Στην εκδήλωση για το βιβλίο του Ισαάκ Σούση με τίτλο "Μάνος Λοΐζος - Μια μέρα ζωής" στις 11/12/2007 στον Ιανό, εκθειάσατε τον συνθέτη και το έργο του. Ακούσαμε από σας και τον Παναγιώτη Μάργαρη τις Μπαλάντες του Μάνου Χατζιδάκι, τις Μπαλάντες του Μίκη Θεοδωράκη και το Cafe de l'art 3 με έργα και των δύο. Θα ακούσουμε στο μέλλον τις Μπαλάντες του Μάνου Λοΐζου;
Στις 17/2/2006 στη νυχτερινή σκηνή Ρεκ στην Πάτρα μιλήσατε στο αφιέρωμα για τον Τζων Λέννον. Είπατε στο τέλος της ομιλίας σας: Οι θαυμαστές του Τζων Λέννον έλεγαν "Θα μάθαινα Αγγλικά μόνο και μόνο επειδή τα μιλούσε ο Λέννον". Κι εγώ θα προσέθετα πως "Θα συνεχίσω να ενδιαφέρομαι για το ροκ μόνο και μόνο επειδή ασχολήθηκε ο Λέννον".
Συνεχίζετε λοιπόν να ενδιαφέρεστε για το ροκ. Θα θέλατε να μας πείτε τι ακούτε και ποια είναι η γνώμη σας για το ελληνόφωνο ροκ;
Έχετε μελοποιήσει Ελύτη, Ρίτσο, Λόρκα, Παλαμά, Λαπαθιώτη, Δροσίνη, Βιζυηνό, και πολλούς άλλους ποιητές. Το αυτό έχουν πράξει και άλλοι συνάδελφοί σας. Υπάρχει κάποιος δίσκος συναδέλφου σας με μελοποιημένη ποίηση τον οποίο "ζηλέψατε";
Όλοι γνωρίζουμε τη δύναμη των ΜΜΕ και κυρίως της τηλεόρασης. Αν σας πρότειναν να κάνετε μια τηλεοπτική μουσική εκπομπή με τους δικούς σας όρους θα δεχόσασταν;
Δεκαετία '60 Φεστιβάλ Τραγουδιού στη Θεσσαλονίκη. Χατζιδάκις, Θεοδωράκης, Μωράκης, Γιαννίδης, Καπνίσης, Μουζάκης, Χαιρόπουλος, Πλέσσας, και πολλοί άλλοι καθώς και μια πλειάδα αξιόλογων ερμηνευτών. Το 1965 το πρώτο βραβείο απονέμεται στο Νότη Μαυρουδή για το τραγούδι "Ήταν μεγάλη η νύχτα" το οποίο ερμήνευσε η Σούλα Μπιρμπίλη. Ως βραβευμένος συνθέτης αλλά και ως άνθρωπος που έζησε εκείνη την εποχή, θα θέλαμε να μας πείτε τη γνώμη σας για την αναβίωση του θεσμού. Μπορούν να συγκριθούν τα τραγούδια που ακούστηκαν τότε με αυτά που ακούγονται σήμερα;
"Η πειρατεία σκοτώνει τη μουσική". Συμφωνείτε; Μήπως άλλα πράγματα σκοτώνουν τη μουσική;
Νότης Μαυρουδής & Παναγιώτης Μάργαρης - Cafe de l' art 5 Βασίλης Τσιτσάνης & Μάρκος Βαμβακάρης. Λέτε στο ένθετο του δίσκου "Μια διασκευή πάντα διακινδυνεύει την αξιοπιστία της σε σχέση με το πρωτότυπο". Με ποιο κριτήριο διαλέγετε ένα τραγούδι προκειμένου να το διασκευάσετε; Πόσο δύσκολη είναι η επιτυχημένη διασκευή ενός τραγουδιού;
1/9/2005. Άρθρο στην επίσημη ιστοσελίδα σας με αφορμή το ταξίδι του Γιώργου Ζωγράφου, ενός μεγάλου καλλιτέχνη που ερμήνευσε τα πρώτα σας τραγούδια Άκρη δεν έχει ο ουρανός & Τα γιορτινά σου φόρεσε, σε δίσκο 45 στροφών του 1964.
Πάμε στο 1966. Αρλέτα, ο πρώτος της δίσκος στον οποίο συμμετέχετε με 5 τραγούδια.
1967. Αρλέτα, ο δεύτερος δίσκος της στον οποίο συμμετέχετε με 2 τραγούδια.
Μιλήστε μας λίγο για την Αρλέτα και για το Νέο Κύμα. Γιατί πιστεύετε ότι τα τραγούδια του Νέου Κύματος άντεξαν στο χρόνο; Και γενικά τι είναι αυτό που κάνει ένα τραγούδι να αντέξει στο χρόνο;
Κάποιοι άξιοι συνθέτες, στιχουργοί και ερμηνευτές "κάθονται στο σπίτι τους" τα τελευταία χρόνια. Πιστεύετε ότι αυτό συμβαίνει επειδή έχουν στερέψει ή απλά προτιμούν να σιωπήσουν για κάποιους λόγους;
Ισχύει η άποψη ότι χωρίς καλές γνωριμίες ένας νέος καλλιτέχνης βρίσκει τις πόρτες κλειδαμπαρωμένες;
Talent shows στην τηλεόραση. Πιστεύετε ότι προσφέρουν κάτι;
Ποια είναι η εντονότερα χαραγμένη εικόνα στη μουσική διαδρομή σας;
Μπορείτε να μας αναφέρετε δίσκους που αποτέλεσαν σταθμούς στην ιστορία της ελληνικής δισκογραφίας;
Σωστός είναι ο καλλιτέχνης που δεν κάνει υποχωρήσεις, δεν συμβιβάζεται. Συμφωνείτε;
Θα δίνατε τραγούδια σας σε κάποιον καλλιτέχνη που έχει πει κάκιστα τραγούδια αλλά κατά τη γνώμη σας έχει καλή φωνή;
"Το τραγούδι είναι μια συνύπαρξη. Αν η μουσική είναι κάτω από το στίχο, τότε ο στίχος δεν αναδεικνύεται. Αν πάλι η μουσική είναι δυνατή και ο στίχος δεν λέει τίποτα, τότε αδικείται η μουσική. Γίνεται μια μάχη και το ζητούμενο είναι να υπάρχει ισορροπία για να μπορέσει ένα τραγούδι να επιβιώσει αλλά και να έχει το ειδικό βάρος που θα πρέπει".
Αυτά είπε ο Μάριος Τόκας σε συνέντευξη που έδωσε στον Γιάννη Θ. Πετρίδη. Συμφωνείτε;
Με ποιο τρόπο μπορεί το καλό τραγούδι να γίνει και εμπορικό στις μέρες μας;
Πώς βλέπετε το μέλλον της ελληνικής μουσικής; Είστε αισιόδοξος;
Στο kithara.gr φιλοξενούμε νέους δημιουργούς με ταλέντο και αγάπη για την καλή μουσική. Τι θα τους συμβουλεύατε;
Τέλος ερωτήσεων από εμένα.