελείως (τώρα κατάλαβα τι τραβάνε οι αρίστεροχειρες  ;D)
  • Στο κεφάλαιο του σόλο με πεντατονικές, έχεις ωραία παραδείγματα εφαρμογής "πάνω" από κάθε συγχορδία της αντίστοιχης πεντατονικής. Νομίζω ότι θα μπορούσες να προσθέσεις και την χρήση της minor πεντατονικής όχι μόνο πάνω σε minor αλλά και σε major συγχορδίες (ειδικά αν είναι εβδόμης όπως στο παραδοσιακό blues).
  • Το παράδειγμα χρήσης της blues κλίμακας μου φαίνεται ελλιπές. Υπονοεί ότι δεν "μπορείς" να την χρησιμοποιήσεις πάνω από τις κλασσικές minor/major συγχορδίες, και σίγουρα η επιλογή να την χρησιμοποιήσεις πάνω από την diminished αποκλείεται να την καταλάβει ο αρχάριος. Ίσως ένα άλλο παράδεισμα ή/και μια εκτενέστερη εξήγηση θα ήταν προτιμότερα[\li]
Τα παραπάνω φιλικά, το περιεχόμενο του βιβλίου είναι πολύ αξιόλογο.

5
Ναι γνωρίζω για το studio και το ardour, αλλά, τι να σου πω, δεν μου γεμίζουν το μάτι. Από την άλλη, δεν τα έχω τσεκάρει στην πράξη, και το πιο πιθανό είναι να είναι το πρώτο που θα κάνω αν υπάρχει έστω και μια μικρή πιθανότητα να αποφύγω τα windows...

Ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια!

6
@panixgr To software κομμάτι του εξοπλισμού μου είναι ο άγνωστος Χ, μιας και το λαπτοπ που έχω αυτόν τον καιρό δεν το έχω ποτέ τεστάρει στο θέμα audio processing. Δεν περιμένω να τα πάει ιδιαίτερα καλά, ανοιχτό το ενδεχόμενο να βρεθώ να το αναβαθμίζω για αυτό το λόγο... Δεν ξέρω αν μπορώ να αποφύγω τα MS windows (είμαι σε ubuntu χρόνια τώρα) αλλά φοβάμαι ότι ειναι η μόνη επιλογή που έχω, μιας και δεν υπάρχει daw της προκοπής για linux (ναι, το ξέρω ότι παίζεις σε linux, θαυμάζω το κουράγιο σου!)

@BitCollector Ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις, πολύ ενδιαφέρουσες και οι δύο! Κοίτα να δεις που από εκεί που θα χτύπαγα ότι να 'ναι, τώρα περνάω ώρες τσεκάροντας specs και reviews (αλλά είναι διασκεδαστικό! :)) Ναι, ο χώρος είναι σίγουρα βασικό κριτήριο για την επιλογή monitors. Ευχαριστώ και πάλι!

7
@panixgr Ευχαριστώ για το σχόλιο! Μαζί σου, απλά είπα να το ψάξω λίγο και να ξεφύγω από την λογική (που ακολουθώ συνήθως) "πάρε ότι να 'ναι, θα την κάνεις την δουλειά σου" :)

@Πέτροc Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, ήταν αυτό που έψαχνα! Εκτιμώ πολύ το εύρος των επιλογών που έγραψες, μου έδωσαν μια πολύ καλή αρχή για να το ψάξω περισσότερο (ήμουν τελείως άσχετος)! Το Audient φαίνεται πολύ καλή λύση, βλέπω μόνο κάποια παράπονα για το latency του (αλλά έχοντας ως σημείο αναφοράς το podxt, είμαι σίγουρος ότι θα μου φανεί σούπερ). Και πάλι ευχαριστώ!

8
Χαιρετώ την παρέα, ελπίζω να είστε όλοι καλά! :D

Λοιπόν, μετά από πολύ καιρό αποχής, λέω να ξαναπιάσω την κιθάρα... Ήθελα να ζητήσω γνώμες για
  • audio interface,
  • monitors.
Ο προηγούμενος εξοπλισμός μου ήταν pod-xt(σαν audio interface) -> DAW (για προσομοίωση ενισχυτών κτλπ) -> peavy bandit (σαν "monitor").

Το pod xt μου φαινόταν OK ως audio interface, είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν πολυ καλύτερες επιλογές. To 12" ηχείο του bandit παράγει φοβερό ήχο, αλλά πλέον δεν μου είναι διαθέσιμο και μου φαίνεται "too much". Προσανατολίζομαι σε monitors που μπορούν να τοποθετηθούν, π.χ., σε ένα τυπικό γραφείο.

Θα ήθελα να ακούσω προτάσεις που τυχόν έχετε σχετικά με τα παραπάνω. Σημειώστε ότι οι απαιτήσεις μου είναι αυτές ενός τυπικού "bedroom player". Υποθέτω ότι έχοντας ως σημείο αναφοράς το προηγούμενο μου "rig", τα standards μου είναι χαμηλά.

No budget limit.

Ευχαριστώ!

Υ.Γ.: το ξέρω ότι υπάρχει πολύ πληροφορία στο φόρουμ και το θέμα επαναλαμβάνεται κάθε τόσο, αλλά δεν έχω την ενέργεια/διάθεση να το ψάξω μόνος μου 8) ;D

9
Συγχαρητήρια και πάλι, παρακολούθησα όλη την σειρά και όλα τα επεισόδια ήταν απολαυστικά.

Ελπίζω να βρεις το χρόνο και την ενέργεια και για άλλα παρόμοια βίντεο

10
Πολύ καλή και προσεγμένη δουλειά, μπράβο! Πολύ χρήσιμες πληροφορίες και παρατηρήσεις, ξεκίνησα με το pt.2 χωρίς ιδιαίτερες προσδοκίες, κατέληξα να δω και το pt.3  :D

Στο θέμα των εναλλακτικών τεχνικών, μου ήρθε στο μυαλό ο Jeff Beck και ο τρόπος που χειρίζεται το tremolo bar. Παίζει ένα φθόγγο (π.χ., 3 της κλίμακας) σε μία νέα χορδή έχοντας από πριν πιέσει το τρέμολο ώστε ο φθόγγος να ακουστεί ένα ημητόνιο χαμηλότερα (b3) και στην συνέχεια φέρνει το tremolo στην φυσική του θέση σαν να κάνει slide b3->3.

11
θα δω διαφορα στον ηχω αν αγορασω καποια εξωτερικη καρτα ηχου?οπως επισης κ αν παρω καποια ηχεια μονιτορ σε σχεση με καποια απλα κλασικα ηχειακια pc logitec που εχω τωρα?

Δεν ξέρω από κάρτες, αλλά θα έλεγα ότι αν δεν έχεις θέμα με το latency, η αναβάθμιση της κάρτας δεν θα προσφέρει πολλά, ειδικά αν ακούς από φθηνά speakers ή/και ο ήχος σου είναι rock/metal (ακόμα και αν η κακής ποιότητας κάρτα ήχου σου εισάγει distortion στο σήμα, αυτό είναι πολύ μικρότερο από το distortion που εσύ βάζεις στον ήχο σου).

Όπως διαπίστωσες, ακόμα και με τα απλά speakers που έχεις ο ήχος που βγάζεις είναι (πολύ) καλός. Θεωρητικά, θες speakers με "flat (frequency) response", που δεν "χρωματίζουν" τον ήχο (αυτό είναι χαρακτηριστικό των καλών monitor ηχείων). Τα απλά pc (gaming) speakers δεν είναι τέτοια (συνήθως ενισχύουν συγκεκριμένες συχνότητες). Αλλά ακόμα και έτσι, με ένα απλό software equalizer μπορείς να το αντισταθμίσεις αυτό (αν τυχόν σε νοιάζει να το κάνεις - που κανένα δεν τον νοιάζει:) ).

Με βάση τα παραπάνω, με οποιαδήποτε speakers θα βγάλεις καλό ήχο. Η διαφορά μεταξύ των speakers έχει πρακτικά να κάνει μόνο με το μέγεθός τους: Μεγαλύτερα speakers "σπρώχνουν περισσότερο αέρα" και δίνουν καλύτερη αίσθηση, π.χ., οι χαμηλές συχνότητες ακούγονται (και τις νιώθεις!) καλύτερα. Αυτό από μόνο του είναι ικανός λόγος για να κάνεις αναβάθμιση σε μεγαλύτερα speakers, αλλά, και πάλι, δεν υπάρχει λόγος να πας σε ακριβές λύσεις. Από ότι βλέπω, οι προηγούμενοι φίλοι έχουν κάνει πολύ προσιτές προτάσεις.

Κοίταξε και τον πίνακα "Ηχογραφήσεις και Στούντιο," του φόρουμ, όπου θα βρεις αρκετά σχετικά θέματα και απαντήσεις.

12
Ωραία προσπάθεια! Η εκτέλεση (παίξιμο) σε πολύ υψηλό επίπεδο και η παραγωγή πολύ καλή (ίσως η lead κιθάρα θα μπορούσε να είναι πιο μπροστά). Συνθετικά όμως το κομμάτι μου φαίνεται αδύναμο. Έχεις ένα πολύ δυνατό riff αλλά κάνεις κατάχρησή του με ατελείωτες επαναλήψεις χωρίς καμιά ουσιαστική παραλλαγή, πράγμα που κουράζει. Ακόμα και στο (πολύ καλό) middle/solo section, που προφανώς έχει το ρόλο της "αλλαγής", δεν αντέχεις και χώνεις το riff πάλι σε ένα σημείο! Επίσης το κομμάτι θυμίζει περισσότερο αυτοσχεδιασμό σε backing track παρά οργανωμένη σύνθεση, μάλλον επειδή του λείπει μια χαρακτηριστική μελωδική γραμμή (θέμα) που θα αποτελεί το "ρεφραίν". Στην αρχή του κομματιού δίνεις την εντύπωση ότι προσπαθείς να "εδραιώσεις" ένα θέμα αλλά το κόβεις πολύ απότομα και δεν επιστρέφεις ποτέ σε αυτή την μελωδία. Ο ακροατής μένει να αναρωτιέται τι ρόλο παίζει αυτό το τμήμα του κομματιού (σίγουρα δεν είναι το σόλο, από την άλλη δεν είναι θέμα, άρα τι?). Ίσως κομμάτια του Satriani όπως το crushing day η το ice 9 να είναι καλά μοντέλα/οδηγοί ώστε να βελτιώσεις το κομμάτι σου (που έχει ήδη καλές βάσεις). Φιλικά!

13
Νομίζω οι χαλαρές συζητήσεις στηρίζονται κυρίως από άτομα ηλικίας 15-25 τα οποία φαίνεται να μην ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στο φόρουμ. Φοβάμαι ότι ακόμα και να "διαφημιστεί" το φόρουμ, π.χ., στο facebook, δεν θα έχει αποτέλεσμα γιατί ακριβώς το format των παραδοσιακών φόρουμ δεν είναι ελκυστικό στους "πιτσιρικάδες". Ακόμα και το ίδιο το facebook έχω την εντύπωση ότι πλέον θεωρείται "απαρχαιωμένο".

Ένας τρόπος που πιθανώς να έφερνε νέο κόσμο στο φόρουμ είναι να αλλάξει ριζικά το format του φόρουμ (π.χ., να γίνει τύπου reddit) με τα παλιά περιεχόμενα να παραμείνουν ως "legacy content". Αλλά και αυτό με την προϋπόθεση ότι υπάρχει ακόμα "ζουμί" στο αντικείμενο που λέγεται "κιθάρα" το οποίο δεν νομίζω ότι μπορεί να το πει κανείς με βεβαιότητα...

14
Είναι όντως λυπηρό το φόρουμ να έφτασε στο σημείο να έχει 75 νέα μηνύματα τον Απρίλιο... Από την άλλη, η επισκεψιμότητα (αριθμός εμφανίσεων σελίδων) μοιάζει να μην έχει πτώση.

Μήπως τελικά "τα είπαμε όλα" και πλέον το φόρουμ είναι ένα wiki για την κιθάρα? Αναρωτιέμαι αν υπάρχει εξέλιξη/πρόοδος/αλλαγή τα τελευταία χρόνια στην κιθάρα και στην κιθαριστική μουσική που θα έδινε ώθηση για νέα θέματα για συζήτηση ή φτάσαμε στο "μέχρι εδώ πάει" σημείο, οπότε, αναπόφευκτα, δεν υπάρχει κίνητρο για συζήτηση.

15
Χωρίς να είναι ξεκάθαρο το πόσο αρχάρια είσαι και ποιοι είναι οι μουσικοί σου στόχοι, θα έλεγα (και εγώ) με σχετική σιγουριά ότι το πλάνο που περιγράφεις δεν πρόκειται να αποδώσει. Αναφερόμενος στα τρία σημεία του τελευταίου σου ποστ:

1) Το θέμα δεν είναι να προλαβαίνεις την ύλη του δασκάλου, αλλά να αφομοιώνεις πράγματα μέσα από την διαδικασία της διδασκαλίας και της εξάσκησης. Με το πρόγραμμα που αναφέρεις, ναι μεν (πιθανώς) θα "βγάζεις" την ύλη αλλά σίγουρα και πολύ γρήγορα θα μπερδευτείς. Είναι αδύνατο τη μία εβδομάδα να μελετάς την ύλη και να ακολουθείς τις υποδείξεις του ενός δασκάλου, να πηγαίνεις στο μάθημα του, και φεύγοντας από το μάθημα να κάνεις "pause" και να κάνεις την διαδικασία την επόμενη εβδομάδα για τον άλλο δάσκαλο για διαφορετική ύλη ή/και τεχνικές, πιθανώς άσχετα ή ακόμα και αντίθετα με αυτά που κάνεις με τον πρώτο δάσκαλο.

2) Σχετικά με τις διαφορετικές τεχνικές: Η τεχνική που έχει διαμορφώσει ένας έμπειρος μουσικός προκύπτει κατά 99% από τις ώρες που έχει αφιερώσει για να την αποκτήσει. Ο δάσκαλος θα κάνει κάποιες προτάσεις και θα δώσει κάποιες γενικές οδηγίες στην αρχή, αλλά εσύ είσαι η υπεύθυνη για την δημιουργία της ΔΙΚΗΣ σου τεχνικής. Μη νομίζεις οτι έχοντας δύο δασκάλους που θα σου υποδεικνύουν διαφορετικές τεχνικές (για να πετύχεις το ίδιο πράγμα) θα έχεις κάποιο πλεονέκτημα. Ίσα ίσα που θα μπερδευτείς. Αν τυχόν θες να εξετάσεις διαφορετικές τεχνικές προσσεγγίσεις υπάρχει άφθονη πληροφορία στο δίκτυο.

3) Δεν βλέπω πως 1 εβδομάδα εναλλάξ με διαφορετικό δάσκαλο και με πιθανά διαλείμματα 1-3 μηνών με τον ένα ή/και τον άλλο είναι "συστηματικός" τρόπος εκμάθησης. Κατά την γνώμη μου, ο μόνος συστηματικός τρόπος είναι με ένα δάσκαλο, με μάθημα κάθε εβδομάδα και για όλη της διάρκεια του ("ακαδημαικού") έτους.

Προτείνω να σκεφτείς/αναγνωρίσεις ξεκάθαρα τους στόχους σου στην κιθάρα και να συζητήσεις με τους υποψήφιους δασκάλους με ποιο τρόπο θα σε βοηθήσουν να τους πετύχεις. Κάνε και ένα δοκιμαστικό μάθημα και επέλεξε αυτόν που σου ταιριάζει καλύτερα.

Καλή συνέχεια!

Υ.Γ.: Λες ότι οι δάσκαλοι δέχθηκαν μάθημα κάθε 2 εβδομάδες. Τους ανέφερες ότι σκέφτεσαι να κάνεις μάθημα μαζί τους εναλλάξ? Ποια ήταν η γνώμη τους?


16
 ;D είδα το βίντεο λίγο νωρίτερα από το post σου! Πολύ διασκεδαστικό, και το κομματάκι βγήκε πολύ καλό!

17
+1 και από εμένα στο post του Isnogood!

18
Νομίζω ότι κατάλαβα τι προσπαθεί να πει ο Στέφανος!
 
 Το κομμάτι "τα Κύθηρα" (στην αυθεντική του εκτέλεση), έχει μετατροπία σε σχετικά ΚΛΕΙΔΙΑ (ΟΧΙ σε σχετικές ΚΛΙΜΑΚΕΣ!!!), συγκεκριμένα από το κλειδί Fm (κουπλέ) στο κλειδί Αb (ρεφραίν). Τα δύο αυτά κλειδιά επιβεβαιώνονται από την παρουσία των πτώσεων C->Fm και Εb->Αb, αντίστοιχα.
 
 Αν τώρα κάποιος έχει ένα όργανο που παίζει, π.χ., τις διατονικές νότες της Ab major, ΔΕΝ μπορεί να αποδώσει ακριβώς το κομμάτι (γιατί δεν μπορεί να παίξει τον φθόγγο E της συγχορδίας/αρμονίας C). Μία προσέγγιση, είναι να παίξει όλο το κομμάτι διατονικά αντικαθιστώντας τον E με Eb, με αποτέλσμα η πτώση C->Fm να μετατραπεί σε Cm->Fm, που "αποδυναμώνει" πολύ την αίσθηση του κλειδιού Fm του αυθεντικού κομματιού. Κάποιος θα μπορούσε να ισχυριστεί (δικαιολογημένα)  ότι δεν υπάρχει μετατροπία σε αυτή την περίπτωση.
 
 Ο Στέφανος παίζει το κομμάτι με τρεις τρόπους: Οι δύο τρόποι είναι ο παραπάνω (πλήρως διατονικός) με όργανο που παίζει Fm  ή Ab κλίμακα (οι διαθέσιμοι φθόγγοι είναι ακριβώς οι ίδιοι, υποθέτω η διαφορά είναι στις οκτάβες?)  και ο δεύτερος με δύο όργανα, ένα που μπορεί να παίξει τον φθόγγο E στο κλειδί του Fm (π.χ., F harmonic minor κλίμακα) και ένα που παίζει σε Ab.
 
 Το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα που προσφέρουν αυτές οι επιλογές και πόσο κοντά είναι στο αυθεντικό είναι στην κρίση του ακροατή...
 
  Αυτά!  8) 
 
Ρε παιδιά... Όχι πάλι ρε παιδιά....
;D ;D ;D Όχι άλλο κάρβουνο...!!!

19
@john28
Κανείς δεν μπορεί να σου πει πόσα ημιτόνια πάνω/κάτω πρέπει να κάνεις transpose στο παράδειγμά σου, γιατί δεν έχουν σημασία οι συγχορδίες του κομματιού (που αναφέρεις) αλλά οι νότες της φωνητικής μελωδίας του κομματιού (που δεν αναφέρεις).

Ο μηχανικός τρόπος για να βρεις το σωστό transposition είναι ο εξής: Εξετάζεις τις νότες της μελωδίας (ολόκληρου του κομματιού) και ελέγχεις αν κάποιες από αυτές είναι "εκτός" του εύρους της φωνής σου. Στην περίπτωση που κάποιες είναι "εκτός", βρίσκεις πόσα ημητόνία πρέπει να ανεβάσεις/κατεβάσεις τις νότες της μελωδίας (ολόκληρου του κομματιού) για να έρθουν "εντός" τους έυρους σου. Αφού το κάνεις αυτό, τότε θα ανεβάσεις/κατεβάσεις αντίστοιχα και τις συγχορδίες του κομματιού. Για παράδειγμα, αν στο κομμάτι που αναφέρεσαι χρειάζεται να κάνεις transpose την μελωδία 2 ημιτόνια κάτω για να τραγουδήσεις με άνεση, τότε, προφανώς, θα κάνεις transpose και τις συγχορδίες 2 ημιτόνια κάτω, δηλ., Bb-C-F-...

20
Το βασικό πρόβλημα με το backing track είναι ότι μονότονο και, επέτρεψέ μου, βαρετό. Προσωπικά, η απλοϊκή, "πάνω-κάτω" ακολουθία συγχορδιών που επαναλαμβάνεται ατελείωτα και χωρίς δυναμικές (στο τέμπο, ένταση, ενορχήστρωση, κ.τ.λ.π.) δεν με εμπνέει να πιάσω την κιθάρα και να παίξω κάτι από πάνω.
 
 Το drum programming είναι καλό, αλλά φαίνεται ότι ασχολήθηκες μόνο στην αρχή του track και μετά βαρέθηκες και το έβαλες "στο αυτόματο"  ;D 

 Πιάνο και μπάσο δεν τα ακούω καθόλου... ???
 
 Φιλικά. :)


22
Στις νότες κανείς ένα μικρο λάθος. Πηγαινεις από την "θέση 4" στην "θέση 2" και παίζεις εκεί μόνο μια φορά αντί για δύο. Τι εννοείς "δεν υπάρχει tab"?

23
Για κομμάτι με το οποίο έχεις να ασχοληθείς 30 χρόνια, μια χαρά! Όμως δεν σου αναγνωρίζω ελαφρυντικά στα εξής ;D :
1. Παίζεις λάθος το opening riff (τσέκαρε προσεχτικά το tab)
2. Δεν παίζεις το riff μετά το πρώτο σόλο

24
Γεια χαρά!

Χωρίς να θέλω να σε απογοητέυσω, έχεις αρκετό δρόμο μπροστά σου, τόσο συνθετικά όσο και από άποψη παραγωγής/ενορχήστρωσης.

Σίγουρα είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις πειστικό ήχο ορχήστρας με vsts και σίγουρα αυτό που ακούω δεν πείθει καθόλου  :) . Αλλά, ακόμα και έτσι, υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. για παράδειγμα, δίνεις το θέμα σε ένα μόνο όργανο, πράγμα που κουράζει, πόσο μάλλον που το έχεις και πολύ μπροστά στην μίξη. Προσπάθησε να ακουστεί το θέμα από διάφορα όργανα διαδοχικά (συνήθως τα έγχορδα είναι αυτά που θα το παίξουν στο τέλος). Επίσης - πάρα πολύ σημαντικό - δεν υπάρχουν καθόλου δυναμικές στο κομμάτι, δεν υπάρχει κάποιο σημείο "κορύφωσης".

Το ηλεκτρονικό κομμάτι είναι σε καλύτερο επίπεδο αν και αυτό είναι "flat" από την αρχή μέχρι το τέλος. "Αποκαλύπτεις" όλους τους ήχους/"όργανα" από την αρχή του κομματιού χωρίς να υπάρχει λόγος και έχεις την μπασογραμμή ενεργή σε όλη την διάρκεια.

Προτείνω για εξάσκηση να προσπαθήσεις να αναπαράγεις ακριβώς ευρέως αναγνωρισμένα κομμάτια στο είδος τους. Έχοντας το αυθεντικό κομμάτι ως αναφορά θα σε βοηθήσει να αντιληφθείς πόσο καλός/κακός είναι ο ήχος σου και φυσικά θα βελτιώσεις και τις συνθετικές σου ικανότητες αφού, υποσυνείδητα τουλάχιστον, θα αφομοιώσεις τεχνικές και πρακτικές που είναι must.

Κατά τα άλλα, σίγουρα αξιοπρεπείς προσπάθεια, φαίνεται ότι έχεις καλή γνώση των βασικών, αυτό που χρειάζεται είναι εξάσκηση/εμπειρία και λίγο περισσότερη φαντασία.

Καλή συνέχεια!

25
Πάντα μερακλίδικα και "κιθαριστικά" τα licks του sotirouba και ο ήχος δεν παίζεται!

+1 για τον τίτλο του post! ;D

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 25