Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Fourier

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 25
26
Για κομμάτι με το οποίο έχεις να ασχοληθείς 30 χρόνια, μια χαρά! Όμως δεν σου αναγνωρίζω ελαφρυντικά στα εξής ;D :
1. Παίζεις λάθος το opening riff (τσέκαρε προσεχτικά το tab)
2. Δεν παίζεις το riff μετά το πρώτο σόλο

27
Γεια χαρά!

Χωρίς να θέλω να σε απογοητέυσω, έχεις αρκετό δρόμο μπροστά σου, τόσο συνθετικά όσο και από άποψη παραγωγής/ενορχήστρωσης.

Σίγουρα είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις πειστικό ήχο ορχήστρας με vsts και σίγουρα αυτό που ακούω δεν πείθει καθόλου  :) . Αλλά, ακόμα και έτσι, υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. για παράδειγμα, δίνεις το θέμα σε ένα μόνο όργανο, πράγμα που κουράζει, πόσο μάλλον που το έχεις και πολύ μπροστά στην μίξη. Προσπάθησε να ακουστεί το θέμα από διάφορα όργανα διαδοχικά (συνήθως τα έγχορδα είναι αυτά που θα το παίξουν στο τέλος). Επίσης - πάρα πολύ σημαντικό - δεν υπάρχουν καθόλου δυναμικές στο κομμάτι, δεν υπάρχει κάποιο σημείο "κορύφωσης".

Το ηλεκτρονικό κομμάτι είναι σε καλύτερο επίπεδο αν και αυτό είναι "flat" από την αρχή μέχρι το τέλος. "Αποκαλύπτεις" όλους τους ήχους/"όργανα" από την αρχή του κομματιού χωρίς να υπάρχει λόγος και έχεις την μπασογραμμή ενεργή σε όλη την διάρκεια.

Προτείνω για εξάσκηση να προσπαθήσεις να αναπαράγεις ακριβώς ευρέως αναγνωρισμένα κομμάτια στο είδος τους. Έχοντας το αυθεντικό κομμάτι ως αναφορά θα σε βοηθήσει να αντιληφθείς πόσο καλός/κακός είναι ο ήχος σου και φυσικά θα βελτιώσεις και τις συνθετικές σου ικανότητες αφού, υποσυνείδητα τουλάχιστον, θα αφομοιώσεις τεχνικές και πρακτικές που είναι must.

Κατά τα άλλα, σίγουρα αξιοπρεπείς προσπάθεια, φαίνεται ότι έχεις καλή γνώση των βασικών, αυτό που χρειάζεται είναι εξάσκηση/εμπειρία και λίγο περισσότερη φαντασία.

Καλή συνέχεια!

28
Πάντα μερακλίδικα και "κιθαριστικά" τα licks του sotirouba και ο ήχος δεν παίζεται!

+1 για τον τίτλο του post! ;D

29
Πολύ ενδιαφέρουσα η περιγραφή του τρόπου ηχογράφησης. Προτείνω να περάσει το θέμα και στον κατάλληλο πίνακα (Ηχογραφήσεις και Στούντιο), είναι κρίμα να χαθεί η απάντηση.
 
Τρεις τονους εχω φτιαξει ολους κι ολους, ο ενας με fender και οι αλλοι με Marshall ενας crunchy κι ενας distortion (οι ενισχυτες που εχω και κανονικα δλδ).

Θυμάμαι ότι είχες φτιάξει εκπληκτικούς τόνους ακόμα και με την "πατάτα" (για τους περισσότερους από εμάς! ;D ) που λέγεται podxt...
 
 (δεν σχολιάζω την διασκευή για να μην επαναλαμβάνομαι...)


30
Κορυφαία εκτέλεση, τι να λέμε τώρα...  :o Μου άρεσαν ιδιαίτερα και τα "δικά σου"!!!

Με κομμάτια αυτού του ρεπερτορίου (progressive, metal, κτλπ) ασχολήσε μόνο στο "σπίτι" ή έχεις κάποια παρέα (στο επίπεδό σου!) και τα τζαμάρεις και live (στο studio ή και μπορστά σε κοινό)?

31
Μια διευκρίνiση. Τι εννοείς "μη προφανή" ακόρντα? Τουλάχιστον το πρώτο κομμάτι που άκουσα, δεν μου φαίνεται κάτι το ιδιαίτερο από πλευράς αρμονίας και αλληλουχίας συγχορδιών (αν και δεν έκατσα να το "βγάλω" για να είμαι ειλικρινής). Ψιλο-"στανταρ" mainstream κομμάτι μου ακούγεται  :) .

Το κομμάτι που πάντα με εντυπωσίαζε από την άποψη συγχορδιών (για mainstream δεδομένα, πάντα) είναι το "black hole sun" των soundgarden.


Ακουσες το ρεφραίν απο το πρώτο? Τα ακόρντα του είναι πολύ έξυπνα και καθόλου προφανή. Το black hole sun το θυμάμαι όταν είχε βγει, αλλά δεν μου έκανε κλικ, κλασικό αμερικάνικο grunge.


Προφανώς αντιλαμβανόμαστε διαφορετικά την έννοια "μη προφανής συγχορδία" (χωρίς να έχω καταλάβει πως την εννοείς εσύ). Από την δικιά μου πλευρά, τα ακόρντα που θα θεωρούσα "προφανή" σε ένα κομμάτι είναι αυτά που ανήκουν στο κλειδί του κομματιού, χωρίς χρωματικούς φθόγγους. Αν σε κάποιο σημείο ενός κομματιού εμφανιστούν συγχορδίες με χρωματικούς φθόγγους που αλλοιώνουν σημαντικά το κλειδί ή αλλάζουν εντελώς το κλειδί, αυτές θα τις θεωρούσα "μη προφανείς. Υπάρχουν και άλλες συνθετικές τεχνικές που δημιουργούν την αίσθηση του αναπάντεχου, αλλά δεν θα επεκταθώ. Δεν ακούω κάτι από τα παραπάνω στο κομμάτι που παρέθεσες.

Με αυτή την λογική ανέφερα το black hole sun. Έχει τόσες πολλές ασυνήθιστες συγχορδίες και αλληλουχίες συγχορδιών ώστε ο ακροατής να χάνει την αίσθηση του κλειδιού, δημιουργώντας έτσι ένα περίεργο αίσθημα που, κατά την γνώμη μου, είναι καλλιτεχνικά επιτυχημένο (σε αυτήν την περίπτωση). Βέβαια, για αυτόν το λόγο κάποιος μπορεί να το χαρακτηρίσει ως παράδειγμα κακής μουσικής...  ;D


Και σε αυτό το video φαίνεται γιατί το Black Hole Sun είναι τόσο σπουδαίο τραγούδι, από συνθετικής απόψεως:


http://youtube.com/watch?v=SOTRoZMAJ0s


Ωραίο video! Όντως, πολύ δύσκολο κομμάτι για ανάλυση (ίσως κάποια χρόνια πριν να επιχειρούσα να το κάνω και εγώ!) και μάλλον δεν έχει και πολύ αξία στην συγκεκριμένη περίπτωση. Όπως αναφέρεται και σε κάποιο από τα σχόλια, οι επιλογές των συγχορδιών έγιναν χωρίς καμία υπόδειξη από θεωρίες κ.τ.λ.π., απλά βγήκαν από καλλιτεχνικό ένστικτο.

Προφανής τονικότητα "μη προφανή" ακόρντα. :P

! No longer available

Προφανής τονικότητα...σκέτο...

! No longer available


Για να είμαι ειλικρινείς, στο απαίδευτο αυτί μου όλες οι συγχορδίες και στα δύο παραδείγματα είναι μη προφανείς!

32
λοιπόν τα 2 τραγουδάκια δεν τα πόσταρα για να γεμίζουμε σελίδες με άσχετα πράγματα, αλλά γιατί έχουν και τα 2 πιασάρικη μελωδία με ΜΗ ΠΡΟΦΑΝΗ ακόρντα!!

Μια διευκρίνiση. Τι εννοείς "μη προφανή" ακόρντα? Τουλάχιστον το πρώτο κομμάτι που άκουσα, δεν μου φαίνεται κάτι το ιδιαίτερο από πλευράς αρμονίας και αλληλουχίας συγχορδιών (αν και δεν έκατσα να το "βγάλω" για να είμαι ειλικρινής). Ψιλο-"στανταρ" mainstream κομμάτι μου ακούγεται  :) .

Το κομμάτι που πάντα με εντυπωσίαζε από την άποψη συγχορδιών (για mainstream δεδομένα, πάντα) είναι το "black hole sun" των soundgarden.

33
Πολύ ωραία γραμμένο και χρήσιμο post!

Πιστεύεις ότι είναι δύσκολο να βρεις τέτοιου τύπου καθηγητές σε ωδείο, δηλαδή με το μάθημα προσαρμοσμένο στις ανάγκες σου και όχι με βάση κάποια "ύλη"?

Καλή επιτυχία με το μπάσο!

34
Ότι είπαν και οι προηγούμενοι φίλοι. Πολύ ωραία και προσεγμένη σύνθεση.  :clap

35
Αυτό που μάλλον (? ;D ) λέει ο saved είναι ότι το slide θα το αναλάβει ο δείκτης τοποθετημένος σε μπαρέ θέση, όπως ακριβώς θα το έκανες αν έπαιζες slide από το 222xxx στο 777xxx. Αφού θα έχεις παίξει την 234xxx και ξεκινήσεις το slide θα σηκώσεις κάποια στιγμή το μέσο και παράμεσο, ώστε να "αποκαλυφθεί" το μπαρέ του δείκτη (και όποιες νότες "πατάει" εκείνη την στιγμή) και, τελικά, να  "προσγειωθεί" στο 777xxx.

Δεν έχει σημασία που αυτό που θα παίξεις δεν υλοποιεί "κατά γράμμα" slide από 234xxx σε 777xxx (μιας και ουσιαστικά εισάγεις δύο pull-offs όταν "αποκαλύψεις" τον δείκτη). Αν η εκτέλεση γίνει με ταχύτητα και σιγουριά ο ακροατής θα αντιληφθεί μόνο το slide effect και αυτό είναι που ζητάει η παρτιτούρα.

36
Όσο για το Sinatra, ποτέ δεν κατάλαβα τι ακριβώς έκανε ή κατάφερε αυτός ο άνθρωπος και έγινε τόσο δημοφιλής. Ας μην το αναλύσουμε όμως ιδιαίτερα αυτή τη στιγμή. Είμαι κουρασμένος απόψε και δεν θέλω να με κυνηγάει η Mafia…

Οπότε δεν χρειάζεται να σε ρωτήσω ποια είναι η άποψή σου για τον Justin Bieber... ;D

37
Δεν είμαι σίγουρος τι θες να σχολιάσω... Συμφωνώ 100% με όσα έχουν ειπωθεί παραπάνω.
 
Θα προσθέσω και εγώ ότι για να αναπτύξεις την μουσικότητα σου είναι απαραίτητη η συναναστροφή με άλλους μουσικούς (είτε στα πλαίσια, π.χ., μιας μπάντας ή μαθημάτων από κάποιον δάσκαλο) και, ακόμα πιο σημαντικό, η εκτέλεση μουσικής μπροστά σε κοινό (π.χ., σε φίλους ή  στην οικογένειά σου). Δεν γίνεται αλλιώς. Αυτό που λέμε μουσικότητα είναι κατά κύριο λόγο η ικανότητα σου να εκφραστείς μέσω του οργάνου με τρόπο κατανοητό στον ακροατή. Αυτή η ικανότητα δεν είναι έμφυτη και ο μόνος τρόπος να την αναπτύξεις είναι να την εξασκήσεις με την έκθεσή σου στον υπόλοιπο κόσμο, λαμβάνοντας ειλικρινή κριτική. Θέματα όπως "αυτοσχεδιασμός" και "σύνθεση" είναι τεχνικές λεπτομέρειες των οποίων η γνώση ναι μεν συμβάλλει πολύ αλλά δεν είναι ικανή από μόνη της να σε κάνει μουσικό.

38
Θα το έπαιζα όπως το αναφέρει το tab. Όντως το δύσκολο είναι να μην φιμώσεις την δεύτερη χορδή, θέλει να πειραματιστείς λιγάκι με το positioning του χεριού.

Για την συγκεκριμένη συγχορδία βέβαια, δεν τρέχει και τίποτα να φιμώσεις την δεύτερη χορδή, αφού παίζεις τον ίδιο ακριβώς φθόγγο στην τρίτη χορδή. Με την ίδια λογική, μπορείς να επιλέξεις να παίξεις την συγχορδία ως 022x00 ή ως 022450

39
Άκουσα στην τύχη 4 tracks (συν ότι παίζει στο background τώρα που γράφω). Εξαιρετική δουλειά από όλες τις απόψεις, πολύ "επαγγελματικό" (με την καλή έννοια!) αποτέλεσμα.  Τα κομμάτια έχουν  ωριμότητα και βάθος, φαίνεται σαν να τα έχεις δουλέψει ως τμήματα μιας ενιαίας, μεγάλης διάρκειας σύνθεσης. Δεν υπερέβαλλε ο @sfanfan, πολύ εύκολα (και απολαυστικά) ακούγεται ο δίσκος από την αρχή μέχρι το τέλος.

Συγχαρητήρια!

(+1 για τους φυσικο-μαθηματικούς τίτλους! 8) )

40
Είναι δύσκολο να αναγνωριστούν "ξερά" οι συγχορδίες γιατί δεν είναι οι κλασσικές τριαδικές ή/και εβδόμης. Τέτοιου τύπου "περίεργες" συγχορδίες τυπικά προκύπτουν από τον κιθαρίστα
  • να εξετάζει την αρμονία της στιγμής και
  • να επιλέγει αντί να παίξει τους βασικούς φθόγγους της αρμονίας (1-3-5), να παίξει (μόνο) επεκτάσεις της.
Η πρακτική αυτή είναι standard σε jazz και funk.

Επομένως, αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να εξετάσεις/ακούσεις το κομμάτι (τι παίζουν όλα τα όργανα) και να αντιληφθείς την αρμονία της κάθε στιγμής. Η ονομασία της αρμονίας θα είναι και το "όνομα" της αντίστοιχης συγχορδίας. Όπως λέει και ο Spyros, το μπάσσο δίνει καλά hints για αυτό το σκοπό γιατί κατά πάσα πιθανότητα θα παίζει κάποιον από τους βασικούς φθόγγους της αρμονίας.

Υ.Γ.: Αν οι συγχορδίες ακούγονται διαδοχικά όπως τις παρέθεσες (στα πλαίσια ενός κομματιού), ένα "wild guess" των αρμονιών που αντιστοιχούν είναι Αm (δύο πρώτες συγχορδίες) -> D -> G. Πρόσεξε ότι καταγράφω μόνο την βασική περιγραφή της αρμονίας (θεμέλιος φθόγγος και major/minor τύπος) χωρίς να με νοιάζουν οι επεκτάσεις που τυχόν παίζει η κιθάρα. Αν ρωτήσεις, π.χ., ενα funk κιθαρίστα τι συγχορδίες παίζει πάνω σε ένα groove, μπορεί να σου πει ξερά ένα, π.χ., "Am", ενώ εσύ ακούς ένα σωρό από inversions, επεκτάσεις, licks, κ.τ.λ.π. Όλα αυτά θα είναι "καλλωπισμοί" του βασικού Am και δεν έχει νόημα να γίνεις πιο συγκεκριμένος με περιγραφές τύπου "Αm7/13(no3rd)" ή "Am pentatonic lick"

41
Αναζήτηση τραγουδιών / Απ: Blues tabs
« στις: 19/02/17, 18:10 »
Αν δεν βρίσκεις tab, το πιο πιθανό είναι να μην υπάρχει. Αν το κομμάτι δεν είναι πολύ δημοφιλές ή/και δεν έχει κάποια χαρακτηριστικά θέματα/licks/riffs, δύσκολο να το βρεις σε tab. Ο λόγος είναι, όπως λες και εσύ, ότι τα blues βασίζονται κατά κύριο λόγο στον αυτοσχεδιασμό και δεν έχει και πολύ νόημα η ακριβής καταγραφή τους σε tab (με στόχο την ακριβή αναπαραγωγή τους). Επιπλέον, η πλειοψηφία των blues είναι σε standard φόρμες, όπου είναι "εύκολο" (και προτιμότερο) να αυτοσχεδιάσεις. Για παράδειγμα, το κομμάτι που αναφέρεσαι είναι ένα τυπικό D minor blues, και ότι και να παίξεις σε D minor/blues πεντατονική με λίγο "χαρακτήρα" θα ακουστεί καλά.

Βέβαια, όταν ξεκινάς να παίζεις blues, καλό θα ήταν να προσπαθήσεις να αναπαράγεις ακριβώς κάποια κομμάτια, ώστε να αποκτήσεις κάποια εμπειρία και  ένα ρεπερτόριο από licks που θα σε βοηθήσουν να αυτοσχεδιάζεις καλύτερα (σε σχέση με το να ανεβοκατεβαίνεις πεντατονικές). Προφανώς για αυτό τον σκοπό θα περιοριστείς σε tabs που υπάρχουν για πολύ γνωστά κομμάτια, τα οποία δεν είναι και λίγα. Με τον καιρό θα είσαι θέση να μπορείς να αναπαράγεις μόνος σου τα licks που ακούς από οποιοδήποτε blues κομμάτι χωρίς την ανάγκη tab, αν είναι αυτό που θέλεις να κάνεις.

42
Το θέμα της καταλληλότητας των βιβλίων του Leavitt έχει τεθεί αρκετές φορές στο forum. Σίγουρα είναι κορυφαία από άποψη πληροφορίας αλλά, κατά την γνώμη μου, είναι παλιομοδίτικα, αντιπαιδαγωγικά, ακατάλληλα για self study, και δεν απευθύνονται στο κιθαρίστα με pop/rock/metal προσανατολισμούς. Στο σημείο που βρίσκεσαι (που είναι πολύ καλό), θα σε  βοηθήσει ένα πιο στοχευμένο βιβλίο στο θέμα που σε ενδιαφέρει, και υπάρχουν πολλά.
 
 Το καλύτερο θα ήταν να ψάξεις σε ένα (ηλεκτρονικό) βιβλιοπωλείο και να βρεις αυτό που σου ταιριάζει καλύτερα. Δεν το θεωρώ παράλογο να ασχοληθείς με περισσότερα από ένα βιβλία ταυτόχρονα (συμπεριλαμβανομένου και του Leavitt, αν θες). Τα βιβλία των Govan και Stetina είναι αυτά που συνήθως προτείνονται για όσους ενδιαφέρονται για solo ηλ. κιθάρα (σίγουρα υπάρχουν και άλλα που δεν γνωρίζω), με focus σε κλίμακες, αυτοσχεδιασμό, κ.τ.λ.π. Έχουν καλή κάλυψη θεμάτων θεωρίας/αρμονίας, δεν θα νιώσεις την ανάγκη για κάτι περισσότερο, τουλάχιστον στην αρχή. Τσέκαρε και παλιότερα θέματα στο "Εκμάθηση – Πρώτα βήματα" για άλλες προτάσεις.
 
 Υ.Γ.: Νομίζω ότι θα βρεις ενδιαφέροντα κάποια από τα posts σε αυτό το thread.


43
Ωραίος! :up Δύσκολο επιχείρημα να παίζεις/συνθέτεις πάνω σε ένα απλό drum beat, αλλά κατάφερες να μου κρατήσεις το ενδιαφέρον. Το θέμα (riff) είναι καλό, το χρησιμοποιείς όσο πρέπει και στα σωστά χρονικά σημεία. Επίσης το tone είναι φοβερό και οι εναλλαγές clean/distortion πετυχημένες. Θα ήθελα να είχες δουλέψει λίγο περισσότερο τα "ενδιάμεσα" μέρη του κομματιού, όπου μοιάζει να αυτοσχεδιάζεις κάνοντας λάθη. Δοκίμασε αντί για shredding να συνθέσεις κάτι πιο απλό (και ουσιώδες) ως αντίθεση με το βασικό θέμα. Μια ιδέα θα ήταν να παίξεις κάτι σε μινόρε ώστε να κάνεις την επιστροφή του ματζόρε θέματος στο τέλος ακόμα πιο δυνατή.

44
Πολύ καλή εκτέλεση, μπράβο, το "έχεις" το solo και με πολύ άνεση. Όντως υστερεί λίγο στο expression, όπως αναφέρεις και εσύ, κυρίως λόγω έλλειψης vibrato στο τέλος των φράσεων.

Κατά σύμπτωση, πριν λίγο καιρό χάζευα εκτελέσεις αυτού του solo στο youtube. Εύκολα η καλύτερη είναι αυτή του Loureiro, και μάλιστα σε live, ακριβώς λόγω του εκπληκτικού expression και vibrato που έχει το παίξιμό του. 

45
Αφού το επιβεβαίωσε και ακουστικά ο Guitar Fan, το συγκεκριμένο notation (θεωρώ ότι) είναι περίπτωση επέρεισης (appogiatura). Είχα αρχικά αμφιβολίες γιατί τυπικά οι φθόγγοι που προηγούνται του τελικού στην appogiatura είναι διαφορετικοί, ενώ εδώ η appogiatura ξεκινά και καταλήγει σε F.
 

 Κάποιες διευκρινήσεις:
 
 - Η καμπύλη σύζευξης που υποδηλώνει την appogiatura αφορά μόνο τους μελωδικούς φθόγγους μίας "φωνής" (στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτής που αντιστοιχεί στην χορδή e). Οι φθόγγοι των υπόλοιπων "φωνών" (στην συγκεκριμένη περίπτωση, η χορδή B) δεν επηρεάζονται. Επομένως,  ο φθόγγος D της χορδής B θα πρέπει να παιχτεί ακριβώς πάνω στο beat με διάρκεια 1/4, όπως υποδηλώνεται και στο πεντάγραμμο.
- Οι φθόγγοι που συμμετέχουν σε μια appogiatura θα πρέπει να έχουν συνολική διάρκεια ίση με την διάρκεια με την οποία αναγράφεται ο τελικός φθόγγος (στην συγκεκριμένη περίπτωση, ενός τετάρτου), με τον πρώτο φθόγγο να παίζεται ακριβώς πάνω στο beat. Το πως θα μοιραστεί η διάρκεια των φθόγγων είναι στην ευχέρεια του εκτελεστή (διαφορετικά η παρτιτούρα θα είχε "κανονική" σημειογραφία για κάθε φθόγγο με την ζητούμενη διάρκεια)

46
Μάλλον θα το έπαιζα έτσι:

e:--2--3--2
B:--3-------

Το D πρέπει να ακουστεί ακριβώς πάνω στο beat γιατί αποτελεί το "αρμονικό υπόβαθρο". Αν το παίξεις καθυστερημένα χάνει αυτή την λειτουργία.

47
Πολύ ενδιαφέρον το video.
 
 Δυστυχώς ο Έλληνας όχι μόνο αποφεύγει τις συνεργασίες και την έμμεση/άμεση στήριξη πρωτοβουλιών αλλά χαίρεται με (αν όχι επιδιώκει) την αποτυχία του "ανταγωνιστή" θεωρώντας ότι είναι προς όφελός του.

48
Άψογος, όπως πάντα.  ;)

Κομματάρα, από τα καλύτερα παραδείγματα σύνθεσης για "solo" ηλ. κιθάρα (με την πλήρη έννοια του όρου, όχι μόνο ως "lead") και πολύ δύσκολο να το ερμηνεύσει κανείς πειστικά. Ενδιαφέρον ότι παίζεις τις συγχορδίες με μπαρέ (και όχι με αντίχειρα) χωρίς να χάνεις σε "αυθεντικότητα".

49
Τα αμερικάνικα και βρετανικά κιθαριστικά περιοδικά είναι πολύ καλά για να διατηρούν το ενδιαφέρον του "μοναχικού" κιθαρίστα.  Κάθε τεύχος περιλαμβάνει πάρα πολλά θέματα όπως tabs, backing tracks και μαθήματα τεχνικής/θεωρίας, σε όλα τα στυλ μουσικής. Σίγουρα αρκετά από αυτά θα τα βρεις ενδιαφέροντα για να ασχοληθείς (τουλάχιστον) για τον ένα μήνα μέχρι το επόμενο τεύχος. Μία ετήσια συνδρομή σε κάποιο από αυτά (προτείνω το guitar techniques) σίγουρα δεν είναι χαμένα λεφτά.

50
Πολύ καλή παρουσίαση και review, περιμένω το part 2!

Να σε ρωτήσω, πόσο διαφέρει το neck της JEM από αυτό της musicman JP? Έχω την JEM7V και μου φαίνεται ότι το neck της είναι ελαφρώς πιο φαρδύ από το συνηθισμένο, υποθέτω λόγω του μεγέθους του χεριού του Vai. Είναι ιδέα μου?

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 25